Файл қосу
Инфекциялық ауруларды балау әдістері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14-4-03.01.20.6/01-20| | | |12 | |ПОӘК «Мал және құстардың |Басылым № 3 | | |індетті ауруларының | | | |диагностикалық әдістері» | | | |пәнінің оқытушыға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «Мал және құстардың індетті ауруларының диагностикалық әдістері» пәнінің 5В120200 -«Ветеринариялық санитария» мамандығы бойынша оқытушыға арналған ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Семей 2012 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық санитария» кафедрасының доцент м.а. Нуркенова М.К. «_____» __________ 2012__ ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық санитария» кафедрасының отырысында Хаттама « » 2012 ж. № 1 Кафедра меңгерушісі, доцент Е.Омарбеков 2.2 Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында Хаттама « » 2012 ж. № 1 ОӘБ төрайымы К.Сатиева 3. БЕКІТІЛДІ Шәкәрім атындағы СМУ оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітіліп, баспаға ұсынылды Хаттама « » 2012 ж. № 1 ОӘК ағасы Б.Рскелдиев « 01» 09. 2009 ж. № 2 басылымның орнына еңгізілді 1 Мазмұны 1 Пайдалану аймағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс жоспарының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуі 8 Әдебиеттер 1 2 1 ПАЙДАЛАНУ АЙМАҒЫ «Мал және құстардың індетті ауруларының диагностикалық әдістері» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен 5В120200 - «Ветеринарлық санитария» мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, қажеттілігімен, актуальдығымен, саясатымен таныстырып, қажетті біліммен қамтамасыз етеді. Оқу-әдістемелік кешен пәнді оқудағы басшылыққа алатын негізгі құжат болып саналады. «Инфекциялық ауруларды балау әдістері» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен осы пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудағы негіз болып саналады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Мал және құстардың індетті ауруларының диагностикалық әдістері» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен осы пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудағы негіз болып саналады және ол элективті пәндерінің каталогі Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің бұйрығымен бекітіліп өткізілген. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пән мазмұнына қысқаша сипаттама Ветеринариялық санитария мамандығының студенттеріне арналған «Мал және құстардың індетті ауруларының диагностикалық әдістері» пәні ветеринариялық микробиология, эпизоотология, зоогигиена мәліметтерін ескере отырып, зерттеулер жүргізеді. Жануарлар патологиясында бактериялық және вирустық аурулардың үлес салмағы жыл сайын өсіп келеді. Инфекциялық аурулар мал шаруашылығына жануарлардың өлімімен, төлді толық алмаумен, мал өнімдерінің төмендеуімен, ауруға диагноз қоюға, емдеуге, аурудың алдын алуға кететін шығындармен байқалатын біраз экономикалық зиян келтіреді.. Ветеринариялық санитария мамандығының студенттеріне арналған инфекциялық ауруларды балау әдістері пәні заманымыздың талабына сай әртүрлі мәселелерді, әдістемелік мақсаттарды қарастырады. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді микроскоппен ғана көруге болатын микробтар мен вирустар туралы, олардың морфофизиологиялық ерекшеліктерін, олардың сыртқы ортада таралуын, жануарлардың инфекциялық ауруларындағы, жалпы биологиялық мақсаттарды шешудегі, ауыл шаруашылығы мен өндіріс саласындағы және сыртқы ортаны қорғаудағы инфекциялық аурулардың қозырғыштарын анықтау тәсілдерін меңгеру. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері -студенттерді микробиологиялық және вирусологиялық зерттеу әдістеріне үйрету; алынған нәтижелерді ветеринариялық-санитариялық бағалауға бейімдеу;жануарлар өнімдері микрофлорасын, олардың зардапты микробтармен және вирустармен зақымдануын анықтауға және залалсыздандыруға ( стерилизация) және дезинфекциялауға көп көңіл бөлу;зертханалық сабақтарда зардапты микробтар мен вирустардың және санитарлық көрсеткіш микробтар морфологиясы мен биологиясына, оларды анықтау әдістеріне көңіл бөлу. Студенттерді инфекциялық ауруларды балау қызметтеріне дайындау. 3.4 Инфекциялық ауруларды балау әдістері пәнін оқыған студент мына талаптарға сай болуы керек: Инфекциялық ауруларды балау әдістері курсын оқып біткеннен кейін студент жалпы микробиология және вирусология, инфекция, иммунитет,микробтар мен вирустардың генетикасы мен селекциясын білуі керек. Сонымен қатар тері-ішек шикізаттарының, жүннің, азықтың (шөп, сүрлем, сенаж) микробиологиясын, сыртқы ортадағы зардапты микробтарды анықтауды және дезинфекцияның тиімділігін анықтау жолын білуі керек. Инфекциялық ауруларды балау әдістері,микробиологиялық және вирусологиялық зерттеулер жүргізу үшін, патологиялық материалды алу, консервілеу, тасымалдау, жұмыстарын; вакциналарды, қан сары суларын, диагностикумдарды, микробтар түзетін өнімдерді дұрыс пайдалану ісін; инфекциялық аурулардың балауын, емін, алдын алуын дұрыс істей білуі керек. 3.5 Пәннің пререквизиттері : аналитикалық және и физколлоидты химиия, молекулярлық биология, ветеринарлық генетика, микробиология және вирусология. 3.6 Пәннің постреквизиттері: мал патологиясы, эпизоотология ветеринариялық саритариямен, ветеринариялық-санитариялық сараптау. 1- кесте Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |курс |семестр | |1 |2 | |Дәрістер | |1 Инфекциялық ауруларды балау әдістері |2 | |2 Аллергиялық балау әдістері |2 | |3 Бактериологиялық балау әдістері |2 | |4 Серологиялық балау негіздері |2 | |5 Жалпы серология. Антигендер |2 | | 6 Антиденелер |2 | |7 Антиген – антиденелер реакцииясы |2 | | 8 Антиген-антидене реактанттары |2 | | 9 Дербес серология. Серологиялық |2 | |реакциялар | | |10 Нативті компонентті реакциялар |2 | |11 Нативті компонентті реакциялар |2 | |12 Конглютинация реакциясы (РС) |2 | |13 Таңбаланған компоненеттермен |2 | |қойылатын реакциялар | | |14 Полимеразды тізбекті реакция (ПЦР) |2 | | 15 Шолу дәрәсі |2 | | Барлығы |30 | |Зертханалық сабақтар | |1 Инфекциялық ауруларды балау әдістері |1 | |2 Аллергиялық балау әдістері |1 | |3 Бактериологиялық балау әдістері |1 | |4 Агглютинация реакциясының |1 | |компонеттерін дайындау, реакцияны | | |қою схемасы | | | 5 Агглютинация реакциясының |1 | |компонеттерін дайындау, реакцияны қою | | |схемасы | | |6 Преципитация реакциясының |1 | |компонеттерін дайындау, реакцияны қою | | |схемасы | | |7 Коллоквиум |1 | | 8 ДПР ді қою |1 | |9 КБР компоненттерін дайындау |1 | | 10 КБРді қою |1 | | 11МФА |1 | | 12 ИФА ны қою |1 | | 13 ПЦРді қою |1 | |14 Коллоквиум |1 | |15 Қорытынды сабақ |1 | | Барлығы |15 | 5 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі 5.1 Патогенді бактериялардың антигендік құрылымы 5.2 Бруцеллезді серологиялық балау 5.3 Лептоспирозды серологиялық балау 5.4 Пуллорозды серологиялық балау 5.5 Маңқаны аллергиялық балау 5.6 Туберкулезді аллергиялық балау 5.6 Антиген – антиденелер реакцииясы 5.7 Агглютинация реакциясының компонеттерін дайындау, реакцияны қою схемасы 5.8 Преципитация реакциясының компонеттерін дайындау, реакцияны қою схемасы 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 3-кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырып |Көрнекі |Өздік жұмыс |Бақылау | | |құралдар,ТҚЖ, |сұрақтары |түрі | | |плакаттар | | | |Дәрістер |Зертханалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |3 |4 |5 |6 | |1 Инфекциялық |1 Инфекциялық |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |ауруларды балау |ауруларды балау |биопрепараттар|балау |сұрау, | |әдістері |әдістері |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | |2 Аллергиялық балау|2 Аллергиялық |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |әдістері |балау әдістері |биопрепараттар|балау |сұрау, | | | |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | |3 Бактериологиялық |3 |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |балау әдістері |Бактериологиялық|биопрепараттар|балау |сұрау, | | |балау әдістері |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | |4 Серологиялық |4 Агглютинация |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |балау негіздері |реакциясының |биопрепараттар|балау |сұрау, | | |компонеттерін |, |ерекшеліктер|реферат | | |дайындау, |микроскоп |і | | | |реакцияны қою | | | | | |схемасы | | | | |5 Жалпы серология. | 5 Агглютинация |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |Антигендер |реакциясының |биопрепараттар|балау |сұрау, | | |компонеттерін |, |ерекшеліктер|реферат | | |дайындау, |микроскоп |і | | | |реакцияны қою | | | | | |схемасы | | | | | 6 Антиденелер |6 Преципитация |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | | |реакциясының |биопрепараттар|балау |сұрау, | | |компонеттерін |, |ерекшеліктер|реферат | | |дайындау, |микроскоп |і | | | |реакцияны қою | | | | | |схемасы | | | | |7 Антиген – |7 Коллоквиум |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |антиденелер | |биопрепараттар|балау |сұрау, | |реакцииясы | |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | | 8 Антиген-антидене| 8 ДПР ді қою |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |реактанттары | |биопрепараттар|балау |сұрау, | | | |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | | 9 Дербес |9 КБР |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |серология. |компоненттерін |биопрепараттар|балау |сұрау, | |Серологиялық |дайындау |, |ерекшеліктер|реферат | |реакциялар | |микроскоп |і | | |10 Нативті | 10 КБРді қою |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |компонентті | |биопрепараттар|балау |сұрау, | |реакциялар | |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | |11 Нативті | 11МФА |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |компонентті | |биопрепараттар|балау |сұрау, | |реакциялар | |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | |12 Конглютинация | 12 ИФА ны қою |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |реакциясы (РС) | |биопрепараттар|балау |сұрау, | | | |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | |13 Таңбаланған | 13 ПЦРді қою |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |компоненеттермен | |биопрепараттар|балау |сұрау, | |қойылатын | |, |ерекшеліктер|реферат | |реакциялар | |микроскоп |і | | |14 Полимеразды |14 Коллоквиум |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | |тізбекті реакция | |биопрепараттар|балау |сұрау, | |(ПЦР) | |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | | 15 Шолу дәрәсі |15 Қорытынды |Плакаттар, |Ауруларды |Ауызша | | |сабақ |биопрепараттар|балау |сұрау, | | | |, |ерекшеліктер|реферат | | | |микроскоп |і | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуі 4-кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуі |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтылу | |құралдар | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1 Сайдулдин Т.С Основы |25 |16 |100 | |серологии.-Алматы: Ғылым, 1992 | | | | |2 Сайдулдин Т.С Ветеринариялық |30 |16 |100 | |індеттану,1-2 кітап.Алматы,1999 | | | | |3 Булашев А Иммунология, |10 |16 |62 | |Астана,2002 | | | | |4Толысбаев Б.Т, Шоқанов Н, Булашев|5 |16 |31 | |А, Бияшев Қ, Мал дәрігерлік | | | | |микробиология. Алматы,1999 | | | | |5 Костенко Т.С, Скаршевская Е.И, |50 |16 |100 | |Гительсон С.С Практикум по | | | | |ветеринарной микробиологии и | | | | |иммунологии, Москва, 1989 | | | | |6 Мырзабекова Ш.Б. Ветеринариялық |50 |16 |100 | |вирусология. Алматы ,2004 | | | | |7 Омарбеков Е.О.Вирусология |25 |16 |100 | |пәнінің зертханалық сабақтары. | | | | |Семей,2001 | | | | 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Булашев А Иммунология, Астана,2002 8.1.2 Омарбеков Е.О.Вирусология пәнінің зертханалық сабақтары. Семей,2001 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Толысбаев Б.Т, Шоқанов Н, Булашев А, Бияшев Қ, Мал дәрігерлік микробиология. Алматы,1999 8.2.2 Мырзабекова Ш.Б. Ветеринариялық вирусология. Алматы ,2004 8.2.3 Костенко Т.С, Скаршевская Е.И, Гительсон С.С Практикум по ветеринарной микробиологии и иммунологии, Москва, 1989 8.2.4 Сайдулдин Т.С Основы серологии.-Алматы: Ғылым, 1992 8.2.5 Сайдулдин Т.С Ветеринариялық індеттану,1-2 кітап.Алматы,1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz