Файл қосу

Тамырдың морфологиялық құрылысымен таныстыру



           Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
         Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

                     Жаратылыстану ғылымдары факультеті


                             Биология кафедрасы

















                 «Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясынан
                        үлкен практикум» пәні бойынша
                                  СИЛЛАБУС

                       Мамандығы  5В011300 «Биология»



















                                 Семей 2013

Құрастырушы, б.ғ.к., доцент.                      Карипбаева Н.Ш.

Кафедра отырысында бекітілді:
Хаттама №____   «____»___________ 20___ж.

Кафедра менгерушісі_________________ Калиева С.К.

Факультеттін Оқу-әдістемелік кенесі мақұлдаған
Хаттама №____  «____»___________ 20___ж.

Факультеттін Оқу-әдістемелік кенесінің  төрайымы
_________________ Абдишева З.В.

Жаратылыстану ғылымдары факультетінің деканы,
х.ғ.к., доцент_________Ибраева Л.С.































                    ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ - (Syllabus)

           1. Оқытушы туралы деректер

           Карипбаева Нурзия Шайкеновна  биология ғылымдарының кандидаты,
доцент; кафедраның орналасқан жері ғимарат №3, жаратылыстану ғылымдары
факультеті, ауд. 112.


           2. Пән туралы деректер

Атауы: Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясынан үлкен практикум

Кредиттер саны: 3 кредит (135 сағат)
Өту орны: № 3 ғимарат
Оқу жоспарынан үзінді:

|Кур|Семестр                |Кредиттер                              |Лекц. |
|с  |                       |                                       |Сағ.  |
|1  |Өсімдік клеткасының    |Клетка қабығы. Даяр    препаратты      |3     |
|   |құрылыс және қызметі.  |қолдана отырып, клетканың бөлінуінің   |      |
|   |                       |бір түрі болып саналатын митоздық      |      |
|   |                       |процеспен танысу. Оның         негізгі |      |
|   |                       |бөліну фазаларын анықтау. Аспидистра   |      |
|   |                       |жапырағының эпидермасын пайдалана      |      |
|   |                       |отырып,   клетканың   бірінші және     |      |
|   |                       |екінші қабығымен және қабық            |      |
|   |                       |саңылауларымен танысу.                 |      |
|2  |Пластидтер, олардың    |Клетка қабығы. Даяр    препаратты      |3     |
|   |түрлері, құрлысы және  |қолдана отырып, клетканың бөлінуінің   |      |
|   |қызметі                |бір түрі болып саналатын митоздық      |      |
|   |                       |процеспен танысу. Оның         негізгі |      |
|   |                       |бөліну фазаларын анықтау. Аспидистра   |      |
|   |                       |жапырағының эпидермасын пайдалана      |      |
|   |                       |отырып,   клетканың   бірінші және     |      |
|   |                       |екінші қабығымен және қабық            |      |
|   |                       |саңылауларымен танысу.                 |      |
|3  |Өсімдік клеткасындағы  |Клетка қабығы. Даяр    препаратты      |3     |
|   |қор заттар             |қолдана отырып, клетканың бөлінуінің   |      |
|   |                       |бір түрі болып саналатын митоздық      |      |
|   |                       |процеспен танысу. Оның         негізгі |      |
|   |                       |бөліну фазаларын анықтау. Аспидистра   |      |
|   |                       |жапырағының эпидермасын пайдалана      |      |
|   |                       |отырып,   клетканың   бірінші және     |      |
|   |                       |екінші қабығымен және қабық            |      |
|   |                       |саңылауларымен танысу.                 |      |
|4  | Түзуші ұлпалар.       |Әртүрлі өсімдік жапырақтарының         |3     |
|   |                       |эпидермасынан препараттар даярлап,     |      |
|   |                       |эпидерманы құрайтын негізгі            |      |
|   |                       |гистологиялық элементтермен            |      |
|   |                       |танысу. Сүректі өсімдіктердің өркенінің|      |
|   |                       |көлденең және үзынынан жасалған        |      |
|   |                       |кесінділерінен (даяр препараттардан    |      |
|   |                       |перидерма немесе қабықты анықтап, оны  |      |
|   |                       |құрайтын феллема, феллоген, феллодерма |      |
|   |                       |элементтерімен танысу. Уақытша және    |      |
|   |                       |даяр препараттарды пайдалана отырып,   |      |
|   |                       |механикалық (арқаулық) ұлпалардың      |      |
|   |                       |колленхима, склеренхима, склерейд      |      |
|   |                       |сияқты құрылысымен таныстыру.          |      |
|5  |Жабындық ұлапалар,     |Әртүрлі өсімдік жапырақтарының         |3     |
|   |түрлері, құрлысы және  |эпидермасынан препараттар даярлап,     |      |
|   |қызметі.               |эпидерманы құрайтын негізгі            |      |
|   |                       |гистологиялық элементтермен            |      |
|   |                       |танысу. Сүректі өсімдіктердің өркенінің|      |
|   |                       |көлденең және үзынынан жасалған        |      |
|   |                       |кесінділерінен (даяр препараттардан    |      |
|   |                       |перидерма немесе қабықты анықтап, оны  |      |
|   |                       |құрайтын феллема, феллоген, феллодерма |      |
|   |                       |элементтерімен танысу. Уақытша және    |      |
|   |                       |даяр препараттарды пайдалана отырып,   |      |
|   |                       |механикалық (арқаулық) ұлпалардың      |      |
|   |                       |колленхима, склеренхима, склерейд      |      |
|   |                       |сияқты құрылысымен таныстыру.          |      |
|6  |Өткізгіш және арқаулық |Әртүрлі өсімдік жапырақтарының         |3     |
|   |ұлпалар.               |эпидермасынан препараттар даярлап,     |      |
|   |                       |эпидерманы құрайтын негізгі            |      |
|   |                       |гистологиялық элементтермен            |      |
|   |                       |танысу. Сүректі өсімдіктердің өркенінің|      |
|   |                       |көлденең және үзынынан жасалған        |      |
|   |                       |кесінділерінен (даяр препараттардан    |      |
|   |                       |перидерма немесе қабықты анықтап, оны  |      |
|   |                       |құрайтын феллема, феллоген, феллодерма |      |
|   |                       |элементтерімен танысу. Уақытша және    |      |
|   |                       |даяр препараттарды пайдалана отырып,   |      |
|   |                       |механикалық (арқаулық) ұлпалардың      |      |
|   |                       |колленхима, склеренхима, склерейд      |      |
|   |                       |сияқты құрылысымен таныстыру.          |      |
|7  |Сосуд-талшық шоқтары.  |Ксилема, флоэма элементтерімен         |3     |
|   |                       |таныстыру. Олардың   өсімдік           |      |
|   |                       |денесінде орналасу ерекшеліктерімен    |      |
|   |                       |анықтау.                               |      |
|8  |Тамырдың морфологиялық |Тамыржеміс оның анатомиялық құрылысы.  |3     |
|   |және анатомиялық       |Тамырдың алғашқы және соңғы анатомиялық|      |
|   |құрлыстары.            |құрылысы.                              |      |
|   |                       |Тамырдың морфологиялық құрылысымен     |      |
|   |                       |таныстыру.                             |      |
|   |                       |Тамыр және тамыр жемістің анатомиялық  |      |
|   |                       |құрылысымен таныстыру. Тамырдың        |      |
|   |                       |анатомиялық құрылысымен екінші түзуші  |      |
|   |                       |ұлпаның, яғни камбийдің пайда болуын   |      |
|   |                       |көрсету қажет.                         |      |
|9  |Сабақ және  өркеннің   |Өркен құрылысы мен оның пайда болу     |3     |
|   |мофрологиялық құрлысы  |ерекшелігімен таныстыру. Бұтақтану     |      |
|   |                       |түрлерін көрсету.                      |      |
|   |                       |Әртүрлі өсімдіктерді пайдалана отырып, |      |
|   |                       |бүршіктің орналасуын, түрлерін және    |      |
|   |                       |құрылысын анықтау.                     |      |
|10 |Бұршік құрлысы және    |Өркен құрылысы мен оның пайда болу     |3     |
|   |оның түрлері           |ерекшелігімен таныстыру. Бұтақтану     |      |
|   |                       |түрлерін көрсету.                      |      |
|   |                       |Әртүрлі өсімдіктерді пайдалана отырып, |      |
|   |                       |бүршіктің орналасуын, түрлерін және    |      |
|   |                       |құрылысын анықтау.                     |      |
|11 |Гүл құрлысы, гүл шоғыры|Формалинге салынған  әр түрлі өсімдік  |3     |
|   |                       |гүлдерінің құрылыс ерекшеліктерін      |      |
|   |                       |салыстырмалы түрде анықгау.            |      |
|   |                       |Гүл       құрылысы       өсімдік       |      |
|   |                       |түрлерін классификациялаудың негізгі   |      |
|   |                       |таксонды      белгі      екендігі      |      |
|   |                       |туралы   үғымды    беру.               |      |
|   |                       |Гүл типтерімен таныстыру.              |      |
|12 |Тұқым бүршігі, оның    |Өсімдіктердің көбею жолдары.           |3     |
|   |құрылысы.              |Жоғарғы споралы өсімдіктердің даму     |      |
|   |Мегаспорогенез және    |циклі.                                 |      |
|   |гаметогенгез.          |Тұқымды өсмдіктердің даму циклі (ашық  |      |
|   |                       |тұқымды өсімдіктердің даму циклі).     |      |
|   |                       |Жабық тұқымды өсімдіктердің даму циклі.|      |
|   |                       |Гүл шоғыры.                            |      |
|   |                       |Тұқым.                                 |      |
|13 |Тозаңқап құрылысы.     |Өсімдіктердің көбею жолдары.           |3     |
|   |Микроспорогенез,       |Жоғарғы споралы өсімдіктердің даму     |      |
|   |гаметогенез            |циклі.                                 |      |
|   |құбылыстары.           |Тұқымды өсмдіктердің даму циклі (ашық  |      |
|   |                       |тұқымды өсімдіктердің даму циклі).     |      |
|   |                       |Жабық тұқымды өсімдіктердің даму циклі.|      |
|   |                       |Гүл шоғыры.                            |      |
|   |                       |Тұқым.                                 |      |
|14 |Тозанның құрылысы, оның|Өсімдіктердің көбею жолдары.           |3     |
|   |түрлері.               |Жоғарғы споралы өсімдіктердің даму     |      |
|   |                       |циклі.                                 |      |
|   |                       |Тұқымды өсмдіктердің даму циклі (ашық  |      |
|   |                       |тұқымды өсімдіктердің даму циклі).     |      |
|   |                       |Жабық тұқымды өсімдіктердің даму циклі.|      |
|   |                       |Гүл шоғыры.                            |      |
|   |                       |Тұқым.                                 |      |
|15 |Өсімдіктердің          |Өсімдіктердің өмір сүру формалары.     |3     |
|   |экологиялық топтары мен|Өсімдіктердің сыртқы ортаға бейімделу  |      |
|   |тіршілк формалары.     |жолдарымен таныстыру.                  |      |
|   |Барлығы                |                                       |45 с. |

4. СОӨЖ тапсырмалары және оларды орындайтын мерзімі.

|Тапсырманың    |Мақсаты және мазмұны  |Дайындалу    |Орында|Бақылау   |Тапсыру |
|тақырып №      |                      |формасы      |у     |формасы   |мерзімі |
|               |                      |             |көлемі|          |        |
|1.  Жасыл      |Жасыл балдырлар және  |Қосымша      |3     |Реферат,  |Сабақ   |
|балдырлар      |харалар класы         |әдебиеттермен|сағат |ауызша.   |кестесін|
|бөлімі.        |Классификациясы. Көбею|кітапханада  |      |          |е сәйкес|
|               |жолдары Негізгі       |жұмыс істеу  |      |          |        |
|               |өкілдері. Маңызы.     |             |      |          |        |
|               |2.  Диатомдылар       |             |      |          |        |
|               |бөлімі.               |             |      |          |        |
|               |Классификациясы. Көбею|             |      |          |        |
|               |жолдары. Негізгі      |             |      |          |        |
|               |өкілдері.             |             |      |          |        |
|               |3. Қызыл және  қоңыр  |             |      |          |        |
|               |балдырлар бөлімі.     |             |      |          |        |
|               |Көбеюуі , негізгі     |             |      |          |        |
|               |өкілдері  және маңызы.|             |      |          |        |
|Саңырауқұлақтар|1.Хитридиялықтар      |Қосымша      |4сағат| Реферат. | Сабақ  |
|бөлімі.        |класы.                |әдебиеттермен|      |Ауызша    |кестесін|
|               |Классификациясы. Көбею|кітапханада  |      |тапсыру   |е сәйкес|
|               |жолдары. Өкілдері.    |жұмыс істеу  |      |          |        |
|               |2.Оомицеттер классы.  |             |      |          |        |
|               |Классификациясы. Көбею|             |      |          |        |
|               |жолдары. Өкілдері.    |             |      |          |        |
|               |3. Зигомицеттер класы.|             |      |          |        |
|               |Классификациясы.      |             |      |          |        |
|               |Көбею жолдары         |             |      |          |        |
|               |Өкілдері.  Табиғаттағы|             |      |          |        |
|               |маңызы.               |             |      |          |        |
|               |4. Аскомицеттер класы.|             |      |          |        |
|               |Классификациясы.      |             |      |          |        |
|               |Өкілдері.  Табиғаттағы|             |      |          |        |
|               |маңызы.               |             |      |          |        |
|               |5. Базидиомицеттер    |             |      |          |        |
|               |класы.                |             |      |          |        |
|               |Классификациясы.      |             |      |          |        |
|               |Өкілдері. Маңызы.     |             |      |          |        |
| Мүктер бөлімі.|Бауыр тәрізді мүктер  |Қосымша      |1,5   |Реферат.  |Сабақ   |
|               |класы және қатарлары  |әдебиеттермен|      |Альбом-ы  |кестесін|
|               |2. Жапырақсабақты     |кітапханада  |      |сурет.    |е сәйкес|
|               |мүктер класы және     |жұмыс істеу  |      |Ауызша.   |        |
|               |қатарлары             |             |      |          |        |
|Папоротниктер  |Негізгі биологиялық   |Қосымша      |1     |Ауызша.   | Сабақ  |
|бөлімі.        |ерекшеліктері.        |әдебиеттермен|      |          |кестесін|
|               |                      |кітапханада  |      |          |е сәйкес|
|               |                      |жұмыс істеу  |      |          |        |
|Жалаңаш        |1.Саговниктер класы   |Қосымша      |1     |Альбом-ы  |Сабақ   |
|тұқымдылар     |2.Бүртүзушілер класы  |әдебиеттермен|      |сурет.    |кестесін|
|бөлімі.        |3. Қабықты тұқымдылар |кітапханада  |      |Ауызша.   |е сәйкес|
|               |класы                 |жұмыс істеу  |      |          |        |
|Жабық          |1 Магнолия тәрізділер |Қосымша      |4,5   |Реферат.Ау|Сабақ   |
|тұқымдылар     |класс тармағы         |әдебиеттермен|      |ызша      |кестесін|
|бөлімі.        |2. Гамамелид          |кітапханада  |      |          |е сәйкес|
|               |тәрізділер  класс     |жұмыс істеу  |      |          |        |
|               |тармағы               |             |      |          |        |
|               |3. Дилленид тәрізділер|             |      |          |        |
|               |класс тармағы         |             |      |          |        |
|               |4. Раушан тәрізділер  |             |      |          |        |
|               |класс тармағы         |             |      |          |        |
|               |5. Астра тәрізділер   |             |      |          |        |
|               |класс тармағы         |             |      |          |        |
|               |                      |             |      |          |        |
|Барлығы:       |                      |             |15с.  |          |        |

5. Студентердің өзіндік жұмыстарының тақырыптары және тапсыру мерзімі.

|   | Тақырыбы          |   Мақсаты және   |  Негізгі   | Орындау |Бақылау  |
|   |                   |мазмұны           |әдебиеттер. |мерзімі  |түрі     |
|1  |Төменгі және       | Морфологиялық    | 1,4,5      |  3      | Реферат |
|   |жоғарғы сатыдағы   |және анатомиялық  |            |семестр  |         |
|   |өсімдіктердің      |құрлыстарындағы   |            |3 -апта  |         |
|   |салыстырмалы       |ұқсастықтар мен   |            |         |         |
|   |сипаттамасы.       |ерекшеліктері     |            |         |         |
|2. | Төменгі сатыдағы  | Бір              |1,4,5       | 5- апта | Реферат |
|   |өсімдіктердің      |клеткалылардан көп|            |         |         |
|   |эволюциясы.        |клеткалыларға     |            |         |         |
|   |                   |дейінгі даму      |            |         |         |
|   |                   |эволюциясын       |            |         |         |
|   |                   |қарастыру.        |            |         |         |
|3. |Балдырлар          | Балдырлар        |1,4,5       |7- апта  |Реферат  |
|   |топтарының         |топтарының        |            |         |         |
|   |экологиясы.        |экологиясын       |            |         |         |
|   |                   |қарастыру.        |            |         |         |
|4. | Саңырауқұлақтар   | Ағаштарда,       |1,4,5       | 9 -апта |Реферат  |
|   |топтарының         |топырақта, өртенге|            |         |         |
|   |экологиясы.        |жерлерде,         |            |         |         |
|   |                   |шірінділерде      |            |         |         |
|   |                   |тіршілік ететін   |            |         |         |
|   |                   |саңырауқұлақтар   |            |         |         |
|   |                   |топтарымен танысу.|            |         |         |
|5. |Жоғарғы сатыдағы   | Мүктерден бастап |1,2,3,6     |11- апта |Реферат  |
|   |споралы            |папоротниктерге   |            |         |         |
|   |өсімдіктердіктер   |дейінгі           |            |         |         |
|   |эволюциясы.        |өсімдіктердің     |            |         |         |
|   |                   |анатомиялық және  |            |         |         |
|   |                   |морфологиялық     |            |         |         |
|   |                   |құрлыстарының     |            |         |         |
|   |                   |өзгерістірі       |            |         |         |
|6  | Қыналар бөлімі.   | Қыналардың       |1,4,5       | 13 -апта|Реферат  |
|   |                   |экологиялық       |            |         |         |
|   |                   |топтары.          |            |         |         |
|7  | Коллоквиум        |                  |            |14 -апта | Тест    |
|8  |Алисмида тәрізділер| Тұқымдастары,    |1,2,3,6     | 4-      |Реферат  |
|   |класс тармағы.     |өкілдері          |            |семестр  |         |
|   |                   |                  |            |2- апта  |         |
|9  |Лалагүл тәрізділер |Тұқымдастары,     |1,2,3,6     | 4- апта |Реферат  |
|   |класс тармағы.     |өкілдері.         |            |         |         |
|10 |Коммелина          |Тұқымдастары,     |1,2,3,6     | 6- апта |Реферат  |
|   |тәрізділер класс   |өкілдері          |            |         |         |
|   |тармағы.           |                  |            |         |         |
|11 |Арицид тәрізділер  | Тұқымдастары,    |1,2,3,6     |8- апта  |Реферат  |
|   |класс тармағы.     |өкілдері.         |            |         |         |
|12 | Коллоквиум        |                  |            | 9 апта  | Тест    |
|13 | Қос жарнақтылар   | Қос жарнақтылар  |1,2,3,6     | 11- апта|Реферат  |
|   |класының           |класыны  жататын  |            |         |         |
|   |филогенетикалық    |тұқымдастар       |            |         |         |
|   |байланысы          |арасындағы        |            |         |         |
|   |                   |филогенетикалық   |            |         |         |
|   |                   |байланыс          |            |         |         |
|14 | Дара жарнақтылар  | Дара жарнақтылар |1,2,3,6     | 13 апта |Реферат  |
|   |класының           |класына жататын   |            |         |         |
|   |филогенетикалық    |тұқымдастар       |            |         |         |
|   |байланыстары       |арасындағы        |            |         |         |
|   |                   |филогенетикалық   |            |         |         |
|   |                   |байланыстар       |            |         |         |
|15 | Коллоквиум        |                  |            |14 апта  | Тест    |


 7. Ботаника пәнін оқытудың 2013 -  2014  оқу жылында 2 курс студенттерінің
                    оку-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу
                                   КАРТАСЫ

|№  |Оқулықтар және                  |Әдебиеттер|Студент  |Пайызы    |Ескерту    |
|   |оқу-әдістемелердің атаулары     |саны      |Саны     |          |           |
|1  |1.Комарницкий. Н. А. Кудряшов   |60        |14       |100%      |Негізгі    |
|   |Л.В. Систематика растений.      |          |         |          |әдебиет    |
|   |Просвещение 1975г.              |          |         |          |           |
|   |                                |          |         |          |           |
|   |                                |          |         |          |           |
|2  |2. Әметов Ә.Ә, Мырзақұлов П. М. |50        |14       |100%      |Негізгі    |
|   |Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер     |          |         |          |әдебиет    |
|   |систематикасы 1 том Қазақ       |          |         |          |           |
|   |университеті. 2000 жыл.         |          |         |          |           |
|3  |3. Хржановский. В.Г. Курс общей |25        |14       |100%      |Қосымша    |
|   |ботаники. М. Высшая школа.  1976|          |         |          |әдебиет    |
|   |г.                              |          |         |          |           |
|4  |4. Абдрахманов О. Төменгі       |30        |14       |100%      |Негізгі    |
|   |сатыдағы өсімдіктер             |          |         |          |әдебиет    |
|   |систематикасы. Алматы 1972 жыл. |          |         |          |           |
|5  |5. Курс низших растениий        |25        |14       |100%      |Қосымша    |
|   |Горленко М. В.  Высшая школа    |          |         |          |әдебиет    |
|   |1981 год.                       |          |         |          |           |
|6  |6. Систематика высших растений. |24        |14       |65%       |Негізгі    |
|   |С. А. Шостаковский. Высшая      |          |         |          |әдебиет    |
|   |школа. 1970 год.                |          |         |          |           |
|   |                                |          |         |          |           |
|7  |Жизнь растений. 6 том.          | 1        |14       |          |Негізгі    |
|   |                                |          |         |          |әдебиет    |
|8  |Современнная ботаника  Мир 1-2  |1         |14       |          |Қосымша    |
|   |том.  1990ж                     |          |         |          |әдебиет    |


6. Білімді бағалау туралы ақпарат.

Баға қою саясаты. Студенттердің білімін бағалау – тапсырмаларды орындау
және есепке алу 5-ұпайлы шкала бойынша қойылады. Барлық тапсырмалар
уақытында орындалуы тиіс. Берілген талаптарды орындаған студент сессияға
жіберіледі.


Рейтинг шкала

|№ р/н|Көрсеткіштер           |Саны          |Ұпай саны     |Ұпайлар       |
|1    |Лекцияға қатысу        |7,5           |1,2           |9             |
|2    |Зертханалық сабақтарға |7,5           |6             |45            |
|     |қатысу және орындау,   |              |              |              |
|     |тапсыру                |              |              |              |
|3    |Тапсымаларды орындау   |              |              |              |
|     |және тапсыру:          |              |              |              |
|     |СОӨЖ                   |7,5           |3             |22,5          |
|     |СӨЖ                    |22,5          |0,6           |13,5          |
|     |Барлығы:               |              |              |90            |


         Студенттің білімінің емтихандық қорытынды бағасын анықтау.

қорытынды бағаға кіреді:
 - қорытынды межелік бақылау – 60 %;
 - емтихан - 40 %.

Қорытынды ұпай төменде берілген білімді бағалау шкаласына сәйкес қойылады.
|Баға            |Орташа ұпай       |Проценті (%)|Баға мазмұны          |
|А               |4,0               |95-100      |Өте жақсы             |
|А-              |3,67              |90-94       |                      |
|В+              |3,33              |85-89       |Жақсы                 |
|В               |3,0               |80-84       |                      |
|В-              |2,67              |75-79       |                      |
|С+              |2,33              |70-74       |Қанағаттанарлық       |
|С               |2,0               |65-69       |                      |
|С-              |1,67              |60-64       |                      |
|Д+              |1,33              |55-59       |                      |
|Д               |1,0               |50-54       |                      |
|F               |0                 |0-49        |Қанағаттанарлықсыз    |





7.Курстың саясаты.
 - Сабақты босатпау, ауыру бойынша болса справка әкелу және сабақты  тапсыру
   (отработка).
 - Сабаққа кешікпеу.
 - Сабақта сөйлемеу.
 - Сағыз шайнамау.
 - Ұялы телефонды өшіріп қою.
 - Оқу процесіне белсенді қатысу.
 - Үй тапсырмасын, СӨЖ дұрыс орындау және уақытында тапсыру.
 -   Тапсырмаларды  орындау  барысында  ғылыми   материалдарды   максимальды
   қолдану.
 - Уақытында орындалмаған тапсырмалар бағасы төмендетіледі.
   Сабақты босату – минус 1 ұпай.



Пәндер