Файл қосу
Мектеп психологы жұмыстарын жоспарлау
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет пәні 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының 2 курс студенттеріне арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к. 30.08.2014 ж. ___________ Джумажанова Г.К. 2 ҚАРАЛДЫ 2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____________Г.К. Джумажанова Хаттама №1 «03» 09 2014 ж. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» 09 2014 ж. Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________ Т.Ш. Ахметова 3 БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «11» 09 2014 ж. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова 4 05.09.2013 ж. №1 басылым орнына ауыстырылды Мазмұны 1. Қолданыс аясы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5. БӨЖ тақырыптары 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет» пәнінің оқу- әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - «5В010300» «Педагогика және психология» мамандығының 3.08.275-2006 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - «5В010300» «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жоспары. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Болашақ маманның тұлғалық бейнесі тәрбие жүйесін меңгерген, шығармашылық ойлау қасиеті жетілген, өзін-өзі тәрбиелеу дағдысы қалыптасқан, сенімді, іздемпаз, мамандығына қажетті сапалы қасиеттерді меңгерген, сезімтал, қоғамның идеялық, әлеуметтік, экономикалық, рухани дамуын жаңаша ойлап түсінетін, өзгелерге түсіндіре алатын, қоғам сұранысына орай іс-әрекет жасай алатын, оңды шешім қабылдай алатын іскер болуы тиіс. Сондай талапқа сай педагог-психолог мамандығын даярлауда оқытылатын таңдаулы пәндердің ішінен «Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет» дәрісі елеулі орын алады. Себебі ол мамандарды даярлауда маңызды пәндердің бірі ретінде студенттердің болашақ мамандығына деген оң қатынасын қалыптастырады. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: – оқу-тәрбие мәселелеріндегі тұлғаның толық дамуын қалыптастыру; – жас ерекшелік кезеңінде толық тұлғалық және ақыл-ой кәсіптік дамуын қамтамасыз ету; – әрбір балаға жекелеген қатынас жолдарын табу; – баланың психологиялық-педагогикалық зерттеулермен қамтамасыз ету; – тұлғалық және ақыл-ой даму ауытқының коррекциясымен алдын-алу жұмыстарын жүргізу; ата-аналарды немесе бала тәрбиесімен айналысатындарды, отбасында психологиялық ахуалды қалыптастыру жағдайында кеңеспен қамтамасыз ету. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: – білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет пәнінің мазмұнын білу; – білім беру мекемелерінде психологиялық қызметті ұйымдастырудың моделдерімен танысу; – қатаң түрде өзінің кәсіби компетенциясы шегінде сұрақтарды қарастыруға шешімдер қабылдауға; – қазіргі ғылыми негізделген диагностикалық әдістерді қолдануға үйрету; – психокоррекциялық жұмысты ұйымдастыру. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: білуі керек: - психологиялық қызмет жүйесін, құрылысын; - психологиялық қызметтің жұмыс бағыттарын; - психодиагностиканы, психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін; - психологтың психикалық түзету жұмыстарыының және дамыту жұмыстарының мазмұнын. игеруі керек: - отбасында, мектепте психологиялық кеңес берудің принциптері мен методикасын меңгеруі керек: - практикалық психолог кәсіби іс әрекетінде түрлі әдістемелерді жүргізу; - клиенттың проблемасын талқылау, клиентпен арадағы қарым-қатынасты орнату, клиентке әсер ету әдістерін жүргізу; - психологиялық кеңес берудің нәтижелілігін анықтау. істей алуы керек: - негізгі психологиялық ұғымдар мен анықтамалардың мәнін түсініп, игеру; - ғылыми теориялар және сөздіктермен жұмыс; - теориялық және қолданбалы зерттеулер нәтижесін өздігінен талдау, қорытынды жасау түсінуі керек: практикалық психолог кәсіби іс-әрекетінде түрлі әдістемелерді жүргізу; - клиенттың проблемасын талқылау, клиентпен арадағы қарым-қатынасты орнату, клиентке әсер ету әдістерін жүргізу болуы керек: - психологиялық қызмет жүйесін, құрылысын; - психологиялық қызметтің жұмыс бағыттарын; - психодиагностиканы, психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін; - психологтың психикалық түзету жұмыстарыының және дамыту жұмыстарының мазмұнын. қабылдауы керек: психологиялық қызмет жүйесінде ерекше категория екенін дәлелдейтін теориялық тұжырымдардың мазмұн және экспериментальды әдістердің іске асу механизмдерін талдау, тәсілдері мен әдістер жүйесін. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 Жалпы психология 3.5.2 Балалар психологиясы 3.5.3 Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау, психологиялық кеңес беру 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру 3.6.2 Психологиялық коррекция және кеңес беру, педагог-психологтың жеке тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті 1.7.3 Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы 1.7.4 Эксперименталды психологиясы 1 Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Тақырып 1. 1 Модуль |2 | |Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің қазіргі жағдайы, | | |моделі, құрылысы | | |Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің негізгі | | |мәселелері. Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің пән | | |ретінде үш тұрғыдан қаратырылуы. Мектептегі психологиялық қызмет | | |жүйесінің даму тарихы. Бүгінгі таңдағы психологиялық қызмет жүйесі. | | |Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің құрылу | | |концепциялары. Метептегі психологиялық қызметтің атқарар істері. | | |Мектеп психологының білім беру мекемесінің арнайы мамандарымен | | |бірлесіп жұмыс атқау өзгешелігі. Білім беру мекемелеріндегі | | |психологиялық қызметтің жұмыс бағыттары | | |Тақырып 2 |2 | |Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтегі мектеп | | |психологының жұмыс мазмұны, мақсаты, міндеттері | | |Мектептегі психологиялық қызметтің мақсаттары, міндеттері. Мектеп | | |психологының құқығы, кәсіби этикалық кодексі. Психолог тұлғасының | | |өзіндік даму процесінің бөліктері. Психологтың кәсіби іскерлігі. | | |Конструктивті іскерлігі. Ұйымдастырушылық іскерлігі. Кәсіби | | |компетенттілігі. Психологтың тұлғалық ерекшеліктері. | | |Тақырып 3 |2 | |Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысын ұйымдастыру | | |Білім беру мекемелеріндегі психологжұмысын ұйымдастыру. Мектепке | | |дейінгі білім беру мекемесіндегі практик психолог қызметі, оның | | |жұмыс ерекшелігі. Жоғары оқу орындарында психологиялық қызметті | | |ұйымдастыру ерекшеліктері | | |Тақырып 4 |2 | |Мектеп оқушысының психологиялық-педагогикалық мәртебесі, оның | | |мазмұны және параметрлері | | |Мектеп оқушысының психологиялық-педагогикалық мәртебесі. Оқушы | | |мәртебесіне қойылатын талаптар. Оқушының психологиялық-педагогикалық| | |мәртебесінің көрсеткіштері психологиялық қызмет көрсету жұмыстарын | | |ұйымдастырудың негізі ретінде | | |Тақырып 5 |2 | |Психологиялық-педагогикалық консилиум ұйымдастыру және өткізу | | |Психологиялық-педагогикалық консилиумның оқушыларды | | |психологиялық-педагогикалық жағынан қамсыздандырудағы ролі. | | |Психологиялық-педагогикалық консилиумға қатынасушылар. Консилиумға | | |қатынасушылардың ұсынатын мәліметтері. Консилиумға психологиялық | | |зерттеулерді ұсынудың формасы | | |Тақырып 6 |2 | |Білім беру мекемесіндегі психологтың іс-қағаздарын жүргізу | | |қажеттілігі. | | |Білім беру мекемесіндегі психологтың іс-қағаздарын жүргізу | | |қажеттілігі. Білім беру мекемесіндегі психологтың іс-қағаздар | | |тізімі. Оларды рәсімдеу ерекшеліктері. | | |Тақырып 7 |2 | |Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысын жоспарлау | | |Мектеп психологы жұмыстарын жоспарлау. Психологиялық қызмет | | |жоспарының календарлық және күнделікті түрлері. Жоспардың негізгі | | |бөлімдері. | | |Тақырып 8. | | |Мектеп психологының педагогикалық ұжыммен жұмыс ерекшеліктері | | |Мектеп психологының педагогикалық ұжыммен жұмыс ерекшеліктері. | | |Психолог және мектеп. Психолог және мектеп әкімшілігі: өзара қатынас| | |жасау мәселелері. Мектеп психологы және педагогикалық ұжым. | | |әдістемелік семинарлардың ұйымдастырылуы | | |Тақырып 9 |2 | |Мектеп психологының отбасымен жұмыс ерекшелігі. | | |Мектеп психологының отбасымен жұмыс ерекшелігі. Мектеп психологының | | |отбасындағы тәрбие мәселесін талдау жұмыстары. Жанұя түрлері, | | |олардың топтастырылуы | | |Тақырып 10 |2 | |Ата-аналармен диагностикалық жұмыс мазмұны және кеңес беру. | | |Ата-аналармен диагностикалық жұмыс мазмұны және кеңес беру. Жанұямен| | |диагностикалық жұмысты жүзеге асырудағы принциптер. Ата-аналардың | | |бала тәрбиесі туралы психологиялық-педагогикалық мәліметтерден | | |хабардарлығы | | |Тақырып 11 |2 | |Ата-аналармен коррекциялық жұмыс мазмұны. | | |Коррекциялық ата-аналар тобы. Коррекциялық жұмысты жүргізудің | | |шарттары. Ата-аналар тобының құрылуы. Топтың ережелері | | |Тақырып 12 |2 | |Психологиялық кеңес берудің жас ерекшелікке байланысты сипаттары | | |Психологиялық кеңес берудің жас ерекшелікке байланысты сипаттары.Әр | | |жас кезеңге байланысты туындауы мүмкін сұрақтар үлгісі.Психологиялық| | |кеңес берудің әдістері | | |Тақырып 13 |2 | |Психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері | | |Психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастыру формалары. | | |Психологиялық үйірмелер, факультатив сабақтары | | |Тақырып 14 |2 | |Білім беру мекемесіндегі психологтың психологиялық ағарту жұмыстары.| | |Психологиялық білімнің қажеттілігін насихаттау. Мектеп психологы | | |ретінде психологиялық білімге деген қызығушылықты оқушылар арасында | | |жүзеге асыру жұмыстары | | |Тақырып 15 |2 | |Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысындағы психотерапияның алатын| | |орны | | |Психотерапевтік емдеу ерекше әсер етудің психикалық әдісі ретінде. | | |Психологиядағы әсер етудің психикалық әдістері: ең алдымен тілдік | | |қарым-қатынас, ол арнайы ұйымдастырылған психотерапевт пен пациент | | |немесе пациенттер тобы кездесулерінде жүзеге асуы. Білім беру | | |мекемесіндегі психолог жұмысындағы психотерапияның алатын орны | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | |№1 Семинар. Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің |1 | |қазіргі жағдайы | | |Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің негізгі | | |мәселелері. | | |Мектептегі психологиялық қызмет жүйесінің даму тарихы. | | |Бүгінгі таңдағы психологиялық қызмет жүйесі | | |№2 Семинар. Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің |1 | |моделі және құрылысы. | | |Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің құрылу | | |концепциялары. | | |Мектеп психологының білім беру мекемесінің арнайы мамандарымен | | |бірлесіп жұмыс атқару өзгешелігі. | | |Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің жұмыс бағыттары. | | |№3-семинар. Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтегі |1 | |мектеп психологының жұмыс мазмұны, мақсаты, міндеттері. | | |Мектептегі психологиялық қызметтің мақсаттары, міндеттері. | | |Мектеп психологының құқығы, кәсіби этикалық кодекс | | |№4-семинар. Білім беру мекемесіндегі психологтың тұлғасының |1 | |өзіндік дамуы. | | |Психолог тұлғасының өзіндік даму процесінің бөліктері. | | |Психологтың іскерлік түрлері. | | |Психологтың тұлғалық ерекшеліктері | | |№5 семинар. Мектеп оқушысының психологиялық-педагогикалық мәртебесі,|1 | |оның мазмұны және параметрлері. | | |Оқушы мәртебесіне қойылатын талаптар. | | |Оқушының психологиялық-педагогикалық мәртебесінің көрсеткіштері | | |психологиялық қызмет көрсету жұмыстарын ұйымдастырудың негізі | | |ретінде | | |№6 семинар. Психологиялық-педагогикалық консилиум ұйымдастыру және |1 | |өткізу. | | |1. Психологиялық-педагогикалық консилиумның оқушыларды | | |психологиялық-педагогикалық жағынан қамсыздандырудағы ролі. | | |2. Консилиумға психологиялық зерттеулерді ұсынудың формасы | | |№7 семинар. |1 | |Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысын жоспарлау. | | |Мектеп психологы жұмыстарын жоспарлау. | | |Жоспардың негізгі бөлімдері. Үлгісі | | |№8- семинар. Мектеп психологының педагогикалық ұжыммен жұмыс |1 | |ерекшеліктері. | | |1. Мектеп психологының педагогикалық ұжыммен жұмыс ерекшеліктері. | | |2. Психолог және мектеп. | | |3. Психолог және мектеп әкімшілігі: өзара қатынас жасау мәселелері | | |№9-семинар. Психолог жұмысындағы кәсіби бағдар жұмысы. |1 | |Мектеп психологы жұмысындағы кәсіби бағдар жұмысы. | | |Жоғары сынып оқушыларын мамандыққа бейімдеу жұмыстары, мамандық | | |таңдауға байланысты әдістемелер | | |№10-семинар. Ата-аналармен диагностикалық жұмыс мазмұны және кеңес |1 | |беру. | | |Ата-аналармен диагностикалық жұмыс мазмұны және кеңес беру. | | |Ата-аналардың бала тәрбиесі туралы психологиялық-педагогикалық | | |мәліметтерден хабардарлығы | | |№11-семинар. Білім беру мекемелер психологының диагностикалық |1 | |әрекетінің мазмұны | | |Психодиагностикалық жұмыстың мазмұны. | | |Психодиагностикалық ақпараттың әсері | | |Әр жас кезеңдегі оқушылармен диагностикалық жұмыс жүргізудің | | |ерекшеліктері | | |№12-семинар. Білім беру мекемелер психологының коррекциялық |1 | |жұмысының әрекетінің мазмұны | | |Психокоррекциялық жұмыстың мазмұны. | | |Психокоррекциялық топтар, оларды құру ерекшеліктері. | | |Коррекциялық бағдарламалар, олардың үлгілері | | |№13-семинар. Мектеп психологының жұмысындағы кәсіби бағдар жұмысы |1 | |Әр жастағы оқушылармен кәсіби бағдар жұмысын жүзеге асырудың | | |үлгілерін ұсыну. | | |Менің болашақ кәсібім | | |№14-семинар. Білім беру мекемесіндегі психологтың психологиялық |1 | |ағарту жұмыстары | | |Психологиялық білімнің қажеттілігін насихаттау. | | |Мектеп психологы ретінде психологиялық білімге деген қызығушылықты | | |оқушылар арасында жүзеге асыру жұмыстары | | |№15-семинар. Жеткіншектермен жұмыстағы психотерапияның ролі. |1 | |Психотерапия мектеп психологының жеткіншектермен жұмысындағы негізгі| | |бағыт ретінде. | | |Психотерапияны қолдану ерекшеліктері | | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 1. Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің моделі және құрылысы. 2. Білім беру мекемесіндегі мектеп психологының жұмыс мазмұны, мақсаты, міндеттері. 3. Білім беру мекемелеріндегі психолог тұлғасының өзіндік дамуы Мәдениет және ұлыстағы тұлға 4. Оқушының психологиялық-педагогикалық мәртебесі. 5. Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысын жоспарлау 6. Мектеп психологының педагогикалық ұжыммен жұмыс ерекшеліктері 7. Психолог жұмысындағы кәсіби бағдар жұмысы 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны |Студенттерса|Қамтамасыз | |атауы | |ны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Андриенко А.В. К вопросу о | 10 |2 |100% | |личностных и профессиональных | | | | |качествах практического психолога | | | | |в образовании. //Инновация в | | | | |образовании. 2006 ж. № 5 | | | | |Мясадов П.А. «Теория и практика в |5 |2 |100% | |работе школьного психолога». | | | | |Москва: 1990 | | | | |Рогов Е.И. Настольная книга |7 |2 |100% | |практического психолога в | | | | |образовании М: 1995 г. | | | | |Рогов Е.И.Настольная книга |4 |2 |100% | |практического | | | | |психолога.1-том.-М.,1998 | | | | |Битянова М.Р. Организация |6 |2 |100% | |психологической работы в школе. – | | | | |М., 1997 | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте |Тақырыптар |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, |дайындалу |түрі | | |плакаттар, |сұрақтары | | | |лабораториялық | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабақ |Семинар сабақ |Лаборат| | | | | | |о | | | | | | |рия | | | | | | |лық | | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |4 |5 |6 | | |Білім беру |Білім беру | |Кітап көрмесі, |Зерттеу |Жазбаша | |мекемелеріндег|мекемелеріндегі| |портрет, |еңбектермен|ауызша | |і |психологиялық | |интерактивті |жұмыс | | |психологиялық |қызметтің | |тақта | | | |қызметтің |қазіргі жағдайы| | | | | |қазіргі | | | | | | |жағдайы, | | | | | | |моделі, | | | | | | |құрылысы. | | | | | | |Білім беру |Білім беру | |Модульді оқыту |Монографиял|Жазбаша | |мекемелеріндег|мекемелеріндегі| |технологиясы |ық |ауызша | |і |психологиялық | | |зерттеулер | | |психологиялық |қызметтің | | |оқу | | |қызметтегі |моделі және | | | | | |мектеп |құрылысы. | | | | | |психологының | | | | | | |жұмыс мазмұны,| | | | | | |мақсаты, | | | | | | |міндеттері. | | | | | | |Білім беру |Білім беру | |Интерактивті |Библиографи|Жазбаша | |мекемесіндегі |мекемелеріндегі| |тақта, |ялық жұмыс|ауызша | |психолог |психологиялық | |кестелер, | | | |жұмысын |қызметтегі | |суреттер | | | |ұйымдастыру |мектеп | | | | | | |психологының | | | | | | |жұмыс мазмұны, | | | | | | |мақсаты, | | | | | | |міндеттері. | | | | | |Мектеп |Білім беру | |Баспасөз |Баспасөз |Жазбаша | |оқушысының |мекемесіндегі | |материалдар, |материалдар|ауызша | |психологиялық-|психологтың | |сын тұрғысынан |ымен жұмыс | | |педагогикалық |тұлғасының | |ойлау | | | |мәртебесі, |өзіндік дамуы. | |технологиясы | | | |оның мазмұны | | | | | | |және | | | | | | |параметрлері. | | | | | | |Психологиялық-|Мектеп | |Кітаптар, кесте|Айтыстарын |Жазбаша | |педагогикалық |оқушысының | | |зерделеу |ауызша | |консилиум |психологиялық-п| | | | | |ұйымдастыру |едагогикалық | | | | | |және өткізу. |мәртебесі, оның| | | | | | |мазмұны және | | | | | | |параметрлері | | | | | |Білім беру |Психологиялық-п| |Альбомдар, |Туындыларын|Жазбаша | |мекемесіндегі |едагогикалық | |суреттер, |дағы |ауызша | |психологтың |консилиум | |интерактивті |қарсылық | | |іс-қағаздарын |ұйымдастыру | |тақта |сарынды | | |жүргізу |және өткізу | | |анықтау | | |қажеттілігі. | | | | | | |Білім беру |Білім беру | |бақылау |«Үш жігіт»,|Жазбаша | |мекемесіндегі |мекемесіндегі | |тапсырмалары |«Қасқыр» | | |психолог |психолог | | |туындыларын| | |жұмысын |жұмысын | | |а теориялық| | |жоспарлау. |жоспарлау | | |талдау | | |Мектеп |Мектеп | |Кітаптар, |Шығармалары|Жазбаша | |психологының |психологының | |суреттер, |ның |ауызша | |педагогикалық |педагогикалық | |кестелер, |мазмұнына | | |ұжыммен жұмыс |ұжыммен жұмыс | |бейнетаспалар |талдау | | |ерекшеліктері.|ерекшеліктері. | | | | | |Мектеп |Психолог | |Интерактивті |Әдеби-теори|Жазбаша | |психологының |жұмысындағы | |тақта, |ялық |ауызша | |отбасымен |кәсіби бағдар | |теориялық |кітаптар | | |жұмыс |жұмысы | |зерттеулер |мен | | |ерекшелігі. | | | |зерттеулерд| | | | | | |і оқу | | |Ата-аналармен |Ата-аналармен | |Сын тұрғысынан |Зерттеулерд|Жазбаша | |диагностикалық|диагностикалық | |ойлау |і саралау |ауызша | |жұмыс мазмұны |жұмыс мазмұны | |технологиясы, | | | |және кеңес |және кеңес беру| |баспасөз | | | |беру. | | |материалдары | | | |Ата-аналармен |Білім беру | |Зерттеу |Әдеби-зертт|Жазбаша | |коррекциялық |мекемелер | |еңбектері, |еу |ауызша | |жұмыс мазмұны.|психологының | |Интерактивті |еңбектерін | | | |диагностикалық | |тақта |оқу. | | | |әрекетінің | | | | | | |мазмұны | | | | | |Психологиялық |Білім беру | |Кітаптар, |Шығармалары|Жазбаша | |кеңес берудің |мекемелер | |суреттер, |ның |ауызша | |жас |психологының | |кестелер, |мазмұнына | | |ерекшелікке |коррекциялық | |бейнетаспалар |талдау | | |байланысты |жұмысының | | | | | |сипаттары. |әрекетінің | | | | | | |мазмұны | | | | | |Психологиялық |Мектеп | |Интерактивті |Әдеби-теори|Жазбаша | |алдын-алу |психологының | |тақта, |ялық |ауызша | |жұмыстарын |жұмысындағы | |теориялық |кітаптар | | |ұйымдастыру |кәсіби бағдар | |зерттеулер |мен | | |ерекшеліктері.|жұмысы | | |зерттеулерд| | | | | | |і оқу | | |Білім беру |Білім беру | |Сын тұрғысынан |Зерттеулерд|Жазбаша | |мекемесіндегі |мекемесіндегі | |ойлау |і саралау |ауызша | |психологтың |психологтың | |технологиясы, | | | |психологиялық |психологиялық | |баспасөз | | | |ағарту |ағарту | |материалдары | | | |жұмыстары. |жұмыстары | | | | | |Білім беру |Жеткіншектермен| |Зерттеу |Әдеби-зертт|Жазбаша | |мекемесіндегі |жұмыстағы | |еңбектері, |еу |ауызша | |психолог |психотерапияның| |Интерактивті |еңбектерін | | |жұмысындағы |ролі. | |тақта |оқу. | | |психотерапияны| | | | | | |ң алатын орны.| | | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Андриенко А.В. К вопросу о личностных и профессиональных качествах практического психолога в образовании. //Инновация в образовании. 2006 ж. № 5 2. Христофорова В.К. Актуализация профессиональной деятельности психолога в школе. //Открытая школа. 2003, № 10 3. Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. – М., 1997. 4. Битянова М.Р. Консилиум в школе. // Школьный психолог. 2002, №9 5. Дубровина И.В. Школьная психологическая служба. Вопросы теории и практики. М., 1991 8.2. Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Дубровина И.В. Школьная психологическая служба. Вопросы теории и практики. М., 1991 2. Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога, М: 1993 3. Р.Муталиева. Мен және менің сүйікті мамандығым. // Мектептегі психология. 2007, №5 4. Тұрманова Ж. Жасөспірімдер белсенділігі мен кәсіптік бағдары. // Психологияны мектепте және ЖОО оқыту. 2000. №2
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz