Файл қосу
Отбасына психологиялық кеңес беру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.30/01-20| | | |14 | |ПОӘК |18.09.2013ж. басылым №1 | | |«Мамандану практикумы-3» |орнына 11.09.2014ж. басылым| | |оқытушыға арналған пәннің |№2 | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мамандану практикумы-3» 5В050300 - Психология мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: 05.09.2014ж. «Психология» кафедрасының доценті м.а. А.Ж. Едігенова 2 ҚАРАЛДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында қаралды 05.09. 2014ж. Хаттама № 1 Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды 09.09.2014ж. Хаттама № 1 ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды 11.09.2014ж. Хаттама №1 ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4 18.09.2013ж. басылым №1 орнына 11.09.2014ж. басылым №2 Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдері) 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Мамандану практикумы-3» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы 5В050300 – Психология мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Мамандану практикумы-3» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В050300 - Психология мамандығы бойынша ҚР МЖМБС 5.04.033-2011; - 5В050300 – Психология мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Мамандану практикумы-3» – ол «Психология» мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғары оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. «Мамандану практикумы-3» пәні «Отбасы психологиясы» курсын оқуды жоспарлаған. Отбасының басты міндетті – ол бала тәрбиесі. Отбасы қоғам дамуымен бірге өзгереді. Бірде – бір ұлт немесе қоғам отбасынсыз бола алмайды. Қазіргі қоғам әр отбасына қамқорлық жасай отыра, ата – аналардан бала тәрбиесіне жоғары жауапгершілікпен қарауды талап етеді. Адам өз өмірінде әр түрлі әлеуметтік топтарда әлеуметтену кезеңдерінен өтеді. Бұл топтардың әрқайсысы баланың жеке тұлғасы қалыптасуына әсер етеді. Психологиялық – педагогикалық әдебиеттерге жасалған талдау және практика әлеуметтік топ ретінде баланың жеке тұлғасы қалыптасуында отбасының рөлі ерекше екенін көрсетеді. Кез – келген қоғам үшін отбасы әлеуметтендірудің маңызды институты болып табылады. Ата – аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігінің артуы бірқатар міндеттерді шешумен байланысты. Сондықтан болашақ мамандардың отбасы психологиясынан хабардар болуы, тиісті білімді меңгеруі қажет. 3.2 Пәннің мақсаты: студенттерді отбасы психологиясының теориялық зерттеулері және практикалық нәтижелермен таныстыру. Болашақ мамандардың отбасы психотерапиясы саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерімен қаруландыру. 3.3 Пәнді оқу міндеттері: - «Отбасы психологиясы» пәнінің ерекшеліктерін талдау, құрылымын нақтылау; - Отбасындағы қарым-қатынас психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету; - Отбасын - тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде айқындау; - Отбасы психологиясы пәнінен алынған білімдерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту. 3.4 Оқу нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: - отбасы психологиясы пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын білуі керек; - отбасы психологиясын зерттеу әдістерін меңгеруі керек; - пәннің методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздерін түсінуі керек; - отбасы психологиясы бойынша шетел, ресей және отандық зерттеушілердің еңбектерін және зерттеу нәтижелерін білуі керек; - отбасын әлеуметтендіру факторы ретінде зерттеуді ұйымдастырудың диагностикасын меңгеруі керек; - отбасы психологиясы бойынша теориялық және практикалық материалдарды жинақтауы керек. 3.5 Курс пререквизиттері: - Әлеуметтану - Философия; - Жалпы психология-1; - Жалпы психология-2; - Жалпы психология-3; - Мамандыққа кіріспе; - Басқару психологиясы; - Жас ерекшелігі және әлеуметтік психология т.б. 3.6 Курстың постреквизиті: - Заң психологиясы; - Педагогикалық психология; - Психологияны оқыту әдістемесі; - Балалардағы психикалық ауытқушылықтың диагностикасы мен коррекциясы т.б. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Таблица 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Модуль 1. Отбасы психологиясының теориялық негіздері |1 | |Отбасы психологиясы пәні мақсаты мен міндеттері | | |Пәнге кіріспе. Мақсаты мен міндеттері. Пәннің мазмұны. Пәннің | | |психологиялық ғылымдар жүйесіндегі орны. Болашақ практик-психолог | | |мамандарды даярлаудағы рөлі мен маңызы. Басқа пәндермен байланысы. | | |Отбасының әлеуметтік мәні |1 | |Отбасының жалпы сипаты. Отбасы және неке әлеуметтік институт | | |ретінде. Отбасы шағын әлеуметтік топ ретінде. Отбасының түрлері | | |және олардың негігі ерекшеліктері. | | |Қазіргі отбасының функциялары мен нормалары |2 | |Отбасының негізгі функциялары. Отбасының спецификалық және басқа | | |функциялары. Қазіргі отбасылардың функцияларының қоғамдық маңызы. | | |Отбасы функцияларын жүзеге асыруға әлеуметтік-экономикалық | | |жағдаяттардың ықпалы. Қазіргі отбасының құрылу ерекшеліктері. | | |Отбасылық өмірге даярлық. | | |Отбасының өмірлік циклінің құрылымы және оның әр кезеңдегі |2 | |мәселелері | | |Ерлі-зайыптылық және отбасы қатынастарының кезеңдері. Баланың | | |дүниеге келуіне даярлық. Баланың өмірге келуі және оны өмірінің | | |бірінші жылы күту. Баланы отбасында тәрбиелеу. Отбасы өмірінің | | |негізгі кезеңдеріндегі міндеттері, дағдарыстары, мәселелері. | | |Қызғаныш, сексуалдық, гиперсексуалдық, салқындық мәселелері. «Бал» | | |айындағы дағдарыс. | | |Отбасы қатынастырының этикасы |2 | |Отбасы өмірінің этикасы. Отбасындағы мораль. Адамгершілік | | |қағидалары. Отбасы этикасының қалыптасуы және дамуы. Отбасындағы | | |қатынастардың негізгі түрлері және белгілері. Ерлі-зайыптылар | | |қарым-қатынасы. Ата-аналар мен балалар қарым-қатынасы. | | |Отбасы әлеуметтендіру факторы ретінде |2 | |Әлеуметтендіру түсінігі. Әлеуметтендіру құралдары, факторлары, | | |агенттері. Тәрбие әлеуметтендіру институты ретінде. Отбасы | | |тәрбиесінің ерекшеліктері. Отбасылық әлеуметтендіру. Қазіргі отбасы| | |жастарды отбасы қатынастарына даярлау факторы ретінде. | | |Модуль 2. Отбасымен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері |3 | |Отбасындағы конфликтілер | | |Отбасы сәтсіздігінің себептері. Некенің дағдарыстық кезеңдері. | | |Қазіргі отбасындағы конфликтілер, олардың әлеуметтік және | | |психологиялық себептері. Ажырасу әлеуметтік-психологиялық құбылыс | | |ретінде. Отбасы психикалық зақымданудың көзі ретінде. | | |Отбасын зерттеу әдістемесі |2 | |Отбасын зерттеуге қойылатын талаптар. Отбасын зерттеу әдістері: | | |сауалнама, тест, отбасына бару, бақылау, жеке әңгімелесу. | | |Диагностикалық әдістемер кешені. Отбасы картасын құру. Отбасы | | |жүйесіне психологиялық талдау. | | |Ерлі-зайыптылардың сәйкестілігі |2 | |Отбасындағы қатынастарды зерттеу. Ерлі-зайыптылардың | | |психофизиологиялық сәйкестілігі. Отбасылық қатынастардың | | |тұрақтылығы мен сәттілігі. Отбасындағы рөлдер. Ата-аналардың жеке | | |ерекшеліктерін зерттеу. | | |Отбасына психологиялық кеңес беру |2 | |Психологиялық кеңес беру туралы түсінік. Психологиялық кеңес беру, | | |психологиялық коррекция және психотерапия. Психологиялық кеңес | | |берудің принциптері. Кеңес берушінің әсер ету құралдары. | | |Отбасына психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру және өткізу |2 | |Кеңес беруді ұйымдастыру. Кеңес беру кеңістігі. Кеңес беру уақыты. | | |Әңгімелесу процесі: басталуы, клиентке сұрақтар қою, болжамдар, | | |аяқтау. | | |Әңгімені өткізу техникасы |3 | |Кеңес берудегі кәсіби шеберлік. Кеңес берушінің сөздерінің анық | | |және қысқалығы. Клиенттің эмоциялық жағдайына талдау жасау. | | |Сұрақтар құру және қою. Интерпретацияны қолдану. Әңгіме уақытында | | |клиентпен байланыс орнату. Вербальдық және вербальдық емес | | |байланыстар орнату. Балалармен қатынас бойынша кеңес беру. | | |Ерлі-зайыптылар арасындағы мәселелер бойынша кеңес беру мазмұны |3 | |және оны ұйымдастыру | | |Ерлі-зайыптымен жұмыс істеудегі кеңес берудің ерекшелігі. | | |Ерлі-зайыптымен жұмысты ұйымдастыру. Ерлі-зайыптының біреуімен | | |жұмыс. Олардың психологқа келу себептері. Олармен жұмыс уақытының | | |ұзақтығы. | | |Ерлі-зайыптыларға кеңес беру |3 | |Әңгіменің кезеңдері: басталуы. Жұмыс барысында оларға үйге | | |тапсырмалар беру. Отбасындағы рөлдерді және міндеттерді бөлу | | |ерекшеліктері және мәселелері. Отбасы міндеттерін бөлудегі тең | | |құқылық мәселелері. Бір-біріне қоятын талаптары, олардың | | |орындалмауы. Өзара қатынастағы сенімділік мәселесі. Олардың | | |бір-біріне деген сезімдері. Ажырасу, себептері. | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтары | |Модуль 1. Отбасы психологиясының теориялық негіздері |2 | |Қазіргі қоғамдағы отбасы | | |Отбасының пайда болу тарихы. Отбасылардың пайда болуы туралы | | |негізгі теориялар. Отбасы: анықтамасы, құрылымы мен атқаратын | | |қызметтері. Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері. Отбасы | | |түрлері. Отбасының құрамы. | | |Неке және отбасы |1 | |Некеге дайындық: некелесу. Отбасы өмірінің сипаты. Балалардың | | |дүниеге келуі. Ұл бала, қыз бала, егіздер. | | |Отбасы – тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың мәдени ортасы |1 | |Отбасының қазіргі қоғамдағы рөлі мен орны. Ата – аналар беделі және| | |оның баланың жеке басы қалыптасуына әсері. Отбасындағы аға ұрпақ | | |өкілдері. | | |Қазіргі отбасының функциялары мен нормалары |1 | |Отбасының негізгі функциялары. Отбасының спецификалық және басқа | | |функциялары. Қазіргі отбасылардың функцияларының қоғамдық маңызы. | | |Отбасы функцияларын жүзеге асыруға әлеуметтік-экономикалық | | |жағдаяттардың ықпалы. Қазіргі отбасының құрылу ерекшеліктері. | | |Отбасылық өмірге даярлық. | | |Модуль 2. Отбасымен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері |2 | |Психологтың отбасымен жұмыс мазмұны | | |Отбасымен жұмыс түрлері. Отбасы мен жұмысының негізгі бағыттары: | | |диагностикалық жұмыс, коррекциялық және кеңес беру жұмыстары. | | |Отбасының көмек көрсету түрлерін анықтау. Отбасы өміріне дайындық | | |мәселелері. Ата-аналар туралы деректер қорын жасау. | | |Отбасымен психологиялық – педагогикалық ағарту жұмыстары |2 | |Лекция, семинар, семинар практикум, конференциялар. Іскерлік | | |ойындар. Пікірсайыс және дөңгелек үстел. Конференция. | | |Отбасының өмірлік циклінің құрылымы және оның әр кезеңдегі |1 | |мәселелері | | |Ерлі-зайыптылық және отбасы қатынастарының кезеңдері. Баланың | | |дүниеге келуіне даярлық. Баланың өмірге келуі және оны өмірінің | | |бірінші жылы күту. Баланы отбасында тәрбиелеу. Отбасы өмірінің | | |негізгі кезеңдеріндегі міндеттері, дағдарыстары, мәселелері. | | |Қызғаныш, сексуалдық, гиперсексуалдық, салқындық мәселелері. «Бал» | | |айындағы дағдарыс. | | |Отбасының балаларды тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық |1 | |негіздері | | |Отбасындағы балалардың жеке – психологиялық ерекшеліктері. | | |Отбасында бала тәрбиелеудің негізгі механизмдері. Отбасының | | |тәрбиелік мүмкіндіктерін арттыратын жолдары. Отбасындағы тәрбие | | |әдістері. Отбасындағы дәстүрлер мен нормалар. | | |Отбасы өміріндегі дағдарысты кезеңдер және оны шешу жолдары |1 | |Отбасы өміріндегі дағадарысты жағдайлардың сипаттамасы. Қызғаныш, | | |сексуалдық салқындық, гиперсуалдық мәселелер. «Бал айындағы» | | |дағдарыс. Отбасы қатынастарының бұзылуы себептері және зардаптары. | | |Отбасы қатынастарын түзету жолдары. | | |Отбасындағы конфликтілер |2 | |Отбасы сәтсіздігінің себептері. Некенің дағдарыстық кезеңдері. | | |Қазіргі отбасындағы конфликтілер, олардың әлеуметтік және | | |психологиялық себептері. Ажырасу әлеуметтік-психологиялық құбылыс | | |ретінде. Отбасы психикалық зақымданудың көзі ретінде. | | |Отбасын зерттеу әдістемесі |1 | |Отбасын зерттеуге қойылатын талаптар. Отбасын зерттеу әдістері: | | |сауалнама, тест, отбасына бару, бақылау, жеке әңгімелесу. | | |Диагностикалық әдістемер кешені. Отбасы картасын құру. Отбасы | | |жүйесіне психологиялық талдау. | | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Қазіргі заман отбасының ерекшеліктері: жалпы мәселеге шолу 5.2 Отбасы өміріндегі психологиялық жағдай. 5.3 Отбасы терапиясы. 5.4 Отбасы терапиясында қолданылатын психодрамалық техникалар 5.5 Отбасы дағдарысы. 5.6 Отбасы қарым-қатынастарының ерекшеліктері 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Таблица 3 |Тақырыптар |Тақырыптар |Көрнекілі|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ктер, ТОҚ|арналған |формасы | | | | |сұрақтар | | |Дәрістер |Тәжірибелік сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Отбасы психологиясы |Қазіргі қоғамдағы отбасы |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |пәні мақсаты мен | |тезисі, |дарында |ауызша | |міндеттері | |таблица |берілген | | |Отбасының әлеуметтік |Неке және отбасы |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |мәні | |тезисі, |дарында |ауызша | | | |таблица |берілген | | |Қазіргі отбасының |Отбасы – тұлғаны |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |функциялары мен |тәрбиелеу мен дамытудың |тезисі, |дарында |ауызша | |нормалары |мәдени ортасы |таблица |берілген | | |Отбасының өмірлік |Қазіргі отбасының |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |циклінің құрылымы |функциялары мен нормалары|тезисі, |дарында |ауызша | |және оның әр | |кесте |берілген | | |кезеңдегі мәселелері | | | | | |Отбасы қатынастырының|Психологтың отбасымен |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |этикасы |жұмыс мазмұны |тезисі, |дарында |ауызша | | | |таблица |берілген | | |Отбасы әлеуметтендіру|Отбасымен психологиялық –|Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |факторы ретінде |педагогикалық ағарту |тезисі, |дарында |ауызша | | |жұмыстары |кесте |берілген | | |Отбасындағы |Отбасының өмірлік |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |конфликтілер |циклінің құрылымы және |тезисі, |дарында |ауызша | | |оның әр кезеңдегі |кесте |берілген | | | |мәселелері | | | | |Отбасын зерттеу |Отбасының балаларды |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |әдістемесі |тәрбиелеудің |тезисі, |дарында |ауызша | | |психологиялық-педагогикал|кесте |берілген | | | |ық негіздері | | | | |Ерлі-зайыптылардың |Отбасындағы конфликтілер.|Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |сәйкестілігі | |тезисі, |дарында |ауызша | | | |таблица |берілген | | |Отбасына |Отбасы өміріндегі |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |психологиялық кеңес |дағдарысты кезеңдер және |тезисі |дарында |ауызша | |беру |оны шешу жолдары | |берілген | | |Отбасына |Отбасын зерттеу |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |психологиялық кеңес |әдістемесі |тезисі, |дарында |ауызша | |беруді ұйымдастыру | |таблица |берілген | | |және өткізу | | | | | |Әңгімені өткізу | |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |техникасы | |тезисі |дарында |ауызша | | | | |берілген | | |Ерлі-зайыптылар | |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |арасындағы мәселелер | |тезисі, |дарында |ауызша | |бойынша кеңес беру | |кесте |берілген | | |мазмұны және оны | | | | | |ұйымдастыру | | | | | |Ерлі-зайыптыларға | |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, | |кеңес беру | |тезисі, |дарында |ауызша | | | |кесте |берілген | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы | |Студенттер |Қамтамасыз ету| | |Саны |саны |пайызы | |Жарыкбаев К.Б., Озганбаев О., Чистов В.В. | |19 |50 | |Семейная жизнь молодоженов. /Психология и |10 | | | |этика. Учебник. А., 2001 | | | | |Осипова Г.Н. Основы психокррекции. М., 2002. |5 |19 |25 | |Едігенова А.Ж. Отбасы қатынасының этикасы : |10 | |50 | |Ата –аналарға арналған әдістемелік құрал, | | | | |Семей 2007. | | | | |Шнейдер Л.Б. Семейная психология. – Москва, |ЭУ |19 |100 | |2000. | | | | | Эйдемиллер Э, Юстицкис В. Психология и |7 |19 |40 | |психотерапия семьи. СПб.,1999. | | | | |Ковальев А.А. Психология семьи. М., 1997. |10 |19 |50 | |Куликова Т.А.Семейная педагогика и домашнее |ЭУ |19 |100 | |воспитание: Учебник для студ. сред. и высш. | | | | |пед. учеб. заведений. - М.: Издательский центр| | | | |«Академия», 1999. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Жарыкбаев К.Б., Озганбаев О., Чистов В.В. Семейная жизнь молодоженов. /Психология и этика. Учебник. А., 2001. 8.1.2 Малкина-Пых И.Г. Семейная терапия. – М.: Эксмо, 2006. 8.1.3 Тұрдалиева Ш.Т. Қарым-қатынас психологиясы. – Алматы: Эверо, 2013. 8.1.4 Игровая семейная психотерапия./Под ред. Шефера Ч., Кэри Л; П.,2001. 8.1.5 Едігенова А.Ж. Отбасы қатынасының этикасы : Ата –аналарға арналған әдістемелік құрал, Семей 2007. 8.1.6 Рогов Е.И. Психология отношений мужчины и женщины. М., 2002. 8.1.7 Осипова Г.Н. Основы психокррекции. М., 2002. 8.1.8 Ковалев С.В. Психология современной семьи. М., 1998. 8.1.9 Эйдемиллер Э.Г. Психология и психотерапия семьи. – Москва, 1999. 8.1.10 Оразбекова К.А. Отбасы психологиясы. А., 1997. 8.1.11 Гребенников И.В. Основы семейной жизни. Учебн. Пособие- М.,1999. 8.1.12 Славина Л.С. Трудные дети. М., Воронеж, 1998. 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Владин В.Е., Капустин Д.З. Гармония семейных отношений. А., 1991. 8.2.2 Буянов М.И. Беседы о детской психиатрии. М., 1992. 8.2.3 Рабочая книга школьного психолога. М., 1991. 8.2.4 Семья в психологической консультаций. // Под ред. А.А. Бодалева, Столина М., 1989. 8.2.5 Гаврилова Т.П. Учитель и семья школьника М., 1988. 8.2.6 Азаров Ю.П Семейная педагогика М.,1985. 8.2.7 Бала құқығы туралы конвенция. -1989. 8.2.8 Ковалев С.В. Психология семейных отношении. М., 1987. 8.2.9 Трапезникова Т.М. Этика и психология семейных отношений. Учебн. Пособие.Л., 1988.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz