Файл қосу

Отбасына психологиялық кеңес беру




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                              |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                        |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты           |ПОӘК                       |                    |
|                                |                           |ПОӘК                |
|                                |                           |042-18-16.1.30/01-20|
|                                |                           |14                  |
|ПОӘК                            |18.09.2013ж. басылым №1    |                    |
|«Мамандану практикумы-3»        |орнына 11.09.2014ж. басылым|                    |
|оқытушыға арналған пәннің       |№2                         |                    |
|бағдарламасы                    |                           |                    |









                       ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                           «Мамандану практикумы-3»
                 5В050300 - Психология мамандығына арналған

                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ





























                                    Семей


                                    2014





                                  Алғы сөз

1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ

Құрастырған:                           05.09.2014ж.
«Психология» кафедрасының доценті м.а.  А.Ж. Едігенова

2 ҚАРАЛДЫ

2.1 «Психология» кафедрасының отырысында қаралды
05.09. 2014ж. Хаттама № 1

Кафедра меңгерушісі    ____________  Ш.Сатиева

2.2  ЭҚГҒФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды

09.09.2014ж. Хаттама № 1

ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин

3 БЕКІТІЛДІ

3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды

11.09.2014ж. Хаттама №1

ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова

4 18.09.2013ж. басылым №1 орнына  11.09.2014ж. басылым №2
























                                   Мазмұны

    1. Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдері)
    5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
    6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
    7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
    8. Әдебиеттер




































1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ
      «Мамандану  практикумы-3»   пәнінен   оқу   -   әдістемелік   кешеннің
құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы 5В050300 – Психология  мамандығы
студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
           Осы    «Мамандану  практикумы-3»  пәнінен  оқу-әдістемелік  кешен
төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу  процесінің
ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
      - 5В050300 - Психология мамандығы бойынша ҚР МЖМБС 5.04.033-2011;
      - 5В050300 – Психология  мамандығы бойынша  типтік оқу жоспары;
      - СТУ  042-ГУ-4-2014  университет  стандарты  «Пәннің  оқу-әдістемелік
        кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»;
      -  ДП  042-1.01-2014  Құжатталған  процедура  «Пәннің  оқу-әдістемелік
        кешендерінің құрылымы мен мазмұны».

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1  Пәннің қысқаша мазмұны:
       «Мамандану практикумы-3» – ол «Психология»  мамандығы  бойынша  білім
беру стандартында белгіленген, жоғары оқу  орындарында  оқитын  студенттерге
арналған маңызды психология саласының бірі.  «Мамандану  практикумы-3»  пәні
«Отбасы психологиясы» курсын оқуды жоспарлаған.
      Отбасының басты міндетті – ол бала  тәрбиесі.  Отбасы  қоғам  дамуымен
бірге өзгереді. Бірде –  бір  ұлт  немесе  қоғам  отбасынсыз  бола  алмайды.
Қазіргі қоғам әр отбасына  қамқорлық  жасай  отыра,  ата  –  аналардан  бала
тәрбиесіне жоғары жауапгершілікпен қарауды талап етеді. Адам өз өмірінде  әр
түрлі әлеуметтік топтарда  әлеуметтену  кезеңдерінен  өтеді.  Бұл  топтардың
әрқайсысы баланың жеке тұлғасы қалыптасуына әсер етеді.
       Психологиялық  –  педагогикалық  әдебиеттерге  жасалған  талдау  және
практика  әлеуметтік  топ  ретінде  баланың   жеке   тұлғасы   қалыптасуында
отбасының рөлі ерекше екенін көрсетеді.  Кез  –  келген  қоғам  үшін  отбасы
әлеуметтендірудің маңызды институты болып табылады.  Ата  –  аналардың  бала
тәрбиесіне  деген  жауапкершілігінің  артуы  бірқатар  міндеттерді   шешумен
байланысты. Сондықтан болашақ мамандардың  отбасы  психологиясынан  хабардар
болуы, тиісті білімді меңгеруі қажет.

3.2   Пәннің  мақсаты:   студенттерді   отбасы   психологиясының   теориялық
зерттеулері  және практикалық нәтижелермен  таныстыру.  Болашақ  мамандардың
отбасы психотерапиясы  саласын  оқып-зерттеуге  бағытталған  кәсіптік  білім
негіздерімен қаруландыру.
3.3  Пәнді оқу міндеттері:
- «Отбасы психологиясы» пәнінің ерекшеліктерін талдау, құрылымын нақтылау;
-  Отбасындағы  қарым-қатынас  психологиясының  ғылыми-теориялық  негіздерін
ашып көрсету;
- Отбасын -  тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде айқындау;
       - Отбасы психологиясы пәнінен алынған білімдерін  тәжірибеде  қолдану
дағдыларын дамыту.

      3.4 Оқу нәтижесі:
      Пәнді оқу нәтижесінде студенттер:
   - отбасы психологиясы пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын білуі керек;
   -  отбасы  психологиясын зерттеу әдістерін меңгеруі керек;
   - пәннің методологиялық, теориялық және  әдістемелік  негіздерін  түсінуі
   керек;
   - отбасы психологиясы бойынша шетел, ресей және  отандық  зерттеушілердің
   еңбектерін және зерттеу нәтижелерін білуі керек;
   -   отбасын  әлеуметтендіру  факторы  ретінде  зерттеуді   ұйымдастырудың
   диагностикасын меңгеруі керек;
   - отбасы психологиясы бойынша теориялық  және  практикалық  материалдарды
   жинақтауы керек.


3.5 Курс пререквизиттері:
      - Әлеуметтану
      - Философия;
      - Жалпы психология-1;
          - Жалпы психология-2;
          - Жалпы психология-3;
      - Мамандыққа кіріспе;
         - Басқару психологиясы;
         - Жас ерекшелігі және әлеуметтік психология т.б.

3.6 Курстың постреквизиті:
- Заң психологиясы;
- Педагогикалық  психология;
- Психологияны оқыту әдістемесі;
- Балалардағы психикалық ауытқушылықтың диагностикасы мен коррекциясы т.б.


      3.7 Жұмыс оқу жоспарынан  көшірме
                                                                   Таблица 1

|Курс                                                               |Семестр      |
|1                                                                  |2            |
|Дәріс сабақтары                                                                  |
|Модуль 1. Отбасы психологиясының теориялық негіздері               |1            |
|Отбасы психологиясы пәні мақсаты мен міндеттері                    |             |
|Пәнге кіріспе. Мақсаты мен міндеттері. Пәннің мазмұны. Пәннің      |             |
|психологиялық ғылымдар жүйесіндегі орны. Болашақ практик-психолог  |             |
|мамандарды даярлаудағы рөлі мен маңызы. Басқа пәндермен байланысы. |             |
|Отбасының әлеуметтік мәні                                          |1            |
|Отбасының жалпы сипаты. Отбасы және неке әлеуметтік институт       |             |
|ретінде. Отбасы шағын әлеуметтік топ ретінде. Отбасының түрлері    |             |
|және олардың негігі ерекшеліктері.                                 |             |
|Қазіргі отбасының функциялары мен нормалары                        |2            |
|Отбасының негізгі функциялары. Отбасының спецификалық және басқа   |             |
|функциялары. Қазіргі отбасылардың функцияларының қоғамдық маңызы.  |             |
|Отбасы функцияларын жүзеге асыруға әлеуметтік-экономикалық         |             |
|жағдаяттардың ықпалы. Қазіргі отбасының құрылу ерекшеліктері.      |             |
|Отбасылық өмірге даярлық.                                          |             |
|Отбасының өмірлік циклінің құрылымы және оның әр кезеңдегі         |2            |
|мәселелері                                                         |             |
|Ерлі-зайыптылық және отбасы қатынастарының кезеңдері. Баланың      |             |
|дүниеге келуіне даярлық. Баланың өмірге келуі және оны өмірінің    |             |
|бірінші жылы күту. Баланы отбасында тәрбиелеу. Отбасы өмірінің     |             |
|негізгі кезеңдеріндегі міндеттері, дағдарыстары, мәселелері.       |             |
|Қызғаныш, сексуалдық, гиперсексуалдық, салқындық мәселелері. «Бал» |             |
|айындағы дағдарыс.                                                 |             |
|Отбасы қатынастырының этикасы                                      |2            |
|Отбасы өмірінің этикасы. Отбасындағы мораль. Адамгершілік          |             |
|қағидалары. Отбасы этикасының қалыптасуы және дамуы. Отбасындағы   |             |
|қатынастардың негізгі түрлері және белгілері. Ерлі-зайыптылар      |             |
|қарым-қатынасы. Ата-аналар мен балалар қарым-қатынасы.             |             |
|Отбасы әлеуметтендіру факторы ретінде                              |2            |
|Әлеуметтендіру түсінігі. Әлеуметтендіру құралдары, факторлары,     |             |
|агенттері. Тәрбие әлеуметтендіру институты ретінде. Отбасы         |             |
|тәрбиесінің ерекшеліктері. Отбасылық әлеуметтендіру. Қазіргі отбасы|             |
|жастарды отбасы қатынастарына даярлау факторы ретінде.             |             |
|Модуль 2. Отбасымен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері |3            |
|Отбасындағы конфликтілер                                           |             |
|Отбасы сәтсіздігінің себептері. Некенің дағдарыстық кезеңдері.     |             |
|Қазіргі отбасындағы конфликтілер, олардың әлеуметтік және          |             |
|психологиялық себептері. Ажырасу әлеуметтік-психологиялық құбылыс  |             |
|ретінде. Отбасы психикалық зақымданудың көзі ретінде.              |             |
|Отбасын зерттеу әдістемесі                                         |2            |
|Отбасын зерттеуге қойылатын талаптар. Отбасын зерттеу әдістері:    |             |
|сауалнама, тест, отбасына бару, бақылау, жеке әңгімелесу.          |             |
|Диагностикалық әдістемер кешені. Отбасы картасын құру. Отбасы      |             |
|жүйесіне психологиялық талдау.                                     |             |
|Ерлі-зайыптылардың сәйкестілігі                                    |2            |
|Отбасындағы қатынастарды зерттеу. Ерлі-зайыптылардың               |             |
|психофизиологиялық сәйкестілігі. Отбасылық қатынастардың           |             |
|тұрақтылығы мен сәттілігі. Отбасындағы рөлдер. Ата-аналардың жеке  |             |
|ерекшеліктерін зерттеу.                                            |             |
|Отбасына психологиялық кеңес беру                                  |2            |
|Психологиялық кеңес беру туралы түсінік. Психологиялық кеңес беру, |             |
|психологиялық коррекция және психотерапия. Психологиялық кеңес     |             |
|берудің принциптері. Кеңес берушінің әсер ету құралдары.           |             |
|Отбасына психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру және өткізу        |2            |
|Кеңес беруді ұйымдастыру. Кеңес беру кеңістігі. Кеңес беру уақыты. |             |
|Әңгімелесу процесі: басталуы, клиентке сұрақтар қою, болжамдар,    |             |
|аяқтау.                                                            |             |
|Әңгімені өткізу техникасы                                          |3            |
|Кеңес берудегі кәсіби шеберлік. Кеңес берушінің сөздерінің анық    |             |
|және қысқалығы. Клиенттің эмоциялық жағдайына талдау жасау.        |             |
|Сұрақтар құру және қою. Интерпретацияны қолдану. Әңгіме уақытында  |             |
|клиентпен байланыс орнату. Вербальдық және вербальдық емес         |             |
|байланыстар орнату. Балалармен қатынас бойынша кеңес беру.         |             |
|Ерлі-зайыптылар арасындағы мәселелер бойынша кеңес беру мазмұны    |3            |
|және оны ұйымдастыру                                               |             |
|Ерлі-зайыптымен жұмыс істеудегі кеңес берудің ерекшелігі.          |             |
|Ерлі-зайыптымен жұмысты ұйымдастыру. Ерлі-зайыптының біреуімен     |             |
|жұмыс. Олардың психологқа келу себептері. Олармен жұмыс уақытының  |             |
|ұзақтығы.                                                          |             |
|Ерлі-зайыптыларға кеңес беру                                       |3            |
|Әңгіменің кезеңдері: басталуы. Жұмыс барысында оларға үйге         |             |
|тапсырмалар беру. Отбасындағы рөлдерді және міндеттерді бөлу       |             |
|ерекшеліктері және мәселелері. Отбасы міндеттерін бөлудегі тең     |             |
|құқылық мәселелері. Бір-біріне қоятын талаптары, олардың           |             |
|орындалмауы. Өзара қатынастағы сенімділік мәселесі. Олардың        |             |
|бір-біріне деген сезімдері. Ажырасу, себептері.                    |             |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтары                                                  |
|Модуль 1. Отбасы психологиясының теориялық негіздері               |2            |
|Қазіргі қоғамдағы отбасы                                           |             |
|Отбасының пайда болу тарихы. Отбасылардың пайда болуы туралы       |             |
|негізгі теориялар. Отбасы: анықтамасы, құрылымы мен атқаратын      |             |
|қызметтері. Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері. Отбасы    |             |
|түрлері. Отбасының құрамы.                                         |             |
|Неке және отбасы                                                   |1            |
|Некеге дайындық: некелесу. Отбасы өмірінің сипаты. Балалардың      |             |
|дүниеге келуі. Ұл бала, қыз бала, егіздер.                         |             |
|Отбасы – тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың мәдени ортасы             |1            |
|Отбасының қазіргі қоғамдағы рөлі мен орны. Ата – аналар беделі және|             |
|оның баланың  жеке басы қалыптасуына әсері. Отбасындағы аға ұрпақ  |             |
|өкілдері.                                                          |             |
|Қазіргі отбасының функциялары мен нормалары                        |1            |
|Отбасының негізгі функциялары. Отбасының спецификалық және басқа   |             |
|функциялары. Қазіргі отбасылардың функцияларының қоғамдық маңызы.  |             |
|Отбасы функцияларын жүзеге асыруға әлеуметтік-экономикалық         |             |
|жағдаяттардың ықпалы. Қазіргі отбасының құрылу ерекшеліктері.      |             |
|Отбасылық өмірге даярлық.                                          |             |
|Модуль 2. Отбасымен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері |2            |
|Психологтың отбасымен жұмыс мазмұны                                |             |
|Отбасымен жұмыс түрлері. Отбасы мен жұмысының негізгі бағыттары:   |             |
|диагностикалық жұмыс, коррекциялық және кеңес беру жұмыстары.      |             |
|Отбасының көмек көрсету түрлерін анықтау. Отбасы өміріне дайындық  |             |
|мәселелері. Ата-аналар туралы деректер қорын жасау.                |             |
|Отбасымен психологиялық – педагогикалық ағарту жұмыстары           |2            |
|Лекция, семинар, семинар практикум, конференциялар.  Іскерлік      |             |
|ойындар. Пікірсайыс және дөңгелек үстел. Конференция.              |             |
|Отбасының өмірлік циклінің құрылымы және оның әр кезеңдегі         |1            |
|мәселелері                                                         |             |
|Ерлі-зайыптылық және отбасы қатынастарының кезеңдері. Баланың      |             |
|дүниеге келуіне даярлық. Баланың өмірге келуі және оны өмірінің    |             |
|бірінші жылы күту. Баланы отбасында тәрбиелеу. Отбасы өмірінің     |             |
|негізгі кезеңдеріндегі міндеттері, дағдарыстары, мәселелері.       |             |
|Қызғаныш, сексуалдық, гиперсексуалдық, салқындық мәселелері. «Бал» |             |
|айындағы дағдарыс.                                                 |             |
|Отбасының балаларды тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық       |1            |
|негіздері                                                          |             |
|Отбасындағы балалардың жеке – психологиялық ерекшеліктері.         |             |
|Отбасында бала тәрбиелеудің негізгі механизмдері. Отбасының        |             |
|тәрбиелік мүмкіндіктерін арттыратын жолдары. Отбасындағы тәрбие    |             |
|әдістері. Отбасындағы дәстүрлер мен нормалар.                      |             |
|Отбасы өміріндегі дағдарысты кезеңдер және оны шешу жолдары        |1            |
|Отбасы өміріндегі дағадарысты жағдайлардың сипаттамасы. Қызғаныш,  |             |
|сексуалдық салқындық, гиперсуалдық мәселелер. «Бал айындағы»       |             |
|дағдарыс. Отбасы қатынастарының бұзылуы себептері және зардаптары. |             |
|Отбасы қатынастарын түзету жолдары.                                |             |
|Отбасындағы конфликтілер                                           |2            |
|Отбасы сәтсіздігінің себептері. Некенің дағдарыстық кезеңдері.     |             |
|Қазіргі отбасындағы конфликтілер, олардың әлеуметтік және          |             |
|психологиялық себептері. Ажырасу әлеуметтік-психологиялық құбылыс  |             |
|ретінде. Отбасы психикалық зақымданудың көзі ретінде.              |             |
|Отбасын зерттеу әдістемесі                                         |1            |
|Отбасын зерттеуге қойылатын талаптар. Отбасын зерттеу әдістері:    |             |
|сауалнама, тест, отбасына бару, бақылау, жеке әңгімелесу.          |             |
|Диагностикалық әдістемер кешені. Отбасы картасын құру. Отбасы      |             |
|жүйесіне психологиялық талдау.                                     |             |

5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК  ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ

5.1 Қазіргі заман отбасының ерекшеліктері: жалпы мәселеге шолу
5.2 Отбасы өміріндегі психологиялық жағдай.
5.3 Отбасы терапиясы.
5.4 Отбасы терапиясында қолданылатын психодрамалық техникалар
5.5 Отбасы дағдарысы.
5.6 Отбасы қарым-қатынастарының ерекшеліктері

6 ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                   Таблица 3

|Тақырыптар           |Тақырыптар               |Көрнекілі|Өздік оқуға |Бақылау   |
|                     |                         |ктер, ТОҚ|арналған    |формасы   |
|                     |                         |         |сұрақтар    |          |
|Дәрістер             |Тәжірибелік сабақтар     |         |            |          |
|1                    |2                        |3        |4           |5         |
|Отбасы психологиясы  |Қазіргі қоғамдағы отбасы |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|пәні мақсаты мен     |                         |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|міндеттері           |                         |таблица  |берілген    |          |
|Отбасының әлеуметтік |Неке және отбасы         |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|мәні                 |                         |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|                     |                         |таблица  |берілген    |          |
|Қазіргі отбасының    |Отбасы – тұлғаны         |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|функциялары мен      |тәрбиелеу мен дамытудың  |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|нормалары            |мәдени ортасы            |таблица  |берілген    |          |
|Отбасының өмірлік    |Қазіргі отбасының        |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|циклінің құрылымы    |функциялары мен нормалары|тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|және оның әр         |                         |кесте    |берілген    |          |
|кезеңдегі мәселелері |                         |         |            |          |
|Отбасы қатынастырының|Психологтың отбасымен    |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|этикасы              |жұмыс мазмұны            |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|                     |                         |таблица  |берілген    |          |
|Отбасы әлеуметтендіру|Отбасымен психологиялық –|Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|факторы ретінде      |педагогикалық ағарту     |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|                     |жұмыстары                |кесте    |берілген    |          |
|Отбасындағы          |Отбасының өмірлік        |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|конфликтілер         |циклінің құрылымы және   |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|                     |оның әр кезеңдегі        |кесте    |берілген    |          |
|                     |мәселелері               |         |            |          |
|Отбасын зерттеу      |Отбасының балаларды      |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|әдістемесі           |тәрбиелеудің             |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|                     |психологиялық-педагогикал|кесте    |берілген    |          |
|                     |ық негіздері             |         |            |          |
|Ерлі-зайыптылардың   |Отбасындағы конфликтілер.|Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|сәйкестілігі         |                         |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|                     |                         |таблица  |берілген    |          |
|Отбасына             |Отбасы өміріндегі        |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|психологиялық кеңес  |дағдарысты кезеңдер және |тезисі   |дарында     |ауызша    |
|беру                 |оны шешу жолдары         |         |берілген    |          |
|Отбасына             |Отбасын зерттеу          |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|психологиялық кеңес  |әдістемесі               |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|беруді ұйымдастыру   |                         |таблица  |берілген    |          |
|және өткізу          |                         |         |            |          |
|Әңгімені өткізу      |                         |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|техникасы            |                         |тезисі   |дарында     |ауызша    |
|                     |                         |         |берілген    |          |
|Ерлі-зайыптылар      |                         |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|арасындағы мәселелер |                         |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|бойынша кеңес беру   |                         |кесте    |берілген    |          |
|мазмұны және оны     |                         |         |            |          |
|ұйымдастыру          |                         |         |            |          |
|Ерлі-зайыптыларға    |                         |Дәріс    |Оқу-материал|Жазбаша,  |
|кеңес беру           |                         |тезисі,  |дарында     |ауызша    |
|                     |                         |кесте    |берілген    |          |

      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 4
|Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы     |       |Студенттер |Қамтамасыз ету|
|                                              |Саны   |саны       |пайызы        |
|Жарыкбаев К.Б., Озганбаев О., Чистов В.В.     |       |19         |50            |
|Семейная жизнь молодоженов. /Психология и     |10     |           |              |
|этика. Учебник. А., 2001                      |       |           |              |
|Осипова Г.Н. Основы психокррекции. М., 2002.  |5      |19         |25            |
|Едігенова А.Ж. Отбасы қатынасының этикасы :   |10     |           |50            |
|Ата –аналарға арналған әдістемелік құрал,     |       |           |              |
|Семей 2007.                                   |       |           |              |
|Шнейдер Л.Б. Семейная психология. – Москва,   |ЭУ     |19         |100           |
|2000.                                         |       |           |              |
|    Эйдемиллер Э, Юстицкис В. Психология и    |7      |19         |40            |
|психотерапия семьи. СПб.,1999.                |       |           |              |
|Ковальев А.А. Психология семьи. М., 1997.     |10     |19         |50            |
|Куликова Т.А.Семейная педагогика и домашнее   |ЭУ     |19         |100           |
|воспитание: Учебник для студ. сред. и высш.   |       |           |              |
|пед. учеб. заведений. - М.: Издательский центр|       |           |              |
|«Академия», 1999.                             |       |           |              |

8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер:
          8.1.1 Жарыкбаев К.Б., Озганбаев О.,  Чистов  В.В.  Семейная  жизнь
    молодоженов. /Психология и этика. Учебник. А., 2001.
8.1.2 Малкина-Пых  И.Г. Семейная терапия. – М.: Эксмо, 2006.
8.1.3 Тұрдалиева Ш.Т. Қарым-қатынас психологиясы. – Алматы: Эверо, 2013.
          8.1.4 Игровая семейная психотерапия./Под ред. Шефера Ч.,  Кэри  Л;
П.,2001.
          8.1.5 Едігенова А.Ж. Отбасы қатынасының этикасы  :  Ата  –аналарға
арналған әдістемелік құрал, Семей 2007.
8.1.6 Рогов Е.И. Психология отношений мужчины и женщины. М., 2002.
8.1.7 Осипова Г.Н. Основы психокррекции. М., 2002.
          8.1.8 Ковалев С.В. Психология современной семьи. М., 1998.
8.1.9 Эйдемиллер Э.Г. Психология и психотерапия семьи. – Москва, 1999.
8.1.10 Оразбекова К.А. Отбасы психологиясы. А., 1997.
          8.1.11 Гребенников И.В. Основы  семейной  жизни.  Учебн.  Пособие-
М.,1999.
          8.1.12 Славина Л.С. Трудные дети. М., Воронеж, 1998.

    8.2  Қосымша әдебиеттер:
8.2.1 Владин В.Е., Капустин Д.З. Гармония семейных отношений. А., 1991.
8.2.2 Буянов М.И. Беседы о детской психиатрии. М., 1992.
      8.2.3 Рабочая книга школьного психолога. М., 1991.
       8.2.4  Семья  в  психологической  консультаций.  //  Под  ред.   А.А.
Бодалева, Столина М., 1989.
     8.2.5 Гаврилова Т.П. Учитель и семья школьника М., 1988.
     8.2.6 Азаров Ю.П Семейная педагогика М.,1985.
     8.2.7 Бала құқығы туралы конвенция. -1989.
8.2.8 Ковалев С.В. Психология семейных отношении. М., 1987.
8.2.9 Трапезникова  Т.М.  Этика  и  психология  семейных  отношений.  Учебн.
Пособие.Л., 1988.

Пәндер