Файл қосу
Отбасына психологиялық кеңес беру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042-18-16.1.30/01-20|
| | |14 |
|ПОӘК |18.09.2013ж. басылым №1 | |
|«Мамандану практикумы-3» |орнына 11.09.2014ж. басылым| |
|оқытушыға арналған пәннің |№2 | |
|бағдарламасы | | |
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Мамандану практикумы-3»
5В050300 - Психология мамандығына арналған
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2014
Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған: 05.09.2014ж.
«Психология» кафедрасының доценті м.а. А.Ж. Едігенова
2 ҚАРАЛДЫ
2.1 «Психология» кафедрасының отырысында қаралды
05.09. 2014ж. Хаттама № 1
Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева
2.2 ЭҚГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
09.09.2014ж. Хаттама № 1
ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин
3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
11.09.2014ж. Хаттама №1
ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова
4 18.09.2013ж. басылым №1 орнына 11.09.2014ж. басылым №2
Мазмұны
1. Қолданыс аймағы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдері)
5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8. Әдебиеттер
1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ
«Мамандану практикумы-3» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің
құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы 5В050300 – Психология мамандығы
студенттеріне арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы «Мамандану практикумы-3» пәнінен оқу-әдістемелік кешен
төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің
ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
- 5В050300 - Психология мамандығы бойынша ҚР МЖМБС 5.04.033-2011;
- 5В050300 – Психология мамандығы бойынша типтік оқу жоспары;
- СТУ 042-ГУ-4-2014 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік
кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»;
- ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік
кешендерінің құрылымы мен мазмұны».
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
«Мамандану практикумы-3» – ол «Психология» мамандығы бойынша білім
беру стандартында белгіленген, жоғары оқу орындарында оқитын студенттерге
арналған маңызды психология саласының бірі. «Мамандану практикумы-3» пәні
«Отбасы психологиясы» курсын оқуды жоспарлаған.
Отбасының басты міндетті – ол бала тәрбиесі. Отбасы қоғам дамуымен
бірге өзгереді. Бірде – бір ұлт немесе қоғам отбасынсыз бола алмайды.
Қазіргі қоғам әр отбасына қамқорлық жасай отыра, ата – аналардан бала
тәрбиесіне жоғары жауапгершілікпен қарауды талап етеді. Адам өз өмірінде әр
түрлі әлеуметтік топтарда әлеуметтену кезеңдерінен өтеді. Бұл топтардың
әрқайсысы баланың жеке тұлғасы қалыптасуына әсер етеді.
Психологиялық – педагогикалық әдебиеттерге жасалған талдау және
практика әлеуметтік топ ретінде баланың жеке тұлғасы қалыптасуында
отбасының рөлі ерекше екенін көрсетеді. Кез – келген қоғам үшін отбасы
әлеуметтендірудің маңызды институты болып табылады. Ата – аналардың бала
тәрбиесіне деген жауапкершілігінің артуы бірқатар міндеттерді шешумен
байланысты. Сондықтан болашақ мамандардың отбасы психологиясынан хабардар
болуы, тиісті білімді меңгеруі қажет.
3.2 Пәннің мақсаты: студенттерді отбасы психологиясының теориялық
зерттеулері және практикалық нәтижелермен таныстыру. Болашақ мамандардың
отбасы психотерапиясы саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім
негіздерімен қаруландыру.
3.3 Пәнді оқу міндеттері:
- «Отбасы психологиясы» пәнінің ерекшеліктерін талдау, құрылымын нақтылау;
- Отбасындағы қарым-қатынас психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін
ашып көрсету;
- Отбасын - тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде айқындау;
- Отбасы психологиясы пәнінен алынған білімдерін тәжірибеде қолдану
дағдыларын дамыту.
3.4 Оқу нәтижесі:
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер:
- отбасы психологиясы пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын білуі керек;
- отбасы психологиясын зерттеу әдістерін меңгеруі керек;
- пәннің методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздерін түсінуі
керек;
- отбасы психологиясы бойынша шетел, ресей және отандық зерттеушілердің
еңбектерін және зерттеу нәтижелерін білуі керек;
- отбасын әлеуметтендіру факторы ретінде зерттеуді ұйымдастырудың
диагностикасын меңгеруі керек;
- отбасы психологиясы бойынша теориялық және практикалық материалдарды
жинақтауы керек.
3.5 Курс пререквизиттері:
- Әлеуметтану
- Философия;
- Жалпы психология-1;
- Жалпы психология-2;
- Жалпы психология-3;
- Мамандыққа кіріспе;
- Басқару психологиясы;
- Жас ерекшелігі және әлеуметтік психология т.б.
3.6 Курстың постреквизиті:
- Заң психологиясы;
- Педагогикалық психология;
- Психологияны оқыту әдістемесі;
- Балалардағы психикалық ауытқушылықтың диагностикасы мен коррекциясы т.б.
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
Таблица 1
|Курс |Семестр |
|1 |2 |
|Дәріс сабақтары |
|Модуль 1. Отбасы психологиясының теориялық негіздері |1 |
|Отбасы психологиясы пәні мақсаты мен міндеттері | |
|Пәнге кіріспе. Мақсаты мен міндеттері. Пәннің мазмұны. Пәннің | |
|психологиялық ғылымдар жүйесіндегі орны. Болашақ практик-психолог | |
|мамандарды даярлаудағы рөлі мен маңызы. Басқа пәндермен байланысы. | |
|Отбасының әлеуметтік мәні |1 |
|Отбасының жалпы сипаты. Отбасы және неке әлеуметтік институт | |
|ретінде. Отбасы шағын әлеуметтік топ ретінде. Отбасының түрлері | |
|және олардың негігі ерекшеліктері. | |
|Қазіргі отбасының функциялары мен нормалары |2 |
|Отбасының негізгі функциялары. Отбасының спецификалық және басқа | |
|функциялары. Қазіргі отбасылардың функцияларының қоғамдық маңызы. | |
|Отбасы функцияларын жүзеге асыруға әлеуметтік-экономикалық | |
|жағдаяттардың ықпалы. Қазіргі отбасының құрылу ерекшеліктері. | |
|Отбасылық өмірге даярлық. | |
|Отбасының өмірлік циклінің құрылымы және оның әр кезеңдегі |2 |
|мәселелері | |
|Ерлі-зайыптылық және отбасы қатынастарының кезеңдері. Баланың | |
|дүниеге келуіне даярлық. Баланың өмірге келуі және оны өмірінің | |
|бірінші жылы күту. Баланы отбасында тәрбиелеу. Отбасы өмірінің | |
|негізгі кезеңдеріндегі міндеттері, дағдарыстары, мәселелері. | |
|Қызғаныш, сексуалдық, гиперсексуалдық, салқындық мәселелері. «Бал» | |
|айындағы дағдарыс. | |
|Отбасы қатынастырының этикасы |2 |
|Отбасы өмірінің этикасы. Отбасындағы мораль. Адамгершілік | |
|қағидалары. Отбасы этикасының қалыптасуы және дамуы. Отбасындағы | |
|қатынастардың негізгі түрлері және белгілері. Ерлі-зайыптылар | |
|қарым-қатынасы. Ата-аналар мен балалар қарым-қатынасы. | |
|Отбасы әлеуметтендіру факторы ретінде |2 |
|Әлеуметтендіру түсінігі. Әлеуметтендіру құралдары, факторлары, | |
|агенттері. Тәрбие әлеуметтендіру институты ретінде. Отбасы | |
|тәрбиесінің ерекшеліктері. Отбасылық әлеуметтендіру. Қазіргі отбасы| |
|жастарды отбасы қатынастарына даярлау факторы ретінде. | |
|Модуль 2. Отбасымен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері |3 |
|Отбасындағы конфликтілер | |
|Отбасы сәтсіздігінің себептері. Некенің дағдарыстық кезеңдері. | |
|Қазіргі отбасындағы конфликтілер, олардың әлеуметтік және | |
|психологиялық себептері. Ажырасу әлеуметтік-психологиялық құбылыс | |
|ретінде. Отбасы психикалық зақымданудың көзі ретінде. | |
|Отбасын зерттеу әдістемесі |2 |
|Отбасын зерттеуге қойылатын талаптар. Отбасын зерттеу әдістері: | |
|сауалнама, тест, отбасына бару, бақылау, жеке әңгімелесу. | |
|Диагностикалық әдістемер кешені. Отбасы картасын құру. Отбасы | |
|жүйесіне психологиялық талдау. | |
|Ерлі-зайыптылардың сәйкестілігі |2 |
|Отбасындағы қатынастарды зерттеу. Ерлі-зайыптылардың | |
|психофизиологиялық сәйкестілігі. Отбасылық қатынастардың | |
|тұрақтылығы мен сәттілігі. Отбасындағы рөлдер. Ата-аналардың жеке | |
|ерекшеліктерін зерттеу. | |
|Отбасына психологиялық кеңес беру |2 |
|Психологиялық кеңес беру туралы түсінік. Психологиялық кеңес беру, | |
|психологиялық коррекция және психотерапия. Психологиялық кеңес | |
|берудің принциптері. Кеңес берушінің әсер ету құралдары. | |
|Отбасына психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру және өткізу |2 |
|Кеңес беруді ұйымдастыру. Кеңес беру кеңістігі. Кеңес беру уақыты. | |
|Әңгімелесу процесі: басталуы, клиентке сұрақтар қою, болжамдар, | |
|аяқтау. | |
|Әңгімені өткізу техникасы |3 |
|Кеңес берудегі кәсіби шеберлік. Кеңес берушінің сөздерінің анық | |
|және қысқалығы. Клиенттің эмоциялық жағдайына талдау жасау. | |
|Сұрақтар құру және қою. Интерпретацияны қолдану. Әңгіме уақытында | |
|клиентпен байланыс орнату. Вербальдық және вербальдық емес | |
|байланыстар орнату. Балалармен қатынас бойынша кеңес беру. | |
|Ерлі-зайыптылар арасындағы мәселелер бойынша кеңес беру мазмұны |3 |
|және оны ұйымдастыру | |
|Ерлі-зайыптымен жұмыс істеудегі кеңес берудің ерекшелігі. | |
|Ерлі-зайыптымен жұмысты ұйымдастыру. Ерлі-зайыптының біреуімен | |
|жұмыс. Олардың психологқа келу себептері. Олармен жұмыс уақытының | |
|ұзақтығы. | |
|Ерлі-зайыптыларға кеңес беру |3 |
|Әңгіменің кезеңдері: басталуы. Жұмыс барысында оларға үйге | |
|тапсырмалар беру. Отбасындағы рөлдерді және міндеттерді бөлу | |
|ерекшеліктері және мәселелері. Отбасы міндеттерін бөлудегі тең | |
|құқылық мәселелері. Бір-біріне қоятын талаптары, олардың | |
|орындалмауы. Өзара қатынастағы сенімділік мәселесі. Олардың | |
|бір-біріне деген сезімдері. Ажырасу, себептері. | |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтары |
|Модуль 1. Отбасы психологиясының теориялық негіздері |2 |
|Қазіргі қоғамдағы отбасы | |
|Отбасының пайда болу тарихы. Отбасылардың пайда болуы туралы | |
|негізгі теориялар. Отбасы: анықтамасы, құрылымы мен атқаратын | |
|қызметтері. Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері. Отбасы | |
|түрлері. Отбасының құрамы. | |
|Неке және отбасы |1 |
|Некеге дайындық: некелесу. Отбасы өмірінің сипаты. Балалардың | |
|дүниеге келуі. Ұл бала, қыз бала, егіздер. | |
|Отбасы – тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың мәдени ортасы |1 |
|Отбасының қазіргі қоғамдағы рөлі мен орны. Ата – аналар беделі және| |
|оның баланың жеке басы қалыптасуына әсері. Отбасындағы аға ұрпақ | |
|өкілдері. | |
|Қазіргі отбасының функциялары мен нормалары |1 |
|Отбасының негізгі функциялары. Отбасының спецификалық және басқа | |
|функциялары. Қазіргі отбасылардың функцияларының қоғамдық маңызы. | |
|Отбасы функцияларын жүзеге асыруға әлеуметтік-экономикалық | |
|жағдаяттардың ықпалы. Қазіргі отбасының құрылу ерекшеліктері. | |
|Отбасылық өмірге даярлық. | |
|Модуль 2. Отбасымен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері |2 |
|Психологтың отбасымен жұмыс мазмұны | |
|Отбасымен жұмыс түрлері. Отбасы мен жұмысының негізгі бағыттары: | |
|диагностикалық жұмыс, коррекциялық және кеңес беру жұмыстары. | |
|Отбасының көмек көрсету түрлерін анықтау. Отбасы өміріне дайындық | |
|мәселелері. Ата-аналар туралы деректер қорын жасау. | |
|Отбасымен психологиялық – педагогикалық ағарту жұмыстары |2 |
|Лекция, семинар, семинар практикум, конференциялар. Іскерлік | |
|ойындар. Пікірсайыс және дөңгелек үстел. Конференция. | |
|Отбасының өмірлік циклінің құрылымы және оның әр кезеңдегі |1 |
|мәселелері | |
|Ерлі-зайыптылық және отбасы қатынастарының кезеңдері. Баланың | |
|дүниеге келуіне даярлық. Баланың өмірге келуі және оны өмірінің | |
|бірінші жылы күту. Баланы отбасында тәрбиелеу. Отбасы өмірінің | |
|негізгі кезеңдеріндегі міндеттері, дағдарыстары, мәселелері. | |
|Қызғаныш, сексуалдық, гиперсексуалдық, салқындық мәселелері. «Бал» | |
|айындағы дағдарыс. | |
|Отбасының балаларды тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық |1 |
|негіздері | |
|Отбасындағы балалардың жеке – психологиялық ерекшеліктері. | |
|Отбасында бала тәрбиелеудің негізгі механизмдері. Отбасының | |
|тәрбиелік мүмкіндіктерін арттыратын жолдары. Отбасындағы тәрбие | |
|әдістері. Отбасындағы дәстүрлер мен нормалар. | |
|Отбасы өміріндегі дағдарысты кезеңдер және оны шешу жолдары |1 |
|Отбасы өміріндегі дағадарысты жағдайлардың сипаттамасы. Қызғаныш, | |
|сексуалдық салқындық, гиперсуалдық мәселелер. «Бал айындағы» | |
|дағдарыс. Отбасы қатынастарының бұзылуы себептері және зардаптары. | |
|Отбасы қатынастарын түзету жолдары. | |
|Отбасындағы конфликтілер |2 |
|Отбасы сәтсіздігінің себептері. Некенің дағдарыстық кезеңдері. | |
|Қазіргі отбасындағы конфликтілер, олардың әлеуметтік және | |
|психологиялық себептері. Ажырасу әлеуметтік-психологиялық құбылыс | |
|ретінде. Отбасы психикалық зақымданудың көзі ретінде. | |
|Отбасын зерттеу әдістемесі |1 |
|Отбасын зерттеуге қойылатын талаптар. Отбасын зерттеу әдістері: | |
|сауалнама, тест, отбасына бару, бақылау, жеке әңгімелесу. | |
|Диагностикалық әдістемер кешені. Отбасы картасын құру. Отбасы | |
|жүйесіне психологиялық талдау. | |
5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
5.1 Қазіргі заман отбасының ерекшеліктері: жалпы мәселеге шолу
5.2 Отбасы өміріндегі психологиялық жағдай.
5.3 Отбасы терапиясы.
5.4 Отбасы терапиясында қолданылатын психодрамалық техникалар
5.5 Отбасы дағдарысы.
5.6 Отбасы қарым-қатынастарының ерекшеліктері
6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
Таблица 3
|Тақырыптар |Тақырыптар |Көрнекілі|Өздік оқуға |Бақылау |
| | |ктер, ТОҚ|арналған |формасы |
| | | |сұрақтар | |
|Дәрістер |Тәжірибелік сабақтар | | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |
|Отбасы психологиясы |Қазіргі қоғамдағы отбасы |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|пәні мақсаты мен | |тезисі, |дарында |ауызша |
|міндеттері | |таблица |берілген | |
|Отбасының әлеуметтік |Неке және отбасы |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|мәні | |тезисі, |дарында |ауызша |
| | |таблица |берілген | |
|Қазіргі отбасының |Отбасы – тұлғаны |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|функциялары мен |тәрбиелеу мен дамытудың |тезисі, |дарында |ауызша |
|нормалары |мәдени ортасы |таблица |берілген | |
|Отбасының өмірлік |Қазіргі отбасының |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|циклінің құрылымы |функциялары мен нормалары|тезисі, |дарында |ауызша |
|және оның әр | |кесте |берілген | |
|кезеңдегі мәселелері | | | | |
|Отбасы қатынастырының|Психологтың отбасымен |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|этикасы |жұмыс мазмұны |тезисі, |дарында |ауызша |
| | |таблица |берілген | |
|Отбасы әлеуметтендіру|Отбасымен психологиялық –|Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|факторы ретінде |педагогикалық ағарту |тезисі, |дарында |ауызша |
| |жұмыстары |кесте |берілген | |
|Отбасындағы |Отбасының өмірлік |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|конфликтілер |циклінің құрылымы және |тезисі, |дарында |ауызша |
| |оның әр кезеңдегі |кесте |берілген | |
| |мәселелері | | | |
|Отбасын зерттеу |Отбасының балаларды |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|әдістемесі |тәрбиелеудің |тезисі, |дарында |ауызша |
| |психологиялық-педагогикал|кесте |берілген | |
| |ық негіздері | | | |
|Ерлі-зайыптылардың |Отбасындағы конфликтілер.|Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|сәйкестілігі | |тезисі, |дарында |ауызша |
| | |таблица |берілген | |
|Отбасына |Отбасы өміріндегі |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|психологиялық кеңес |дағдарысты кезеңдер және |тезисі |дарында |ауызша |
|беру |оны шешу жолдары | |берілген | |
|Отбасына |Отбасын зерттеу |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|психологиялық кеңес |әдістемесі |тезисі, |дарында |ауызша |
|беруді ұйымдастыру | |таблица |берілген | |
|және өткізу | | | | |
|Әңгімені өткізу | |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|техникасы | |тезисі |дарында |ауызша |
| | | |берілген | |
|Ерлі-зайыптылар | |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|арасындағы мәселелер | |тезисі, |дарында |ауызша |
|бойынша кеңес беру | |кесте |берілген | |
|мазмұны және оны | | | | |
|ұйымдастыру | | | | |
|Ерлі-зайыптыларға | |Дәріс |Оқу-материал|Жазбаша, |
|кеңес беру | |тезисі, |дарында |ауызша |
| | |кесте |берілген | |
7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
Кесте 4
|Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы | |Студенттер |Қамтамасыз ету|
| |Саны |саны |пайызы |
|Жарыкбаев К.Б., Озганбаев О., Чистов В.В. | |19 |50 |
|Семейная жизнь молодоженов. /Психология и |10 | | |
|этика. Учебник. А., 2001 | | | |
|Осипова Г.Н. Основы психокррекции. М., 2002. |5 |19 |25 |
|Едігенова А.Ж. Отбасы қатынасының этикасы : |10 | |50 |
|Ата –аналарға арналған әдістемелік құрал, | | | |
|Семей 2007. | | | |
|Шнейдер Л.Б. Семейная психология. – Москва, |ЭУ |19 |100 |
|2000. | | | |
| Эйдемиллер Э, Юстицкис В. Психология и |7 |19 |40 |
|психотерапия семьи. СПб.,1999. | | | |
|Ковальев А.А. Психология семьи. М., 1997. |10 |19 |50 |
|Куликова Т.А.Семейная педагогика и домашнее |ЭУ |19 |100 |
|воспитание: Учебник для студ. сред. и высш. | | | |
|пед. учеб. заведений. - М.: Издательский центр| | | |
|«Академия», 1999. | | | |
8 ӘДЕБИЕТТЕР
8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1.1 Жарыкбаев К.Б., Озганбаев О., Чистов В.В. Семейная жизнь
молодоженов. /Психология и этика. Учебник. А., 2001.
8.1.2 Малкина-Пых И.Г. Семейная терапия. – М.: Эксмо, 2006.
8.1.3 Тұрдалиева Ш.Т. Қарым-қатынас психологиясы. – Алматы: Эверо, 2013.
8.1.4 Игровая семейная психотерапия./Под ред. Шефера Ч., Кэри Л;
П.,2001.
8.1.5 Едігенова А.Ж. Отбасы қатынасының этикасы : Ата –аналарға
арналған әдістемелік құрал, Семей 2007.
8.1.6 Рогов Е.И. Психология отношений мужчины и женщины. М., 2002.
8.1.7 Осипова Г.Н. Основы психокррекции. М., 2002.
8.1.8 Ковалев С.В. Психология современной семьи. М., 1998.
8.1.9 Эйдемиллер Э.Г. Психология и психотерапия семьи. – Москва, 1999.
8.1.10 Оразбекова К.А. Отбасы психологиясы. А., 1997.
8.1.11 Гребенников И.В. Основы семейной жизни. Учебн. Пособие-
М.,1999.
8.1.12 Славина Л.С. Трудные дети. М., Воронеж, 1998.
8.2 Қосымша әдебиеттер:
8.2.1 Владин В.Е., Капустин Д.З. Гармония семейных отношений. А., 1991.
8.2.2 Буянов М.И. Беседы о детской психиатрии. М., 1992.
8.2.3 Рабочая книга школьного психолога. М., 1991.
8.2.4 Семья в психологической консультаций. // Под ред. А.А.
Бодалева, Столина М., 1989.
8.2.5 Гаврилова Т.П. Учитель и семья школьника М., 1988.
8.2.6 Азаров Ю.П Семейная педагогика М.,1985.
8.2.7 Бала құқығы туралы конвенция. -1989.
8.2.8 Ковалев С.В. Психология семейных отношении. М., 1987.
8.2.9 Трапезникова Т.М. Этика и психология семейных отношений. Учебн.
Пособие.Л., 1988.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz