Файл қосу

Алашорда тарихы



|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі                      |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                   |
|3 деңгейлі  СМЖ құжат    |                   |                              |
|                         |                   |                              |
|                         |                   |                              |
|                         |                   |ОӘК                           |
|                         |                   |042-18-18.1.70/01-2013        |
|«20-30 жж. Ұлттық        |                   |                              |
|интеллегенияның          |№1 басылым         |                              |
|әлеуметтік-философиялық  |18.09.2013 ж.      |                              |
|және  саяси бағыттары»   |                   |                              |










                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
           «20-30 жж. Ұлттық интеллегенияның әлеуметтік-философиялық және
                       саяси бағыттары» курсы бойынша
                     6М011400»- Тарих мамандығына арналған


                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                 Семей 2013


   1. ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы:  «Қазақстан  тарихы»  кафедрасының   профессоры   м.а.,   т.ғ.д
Байсарина Қ.Қ.



 2. ТАЛҚЫЛАҒАН


2.1.  Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында «0309.2013 жыл. №1 хаттама


       Кафедра меңгерушісі                       Мухаметжанова Н.А.


2.2. Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде
           «05» 09.2013 жыл. №1 хаттама


        Төрайымы                                             Кенесбаева   Ш.


  3 БЕКІТІЛДІ


Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және  ұсынылған
           «18» 09. 2013 жыл. №1 хаттама




       ОӘК төрайымы  _____________________Искакова Г.К


























                                   Мазмұны


1 Қолданылу аумағы
2  Жалпы ережелер
4 Оқытушыға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны
5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі
6  Әдебиеттер

I. ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ - SYLLABUS

1.1. Оқытушы туралы мәлімет:
Байсарина  Қ.Қ.  - т.ғ.д.
Байланыс телефоны:35-05-25
Қазақстан тарихы кафедрасы, №1 оқу ғимараты

Кеңес беру уақыты: кесте бойынша

 1.2.Пән бойынша мәлімет:
  Пән атауы: «20-30 жж. Ұлттық интеллегенияның әлеуметтік-философиялық және
                              саяси бағыттары»
 кредит саны  - 3
Жалпы сағат саны – 135
      Оқу жоспарынан көшірме
|Кур|Семестр                                     |Кредит саны                |
|с  |                                            |                           |
|   |                                            |Дәріс |Сем. |ОСӨЖ   |СӨЖ   |
|   |Пәнге кіріспе                               |2     |     |2      |6     |
|   |Қазақ интеллегенциясының   қалыптасуы мен   |4     |2    |2      |6     |
|   |дамуы                                       |      |     |       |      |
|   |Қазақ өлкесіндегі ұлттық-демокртиялық       |4     |4    |2      |6     |
|   |қозғалыс                                    |      |     |       |      |
|   |Қазақ интеллегенциясының қалыптасуындағы    |2     |     |3      |6     |
|   |Айқап журналы мен Қазақ газеттерінің ролі   |      |     |       |      |
|   | Алашорда өкіметінің  құрылу тарихы         |4     |     |2      |6     |
|   |Алашорда және Кеңес өкіметі                 |2     |2    |2      |6     |
|   |Алашорда және ресейлік күштер /азаматтық    |      |     |       |6     |
|   |қарсыласу жылдарында/                       |      |     |       |      |
|   |Алашорданың  қызметінің ресми тұрғыда       |4     |     |3      |6     |
|   |тоқтатылуы және оның нақты тарихи           |      |     |       |      |
|   |қалыптасқан  жағдайлар барысында  жалғаса   |      |     |       |      |
|   |беру                                        |      |     |       |      |
|   |Қазақ зиялыларының әлеуметтік-филосафиялық  |      |     |3      |8     |
|   |көзқарастарының мәні                        |      |     |       |      |
|   |Қазақ зиялыларының  Кеңестік Қазақстан      |4     |4    |4      |6     |
|   |тұсындағы  қызметтері.                      |      |     |       |      |
|   |Ғасыр қасіретін арқалаған арыстар           |2     |     |4      |7     |
|   |Тәуелсіз Қазақстанда ұлттық                 |2     |3    |3      |6     |
|   |интеллегенцияның қайта жаңғыруы             |      |     |       |      |
|   |Барлығы                                     |30    |15   |30     |75    |










                              Семинар сағаттары


  Жалпы тақырып: «20-30 жж. Ұлттық интеллегенияның әлеуметтік-философиялық
                           және  саяси бағыттары»


    № 1 семинар (2 сағат)
    Тақырыбы: Қазақ интеллегенциясының   қалыптасуы мен дамуы
    Патша өкіметінің құлатылуы.
   1. Қос өкіметтің өзіне тән аймақтық ерекшеліктері.
   2. Саяси күштердің тоғысуы.
   3. Қазақ облыстық комитеттерінің құрылуы.


    № 2 семинар (2 сағат)
    Тақырыбы: Алашорда және Кеңес өкіметі.
   1. Қазақстанның шығыс аймағында Кеңес өкіметінің орнауы.
   2. Семейлік Алашорда комитетінің Кеңес өкіметімен қарым-қатынасы.


    № 3 семинар (4 сағат)
    Тақырыбы: Қазақ өлкесіндегі ұлттық-демокртиялық қозғалыс
   1.  Алашорда және ресейлік саяси күштер. Антисоветтік саяси күштермен
      бірлесіп кеңес өкіметіне қарсы күресуі.
   2.  Алашорда өкіметінің мемлекеттік құрылымы, оның ішінде әскер,
      шаруашылық және мәдени саладағы қызметі.
   3.  Алашорданың қызметінің тоқтатылуы.


    № 4 семинар (4 сағат) № 4 семинар (4 сағат)
    Тақырыбы:  Қазақ зиялыларының  Кеңестік Қазақстан тұсындағы
қызметтері..
   1. Қазақ зиялыларының  Шығыс Алашорда және Сібір өкіметі.
   2. Өзге саяси партиялар және ұйымдармен байланысы.
   3.  Алашорда қайраткерлерінің Кеңес өкіметімен компромиске келуі.
    4. Қазақ зиялыларының  Кеңестік Қазақстан тұсындағы  қызметтері..




    № 5 семинар (3 сағат)
    Тақырыбы: Ғасыр қасіретін арқалаған арыстар.
   1. Алаш қайраткерлерінің қилы тағдыры.
   2. Алаш қайраткерлерінің халық жадында қайтадан жаңғыруы.
   3. Алаш қайраткерлерінің өмірі мен қызметінен деректер.


    Ұсынылатын әдебиеттер тізімі
    Негізгі әдебиеттер:
   1. Қазақстан тарихы. Очерктер. 1995.
   2. Әлихан Бөкейханов. Шығармалар. А.,1994.
   3. Ө. Әбліманов «Қазақ» газеті. А.,1993.
   4. К. Нүрпейсов. Алаш һәм Алашорда. А., 1995.
   5. М. Қойгелдиев. Алаш қозғалысы. А., 1995.
   6. Қ. Абуев. Қазақстан тарихының «ақтаңдық» беттерінен. А., 1994.


    Қосымша әдебиеттер:
   1. Т. Қожекеев. Көк сеңгірлер. А., 1992.
   2. М. Қойгелдиев, Т. Омарбеков. Тарих тағлымы не дейді. А., 1993.
   3. Ж. алмашұлы. Сұлтанбек  Қожанұлы А.,1994.
   4. Бес арыс /жинақ/ А., 1992.
   5. Қазақ тарихы // №1-6,1993-1994жж
   6. Ақиқат // №1-12. 1992-1999жж
   7. Саясат. Политика // №1-6, 1996-1999жж
    Қазақ тарихы // №1-6. 1993-1999жж


    Арнаулы семинар тақырыптарына ұсынылатын әдебиеттер:
   1. Қазақстан тарихы. Очерктер. А.1992ж
   2. Қозыбаев М. Қ. Ақтандықтар ақиқаты. А. 1992ж
   3. Қожанов Т. Көк сеңгңрлер. А.1992ж
   4. Қойгелдиев М. Алаш қозғалысы. А. 1995ж
   5. Нәубәт (жинақ) А. 1994ж
   6. Зобалаң (жинақ) А. 1994ж
   7. Қызылдар қырғыны А. 1993ж
   8. Зауал. А.1991ж
   9. Қ. Абуев. Қазақстан тарихының «ақтаңдық» беттерінен. А., 1994.
  10. К. Есмағанбетов. Қазақтар шетел әдебиетінен. А., 1994.
  11.   Қойгелдиев. М., Омарбеков Т. Тарих тағлымы не дейді А. 1993ж
  12. К. Нүрпейсов. Алаш һәм Алашорда. А., 1995.
  13.  Қазақстан тарихының журанал. 1993-1999жж
  14. Ақиқат журналы. 1991-1999жж
  15. Отан жураналы. 1998-1999жж


    1.8. Пән бойынша орындалатын ОСӨЖ жұмыстары


        |№№   |Тақырып        |Мақсаты мен       |Әдебиеттер  |Бақылау түрі|Балл   |Орын     |
|     |               |мазмұны           |            |            |       |далу     |
|     |               |                  |            |            |       |мерзімі  |
|1.   |Пәнге кіріспе  |Алаш кезеңі жайлы |Ұсынылған   |Ауызша      |3      |1-2 апта |
|     |               |толық ғылыми      |әдебиеттер  |баяндау     |       |         |
|     |               |мағлұмат беру.    |және қосымша|            |       |         |
|     |               |Пәннің негізгі    |деректерді  |            |       |         |
|     |               |теориялық         |қараңыз     |            |       |         |
|     |               |мәселелерін қамту.|            |            |       |         |
|2.   |Алаш           |Алаш қозғалысын   |            |Конспект    |3      |3-4 апта |
|     |қозғалысының   |ХХ-ғ. Бас         |            |            |       |         |
|     |қалыптасуы мен |кезіндегі         |            |            |       |         |
|     |дамуы          |Қазақстан тарихына|            |            |       |         |
|     |               |қатысты  тарихи   |            |            |       |         |
|     |               |құбылыс ретінде   |            |            |       |         |
|     |               |түсіндіру         |            |            |       |         |
|3    |Қазақ          |Алашорда          |            |Ауызша      |3      |5-6 апта |
|     |өлкесіндегі    |қайраткерлерінің, |            |баяндау     |       |         |
|     |ұлттық-демокрти|қазақ халқының    |            |            |       |         |
|     |ялық қозғалыс  |саяси тұрғыдағы   |            |            |       |         |
|     |(1917ж)        |өзіндік           |            |            |       |         |
|     |               |бет-бейнесін      |            |            |       |         |
|     |               |көрсету           |            |            |       |         |
|4.   |Қазақ          |Айқап  журналы    |            |Конспект    |3      |7 апта   |
|     |интеллегенциясы|және қазақ        |            |            |       |         |
|     |ның            |газеттерінің      |            |            |       |         |
|     |қалыптасуындағы|қызмет және тарихи|            |            |       |         |
|     |Айқап журналы  |маңызын  көрсету  |            |            |       |         |
|     |мен Қазақ      |                  |            |            |       |         |
|     |газеттерінің   |                  |            |            |       |         |
|     |ролі           |                  |            |            |       |         |
|5.   |Алашорда       |Алашорда          |            |Конспект    |3      |8-9 апта |
|     |өкіметінің     |өкіметінің  құрылу|            |            |       |         |
|     |құрылу тарихы  |мен оның тарихи   |            |            |       |         |
|     |               |алғышаттрарын     |            |            |       |         |
|     |               |түсіндіру         |            |            |       |         |
|6.   |Алашорда және  |Алашорда тарихының|            |Конспект    |4      |10 апта  |
|     |Кеңес өкіметі  |жан-жақты ғылыми  |            |            |       |         |
|     |               |негізде қаралуының|            |            |       |         |
|     |               |тарихи маңызын    |            |            |       |         |
|     |               |көрсету           |            |            |       |         |
|7.   |Алашорданың    |Алашорда тарихы   |            |Конспект    |4      |11 апта  |
|     |қызметінің     |қазақ қоғамы      |            |            |       |         |
|     |ресми тұрғыда  |кеңістігіндегі    |            |            |       |         |
|     |тоқтатылуы және|бірден-бір        |            |            |       |         |
|     |оның нақты     |халықтық          |            |            |       |         |
|     |тарихи         |негіздегі  саяси  |            |            |       |         |
|     |қалыптасқан    |күш ретінде орын  |            |            |       |         |
|     |жағдайлар      |алған тарихи      |            |            |       |         |
|     |барысында      |үрдіс ретінде     |            |            |       |         |
|     |жалғаса беру   |түсіндіру         |            |            |       |         |
|8.   |Қазақ          |Қазақ зиялыларын  |            |Конспект    |4      |12 апта  |
|     |зиялыларының   |жан-жақты көрсету |            |            |       |         |
|     |әлеуметтік-фило|                  |            |            |       |         |
|     |сафиялық       |                  |            |            |       |         |
|     |көзқарастарының|                  |            |            |       |         |
|     |мәні           |                  |            |            |       |         |
|9.   | Алашорда      |Алашорданың Кеңес |            |Конспект    |3      |13 апта  |
|     |қозғалысы      |өкіметімен,       |            |            |       |         |
|     |қайраткерлері  |антикеңестік      |            |            |       |         |
|     |Кеңестік       |күштермен         |            |            |       |         |
|     |Қазақстан      |байланысы жайлы   |            |            |       |         |
|     |тұсындағы      |түсіндіру         |            |            |       |         |
|     |қызметтері     |                  |            |            |       |         |
|10   |. Ғасыр        |Алаш арыстарының  |            |            |       |14 апта  |
|     |қасіретін      |қилы тағдыры жайлы|            |            |       |         |
|     |арқалаған      |баяндау           |            |            |       |         |
|     |арыстар        |                  |            |            |       |         |
|11   |Тәуелсіз       |интеллегенцияның  |            |            |       |15 апта  |
|     |Қазақстанда    |қайта жаңғыруы    |            |            |       |         |
|     |ұлттық         |                  |            |            |       |         |
|     |интеллегенцияны|                  |            |            |       |         |
|     |ң қайта        |                  |            |            |       |         |
|     |жаңғыруы       |                  |            |            |       |         |












1.9 СӨЖ тапсыру мерзімі және оның түрлері

|№  |Тақырып          |Мақсаты мен      |Әдебиеттер  |Бақылау түрі|Балл  |Орын   |
|   |                 |мазмұны          |            |            |      |далу   |
|   |                 |                 |            |            |      |мерзімі|
|1. |Пәнге кіріспе    |Алаш кезеңі жайлы|Ұсынылған   |Конспект    |2     |1 апта |
|   |                 |толық ғылыми     |әдебиеттер  |            |      |       |
|   |                 |мағлұмат беру.   |және қосымша|            |      |       |
|   |                 |Пәннің негізгі   |деректерді  |            |      |       |
|   |                 |теориялық        |қараңыз     |            |      |       |
|   |                 |мәселелерін      |            |            |      |       |
|   |                 |қамту.           |            |            |      |       |
|2. |Алаш қозғалысының|Алаш қозғалысын  |            |Ауызша      |2     |2 апта |
|   |қалыптасуы мен   |ХХ-ғ. Бас        |            |баяндау     |      |       |
|   |дамуы            |кезіндегі        |            |            |      |       |
|   |                 |Қазақстан        |            |            |      |       |
|   |                 |тарихына қатысты |            |            |      |       |
|   |                 |тарихи құбылыс   |            |            |      |       |
|   |                 |ретінде түсіндіру|            |            |      |       |
|3  |Қазақ өлкесіндегі|Алашорда         |            |Конспект    |2     |3 апта |
|   |ұлттық-демокртиял|қайраткерлерінің,|            |            |      |       |
|   |ық қозғалыс (1917|қазақ халқының   |            |            |      |       |
|   |ж)               |саяси тұрғыдағы  |            |            |      |       |
|   |                 |өзіндік          |            |            |      |       |
|   |                 |бет-бейнесін     |            |            |      |       |
|   |                 |көрсету          |            |            |      |       |
|4. |Қазақ            |1917 жылғы ақпан |            |Ауызша      |2     |4 апта |
|   |интеллегенциясыны|төкерісінен      |            |баяндау     |      |       |
|   |ң қалыптасуындағы|кейінгі Алашорда |            |            |      |       |
|   |Айқап журналы мен|қызметінің       |            |            |      |       |
|   |Қазақ            |тарихи маңызын   |            |            |      |       |
|   |газеттерінің ролі|көрсету          |            |            |      |       |
|5. |Алашорда         |Алашорда         |            |Конспект    |2     |5 апта |
|   |өкіметінің       |өкіметінің       |            |            |      |       |
|   |құрылу тарихы    |құрылу мен оның  |            |            |      |       |
|   |                 |тарихи           |            |            |      |       |
|   |                 |алғышаттрарын    |            |            |      |       |
|   |                 |түсіндіру        |            |            |      |       |
|6. |Алашорда және    |Алашорда         |            |Конспект    |2     |6 апта |
|   |Кеңес өкіметі    |тарихының        |            |            |      |       |
|   |                 |жан-жақты ғылыми |            |            |      |       |
|   |                 |негізде          |            |            |      |       |
|   |                 |қаралуының       |            |            |      |       |
|   |                 |тарихи маңызын   |            |            |      |       |
|   |                 |көрсету          |            |            |      |       |
|7. |Алашорда өкілдері| Алашорданың     |            |Реферат     |2     |7 апта |
|   |және Кеңес       |ресейлік         |            |            |      |       |
|   |өкіметі азамат   |азаматтық        |            |            |      |       |
|   |соғысы жылдарында|қарсыласу        |            |            |      |       |
|   |                 |жылдарындағы     |            |            |      |       |
|   |                 |ұстанған         |            |            |      |       |
|   |                 |позицияларының   |            |            |      |       |
|   |                 |тарихи           |            |            |      |       |
|   |                 |түп-тамырын      |            |            |      |       |
|   |                 |түсіндіру        |            |            |      |       |
|8. |Алашорда және    |Алашорданың және |            |Конспект    |2     |8 апта |
|   |ресейлік  күштер |ресейлік         |            |            |      |       |
|   |(азаматтық       |азаматтық        |            |            |      |       |
|   |қарсыласу        |қарсыласу        |            |            |      |       |
|   |кезеңі).         |жылдарындағы     |            |            |      |       |
|   |                 |ұстанған         |            |            |      |       |
|   |                 |позицияның       |            |            |      |       |
|   |                 |себептерін       |            |            |      |       |
|   |                 |түсіндіру        |            |            |      |       |
|9. | Алашорда және   |Алашорда тарихы  |            |Ауызша жауап|2     |9 апта |
|   |оның қызметі     |қазақ қоғамы     |            |            |      |       |
|   |                 |кеңістігіндегі   |            |            |      |       |
|   |                 |бірден-бір       |            |            |      |       |
|   |                 |халықтық         |            |            |      |       |
|   |                 |негіздегі  саяси |            |            |      |       |
|   |                 |күш ретінде орын |            |            |      |       |
|   |                 |алған тарихи     |            |            |      |       |
|   |                 |үрдіс ретінде    |            |            |      |       |
|   |                 |түсіндіру        |            |            |      |       |
|10.| Алашорданың     |Алашорда         |            |Конспект    |2     |10-11  |
|   |қызметінің ресми |тарихының        |            |            |      |апта   |
|   |тұрғыда          |жан-жақты        |            |            |      |       |
|   |тоқтатылуы және  |қаралуының тарихи|            |            |      |       |
|   |оның нақты тарихи|маңызын көрсету  |            |            |      |       |
|   |қалыптасқан      |                 |            |            |      |       |
|   |жағдайлар        |                 |            |            |      |       |
|   |барысында        |                 |            |            |      |       |
|   |жалғаса беру.    |                 |            |            |      |       |
|11.|Алашорда         |Алашорданың Кеңес|            |Ауызша жауап|2     |12-13  |
|   |қозғалысы        |өкіметімен,      |            |            |      |апта   |
|   |қайраткерлері    |антикеңестік     |            |            |      |       |
|   |Кеңестік         |күштермен        |            |            |      |       |
|   |Қазақстан        |байланысы жайлы  |            |            |      |       |
|   |тұсындағы        |түсіндіру        |            |            |      |       |
|   |қызметтері.      |                 |            |            |      |       |
|12.|Ғасыр қасіретін  |Алаш арыстарының |            |Конспект    |2     |14-15  |
|   |арқалаған арыстар|қилы тағдыры     |            |            |      |апта   |
|   |                 |жайлы баяндау    |            |            |      |       |

2. Бағалау туралы негізгі мәліметтер

СОӨЖ – ді бағалау балл ретінде жоғарыда 1.8. таблицасы бойынша қойылады.
Міндетті түрде орындалған тапсырмалармен қатар әр  түрлі  жағдайлар  бойынша
балл жинай  алмаған  студенттер  қосымша  тапсырмалар  ала  алады  (тірек  –
сызбалар, таблица, кластер, постер, эссе, конспект, реферат).
Студеттердің лекцияға белсенді, продуктивті жұмыстары баллмен бағаланады.
Семестрдың  аяғындағы  аудиториялық  жұмыстар,  СОӨЖ  уақыттарында   жинаған
баллдар қосылып, процентке ауысады

Семестрлік жүктемені орындауда студенттің білімі, іскерлігі келесі жүйе
бойынша бағаланады:
1 дәріс х 0,5 б. = 30 д. = 15 б.
1 семинар х 0,25тен  1 б. дейін=15 с. =3,75-15б
5 = 1 б.; 4 = 0,75 б; 3 = 0,5 б.
Семинарға белсенді қатысқаны үшін 0,25 б.
ОСӨЖ және СӨЖ= 15-30 б.

1 аттестация                      2 аттестация               1 и 2 аттест.
14 д. х 0,5 = 7 б.                     16 д. х 0,5 б. = 8 б             60
б.
7 с. х 0,25 тен 1 б.дейін = 1,75 – 7 б.      8 с. х 0,25-1 б = 2,0 б – 8б.
ОСӨЖ және СӨЖ = 16 б.             ОСӨЖ және СӨЖ = 14 б.

    «20-30 жж. Ұлттық интеллегенияның әлеуметтік-философиялық және  саяси
                бағыттары»   пәні бойынша рейтинг көрсеткіші
|І аттестация  |ІІ аттестация |Сессияға     |Емтихан бағасы |Жиынтық       |
|Д,С, ОСӨЖ және|Д,С, ОСӨЖ және|рұқсат       |               |көрсеткіш     |
|СӨЖ           |СӨЖ           |рейтингісі   |               |              |
|15-30         |15-30         |30-60        |20-40          |50-100        |

Қорытынды баға көрсеткіші:
Қорытынды: 100 балл; А1 + А2 + Е = 100 балл; Қ = Р 60% + Е40% =100 %; 1
балл = 1%

|Рейтинг    |0-49 |50-54                       |55-59            |60-64      |






















Пәндер