Файл қосу
Анатомиялық терминологияның сөз құрылымы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | 3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042.18-24.1. 11/01 2013 | |«Малдәрігерлік латын |№1 басылым | | |терминологиясы» пәнінің |18.09.2013ж. | | |оқытушыларға арналған оқу- | | | |әдістемелік бағдарлама кешені | | | 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығына арналған «Малдәрігерлік латын терминологиясы» пәнінен ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырғандар: Тойкина Г.Н., ветеринария ғылымдарының кандидаты, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының профессоры м. а. Билялов Е.Е., ветеринария ғылымдарының кандидаты Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының аға оқытушысы Ахметжанова А.Е., в.ғ. магистрі, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының оқытушысы «28» 08 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында «03» 09 2013 жыл, № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі, профессор м.а. Г.Тойкина 2.2Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « 09 » 09 2013 жыл, № 1 хаттама Төрайымы А. Тлеубаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. « 18 » 09 2013 жыл, № 1 хаттама ОӘК төрайымы, ОӘЖ проректоры Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ ЕНГІЗІЛУІ Мазмұны 1 Қолданылу саласы...................................................................... ..........................4 2 Нормативтік сілтемелер................................................................. ......................4 3 Жалпы ереже...................................................................... ...................................4 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)................................................................... .........6 5 Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі..............................8 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы...............................................................8 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы...........................................10 8 Әдебиеттер................................................................. ..........................................11 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығының студенттері үшін «Малдәрігерлік латын терминологиясы» пәні бойынша оқытушыларға арналған бағдарлама, оқу-әдістемелік кешеннің құрамы және дәстүрлі оқу шығармашылық үрдісті жүргізудегі әдістемелік ұйымдастырудың негізі болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Малдәрігерлік латын терминологиясы» пәнінің оқытушыларға арналған осы бағдарламасы келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес оқу үрдісін ұйымдастыруды белгілейді: - ҚР жалпы міндетті мемлекеттік білім беру стандартының негізінде құрылған ҚР МЕМСТ 23.08.12 ж № 1080 ТОБ негізінде № 158 10.04-2012 ж (№ 157 қосымша); - 042-МУ-4-2013 Университет стандарты «Пәннің оқу- әдістемелік бағдарлама кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»; - 042-1.01-2013 Құжатталу «Пәннің оқу - әдістемелік бағдарлама кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Ветеринариялық пәндерді оқыту барысында қолданылатын терминдерді меңгеру мақсатында латын тілі оқытылады. Осы себепті ветеринариялық терминологияның сөз құрылымдық, лексикалық және граматикалық ерекшеліктерін үйрену және меңгеру үшін ветеринарияның – анатомиялық, фармацевтикалық, гистологиялық және клиникалық-терапевтикалық тарауларында жиі қолданылатын атауларды, ұғымдарды түсінуге пайдалануға үйретеді. Латын тілі – ғылым тілі ретінде нақты және табиғи ғылымдардың қызметтік тілі болып табылады. Латын тілін меңгеру барысында пәнді ғылымға сәйкес өзіндік ерекшелігі тұрғысынан қарастыра отырып, тілдік мағынада сөйлемнің стилистік мәнін толық түсіне білу және халықаралық деңгейдегі ұғымы ретінде түсіну керек. Сондықтан да белгілі бір саланы меңгеру үшін әр бөлімге сәйкес грамматикалық және лексикалық қажеттіліктер таңдалынып, сөзжасамдық үлгілері оқытылады. 3.2 Пәнді оқудың мақсаты: Латын граматикасын оқу барысында анатомиялық, фармакологиялық және клиникалық терминологиялық сөз жасамды толық меңгеріп, болашақта шипа ұсыным (рецепт) жазу, ауру малға диагноз қою және латын терминдерін ветеринариялық медицина саласында пайдалану қабілеттерін жоғарылатып білімді маман болу үшін. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: Болашақ ветеринария дәрігерлеріне ветеринария саласындағы кең қолданыстағы латын терминдерін үйретіп, шипа ұсынымды, диагноз атауларын т.б үйретуге негізделеді. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: - латын тілі грамматикасын, сөйлем құру әдістерін игеру; - анатомиялық, клиникалық және фармакологиялық терминологияны меңгеру; - латын тілінде оқудың негізгі ережелерін үйрену; - сөздікпен жұмыс істеуді; - латын тілін қолдану принциптерінің негіздерін түсіну; - дәрі-дәрмектердің тривиальды атауларын жасау тәсілдерін меңгеру; - шипа ұсыным құрылымын және жазылуын талаптарын білу; - жануарлардың клиникалық белгілерін көрсету мен диагноз қою барысында сондай-ақ, емдеудегі терминологияны пайдалана алуы керек. - ветеринариялық терминдердің латын тілінен қазақ тіліне және керісінше аудара алуы; - ветеринариялық терминдердің мән мағынасын анықтау, қолданыстағы терминоэлементтерді пайдалана отырып, тиісті салаға сәйкес сөзжасам құрылымын құру; - бағдарлама шеңберінде латын тілінде оқуды және жазуды - ветеринариялық лабораториялық жағдайда қолданыстағы химиялық элементтер мен процесстердегі терминоэлементтік сөзжасам - дәрі-дәрмектер қолданысындағы рецептерді сауатты жазып, латын тіліндегі мәтінді мемлекеттік тілге аудару - латын және гректік терминоэлементтердің қазақша аудармасын жазу; - ветеринариялық терминдерді малдәрігерлік тәжірибеде кеңінен қолдану; - терминология және термин түрлерін тиісінше пайдалана білу - латын терминдерді, ғылыми түсініктерді теориялық және тәжірибелік мағынасында пайдалану; - студент дербес жұмыс барысында латын тілін меңгеруде оқу- әдістемелік, нормативтік ғылыми сілтемелер, жалпы ережелер, аударма сөздіктер және электронды әртүрлі ақпарат көздерін пайдалана білу. 3.5 Пәннің пререквизиттері: Жануарлар морфологиясы, жануарлар физиологиясы және биохимиясы. 3.6 Пәннің постреквизиттері: Фармакология және токсикология, дәрілік заттарды дайындау технологиясы, инфекциялық және инвазиялық аурулар, жұқпалы емес аурулар клиникалық диагностика және ветеринариялық хирургия. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс |Зер |СОӨЖ |СӨЖ |Қорытынды | | | | |(сағ) |(сағ) |(Сағ) |(Сағ) |бақылау түрі | |1 |1 |2 |15 |15 |15 |45 |105 | 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) Кесте 2 |Тақырыптың аталуы және оның мазмұны |Сағат | | |саны | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | |Модуль 1 Латын граматикасының анатомиялық терминологиясы | |Латын алфавиты. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дыбыстардың |1 | |ұзақтығы мен қысқалылығы. Фонетика. | | |Монофтонгтар, дифтонгтар және диграфтар. Тұрақты сөз тіркестері, |1 | |оқылу ережелері. Екпін, буындар түрлері. | | |Анатомиялық терминологияның сөз құрылымы. Қиыспаған және қиысымды|1 | |анықтауыштар. | | |Латын граматикасы. Зат есім және сын есім, салыстырмалы шырай. |1 | |Құрама аралас анатомиялық терминдер. | | |ІІІ септеулік зат есімдерінің ерекшеліктерімен родтық жалғаулары.|1 | |Сөз құрылымына сәйкес мағынасының өзгеруі. зат есімдері мен | | |құрамы аралас анатомиялық терминдер. | | |Латын тіліндегі зат есім, сын есімдердің көпше түрі. Етістік, сан|1 | |есім, жұрнақ. | | |Зат есімдер мен сын есімдердің атау және ілік септігіндегі көпше |1 | |түрі. | | |Модуль 2 Латын граматикасының клиникалық терминологиясы | |Клиникалық терминология туралы түсінік және сөз жасам. Клиникалық|1 | |терминоэлемент туралы мағлұмат. | | |Сөз жасамдық құрылымдағы сөздердің бірігуі. Жұрнақ және |1 | |префикстеу. | | |Грек-латын дублеттері негізіндегі мүше, жыныс, жас және тінмен |1 | |ағзалардың аталуы және дербес терминоэлемент. | | |Организмнің физиологиялық және патологиялық жағдайындағы үрдісін |1 | |білдіретін дербес терминоэлементтер. | | |Клиникалық және физикалық белгілер мен қасиеттерді, клиникалық |1 | |маңызды қатынастарды білдіретін дербес терминоэлементтер. | | |Модуль 3 Латын граматикасының Фармацевтикалық терминологиясы | |Фармацевтикалық терминология. Шипаұсыным құрылымы. | 1 | |Дәрі-дәрмектердің сөз жасам құрылымы. Дәрілік күй (форма) туралы | | |қысқаша түсінік. | | |Фармацевтикалық терминология мақсатындағы етістік граматикасы. | 1 | |Шипаұсынымдағы бұйрық және шартты райлар. | | |Барлығы: | 15 | |Зертханалық сабақ | |Модуль 1 Латын граматикасының анатомиялық терминологиясы | |Латын алфавиты. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дыбыстардың |1 | |ұзақтығы мен қысқалылығы. Фонетика. | | |Монофтонгтар, дифтонгтар және диграфтар. Тұрақты сөз тіркестері, |1 | |оқылу ережелері. Екпін, буындар түрлері. | | |Анатомиялық терминологияның сөз құрылымы. Қиыспаған және қиысымды|1 | |анықтауыштар. | | |Латын граматикасы. Зат есім және сын есім, салыстырмалы шырай. |1 | |Құрама аралас анатомиялық терминдер. | | |ІІІ септеулік затесімдерінің ерекшеліктері. Сөз құрылымына сәйкес|1 | |мағынасының өзгеруі. | | |ІІІ септеу зат есімдерінің родтық жалғаулары. ІІІ септеу зат |1 | |есімдері мен құрамы аралас анатомиялық терминдер. | | |Латын тіліндегі зат есім, сын есімдердің көпше түрі. Етістік, сан|1 | |есім, жұрнақ. Зат есімдер мен сын есімдердің атау және ілік | | |септігіндегі көпше түрі. | | |Модуль 2 Латын граматикасының клиникалық терминологиясы | |Клиникалық терминология туралы түсінік және сөз жасам. Клиникалық|1 | |терминоэлемент туралы мағлұмат. | | |Сөз жасамдық құрылымдағы сөздердің бірігуі. Жұрнақ және |1 | |префикстеу. | | |Грек-латын дублеттері негізіндегі мүше, жыныс, жас және тінмен |1 | |ағзалардың аталуы және дербес терминоэлемент. | | |Организмнің физиологиялық және патологиялық жағдайындағы үрдісін |1 | |білдіретін дербес терминоэлементтер. | | |Клиникалық және физикалық белгілер мен қасиеттерді, клиникалық |1 | |маңызды қатынастарды білдіретін дербес терминоэлементтер. | | |Модуль 3 Латын граматикасының Фармацевтикалық терминологиясы | |Фармацевтикалық терминология. Шипаұсыным құрылымы. |1 | |Дәрі-дәрмектердің сөз жасам құрылымы. Дәрілік күй (форма) туралы | | |қысқаша түсінік. | | |Фармацевтикалық терминология мақсатындағы етістік граматикасы. |1 | |Шипаұсынымдағы бұйрық және шартты райлар. | | |Барлығы: |15 | 5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ҮШІН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ 5.1 Латын-Грек тілінің тарихы. Көне жазба ескертткіштері; 5.2 Медицина және ветеринария тарихындағы латын тілінің маңызы; 5.3 Терминоэлементтер, деонтология. Латын афоризмдері; 5.4Анатомиялық терминология негізіндегі латын, грек тектік сөзжасам; 5.5 Анатомиялық қиысымды анықтауыш; 5.6 Анатомиялық қиысымсыз анықтауыш; 5.7 Клиникалық термионологиядағы латын және грек тілдік сөзжасам; 5.8 Клиникалық терминоэлемент; 5.9 Фармакологиялық терминология негізіндегі сөзжасам; 5.10 Шипаұсынымдық терминдер және сөзжасам; 5.11 Латын тілінің граматикасы; Латын тіліндегі афоризмдер, префикстер; 5.12 Анатомиялық терминологиялық сөздік; 5.13 Клиникалық терминологиялық сөздік; 5.14 Фармакологиялық терминологиялық сөздік; 5.15 Негізгі терминоэлементтер; 6 ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Тақырып |Көрнекі|Өз |Бақыл| | |лік |бетім|ау | | |және |ен |фор-м| | |таратпа|оқу |асы | | |материа|сұрақ| | | |лдар |тары | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс сабақтар |Зертханалық сабақтар | | | | |1 |2 |3 | 4 |5 | |Модуль 1 Латын граматикасының анатомиялық терминологиясы | |Латын алфавиты. Дауысты және|Латын алфавиты. Дауысты |Тақырып|Латын | | |дауыссыз дыбыстар. |және дауыссыз дыбыстар. |қа |сөздіг| | |Дыбыстардың ұзақтығы мен |Дыбыстардың ұзақтығы мен |сәйкес |і |Сұх| |қысқалылығы. Фонетика. |қысқалылығы. Фонетика. |арнайы | |бат| | | |оқу-әді| |-та| | | |стемелі| |су,| | | |к | |сұр| | | |құрал, | |ау | | | |оқулық-| |бақ| | | |тар | |ыла| | | |ситуаци| |у | | | |ялық | |жаз| | | |тапсырм| |у | | | |алар. | | | | | |Бақылау| | | | | |сұрақта| | | | | |ры | | | |Монофтонгтар, дифтонгтар |Монофтонгтар, дифтонгтар | |Тұрақт| | |және диграфтар. Тұрақты сөз |және диграфтар. Тұрақты | |ы сөз | | |тіркестері, оқылу ережелері.|сөз тіркестері, оқылу | |тіркес| | |Екпін, буындар түрлері. |ережелері. Екпін, буындар | |тері, | | | |түрлері. | | | | |Анатомиялық терминологияның |Анатомиялық | |Термин| | |сөз құрылымы. Қиыспаған және|терминологияның сөз | |оэлеме| | |қиысымды анықтауыштар. |құрылымы. Қиыспаған және | |нт | | | |қиысымды анықтауыштар. | | | | |Латын граматикасы. Зат есім |Латын граматикасы. Зат | |Анатом| | |және сын есім, салыстырмалы |есім және сын есім, | |иялық | | |шырай. Құрама аралас |салыстырмалы шырай. Құрама| |термин| | |анатомиялық терминдер. |аралас анатомиялық | |дер |Сұх| | |терминдер. | | |бат| | | |Тақырып| |-та| | | |қа | |су,| | | |сәйкес | |сұр| | | |арнайы | |ау | | | |оқу-әді| |бақ| | | |стемелі| |ыла| | | |к | |у | | | |құрал, | |жаз| | | |оқулық-| |у | | | |тар | | | | | |ситуаци| | | | | |ялық | | | | | |тапсырм| | | | | |алар. | | | | | |Бақылау| | | | | |сұрақ-т| | | | | |ары | | | |ІІІ септеулік зат |ІІІ септеулік | | Сөз | | |есімдерінің ерекшеліктерімен|затесімдерінің | |құрлым| | |родтық жалғаулары. Сөз |ерекшеліктері. Сөз | | | | |құрылымына сәйкес |құрылымына сәйкес | | | | |мағынасының өзгеруі. зат |мағынасының өзгеруі. | | | | |есімдері мен құрамы аралас | | | | | |анатомиялық терминдер. | | | | | |Латын тіліндегі зат есім, |ІІІ септеу зат есімдерінің| |Аралас| | |сын есімдердің көпше түрі. |родтық жалғаулары. ІІІ | |термин| | |Етістік, сан есім, жұрнақ. |септеу зат есімдері мен | |дер | | | |құрамы аралас анатомиялық | | | | | |терминдер. | | | | |Зат есімдер мен сын |Латын тіліндегі зат есім, | |Жұрнақ| | |есімдердің атау және ілік |сын есімдердің көпше түрі.| |тар | | |септігіндегі көпше түрі |Етістік, сан есім, жұрнақ.| | | | | |Зат есімдер мен сын | | | | | |есімдердің атау және ілік | | | | | |септігіндегі көпше түрі. | | | | |Модуль 2 Латын граматикасының клиникалық терминологиясы | |Клиникалық терминология |Клиникалық терминология |Тақырып|Ілік | | |туралы түсінік және сөз |туралы түсінік және сөз |қа |септіг| | |жасам. Клиникалық |жасам. Клиникалық |сәйкес |і |Сұх| |терминоэлемент туралы |терминоэлемент туралы |арнайы | |бат| |мағлұмат. |мағлұмат. |оқу-әді| |-та| | | |стемелі| |су,| | | |к | |сұр| | | |құрал, | |ау | | | |оқулықт| |бақ| | | |ар | |ыла| | | |ситуаци| |у | | | |ялық | |жаз| | | |тапсырм| |у | | | |алар. | | | | | |Бақылау| | | | | |сұрақта| | | | | |ры | | | | | |Тақырып| | | | | |қа | | | | | |сәйкес | | | | | |арнайы | | | | | |оқу-әді| | | | | |стемелі| | | | | |к | | | | | |құрал, | | | | | |оқулықт| | | | | |ар | | | | | |ситуаци| | | | | |ялық | | | | | |тапсырм| | | | | |алар. | | | | | |Бақылау| | | | | |сұрақта| | | | | |ры | | | |Сөз жасамдық құрылымдағы |Сөз жасамдық құрылымдағы | |Термин| | |сөздердің бірігуі. Жұрнақ|сөздердің бірігуі. Жұрнақ | |оэлеме| | |және префикстеу. |және префикстеу. | |нт | | |Грек-латын дублеттері |Грек-латын дублеттері | |Префик| | |негізіндегі мүше, жыныс, |негізіндегі мүше, жыныс, жас | |стеу | | |жас және тінмен |және тінмен ағзалардың аталуы| | | | |ағзалардың аталуы және |және дербес терминоэлемент. | | | | |дербес терминоэлемент. | | | | | |Организмнің физиологиялық|Организмнің физиологиялық | |Дербес| | |және патологиялық |және патологиялық | |термин| | |жағдайындағы үрдісін |жағдайындағы үрдісін | |оэлеме| | |білдіретін дербес |білдіретін дербес | |нт. |Сұх| |терминоэлементтер. |терминоэлементтер. | | |бат| | | | | |-та| | | | | |су,| | | | | |сұр| | | | | |ау | | | | | |бақ| | | | | |ыла| | | | | |у | | | | | |жаз| | | | | |у | | | | | | | |Клиникалық және физикалық|Клиникалық және физикалық |Тақырып|Термин| | |белгілер мен қасиеттерді,|белгілер мен қасиеттерді, |қа |оэлеме| | |клиникалық маңызды |клиникалық маңызды |сәйкес |нттер.| | |қатынастарды білдіретін |қатынастарды білдіретін |арнайы | | | |дербес терминоэлементтер.|дербес терминоэлементтер. |оқу-әді| | | | | |стемелі| | | | | |к | | | | | |құрал, | | | | | |оқулықт| | | | | |ар | | | | | |ситуаци| | | | | |ялық | | | | | |тапсырм| | | | | |алар. | | | | | |Бақылау| | | | | |сұрақта| | | | | |ры | | | |Модуль 3 Латын граматикасының фармацевтикалық терминологиясы | |Фармацевтикалық |Фармацевтикалық терминология.|Тақырып|Термин|АСұ| |терминология. Шипаұсыным |Шипаұсыным құрылымы. |қа |ология|хба| |құрылымы. | |сәйкес |. |т-т| | | |арнайы | |асу| | | |оқу-әді| |, | | | |стемелі| |сұр| | | |к | |ау | | | |құрал, | |бақ| | | |оқулықт| |ыла| | | |ар | |у | | | |ситуаци| |жаз| | | |ялық | |у | | | |тапсырм| | | | | |алар. | | | | | |Бақылау| | | | | |сұрақта| | | | | |ры | | | |Дәрі-дәрмектердің сөз |Дәрі-дәрмектердің сөз жасам | | | | |жасам құрылымы. Дәрілік |құрылымы. Дәрілік күй (форма)| | | | |күй (форма) туралы |туралы қысқаша түсінік. | | | | |қысқаша түсінік. | | | | | |Фармацевтикалық |Фармацевтикалық терминология | |Термин| | |терминология мақсатындағы|мақсатындағы етістік | |ология| | |етістік граматикасы. |граматикасы. Шипаұсынымдағы | | | | |Шипаұсынымдағы бұйрық |бұйрық және шартты райлар. | | | | |және шартты райлар. | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқу әдістемеліктермен әдебиеттердің |Әр түрінің |Студенттер |Қамтылу | |аталуы |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Г.И.Валл. «Введение в латинскую |50 |30 |100 | |ветеринарную терминологию» | | | | |Омск, 1978 | | | | |В.Д.Вульф . «Латинский язык и основы |40 |30 |100 | |ветеринарной терминологии» | | | | |Москва, 1988 | | | | |В.Д.Вульф. «Учебник латинского языка» |50 |30 |100 | |Москва, 1977 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 В.Д.Вульф «Латинский язык и основы ветеринарной терминологии» Москва, 1988 8.1.2 Г.И.Валл «Введение в латинскую ветеринарную терминологию» Омск, 1978 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2. 1 В.Д.Вульф «Учебник латинского языка» Москва, 1977 [pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz