Файл қосу
Педагогикалық пәндер бойынша білімі
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |Педагогикалық факультеті | | 3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.30.1 022.02 -2014 | | |03.09. 2014 | | | |№2 басылым | | |ПОӘК | | | |«Шағын жинақты мектептегі | | | |педагогикалық үдерістің теориясы| | | |мен технологиясы» пәнінен | | | |студенттерге арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы» пәнінен оқыту-әдістемелік кешен 5В010200 –Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша П-125 топ студенттеріне арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2014 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Серикова Н.У. ; Оралбекова Б.С. «Педагогика» кафедрасының доцент м.а. ; оқытушы «03_» _ 09 ____ 2014 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама №1 «_03» _ __ 09 ___ 2014 Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д.: __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды Хаттама №1 «05 » 09 2014 ж. Төрайымы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 11» 09 2014 ж. ОӘК төрайымы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. 4. Алғаш рет енгізілді ( 03.09. 2013 ж. №1 басылымның орнына) |ПОӘК 042-18.30.1.022.02.-2014 |03. 09.2014 жылғы. №2 басылым| 7-беттің 3-сі | МАЗМҰНЫ |1 .Жалпы жағдайлар | | |2. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу| | | | | |3 Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау | | |4. Курс форматы (үлгісі) | | |5. Курс саясаты | | |6. Бағалау саясаты | | |7. Әдебиет | | | | | |ПОӘК 042-18.30.1.022.02.-2014 |03. 09.2014 жылғы. №2 басылым| 7-беттің 4-сі | 1 Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Серикова Н.У. , Оралбекова Б.С. Педагогика кафедрасы Байланыс жүйелері – №2 оқу ғимараты, 310-кабинет; телеф.: 30-43-33 Пәннің өтілу орны –312 аудитория; №2 оқу ғимараты. Пән атауы – «Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы» Кредит саны -2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Шағын жинақты мектеп, оның сипаттамасы және тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыру ерекшеліктері. ШЖБМ жағдайында оқу- тәрбие үдерісін жоспарлау мен басқарудың; оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың; тәрбие жұмысын жоспарлау мен өткізудің; инновациялық технологияларды қолданудың өзіндік ерекшеліктері 1.3 Курстың мақсаты: Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін, ШЖМ сипаттамасына сай білім, білік және практикалық дағдыларын қалыптастыру 1.4 Курстың міндеттері: 1.5 Оқу нәтижесі: Сабақты ұйымдастырудың дидактикалық тәсілдерін. Белгілі сыныптар жағдайында жалпы дидактикалық әдістер мен тәсілдерді, оқытудағы құралдар мен формаларды нақты есепке алу. Біріктірілген сыныптарда алуан түрлі сабақтың типтерін жоспарлауға, өткізуге,талдауға дағдылану 1.6 Пререквизит: 1.6.1 Педагогикалық пәндер бойынша білімі 1.7 Постреквизит: Педагогикалық практика 1.7.1 Педагогикалық практика 2. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 1 |Рет |Тақырып |Дә-ріс |Практи-ка| |саны |атаулары | |- | | | | |лық сабақ| | | | |тар | | | |2. | | | |ПОӘК 042-18.30.1.022.02.-2014 |03. 09.2014 жылғы. №2 басылым| 7-беттің 6-сы | 3. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, практикалық сабақтарға, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Практикалық сабаққа барысында белсенді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған сабаққа ұпай есептелмейді. Практикалық сабақтарға, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 3. Курс форматы (үлгісі) Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден: дәрiстер (Д), практикалық (Пр) сабақтардан тұрады. Сондай-ақ БАӨЖ орындайды. Тақырыптардың жартысы сабақтарда, қалғаны өздiгiнен орындалады. Дәрiстiк, практикалық сабақтарға қатысу мiндеттi. Егер студент қандай-да бiр себептермен сабаққа келмесе, тыңдамаған материалдар үшiн жауап бередi. Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын, өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын, сабақ үстiнде жауап беруiн, аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады. Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады. 5. Курс саясаты Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Практикалық үй жұмыстарын және өздік жұмыстарды көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауапкершілік таныта отырып, өз бетінше дайындының болуы . Сабақ үстінде үнемі тәртіпке аса мән берілу қажет, яғни барлық назарды сабаққа аудару, ұялы телефондарды үнсіздік режимге қою, басқаларға кедергі жасамау т.б. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтиханға босатылған барлық студенттер компьютерлік тест тапсырады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. | | |ПОӘК 042-18.30.1.022.02.-2014 |03. 09.2014 жылғы. №2 басылым| 8-беттің 7-сі | 6. Баға қою саясаты «Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы» пәні бойынша балл бөлінуі Кесте 2 | | | | | |Апта |Бақылау түрі |Барлық балл |Ескертпе | | 1 | 2 | 3 | 4 | | |1-7 апта бойынша барлық| 30 | | | |аудиториялық сабаққа | | | | |қатысу | | | | 3 |Семинар сабаққа | 45+60 | | | |дайындық+ БАӨЖ | | | | 6 |Семинар сабаққа | 45+60 | | | |дайындық+ БАӨЖ | | | | 7 |Межелік бақылау | 60 | | |1-7 апта бойынша барлық жинаған| 300 | | |балл нәтижесі | | | | |8-15 апта бойынша | 30 | | | |барлық аудиториялық | | | | |сабаққа қатысу | | | | 9 |Семинар сабаққа | 45+60 | | | |дайындық+ БАӨЖ | | | | 12 |Семинар сабаққа | 45+60 | | | |дайындық+ БАӨЖ | | | | 15 |Межелік бақылау | 60 | | |8-15 апта бойынша барлық | 300 | | |жинаған балл нәтижесі | | | |Емтихандағы балл жиынтығы | 400 | | |Академиялық аралықтағы балл | 1000 | | |жиынтығы | | | 7. Пайдаланатын әдебиеттер тізімі 1.Базарбаева Н.Ә. Шағын комплектілі мектептердегі оқу-тәрбие үрдісіндегі ерекшеліктер.-Алматы, 2002. 2.Адильгазинов Г.З., Хмель Н.Д. Особенности организации управления педагогическим прцессом в малокомплектной школе -А. 2002 3. Астамбаева Ж.Қ. Шағын комплектілі бастауыш мектепте математиканы оқыту технологиясы.-Алматы, 2002. 4. Адыбаева Л.Д. Шағын жинақталған мектеп жұмысын ұйымдастыру. Алматы, 2001. 5.Құсайынұлы Ы.Қ., Адыбаева Л.Д. Шағын жинақталған мектептердегі бастауыш сыныптардағы оқыту әдістері.-Алматы, -2001. 6.Кондратенко.А.Е.,Осовский.Е.Г.Сельская малокомплектная школа:целовая программа иследования//Советская педагогика-1987№7.-С.53-57 7.Суворова.Г.Ф.Совершенствовать работу малокомплектных сельских школ// Советская педагогика-1986№2.-С.66-69. |ПОӘК 042-18.30.1.022.02.-2014 |03. 09.2014 жылғы. №2 басылым| 8-беттің 8-сі | 8.республикадағы аз комплектілі мектептер ондағы проблемалар(социологиялық зерттеу материалы бойынша)/Дайындаған Жандарина.М.Ж. жәнет.б-Алматы,1990.- 80С. 9.МамироваК.Н.Малокомплектные школы:состаяние,проблемы,перспективы.Алматы,2000.С.134-136 10. Сельская малокомплектная школа:Пособие для руководителейшкол/НИИшкол/Сост.Давыдов.В.П.,Валенко О.И-М.:НИИШ,1986.-150с 11. Суворова.Г.Ф.,Кудрявцев.С.В.Рациональное использование кадрого потнециала сельских малокомплектных школ// Советская педагогика-1984№9.- С.88-92. 12.В помощь малокомплектной школе:Сб.материалов/Составители:Ж.А.Караев,Е.А.Ушуров идр.-Астана,2000.-69 с 13,Аналитический доклад« О состоянии малокомплектных школ »/Рассмотрен на Республиканском семинаре, проведенном Фондом Сорос-Казакстан 10-11апреля , г.в.г.Алматы. 14.Аскарбаев.А.,Хранченков.Г.М. Содержание и методыобучения в малокомплектных школе.-Алма-Ата:Мектеп,1985.-88с. 15. Адильгазинов Г.З Педагогические основы подготовки учителя к управлению процессом обучения в малокомплектной школе: теория и практика (монография).-Усть-Каменогорск:Изд.-ВКГУ, 1997.- 180с. 16. П.Т. Фролов «Особеннности педагогического процесса в малокомплектной школе».,-М.-1991 17. В.П. Стрезикозин «Урок в сельской малокомплектной школе».,-М.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz