Файл қосу
Орыс мектебіндегі қазақ әдебиетін оқыту ісіне арналған еңбектерге шолу
5 В 011700: -«Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына арналған «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі тарихы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК МАТЕРИАЛДАР СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған __________ Р.Қ.Сабырбаева Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ әдебиеті кафедрасының доцент м.а., филология ғылымдарының кандидаты «___» ______2013жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №___ «___» ___________2013жыл Кафедра меңгерушісі_______________А.С.Ақтанова 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2013жыл ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 «____» __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Оқу жұмыс жоспарының мазмұны, сағаттарға шағу 3 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы мен пән туралы жалпы мәлімет Сабырбаева Р.Қ. ф.ғ.к., доцент м.а., Кафедра «Қазақ әдебиеті» Кафедраның мекен-жайы: оқу ғимараты № 8, 221 кабинет Ақпараттық қатынас: телефон: Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, сейсенбі,сәрсенбі: 11.00-17.00 Сабақ өтетін орын: 227, 213 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Сем-естр |Кредит | | |Дәріс |Семинар |ОЖСӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1. 1917 жылға дейін |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.5 | |қазақ жерінде үш түрлі| | | | |7.1.10 | |мектептің | | | | | | |2.Ыбырай Алтынсарин – |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.5 | |ағартушы ұстаз, тарихи| | | | |7.1.6 | |тұлға. | | | | |7.1.10, | |3.Қазақтың | 2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.5 | |ағартушы-демократтарын| | | | |7.1.6 | |ың халық санасын | | | | |7.1.10 | |оятуға қосқан тарихи | | | | | | |үлесі | | | | | | |4.Кеңестік дәуірдегі |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.5 | |әдебиетті оқыту | | | | |7.1.9 | |әдістемесінің | | | | |7.1.13 | |дамуындағы үш кезең: | | | | | | |5. БКП (б) орталық |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.9 | |комитетінің 1931-1932 | | | | |7.1.10 | |жылдардағы "Бастауыш | | | | |7.1.13 | |және орта мектептер" | | | | | | |туралы қос қаулысы | | | | | | |6.1939-1990 жылдар. |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.9 | |КСРО-да халыққа білім | | | | |7.1.10 | |беру жүйесі | | | | |7.1.13 | |7.1970-1990 жылдарда |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.10 | |әдебиеттің мектепте | | | | |7.1.13 | |оқытылу жайы | | | | | | |8.1970-1972 жылдардағы|2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.10 | |"Литература в школе" | | | | | | |журналы | | | | | | |9.Әр кезеңде мектспке |2 |1 |1,5 |4,5 |7,1.2 | |арналған әдебиет пәні | | | | |7.1.4 | |бағдарламалары мен | | | | |7.1.6 | |оқулықтарын жасау | | | | | | |10.1990-2000 |2 |1 |1,5 |4,5 |7,1.2 | |жылдардағы еліміздегі | | | | |7.1.10 | |жалпы және орта білім | | | | |7.1.13 | |беру жүйесіндегі | | | | | | |түбегейлі бетбұрыс. | | | | | | |11.Қазақтың ұлттық |2 |1 |1,5 |4,5 |7,1.2 | |мектебі тұжырымдамасы | | | | |7.1.3 | |12 Қазақ әдебиетінің |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.6 | |орыс мектептерінде оқу| | | | |7.1.10 | |пәні ретінде 1932-1940| | | | |7.1.13 | |жылдары оқытылуы | | | | | | |13.1980-1995 |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.9 | |жылдардағы білім беру | | | | |7.1.10 | |саласындағы өзгерістер| | | | |7.1.13 | |14.1991-2000 |2 |1 |1,5 |4,5 |7,1.2 | |жылдардағы қоғамдағы | | | | |7.1.3 | |түбегейлі өзгерістер | | | | |7.1.13 | |мен білім саласындағы | | | | |7.1.14 | |көзқарастардың қазақ | | | | |7.2.1 | |әдебиетін оқытуға | | | | | | |серпіліс әкелуі | | | | | | |15Қазіргі кездегі |2 |1 |1,5 |4,5 |7,1.2 | |қазақ әдебиетін | | | | |7.1.3 | |оқытуды жетілдіруге | | | | |7.1.10 | |байланысты соны | | | | |7.1.14 | |әдістемелік | | | | |7.2.1 | |ізденістер. Орыс | | | | | | |мектебіндегі қазақ | | | | | | |әдебиетін оқыту ісіне | | | | | | |арналған еңбектерге | | | | | | |шолу. | | | | | | |Барлығы |30 |15 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Семинар тақырыптары, онда қарастырылатын сұрақтар қазақ әдебиеті оқыту әдістемесінің өзекті теориялық және методологиялық мәселелерін кеңінен қамтиды. Студенттің білімді өз бетімен алуға ұмтылушылығын, ізденімпаздық қабілетін арттыру мақсат етіледі. Студенттен әр семинардың берілген сұрақтарына тыңғылықты әзірленуі талап етіледі. Ол үшін студент көрсетілген әдебиеттер бойынша әрбір сұрақтың мәнін ашатындай конспект әзірлеуі қажет. Бұл біріншіден, білімінің жүйелілігін, үздіксіздігін қамтамасыз етеді. Екіншіден, дайын конспектінің өздік жұмысты орындау, коллоквиум, кезеңдік және қорытынды бақылауға дайындалу барысында пайдасы зор. Семинардың тақырыбымен танысып алған соң, қажетті әдебиеттерді іріктеп алу керек. Бір сұрақтың айналасында айтылған түрлі авторлардың пікірлеріне іштей салыстырулар жасап, түйінді жерлерін қағаз бетіне түсіру керек. Осы мәселе төңірегіндегі өз ойыңыз қандай, соны дәйектеңіз. Бұдан соң белгілі бір тұжырымды дәлелдеу үшін өзіңіз оқыған көркем туындылардан, сын мақалалардан мысалдар келтіріңіз. Келесі семинарларда алдыңғы өткен сабақтарда дайындаған материалдарыңызды, алған біліміңізді дұрыс пайдалана біліп, жаңа тақырыпппен байланыстырып отырыңыз. Әр тақырыпты өткен кезде ұсынылып отырған көркем мәтіндермен мұқият танысып, көрсетілген үзінділерін жатқа оқу қажет. Семинар барысында теориялық мәселелерді меңгерумен қатар мәтінді жатқа білу талап етіледі. Емтихан алдында мәтіндік тест алынады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді.Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – әдеби шығарманың бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - әдебиеттану ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу 2- аттестацияда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу, талдау жасауда ғалымдардың пікірлерін үнемі дәйектеуден гөрі студенттің ой-тұжырымдар жасауы өзіндік ғылыми құндылық болып табылмақ. Тақырыптық мазмұнын ашуда студенттер көрсетілген әдебиеттер тізімімен ғана шектелмей, қосымша деректер мен ақпарат көздерін ұтымды пайдаланған жағдайда ғылыми құндылығы артады. Бақылау-пысықтау тапсырмаларды орындауда ғылыми әдебиеттерден, мерзімді баспасөздерден үзінді келтірген жағдайда сілтеме көрсету міндетті. Тапсырманы орындауда студент есте тұтар дүние негізсіз ой шұбалыңқылығына ұрыну, көп сөзділікке салыну жұмыстың ғылымилығына нұқсан келтіреді. Бақылау - пысықтау тапсырмаларының орындалу тәртібі бірінші бетінде жұмыстың тақырыбын, жоспарын, соңғы бетте пайдаланылған әдебиеттер тізімін көрсетумен белгіленеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытынды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу екінші аттестацияға дейін аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті.Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау,кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау,эссе т.б.);Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі.Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 5 КУРС САЯСАТЫ «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі тарихы» пәні бойынша 15 аптаға бөлінген дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 7-15 апталарда межелік бақылау тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 7-15 апталарда ең жоғарғы көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау шарт. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі тарихы» пәні бойынша ұпайлардың бөлінісі Кесте -2 |Апталар |Бақылау түрі |Барлық ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апталардағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |қатысу | | | |1 |0 |0 |Студенттер | | | | |тапсырма алып | | | | |үлгермейтіндіктен | |2 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |3 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | |4 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |5 |Прак-20,СӨЖ-25 |45 | | |6 |Прак-20,ОСӨЖ-10 |30 | | |7 |Прак-20, СӨЖ-25 |45 | | | |1-аралық бақылау |60 | | | |1-7 аралық бақылау |300 | | | |нәтижесі | | | | |8-15 апталардағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |қатысу | | | |8 |0 |0 | | |9 |Прак-15 |15 | | |10 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |11 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | |12 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |13 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | |14 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |15 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | | |2-аралық бақылау |60 | | | |8-15 аралық бақылау |300 | | | |нәтижесі | | | | |Емтихан ұпайларының |400 | | | |нәтижесі | | | | |Академиялық аралықтың |1000 | | | |ұпай қорытындысы | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7,1.2 .Мемлекеттік білім стандарты. – А., 1998 7.1.3.Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы.-А., 1997 7.1.4 Қазақ әдебиеті пәні бойынша қазақ мектептеріне арналған бағдарлама. А., 1999 7.1.5 Қоңыратбаев Ә. Әдебиетті оқыту методикасы. А., Мектеп, 1985 7.1.6 Көшімбаев А. Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. – А., Мектеп, 1969 7.1.7 Ақшолақов Т. Көркем шығармаға талдау жасау. Мектеп-1993 7.1.8 Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі. –А., Рауан 1997 7.1.9.Қирабаев С. Мектеп және қазақ әдебиеті. А., Мектеп. 1979 7.1.10.Әрінова Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы А., 2005 7.1.11. Құрманбаева Г., Дүйсебаев С. Әдебиет сабақтарының үлгілері. 7.1.12.Жұматаева Е. Әдебиетті оқытудың кейбір мәселелері. А., 1999 7.1.13 ЖұмажановаТ.Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі А.,Білім.,2009 7.1.14 Байтанасова Қ,Айтуғанова С Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі «Фолиант» Астана- 2001 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Махмутов М.И. Проблемное обучения. М., 1979 7.2.2 Ержанова С. Сырлы дүние А., 2002 7.2.3 Белинский В.Г. Поэзияның тегі мен түріне қарай бөлу. А., 1991 7.2.4 Жұмалиев Қ. Әдебиет теориясы. А., 1964 7.2.5 Қабдолов З. Әдебиет теориясының негіздері. А., 1970
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz