Файл қосу

Педагогикалық ұжым психологиясы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ       МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ      |
|атындағы  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                        |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                   |042-16-20.01.20.03/01-20|
|                         |                       |13                      |
|«Педагогикалық           |                       |                        |
|психология» пәнінен      |Басылым №__    ______  |                        |
|оқытушыларға арналған    |                       |                        |
|пәннің жұмыс оқу         |                       |                        |
|бағдарламасы             |                       |                        |

























     5 В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»   мамандығы үшін


                         «Педагогикалық психология»


                      ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ





































                                    Семей


                                    2013






|ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___   ______20__  |Страница 2 из __         |
|                         |г.                       |                         |


      Алғы сөз



Құрастырушы: __________ Г.А.  Жакпарова  Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік
Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының аға оқытушысы,
педагогика ғылымдарының  магистрі;

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық
психология» кафедрасының отырысында талқыланды және бекітілді

«Педагогикалық психология» кафедрасының меңгерушісі,
________Г.К.Джумажанова
 Хаттама №1  «03» 09. 2013 ж

2.2.Қаржы-экономикалық факультетеінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
мақұлданды

Хаттама №1  «05»  09.2013 ж .

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрағасы, __________ Т.Ш.Ахметова


3. БЕКІТІЛДІ:
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітілді және
басылымға жіберуге  ұсынылды

Хаттама №1  «18» 09.2013 ж.

ОӘК  төрайымы,
Оқу-әдістемелік жұмысының  проректоры,  ___________ Г.К.Искакова

























      |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___  _______20__  |бет 3 из 11              |
|                         |г.                       |                         |




                                   Мазмұны



      |1   |Қолдану саласы                                                 |    |
|2   |Нормативтік сілтемелер                                         |    |
|3   |Ортақ жағдайлар                                                |    |
|4   |Оқу тәртіптің(модульдің) мазмұны                               |    |
|5   |Студенттердің өздігінен орындайтын тақырыптардың тізбесі       |    |
|6   |Тәртіп бойынша оқу-әдістемелік картасы                         |    |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиеттер тізімі                              |    |
|8   |Әдебиеттер                                                     |    |






































































      |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ____  ______20__  |бет 4 из __              |
|                         |г.                       |                         |


      1. Қолдану саласы

      Берілген құжат сәйкес пән бойынша оқу процесін ұйымдастырудың  негізгі
процедураларын   жүйелеп,   реттейді   және    «Педагогикалық    психология»
кафедрасында қолдануға ұсынылады.
      «Педагогикалық  психология»  пәні   бойынша   оқу-әдістемелік   кешені
5В010100«Мектепке   дейінгі   оқыту   және    тәрбиелеу»,    мамандықтарының
студенттеріне   арналған.   Ол   студенттерді    курс    мазмұнымен,    оның
көкейкестілігі   және   қажеттілігімен,    курс    саясатымен    таныстырып,
студенттердің оқу процесінде меңгеретін талаптары мен  дағдыларын  арттыруға
мүмкіндік береді. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқып үйренуде негізгі  құрал
болып табылады.

      2. Нормативтік сілтемелер


      «Педагогикалық  психология»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешені  Шәкәрім
атындағы  Семей    мемлекеттік   университетінде   өңделген   «Пәннің   оқу-
әдістемелік кешені туралы ереже» талаптарына сәйкес өңделген.
      ППРК  1080 23.08.2012 жыл (5.04,019- 2011 ж.) Мемлекеттік жалпы  білім
беру стандарты Қазақстан Республикасының  білім  және  ғылым  Министрлігінің
Бұйрығымен бекітіліп, қолдануға енгізілген. СТАНДАРТ КАРАУ КЕРЕК

      3. Жалпы мәліметтері
3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы.
      Педагогикалық психология пәні студенттердің алған білімдерін  мейлінше
дамытатын, нақтылайтын  және  тереңдететін  профилдік  пән  болып  табылады.
Педагогикалық психология пәні психологиялық  қатынастардың  ажырамас  бөлігі
ретіндегі қатынас болып табылады. « Педагогикалық психология » оқу  курсының
сызбасы және оның  құрылымы  оқу  процесін  мейлінше  жеңілдетуге  мүмкіндік
береді.
Педагогикалық  психологияның негізгі  мақсаты  болып  –  болашақ  мамандарды
адамның жеке басының дамуы мен  қалыптасу  заңдылықтары  жайындағы  біліммен
қаруландыру, өзіндік талдау  жасауға  және  зерттеуге  берілген  тапсырмалар
болып табылады. Ол тізімдер саны  студенттердің  қалауы  бойынша  өзгертіліп
отырылады.  Олар   студенттердің   курстық   және   дипломдық   жұмыстарының
тақырыптары бола алады.
Курсты оқыту әдістері,  психологиялық  оқулықтарға   арналған  отандық  және
шетелдік әдебиеттер тізбелері берілген.  Ресми материалдар  мен  нормативтік
актілерден,  оқулықтар  мен  оқу  құралдарынан  тұратын  әдебиеттер   тізімі
енгізілген.

3.2 Берілген курстың мақсаттары:
Халыққа білім беру тұжырымдамаларындағы  негізгі бағытты жүзеге асыру   өсіп
келе жатқан  ұрпаққа білім беру мен  тәрбиелеу  үрдісін  жаңаша  іске  асыру
қажеттілігі оқу педагогикалық жұмысқа   айрықша  мән  беру  болып  табылады.
барлық ұғымдардың өзара байланысын, олардың ішкі мазмұнын ашу.
3.3 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттер:
студенттерге қаржылардың, жалпы алғанда қаржылық жүйенің   теориясы  бойынша
тиісті білім беру;
оларға қаржылық сферада  қызмет  ету  үшін  қажетті  практикалық  дағдыларды
дарыту;
қаржы  жүйесінің  болашақ   профессионалдарына   мүмкін   болатын   қаржылық
жаңалықтар, интернет-технологиялар және басқаларды  ескере  отырып  жұмыстың
негізгі бағыттарын белгілеу.
3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент:
 -  Педагогикалық  психология  мәселелері  бойынша  отандық  және   шетелдік
   зерттеуші  ғалымдарының   еңбектеріндегі    теориялық   және   қолданбалы
   зерттеулер  нәтижелерін,   оның  негізгі  түсініктерімен  категорияларын,
   механизмдерін;
 -  Педагогикалық  психология  ғылымының  даму   және   қалыптасу   тарихын,
   ерекшеліктерін;
 - Педагогикалық психологияны фундаментальды пән ретінде;
 - Оқыту, тәрбие және ұстаз психологиясының проблемаларын, шешу  жолдарын  ,
   принциптері мен заңдылықтарын;
 -   Педагогикалық  психологияның  фактілері  мен  құбылыстарын   салыстыру,
   талдау;
 - Педагогикадық психология бойынша меңгерген  білімін  оқу  танымдық  іс  -
   әрекет, сонымен қатар кәсіби іс -  әрекет  практикада  өздігінен  қолдана
   білу.


   Білу керек:
 - Теориядағы  және практикадағы психологиялық байланыстың негізгі бағытын
   ,мектептегі жұмыстын құрылымын;
 - Интерпретациялық нәтиженің өңделуі және зерттеудің жүргізілу ережесін ,
   педагогикалық психологиялық танымал әдістемелердің көптілігін;
 - Педагог  психологты,  этикалық мәдениеттілігін;
      Меңгеру:
 - Педагогикалық психология  курсының   техникасы   мен  әдістемесінмеңгерту
   практика жүзінде меңгерту;
 - Негізгі психологялық атқарылатын істі тақырып ыңғайына қарай түсіну;
 - Оқу- танымдық іс-әрекетті алған білімге өзбетінше әрекет жасау;
      Игеру:
-     Педагогикалық психологиялық курста алған білімді сапалы  бағалау;
-     Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке
оқытылуын игерту;
      Түсіну:
 - Педагогикалық психологияның негізін түсіну;
   Көрсете алу:
 - Педагогикалық психологияның  даму сатысын көрсету:
 - Педагогикалық психологияның кәсіби этикалық түсініктемесін көрсете білу;



















      |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___  _______20__  |Бет__ из __              |
|                         |г.                       |                         |


      3.5 Курстың пререквизиты:
 - әлеуметтану;
 - мәдениет тану;
 - педагогика;
 - философия.
      3.6 Курстың постреквизиты:
 - Балалар психологиясын;
 - Жас ерекшелігі психологиясын;
 - Әлеуметтік  психология;
 - Этнопсихология;
 - Психодиагностика;
 - Психокоррекция және кеңес беру.




Жұмыс оқу жоспарынан көшірме


                                                                     Кесте 1


|Курс                                                           |Семестр     |
|1                                                              |2           |
|Дәріс сабақтары                                                             |
|1.Педагогикалық психологияның мақсаты, міндеттері, мазмұны.    |2           |
|2.Педагогикалық психологияның зерттеу пәні,обьектісі, құрылымы,|2           |
|зерттеу әдістері.                                              |            |
|3. Педагогикалық психологияның  әдіснамалық негіздері.         |2           |
|4. Қазіргі кездегі білім беру.                                 |2           |
|5. Оқу іс -әрекетінің қалыптасуы және құрылымы.                |2           |
|6. Оқыту және дамыту арақатынасы.                              |2           |
|7. Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі.               |2           |
|8. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.                   |2           |
|9. Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым–қатынастың            |2           |
|психологиялық–педагогикалық негіздері.                         |            |
|10. Қарым-қатынастағы қиындықтың жалпы сипаттамасы.            |2           |
|11. Педагогикалық өзара әрекеттесуде болатын қиындықтардың     |2           |
|сипаттамасы.                                                   |            |
|12. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің психологиясы.       |2           |
|13. Мұғалімнің кәсіби және жеке тұлғалық дамуы                 |2           |
|14. Педагогикалық ұжым психологиясы.                           |2           |
|15. Мектеп және жоғарғы оқу орындарындағы психологиялық қызмет.|2           |
|Практикалық (семинар) сабақтары                                             |
|1.Педагогикалық психологияның мақсаты, міндеттері, мазмұны .   |1           |
|2.Педагогикалық психологияның зерттеу пәні, құрылымы, зерттеу  |1           |
|әдістері.                                                      |            |
|3. Оқушылардың ақыл-ой және жеке тұлғасының дамуының жас       |1           |
|ерекшеліктері                                                  |            |
|4.Оқу іс -әрекетінің қалыптасуы және құрылымы.                 |1           |
|5. Оқыту және дамыту арақатынасы.                              |1           |
|6. Білімді іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі.                |1           |
|7. Педагогикалық қарым-қатынас.                                |1           |
|8.Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым –қатынастың            |1           |
|психологиялық –педагогикалық негіздері.                        |            |
|9. Қарым-қатынастағы қиындықтың жалпы сипаттамасы.             |1           |
|10. Педагогикалық өзара әрекеттесуде болатын қиындықтардың     |1           |
|сипаттамасы.                                                   |            |
|11. Педагогикалық ұжым психологиясы.                           |1           |
|12.Мектеп және жоғарғы оқу орындарындағы психологиялық қызмет. |1           |


      5. Студенттердің өздігінен орындайтын тақырыптардың тізбесі:


      1.Педагогикалық психология мақсаты, міндеттері, мазмұны
      2.Педагогикалық психологияның зерттеу пәні, құрылымы, зерттеу әдістері
      3.Педагогикалық психологияның әдіснамалық негіздері
      4.Оқушылардың ақыл-ой және жеке тұлғасының дамуының жас ерекшеліктері
      5.Казіргі кезеңдегі білім беру
      6.Оқу іс - әрекетінің қалыптасуы және құрылымы
      7.Оқыту және дамыту арақатынасы
      8.Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі
      9.Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.
      10.Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым – қатынастың психологиялық  –
     педагогикалық негіздері
      11.Қарым-қатынастағы қиындықтың жалпы сипаттамасы
      12.Педагогикалық өзара әрекеттесуде болатын қиындықтардың сипаттамасы.
      13.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің психологиясы.
      14.Мұғалімнің кәсіби және жеке тұлғалық дамуы.
      15.Педагогикалық ұжым психологиясы.
      16.Мектеп және жоғарғы оқу орындарындағы психологиялық қызмет


      |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___   _______20__ |Страница __ из __        |
|                         |г.                       |                         |


   6. «Педагогикалық психология» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ


                                                                     Кесте 3
|Тақырыптар                          |Көрнекті    |Өздік жұмыс       |Бақылау|
|                                    |материалдар |тапысрмалары      |формасы|
|Дәріс            |Тәжірибелік      |            |                  |       |
|сабақтың         |сабақтың         |            |                  |       |
|1                |2                |3           |4                 |5      |
|Педагогикалық    |Педагогикалық    |Курс        |Педагогикалық     |Ауызша |
|психология пәні  |психология       |бағдарламасы|психология        |сұрау, |
|бойынша картотека|пәні, міндеттері |, слайдтар, |мақсаты,          |жазбаша|
|                 |.                |сызбалар,   |міндеттері,       |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |мазмұны           |       |
|Педагогикалық    |                 |Курс        |Педагогикалық     |Эссе   |
|психологияның    |Педагогикалық    |бағдарламасы|психологияның     |       |
|негізі.          |психологияның    |, слайдтар, |негізі.           |       |
|категориялары.   |зерттеу әдістері |сызбалар,   |категориялары.    |       |
|                 |.                |тесттер     |                  |       |
|Оқушылардың      |Педагогикалық    |Курс        |Оқушылардың       |Ауызша |
|ақыл-ой және жеке|психологияның    |бағдарламасы|ақыл-ой және жеке |сұрау, |
|тұлғасының       |негізгі          |, слайдтар, |тұлғасының        |жазбаша|
|дамуының жас     |категориялары .  |сызбалар,   |дамуының жас      |сұрау  |
|ерекшеліктері.   |                 |тесттер     |ерекшеліктері.    |       |
|Оқу іс-әрекетінің|Оқыту мен дамудың|Курс        |Оқу іс-әрекетінің |Ауызша |
|қалыптасуы және  |өзара байланыс   |бағдарламасы|қалыптасуы және   |сұрау, |
|құрылымы.        |мәселесін        |, слайдтар, |құрылымы.         |жазбаша|
|                 |шешудегі         |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |концептуалды     |тесттер     |                  |       |
|                 |бағыттар .       |            |                  |       |
|Оқыту және дамыту|Балалар жасын    |Курс        |Оқыту және дамыту |Ауызша |
|арақатынасы.     |кезеңдерге бөлу  |бағдарламасы|арақатынасы.      |сұрау, |
|                 |                 |, слайдтар, |                  |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Педагогикалық    |Оқыту теориясы   |Курс        |Педагогикалық     |Ауызша |
|қарым-қатынас    |мен қазіргі білім|бағдарламасы|қарым-қатынас     |сұрау, |
|                 |беруді           |, слайдтар, |                  |жазбаша|
|                 |ұйымдастырудағы  |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |оның рөлі.       |тесттер     |                  |       |
|Педагогикалық    |Үйрену процесі   |Курс        |Педагогикалық     |Ауызша |
|өзара            |                 |бағдарламасы|өзара әрекеттесуде|сұрау, |
|әрекеттесуде     |                 |, слайдтар, |болатын           |жазбаша|
|болатын          |                 |сызбалар,   |қиындықтардың     |сұрау  |
|қиындықтардың    |                 |тесттер     |сипаттамасы.      |       |
|сипаттамасы      |                 |            |                  |       |
|Мұғалімнің кәсіби|Оқытудағы        |Курс        |Мұғалімнің кәсіби |Ауызша |
|және жеке        |проблемалылық    |бағдарламасы|және жеке тұлғалық|сұрау, |
|тұлғалық дамуы   |және оның мектеп |, слайдтар, |дамуы             |жазбаша|
|                 |оқушыларын       |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |дамытудағы рөлі. |тесттер     |                  |       |
|Оқыту, тәрбие,   |Оқушылардың      |Курс        |Оқыту, тәрбие,    |Ауызша |
|ұстаз            |білімін ,        |бағдарламасы|ұстаз психологиясы|сұрау, |
|психологиясы     |іскерлігін,      |, слайдтар, |бойынша мақалалар,|жазбаша|
|бойынша          |дағдысын         |сызбалар,   |монографияларға   |сұрау  |
|мақалалар,       |диагностикалау   |тесттер     |шолу              |       |
|монографияларға  |әдістері.        |            |                  |       |
|шолу             |                 |            |                  |       |
|Педагогикалық    |Тұлға құрылымы.  |Курс        |Педагогикалық     |Ауызша |
|психология пәні  |                 |бағдарламасы|психологияның     |сұрау, |
|бойынша картотека|                 |, слайдтар, |негізі.           |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |категориялары.    |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Педагогикалық    |Оқыту            |Курс        |Оқушылардың       |Ауызша |
|психологияның    |процесіндегі     |бағдарламасы|ақыл-ой және жеке |сұрау, |
|негізі.          |педагогикалық    |, слайдтар, |тұлғасының        |жазбаша|
|категориялары.   |серіктестік және |сызбалар,   |дамуының жас      |сұрау  |
|                 |білім беру       |тесттер     |ерекшеліктері.    |       |
|                 |процесіндегі     |            |                  |       |
|                 |қарым – қатынас. |            |                  |       |
|                 |                 |            |                  |       |
|Оқушылардың      |Қиын оқушылар –  |Курс        |Оқу іс-әрекетінің |Ауызша |
|ақыл-ой және жеке|педагогикалық    |бағдарламасы|қалыптасуы және   |сұрау, |
|тұлғасының       |жағынан қараусыз |, слайдтар, |құрылымы.         |жазбаша|
|дамуының жас     |қалған оқушылар. |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|ерекшеліктері.   |                 |тесттер     |                  |       |
|Оқу іс-әрекетінің|Оқыту тәрбиелеу  |Курс        |Оқыту және дамыту |Ауызша |
|қалыптасуы және  |процесінің       |бағдарламасы|арақатынасы.      |сұрау, |
|құрылымы.        |тиімділігінің    |, слайдтар, |                  |жазбаша|
|                 |мұғалімнің қарым |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |– қатынас стиліне|тесттер     |                  |       |
|                 |тигізетін әсері. |            |                  |       |
|                 |Оқу әрекетінің   |            |                  |       |
|                 |түрлері :        |            |                  |       |
|                 |ақпаратты іздеу  |            |                  |       |
|                 |әрекеті , мәтінді|            |                  |       |
|                 |оқу, жоспарлау   |            |                  |       |
|                 |әрекеті , уақытты|            |                  |       |
|                 |бақылау және     |            |                  |       |
|                 |ұйымдастыру;     |            |                  |       |
|                 |мимикалық және   |            |                  |       |
|                 |репродуктивті    |            |                  |       |
|                 |әрекеттер;       |            |                  |       |
|                 |шығармашылық     |            |                  |       |
|                 |тапсырмаларды    |            |                  |       |
|                 |орындау.         |            |                  |       |
|Оқыту және дамыту|Мұғалімнің кәсіби|Курс        |Педагогикалық     |Ауызша |
|арақатынасы.     |және жеке        |бағдарламасы|қарым-қатынас     |сұрау, |
|                 |тұлғалық дамуы   |, слайдтар, |                  |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Педагогикалық    |Оқу іс-әрекетінің|Курс        |Педагогикалық     |Ауызша |
|қарым-қатынас    |қалыптасуы және  |бағдарламасы|өзара әрекеттесуде|сұрау, |
|                 |құрылымы.        |, слайдтар, |болатын           |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |қиындықтардың     |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |сипаттамасы.      |       |


          7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТIЛУ КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 4

|Оқулық және оқу-әдiстемелiк           |Кiтапханадағы|Студенттер|Қамтылу     |
|құралдарыны» атауы.                   |саны         |саны      |пайызы, %   |
|Выготский Л.С. Педагогическая         |3            |8         |20          |
|психология.- Москва, 1991.            |             |          |            |
|Волков К.Н. Психологи о педагогических|2            |8         |20          |
|проблемах.- Москва, 1981.             |             |          |            |
|Крутецкий В.А. Основы педагогической  |5            |8         |20          |
|психологии. Москва, 1972.             |             |          |            |
|Габай Т.В. Педагогическая психология.-|2            |8         |20          |
|Москва, 1995.                         |             |          |            |
|Зимняя И.А. Педагогическая            |2            |8         |20          |
|психология.- Москва, 1995.            |             |          |            |
|Хмель Н.Д.  Жалпы білім беретін       |5            |8         |20          |
|мектептегі педагогикалық процесс .-   |             |          |            |
|Алматы .- 2002.                       |             |          |            |
|Кан - Калик В.А. Основы               |2            |8         |20          |
|профессионального педагогического     |             |          |            |
|общения.- Москва,1979.                |             |          |            |
|Подласый И.П. Педагогика .КН1.-Москва |5            |8         |20          |
|.-2000.                               |             |          |            |
|Подласый И.П. Педагогика .КН2.-Москва |1            |8         |20          |
|.-2000.                               |             |          |            |
|Крутецкий В.А. Психология обучения и  |2            |8         |20          |
|воспитания школьников.- Москва,1976.  |             |          |            |
|Выготский Л.С. Педагогическая         |3            |8         |20          |
|психология.- Москва, 1991.            |             |          |            |
|Волков К.Н. Психологи о педагогических|1            |8         |20          |
|проблемах.- Москва, 1981.             |             |          |            |
|Крутецкий В.А. Основы педагогической  |3            |8         |20          |
|психологии. Москва, 1972.             |             |          |            |


8.1 Негізгі әдебиеттер:
1. Выготский Л.С. Педагогическая психология. М., 1991.
2. Крутецкий В.А. Основы психологической  психологии. М., 1972.
3. Талызина Н.Ф. Педагогическая психология. М., 1998.
4.Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г.
5.Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005.
6.Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 1962.
7.Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников. М:; 1976.
8.Айсмонтас . Педагогическая психология. М:; 2000.
8.2 Қосымша әдебиеттер:
1.Мухина В.С. Детская психология. М., 1985.
2. Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г.
3. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005.
4. Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 1962.
5. Петровский А.В. Жас ерекшелік және педагогикалық психология.

    Пән бойынша студенттердің білімі аттестация  (межелік  бақылау)  келесі
шкаласы (балл түрінде) бойынша анықталады
                                                                     Кесте 5
|                    |1                     |2               |3               |
|Өте жақсы           |А                     |95-100          |4,00            |
|                    |А-                    |90-94           |3,67            |
|Жақсы               |В+                    |85-89           |3,33            |
|                    |В                     |80-84           |3,00            |
|                    |В-                    |75-79           |2,67            |
|Қанағаттандырлыған  |С+                    |70-74           |2,33            |
|                    |С                     |65-69           |2,00            |
|                    |С-                    |60-64           |1,67            |
|                    |Д+                    |55-59           |1,33            |
|                    |Д                     |50-54           |1,00            |
|Қанағаттадырылмаған |F                     |0-49            |0,00            |
|Аяқталмаған         |I                     |-               |NA              |
|Пәнді өрындаған     |Р                     |Өтті            |-               |


Пәндер