Файл қосу
Шешендік дискурс
5 В 020500 « Филология: қазақ тілі » мамандығына арналған «Шешендік сөздердің дискурсы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕНДI Құрастырушы ______ «___»_______2014 ж. ф.ғ.к., доцент Ә.М. Жұмағұлова «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» кафедрасының меңгерушісі 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №___ «___» ___________2014 ж. Кафедра меңгерушісі: _______________Ә.М. Жұмағұлова 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 ж. Төрайым_________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 ж. Оқу -әдістемелік кеңес төрайымы _________Г. Искакова 4 № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Жұмағұлова Әлия , филология ғылымдарының кандидаты, доцент м.а «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» кафедрасы Ақпараттық қатынас: телефон: 35-45-58 №3 оқу ғимараты, № 219, 224 бөлме Сабақ өтетін орын: 229 аудитория Пән бойынша кредит саны: 2 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Шығарманың идеялық, эстетикалық мазмұны және тілдік сөз формалары, олардың мәтін талдаудағы бірлігі мен әрекеттестігі жеке авторлар шығармаларын талдау кезінде жүзеге асырылады. Шешендік сөздердің мәтіндерін талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін жан-жақты меңгерту арқылы шығармаға тілдік тәсілдердің таңдалуы, олардың мақсатты жұмсалу факторларын талдап үйренеді. Шешендік сөздердің мәтіндеріне семантикалық құрылымына талдаулар жасау арқылы дискурстық талдау жүргізіледі. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Дискурс туралы ілім – мәтіннің мағыналық, құрылымдық жақтарын зерттейтін тіл білімінің іргелі бір саласы. Мәтін түзуде тілдің құрылымдық компоненттері мен көркемдік сапаның астарында танылатын түрлі тілдік құралдардың айрықша қызметі бар. Соңғы кезде тіл біліміндегі мәтін мен дискурс туралы зерттеулердің, шешендік сөздер мәтіндерінің тақырыптық, нысандық, лингвистикалық мәселелері осыны аңғартады. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: Дискурсты тілдік талдаулардың негізін құрайтын тілдік бірліктермен, әсіресе троп түрлерінің мәтін құраудағы маңыздылығын талдау пәнді оқытудағы міндеттердің желісін құрайды. Сондай-ақ курс студенттерге мәтін талдаудың тәжірбиелік жағын баса меңгерту жағына көп көңіл бөледі. 1.5 Оқыту нәтижелері : Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Қазақ тілтанымындағы мәтін лингвистикасы мен дискурс өзекті мәелелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Мәтін лингвистикасы мен дискурстың даму және қалыптасу сатылары, бағыттары мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Тіл біліміне кіріспе 1.6.2 Қазіргі қазақ тілінң жай сөйлемі 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Стилистика және тіл мәдениеті 1.7.2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырыптың | Сағаттар |Әдебиеттер | | |атауы | | | | | |ДС |ПС |ЛБ |СӨЖ |ОСӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1. |Тіл біліміндегі |1 |1 |- |2 |2 | | | |мәтін мәселесі. | | | | | | | | |Дискурстың | | | | | | | | |зерттелу бағыттары| | | | | | | |2 |Дискурс және оның |1 |1 | |2 |2 | | | |дефиницалары. | | | | | | | | |Дискурс құрылымы | | | | | | | |3 |Шешендік өнер. |1 |1 | |2 |2 | | | |Шешендік сөздер | | | | | | | |4 |Шешендік дискурс |1 |1 | |2 |2 | | | |типологиясы | | | | | | | |5 |Шешендік сөздердің|1 |1 | |2 |2 | | | |мазмұндық-тақырыпт| | | | | | | | |ық топтары | | | | | | | |6 |Бата-тілек пен |1 |1 | |2 |2 | | | |шешендік сөздер | | | | | | | | |суггестиясы. Киелі| | | | | | | | |сандар суггестиясы| | | | | | | |7 |Шешендік сөздер |1 |1 | |2 |2 | | | |дискурсындағы | | | | | | | | |диалогтық құрылым | | | | | | | |8 |Шешендік сөздер |1 |1 | |2 |2 | | | |дискурсының | | | | | | | | |құрылымы | | | | | | | |9 |Күрделі |1 |1 | |2 |2 | | | |синтаксистік | | | | | | | | |тұтастық, абзац | | | | | | | | |мәселесі | | | | | | | |10 |Шешендік сөздер |1 |1 | |2 |2 | | | |дискурсындағы | | | | | | | | |қаратпалар қызметі| | | | | | | |11 |Шешендік сөздер |1 |1 | |2 |2 | | | |дискурсындағы | | | | | | | | |көркемдеуіш | | | | | | | | |құралдар | | | | | | | |12 |Шешендік |1 |1 | |2 |2 | | | |сөздердегі | | | | | | | | |қайталамалар | | | | | | | |13 |Шешендік сөздер |1 |1 | |2 |2 | | | |дискурсындағы | | | | | | | | |сұраулы сөйлемдер | | | | | | | |14 |Қазіргі |2 |2 | |3 |3 | | | |шешендіктанудың | | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Шешендік сөздердің дискурсы » пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген мәтін талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда мәтін лингвистикасының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Мәтін лингвистикасыи мен дискурс қазіргі тіл білімі ғылымының әр сатысындағы философиялық дүниетаныммен және ғылыми методологиялық таныммен терең байланысын, тіл теориясының әр түрлі мектептерге, бағыттарға және концепцияларға тән процестерге тәуелділігін түсінуге мүмкіндік береді. Мәтін линвистикасы мен дискурс әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытынды бақылаудан алынған баға мен емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытанда өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады. Орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет. Осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз, қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. | Әріп |Ұпайдың |Пайыздық |Дәстүрлі | 1 |Студенттердің | |бойынша |санды |баға |жүйе |аттестация |жинайтын | |баға |баламасы | |бойынша | |ұпайы | |жүйесі. | | |баға. | | | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ « Шешендік сөздердің дискурсы » пәні бойынша апталарға ұпайлар бөлу |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7- апта |30 | | | |аралығында барлық | | | | |аудиториялық | | | | |сабақтарға, | | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |15 | | |2 | | | | | |СӨЖ |- | | | |ӨСӨЖ |- | | | |Семинар |15 | | |3 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |- | | | |Семинар |15 | | |4 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |5 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |10 | | | 6 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |10 | | | 7 |Семинар |15 | | | |ОСӨЖ |15 | | | |СӨЖ |15 | | | |1-аралық бақылау | 60 | | |1-7 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |10 | | |8 | | | | | |СӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |9 | | | | | |СӨЖ |5 | | | |ОСӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |10 | | | | | |СӨЖ |10 | | | |Семинар |10 | | |11 | | | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | | 12 |Семинар |10 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |10 | | |13 |Семинар |10 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |10 | | |14 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |10 | | |15 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |20 | | | |ОСӨЖ |10 | | | |2-аралық бақылау |60 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Гальперин.И.Р. Текст как обьект лингвистического исследования .– Москва, 1981.– с 356 7.1.2 Лингвистика текста. –Москва,1978.– с145 7.1.3 Новиков Л.А. Художественный текст и анализ. –Москва, 1987.–с 369 7.1.4 Солганик И.Я. Стилистика текста. –Москва,2000.–с 465 7.1.5 Сыздықова Р, Шалабай Б. Көркем тексті лингвистикалық талдау. –Алматы, 1989.– 256б. 6. Смағұлова Г. Мәтін лингвистикасы.– Алматы, 2002.–225 б. 7. Тураева З.Я. Лингвистика текста. –Москва, 1982.– с 321 7.1.8 Смағұлова Г., Күркебаев К.,Жұмағұлова Ә. Шешендік сөздердің дискурсы.– Алматы: Арыс, 2008.– 184 б. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Залевская А. Текст и его понимание. –Тверь, 2000. –с 457 7.2.2 Лотман Ю. Анализ поэтического текста. –Ленинград, 1972.–с 369 7.2.3 Метафора в языке и текста. –Москва,1988.– с 387.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz