Файл қосу
Курс саясаты. Журналистикаға кіріспе
5В050504 «Журналистика» мамандығына арналған «Журналистика бойынша шеберлік сыныбы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Әзірлеген: ____________ Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, «___» _______ 2013 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Оқытушы басшылығымен жүргізілетін студенттің өзіндік жұмыстар 8 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы және пән туралы жалпы мәлімет: Каримова Бибігүл Жұмашқызы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки, 20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті 08.00-ден-17.00-ге дейін. Сабақ өтетін орын: 905 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Журналистика бойынша шеберлік сыныбы» пәнінің оқу бағдарламасы Журналистикаға кіріспе, Тележурналистика, Радиожурналистика курстарымен сабақтас. Журналистика бойынша шеберлік сыныбы студенттердің алған теориялық білімін тәжірибе барысында бекітуге көмектеседі, шығармашылық және кәсіптік қабілетін арттырады.Қазіргі кездегі кәсіптік журналистиканың іскерлік мәдениетінде басты құрамдас бөлік қазақстандық ақпаратты тәжірибеде қолдану және оны халықаралық рынокқа шығару аясында тиянақты білімді қалыптастыру болып табылады. 1.3 Осы курстың мақсаты: - Студенттерге мерзімді баспасөзде және теледидарда халқаралық ақпараттарды берудің принциптері мен нормалары туралы түсінік қалыптастыру. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: -ақпараттың баспасөзде және теледидарда берілу ерекшеліктерінің мазмұнын, мақсатын айқын түсіндіру; -студенттерге Қазақстанның жаһандастыру жағдайында саяси, экономикалық, мәдени және демократиялық қоғам құрудағы халқаралық саясаты мен қазіргі халқаралық ақпараттардың мазмұны, сипаты туралы жалпы түсінік қалыптастыру; -ТВ,РВ және баспасөзде ақпараттардың логикалық жүйеде берілуін қарастыру; -ақпаратты жинаудың әдіс-тәсілдері; -тақырыпты дұрыс таңдау; -шығарманың мазмұнын ашу; -ақпаратты жедел, әрі толық алу; -қоғамдық маңызды проблемаларды танып, көрсету; -журналистік зерттеуді жүргізе білу; -шығарманы өңдеу; -сапалы мәтін жазу; -журналистік этика мәселелерін меңгерту: 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Дәрістер мәселелі әдістерді қолдана отырып,оқу үрдісінде қолданылатын жүйелі әдістемені негіз ете отырып оқылады. Дәрістер мен семинарларда төмендегідей студенттердің ой-өрісінің кең қолданыс табуына себепкер болатын, дамытатын әдістер қолданылады : - мәселе көтеретін( проблемалық) сұрақтар ; - мәселені шешуге арналған тапсырмалар - негізгі тезисті құптау, қарама -қайшылық тудыру, дәлелдеу және жоққа шығару; - керіғар әдістер мен тәсілдер. - курс бойынша оқылатын дәрістерде студенттер диалогқа өздері қатыса отырып, бұл сауал - сұрақтардың жауабын іздейді. - негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері 1.6.1 Журналистикаға кіріспе 1.6.2 Радиожурналистика негіздері 1.6.3 Тележурналистика негіздері 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Мамандандыққа баулу 1.7.2 Әдеби редакциялау 1.7.3 Журналистік шеберлік 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1 Кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СП |Л |С |С | | | | | |З |Б |Р |Р | | | | | | | |С |С | | | | | | | |П | | | |1 |Журналистің шығармашылық |1 |1 | |2 |2 |1, Б. 12-25 | | |шеберханасы мәселелері | | | | | |ББ | |2 |Қазақ баспасөзіндегі | | |1 |1 |1 |2, 78-99 ББ | | |әлеуметтік мәселелер | | | | | | | |5 |Идея – шығарманың негізгі |1 |1 | |2 |2 |3, 45-62 ББ | | |ойы | | | | | | | |8 |Шығармашылық жұмыстағы | | |1 |1 |1 |1, 16-35 ББ | | |журналистік зерттеу | | | | | | | |11 |Ой қалай туындайды, тақырып|1 |1 | |2 |2 |2, 78-99 ББ | | |қайдан алынады? | | | | | | | |14 |Қазіргі ақпарат | | |1 |1 |1 |2, 15-23 ББ | | |құралдарындағы метафораның | | | | | | | | |орны мен рөлі | | | | | | | |17 |Журналистика мен |1 |1 | |2 |2 |5, 12-22 ББ | | |публицистиканың | | | | | | | | |өзгешеліктері | | | | | | | |20 |Қазіргі кездегі | | |1 |1 |1 |3, 39-56 ББ | | |басылымдардағы | | | | | | | | |тақырыптардың негізгі | | | | | | | | |типтері | | | | | | | |23 | Журналистік шеберлік пен|1 |1 | |2 |2 |6, 51-24 ББ | | |тәжірибе | | | | | | | |26 |ХХІ ғасыр технологиясы | | |1 |1 |1 |3, 25-33 ББ | |29 |Газет, радио, теледидардағы|1 |1 | |2 |2 |2, 69-84 ББ | | |шеберлік сипаты | | | | | | | | |Барлығы: |15 |15 | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |62 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7 Оқытушы басшылығымен жүргізілетін студенттің өзіндік жұмыстарының тақырыбы 7.1 Тақырып және оның маңыздылығы. 7.2 Материалды өңдеу. 7.3 Жарияланымның мазмұны мен түрі. 7.4 Ақпарат жинаудың әдістері. 7.5 Жанр және оның баспасөз,радио,теледидардағы қолдану ерекшеліктері. 7.6 Журналист және этика. 7.7 Фотожурналистика жанрына қойылатын талаптар. 7.8 Ақпарат және оның қолданылуы. 7.9 БАҚ және жарнама. 7.10 Баспасөздегі фотосуреттің маңызы. 7.11 Тілдік,стильдік қолданыстар. 7.12 Тележурналистке қойылатын талаптар. 7.13 Радиожурналистке қойылатын талаптар. 7.14 Тікелей эфир. 7.15 Журналистік зерттеу кезеңдері. 7.16 Шешендік өнер. 7.17 Журналист және компьютерлік технология. 7.18 Журналист шеберлігінің негіздері. 7.19 Аудитория және оны зерттеу. 7.20 Журналистика және менеджмент. 7.21 Кәсіби этика мәселелері. 7.22 Теледидар менеджменті. 7.23 Журналистік зерттеу барысындағы қауіпсіздік шаралары. 7.24 Баспасөздің стилі дегеніміз не? 7.25 Баспасөздің тілі дегеніміз не? 7.26 Жарнаманың шығармашылық және ұлттық аспектілері. 7.27 Жарнама мәтіні,слоган. 7.28 Ғылыми стиль дегеніміз не? 7.29 Әдеби-көркем стилге қойылатын талаптар. 7.30 Журналист және кәсіби шеберлік. 7.31 Сұқпат жанрын қолдану. 7.32 Журналистің сөйлеу мәдениеті. 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Амандосов Т.С. Совет журналистикасының теориясы мен практикасы.-А, 1998. 8.1.2 Аналитические жанры газеты. Хрестоматия.-М.,2007. 8.1.3 Антонов И.В. Информационные жанры газетной публицистики.-С.,2006. 8.1.4 Барманкулов М.К. Телевидение: деньги или власть?-А.,2008. 8.1.5 Ворошилов В.В. Журналистика.СПб.,2003. 8.1.6 Газетные жанры.-М.,2002. 8.1.7 Қожакеев Т.Қ. Жас тілшілер серігі.-А.,2001. 8.1.8 Қожакеев Т.Қ. Сатира негіздері.-А.,2006. 8.1.9 Рэндалл Д. Универсальный журналист.-А.,2006. 8.1.10 Теория ипрактика советской периодической печати.-М.,2000. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Журналистика западноевропейских стран.-Л.,2000. 2. Журналистика и политика.-М.,2007. 8.2.3 Қожакеев Т.Қ.Сара сөздің сардарлары.-А.,2005. 2. Мұртаза Ш.,Смайылов К. Елім саған айтам, елбасы сен тыңда.-А.,2008. 3. Назарбаев Н.ә. Қазақтың бүкіл тарихы- бірігу тарихы, тұтастану тарихы// Қазақ әдебиеті, 1998,27 наурыз. 4. ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2007,1. 5. ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2008,2. 8.2.6 ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2005,1.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz