Файл қосу
Математикалық талдау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-37.1.63/01-2014 | |ПОӘК | 11.06.2014 ж. | | |Оқытушыға арналған |№1 басылым | | |пәннің бағдарламасы | | | |«Математикалық талдау» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математикалық талдау» 5B060200 – «Информатика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы ____________ «___» ______ 2014ж. Тайболдина Қ.Р., Ерденова А. «Математика және МОӘ» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. Төраға ______________ Батырова Қ.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. ОӘК төрағасы ______________ 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Қолданылу саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пәндердің оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Математикалық талдау» 5В060200 – «Информатика» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Математикалық талдау» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді: - Оқудың сәйкес деңгейі бойынша мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты - Сәйкес білім деңгейіндегі мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты; - СТУ 042- ГУ-4-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 3.2. Аталмыш курстың мақсаты - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 3.3. Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу. 3.6. Курстың постреквизитері: бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер. 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |1 |2 | |Математикалық анализге кіріспе. Функцияның шегі. Ақырсыз аз |1 | |және ақырсыз үлкен функциялар. | | |Функцияның үзіліссіздігі Шектер тұралы теоремалары. Тамаша |1 | |шектер. | | |Туынды және дифференциал. Дифференциалдау ережелері, |1 | |таблица. Курделі функцияның, параметрлік және айқын емес | | |функциялардың туындылары. | | |Дифференциал. Жоғары ретті туындылары. Туындының |1 | |геометриялық мағынасы. Лопиталь ережесі. | | |Функцияны туындының көмегімен зерттеу. Функцияның |1 | |экстремумы. Негізгі теоремалары. Функцияның ең үлкен және | | |ең кіші мәндері. Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға | | |зерттеу. Иілу нуктелері. | | |Қисықтың асимптоталары. Функцияны толық зерттеу. |1 | |Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. Тікелей |1 | |интегралдау әдісі. Айнымалыны ауыстыру және бөліктеп | | |интегралдау әдісі. | | |Рационал функцияларды интегралдау. Иррационал функцияларды |1 | |интегралдау. Тригонометриялық функцияларды интегралдау. | | |Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы. Анықталған |1 | |Айнымалыны ауыстыру және бөліктеп интегралдау әдісі. | | |Анықталған интегралдың геометриялық қолданысы. | | |Көп айнымалы функцияның дифференциалын есептеу.Шек және |1 | |үзіліссіздік. Дербес туындылары, екі айнымалы функцияның | | |дифференциалы. Күрделі функцияның туындысы. Айқын емес түрде| | |берілген функцияның туындысы. Жоғары ретті дербес туындылар.| | |Екі айнымалы функцияның экстремумы, ең үлкен және ең кіші |1 | |мәндері. Бағыты бойынша туынды. Градиент. | | |Еселі интегралдар. Екі еселі интеграл, оны есептеу және |1 | |қолданыстары. Үш еселі интеграл, қасиеті. Еселі | | |интегралдарда айнымалыны ауыстыру. | | |Қисық сызықты және беттік интегралдар түсінігі. Негізгі | | |қолданыстары және оларды есептеу. | | |Сандық қатарлар. Оң таңбалы қатарлардың жинақтылығы. |1 | |Ауыспалы таңбалы қатарлар. Лейбниц белгісі. | | |Функционалдық қатарлар және олардың дербес жағдайы – |1 | |дәрежелік қатарлар. Функцияларды Тейлор және Маклорен | | |қатарларына жіктеу. Фурье қатары. | | |Машықтану сабағы | |Математикалық анализге кіріспе. Функцияның шегі. Ақырсыз аз |1 | |және ақырсыз үлкен функциялар. | | |Функцияның үзіліссіздігі Шектер тұралы теоремалары. Тамаша |1 | |шектер. | | |Туынды және дифференциал. Дифференциалдау ережелері, |1 | |таблица. Курделі функцияның, параметрлік және айқын емес | | |функциялардың туындылары. | | |Дифференциал. Жоғары ретті туындылары. Туындының |1 | |геометриялық мағынасы. Лопиталь ережесі. | | |Функцияны туындының көмегімен зерттеу. Функцияның |1 | |экстремумы. Негізгі теоремалары. Функцияның ең үлкен және | | |ең кіші мәндері. Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға | | |зерттеу. Иілу нуктелері. | | |Қисықтың асимптоталары. Функцияны толық зерттеу. |1 | |Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. Тікелей |1 | |интегралдау әдісі. Айнымалыны ауыстыру және бөліктеп | | |интегралдау әдісі. | | |Рационал функцияларды интегралдау. Иррационал функцияларды |1 | |интегралдау. Тригонометриялық функцияларды интегралдау. | | |Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы. Анықталған |1 | |Айнымалыны ауыстыру және бөліктеп интегралдау әдісі. | | |Анықталған интегралдың геометриялық қолданысы. | | |Көп айнымалы функцияның дифференциалын есептеу.Шек және |1 | |үзіліссіздік. Дербес туындылары, екі айнымалы функцияның | | |дифференциалы. Күрделі функцияның туындысы. Айқын емес түрде| | |берілген функцияның туындысы. Жоғары ретті дербес туындылар.| | |Екі айнымалы функцияның экстремумы, ең үлкен және ең кіші |1 | |мәндері. Бағыты бойынша туынды. Градиент. | | |Еселі интегралдар. Екі еселі интеграл, оны есептеу және |1 | |қолданыстары. Үш еселі интеграл, қасиеті. Еселі | | |интегралдарда айнымалыны ауыстыру. | | |Қисық сызықты және беттік интегралдар түсінігі. Негізгі |1 | |қолданыстары және оларды есептеу. | | |Сандық қатарлар. Оң таңбалы қатарлардың жинақтылығы. |1 | |Ауыспалы таңбалы қатарлар. Лейбниц белгісі. | | |Функционалдық қатарлар және олардың дербес жағдайы – |1 | |дәрежелік қатарлар. Функцияларды Тейлор және Маклорен | | |қатарларына жіктеу. Фурье қатары. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Тізбектін шегі. 5.2. Шектерді есептеу. 5.3. Бірінші және екінші тамаша шектер. 5.4. Функцияның туындысы. Логарифмдеу арқылы дифференциалдау 5.5. Лопиталь ережесі. 5.6. Функцияны толық зерттеу. 5.7. Рационал функцияны интегралдау. 5.8. Иррационал функцияны интегралдау. 5.9. Тригонометриялық функцияны интегралдау. 5.10. Анықталған интегралды есептеу әдістері. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА |Тақырып |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау| | |құралдар, |оұуға |түрі | | |плакаттар, |арналған | | | |стендтер |сұрақтар | | |Дәріс сабағы |Машықтану сабағы |Лаборат| | | | | | |ориялық| | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Математикалық |Математикалық | |Таратпа | | | |анализге кіріспе. |анализге кіріспе. | |материалдар| | | |Функцияның шегі. |Функцияның шегі. | | | | | |Ақырсыз аз және |Ақырсыз аз және | | | | | |ақырсыз үлкен |ақырсыз үлкен | | | | | |функциялар. |функциялар. | | | | | |Функцияның |Функцияның | |плакат | | | |үзіліссіздігі Шектер |үзіліссіздігі | | | | | |тұралы теоремалары. |Шектер тұралы | | | | | |Тамаша шектер. |теоремалары. Тамаша| | | | | | |шектер. | | | | | |Туынды және |Туынды және | |Таратпа |Бірінші |Ауызша | |дифференциал. |дифференциал. | |материалдар|және екінші|сұрау | |Дифференциалдау |Дифференциалдау | | |тамаша | | |ережелері, таблица. |ережелері, таблица.| | |шектер. | | |Курделі функцияның, |Курделі функцияның,| | | | | |параметрлік және |параметрлік және | | | | | |айқын емес |айқын емес | | | | | |функциялардың |функциялардың | | | | | |туындылары. |туындылары. | | | | | |Дифференциал. Жоғары |Дифференциал. | | |Анықталған |Бақылау| |ретті туындылары. |Жоғары ретті | | |интегралды |жұмысы | |Туындының |туындылары. | | |есептеу | | |геометриялық |Туындының | | |әдістері. | | |мағынасы. Лопиталь |геометриялық | | | | | |ережесі. |мағынасы. Лопиталь| | | | | | |ережесі. | | | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Хасеинов К.А. Математика |11 |6 |100 | |канондары. Алматы., 2004 | | | | |Айдос, Е.Ж.. Жоғары математика. |26 |6 |100 | |Үш бөл..- Алматы, 2008 | | | | |Баврин, И.И.. Математический |1 |6 |17 | |анализ.- М., 2006 | | | | |Махмеджанов Н.М. Жоғары |100 |6 |100 | |математика есептерінің жинағы, | | | | |Алматы, 2008 | | | | |Гусак, А.А.. Математический |3 |6 |50 | |анализ и дифференциальные | | | | |уравнения.- Минск., 2006 | | | | ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.1 Хасеинов К.А. Математика канондары. Алматы., 2004. 7.1.2 Махмеджанов Н.М. Жоғары математика есептерінің жинағы, Алматы, 2008 7.1.3 Каплан И.А. Практикум по высшей математике, М. 2006 7.1.4 Баврин, И.И.. Математический анализ.- М., 2006 7.1.5 Айдос, Е.Ж.. Жоғары математика. Үш бөл..- Алматы, 2008 . 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТТЕР . 7.2.1. Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях и задачах. Часть 2., М., . 7.2.2. Запорожец А. Т. Задачи по математическому анализу. 3. Берман Г.Н. Сборник задач по математического анализа. М., «Наука», 1977 4. Ефимов А. В. Демидович Б. П. Сборник задач по математике, ч. 1, 2. М., «Наука», 1986 5. Кузнецов Л. А. Сборник заданий по высшей математике, М. «Высшая школа», 1984.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz