Файл қосу
Арамшөптердің топырақтағы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.21.52./01.2013 | | | | | |ПОӘК |Басылым | | |«Егіншілік» пәнінен | | | |оқытушыларға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В080100 «Агрономия » мамандығына арналған «Егіншілік» пәнінің ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының аға оқытушысы Каламов Бақытбек Хамзаұлы « 25» 08 2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «04» 09 2013 жыл, №2 Кафедра меңгерушісі, профессор: ……………. Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «09» 09 2013 жыл, №1 Төраға ………………………Тлеубаева А.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама « » 09 2013 жыл, № ОӘК төрағасы, бірінші проректор …………….. Г. Искакова 4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Қолданылу аймағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы жағдайлар 4Оқытушылар үшін пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны. 5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптардың тізімі. 6 Пәннің оқу- әдістемелік картасы 7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1 Қолданылу аймағы «Егіншілік» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешеннің құрамына кіретін оқытушылардың жұмыс оқу жоспары 5В080100 «Агрономия» мамандығының студенттріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде студенттер игеретін тәжірибемен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешен Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің агротехнология кафедрасында пәнді оқытудың негізгі құралы болып табылады. 2 Нормативтік сілтемелер 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Егіншілік» пәнінің оқытушыларға арналған жұмыс оқу бағдарламасы осы пәннің оқу процесін ұйымдастыру ретін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің ҚР МЖМБС 3.09.252-2006 бұйрығымен бекітілген 5В080100 «Агрономия» мамандығы бойынша 23.12.2005 ж. № 779 орнына енгізілді. - Университет стандарты СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің дайындауға және әзірлеуге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжаттық процедура «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны». 3. Жалпы жағдайлар 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. «Арономия» мамандығының студенттеріне арналған «Егіншілік» пәні егіншіліктің табиғи заңдылықтарымен жалпы теориясы, құнарлылық оның маңызы және жоғарлату жолдарына зерттеулер жүргізеді және мәдени өсімдіктерді өсіруге қажетті топырақтың онтайлы параметрі жоғары құнарлылығын жасау және жерді экономикалық, экологиялық және технологиялық тұрғыдан тиімді пайдалану. 3.2 Курстың мақсаты. Курстың мақсаты студенттерді қарқынды егіншілікте топырақ құнарлығын ұдайы арттыру және өсімдік тіршілік жағдайын егіншілікте реттеу жолдарын түсіндіру.. 3.3 Пәнді оқыудың негізгі міндеттері. Топырақтың құнарлығын ұлғайтудың, оны эрозиядан қорғаудың агротехникалық шаралар жүйесін құрастыру мен жүзеге асыру жөніндегі теориялық негіздері және дағдылану әдістер мен студенттерді таныстыру; өсімдік тіршілігі жағдайларын оңтайландыру; арамшөптердің биологиялық ерекшеліктерін және түр құрамын анықтау, олармен күресудің кешенді шараларды белгілеу; әр түрлі шаруашылықтар үшін ауыспалы егістер нобайларын, оларды игеру жоспарын құрастыру және жүзеге асыру; топырақ қорғау және қорды үнемдеу жөніндегі топырақ өнделу жүйелерін жасау және топырақ өңдеуді минималдау; аймақтық бейімді ландшафтылық егіншілік жүйесінің негізін игеру. 3.4 Пәнді игеру нәтижесінде студент: Осы пәнді оқып студент міндетті түрде білуі керек: - өз бетімен ауыспалы егіс жүйесін құру; - арам шөпке қарсы тиімді жолдарын таңдауды; - жер құнарын арттырып отыруды; - техниканы тиімді пайдалануды; 3.5 Курстың перереквизиттері. Биология, физиология, топырақтану, агротехника 3.6 Курстың постреквизиттері. Өсімдіктану, селекция мен тұқым шаруашылығы 1. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1) Кесте –1. Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс|Зертхана сағаты | |1 |2 |3 |4 |5 | |Дәрістік сағаттар | |1 |Кіріспе. |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |Егіншіліктің |Өсімдік тіршілігінің факторлары| |Саудабаев Т. С., | | |ғылыми |және олармен үздіксіз | |Сейітов И.С Өсімдік | | |негіздері. |қамтамасыз етудің қажеттілігі. | |шаруашылығы өнімдерін | | |Өсімдік |Ауылшаруашылық дақылдарының осы| |өндіру технологиясы. | | |тіршілігінің |факторларға қоятын талаптары. | | | | |факторлары | | | | | |және егіншілік| | | | | |заңдары | | | | |2 |Ауыл |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |шаруашылық |Өсімдік тіршілігінің ғарыштық | |Саудабаев Т. С., | | |дақылдарының |жарық, жылу және жер бетіндегі | |Сейітов И.С Өсімдік | | |суға, ауаға, |ылғал, ауа, қоректік заттар | |шаруашылығы өнімдерін | | |жылуға, |факторлары. Оларды | |өндіру технологиясы. | | |қоректік |оптималдаудың, жоғары өнім | | | | |заттарға |алудың, топырақ құнарлылығын | | | | |қоятын |арттырудың және сақтаудың, | | | | |талаптары. |егіншілікте жүйелі түрде | | | | | |жүргізудің теориялық негізі | | | | | |егіншілік заңдары мен | | | | | |экологиялық принциптері. | | | |3,4 |Егіншіліктің |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |және өсімдік |Өсімдік тіршілігіне керек | |Саудабаев Т. С., | | |шаруашылығының|факторлардың өзара | |Сейітов И.С Өсімдік | | |негізгі |тепе-теңдігіжәне бір-бірімен | |шаруашылығы өнімдерін | | |заңдары |алмастыруға болмайтындығы заңы.| |өндіру технологиясы. | | | |Минимум, оптимум, максимум | | | | | |заңы. | | | |5,6 |Топырақ |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |құнарлығы оның|Топырақтың құнарлылығы мен оны | |Саудабаев Т. С., | | |түрлері және |құнарландыру -мол өнімнің | |Сейітов И.С Өсімдік | | |оларды ұдайы |негізі. Топырақ құналлылығының | |шаруашылығы өнімдерін | | |арттыру |түрлері. Құнарлықты ұлғаймалы | |өндіру технологиясы. | | | |ұдайы және қарапайым ұдайы | | | | | |жоғарылату. | | | |7 |Арам шөптер |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |және олардың |Арамшөптер, арамшөп қоспасы | |Саудабаев Т. С., | | |келтіретін |немесе ластаушылар, маманданған| |Сейітов И.С Өсімдік | | |зияндары. |және қоқыстық арамшөптер туралы| |шаруашылығы өнімдерін | | | |түсінік. Зияндылықтың фиотоцено| |өндіру технологиясы. | | | |тикалық статистикалық, | | | | | |экономикалық шектері. | | | |8 |Арам шөптерді |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |жіктеу |Арамшөптерді қоректену тәсілі, | |Саудабаев Т. С., | | | |өмір сүру ұзақтығы, өсіп-даму | |Сейітов И.С Өсімдік | | | |мерзімі, көбеюінің | |шаруашылығы өнімдерін | | | |ерекшеліктері бойынша топқа | |өндіру технологиясы. | | | |бөлу. | | | |9 | Арам |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |шөптермен |Карантиндік шаралар, тұқымды | |Саудабаев Т. С., | | |күресу |тазалау, органикалық | |Сейітов И.С Өсімдік | | |шаралары |тыңайтқыштарды дұрыс дайындау | |шаруашылығы өнімдерін | | | |және сақтау, суару суының | |өндіру технологиясы. | | | |тазалығы. | | | |10 |Арам шөптермен|Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |күресудің |Арамшөптердің топырақтағы | |Саудабаев Т. С., | | |агротехникалық|тұқымдарын вегативтік көбею | |Сейітов И.С Өсімдік | | |шаралары |мүшелерін жою әдістері. Көптеп | |шаруашылығы өнімдерін | | | |шыққан арамшөптерді отау. | |өндіру технологиясы. | |11 |Арам шөптердің|Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |химиялық және |Гербицидтердің арамшөптерге | |Саудабаев Т. С., | | |биологиялық |әсерінің механизмі, оларды | |Сейітов И.С Өсімдік | | |шаралары. |жіктеу, қолдану тәсілдері | |шаруашылығы өнімдерін | | | |мерзімі және қолданудың | |өндіру технологиясы. | | | |тиімділігін анықтайтын | | | | | |жағдайлар. | | | |12 |Ауыспалы |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |егістердің |Ауыспалы егістердің дамуы, | |Саудабаев Т. С., | | |ғылыми |тарихы. Ауыспалы егістердің | |Сейітов И.С Өсімдік | | |негіздері |ғылыми негіздері дамуындағы көп| |шаруашылығы өнімдерін | | | |жылдық далалық тәжірибелердің | |өндіру технологиясы. | | | |атқаратың рөлі. | | | |13 |Дақылдар |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |себілген |Парлар және олардың ауыспалы | |Саудабаев Т. С., | | |дақылдардың |егістегі рөлі. Ауыспалы егісті | |Сейітов И.С Өсімдік | | |ауыстырып |енгізудегі физикалық химиялық | |шаруашылығы өнімдерін | | |тұрудың |биологиялық және экономикалық | |өндіру технологиясы. | | |себептері және|себептеріне жалпы сипаттама | | | | |негізгі |беру. | | | | |дақылдарға | | | | | |сипаттама | | | | |14 |Ауыспалы |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |егістің |Өндірілетін негізгі өнім түріне| |Саудабаев Т. С., | | |жіктелуі |байланысты ауыспалы егістің | |Сейітов И.С Өсімдік | | | |далалық, малазықтық арнайы | |шаруашылығы өнімдерін | | | |типтерге бөлінуі.Ауыл | |өндіру технологиясы. | | | |шаруашылық дақылдары мен пардың| | | | | |арақатынасымен анықталатың | | | | | |түрлерге жіктелуі. | | | |15 |Топырақ |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |өңдеудің |Топырақ өңдеудің негізгі | |Саудабаев Т. С., | | |ғылыми |маңызы. Топырақ өңдегенде | |Сейітов И.С Өсімдік | | |негіздері және|жұмсалатын еңбек, қаражат, | |шаруашылығы өнімдерін | | |міндеттері |жанар – жағар майлар мөлшері. | |өндіру технологиясы. | | | |Тнапты қопсыту, ылғал қорын | | | | | |жинау, топырақтың құнарлығын | | | | | |арттыру және сақтау, топырақты | | | | | |эрозиядан қорғау, жасыл | | | | | |тыңайтқышты сіңіру және | | | | | |басқалар. | | | | Тәжірибелік сабақтар | |1 | | 3 -семестр |4 |М.Ш. Анафин | | |Әр түрлі |Топырақ типтеріндегі ылғал | |«Топырақтану және | | |топырақ |қорын анықтаудың зертханалық | |егіншілік» пәнінен | | |типтеріндегі |әдістемесі | |зертханалық және | | |ылғал қорын | | |тәжірибелік сабақтарға| | |есептеу. | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |2 |Жаздық |Арамшөптердің түрлері мен |2 |М.Ш. Анафин | | |арамшөптердің |танысу. Олардың суретін салу. | |«Топырақтану және | | |өкілдерімен | | |егіншілік» пәнінен | | |және олардың | | |зертханалық және | | |тұқымдарымен | | |тәжірибелік сабақтарға| | |танысу, | | |арналған оқу құралы. | | |суреттерін | | |2009ж | | |салу. | | | | |3 |Атпатамырлы |Атпатамырлы арамшөптердің |2 |М.Ш. Анафин | | |арамшөптердің |түрлерімен танысу, суретін | |«Топырақтану және | | |өкілдерімен |салу. | |егіншілік» пәнінен | | |және олардың | | |зертханалық және | | |тұқымдарымен | | |тәжірибелік сабақтарға| | |танысу, | | |арналған оқу құралы. | | |суреттерін | | |2009ж | | |салу. | | | | |4 |Арамшөптерді |Арамшөптермен күресудің |1 |М.Ш. Анафин | | |жою шаралары. |агротехникалық, химиялық, | |«Топырақтану және | | | |биологиялық тәсілдермен танысу.| |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |5,6 |Егіншілік |Егіншілік жүйесін дұрыс |1 |М.Ш. Анафин | | |жүйесі және |құрудағы арамшөптертердің | |«Топырақтану және | | |арамшөптер. |дамуына әсері. | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |7,8 |Қазақстан |Ауа райы топырақ жағдайына |1 |М.Ш. Анафин | | |аймақтарының |байланысты аууыспалы егіс | |«Топырақтану және | | |ауа райына |жүйесін құру. | |егіншілік» пәнінен | | |қысқаша шолу | | |зертханалық және | | |және осы | | |тәжірибелік сабақтарға| | |жерлерде | | |арналған оқу құралы. | | |қолданылатын | | |2009ж | | |ауыспалы | | | | | |егістер | | | | |9,10 |Топырақтың |Топырақтағы қоректік заттар |1 |М.Ш. Анафин | | |қоректік |режимін реттеу. | |«Топырақтану және | | |заттар режимі.| | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |11,12 |Топырақтың су |Топырақтағы су режимін реттеу. |2 |М.Ш. Анафин | | |режимі | | |«Топырақтану және | | | | | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |13,14 |Топырақтың ауа|Топырақтың ауа режимі реттеу. |1 |М.Ш. Анафин | | |режимі | | |«Топырақтану және | | | | | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |15 |Топырақтың |Топырақтың жылу режимі реттеу. |1 |М.Ш. Анафин | | |жылу режимі | | |«Топырақтану және | | | | | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |1 |4-семестр | |2 |М.Ш. Анафин | | |Ауыспалы |Ауыспалы егіс көлемінің | |«Топырақтану және | | |егісте |құрылымы. Кезектестіріп | |егіншілік» пәнінен | | |дақылдарды |орналастыру принциптері. | |зертханалық және | | |кезектестіріп | | |тәжірибелік сабақтарға| | |орналастыру | | |арналған оқу құралы. | | |принциптері | | |2009ж | |2 |Суармалы |Суармалы егіншіліктегі күріш |2 |М.Ш. Анафин | | |алқаптың |мақта қант қызылшасы темекі | |«Топырақтану және | | |егістігін |ауыспалы егістіктері олардың | |егіншілік» пәнінен | | |жобалау |нобайлары. | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |3 |Дәнді бос |Егістік ауыспалы егістік |2 |М.Ш. Анафин | | |ауыспалы |нобайлары. | |«Топырақтану және | | |егісін құру | | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |4 |Аыспалы егісті|Қазақстанның әртүрлі егіншілік |2 |М.Ш. Анафин | | |жобалау және |аймағында ауыспалы егістерді | |«Топырақтану және | | |игеру. |құрудың және игерудің негізгі | |егіншілік» пәнінен | | | |принциптері | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |5 |Топырақ |Топырақ өңдегенде жұмсалатын |2 |М.Ш. Анафин | | |өңдеудің |еңбек, қаражат, жанар – жағар | |«Топырақтану және | | |ғылыми |майлар мөлшері. | |егіншілік» пәнінен | | |негіздері | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |6 |Топырақ |Топырақты аударып өңдеу немесе |2 |М.Ш. Анафин | | |өңдеудің |аудармай өңдеу. Техникасы мен | |«Топырақтану және | | |әдістері мен |құралдармен таныстыру. | |егіншілік» пәнінен | | |тәсілдері | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |7 |Қазақстанның |Қазақстанның әртүрлі |3 |М.Ш. Анафин | | |әртүрлі |аймақтарында шаруашылық жерін | |«Топырақтану және | | |аймақтарында |дұрыс пайдалану әртүрлі | |егіншілік» пәнінен | | |егіншілік |агротехникалық шараларды | |зертханалық және | | |жүйелерін құру|пайдалану жүйесі. | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | 4. Өздік жұмыстары бойынша тақырыптардың тізімі. 1. Топырақ құнарлығының агрофизикалық көрсеткіштері және оны егіншілікте реттеу. 2. Топырақтың ауа режимі және оны реттеу. 3. Топырақтың жылу режимі және оны реттеу. 4. Топырақ эрозиясы және оның даму заңдылықтары. 5. Егістіктің және тпырақтың арамшөптенуін еске алу. 6. Эрозияға ұшырайтын жерлерднгі ттопырақ өңдеу жүйесінің ерекшеліктері. 7. Далалық жұмыстар сапасына агротехникалық баға беру. 8. Егіншілік жүйелер. 6 «Агроноимяға кіріспе» пәні бойынша оқу әдістемелік карта Кесте 3 . «Егіншілік» пәні бойынша оқу әдістемелік карта |Тақырып |Көрнекілік |Өздігінен зерттеуге |Бақылау | | |құралдар, |арналған сұрақтар |формасы | | |плакаттар, | | | | |зертханалық | | | | |стендтер. | | | |Дәрістік |Тәжірибел| | | | |сабақ |ік | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |1 |Әдістемелік | |АБ | |Егіншіліктің| |нұсқаулық, |Егіншіліктің ғылыми | | |ғылыми | |плакат,таблица. |негіздері. Өсімдік | | |негіздері. | | |тіршілігінің | | |Өсімдік | | |факторлары және | | |тіршілігінің| | |егіншілік заңдары | | |факторлары | | |деген не? | | |және | | | | | |егіншілік | | | | | |заңдары | | | | | |Ауыл |2 |Әдістемелік |Ауыл шаруашылық | | |шаруашылық | |нұсқаулық, |дақылдарының суға, |АБ | |дақылдарының| |плакат,таблица. |ауаға, жылуға, | | |суға, ауаға,| | |қоректік заттарға | | |жылуға, | | |қоятын талаптары | | |қоректік | | | | | |заттарға | | | | | |қоятын | | | | | |талаптары. | | | | | |Егіншіліктің|3 |Әдістемелік |Егіншіліктің және |АБ | |және өсімдік| |нұсқаулық, |өсімдік | | |шаруашылығын| |плакат,таблица. |шаруашылығының | | |ың негізгі | | |негізгі заңдары | | |заңдары | | | | | |Топырақ |4 |Әдістемелік |Топырақ құнарлығы |АБ | |құнарлығы | |нұсқаулық, |оның түрлері және | | |оның түрлері| |плакат,таблица. |оларды ұдайы арттыру | | |және оларды | | | | | |ұдайы | | | | | |арттыру | | | | | |Арам шөптер |5,6 |Видеоматериалдар|Арам шөптер және |АБ | |және олардың| |, стендтер. |олардың келтіретін | | |келтіретін | | |зияндары. | | |зияндары. | | | | | |Арам |7,8 |Видеоматериалдар|Арам шөптерді жіктеу |АБ | |шөптерді | |, стендтер. | | | |жіктеу | | | | | | Арам |9 |Видеоматериалдар| Арам шөптермен |МБ | |шөптермен | |, стендтер, |күресу шаралары | | |күресу | |таблицалар. | | | |шаралары | | | | | |Арам |10 |Видеоматериалдар|Арам шөптермен |АБ | |шөптермен | |, стендтер, |күресудің | | |күресудің | |суреттер. |агротехникалық | | |агротехникал| | |шаралары | | |ық шаралары | | | | | |Арам |11 |Видеоматериалдар|Арам шөптердің |АБ | |шөптердің | |, стендтер, |химиялық және | | |химиялық | |суреттер. |биологиялық шаралары.| | |және | | | | | |биологиялық | | | | | |шаралары. | | | | | |Ауыспалы |12 |Видеоматериалдар|Ауыспалы егістердің |АБ | |егістердің | |, стендтер, |ғылыми негіздері | | |ғылыми | |суреттер. | | | |негіздері | | | | | |Дақылдар |13 |Видеоматериалдар|Дақылдар себілген |АБ | |себілген | |, стендтер, |дақылдардың ауыстырып| | |дақылдардың | |суреттер |тұрудың себептері | | |ауыстырып | | |және негізгі | | |тұрудың | | |дақылдарға сипаттама | | |себептері | | | | | |және негізгі| | | | | |дақылдарға | | | | | |сипаттама | | | | | |Ауыспалы |14 |Видеоматериалдар|Ауыспалы егістің |АБ | |егістің | |, стендтер |жіктелуі | | |жіктелуі | |суреттер. | | | |Топырақ |15 |Кетселер, |Топырақ өңдеудің |МБ | |өңдеудің | |суреттер |ғылыми негіздері және| | |ғылыми | | |міндеттері | | |негіздері | | | | | |және | | | | | |міндеттері | | | | | 7 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы |Оқулықтардың, оқу- әдістемелік |Экземпляр |Студенттер|Қамтамасыз| |құралдарының атаулары |саны |дің саны |ету пайызы| |1. Жаңабаев Қ.Ш., Саудабаев Т. С., |5 |5 |100 | |Сейітов И.С Өсімдік шаруашылығы | | | | |өнімдерін өндіру технологиясы. | | | | |2. М.Ш. Анафин «Топырақтану және |5 |5 |100 | |егіншілік» пәнінен зертханалық және | | | | |тәжірибелік сабақтарға арналған оқу | | | | |құралы. 2009ж | | | | |3. Тазабекұлы Т., Тазабекова Е. |5 |5 |100 | |Топырақтану түсіндірме сөздігі. | | | | |Алматы; Рауан, 1993. | | | | | | | | | 8 Әдебиеттер 1. Негізгі әдебиет 1. Жаңабаев Қ.Ш., Саудабаев Т. С., Сейітов И.С Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы. 2. М.Ш. Анафин «Топырақтану және егіншілік» пәнінен зертханалық және тәжірибелік сабақтарға арналған оқу құралы. 2009ж 3. Тазабекұлы Т., Тазабекова Е. Топырақтану түсіндірме сөздігі. Алматы; Рауан, 1993 Қосымша әдебиет 8.2.1.В.Д. Блаватский, «Егіншіліктің туындауы және дамуы», Наука, М., 1967,180с. 8.2.2. Б.В. Андрианов, «Біздің ата- бабаларымыздың егіншілігі», Наука, М., 1978,160б
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz