Файл қосу
Интернет - журналистика
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Интернет журналистика және жаңа медиа» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: ____________ Хибадуллина Айжан Сапаровна, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, « 06 » 09 . 2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 « 06 » 09 . 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 « 17 » 09 . 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 « 18 » 09 . 2013 жыл. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 «____» __________ 2013ж. шыққан ПОӘК-нің № ____ БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1. Қолданыс аясы........................................................................ ............................3 2. Нормативтік сілтемелер.................................................................. ...................3-4 3. Жалпы ережелер.................................................................... .......................... 4-5 4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны........................5-7 5. СӨЖ-ның тақырыптары................................................................. ............. 7-8 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы…………………………………………..8-9 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы....................10-11 8. Әдебиеттер…………………………………………………………………11 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Интернет журналистика және жаңа медиа» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Интернет журналистика және жаңа медиа» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В050400 «Журналистика» мамандығының 3.08.308-2006 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - Оқу әдістемелік кешен Қазақ Ұлттық университетінің типтік бағдарламасына (Алматы,2007), Қазақстан Республикасы МЖМБС 3.08.308-2006 сәйкес дайындалған - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны а) Басты мәселе: Интернет журналистиканы зерттеуші ғалымдардың еңбектері арқылы журналистиканың теориялық негізін меңгеру; ә) Білім, машық, дағды және компотенция тізбегі. - Ақпарат құралдары жұмысындағы өзіндік белгілерін теориялық негізде игере отырып тәжірибемен ұштастыру; - Керекті жерінде шетел ақпарат көздерінің іс-тәжірибесіндегі жетістіктерін дәлелді талдауға пайдалану; - Қоғамдағы өзекті мәселелерді шетел теоретиктерінің пікірлері негізінде бүгінгі журналистердің қызметіндегі кемшіліктерін орынды сынға алып талдай білу. 3.2 Осы курстың мақсаты: «Интернет журналистика және жаңа медиа» пәні оқу жоспарымен білім берудің мемлекеттік стандарттарына сәйкес «журналистика» мамандығы бойынша бірінші семестрде оқытылады. Сондықтан бұл пән университеттік журналистік жоғары білімнің алғашқы теориялық курсы болып табылады және болашақ тәжірибелік қызметте кәсібилікті жақсы меңгеру үшін қажетті әмбебап білім кешенін береді. Интеренттуралы түсінік, бүкіләлемдік интернет торы, интернетпен жұмыс істеу, Интернеттің қажеттілігі, электронды газет-журналдардың маңыздылығы, жаңалықтар топтамасымен жұмыс туралы түсінік беру. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: «Интернеттегі журналистика» пәні журналистика бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде ақпараттық технологиялардың пайда болуы, қалыптасуы және даму сатыларын, жаңалықтар индустриясы технологиясымен таныстыра отырып әр елдегі ақпараттық технологиялардың қолданысынан, кәсіптік шеберлігінен, әдіс-тәсілдерінен жан-жақты мағлұмат беру. Осы пәнді жүргізу барысында студенттер телевидение, радио, Интернет, спутниктік байланыс, соңғы ақпараттық технологиялар туралы жалпы хабардар болады. Шетелдің ақпараттық тәжірибелері озық үлгілерімен танысып, қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдары туралы нақты мәліметтер ала отырып, олардың технологиялық механизмін түсіну қажет. Сондай-ақ БАҚ-тағы интернеттің маңызы туралы кеңірек мәлімет алуларына мүмкіндік жасау. Баспасөз, теледидар мен радиожүйелердің электронды газет пен журналдың типологиясы, ақпарат агенттіктерінің маңызы сынды мәселелер бұл пәнде қарастырылуы көзделген. 3.4 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: -Интерент журналистика және жаңа медианың өзекті мәселелерін білу; - Алған білімдерін практикадыа қолдана білу; - Жаңа медианың негізгі әдістерін меңгеру; - Теориялық далдау жасай алу; - Қазақ журналистикасының тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.7. Курстың пререквизиттері: Журналистикағы кіріспе, Қазақ журналистикасының тарихы, Публицистің шығармашылық негіздері 1.8. Курстың постреквизиті: Қоғаммен байланыстың қазіргі технологиялары, Медиадизайн 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | | 1- Модуль. Жаңа медиа. Медианың түрлері 1 | 1 |1,2 | |Кіріспе Интернет –әлеуметтік коммуникация | | | |түрлерінің кеңістігі. Ақпараттық қоғам және | | | |Интернет – журналистика | | | |2 Медианың түрлері. Қазақ тіліндегі жаңа | 1 |1,2, | |медиа | | | |3 Интернет - құрал | 1 | | |2- Модуль. Жаңа медиа және қазақ | 1 |1,2, | |журналистикасы | | | |1 Қазақ баспасөзінің болашағы – жаңа медиа | 1 |1,2 | |2 Интернет журналистикада репортажды | 1 |1,2, | |пайдалану жолдары | | | | 3 - Модуль. Америкадағы жаңа медианың дамуы | 1 |1,2,3, | | 1 Интернеттегі оқырман газеті | 1 |1,2, | | 2 Блог орнату және коммуникация | 1 |1,2,3 | | 4 - Модуль. Интернеттегі қылмыспен күрес | 1 |1,2,3, | |1 Интернеттегі қылмыс пен күрес | 1 |1,2 | |2 Онлайн формуласы | 1 |1,3, | |5- Модуль Жаңа медиа, азаматтық журналистика| 1 |1,3, | |және блогшылар | | | |1 Блогшыларды қадағалау | | | |2 Жеке бас құпиялылығы және авторлық құқық | 1 |1,2 | |3 Әлеуметтік желі және журналистика | 1 |1,2 | |Барлығы: 15 | |Практикалық (семинар) сабақтары | | 1- Модуль. Жаңа медиа. Медианың түрлері 1 |1 |1,2 | |Кіріспе Интернет –әлеуметтік коммуникация | | | |түрлерінің кеңістігі. Ақпараттық қоғам және | | | |Интернет – журналистика | | | |2 Медианың түрлері. Қазақ тіліндегі жаңа |1 |1,2,3, | |медиа | | | |3 Интернет - құрал |1 |1,2,3, | |2- Модуль. Жаңа медиа және қазақ |1 |1,2,3, | |журналистикасы | | | |1 Қазақ баспасөзінің болашағы – жаңа медиа |1 |1,2,3, | |2 Интернет журналистикада репортажды |1 |1,2,3, | |пайдалану жолдары | | | | 3 - Модуль. Америкадағы жаңа медианың дамуы |1 |1,2,3, | |1 Интернеттегі оқырман газеті |1 |1,2,3, | |2 Блог орнату және коммуникация |1 |1,2,3, | | 4 - Модуль. Интернеттегі қылмыспен күрес |1 |1,2,3, | |1 Интернеттегі қылмыс пен күрес |1 |1,2,3, | |2 Онлайн формуласы |1 |1,2,3, | |5- Модуль Жаңа медиа, азаматтық журналистика|1 |1,2,3, | |және блогшылар | | | |1 Блогшыларды қадағалау | | | |2 Жеке бас құпиялылығы және авторлық құқық |1 |1,2,3, | |3 Әлеуметтік желі және журналистика |1 |Интернет | | | |материалдарынан | |Барлығы: 15 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ |№ |Тапсырма тақырыптары |Бақылау түрі | |1 |Интернет – әлеуметтік коммуникация түрлерінің |Экспресс-сауалнама, жеке | | |кеңістігі. Ақпараттық қоғам және |жұмыс | | |Интернет-журналистика | | |2 |Интернет-БАҚ медиажүйенің бір бөлігі |Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |3 |Интернет БАҚ-тың социологиясы |Реферат жазу | |4 |Дәстүрлі БАҚ және жаңа медиа |Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |5 |Интернеттегі бұқаралық ақпараттың заңмен реттелуі |Реферат жазу | |6 |Мультимедиалық журналистің (Веб журналист) қызметі|Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |7 |Интернеттің тарихы |Реферат жазу | |8 |Интернет журналистиканың жанрлары |Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |9 |Интернеттегі қазақ газеттері |Экспресс-сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |10 |Отандық интернет журналистиканың дамуы, қалыптасуы|Экспресс- сауалнама, | | | |реферат | |11 |Онлайн-журналистиканың тілдік ерекшеліктері |Экспресс- сауалнама, | | | |реферат | |12 |Интернет БАҚ. Конвергентті редакцияның жұмысын |Экспресс- ауалнама, | | |ұйымдастыру |реферат | |13 |Интернет журналистика және этика мәселелері |Экспресс- сауалнама | |14 | ВЕБ-ХОСТИНГ |Экспресс-сауалнама, | | | |тренинг | |15 | www.minber.kz сайтымен танысу. Мазмұнын саралау.|Әлеуметтік желімен жұмыс | | |www.abai.kz сайтымен салыстыру | | |16 | Word форматында әзірленіп, кем дегенде 500 сөзбен|Әлеуметтік желімен жұмыс | | |әлеуметтік желіде жариялануы керек | | |17 | Блог тіркеу |Экспресс- сауалнама | |18 | Әлеуметтік желі мен олардың түрлері |Экспресс- сауалнама, | | | |реферат | |19 | Әлеуметтік желіде ақпарат жариялаудың |Экспресс-сауалнама, | | |ерекшеліктерін меңгеру |тренинг | 5.1. СТУДЕНТТІҢ ОҚЫТУШЫМЕН ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ 5.1. Интернет - журналистика 5.2.Чат. Онымен жұмыс істеу 5.3. Интернет журналистикада репортажды қолдану 5.4. Интернеттегі қазақ газеттері 5.5. Твиттерді қолдану 5.6. Фейсбукта ақпарат алмасу 5.7. Әлеуметтік желі түрлері мен олардың ерекшеліктері 5.8. Жаһандану және ақпараттық майдан 5.9. Баспасөздің желіге енуі 5.10. Каспионет-Қазақстанның байланыс жүйесі 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Семниар сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | | 1- Модуль. Жаңа | 1- Модуль. Жаңа |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Ауызша | |медиа. Медианың |медиа. Медианың |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет | | |түрлері 1 Кіріспе |түрлері 1 Кіріспе |монологтан |материалдары, | | |Интернет –әлеуметтік|Интернет –әлеуметтік |диалогқа |сайттарды қарау | | |коммуникация |коммуникация | | | | |түрлерінің |түрлерінің кеңістігі. | | | | |кеңістігі. |Ақпараттық қоғам және | | | | |Ақпараттық қоғам |Интернет – | | | | |және Интернет – |журналистика | | | | |журналистика | | | | | |2 Медианың түрлері. |2 Медианың түрлері. |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Жазбаша, | |Қазақ тіліндегі жаңа|Қазақ тіліндегі жаңа |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет |ауызша | |медиа |медиа |монологтан |материалдары, | | | | |диалогқа |сайттарды қарау | | |3 Интернет - құрал |3 Интернет - құрал |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Ауызша | | | |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет | | | | |монологтан |материалдары, | | | | |диалогқа |сайттарды қарау | | |2- Модуль. Жаңа |2- Модуль. Жаңа медиа |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Жазбаша, | |медиа және қазақ |және қазақ |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет |ауызша | |журналистикасы |журналистикасы |монологтан |материалдары, | | | | |диалогқа |сайттарды қарау | | |1 Қазақ баспасөзінің|1 Қазақ баспасөзінің |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Жазбаша, | |болашағы – жаңа |болашағы – жаңа медиа |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет |ауызша | |медиа | |монологтан |материалдары, | | | | |диалогқа |сайттарды қарау | | |2Интернет |2Интернет |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Ауызша | |журналистикада |журналистикада |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет | | |репортажды пайдалану|репортажды пайдалану |монологтан |материалдары, | | |жолдары |жолдары |диалогқа |сайттарды қарау | | | 3 - Модуль. | 3 - Модуль. |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша | |Америкадағы жаңа |Америкадағы жаңа |Жаңа медиа: |тапсырмалары-мен| | |медианың дамуы |медианың дамуы |монологтан |жұмыс | | | | |диалогқа | | | | 1 Интернеттегі | 1 Интернеттегі |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Ауызша | |оқырман газеті |оқырман газеті |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет | | | | |монологтан |материалдары, | | | | |диалогқа |сайттарды қарау | | | 2 Блог орнату және | 2 Блог орнату және |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Жазбаша, | |коммуникация |коммуникация |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет |ауызша | | | |монологтан |материалдары, | | | | |диалогқа |блог құру | | | 4 - Модуль. | 4 - Модуль. |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Жазбаша, | |Интернеттегі |Интернеттегі қылмыспен|Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет |ауызша | |қылмыспен күрес |күрес |монологтан |материалдары, | | | | |диалогқа |сайттарды қарау | | |1 Интернеттегі |1 Интернеттегі қылмыс |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Жазбаша, | |қылмыс пен күрес |пен күрес |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет |ауызша | | | |монологтан |материалдары, | | | | |диалогқа |сайттарды қарау | | |2 Онлайн формуласы |2 Онлайн формуласы |Дәріс тезисі, |Компьютермен |Ауызша | | | |Жаңа медиа: |жұмыс, Интернет | | | | |монологтан |материалдарын | | | | |диалогқа |қарау | | |5- Модуль Жаңа |5- Модуль Жаңа медиа,|Дәріс тезисі, |Интернет |Ауызша | |медиа, азаматтық |азаматтық журналистика|Жаңа медиа: |материалдары, | | |журналистика және |және блогшылар |монологтан |сайттармен жұмыс| | |блогшылар |1 Блогшыларды |диалогқа | | | |1 Блогшыларды |қадағалау | | | | |қадағалау | | | | | |2 Жеке бас |2 Жеке бас құпиялылығы|Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс |Ауызша | |құпиялылығы және |және авторлық құқық |Жаңа медиа: | | | |авторлық құқық | |монологтан | | | | | |диалогқа | | | |3 Әлеуметтік желі |3 Әлеуметтік желі және|Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына|Жазбаша | |және журналистика |журналистика |бақылау |жауап беру | | | | |тапсырмалары | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1 Жаңа медиа: |2 |22 |16% | |монологтан диалогқа | | | | |2 Балапанов Е., |1 |22 |10% | |Бөрібаве Б., Мадьярова | | | | |Г. Жаңа ақпараттық | | | | |технологиялар | | | | |3 Донер Д. Публикация в|2 |22 |16% | |интернет | | | | |4 Кихтан В.В. |2 |22 |16% | |Информационные | | | | |технологии в | | | | |журналистике. | | | | |5. Арестова О.Н., |2 |22 |16% | |Бабанин Л.Н., | | | | |Войскунский А.Е. | | | | |Мотивация пользователей| | | | |Интернета /Вестник МГУ.| | | | |6 Джадоян А., Коханова |1 |22 |11% | |Л., Калмыков А. СМИ и | | | | |современные | | | | |медиа-технологии. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1. А. Еркімбай Жаңа медиа: монологтан диалогқа. - А.: «Асыл кітап» баспасы, 2012 8.1.2. Балапанов Е., Бөрібаве Б., Мадьярова Г. Жаңа ақпараттық технологиялар –А.,2007 8.1.3. Донер Д. Публикация в интернет – А.,2009 8.1.4. Кихтан В.В. Информационные технологии в журналистике.- Ростов на Дону: Феникс,2009 8.1.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Арестова О.Н., Бабанин Л.Н., Войскунский А.Е. Мотивация пользователей Интернета /Вестник МГУ, 2008. 8.2.2. Джадоян А., Коханова Л., Калмыков А. СМИ и современные медиа- технологии. М.: Асмо-пресс,2009. 8.2.3. Засурский И., Засурский Я., Вартанова Е.И. и др. Средство массовой информации постсоветской Росии. М.: Аспект-пресс, 2009.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz