Файл қосу

Оқытудың дәстүрлі әдістері




|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                                 |
|Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті                                     |
|Ақпараттық – коммуникациялық технологиялар факультеті                               |
|                                   |                    |                           |
|3 деңгейдегі СМК құжаты            |ПОӘК                |                           |
|                                   |                    |                           |
|                                   |                    |ПОӘК 042-39.1.125/01-2015  |
|                                   |                    |                           |
|                                   |                    |                           |
|                                   |                    |                           |
|ПОӘК                               |03.09.2015 ж        |                           |
|Оқытушыға арналған                 |№2 басылым          |                           |
|«Информатиканы оқыту әдістемесі»   |                    |                           |
|пәні бойынша оқу жұмыс бағдарламасы|                    |                           |
|                                   |                    |                           |
















                      «Информатиканы оқыту әдістемесі»
                        пәнін оқыту-әдістемелік кешен


                5B060200 - «Информатика» мамандығына арналған




                 Оқытушыға арналған оқу  жұмыс бағдарламасы
















































                                    Семей
                                    2015
Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_________ Информатика  кафедрасының   аға  оқытушысы  Жумаханова
Д.А, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті
      «___»__________ 2015 ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Информатика ж2не
кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № ______ “____” _____________ 2015 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ А.А. Абишева

2.2. ФМФ – дің   әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды


      Хаттама  №____  «____»  __________  2015 ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Қ.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2015 ж.


Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы______________ Г.К.Искакова


ЕКІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ


















                                   МАЗМҰНЫ

|Қолданылу облысы                                         |       |
|Нормативті сілтемелер                                    |       |
|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны     |       |
|Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары             |       |
|Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                        |       |
|Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы         |       |
|Әдебиеттер                                               |       |



                             1. Қолданылу облысы
      «Информатиканы  оқыту  әдістемесі»  пәні   бойынша   Оқыту-әдістемелік
комплекс   «5В060200-Информатика»   мамандығының   студенттеріне   арналған.
Комплекс  студенттерді  пәннің   мазмұнымен,   пәннің   көкейкестілігі   мен
қажеттілігімен,  курс  саясатымен,  оқу  барысында   үйренетін   машықтармен
таныстырады. Оқыту-әдістемелік кешен пәнді оқыту үшін негізгі  бағдар  болып
табылады.


                          2. Нормативті сілтемелер
      Бұл «Информатиканы оқыту әдістемесі»  пәні бойынша Оқытушыға  арналған
оқу  жұмыс  бағдарламасы  оқыту  процесін  келесі   құжаттарда   келтірілген
талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және  реттейді:
         –  СТУ  042  –ГУ–4-2013  Университет   стандарты   «Пәннің   оқыту
           әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»;
         –   ДП-042-1.01–2013   Құжатталған   процедура    «Пәннің    оқыту
           әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны»


                             3. Жалпы жағдайлар
    3. 1. Пәннің қысқаша мазмұны
            Қазіргі заманға информатика мұғалімі тек пән мұғалімі ғана емес,
сонымен  қатар  ол  мектепте  компьютерді  қолдану  арқылы  қазіргі  заманғы
идеяларға және оқыту технологияларына  жол  сілтеуші.  Атап  айтатын  болсақ
мектепте ақпараттық технология құралдарына деген қарым қатынас  қалыптасады:
не қорқыныш пен бөтенсу, не қызығушылық  пен  практикалық  есептерді  шешуге
қолдана білуі.  Осыған сәйкес  жоғарғы  оқу  орнында   «Информатиканы  оқыту
әдістемесі» пәні курсын жүргізетін оқытушылардың жауакершілігі арта  түседі,
себебі курс компьютерлендіру саласындағы мектептің  қазіргі  жағдайын,  және
ертеңгісін, яғни қашықтан оқу мен мектеп оқушыларын  оқыту  кәдімгі  құбылыс
болғандағысын қамту керек.
      Оқу әдістемелік кешенде келешекте  информатика  пәнін  1-ден  11  (12)
–сыныптардың  оқитыны   ескеріліп  информатикаға   оқытудың   теориясы   мен
әдістемесі көрсетілген, сонымен  қатар   мектеп  информатика  курсы  бойынша
білім мазмұнының ерекшеліктері бейнеленген. Онда  әлемнің  жүйелі-ақпараттық
картинасына сәйкес көзқарасты қалыптастыру көрсетілген,  алгоритмдеуге  және
программалауға оқытудың әдістері мен тәсілдері  жазылған,  ЭЕМ  қолданушының
дағдысын қалыптастыру әдісі жазылған.




    3.2. Пәннің мақсаты
    • Жоғары ғылыми-әдістемелік тұрғыдан сабақтар өткізе алатын;
    • мектепте  информатика  бойынша  сыныптан  тыс  жұмыстарды  ұйымдастыра
      алатын;
    • оқыту үрдісінде компьютерді қолданғысы келетін басқа пән мұғалімдеріне
      көмек көрсете білетін әдістемелік тұрғыдан сауатты информатика пәнінің
      мұғалімін даярлау курстың негізгі мақсаты болып табылады.


    3.3. Пән міндеті:
      •   информатикадан   сабақтарды    әдістемелік    тұрғыдан    сауатты
        ұйымдастыратын  және  өткізетін   болашақ   информатика   мұғалімін
        даярлау;
      • осы уақытқа дейін жинақталған информатиканы оқытудағы әдістер  және
        тәсілдермен студенттерді таныстыру;
      • информатика бойынша  сыныптан  тыс  жұмыстарды  жүргізудің  әртүрлі
        формаларын оқыту;
      • информатика курсына жыл сайын өзгерістер енгізіліп  отыратындықтан,
        болашақ информатика мұғалімдерінің курсты сауатты  оқытуға  қажетті
        шығармашылық қабілеттерін дамыту.
      3.4. Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің
     Білуі және орындай алу керек:
     • жан-жақты  дамыған  тұлғаны  қалыптастырудағы  информатиканың  орнын
       түсіну;
     • информатикаға оқытудың негізгі концепцияларын, сонымен қатар олардың
       негізгізінде құрылған бағдарламалар мен оқулықтарды білу;
     •  мектеп  информатикасын  әртүрлі  деңгейде  оқытудың  мазмұнды  және
       әдістемелік аспектілерін білу;
     • курстың программалық  жабдықтарын  қолдана   және  олардың  мақсатқа
       сәйкестілігін әдістемелік  бағалай білу;
     •  информатикадан    сабақты   ұйымдастырудағы,   жоспарлаудағы   және
       жабдықтаудағы мұғалімнің жұмысының мазмұнын білу.


    3.5. Пән  пререквизиттары:
    3.5.1 информатика
    3.5.2 Алгоритмдер және деректер құрылымы


    3.6.  Пән постреквизиттары:
        3.6.1.Педагогикалық практика


                1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат


    |Курс                                   |Семестр|Кредит                            |
|1                                      |2      |3                                 |
|Дәріс сабақтары                                                                   |
|Информатикаға оқытудың әдістемелік     |1      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|негізі                                 |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Халықова К.З. Информатиканы оқыту |
|                                       |       |әдістемесі. Алматы, 2000 ж.       |
|Мектеп курсының мазмұны                |1      |Ермеков Н.Т., Стифутна Н.Ф.       |
|                                       |       |Информатика 7 сынып: Оқулық.      |
|                                       |       |Алматы, «Атамұра», 2003 ж.        |
|                                       |       |Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф.        |
|                                       |       |Информатика 8 сынып: оқулық.      |
|                                       |       |Алматы, «Атамұра», 2004 ж.        |
|                                       |       |Бурибаев Б., Нақысбеков Б.,       |
|                                       |       |Мадьярова Г.  Информатика және    |
|                                       |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып:  Оқулық.  Алматы, «Мектеп»,|
|                                       |       |2005 ж.                           |
|Қазіргі заманға мектеп  информатика    |1      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|курсының философиялық аспектілері      |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Лапчик М.П. , Семакин И.Г., Хеннер|
|                                       |       |Методика преподавания информатики:|
|                                       |       |учебное пособие для студ.педвузов |
|                                       |       |– М.: Издательский центр          |
|                                       |       |«Академия», 2001.                 |
|Төменгі сыныптар үшін пропедевтикалық  |1      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|курс                                   |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Бочкин А.И. Методика преподавания |
|                                       |       |информатики: Учеб.пособие.- Мн.:  |
|                                       |       |Выш.шк., 1998.                    |
|Оқушылардың алгоритмдік ойлауын дамыту |4      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|                                       |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Бочкин А.И. Методика преподавания |
|                                       |       |информатики: Учеб.пособие.- Мн.:  |
|                                       |       |Выш.шк., 1998.                    |
|ЭЕМ қолданушы дағдысын қалыптастыру    |4      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|                                       |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Лапчик М.П. , Семакин И.Г., Хеннер|
|                                       |       |Методика преподавания информатики:|
|                                       |       |учебное пособие для студ.педвузов |
|                                       |       |– М.: Издательский центр          |
|                                       |       |«Академия», 2001.                 |
|Глобальды желіде сабақтарды ұйымдастыру|3      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|әдістері                               |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|Машықтану сабақтары                                                               |
|Бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар,   |2      |Ермеков Н.Т., Стифутина Н.Ф.      |
|оқу құралдары – олардың құрылымы мен   |       |Информатика 7 сынып: Оқулық.      |
|мазмұны.                               |       |Алматы, «Атамұра», 2003 ж.        |
|                                       |       |Ермеков Н.Т., Стифутина Н.Ф.      |
|                                       |       |Информатика 8 сынып: оқулық.      |
|                                       |       |Алматы, «Атамұра», 2004 ж.        |
|                                       |       |Бурибаев Б., Нақысбеков Б.,       |
|                                       |       |Мадьярова Г.  Информатика және    |
|                                       |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып:  Оқулық.  Алматы, «Мектеп»,|
|                                       |       |2005 ж.                           |
|                                       |       |Ермеков Н., Кузина Е., Крепп Л.,  |
|                                       |       |Пилипенко С.  Информатика 7 сынып:|
|                                       |       |Дидактикалық материалдар.         |
|                                       |       |Практикум. Алматы, «Атамұра», 2003|
|                                       |       |ж.                                |
|                                       |       |Ермеков Н. Және басқалар.         |
|                                       |       |Информатика 8 сынып: Дидактикалық |
|                                       |       |материалдар. Практикум. Алматы,   |
|                                       |       |«Атамұра», 2004 ж.                |
|                                       |       |Б.Бурибаев, Р.Дузбаева,           |
|                                       |       |А.Махметова, Информатика және     |
|                                       |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып, Есептер және жаттығулар    |
|                                       |       |жинағы, Алматы «Мектеп», 2005 ж.  |
|Есептеу техникасының кабинеті          |1      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|                                       |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Бочкин А.И. Методика преподавания |
|                                       |       |информатики: Учеб.пособие.- Мн.:  |
|                                       |       |Выш.шк., 1998.                    |
|Информатиканың программалық жабдықтары.|2      |Бурибаев Б., Нақысбеков Б.,       |
|Мектеп ДЭЕМ-і үшін негізгі тілдерге    |       |Мадьярова Г.  Информатика және    |
|шолу                                   |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып:  Оқулық.  Алматы, «Мектеп»,|
|                                       |       |2005 ж.                           |
|                                       |       |Б.Бурибаев, Р.Дузбаева,           |
|                                       |       |А.Махметова, Информатика және     |
|                                       |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып, Есептер және жаттығулар    |
|                                       |       |жинағы, Алматы «Мектеп», 2005 ж.  |
|Сабақ және оның құрылымы               |1      |Халықова К.З. Информатиканы оқыту |
|                                       |       |әдістемесі. Алматы, 2000 ж.       |
|                                       |       |Бочкин А.И. Методика преподавания |
|                                       |       |информатики: Учеб.пособие.- Мн.:  |
|                                       |       |Выш.шк., 1998.                    |
|Оқытудың дәстүрлі әдістері.            |1      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|                                       |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Лапчик М.П. , Семакин И.Г., Хеннер|
|                                       |       |Методика преподавания информатики:|
|                                       |       |учебное пособие для студ.педвузов |
|                                       |       |– М.: Издательский центр          |
|                                       |       |«Академия», 2001.                 |
|Сабақта білім тексерудің формалары мен |2      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|әдістері                               |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Халықова К.З. Информатиканы оқыту |
|                                       |       |әдістемесі. Алматы, 2000 ж.       |
|Алгоритмдік ойдлауды қалыптастыру      |2      |Бурибаев Б., Нақысбеков Б.,       |
|                                       |       |Мадьярова Г.  Информатика және    |
|                                       |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып:  Оқулық.  Алматы, «Мектеп»,|
|                                       |       |2005 ж.                           |
|                                       |       |Б.Бурибаев, Р.Дузбаева,           |
|                                       |       |А.Махметова, Информатика және     |
|                                       |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып, Есептер және жаттығулар    |
|                                       |       |жинағы, Алматы «Мектеп», 2005 ж.  |
|                                       |       |                                  |
|Ашық программалар әдісі                |1      |Бурибаев Б., Нақысбеков Б.,       |
|                                       |       |Мадьярова Г.  Информатика және    |
|                                       |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып:  Оқулық.  Алматы, «Мектеп»,|
|                                       |       |2005 ж.                           |
|                                       |       |Б.Бурибаев, Р.Дузбаева,           |
|                                       |       |А.Махметова, Информатика және     |
|                                       |       |есептеуіш техника негіздері  9    |
|                                       |       |сынып, Есептер және жаттығулар    |
|                                       |       |жинағы, Алматы «Мектеп», 2005 ж.  |
|                                       |       |                                  |
|Оқытуды ұйымдастыру формаларының жүйесі|1      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|                                       |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Халықова К.З. Информатиканы оқыту |
|                                       |       |әдістемесі. Алматы, 2000 ж.       |
|Информатикадан сыныптан тыс жұмыстар   |2      |Софронова Н.В. «Теория и методика |
|                                       |       |обучения информатике», Москва     |
|                                       |       |«Высшая школа», 2004 г.           |
|                                       |       |Лапчик М.П. , Семакин И.Г., Хеннер|
|                                       |       |Методика преподавания информатики:|
|                                       |       |учебное пособие для студ.педвузов |
|                                       |       |– М.: Издательский центр          |
|                                       |       |«Академия», 2001.                 |

               5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
5.1 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары:
СӨЖ №1. Компьютерлік білім.
СӨЖ №2 Информатикаға оқытудың техникалық жабдықтары.
СӨЖ №3. Оқытуды ұйымдастыру формаларының жүйесі.
СӨЖ №4. ҚПЖ дайындау әдістемесі.
СӨЖ №5. Информатиканың программалық жабдықтары.
СӨЖ №6. Басқа пәндерді оқуда ЭЕМ қолдану.
СӨЖ №7. Курсты оқудағы ақпараттық жабдықтар.
СӨЖ №8. Сабақтарды жоспарлау.
СӨЖ №9. Сабақтарды дайындау және ұйымдастыру.
СӨЖ №10. Ет кабинетінде өткен сабақты талдау.
СӨЖ №11. Информатикаға кіріспе.
СӨЖ №12. Программалық жабдықты меңгеру әдістемесі.
СӨЖ №13. Алгоритмдеу және пргограммалау негіздерін оқыту әдістемесі.
СӨЖ №14. Программалау тілдерін оқыту әдістемесі.
СӨЖ №15. Оқу модельдеуі және компьютерлендіру.
5.2 Студенттердің оқытушымен орындайтын өздік жұмыстары:
СОӨЖ №1. Информатика пәнінен оқу жылының 3-ші тоқсанға арналған оқу –
тәрбие жұмысының календарлық жоспарын таблица бойынша құру.
СОӨЖ №2. Мектептік ДЭЕМ үшін негізгі тілдердің көрінісі.
СОӨЖ №3. Информатиканы оқыту процессіндегі оқу рөлдік ойындарының орны  және
рөлі.
СОӨЖ №4. Информатика сабағында конспектінің құрылуы.
СОӨЖ №5. Информатика сабағында көрнекті құралдарды (плакаттар, кино  оқулығы
            және теледидар, мультимедия) қолдану.
СОӨЖ №6. Сабақта білім текскру түрлері мен әдістері.

                    6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта

3-кесте. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта

|Тақырыптар                            |Көрнекілік    |Өзбетімен оқуға|Бақылау түрі  |
|                                      |құрал,        |сұрақтар       |              |
|                                      |плакаттар,    |               |              |
|                                      |техникалық    |               |              |
|                                      |жабдық        |               |              |
|Дәріс сабақтары   |Машықтану сабақтары|              |               |              |
|1                 |2                  |3             |4              |5             |
|Информатикаға     |Бағдарламалар,     |Дәріс         |Мектеп         |ауызша        |
|оқытудың          |жоспарлар,         |конспектісі   |информатикасын |              |
|әдістемелік негізі|оқулықтар, оқу     |              |оқыту неше     |              |
|                  |құралдары – олардың|              |кезеңнен       |              |
|                  |құрылымы мен       |              |тұрады?        |              |
|                  |мазмұны.           |              |Информатиканы  |              |
|                  |                   |              |мектепте       |              |
|                  |                   |              |оқытуда сапасын|              |
|                  |                   |              |арттыру үшін   |              |
|                  |                   |              |қандай жұмыстар|              |
|                  |                   |              |жүргізілуде?   |              |
|Мектеп курсының   |Есептеу            |Дәріс         |Қазіргі уақытта|ауызша        |
|мазмұны           |техникасының       |конспектісі   |информатикадан |              |
|                  |кабинеті           |              |мектеп курсының|              |
|                  |                   |              |қандай         |              |
|                  |                   |              |бағыттары      |              |
|                  |                   |              |оқытылады?     |              |
|                  |                   |              |Гуманитарлық   |              |
|                  |                   |              |бағыт қандай   |              |
|                  |                   |              |мақсатты       |              |
|                  |                   |              |көздейді?      |              |
|                  |                   |              |Жаратылыстану  |              |
|                  |                   |              |бағыты қандай  |              |
|                  |                   |              |мақсатты       |              |
|                  |                   |              |көздейді?      |              |
|Қазіргі заманға   |Информатиканың     |Дәріс         |Ақпараттық     |ауызша        |
|мектеп            |программалық       |конспектісі   |қоғамның       |              |
|информатика       |жабдықтары. Мектеп |              |философиялық   |              |
|курсының          |ДЭЕМ-і үшін негізгі|              |концепциясының |              |
|философиялық      |тілдерге шолу      |              |тұжырымы?      |              |
|аспектілері       |                   |              |Оқушылар білімі|              |
|                  |                   |              |мен дағдысына  |              |
|                  |                   |              |қандай талаптар|              |
|                  |                   |              |қойылады?      |              |
|Төменгі сыныптар  |Сабақ және оның    |Дәріс         |Мектепке       |ауызша        |
|үшін              |құрылымы           |конспектісі   |информатикадан |              |
|пропедевтикалық   |                   |              |пропевтикалық  |              |
|курс              |                   |              |курсты         |              |
|                  |                   |              |енгізудің      |              |
|                  |                   |              |тиімділікті    |              |
|                  |                   |              |қандай?        |              |
|                  |                   |              |Бастауыш       |              |
|                  |                   |              |сыныпта        |              |
|                  |                   |              |информатиаканы |              |
|                  |                   |              |оқытуда қандай |              |
|                  |                   |              |әдстерді       |              |
|                  |                   |              |қолданған дұрыс|              |
|                  |                   |              |деп санайсыз?  |              |
|Оқушылардың       |Оқытудың дәстүрлі  |Компьютер     |Алгоритмдеуге  |Есептер шығару|
|алгоритмдік       |әдістері.          |              |оқытуда қандай |              |
|ойлауын дамыту    |                   |              |әдістерді      |              |
|                  |                   |              |қолданған      |              |
|                  |                   |              |дұрыс?         |              |
|                  |                   |              |Программалауға |              |
|                  |                   |              |оқытуда қандай |              |
|                  |                   |              |әдістерді      |              |
|                  |                   |              |қолданған      |              |
|                  |                   |              |дұрыс?         |              |
|                  |                   |              |Мектепте       |              |
|                  |                   |              |модельдеуді    |              |
|                  |                   |              |оқытуда қандай |              |
|                  |                   |              |модельдер      |              |
|                  |                   |              |қолданылады?   |              |
|ЭЕМ қолданушы     |Сабақта білім      |Компьютер     | Графикалық    |ауызша        |
|дағдысын          |тексерудің         |              |редакторларды  |              |
|қалыптастыру      |формалары мен      |              |оқытуда қандай |              |
|                  |әдістері           |              |әдістер        |              |
|                  |                   |              |қолданылады?   |              |
|                  |                   |              |Кестелік       |              |
|                  |                   |              |процессорларды |              |
|                  |                   |              |оқытуда «қара  |              |
|                  |                   |              |жәшік» әдісін  |              |
|                  |                   |              |қолануға бола  |              |
|                  |                   |              |ма?            |              |
|                  |                   |              |Мәтіндік       |              |
|                  |                   |              |редакторларды  |              |
|                  |                   |              |оқытуда олардың|              |
|                  |                   |              |тарихына       |              |
|                  |                   |              |қалайша        |              |
|                  |                   |              |тоқталған дұрыс|              |
|                  |                   |              |деп ойлайсыз?  |              |
|                  |                   |              |               |              |
|                  |                   |              |Мәліметтер     |              |
|                  |                   |              |қорын мектепте |              |
|                  |                   |              |оқытудың       |              |
|                  |                   |              |маңыздылығы    |              |
|                  |                   |              |неде?          |              |
|Глобальды желіде  |Алгоритмдік        |Компьютер     |Желі           |ауызша        |
|сабақтарды        |ойдлауды           |              |тақырыптары    |              |
|ұйымдастыру       |қалыптастыру       |              |нешінші        |              |
|әдістері          |                   |              |сыныптарда     |              |
|                  |                   |              |оқытылады?     |              |
|                  |                   |              |Интернет       |              |
|                  |                   |              |желісін оқытуда|              |
|                  |                   |              |қандай         |              |
|                  |                   |              |тақырыптар     |              |
|                  |                   |              |басшылыққа     |              |
|                  |                   |              |алынады?       |              |
|                  |                   |              |Қашықтан оқыту |              |
|                  |                   |              |технологиясын  |              |
|                  |                   |              |түсіндіріңіз.  |              |
|                  |                   |              |Электрондық    |              |
|                  |                   |              |оқулықтар      |              |
|                  |                   |              |оқытушы және   |              |
|                  |                   |              |оқушы үшін     |              |
|                  |                   |              |қандай         |              |
|                  |                   |              |пайдаларын     |              |
|                  |                   |              |асырады?       |              |
|                  |Ашық программалар  |Компьютер     |Ашық           |программа     |
|                  |әдісі              |              |программалар   |              |
|                  |                   |              |құрыңыз        |              |
|                  |Оқытуды ұйымдастыру|Дәріс         |Бір сабақты    |Сабақ жоспары |
|                  |формаларының жүйесі|конспектісі   |оқытудың       |              |
|                  |                   |              |формасын       |              |
|                  |                   |              |дайындаңыз     |              |
|                  |Информатикадан     |Компьютер     |Сыныптан тыс   |Сабақ жоспары |
|                  |сыныптан тыс       |              |жұмыс даярлаңыз|              |
|                  |жұмыстар           |              |               |              |

            7.  Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы
4-кесте. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы
|Оқулықтар мен оқу-әдістемелік    |Экз. саны  |Студенттер саны  |Жабдықталу         |
|құралдардың аттары               |           |                 |%                  |
|1                                |2          |3                |4                  |
|Софронова Н.В. «Теория и методика|1          |6                |16                 |
|обучения информатике», Москва    |           |                 |                   |
|«Высшая школа», 2004 г.          |           |                 |                   |
|Лапчик М.П. , Семакин И.Г.,      |1          |6                |16                 |
|Хеннер                           |           |                 |                   |
|Методика преподавания            |           |                 |                   |
|информатики: учебное пособие для |           |                 |                   |
|студ.педвузов – М.: Издательский |           |                 |                   |
|центр «Академия», 2001.          |           |                 |                   |
|Бочкин А.И. Методика преподавания|3          |6                |50                 |
|информатики: Учеб.пособие.- Мн.: |           |                 |                   |
|Выш.шк., 1998.                   |           |                 |                   |
|Халықова К.З. Информатиканы оқыту|10         |6                |100                |
|әдістемесі. Алматы, 2000 ж.      |           |                 |                   |
|Е. Бидайбеков, Е. Медеуов, А.    |1          |6                |16                 |
|Ниязбаев. Информатика бастамалары|           |                 |                   |
|(алгоритмдеу). Алматы, 1990ж.    |           |                 |                   |
|Балапанов Е.К., Бөрібаев Б.      |10         |6                |100                |
|Информатикадан 30 сабақ, Алматы, |           |                 |                   |
|1999 ж.                          |           |                 |                   |
|Могилев А.В., Пак Н.И., Хеннер   |10         |6                |100                |
|Е.К. Информатика: уч.пособие.    |           |                 |                   |
|–М.:изд.центр «Академия», 2000ж. |           |                 |                   |
|Симонович С., Евсеев             |10         |6                |100                |
|Г.Практическая информатика:      |           |                 |                   |
|Инфорком- Пресс, 1998г.          |           |                 |                   |
|Макарова Н.В. Информатика.       |3          |50               |50                 |
|Практикум. Москва, 1998 г.       |           |                 |                   |
|Семакина И., Хеннер Е. Задачник  |1          |6                |100                |
|практикум. 1,2 том. Москва, 1999 |           |                 |                   |
|г.                               |           |                 |                   |

                                8. Әдебиеттер

   Негізгі әдебиеттер

     1. Софронова Н.В. «Теория и  методика  обучения  информатике»,  Москва
        «Высшая школа», 2004 г.
     2. Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 2000 ж.
     3. Бочкин А.И. Методика преподавания информатики: Учеб.пособие.-  Мн.:
        Выш.шк., 1998.
     4.  Лапчик  М.П.  ,  Семакин  И.Г.,  Хеннер.   Методика   преподавания
        информатики: учебное пособие для студ.педвузов –  М.:  Издательский
        центр «Академия», 2001.
     5. Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф. Информатика 7  сынып:  Оқулық.   Алматы,
        «Атамұра», 2003 ж.
     6. Ермеков Н.Т., Стифуна Н.Ф. Информатика 8 сынып:  оқулық.    Алматы,
        «Атамұра», 2004 ж.
     7.  Бурибаев  Б.,  Нақысбеков  Б.,  Мадьярова  Г.   Информатика   және
        есептеуіш техника негіздері  9 сынып:  Оқулық.   Алматы,  «Мектеп»,
        2005 ж.
     8. Ермеков Н., Кузина Е., Крепп Л., Пилипенко С.  Информатика 7 сынып:
        Дидактикалық материалдар. Практикум. Алматы, «Атамұра», 2003 ж.
     9. Ермеков  Н.  Және  басқалар.   Информатика  8  сынып:  Дидактикалық
        материалдар. Практикум. Алматы, «Атамұра», 2004 ж.
    10. Б.Бурибаев, Р.Дузбаева,  А.Махметова,  Информатика  және  есептеуіш
        техника негіздері  9 сынып, Есептер және жаттығулар жинағы,  Алматы
        «Мектеп», 2005
   Қосымша әдебиеттер:
   1. Е. Бидайбеков, Е. Медеуов, А. Ниязбаев. Информатика бастамалары
      (алгоритмдеу). Алматы, 1990ж.
   2. Балапанов Е.К., Бөрібаев Б. Информатикадан 30 сабақ, Алматы, 1999 ж.
   3. Могилев А.В., Пак Н.И., Хеннер Е.К. Информатика: уч.пособие.
      –М.:изд.центр «Академия», 2000ж., 45-52 беттер.
   4. Симонович С., Евсеев Г.Практическая информатика: Инфорком- Пресс,
      1998г.
   5. Макарова Н.В. Информатика. Практикум. Москва, 1998 г.
   6. Семакина И., Хеннер Е. Задачник практикум. 1,2 том. Москва, 1999 г.
Пәндер