Файл қосу

Ана тілі










   5 В 020500 - « Филология: қазақ тілі »  мен 5 В 011700- «Қазақ тілі мен
                     әдебиеті» мамандықтарына  арналған
                   « Кәсіби бағытталған шет тілі» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



                         ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК МАТЕРИАЛДАР

















                                    Семей
                                    2013




                                   Мазмұны

1 Глоссарий
2 Дәріс
3 Практикалық сабақтар
4 Курстық жұмыстар
5 Студенттердің өздік жұмысы






































1 ГЛОССАРИЙ

Ие болу – овладеть
Тілші – корреспондент
Бірнеше  саты  -  несколько  этапов
Бөлу  -  делить
Егеменді  ел  -  Независимая  страна
Мәртебесі  -  авторитет
ХХ ғасырдың  бас  кезі  -  В  начале  ХХ  века
Қазақ  сахарасы  -  Казахская  степь
Тарихи  оқиға  -  историческое  событие
Болашақ  -  будущее
Сеніммен қарау  -  с  уверенностью
Кәміл  сену  -  твердо  верить
Халық өмірі  -  жизнь  народа
Тұрғын  үй  -  жилые  дома
Мемлекеттік  бюджет  -  государственный бюджет
Қаржы  жұмсау  -  использовать  средства
Халықтың игілігіне  -  на  благо  народа
Әулет  -  семья
Қаржы  -  средства


3 ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАР

1-тәжірбиелік сабақ.  English as a world language. Тіл туралы мәлімет
Сабақ мазмұны:
   1. Тіл туралы мәлімет. Халықаралық тіл, әлем тілдері, өлі тілдер.
   2. Тілдің шығуы туралы.
   3. Ана тілі. Қазақ тілі туралы
                        Қазақ тілі – мемлекеттік тіл
     Қазақ  тілі - қазақ халқының ана  тілі.  Ол  -  халық  тарихымен  бірге
жасап, ұрпактан-ұрпаққа қатынас құралы ретінде  қызмет  етіп  келеді.  Қазақ
тілі  1989  жылы  мемлекеттік  мәртебе  (статус)  алды.     Енді  ол   толық
мағынасында  Республикада  білім-ғылымды,         техниканы  үйрену    тілі,
мәдениет  пен  экономиканы  дамыту  тілі  болып  отыр.
      Қазақ тілі түркі тілдері тобына жатады. Түркі тілдері  тобына  қырғыз,
қарақалпақ, өзбек, ұйғыр,  түркімен,  әзірбайжан,  түрік,  татар,  башқұрт,
тува, хакас, якут, т.б. халық тілдері жатады.
      Бұл тілдердің ішінде қазақ тіліне ең жақындары - ноғай.
Қазақ тілі Ресей, Өзбекстан, Қырғызстан, Түркіменстан т.б.  ТМД  елдерінде,
сондай-ақ Монғолия, Қытай, Ауғаныстан,  Иран,  Түркия  т.б.  шетел  елдерде
тұратын қазақтардың да ана тілі.
      Қазір қазақ тілі - Қазақстанның мемлекеттік тілі.


                           Ана тілі — асыл қазынаң
      Тіл қай ұлтта, қай елде болсын қастерлі де құдіретті. Ол әрбір  адамға
ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады.  Тіл  байлығы  -  әрбір  елдің  ұлттық
мақтанышы. Ол - атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес  мұра.
Демек, әр адам  ана  тілін  көзінің  қарашағындай  қорғауға,  оның  орынсыз
шұбарлануына қарсы тұруға тиіс.
      Амал  не,  туған  тілімізді  шұбарлап,   аралас   сөйлейтіндерді   жиі
кездестіреміз. Тіпті, туған тілден безетін сорақыларды  да көргеніміз бар.
      Мұндайларды  кездестіргенде,  Паустовскийдің:   «Туған   тіліне   жаны
ашымаған адам – жәндік»,- деп ашына айтқаны ойға келеді.
     "Егер,  ертең туған тіліміз жоғалар болса,  мен бүгін өлуге даярмын!"-
деп жазды Дағыстанның әйгілі ақыны Расул Ғамзатов.

      Өкінішке  орай,  соңғы  кезде  көптеген  жастар  ана  тілінде  тұрпайы
сөйлейді. Төл  тілінде  сөйлеуден  безу  ақ  сүтін  беріп  асыраған  анаңды
ұмытумен бірдей. Ана тілі - ар өлшемі. Олай болса,  тілді  шұбарлау,  көңіл
тұңығын лайлау.
      Құрметгі ақынымыз Қадір Мырзалиевтің:
           "Ана тілің - арың бұл,
           Ұятың боп тұр бетте.
           Өзге тілдің бәрін біл,
           Өз  тіліңді  құрметте!"  деген  тұжырымы   -   жастармен   қатар
үлкендерге де қойылатын талап.
Сабақтың мақсаты: Туған тілдің қасиетін,  ұлылығын  дәріптеу,  ұрпақ  бойына
сіңіру. Тіл деген қоғамдық құбылыс екендігін  түсіндіру.
Бақылау сұрақтары:
1. Тіл дегеніміз не?
2. Тіл туралы Заң қашан жарық көрді?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Тіл туралы бірнеше нақыл сөздерді жазып, ағылшын тіліне аударыңыз
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001. 11- бетте
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.7- бетте
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие для студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.


2-тәжірбиелік сабақ.  My profession. Менің мамандығым
Сабақ мазмұны:
   1. Мамандық  таңдау
   2. Менің  мамандығым
Сабақтың мақсаты: Әрбір студентті  өз  мамандығының  қыр-сырын  жете  түсіне
отырып, екі тілде еркін жеткізе алуға дағдыландыру.
Бақылау сұрақтары:
   1. Мамандық таңдау дегеніміз не?
   2. Сіздің мамандықтың  артықшылығы неде?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Өз мамандығыңыз   туралы мәтін құрастырып,  ағылшын тіліне аударыңыз
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие для студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

3-тәжірбиелік сабақ.  The function of language. Тілдің қызметі
Сабақ мазмұны:
1. Тілдің қоғамдық қызметі туралы
2. Тілдің қызметі туралы көзқарастар

3. Сабақтың мақсаты: Тілдің қызметі туралы  көзқарастарды  бағамдай  отырып,
   тілдің коммуникативтік қызметіне тоқталу.
Бақылау сұрақтары:
   1. Тіл қандай қызмет атқарады?
   2. Коммуникация дегініміз не?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. «Коммуникация»  терминіне  берілген  анықтаманы  сөздікпен  жұмыс  арқылы
конспектілеу.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие для студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

4-тәжірбиелік сабақ.   Phraseology. Фразеологизмдер
Сабақ мазмұны:
   1. Тұрақты тіркестердің қазақ тіліндегі қолданысы
   2. Тұрақты тіркестердің ағылшын тіліндегі қолданысы
      Тұрақты тіркестер дегеніміз – бірнеше  сөзден  құралып,  бір  мағынаны
білдіретін бір лексикалық единициа ретінде жұмсалатын сөздердің тіркесі.
      Тұрақты тіркестер  дайын  қалпында  арасына  сөз  қосылмай  жұмсалады.
Мысалы: Ит өлген жер – алыс; Төбе шашы тік тұрды – қорықты; Қаз  пен  көздің
арасында – жылдам т.б.
Сабақтың  мақсаты:   Тілімізде  кездесетін  тұрақты  тіркестер  туралы  айта
отырып,  ағылшын  тілінде  мағыналас   қолданылатын   тұрақты   тіркестермен
салыстыру.
Бақылау сұрақтары:
1. Тұрақты тіркестердің негізгі белгілері не?
2. Шет тілдерінде қолданылатын тұрақты тіркестермен ұқсатығы мен  өзгешелігі
   неде?
Әдістемелік нұсқаулық:
1.Адамның  мінезі  мен  мінез-құлық   ерекшеліктеріне   байланысты   тұрақты
тіркестер жазыңыз, салыстырыңыз.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

5-тәжірбиелік сабақ.   Proverbs

Сабақ мазмұны:
1.Proverbs
Сабақтың мақсаты:
Бақылау сұрақтары:
1.Proverbs

Әдістемелік нұсқаулық:
1.Proverbs

Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.


6-тәжірбиелік сабақ.   Loan words. Кірме сөздер
Сабақ мазмұны:
1. Қазақ және шет тілдеріндегі кірме сөздер қолданысы
2. Кірме сөздердің кірігу жолдары
3. Сабақтың мақсаты: Кірме сөздердің кірігу  жолдары  мен  қолданысы  туралы
   бағамдай отырып, өзара салыстырмалар жасау.
Бақылау сұрақтары:
   1. Қазақ тіліне қандай тілдерден енген кірме сөздер қатары бар?
   2. Кірме сөздердің ену жолдары қандай?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Өзге тілдерден қазақ тіліне енген бірнеше кірме сөздерді жазыңыз
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

7-тәжірбиелік сабақ.   Межелік бақылау
Сабақ мазмұны:
1.Тіл туралы түсінік
2. Тілдің лексика жүйесі туралы
Сабақтың   мақсаты:   Өткен   материалдар   негізінде   қорытынды    ретінде
студенттердің аралық білімін тексеру
Бақылау сұрақтары:
1.Тіл мен сөйлеудің арақатынасы неде?
2. Тілдің лексика жүйесі дегеніміз не?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Өткен тақырыптарды қайталау, жүйелеу.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

8-тәжірбиелік сабақ.   Informal style. Colloquial words. Стиль түрлері
Сабақ мазмұны:
   1. Стиль жүйесі
   2. Тіл және стиль
Сабақтың мақсаты: Стиль түрлерін  бағамдай  отырып,  өзге  шет  тілдеріндегі
стиль түрлерімен салыстырып көрсету
Бақылау сұрақтары:
   1. Стиль дегеніміз не?
   2. Стильдің қандай түрлері бар?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Әрбір стиль түріне мысалдар жазып келу.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

9-тәжірбиелік сабақ.   Slang
Сабақ мазмұны:
1.Slang
Сабақтың мақсаты: Тілдік ортадағы  белгілі  бір  әлеуметтік  топ  өкілдеріне
қатысты қолданылатын сөздер шоғырын көрсету.
Бақылау сұрақтары:
 1.Slang
2. Жаргондар


Әдістемелік нұсқаулық:
1. Студенттердің жаргондарын жазу.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

10-тәжірбиелік сабақ.   Dialect words. Диалектілік лексика
Сабақ мазмұны:
   1. Диалектілік  лексика
   2. Диалект, говор, наречие терминдері туралы
Сабақтың мақсаты: Диалект   ретінде  қолданылатын  сөздердің   өзге  де  шет
тілдерде қолданысын салыстыра бағамдау.
Бақылау сұрақтары:
1. Диалект дегеніміз не?
2. Говор, наречие , изоглосса терминдері нені білдіреді?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Х.Каримовтың «Қазақ диалектологиясы» атты еңбегін конспектілеңіз
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

11-тәжірбиелік   сабақ   Professional   terminology.   Мамандыққа    қатысты
терминология
Сабақ мазмұны:
   1. Терминология.Терминдер.
   2. Мамандыққа қатысты терминдер қолданысы
Сабақтың мақсаты: Мамандыққа қатысты  қолданылатын  терминдердің  қолданысын
бағамдай отырып, өзге саладағы терминдермен салыстыру.
Бақылау сұрақтары:
   1. Терминдер дегеніміз не?
   2. Терминдерге тән белгілер қандай?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Қ.Жұбановтың « Қазақ тілінің өзекті мәселелері» атты  еңбегінен  терминге
қатысты 10 қағиданы конспектілеу.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.


12-тәжірбиелік сабақ.   International words. Интернационал сөздер
Сабақ мазмұны:
   1. Интернационал терминдер
   2. Қазақ тілінде қолданылып жүрген интернационал терминдер
Сабақтың  мақсаты:  Интернационал  терминдер  туралы  білімдерін   толықтыра
оытрып, қазақ тілінде қолданылып жүрген интернационал терминдерді нақтылау.
Бақылау сұрақтары:
1. Интернационал терминдер  дегеніміз не?
2.  Қазақ  тілінде  қолданылып  жүрген  қандай   интернационал   терминдерді
білесіз?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Қ.Жұбановтың « Қазақ тілінің өзекті мәселелері» атты  еңбегінен  терминге
қатысты 10 қағиданы конспектілеу.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

13-тәжірбиелік сабақ.  Homonyms: Words of the same form.
Сабақ мазмұны:
1. Homonyms: Words of the same form.

Сабақтың мақсаты: Homonyms: Words of the same form.

Бақылау сұрақтары:
1. Homonyms: Words of the same form.

Әдістемелік нұсқаулық:
Homonyms: Words of the same form.

Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

14-тәжірбиелік сабақ.   Synonyms. Синоним сөздер
Сабақ мазмұны:
   1. Синонимдер туралы
   2. Шет тілдеріндегі синонимдермен өзара ұқсастығы мен айырмашылығы
      Синоним айтылуы, естілуі, жазылуы әркелкі, мағыналары бір-біріне жақын
сөздер. Мысалы: надан-топас; әсем-әдемі, көркем-сұлу; үлкен-зор, т.б.
Сабақтың мақсаты: Қазақ тілінің  лексика  жүйесіндегі  синонимдер  мен   шет
тілдердегі синонимдерді өзара салыстыра бағамдау.
Бақылау сұрақтары:
   1. Синонимдер дегеніміз не?
   2. Шет тілдеріндегі  синонимдердің  қазақ  тілімен  салыстырғанда   өзара
      ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
Әдістемелік нұсқаулық:
1.  М.  Балақаевтың  «Қазақ  тілінің  лексикологиясы»   еңбегінен   конспект
жасаңыз.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.

15-тәжірбиелік сабақ.  Межелік бақылау
Сабақ мазмұны:
1.Тілдің лексика жүйесі
2. Шет тілдерінің лексика жүйесі
Сабақтың   мақсаты:   Өткен   материалдар   негізінде   қорытынды    ретінде
студенттердің аралық білімін тексеру
Бақылау сұрақтары:
   1. Лексика дегеніміз не?
   2. Сөз, сөз мағынасы дегеніміз не?
Әдістемелік нұсқаулық:
1. Өткен тақырыптарды қайталау, жүйелеу.
Ұсынылатын әдебиеттер:
1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского
языка. – Москва, 1999.
4 Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие  для  студентов
заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с.


5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 Студенттің өздік жұмысының ұйымдастырылуына  әдістемелік нұсқаулық
      Студент « Кәсіби бағытталған шет тілі» пәнінде  тәжірибе  жүзінде  кең
қолданылатын, әрі жан-жақты  игерілген  тілді  талдаудың  негізгі  әдістерін
білуі қажет.  Курста   тілдің   коммуникативтік  қызметіне   айрықша   көңіл
бөлінеді және  курстың әлеуметтік-мәдени   біліктілігі   мен   міндеттерінің
қажетті  шеңберіндегі  айтылым,   оқылым,   тыңдалым,   жазылым   дағдыларын
тереңірек  жетілдіріп  дамыту  көзделеді.  Бұл   курстағы   оқытудың   басты
мақсаты – үйренушінің  қарым-қатынас  тілін жетілдіріп,  толық  меңгерту.

2.  Реферат тақырыптары
  1. Мағжан Жұмабаев
  2. Жүсіпбек Аймауытов
  3. Сәкен Сейфуллин.
  4. Бейімбет Майлин
  5. Ахмет Байтұрсынов
  6. Ілияс Жансүгіров
  7. Шәкәрім Құдайбердіұлы
  8. Мұхтар Әуезов
  9. Сәбит Мұқанов
 10. Мұқағали Мақатаев
 11. Қаныш Сәтбаев
 12. Семейдің  Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті.
 13. Қазақстан халықтарының тілдері
 14. Тіл туралы заң
 15. Тіл туралы заң


12 ӨЗГЕРІСТЕРДІ ТІРКЕУ ПАРАҒЫ

|Өзгерістің |Құжаттың   |Өзгеріс    |Хабарламаның   |Өзгеріс енгізілді      |
|рет нөмірі |тарауы     |түрі       |нөмірі және    |                       |
|           |пункті     |(ауыстыру, |күні           |                       |
|           |           |жою, қосу) |               |                       |
|           |           |           |               |Күні      |Аты-жөні,   |
|           |           |           |               |          |қолы,       |
|           |           |           |               |          |қызметі     |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |









Пәндер