Файл қосу

Пәннің оқыту мақсаты



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-36.1.       |
|                        |                        |39/02-2014              |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Студенттерге арналған   |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |11.09. 2014 ж.          |                        |
|«Мектеп жасына дейінгі  |                        |                        |
|балалардың дене         |                        |                        |
|тәрбиесінің теориясы мен|                        |                        |
|әдістемесі»             |                        |                        |









                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

 «Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі»

            5В010100 “Мектеп жасына дейінгі оқыту және тәрбиелеу”
                               мамандығы үшін

                 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    Семей
                                    2014


1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы Р.М. Мүрсәлімов – Дене шынықтыру және бастапқы әскери
дайындықтың әдістемелері мен теория  кафедрасының аға оқытушысы
________________  «      »_______________ 2014ж.,

2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен
теория кафедрасы отырысында
 «    » ___________2014ж.   №     хаттама

Кафедра менгерушісі______________ Б.Н. Прохоров
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«   » _____________ 2014ж.   №1  хаттама

Төрайым____________ З.В. Абдишева

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақулданған және ұсынылған
«    »___________ 2014ж.  №1 хаттама

ОӘК төрайымы____________ Г.К. Искакова

4.18.09.2013 ж. №1 басылым орнына, 11.09.2014 ж. №2 басылым














Мазмұны


|1     |Жалпы ережелер                                               |
|2     |Пәннің мазмұны және сабақтүрлері бойынша сағаттарды бөлу     |
|3     |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар              |
|4     |Курс форматы                                                 |
|5     |Курс саясаты                                                 |
|   6  |Баға  қоюдың саясаты                                         |
|7     |Әдебиет тізімі                                               |


ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Мүрсәлімов Рафаэль Мұхаметғалиұлы,   аға оқытушы
Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория
кафедрасы
Байланыс ақпараты – тел:63-33-39, оқу ғимараты №3, кабинет №239
Сабақ өткізу орны – дәрісхана - бекітілген сабақ кестесі бойынша
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3

1.2  Пән мазмұнына қысқаша сипаттама:
      «Мектеп  жасына  дейінгі  балалардың  дене  тәрбиесінің  теориясы  мен
   әдістемесі» мектепке  дейінге  дене  шынықтыру  сабағы  курсының  негізгі
   әдістемелік принциптері типтік есептерінің шешілуін  қарастырады.  Мектеп
   жасына дейінгі дене тәрбиесі, оқыту негіздері, дене тәрбиесі процесіндегі
   тәрбие және дамуын толық жетілдіреді.   Өз  білімін  толықтыру  қабілетін
   толықтыру қалыптастыруға қатысушылардың өз бетімен жұмыс жасау талаптарын
   арттыруға  сәйкес  дәрістік  курсты  жоспарлағанда  студенттердің   өздік
   жұмысының түрлерін қарастыру керек және  шығармашылық  элементтерін  қосу
   керек.


 1.3 Пәннің оқыту мақсаты: Курс дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі  және
 де құралдарын таңдай білу арқылы бекітілген  негізгі оқу элементтеріне  сай
 болу керек. Сонымен қатар өздік жұмысқа дағдыландыруды  қалыптастырады,  ол
 жеке тұлғаның дамуындағы маңызды элементтің бірі.


1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:
- студенттерді ҚР бастауш сыныптарда білім беру жүйесіндегі   оқулықтар  мен
бағдарламардың мазмұнымен таныстыру;
- студенттерге мектеп бағдарламасында дене шынықтыру сабағын оқыту
әдістерін үйрету;

-студенттерді мектептегі педагогикалық іс-тәжірибеден өтуге даярлау


1.5 Оқыту нәтижелері:
      Пәнді оқу нәтижесінде студент келесі  білім  және  іскерлікті  меңгеру
қажет:
- оқу процесінде жалпы әдістемелік  талаптарды  білу  .  Өткен  сабақтарды
талдай білу.
- бастауш мектептегі оқыту әдістерінің бағдарламасын білу.

1.6 Курстың пререквизиттері:
   1.6.1 Педагогика;
   1.6.2 Психология;
   1.6.3 Педагогика мамандыққа кіріспе;
   1.6.4 Дене шынықтыру.
1.7 Курстың постреквизиттері:
   1.7.1 Педагогикалық тәжірибе


   2  Пән мазмұны және пән сағаттарын бөлу
                                                                     Кесте 1
|№   |Тақырып атауы         |Сағаттар                              |Әдебиеттер  |
|п/п |                      |                                      |            |
|       |                                     |ЛК       |ЛБ                      |
|1-7    |Аудиториялық сабаққа қатысу және     |30       |Оқытушы сабақта жоқ     |
|       |дайындалу.                           |         |студентті ғана          |
|       |                                     |         |белгілейді.             |
|Тәжірибелік сабақтардың орындалуы (есеп, қорғау)                                |
|1       |  Тәжірибелік сабақ 1.  Дене        |10         |Тәжірибелік сабақта   |
|        |мәдениетінің даму тарихы            |           |                      |
|2-3     |  Тәжірибелік сабақ  2-3.  Дене     |12         |Тәжірибелік сабақта   |
|        |тәрбесі педагогикалық процесс       |           |                      |
|        |ретінде                             |           |                      |
|4       |      Тәжірибелік сабақ 4 Физикалық |12         |Тәжірибелік сабақта   |
|        |сапа және қабілеттілік              |           |                      |
|5       |Тәжірибелік сабақ 5 Дене тәрбиесінің|12         |Тәжірибелік сабақта   |
|        |әдістемелік принциптері             |           |                      |
|6       |Тәжірибелік сабақ 6 Дене тәрбиесінің|12         |Тәжірибелік сабақта   |
|        |негізгі міндеттері                  |           |                      |
|7       |Тәжірибелік сабақ 7 6-10 жастағы    |12         |Тәжірибелік сабақта   |
|        |балалардың жастық ерекшеліктері     |           |                      |
|Білім алушының өздік жұмысы                                                     |
|5      |   Дене тәрбиесінің мақсаты мен      |60         |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |маңызы.                              |           |                      |
|6      |Физикалық сапаның сипаты.            |60         |   Сабақ кестесіне    |
|       |                                     |           |сәйкес                |
|Оқытушымен  білім алушымен өздік жұмысы                                         |
|4      |Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері    |5*2        |Сабақ кестесіне сәйкес|
|6      |Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы|5*2        |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |Межелік бақылау  1 -  1-7 апталар    |60 б       |                      |
|Қорытынды баллдар оқу нәтижесі бойынша       |300        |                      |
|1 аптадан  7  аптаға дейін                   |           |                      |
|8-15   |Аудиториялық сабаққа қатысу және     |30         |      Оқытушы сабақта |
|       |дайындалу.                           |           |жоқ студентті ғана    |
|       |                                     |           |белгілейді.           |
|Тәжірибелік сабақтарды орындау (есеп, қорғау)                                   |
|8      |Тәжірибелік сабақ   8 Мектеп         |10         |         Тәжірибелік  |
|       |оқушыларының дене тәрбиесін          |           |сабақта               |
|       |ұйымдастыру                          |           |                      |
|9-10   | Тәжірибелік сабақ  9-10 Дене        |15         |Тәжірибелік сабақта   |
|       |тәрбиесін жоспарлау                  |           |                      |
|11     |Тәжірибелік сабақ  11 Дене тәрбиесін |15         |Тәжірибелік сабақта   |
|       |материалды-техникалы қамтамасыз ету  |           |                      |
|12-13  |Тә жірибелік сабақ  12-13 Оқу,       |15         |Тәжірибелік сабақта   |
|       |тәрбиелеу үрдісінің әдістері         |           |                      |
|14-15  |       Тә жірибелік сабақ  14-15     |15         |                      |
|       |Дене                     ы           |           |                      |
|       |жаттығуларының жалпы сипаттамасы     |           |                      |
|Білім алушының өздік жұмысы                                                     |
|11     |1-4 сыныптардағы қозғалмалы ойындар. |60         |Сабақ кестесіне сәйкес|
|13     |Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін   |60         |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |ұйымдастыру.                         |           |                      |
|Оқытушымен  білім алушының өздік жұмысы                                         |
|9-10   |Дене тәрбиесі сабағы                 |5*2        |Сабақ кестесіне сәйкес|
|11     |Дәрігерлік бақылау                   |5*2        |Сабақ кестесіне сәйкес|
|15     |Межелік бақылау  2 -  8-15 апталар   |60 б.      |Сабақ кестесіне сәйкес|
|Қорытынды баллдар оқу нәтижесі бойынша       |300        |                      |
|8 аптадан  15  аптаға дейін                  |           |                      |
|Емтихан бойынша қорытынды балл               |400        |                      |
|Академиялық кезең бойынша қорытынды балл     |1000       |                      |






7. ӘДЕБИЕТТЕР

7.1Негізгі әдебиеттер:
7.1.1 Спорт ойындары /Тайжанов,С. – 2012
7.1.2 Дене тәрбиесі /Төтенай, Б. - 2012
7.1.3 А.В. Кенеман, Д.В.Хухлаева «Теория и методика физического воспитания
детей дошкольного возраста» М. «Просвещение», 1985ж.
7.1.4 Н.Н.Кочлухова, Л.А.Рычикова, М.М.Борисова «ТМФВ детей дошкольного
возраста» (схемалар, кестелер) Москва, «Владос» 2003ж.
7.1.5 Голощаков Б.Р. История отечественных и зарубежных систем физического
воспитания и спорта. М, 1985ж.
7.1.6 Кутафин Ю.Ф. Особенности физического развития и воспитания детей
дошкольного и школьного возраста. М.,1996ж.
7.1.7 Очерки истории школы и педагогической мысли народов СССР и древнейших
времен до конца ХVІІв. (отв.ред.Э.Д.Днепров) М.,1989ж.
7.1.8 Щербак А.П. Тематические физкультурные занятия и праздники в
дошкольном учреждении. М.,1999ж.
7.1.9 Детские народные подвижные игры (сост. А.В.Кенеман, Т.И.Осокина)
М.,1995ж.
7.1.10 Адашкевичене Э.И. Спортивные игры и упражнения в детском саду.
М.,1992ж.
7.1.11 Буцинская П.П., Васюкева В.И., Лескова Г.П. Общеразвивающие
упражнения в детском саду. М.,1990ж.

7.2 Қосымша әдебиеттер:
   7.2.1 Финосекова Л.А., Мельникова Н.Ю. История физической культуры и
   спорта. (пед.ред.) М.,2000ж.
   7.2.3 Даймедене И.П. Поиграем малыш! М.,1992ж.
      7.2.4 Алямовская В.Г. Как воспитать здорового ребенка. Программа
«Здоровье»/ дошкольного воспитания№ 1993ж, №11,12.
     5. История дошкольной педагогики (под.ред Л.Н.Литвина) М.,1989ж.
     6. Здоровый дошкольник: социально-оздоровительная технология ХХІв
        (авторы сост.Ю.Е.Антонов, М.Н.Кузнецова, П.Ф.Саулина) М.,2000ж.
     7. Шишкина В.А., Мащенко М.Е. Какая физкультура нужна дошкольнику?
        М.,1999ж.







Пәндер