Файл қосу
Пәнді оқып - білудің мақсаты
Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Қалиева Сабира Құдайбергенқызы, биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент Биология кафедрасы Байланыс ақпараты – тел:773215, оқу ғимараты №3, кабинет №1- Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 409 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Адам және жануарлар физиологиясы-медико-бологиялық ғылым организмді және оның бөліктерін бүгін өмірлік іс-әркетін оқытады, ткань мен клеткалар, жүйе – қоршаған ортамен байланысты және механизімін ашады. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: Ағзаның жасушаларына, ұлпалары мен мүшелеріне тән негізгі тіршілік әрекетінің жалпы көрсеткіштерін зерттеу Ағзаның сыртқы және ішкі ортаның әртүрлі әсерлеріне жауабын зерттеу Жүйелі түрде дене шынықтыру және спортпен шұғылдану барысында бұлшық ет қызметін қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдерді ашу 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Адам ағзасы қызметі мүмкіншіліктерін және оның арту механизмдерін зерттеу Зертханалық сабақтарда өз бетімен тәжірибелік ғылыми зерттеулер жүргізуге үйрету әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс жасайтын мамандарды физиология пәнінен алған білімдерін пайдалана білуге баулу. 1.5Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • Адам және жануарлар физиологиясы-медико-бологиялық ғылым организмді және оның бөліктерін бүгін өмірлік іс-әркетін білу тиіс; • ткань мен клеткалар, жүйе – қоршаған ортамен байланысты және механизімін құрылысының теориясын игеру тиіс; 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Адаманатомиясы 1.6.2 Адам физиологиясы 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Жалпы психология 1.7.2 педагогика 1.7.3 Педагогикалық іс тәжірибе 2.Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыбы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1. |Кіріспе. Адам |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |физиологиясы (жалпы | | | | | | | |және жасөспірімдер) | | | | | | | |дамуы тарихы. | | | | | | | |Мақсаты және міндеті| | | | | | |2. |Орталық жүйке жүйесі|2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |және оның жастық | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Вегетативті жүйке |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |жүйесі және оның | | | | | | | |жастық ерекшеліктері| | | | | | | |Жүйке бұлшық ет |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |жүйесі және оның | | | | | | | |жастық ерекшеліктері| | | | | | | |Сенсорлы жүйелер |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |және оның жастық | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | |Жоғарғы жүйке |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |қызметі және оның | | | | | | | |жастықерекшеліктері | | | | | | | |Ерікті қимылдар және|2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |оның жастық | | | | |7.1.1-7.1.4 | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Қан және оның жастық|2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Қан айналымы және |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |оның жастық | | | | | | | |ерекшеліетері | | | | | | | |Тыныс алу және оның |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |жасмтық | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Ас қорыту, сыртқа |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |шығару және оның | | | | | | | |жастық ерекшеліктері| | | | | | | |Зат алмасу және қуат|2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |алиасу және оның жас| | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Жылу шығару және |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |оның жастық | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Ішкі сөлініс бездері|2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |және олардың жас | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Әртүрлі жастағы |2 |1 | | |7.1.1-7.1.4 | | |кісілердің | | | | | | | |морфофункциональды | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |30 |45 | | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Адам және жануарлар физиологиясы курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физиологияның параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 ПОЛИТИКА бағаны қою Студенттердің білімін бағалау формасы: - күнделікті бақылау; - аралықтық бақылау (7 және 15 аптада); - қорытынды бақылау – емтихан. Күнделікті бақылау – студенттердің білімін күнделікті дәрісте және практикалық сабақта тексеру және өэ бетімен жұмысын оқытушының қатысуымен қадағалау.Күнделікті бақылау әртүрлі түрде өтеді: - ауызша сұрау; - бақылау жұмыспен; - үй жұмысы; - тесттар. Пәнді оқу кезінде әр жұмыс балмен есептелеінеді. - практикалық жұмысты орындау және қорғау работы – 180 балл (12 практ. жұмыс 15 балдан); - СӨЖ студенттердің СООЖ –ның графигімен орындалады – 90 балл (2 СООЖ – 45 балдан); - жеке жұмысты орындау СӨЖ ұқсас бұл – 150 балдан (10 жұмыс – 15 балдан); - аралық бақылау– 120 балдан (1 АБ – 60 балдан, 2 АБ – 60 балдан). курс бойынша – 540 балл. Барлығы кестеде көрсетілген: Кесте- 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық балы |Себептері | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспауын | | | | |көрсету | |Практикалық жұмыстарды орындау | |1 |Адамның даму әлістерін бағалау |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |2 |Адамның проприорецепті тізе |15 |Практикалық | | |рефлексін анықтау | |сабақта | |3 |Жүйке процестерінің |15 |Практикалық | | |талшықтарының қасиеттері | |сабақта | | |бойынша ЖДЖ түрін анықтау | | | |4 |Адамдағы ЖДЖ типологиялық |15 |Практикалық | | |ерекшеліктері.Ассоциациялы | |сабақта | | |эксперимент. | | | |5 |Мариотта тәжірибесі. Көру |15 |Практикалық | | |өткірлігін анықтау.Соқыр дақты | |сабақта | | |анықтау.Көру аймағын анықтау | | | |6 |Тірек-қимыл жүйесі .Адам |15 |Практикалық | | |қаңқасы. | |сабақта | |7 |Аралық бақылау № 1. |60 |Практикалық | | | | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Адамның даму және өсу |15 |В соответствии с| | |заңдылықтары | |расписанием | |2 |ОЖЖ тежелу. Рефлекторлық |15 |В соответствии с| | |процестердің координациясы | |расписанием | |3 |1-және 2 сигнальдық жүйе.Адамда|15 |В соответствии с| | |ЖДЖ жүйесінің дамуы | |расписанием | |4 | Вестибулярлық анализатордың |15 |В соответствии с| | |функционалдық маңызы. Дәм | |расписанием | | |сезу, иіс сезу, тері | | | | |анализаторлары | | | |5 |Тірек-қимыл аппаратының дамуы |15 |В соответствии с| | | | |расписанием | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |( 25 слайд)Презентация дайындау|45 |В соответствии с| | | | |расписанием | |Жалпы балл:1-7апта арасындағы |30+270 | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін көрсету| |Практикалық жұмыстарды орындау (есеп беру және қорғау) | |1 |Жүрек-тамыр жүйесінің барынша |15 |Практикалық | | |қарқынды дене жұмысы кезіндегі | |сабақта | | |физиологиялық өзгерістерін | | | | |тексеру. | | | |2 |Тыныс алудың минуттық көлемін |15 |Практикалық | | |тыныштық және жұмыс барысында | |сабақта | | |анықтау | | | |3. |Адамдар мен балалардың |15 |Практикалық | | |тамақтану режимін бағалау | |сабақта | |4. |Негізгі алмасуды анықтау |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |5. |Бөлу жүйелеріне семинар |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |6. |Тері және оның туындалары |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |7. |«Ішкі секреция бездері» кесте |15 |Практикалық | | |құрастыру | |сабақта | |8. |№ 2 аралық бақылау |15 | Практикалық | | | | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1. |Иммунитет.Қан қызметі. |15 |Кесте бойынша | |2. |Жүрек-қан тамырлар жүйесінің |15 |Кесте бойынша | | |қызметі | | | |3. | Тыныс алу қозғалысы.Көкірек |15 |Кесте бойынша | | |қуысындағы теріс қысымның | | | | |маңызы. | | | |4. |Мектеп оқушыларының ас |15 |Кесте бойынша | | |қорытуындағы ерекшеліктері | | | |5. |Зат және қуат алмасу |15 |Кесте бойынша | |6. | Зәр шығару жүйесі, тері. |15 |Кесте бойынша | | |Бүйрек. Зәр шығару мүшелерінің | | | | |құрылысы, физиологиясы. | | | |7. |«Ішкі секреция бездері» кесте |15 |Кесте бойынша | | |құрастыру | | | |8. |№ 2 аралық бақылауға дайындық |15 |Кесте бойынша | | | | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1. |Презентация дайындау |45 |Кесте бойынша | |15 |№ 2 аралық бақылау |60 б. |Кесте бойынша | |Оқу бойынша қорытын балы 8 – 15 апта |30+270 |Кесте бойынша | |аралығында | | | |емтихан қорытынды балы |400 |Кесте бойынша | |академиялық кезең бойынша қорытынды балл|1000 |Кесте бойынша | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7 әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 1. Рымжанов К.С. Дыхательные ощущения человека и природа одышки. Алматы. Принт, 1995 г. 2. Физиология человека. В 4-х томах. Перевод с англ. Под ред. П.К.Костюка, М., Мир, 1986 г. 3. Төленбек И.Адам және жануарлар физ.Алматы.2002 4. Физиология человека. Под ред. В.М.Покровского, Г.Ф.Коротько. М., 5. Медицина, 1998 г. 6. Мырзаханов Н.М.Лимфа айналымы.Алматы-2001 7.. Адам физиологиясы Сатпаева Х.К Алматы 1980ж. 7.2 Қосымша 1. Амосов Н.М., Бендет Я.А. Физическая активность и сердце. Киев, 1989 г. 2. Батуев А.С. Высшая нервная деятельность. Высшая школа. М., 1991 г. 3. Войтенко В.П. Здоровье здоровых. Введение в санологию. Киев. 1991 г. 4. Дубровский В.И. Валеология. Здоровый образ жизни. М., Флинта. 1999 г. 5. Загрядский В.П., Сулимо-Самуйлло З.К. Физические нагрузки современного человека. Л., Наука, 1982 г. 6. Зотиков Е.А. Иммунологическая адаптация нарушенных функций организма. Под. ред. Д.С.Саркисова. М., 1987 7. Каплан Е.А., Цыренжанова О.Д., Шантанова Л.Н. Оптимизация адаптивных процессов организма. М., 1990 г. 8. Лищук В.А., Мостокова Е.В. Основы здоровья. Актуальные задачи, решения, рекомендации. М., 1994 г. 9. Мойкин Ю.В., Киколов А.И., Тихорецкий В.И., Милкова В.В. Психофизиологические основы напряжения. М., Медицина, 1987 г. 10. Хмелевский Ю.В., Поберезкина Н.Б. Витамины и возраст человека. Киев. Наукова думка, 1990 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz