Файл қосу
Ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |83 /02-2014 | |ПОӘК | | | |Мұғалімдерге арналған |№ 1 басылым 11.09. 2014 г. | | |пәннің бағдарламасы | | | |«Ғылыми зерттеу жұмыстарын| | | |жоспарлау және | | | |ұйымдастыру» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру» 5В011300 – Биология мамандығы үшін МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., б.ғ.к., доцент Абдишева З.В. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ Биология кафедрасында отырысында «02» 09 2014 ж. № 1хаттама Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «03» 09 2014 ж. № 1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «11» қыркуйек 2014 ж. № 1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ: Қолдану саласы Нормативті сілтемелер Жалпы ережелер Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі СӨЖ тақырыптары мен мазмұны Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар Оқу – әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі Әдебиет және қорлар 1 Қолдану аймағы Оқытушыларға арналған «Ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру» пәнінен оқу-әдістемелік кешені 6M011300 – «Биология» мамандығының магистранттарына арналады. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Осы ереже төмендегі құжаттардағы талаптар мен рекомендациялар бойынша жасалған: 23 тамыз 2012 ж №1080 Қазақстан Республикасының Үкіметі шығарған жоғарғы оқу орнынан кейінгі мемлекеттік жалпы стандарт бойынша; 01.04.2008 ж № 161 Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министірлігінің шығарған «жоғарғы оқу орнынан кейінгі кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын оқу орнындарына қабылдау туралы типтік ережесі» заңдылығы; 22 қараша 2007 жыл № 566 Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министірлігі бекіткен «оқу үрдісінің кредиттік технология бойынша ұйымның ережесі» заңы; 1 қараша 2010 жыл № 506 Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министірлігі бекіткен«студенттердің аралық және қорытынды бақылау үлгерімінің титік ережесі» заңдылығы бойынша. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Магистратурада жоғары білікті мамандар дайындаудағы «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ҒЗҰЖ) пәнінің маңызы және орны. Пәннің мазмұнының моделі, басқа пәндер мен ғылымдармен байланысы. Ғылымтанудың негіздері және болашақ дамуы. «ҒЗҰЖң курсының маңызды ұғымдары және терминдері. Ғылымның даму заңдылықтары және өзіндік белгілері. Биологиядағы ғылыми танымдылықтың ерекшелігі мен методологиясы. Ғылымның және ғылыми жоғары технологиялардың ҚР ғылыми және ғылыми – техникалық саясатының Концепциясын жүзеге асырудағы, ҚР индустриалды – инновациялық Стратегиясын дамытудағы, қазіргі қоғамның жетілдіруіндегі рөлі. Интеллектуалды меншік рыногындағы инновациялық ғылыми технологиялар (биологиялық ж.б.), оларды өндіріске енгізудің қазіргі кездегі жағдайы және болашағы. Ғылымдағы маркетинг және менеджмент жайлы түсінік. Ғылыми ұжымды басқарудың мәселелері. Республикадағы және шетелдердегі ғылым дамуының қысқаша тарихы. 3.2 Курстың негізгі мақсаты – ғылыми – зерттеу жұмыстарының теориялық – әдістемелік және практикалық негіздерін оқып – үйрену. 3.3 Курстың негізгі міндеті – магистранттардың өз бетімен ғылыми – зерттеу жұмыстарын нәтижелі жүргізу, оны ұйымдастыру және жоспарлау үшін қажетті білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. 3.4 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқып бітірген магистранттардың мыналардан жалпы түсініктері болуы тиіс: Қазіргі кездегі ғылымның рөлі мен маңызы, қоғамның ғылыми – техникалық және инновациялық дамуы; Ғылымтанудың болашақ дамуы; Ғылыми зерттеулердің маркетингі және менеджменті, ғылыми ұжымның өзара қарым – қатынасы; Білуі тиіс: ҚР мемлекеттік ғылыми – техникалық саясатының принциптері мен приоритеттері; Ғылыми дамуының нормативтік – құқықтық базасы; Қазақстан Республикасы және шет елдердегі ғылымды ұйымдастыру және басқару негіздері; Халықаралық ғылыми – техникалық ынтымақтастықтың түрлері; ғылым мен білімді қолдаушы шет елдік қорлар (фондтар); Ғылыми – техникалық бағдарламалар және жобалардың түрлері және сипаттамалары: іргелі, қолданбалы, ізденістік, тәуекелді және инновациялық; Ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың этаптары; ҒЗЖ және ТҚЖ нәтижелерін өндіріске ендірудің жағдайлары мен механизмдері; ҚР және шет елдердегі ғылыми және ғылыми – педагогикалық кадрларды дайындау жүйелері; Ғылыми – техникалық ақпараттардың негіздері; Ғылыми құжаттардың типологиясы мен классификациясы; Патенттік жұмыстардың негіздері және лицензиялық келісім – шарт құрастыру; Істей білуі тиіс: Алған білімін ғылыми – практикалық қызметінде қолдану; ғылыми зерттеулер мен нақты тәжірибелерді жоспарлау және жасау; Республикалық және халықаралық деңгейдегі ғылыми – зерттеу жобалар мен бағдарламалар конкурсына қатысу үшін гранттарға өтінімдер ресімдеу; Интернетті, басқа да қазіргі ақпараттық және телекоммуникациялық құралдарды пайдалана отырып ғылыми – техникалық ізденістер жүргізу; Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ғылыми мақала, аннотация, реферат, баяндама тезисі, ҒЗЖ және ТҚЖ бойынша есеп түрінде көрсету; Меңгеруі тиіс: Ұғымдылық аппараты және ғылыми зерттеулердің әдістері; Өзіндік ғылыми – зерттеу жұмыстарының нәтижелі дағдылары; Ғылыми – техникалық ақпараттарды компьютерлік әдістермен жинау, жүйеге келтіру және іске асыру; Кәсіби қызметі барысында ҒЗЖ және ТҚЖ орындауға қажетті жаңа ақпараттарды белсенді іздеу және пайдалану үшін білімдерін жүйелі түрде жаңартып отыру. 3.5 Курстың пререквизиттері: 1) Биологиядағы математикалық әдістер; 2) Ғылыми зерттеулерді компьютеризациялау. 3.6 Курстың постреквизиттері: 1) ғылыми танымдылықтың методологиясы; 2) ғылыми зерттеулердің құрал – жабдықтары және әдістері. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Таблица 1 |Курс |Семестр |Кредитт|ДС |ПС |ММӨЖ | МӨЖ |Барлығы |Қорытынды | | | |ер |сағ. |сағ. |Сағ. | |(сағ) |бақылау | | | | | | | | | |түрі | |1 |2 |3 |30 |15 |22,5 |67,5 |135 |емтихан | 4. ПӘН МАЗМҰНЫ, ПӘННІҢ МОДУЛЬДІК БӨЛІНУІ 2 Таблица 2 |Тақырып атауы және мазмұны |Сағат саны | |1 |2 | |МИКРОМОДУЛЬ 1. | |Дәріс сабақтар | |Кіріспе. |2 | |1.Магистратурада жоғары білікті мамандар дайындаудағы | | |«Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ҒЗҰЖ) | | |пәнінің маңызы және орны. | | |2.Пәннің мазмұнының моделі, басқа пәндер мен ғылымдармен | | |байланысы. | | |1. Ғылымтанудың негіздері және болашақ дамуы. «ҒЗҰЖң |4 | |курсының маңызды ұғымдары және терминдері. | | |2. Ғылымның даму заңдылықтары және өзіндік белгілері. | | |1. Ғылымның және ғылыми жоғары технологиялардың ҚР ғылыми |4 | |және ғылыми – техникалық саясатының Концепциясын жүзеге | | |асырудағы, ҚР индустриалды – инновациялық Стратегиясын | | |дамытудағы, қазіргі қоғамның жетілдіруіндегі рөлі. | | |2.Интеллектуалды меншік рыногындағы инновациялық ғылыми | | |технологиялар (биологиялық ж.б.), оларды өндіріске енгізудің| | |қазіргі кездегі жағдайы және болашағы. | | |3.Ғылымдағы маркетинг және менеджмент жайлы түсінік. Ғылыми | | |ұжымды басқарудың мәселелері. | | |Практикалық сабақ | |1. Қазақстандағы ғылыми – ұйымдастырушылық жұмыстардың |2 | |тәжірибелері | | |2. Шетел мемлекеттеріндегі ғылыми – ұйымдастырушылық |2 | |жұмыстардың тәжірибелері | | |МИКРОМОДУЛЬ 2 | |Дәріс сабақтар | |Қазақстан Республикасында және шетел мемлекеттеріндегі |4 | |ғылымды ұйымдастыру және басқару. Ғылымның нормативті – | | |құқықтық базасы. ҒЗЖ жоспарлаудың этаптары. | | |1. Қазақстан Республикасының мемлекеттік ғылыми – | | |техникалық саясаттың принциптері және приоритеттері, | | |биология ғылымы саласының приоритеттері. Іргелі, | | |қолданбалы, салалық, ізденістік, тәуекелдік және | | |инновациялық ғылыми зерттеулер. | | |2. ҒЗЖ және ТҚЖ қаржыландырудың көздері және мемлекеттік | | |ғылыми – техникалық сараптау. | | |3. Қазақстан ғылымының нормативті – құқықтық базасы (ҚР | | |«Ғылым туралы заңы», ҚР «Білім туралы заңы», ҚР «ҚР | | |инновациялық қызмет туралы заңы, нормативтік құжаттар, | | |жарлықтар, қаулылар және басқа құжаттар»). | | |1. Дамыған шет мемлекеттердегі ҒЗЖ және ТҚЖ басқаруды, |4 | |ұйымдастырылуының және жаңалықтарды өндіріске енгізудің озат| | |тәжірибелері: АҚШ, Ұлыбритания, Германия, Франция, Жапония, | | |Қытай, Ресей ж.б. Технопарктер, технополистер, венчурлық | | |фирмалар және бизнесинкубаторлар. | | |2.Ғылыми зерттеулердің нәтижелік критерийлері. Тақырыптың | | |өзектілігін, ҒЗЖ танымдылығын, қолданбалылығын және | | |экономикалық функцияларын таңдау. Биология ғылымы | | |саласындағы ҒЗЖ қажетті жағдайлар мен қойылатын талаптар. | | |Ғылымдағы кадрлардың, ақпараттың және технологиялардың | | |үздіксіз дамуын қамтамасыз ету. | | |Практикалық сабақ | |1.ХҒТБ дайындау бойынша негізгі қағидалар және әдістемелік |2 | |нұсқаулар. | | |2. Халықаралық жобаларды дайындау бойынша негізгі қағидалар |2 | |және әдістемелік нұсқаулар. | | |МИКРОМОДУЛЬ 3 | |Дәріс дабақтар | |Халықаралық ғылыми – техникалық ынтымақтастық |4 | |1. Халықаралық ғылыми – техникалық бағдарламалар (ХҒТБ); | | |бірлескен ғылыми – зерттеу және білімдік жобалар; | | |академиялық алмасулар мен стажировка; ғылымды және білімді | | |қолдаушы халықаралық фондтардың гранттары; ғылыми форумдар, | | |симпозиумдар, конференциялар және т.б. ғылым мен технология | | |жетістіктерінің көрмесі. | | |2. Халықаралық фондтар мен бағдарламалар бойынша ғылыми – | | |ақпараттық жұмыстар. Ғылым мен білімді қолдаушы халықаралық | | |фондтардың базалары жайлы мәліметтер: көмектің формалары мен| | |түрлері, ғылымның приоритетті бағыттарын қолдау, | | |байланысудың үйлестірушілері (тізімі және электроды | | |версиялар). | | |1. Халықаралық фондтар мен мекемелердің Қазақстандағы |2 | |өкілдіктері. Халықаралық бағдарламалар мен жобаларды | | |гранттық жолмен қаржыландыру. Биология ғылымы саласындағы | | |халықаралық ғылыми фондтар, бағдарламалар және жобалар. | | |Халықаралық фондтардың гранттарына ХҒТБ және жобалар | | |дайындау үшін қажетті әдістемелік нұсқаулар. | | |Практикалық сабақ | |1.Ақпараттық басылымдар. Бірінші реттік құжаттарды анализ – |3 | |синтездік өңдеу. | | |МИКРОМОДУЛЬ 4 | |Дәріс сабақтар | |Қазақстан Республикасы мен шетелдердегі ғылыми және ғылыми –|4 | |педагогикалық кадрларды дайындау жүйесі | | |1. ҚР ғылыми және ғылыми – педагогикалық кадрларды дайындау:| | |қазіргі жағдайы және жаңа моделі. Ғылыми және ғылыми – | | |педагогикалық кадрларды білім мен ғылымның интеграциясы | | |негізінде магистратура мен докторантураның (РһD) жаңартылған| | |бағдарламалары арқылы дайындаудың жаңа моделін жүзеге асыру.| | |Магистрлік және докторлық диссертацияларды дайындаудың | | |ерекшеліктері. | | |2. Шет мемлекеттеріндегі ғылыми және ғылыми – педагогикалық | | |кадрларды дайындау жұмыстарын ұйымдастыру: салыстырмалы | | |аспектілері. Болон Конвенциясына сәйкес оқудың кредиттік | | |технологияларына негізделген кәсіби кадрларды дайындаудың | | |біртұтас үш деңгейлі жүйесін енгізу (бакалавриат – | | |магистратура – докторантура). | | |1. Ғылыми жұмыспен айналысатын мамандардың стандарты мен |2 | |біліктілік деңгейлері (А/Р көрсеткіші, ғылымдағы аудит және | | |т.б.). | | |2. ҚР және шетелдердегі ғылыми мекемелердің аттестациясы мен| | |аккредитациясы. | | |3. Ғылыми дәреже мен ғылыми атақ берудің ережелері. | | |Практикалық сабақ | |1.Ғылыми мақалаларды, аннотация мен баяндамалар мен |2 | |тезистерін ж.б. құрастыру үшін әдістемелік нұсқаулар | | |2. Ғылыми шолуларды және рефераттарды құрастыру үшін |2 | |әдістемелік нұсқаулар | | 5 МӨЖ тақырыптары мен мазмұны 5.1 Биологиядағы ғылыми танымдылықтың ерекшелігі мен методологиясы. 5.2 ҚР индустриалды – инновациялық Стратегиясын дамытудағы, қазіргі қоғамның жетілдіруіндегі рөлі. 5.3 ҒЗЖ және ТҚЖ қаржыландырудың көздері және мемлекеттік ғылыми – техникалық сараптау. 5.4 Шет мемлекеттердегі биология және биотехнология бойынша ҒЗЖ ұйымдастыру. 5.5 Дамыған шет мемлекеттердегі ҒЗЖ және ТҚЖ басқаруды, ұйымдастырылуының және жаңалықтарды өндіріске енгізудің озат тәжірибелері: АҚШ, Ұлыбритания, Германия, Франция, Жапония, Қытай, Ресей ж.б. Әдебиет және қорлар Таблица 4 |Ғылыми – методикалық |Экземпляр |Магистран|Қамтамасы| |оқулықтар атауы |саны |ттар саны|з ету | | | | |проценті | |Негізгі | |Законы РК: «Об образовании», 1997; «О |1 |3 |33 | |науке», 2001; «Об инновационной | | | | |деятельности», 2002; Концепция научной и | | | | |научно – технической политики Республики | | | | |Казахстан, 2000; Стратегия индустриально | | | | |– инновационной политики РК, 2003. | | | | |ГОСТ 7.32 – 2001. Отчет о научно – |- |3 |0 | |исследовательской работе. – Минск: ИПК | | | | |Издательство стандартов, 2001. – 15 с | | | | |3. Кембаев Б.А., Ахметов Ф.И., Тулебаев |3 |3 |100 | |А.К., Дзекунов В.П. Инновационная | | | | |деятельность в Республике Казахстан: | | | | |состояние и проблемы развития | | | | |(Аналитический обзор). – Алматы: | | | | |КазгосИНТИ, 2002. – 78 с. | | | | |4. Сборник нормативных и методических |3 |3 |100 | |материалов V. – Алматы: ВАК Казахстана, | | | | |2003. – 158 с. | | | | |Қосымша | | | | |Кауфман Х.Р. Тактика успеха в бизнесе и |1 |3 |33 | |науке. – М: Интеллект, 1993.-157 с. | | | | |Международные организации, фонды и |1 |3 |33 | |программы в Казахстане: Справочник. – | | | | |Алматы: КазгосИНТИ, 1999.-124 с. сборник | | | | |нормативных и методических материалов V. | | | | |– Алматы: ВАК Казахстана, 2003.-158 с. | | | | |Юшков А.В. Основа планирования научных |3 |3 |100 | |исследований: Методическое пособие. – | | | | |Алматы: Казак университеті, 1999.-55 с. | | | | |Бюллетень ВАК РК. – Алматы, 2004.-№2.-128|1 |3 |33 | |с. | | | | |Инструкция для потенциальных претендентов|1 |3 |33 | |по подготовке заявок на грант открытого | | | | |конкурса проектов Фонда науки для | | | | |формирования программ фундаментальных | | | | |исследований на 2003-2005г.г. | | | | |Мынбаев А.К. Навигация и интернет: поиск |2 |3 |66 | |научных конференций //Вестник КазНУ. | | | | |Серия информационная. – 2002.-№1(8). – | | | | |с.67-70. | | | | |Научно-исследовательские институты КазНУ |1 |3 |33 | |им. Аль-Фараби. – Научно-технический | | | | |сборник: Новости науки | | | | |Казахстана.-Алматы: КазгосИНТИ, 2004 г. | | | | |Отчет о научно-исследовательской работе и|1 |3 |33 | |подготовке научно-педагогических кадров | | | | |(ежегодник). – Алматы: Казак униветситет,| | | | |1995-2004г.г. | | | | |Тажибаева Т.Л., Мынбаева А.К., Утенова |1 |3 |33 | |М.Ж. Современное состояния | | | | |научно-организационных интернет-ресурсов | | | | |Казахстана и мира //Вестник КазНУ им. | | | | |Аль-Фараби. Серия информационная. – | | | | |2001.-№1(6).-52-55. | | | | |http://www.edu.gov.kz; | | | | |http://www.nauka.kz; http://www.inti.kz | | | | Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Законы РК: «Об образовании», 1997; «О науке», 2001; «Об инновационной деятельности», 2002; Концепция научной и научно – технической политики Республики Казахстан, 2000; Стратегия индустриально – инновационной политики РК, 2003. ГОСТ 7.32 – 2001. Отчет о научно – исследовательской работе. – Минск: ИПК Издательство стандартов, 2001. – 15с. ГОСТ 7.1 – 84. Библиографическое описание документа. – М: Госстандарт, 1984. – 78с. (доп. ИУС №3, 2001). Кембаев Б.А., Ахметов Ф.И., Тулебаев А.К., Дзекунов В.П. Инновационная деятельность в Республике Казахстан: состояние и проблемы развития (Аналитический обзор). – Алматы: КазгосИНТИ, 2002. – 78с. Сборник нормативных и методических материалов V. – Алматы: ВАК Казахстана, 2003. – 158с. 2 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Кауфман Х.Р. Тактика успеха в бизнесе и науке. – М: Интеллект, 1993.- 157 с. 7.2.2 Кембаева Б.А., Ахметов Ф.И., Тулебаев А.К., Дзекунов В.И. Инновационная деятельность в Республике Казахстан: состояния и проблемы развития (Аналитический обзор). – Алматы: КазгосИНТИ, 2002.-78 с. 7.2.3 Международные организации, фонды и программы в Казахстане: Справочник. – Алматы: КазгосИНТИ, 1999.-124 с.борник нормативных и методических материалов V. – Алматы: ВАК Казахстана, 2003.-158 с. 7.2.4.Юшков А.В. Основа планирования научных исследований: Методическое пособие. – Алматы: Казак университеті, 1999.-55с. 7.2.5 Бюллетень ВАК РК. – Алматы, 2004.-№2.-128с. 7.2.6 Инструкция для потенциальных претендентов по подготовке заявок на грант открытого конкурса проектов Фонда науки для формирования программ фундаментальных исследований на 2003-2005г.г. 7.2.7 Мынбаев А.К. Навигация и интернет: поиск научных конференций //Вестник КазНУ. Серия информационная. – 2002.-№1(8). – с.67-70. 7.2.8 Научно-исследовательские институты КазНУ им. Аль-Фараби. – Научно- технический сборник: Новости науки Казахстана.-Алматы: КазгосИНТИ, 2004. 7.2.9 Отчет о научно-исследовательской работе и подготовке научно- педагогических кадров (ежегодник). – Алматы: Казак униветситет, 1995- 2004г.г. 7.2.10 Тажибаева Т.Л., Мынбаева А.К., Утенова М.Ж. Современное состояния научно-организационных интернет-ресурсов Казахстана и мира //Вестник КазНУ им. Аль-Фараби. Серия информационная. – 2001.-№1(6).-52-55. 7.2.11 http://www.edu.gov.kz; http://www.nauka.kz; http://www.inti.kz
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz