Файл қосу

Теміржол стансалары



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                            |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|3 деңгейлі СМК құжаты       |ОӘК            |ОӘК 042-18-12.1.23/02-2013       |
|«Теміржол стансалары        |Баспа №1       |                                 |
|мен түйіндері»              |               |                                 |
|пәнінен студенттерге        |               |                                 |
|арналған жұмыс              |               |                                 |
|бағдарламасы                |               |                                 |








                     «Теміржол стансалары мен түйіндері»

                        ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


  5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану»
                            мамандығына арналған






                            CТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    Семей
                                    2013

                                  Алғы сөз
1. Құрастырған
      Құрастырған:  ____________________ «Ақпараттық  жүйелер»  кафедрасының
аға оқытушысы Сарсембеков Е.А., Бакиева А.Б., оқытушы Сагатбекова А.Б.

2. Талқыланды
2.1. «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды.
      Хаттама № 1  « 09 »           09          2013 ж.
      Кафедра меңгерушісі __________  С.Смағұлов
2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.
      Хаттама № 1  « 11 »           09          2013 ж.
      Төрағасы __________ Бекбаева .С.

3. бекітілді
      Университеттің Оқу-әдістемелік   кеңесі  отырысында  баспаға  жіберуге
ұсынылды және  мақұлданды.
      Хаттама № 1  « 18 »           09          2013 ж.
      ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К.

4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР


















                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                                   |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                         |
|Курс форматы және саясаты                                         |
|Баға қою саясаты                                                  |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу            |
|ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны                                            |
|Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі                    |



   1. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
      1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
      «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының  аға  оқытушысы  Сарсембеков  Ерсаин
Айдарович,  Бакиева   Анара   Баглановна,   оқытушысы   Сагатбекова   Акерке
Бакытжановна;
      Байланыс ақпараты – тел.: 35 26 22, оқу корпусы № 1, кабинет № 1111;
      Кредиттер саны -3;


      1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
      «Теміржол стансалары мен түйіндері»  курсын студенттердің оқып үйренуі
олардың стансаларды біртұтас жүйе түрінде орналастырылуы мен құрылымы, және
де барлық техникалық шешімдер негізделіп  қабылданатын  жұмыс  технологиясы
негізінде  білім  алуларына  қажет.  Осы   курста   стансаның   ары   қарай
жетілдірілуі мен даму жағдайлары мазмұндалған.
     «Теміржол стансалары мен түйіндері» пәні студенттерді стансаның өткізу
қабілеті  мен  жолдар  санын  есептеудің  жаңа   заманауи   әдістемелерімен,
стансалар мен ауысым жолдарының өзара  әрекеттесу  негіздерімен,  жолаушылар
стансасының кешенді даму негіздерімен, қалалар  мен  бекет  маңы  аумақтарын
жоспарлаумен, стансалардың өзара әрекеттесуін және метрополитендердің  қайта
отырғызу  стансаларын  қарастырумен  және  де  келер  болашақта  стансаларды
автоматты түрде жобалауға көшу мүмкіндіктерімен таныстырады.  Сонымен  қатар
курс студенттерді сұрыптау құрылғыларын автоматтандыру және  механикаландыру
мәселелерін шешумен және заманауи техникалық құрылғылардың жүзеге асуы  үшін
сипатымен таныстырады.
      1.3. Пәнді оқудың негізгі мақсаты – келесіні оқу және түсіну:
 –  студенттерде  теміржол  стансаларының  жұмыс   технологиясы   негіздерін
   қалыптастыруы;
 – студенттердің ғылыми ойлауын қалыптастырып, алған  білімдерін  тәжірибеде
   қолдана білуге машықтандыру.
      1.4. Пәнді оқудың негізгі міндеті – келесіні оқу және түсіну:
    - жекеленген құрылғылар мен стансаларды есептеу әдістерін игеру;
    - студенттерде теміржол стансалары мен  түйіндері  аясындағы  теориялық
дайындық негіздерін құру;
      1.5. Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің білуі керек:
         – теміржол стансаларының жұмыс істеу  негіздерін,  құрылымын  және
           арналуын;
         – жүк және жолаушы  тасымалдарын  басқарумен  жүйесіне  байланысты
           шешілетін мәселелердің мазмұнын;
         –    стансалар   мен   түйіндердің   функционалды   мүмкіндіктерін
           жетілдіру немесе кеңейту кезіндегі жаңа  міндеттерді  даярлаудың
           ортақ тәртібін;
         –  АБЖ-гі  ақпараттық  қамтылуын  ұйымдастыруды,   сонымен   қатар
           қағазсыз технологияны;
         –   сұрыптау    төбелерінің    техникалық    құралдар    кешенінің
           мүмкіндіктері мен жұмыс принциптерін;
         –  теміржол  стансалары   мен   түйіндерін   жобалау   тиімділігін
           бағалаудың техникалық-экономикалық әдістемесі;
         – станса жұмысының технологиясындағы АБЖ даму мүмкіндіктерін.
      1.6. Пән  пререквизиттары:
         • Көлік құралдары
         • Техникалық пайдалану ережелері
      1.7. Пән постреквизиттары:
         • Пайдалану жұмысын басқару
         • Пойыздардың қозғалысын басқару жүйесі





      2. САБАҚ ЕРЕЖЕСІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ ЖӘНЕ ПӘН МАЗМҰНЫ


      Кесте 1 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
|Тақырыптар    |Сағаттар саны       |Пайдаланылған әдебиет                      |
|атаулары      |                    |                                           |
|              |ДС |ТС |СӨОЖ  |СӨЖ  |                                           |
|1             |2  |3  |4     |5    |6                                          |
|Негізгі       |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|ұғымдар мен   |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|анықтамалар   |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Теміржол      |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|габариттері   |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|              |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Жолдардың     |2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|классификацияс|   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|ы             |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Жолдардың     |2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|бірігуі       |   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|              |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Жолдардың     |2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|парктері      |   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|              |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Разъездтер    |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|              |   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|              |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Озу пункттері |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|              |   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|              |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Аралық        |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|стансалар     |   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|              |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Телімдік      |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|стансалар     |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|              |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Сұрыптау      |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|стансалары    |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|              |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Сұрыптау      |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|құрылғылары   |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|              |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Жүк стансалары|2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|              |   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|              |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Арнайы        |2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|стансалар     |   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|              |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Жолаушы       |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|стансалары    |   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|              |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Негізгі       |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|ұғымдар мен   |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|анықтамалар   |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Негізгі       |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|ұғымдар мен   |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|анықтамалар   |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Теміржол      |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|габариттері   |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|              |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Жолдардың     |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|классификацияс|   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|ы             |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Жолдардың     |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|бірігуі       |   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|              |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Жолдардың     |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|парктері      |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|              |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Разъездтер    |2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|              |   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|              |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Озу пункттері |2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|              |   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|              |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Аралық        |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|стансалар     |   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|              |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Телімдік      |2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|стансалар     |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|              |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Сұрыптау      |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|стансалары    |   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|              |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Сұрыптау      |2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|құрылғылары   |   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|              |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Жүк стансалары|2  |   |      |     |1.Николаев А.Б., Алексахин С.В., Кузнецов  |
|              |   |   |      |     |И.А., Строганов В.Ю.  Автоматизированные   |
|              |   |   |      |     |системы обработки информации и управления  |
|              |   |   |      |     |на автомобильном транспорте. Учебник. М.:  |
|              |   |   |      |     |Академия, 2003, -224 с.                    |
|              |   |   |      |     |2.Информационная система для управления    |
|              |   |   |      |     |перевозочным процессом./ Под ред. Г.С.     |
|              |   |   |      |     |Ратина. - М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.  |
|Арнайы        |2  |   |      |     |1.Смехов А.А. Математические модели        |
|стансалар     |   |   |      |     |процесса грузовой работы. — М.: Транспорт, |
|              |   |   |      |     |1982 г. — 168 с.                           |
|              |   |   |      |     |2.Петров А.П.,Буянов В.А., УгрюмоеГ.А.     |
|              |   |   |      |     |Автоматизация, вычислительная к            |
|              |   |   |      |     |микропроцессорная и эксплуатационной работе|
|              |   |   |      |     |железных дорог: Учебник для техн.          |
|              |   |   |      |     |ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245  |
|              |   |   |      |     |с.                                         |
|Жолаушы       |2  |   |      |     |1.Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в  |
|стансалары    |   |   |      |     |автоматизированной системе оперативного    |
|              |   |   |      |     |управления перевозочным процессом. -       |
|              |   |   |      |     |Алматы.: КазАТК, 1998 г. - 140 с.Мустапаева|
|              |   |   |      |     |А.Д. 2.Основы расчетов автоматизированных  |
|              |   |   |      |     |систем  управления  на железнодорожном     |
|              |   |   |      |     |транспорте: Уч. пос. -Алматы: КазАТК, 1999.|
|              |   |   |      |     |- 38 с.                                    |
|Барлығы       |30 |   |      |     |                                           |




      3. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нҰсқаулар



      Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу,
дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау,  зертханалық
сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық  жұмыс  және
машықтану сабаөтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн.
      Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі.  Сабақты  босатқан
жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз  босатылған  үш  сабаққа
ұпай есептелмейді. .
      Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына,  ОБСӨЖ,  СӨЖ  дайындалу
барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет.
      Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі.
      Қорытынды   емтихан   барлық   теориялық    сұрақтармен    практикалық
тапсырмаларды қамтиды.





      4. Курс ЕРЕЖЕСІ ЖӘНЕ форматы



      Келесі талаптар қойылады:
   1. Студент дәріс, машықтану сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет;
   2. Сабақтарға кешікпей келу қажет;
   3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
   4. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет;
   5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға  қатаң  түрде  тиым
      салынады;
   6.  Сабақ  уақытында  сабақ  өткізуге  кедергі  жасайтын  болса,   бірден
      «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады;
   7.  Өздік  жұмыстарды  уақытында  тапсыру  қажет,   кешіктірілген   жұмыс
      қабылданбайды.
      Межелік  аттестация  студенттің  сабаққа  қатынасуына,   тапсырмаларды
уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады.  Соңғы
қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды.


      5. СТУДЕНТТЕРДІ БАҒАЛАУ ЕРЕЖЕСІ

      Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы  үшін  белгілі  балл
санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны:
      1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл,
      2-рейтинг нәтижесі бойынша  8-15 апталарда – 300 балл.
      Пән бойынша семестрде максималды балл саны – 600.
      Баллдар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:
      1. Модульдар бойынша тапсырманы  орындағаны  үшін  (1  және  3  модуль
бойынша максимум 150 балл, 2-модуль бойынша – максимум 120 балл)
      2. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 70 баллдан)
      Курстық жұмыс жеке бағаланады.
      Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.
      Бақылау мерзімдері 7-аптаның  соңы  және  15-аптаның  соңы.  Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға  болады,  бірақ  егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып,  баллдың  60%
ғана қойылады.


      Кесте 2 – Студенттердің рейтингтерін есептеу
|Апталар    |1                                                                   |


      Пән бойынша баға 100 %-тық шкала бойынша процентпен қойылады.
      Егер студенттің семестр бойындағы жинаған ұпайы  50% немесе  одан  көп
болса қорытынды бақылауға өткізіледі.  Пән  бойынша  қорытынды  баға  келесі
шкаламен анықталады (Кесте 4).


      Кесте 3 - Бағалар шкаласының әріптік эквиваленті,  балл және пайыздар
|Әріптік жүйе    |Баллдардың цифрлік     |Пайыздық құрамы|Дәстүрлі жүйе бойынша  |
|бойынша баға    |эквиваленті            |               |баға                   |
|A               |4,0                    |95-100         |Өте жақсы              |
|A-              |3,67                   |90-94          |                       |
|B+              |3,33                   |85-89          |Жақсы                  |
|B               |3,0                    |80-84          |                       |
|B-              |2,67                   |75-79          |                       |
|C+              |2,33                   |70-74          |Қанағаттанарлық        |
|C               |2,0                    |65-69          |                       |
|C-              |1,67                   |60-64          |                       |
|D+              |1,33                   |55-59          |                       |
|D               |1,0                    |50-54          |                       |
|F               |0                      |0-49           |Қанағаттанарлықсыз     |
|I               |NA                     |-              |Аяқталмаған            |
|P               |-                      |прошел         |Пәнді өтті             |

      6. ӘДЕБИЕТТЕР
   6.1 Негізгі әдебиеттер
   6.1.1. В.Г.Шубко, Н.В.Правдина. «Железнодорожные станции и узлы»
   6.1.2.Петров   А.П.,    Буянов    В.А.,    УгрюмоеГ.А.     Автоматизация,
вычислительная  к  микропроцессорная  и  эксплуатационной  работе   железных
дорог: Учебник для техн. ж.-д.трансп. - М.: Транспорт, 1987 г.-245 с.
   6.1.3. Научные основы управления и АСУЖТ/ Под ред.  P.M.  Царева.  -  М.:
Транспорт, 1981 г. – 287 с.
   6.1.4. Тулупов Л. П., Шапкин И.Н. АСУ железнодорожного транспорта. -  М.:
Знание, 1988 г. - 64 с.
   6.1.5. Комплексная автоматизированная система управления  железнодорожным
транспортом (АСУЖТ). Под ред. А.П. Петрова. - М: Транспорт, 1977  г.  -  600
с.
   6.1.6. Информационная система  для  управления  перевозочным  процессом./
Г.С.Ратин, Г.А. Угрюмов, А.П. Писарев, О.М. Рыбаков. /Под ред. Г.С.  Ратина.
- М.: Транспорт, 1989 г. - 239 с.
   6.1.7. Смехов А.А. Математические модели процесса грузовой работы. —  М.:
Транспорт, 1982 г. — 168 с.
   6.1.8. Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. Работа в автоматизированной системе
оперативного управления перевозочным процессом. - Алматы.: КазАТК,  1998  г.
- 140 с.
      6.1.9.  Мустапаева  А.Д.  Основы  расчетов  автоматизированных  систем
управления   на  железнодорожном   транспорте:  Учебное  пособие.   -Алматы:
КазАТК, 1999. - 38 с.


   6.2 Қосымша әдебиеттер
   6.2.1. Бернардо  дель Рио Салседа. АСУ реального временина базе ЕС ЭВМ. -
М.: Машиностроение. -159 с.
   6.2.2. Журналы «Железнодорожный  транспорт»,  «Вестник  ВНИИЖТ»,  выпуски
ЦНИИТЭИМПС серия АСУ.
   6.2.3. Советов  Б.Я.  Информационная  технология.  Учебник   для   вузов.
М.:  Высшая школа, 1994, -366 с.
   6.2.4. Бобарыкин В.А.  Математические  методы  решения   автотранспортных
задач:
   Учебное пособие. –Л.: СЗПИ, 1986, -84 с.
   6.2.5. Microsoft Corporation. Компьютерные сети. Учебный курс. –М.: 1997.
–696 с.
   6.2.6.  Соколов  А.В.,  Андрианов  В.И.   Альтернатива   сотовой   связи:
транкинговые системы.- СПб.: БХВ – Петербург, 2002. – 448 с.

Пәндер