Файл қосу

Коррекциялық сабақтардың мазмұны




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  ФАКУЛЬТЕТІ                                                 |
|ПЕДАГОГИКА  КАФЕДРАСЫ                                                     |
|СМЖ 3 - деңгейдегі      |ПОӘК                    |                        |
|құжаты                  |                        |УМКД  042-1830-2013     |
|«Коррекциялық           |                        |                        |
|педагогика» пәнінің     |№ 2 – басылым           |                        |
|оқу-әдістемелік кешені  |                        |                        |
|(оқытушылар үшін)       |                        |                        |










                           КОРРЕКЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКА

                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                       (Барлық мамандықтарға арналған)


                     Оқытушыларға арналған пәндердің оқу

                             жұмыс бағдарламасы












                                 Cемей -2013

1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013
педагогика кафедрасының доцент м.а., п.ғ.к. Тұрғанбаева Б.Ш.


2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика
кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1  04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джанбубекова М.З./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1  «05» 09.2013ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./

3. БЕКІТІЛДІ:
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама №1   18.09.2013ж.
ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./

4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына)








































                               М А З М Ұ Н Ы :
1.Қолдану  аясы
2.Нормативтік сілтемелер
3.Жалпы ережелер
4.Оқытушы үшін пәннің жұмыс бағдарламасы
5.Практикалық сабақтың тақырыптары
6.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
7.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
8.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
9.Әдебиеттер





































1. ҚОЛДАНУ  АЯСЫ:
          «Коррекциялық  педагогика»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешені
университеттің барлық мамандықтардың  2 курстың оқу топтарына арналған. Оқу-
әдістемелік кешенде мінез- құлқында, психикалық  дамуында  ауытқушылығы  бар
жасөспірімдер  мен  балаларды  тәрбиелеу  және   психологиялық-педагогикалық
тұрғыдан білім беру мен оқыту заңдылықтарын  теориялар  арқылы  түсіндірудің
бағдарламалары мен әдіс-тәсілдері,  әлеуметтік  маңызды  мәселелерді  түсіну
мен шеше білудің жолдары сынды т.б.  маңызды  мәліметтері  қамтылған.  Оқыту
үрдісінде   студенттерді   курс    мазмұнымен,    оның    өзектілігі    және
қажеттілегімен,  курс  саясатымен  студенттерді  таныстырады.  Пәннің   оқу-
әдістемелік  кешені  студенттердің  пәнді  танудағы  басшылыққа  алатын  оқу
көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды.

2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР:
      Коррекциялық педагогика пәнінен осы  оқу  бағдарламасы  пәннен  типтік
бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін  ұйымдастыруда  мына  құжаттар
негізінде негіз болады:
   - Барлық  мамандығының  жалпы  білім  беретін  стандарты  ҚР,   Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен  толықтырулар
енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы,  СТУ  042-ГУ-4-2013  университетінің
«Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге  жалпы  талаптар»
стандарты.
     - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы  және
мазмұны» құжаттық процедурасы.

3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР:
      3.1  Коррекциялық   педагогика   –   психофизикалық   дамуында   түрлі
ауытқушылықтары бар балаларды оқыту және тәрбиелеу  мәселесімен  айналысатын
педагогиканың ерекше бір саласы. Коррекциялық  педагогика  мінез-  құлқында,
психикалық дамуында ауытқушылығы бар жасөспірімдер мен  балаларды  тәрбиелеу
және   психологиялық-педагогикалық   тұрғыдан   білім   беру    мен    оқыту
заңдылықтарыy қарастырады.
      Ауытқушылығы бар балалар категориясына оқу  бағдарламаларын  меңгеруде
қиындық тудыратын  түрлі  биологиялық,  әлеуметтік  себептерден  ақыл-ойында
(интеллектісінде),  естуінде,  көру  қабілетінде  және  қозғалыс  сферасында
бұзылуы бар балалар  жатады.  Бұл  категориядағы  балалардың  орталық  жүйке
жүйесінің қызметінде сәл ауытқушылығы бар болуы,  сондай-ақ  олар  мектептік
және әлеуметтік бейімделу кезінде  жағымсыз  әсер  қалдырулары  мүмкін.  Сол
себептен  осындай   категориядағы   балаларды   дамыту,   тәрбиелеу,   оқыту
мақсатында,  бұл   балаларды   оқыту   ,тәрбиелеу   мен   дамытуды   барынша
жекелендіріп,  уақытында  мінез-құлқындағы   және   дамуындағы   бұзылуларды
анықтайтын, алдын алатын және олармен күресетін арнайы тиімді  әдіс-тәсілдер
мен құралдар жасап, қамтамасыз етіп отыру қажет.
      Коррекциялық    педагогиканың   пәні    тәрбиеленушілердің(оқушыларды)
жағымсыз   мінез-құлықтарын   тәрбиелеуге   көмектесетін,   ата-аналар   мен
педагогтардың алдын-ала ойластырған іс-әрекеттері болып табылады.
Құрметті студенттер, Коррекциялық  педагогика  пәнін  оқу  барысында  сіздер
коррекциялық  педагогика курсы  студенттердің  педагогикалық  білімдері  мен
шеберліктерінің тереңдеуіне алдын  ала  қорымен  танысасыздар.  Коррекциялық
педагогика  мәселелер  тақырыбында  коррекциялық  педагогикалық   ұғымдарды,
категорияларды қолдана отырып семинар  сабақтарында  әртүрлі  пікірталастар,
өз пікірлеріңізді, көзқарастарыңызды дәлелдеуге  мүмкіндіктеріңіз  бар  және
де түрлі тақырыптарда баяндама жазу арқылы  дүниетанымдық  көзқарастарыңызды
кеңейтесіздер.

      3. 2. Курстың мақсаты :
      Коррекциялық педагогиканың жалпы негіздерін, ғылыми жетістіктерін, оқу
- тәрбие әдістерін оқытып - үйрету, озық тәжірибелерді меңгерту.
      Коррекциялық  педагогика курсы студенттердің  педагогикалық  білімдері
мен шеберліктерінің тереңдеуіне алдын ала қор жасайды, студенттерге  қазіргі
коррекциялық   педагогика  ғылымының  теориялық  негізін  бере  отырып,   іс
жүзінде қолдану жағдайын қарастырады.

      3.4  Пәнді оқу барысында студент білу керек:
 - Коррекциялық педагогиканың негізгі ұғымдарды;
 - Коррекциялық педагогика ғылымының негізгі міндеттері мен принциптерін;
 - Коррекциялық педагогикалық процестің заңдылықтарымен қағидаларын;
 - мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым - қатынас мәдениетін;
 - теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;

      3.5 Курстың талаптары:
студенттер дәрістермен семинар сабақтарына толық қатысуы керек.
    • СӨЖ (О) тапсырмаларын уақытында өткізіп, қорғау,
    • семинар сабақтарына, СӨЖ тапсырмаларына үнемі дайындықпен келу,
    • босатылған сабақтарды дер кезінде қайта қалпына  келтіру
    • курс аяқталғаннан кейін тестілеу емтиханын тапсыру

      3.6 Пререквизиттер:
             Пәнді  оқып  үйренуге  негіз  болатын  білік,  білім,   дағдыны
меңгеруге қажетті пән атаулар: психофизиология, психология, педагогика.

          3.7 Постреквизиттер:
    Коррекциялық педагогика  курсын  оқыту  негізінде  білім  мен  дағдысын
қалыптастыра отырып тәрбие жұмысының әдістемесі,  дидактика,  жоғары  мектеп
педагогикасы,   этнопедагогика,   әлеуметтік   педагогика    және    басқада
педагогикалық циклдағы пәндерді меңгерту.

       КЕСТЕ  1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме
|Курс|Семестр                        |Несие                                 |
|    |                               |Дәріс  |Семинар    |СӨЖО     |СӨЖ     |
|1   |Коррекциялық педагогика пәні,  |2      |1          |         |        |
|    |міндеттері.                    |       |           |         |        |
|2   |Мектепке дейінгі коррекциялық  |3      |2          |10       |10      |
|    |педагогика                     |       |           |         |        |
|3   |Мария Монтессори жасаған       |3      |2          |10       |10      |
|    |мектепке дейінгі балалардың    |       |           |         |        |
|    |қалыптасуы мен тәрбие жүйесі.  |       |           |         |        |
|4   |Бастауыш мектептегі            |5      |2          |10       |20      |
|    |педагогикалық коррекция.       |       |           |         |        |
|5   |5 – сынып оқушыларының жағымсыз|3      |2          |10       |20      |
|    |эмоционалдық жағдайын түзету   |       |           |         |        |
|    |және жағымды оқыту             |       |           |         |        |
|    |мотивациясының құру            |       |           |         |        |
|6   |Ақыл – ой кемістігі бар        |3      |2          |10       |20      |
|    |балаларды үйрету               |       |           |         |        |
|7   |Жасөспірім және жеткіншек      |4      |2          |10       |20      |
|    |жастағы тәрбие мен оқыту       |       |           |         |        |
|    |мәселелері.                    |       |           |         |        |
|8   |Жеткіншектердің қауіпті        |4      |1          |10       |20      |
|    |әрекеттері                     |       |           |         |        |
|9   |Қиын балаларды тәрбиелеудегі   |3      |1          |10       |20      |
|    |дәстүрлі емес әрекеттер        |       |           |         |        |
|    |Барлығы:                       |30     |15         |80       |140     |

                     5. Практикалық сабақтың тақырыптары

Семинар тақырыптары және оның қысқаша мазмұны.
Тақырып 1.  Коррекциялық педагогика пәні, міндеттері. 2сағ.
Дәріс жоспары:
1. В.П. Кащенко – коррекциялық педагогиканың негізін салушы.
2. Бала дамуының бұзылуының түрлері.
3. Отбасында баланың қолайсыздық тудыруы.
Тақырып 2.  Мектепке дейінгі коррекциялық педагогика. 2сағ.
Дәріс жоспары:
1. Балалардың қолының қимыл – қозғалысының коррекциясы.
2. Психикалық дамудың коррекциялық бөгелісі.
3. Нашар оқитын балаларды мектепке оқуға даярлау жүйесі.
Тақырып 3. Мария Монтессори жасаған мектепке дейінгі  балалардың  қалыптасуы
мен тәрбие жүйесі. 2сағ.
Дәріс жоспары:
1. Мария Монтессоридың концепциясының мазмұны.
2. Балалар іс - әрекетіндегі қабылдауды дамыту.
3. Мария Монтессори жасаған жүйесіндегі балаларды оқуға және жазуға үйрету.
Тақырып 4.  Бастауыш мектептегі педагогикалық коррекция. 3сағ.
Дәріс жоспары:
1. Бастауыш мектептегі ойын және оқу.
2. Тәрбиеге мұқтаж балалардың алдын алу.
Тақырып 5.  Оқушылардың  оқу  іс-әрекетінен   артта  қалу  мәселесі. 3сағ.
Дәріс жоспары:
1. «Үлгермейтін  оқушы» түсінігі
2. Оқуға  үлгермеушіліктің  психологиялық  себептері
Тақырып 6.  5 – сынып оқушыларының  жағымсыз  эмоционалдық  жағдайын  түзету
және жағымды оқыту мотивациясының құрылуы. 3сағ.
Дәріс жоспары:
1. 5 – сынып оқушыларына жүргізілетін бейімділік тренингі.
2. Коррекциялық сабақтардың мазмұны.
Тақырып 7.  Балалардың сөйлеу қабілетінің бұзылуы. 3сағ
Дәріс жоспары:
1. Балалардың сөйлеу қабілетінің бұзылуының деңгейі.
2. Дыбыстарды қате айтатын балалар тобы.
3. Сақаулық және мүлдем сөйлеу системасы дамымаған балалар тобы.
4. Дыбыстарды қате айтатын балалармен логопед жұмысы.
Тақырып 8.   Ақыл – ой кемістігі бар балаларды үйрету. 3сағ.
Дәріс жоспары:
1. Шет  елдердегі  20-ғасырдың  ортасына  дейінгі  ақыл  –  ой  кемістігінің
   көрінуіне байланысты әдістердің өңделуі.
2. Шет елдердегі  ақыл  –  ой  кемістігі  бар  балалардың  қазіргі  жағдайын
   меңгеру.
3. Ресейдегі ақыл  –  ой  кемістігі  бар  балаларды  зерттеудегі  әдістердің
   өңделуі.
Тақырып 9.  Жасөспірім және жеткіншек жастағы тәрбие мен  оқыту  мәселелері.
3сағ.
Дәріс жоспары:
1. Педагогикалық қолдау объективті шындық ретінде.
2.  Жеткіншектердің   адекватты   емес   қылықтарының   профилактикасы   мен
   коррекциясы.
Тақырып 10.  Жеткіншектердің қауіпті әрекеттері. 3сағ
Дәріс жоспары:
1. Наркоманияның әртүрлілігі.
2. Наркоманияның заңды аспктісі.
3. Алкогализмнің профилактикасы.
4. Шылым шегудің профилактикасы.
Тақырып 11. Қиын балаларды тәрбиелеудегі дәстүрлі емес әрекеттер. 3сағ.
Дәріс жоспары:
1. Зодиакальды ықшамдау негізінде тәрбие жұмысын жоспарлау.
2. «Гайденс» - эксперимент.

5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары

1. Мектепке дейінгі коррекциялық педагогика.
2. Мария Монтессори  жасаған  мектепке  дейінгі  балалардың  қалыптасуы  мен
   тәрбие жүйесі.
3. Бастауыш мектептегі педагогикалық коррекция
4. 5  –  сынып  оқушыларының  жағымсыз  эмоционалдық  жағдайын  түзету  жіне
   жағымды оқыту мотивациясын құру
5. Ақыл – ой кемістігі бар балаларды үйрету
6. Жасөспірім және жеткіншек жастағы тәрбие мен оқыту мәселелері

   1. Пәннің оқу-әдістемелік картасы


      Кесте 3
|Тақырып                               |Көрнекті    |Өзіндік оқуға|Бақылау  |
|                                      |құралдар,   |сұрақтар     |форма-сы |
|                                      |ТОҚ,        |             |         |
|                                      |плакаттар,  |             |         |
|                                      |мультимедиал|             |         |
|                                      |ық тақта    |             |         |
|Лекциялық     |Тәжірибелік    |Лаб.   |            |             |         |
|сабақ         |сабақ          |сабақ  |            |             |         |
|Коррекциялық  |Коррекциялық   |       |Реферат     |В.П. Кащенко |Ауызша   |
|педагогика    |педагогика     |       |            |–            |сұрау    |
|пәні,         |пәні,          |       |            |коррекциялық |         |
|міндеттері.   |міндеттері     |       |            |педагогиканың|         |
|              |               |       |            |негізін      |         |
|              |               |       |            |салушы       |         |
|Мектепке      |Мектепке       |       |Схема       |Жанұя        |Ауызша   |
|дейінгі       |дейінгі        |       |дайындау    |тәрбиесінің  |сұрау    |
|коррекциялық  |коррекциялық   |       |            |кейбір       |         |
|педагогика    |педагогика     |       |            |кемшіліктерін|         |
|              |               |       |            |ің           |         |
|              |               |       |            |коррекциясы  |         |
|Мария         |Мария          |       |Бағдарлама  |Мария        |Ауызша   |
|Монтессори    |Монтессори     |       |құрастыру   |Монтессори   |сұрау    |
|жасаған       |жасаған        |       |            |жасаған      |         |
|мектепке      |мектепке       |       |            |жүйесіндегі  |         |
|дейінгі       |дейінгі        |       |            |балаларды    |         |
|балалардың    |балалардың     |       |            |оқуға және   |         |
|қалыптасуы мен|қалыптасуы мен |       |            |жазуға үйрету|         |
|тәрбие жүйесі.|тәрбие жүйесі  |       |            |             |         |
|Бастауыш      |Бастауыш       |       |Реферат     |Бастауыш     |Ауызша   |
|мектептегі    |мектептегі     |       |            |мектепте үрей|сұрау    |
|педагогикалық |педагогикалық  |       |            |мен          |         |
|коррекция.    |коррекция      |       |            |қорқыныштың  |         |
|              |               |       |            |көрінуі      |         |
|              |Оқушылардың    |       |Схема       |Бастауыш     |Ауызша   |
|              |оқу            |       |дайындау    |мектепте үрей|сұрау    |
|              |іс-әрекетінен  |       |            |мен          |         |
|              |артта  қалу    |       |            |қорқыныштың  |         |
|              |мәселесі       |       |            |көрінуі      |         |
|5 – сынып     |5 – сынып      |       |Әдістеме    |5 – сынып    |Ауызша   |
|оқушыларының  |оқушыларының   |       |құрасырыңыз |оқушыларына  |сұрау    |
|жағымсыз      |жағымсыз       |       |            |жүргізілетін |         |
|эмоционалдық  |эмоционалдық   |       |            |бейімділік   |         |
|жағдайын      |жағдайын түзету|       |            |тренингі     |         |
|түзету және   |және жағымды   |       |            |             |         |
|жағымды оқыту |оқыту          |       |            |             |         |
|мотивациясының|мотивациясының |       |            |             |         |
|құру          |құрылуы        |       |            |             |         |
|              |Балалардың     |       |Тест        |             |Ауызша   |
|              |сөйлеу         |       |            |             |сұрау    |
|              |қабілетінің    |       |            |             |         |
|              |бұзылуы        |       |            |             |         |
|Ақыл – ой     |Ақыл – ой      |       |Баяндама    |Ақыл – ой    |Ауызша   |
|кемістігі бар |кемістігі бар  |       |            |кемістігі бар|сұрау    |
|балаларды     |балаларды      |       |            |балаларға    |         |
|үйрету        |үйрету         |       |            |жүргізілетін |         |
|              |               |       |            |коррекциялық |         |
|              |               |       |            |жұмыстар     |         |
|Жасөспірім    |Жасөспірім және|       |Мультимедиал|Жеткіншектерд|Ауызша   |
|және жеткіншек|жеткіншек      |       |ық тақта    |ің қауіпті   |сұрау    |
|жастағы тәрбие|жастағы тәрбие |       |            |әрекеттері   |         |
|мен оқыту     |мен оқыту      |       |            |             |         |
|мәселелері.   |мәселелері     |       |            |             |         |
|Жеткіншектерді|Жеткіншектердің|       |Реферат     |Жеткіншектерд|Ауызша   |
|ң қауіпті     |қауіпті        |       |            |ің адекватты |сұрау    |
|әрекеттері    |әрекеттері     |       |            |емес         |         |
|              |               |       |            |мінез-құлқыны|         |
|              |               |       |            |ң алдын алу  |         |
|              |               |       |            |мен түзету.  |         |
|Қиын балаларды|Қиын балаларды |       |Мультимедиал|Қиын         |Ауызша   |
|тәрбиелеудегі |тәрбиелеудегі  |       |ық тақта    |балалармен   |сұрау    |
|дәстүрлі емес |дәстүрлі емес  |       |            |жұмыс        |         |
|әрекеттер     |әрекеттер      |       |            |істеудің     |         |
|              |               |       |            |негізгі      |         |
|              |               |       |            |шарттары     |         |


   2. Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
      Кесте  4
|Оқулық, оқу - әдістемелік құрал аты   |Экземпляр  |Студент   |Қамтамасыз  |
|                                      |саны       |саны      |ету пайызы  |
|1                                     |2          |3         |4           |
|Под.ред. В.С. Кукушина Коррекционная  |20         |          |            |
|педагогика. Москва – Ростов – на-     |           |          |            |
|Дону.- 2004. – 12- 20 ст.             |           |          |            |
|Власова Т.А., Певзнер М.С. Дети с     |30         |          |            |
|отклонениями в развитии. М., 1973. –  |           |          |            |
|18- 62 ст.                            |           |          |            |
|Особенности психофизического развития |10         |          |            |
|детей с нарушениями                   |           |          |            |
|опорно-двигательного аппарата. \Под.  |           |          |            |
|ред. Власовой Т.А., \ М., 1985. – 50- |           |          |            |
|58 ст.                                |           |          |            |
|Коррекционная педагогика: Основы      |40         |          |            |
|обучения и воспитания детей с         |           |          |            |
|отклонениями в развитии: Учебное      |           |          |            |
|пособие Для студ. Сред. Пед. учеб.    |           |          |            |
|Заведений \Под. ред. Пузанова Б.П.\   |           |          |            |
|М., Академия 1998.                    |           |          |            |
|Актуальные проблемы диагностики ЗПР»  |15         |          |            |
|под.ред. К.С.Лебединский М.,1982. –   |           |          |            |
|44-63 ст.                             |           |          |            |
|Леонтьев А.Н: «Принципы психического  |45         |          |            |
|развития ребенка и проблема умственной|           |          |            |
|недостаточности» /Проблемы развития   |           |          |            |
|психики/ М., 1972. – 320- 330 ст.     |           |          |            |
|Игротека для всех! Игры для детей с   |25         |          |            |
|различными заболеваниями. М, 1999.    |           |          |            |
|Детский орден милосердия.             |           |          |            |
|Причины агрессивности в поведении     |5          |          |            |
|детей и пути их преодоления           |           |          |            |
|Коррекционная педагогика / Под ред. В.|           |          |            |
|С. Кукушина. Изд-с 2-е,               |           |          |            |
|Москва-Ростов-на-Дону. 2004 – 26-36 с.|           |          |            |
|Коррекция некоторых недостатков       |15         |          |            |
|семейного воспитания/ Под ред. В. С.  |           |          |            |
|Кукушина. Изд-с 2-е,                  |           |          |            |
|Москва-Ростов-на-Дону. 2004 –36-42 с. |           |          |            |


9. Әдебиеттер
1. Под.ред. В.С. Кукушина Коррекционная педагогика. Москва –  Ростов  –  на-
   Дону.- 2004. – 12- 20 ст.
2. Власова Т.А., Певзнер М.С. Дети с отклонениями в развитии.  М.,  1973.  –
   18- 62 ст.
3.  Особенности  психофизического  развития  детей  с  нарушениями   опорно-
   двигательного аппарата. \Под. ред. Власовой Т.А., \ М., 1985.  –  50-  58
   ст.
4.  Коррекционная  педагогика:  Основы  обучения  и   воспитания   детей   с
   отклонениями в развитии: Учебное  пособие  Для  студ.  Сред.  Пед.  учеб.
   Заведений \Под. ред. Пузанова Б.П.\ М., Академия 1998.
5. Актуальные проблемы диагностики ЗПР» под.ред. К.С.Лебединский М.,1982.  –
   44-63 ст.
6.  Леонтьев  А.Н:  «Принципы  психического  развития  ребенка  и   проблема
   умственной недостаточности» /Проблемы развития психики/ М., 1972. –  320-
   330 ст.
7. Игротека для всех! Игры для детей с различными  заболеваниями.  М,  1999.
   Детский орден милосердия.
8.  Причины  агрессивности  в  поведении  детей  и   пути   их   преодоления
   Коррекционная педагогика / Под ред. В. С. Кукушина.  Изд-с  2-е,  Москва-
   Ростов-на-Дону. 2004 – 26-36 с.
9. Коррекция некоторых недостатков семейного  воспитания/  Под  ред.  В.  С.
   Кукушина. Изд-с 2-е, Москва-Ростов-на-Дону. 2004 –36-42 с.
10. «Детская агрессия» // Дошкольное воспитание. 2003-№4.-срт 62-67
11. «Бала  тәрбиесінде ата-ана рөлі» // Мектептегі психология.  2010.-№5.-41
   бет
12. «Мектеп және отбасында агрессивті баламен  жұмыс  істеу  ерекшелігі»  //
   Шағын мектеп. 2003.-№4.-33-35 бет
13.  «Қолданбалы  психология  мәселелері:   агрессивті   балалармен   түзету
   жұмыстары»// Мектептегі  психология 2011. -№7.- 39-41 бет
14. Буторина М, Хилтунен Е. Монтессори – материал. – М.: Мастер, 1992.
15. Корнетов Г. Метод Монтессори // Частная школа. – 1995 - №  4.
16. Кукушин В.С. Коррекционная педагогика. – М.- Ростов-на-Дону,  2004.  71-
   82б.
17.  Кузнецова  Е.К.  Разработка   мим-тренинга   (для   детей   дошкольного
   возраста), - М. 2005.
18. Монтессори М. Руководство моему методу. – М, 1916.
19. Селевко Г.К. Современные технологии педагогики. – М, 1995. 176-179б.
20. Зайцева И.А., Кукушин В.С.,  Ларин  Г.Г.,  Румега  Н.А.,  Шатохина  В.И.
   Коррекционная педагогика/ Под.ред. В.С.Кукушина.  Изд-е  2с,  перераб.  И
   доп. – М: ИКЦ «МарТ»: Ростов н/Д: Издательский  центр  «МарТ»,  2004.-84-
   135б
21. Трофимова  С.  Балапанның  дәптері.  6-дан  7  жасқа  дейінгі  балаларға
   арналған жазу.-Алматы: «8&8», 2011.-1-2б.
22. /Мектептегі психология № 10 (40)  2011 35-36 бет.
23. Рабочая книга школьного психолога/ Под  ред.  И.В.  Дубровина.  -  СПб.,
   1998.
24. Раттер М. Помощь трудным детям. - М., 1987.
25. Степанов С.С. Психология трудных школьников: Учебное пособие. М., 1996.
26. Ахметжанова Н. Мінез-құлқы қиын балалар / Н. Ахметжанова //Ұлағат  №  1,
   2001.
27.   Хухлаева   О.В.    Основы    психологического    консультирования    и
   психологической коррекции. - М.: Издателский центр «Академия», 2001














Пәндер