Файл қосу
Тыныс белгілеріне жатпайтын шартты белгілер
5В011700 - « Қазақ тілі мен әдебиеті » мамандығына арналған «Пунктуация мәселесі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған _____ «___» ______2014 жыл Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Г.С.Ахметова 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №___ «___» ___________2014жыл Кафедра меңгерушісі_______________Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2014 жыл Төрайымы_________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 ж. Оқу -әдістемелік кеңес төрайымы _________Г.К.Искакова 4 № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 СӨЖ-ның тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Пунктуация мәселесі» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Пунктуация мәселесі» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - Мамандыққа қатысты типтік-оқу бағдарламасы - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Жазба тіліміздің материалдық элементі саналатын пунктуация- жазба тілдің бір бөлігі ретінде танылады. Пунктуацияның негізгі әдістері мен тәсілдерін жан-жақты меңгерту арқылы студентің немесе оқушының тыныс белгісін дұрыс қоя білуі, олардың мақсатты жұмсалу факторларын талдап үйренеді. Пунктуацияның құрылымы талдау арқылы жүргізіледі. 3.2 Осы курстың мақсаты: Пуктуация ілімі – тыныс белгілерінің мағыналық, құрылымдық жақтарын зерттейтін тіл білімінің іргелі бір саласы. Пунктуация сөйлемдер арасында тыныс белгілерінің дұрыс қойылу ережелерінің жиынтығын зерттейтін сала болып табылады. Соңғы кезде тіл біліміндегі пунктуация мәселесі туралы зерттеулердің тақырыптық, нысандық мәселелері осыны аңғартады. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Сөздер мен сөйлемдер арасында тыныс белгілерінің дұрыс қойылу маңыздылығын талдау пәнді оқытудағы міндеттердің желісін құрайды. Сондай- ақ курс студенттерге пунктуация мәселелерінің шешілмей келе жатқан даулы тұстарын жан-жақты талдап,түсіндіреді.Талдаудың тәжірбиелік жағын баса меңгерту жағына көп көңіл бөледі. 3.4 Білім нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Қазақ тілтанымындағы пунктуация мәселесінің өзекті жақтарын білуі керек; - алған білімдерін практикада қолдана білу; - тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - теориялық талдау жасай алу; - пунктуация мәселесінің тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары мәселелерін түсіну; - өзіндік пікір айта алу; - негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: «Тіл біліміне кіріспе», «Қазіргі қазақ тілі». 3.6 Курстың постреквизиті: « Стилистика және тіл мәдениеті», «Терминтану», «Қазақ тілін оқыту әдістемесі». 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1-кесте |Курс |Семестр | | 1 | 2 | |Дәріс сабақтар | | 1 модуль |2 | |4.1.Пәннің мақсаты және міндеті | | |4.2.Қазақ пунктуациясының |2 | |системасы және тыныс белгілерін | | |қолданудағы принциптер. | | |4.3.Қазақ пунктуациясының |2 | |теориялық негіздері | | |4.4.Қазақ пунктуациясының шешілмей|4 | |әртүрлі қойылып жүрген жерлері. | | |4.5. Тыныс белгілеріне жатпайтын |4 | |шартты белгілер | | |4.6. Тыныс белгілерінің қабаттаса |2 | |қолданылуы. | | |4.7. Оқшау сөз, оңашаланған |4 | |мүшелер туралы. | | |2-модуль |2 | |4.8.Салалас құрмалас сөйлемдерге | | |байланысты қойылатын үтір | | |4.9.Сабақтас және аралас құрмалас |4 | |сөйлемдерге қатысты қойылатын | | |үтір. | | |4.10.Сызықша туралы мәлімет. |2 | |4.11.Құрмалас сөйлемдерге |2 | |байланысты қойылатын сызықша | | |Барлығы: |30 сағат | |Тәжірбиелік сабақтар | | 4.1.Тыныс белгілеріне жатпайтын |1 | |шартты белгілер | | | | | |4.2.Тыныс белгілерінің қабаттаса |1 | |қолданылуы. | | |4.3Қос нүкте, нүктелі үтір туралы.|1 | |4.4Тырнақша туралы мәлімет. |2 | |4.5.Жақша туралы мәлімет. |2 | |4.6.Төл сөз бен автор сөзінің |1 | |тыныс белгілері. | | |4.7.Сызықша туралы мәлімет. |2 | |4.8.Оқшау сөз, оңашаланған мүшелер|1 | |туралы. | | |4.9.Қазақ пунктуациясының шешілмей|2 | |әртүрлі қойылып жүрген жерлері. | | | 4.10.Қазақ пунктуациясының |1 | |системасы және тыныс белгілерін | | |қолданудағы принциптер. | | |4.11.Құрмалас сөйлемдерге |1 | |байланысты қойылатын сызықша | | |Барлығы : |15 сағат | 5 Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының тізімі 5.1 Қазақ пунктуациясының шығу тарихы 5.2 Қазақ пунктуациясының шешілмей әртүрлі қойылып жүрген жерлері. 5.3 Қазақ пунктуациясының тыныс белгілерін қолданудағы принциптер. 5.4 Сызықша туралы мәліметке тоқталып, мысалдар теру 5.5 Тырнақша туралы мәліметке мысал келтіру 5.6 Жақша туралы мәліметке жан-жақты тоқталыңыз 5.7 Тыныс белгілерінің қабаттаса қолданылуы. 5.8 Оқшау сөз, оңашаланған мүшелер туралы. 5.9 Қос нүкте, нүктелі үтір туралы 5.10 Құрмалас сөйлемдерге байланысты қойылатын сызықша 5.11 Сабақтас және аралас құрмалас сөйлемдерге қатысты қойылатын үтір. 5.12 Салалас құрмалас сөйлемдерге байланысты қойылатын үтір 5.13 Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілері. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Дәріс сабағының |Семинар сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | | |2 |Дәріс тезисі, | Мәтінмен жұмыс |Жазбаша, | |6.1.Пәннің мақсаты |Пәннің мақсаты және |сызба нұсқа | |ауызша | |және міндеті |міндеті | | | | |6.2.Қазақ |Қазақ пунктуациясының |Дәріс тезисі, |Мәтінмен жұмыс |Жазбаша, | |пунктуациясының |шешілмей әртүрлі |кесте | |ауызша | |шешілмей әртүрлі |қойылып жүрген | | | | |қойылып жүрген |жерлері. | | | | |жерлері. | | | | | |6.3.Қазақ |Қазақ пунктуациясының |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс | | |пунктуациясының |тыныс белгілерін | | |Жазбаша | |тыныс белгілерін |қолданудағы | | | | |қолданудағы |принциптер. | | | | |принциптер. | | | | | |6.4.Қазақ |Қазақ пунктуациясының |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс |Ауызша | |пунктуациясының |шешілмей әртүрлі | | | | |шешілмей әртүрлі |қойылып жүрген | | | | |қойылып жүрген |жерлері. | | | | |жерлері. | | | | | | | | | | | |6.5. Тыныс |Тыныс белгілеріне |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс |Жазбаша | |белгілеріне |жатпайтын шартты | | | | |жатпайтын шартты |белгілер | | | | |белгілер | | | | | |6.6. Тыныс |Тыныс белгілерінің |Бақылау |Мәтінмен жұмыс |Жазбаша | |белгілерінің |қабаттаса қолданылуы. |тапсырмалары | | | |қабаттаса | | | | | |қолданылуы. | | | | | |6.7.Оқшау сөз, |Оқшау сөз, оңашаланған|Дәріс тезисі |Қазақ |Ауызша | |оңашаланған мүшелер |мүшелер туралы. | |пунктуациясының | | |туралы. | | |шығу тарихы | | | | | | | | |6.8. Салалас | Салалас құрмалас |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс | | |құрмалас сөйлемдерге|сөйлемдерге байланысты| | |Жазбаша | |байланысты қойылатын|қойылатын үтір | | | | |үтір | | | | | |6.9. Сабақтас және |Сабақтас және аралас |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс | | |аралас құрмалас |құрмалас сөйлемдерге | | |Жазбаша | |сөйлемдерге қатысты |қатысты қойылатын | | | | |қойылатын үтір. |үтір. | | | | |6.10. Төл сөз бен | Төл сөз бен автор |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс | | |автор сөзінің тыныс |сөзінің тыныс | | |Жазбаша | |белгілері. |белгілері. | | | | |6.11.Қазақ | Қазақ пунктуациясының|Бақылау |Мәтіндермен |Жазбаша | |пунктуациясының шығу|шығу тарихы |тапсырмалары |жұмыс | | |тарихы | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |7.1. Сыздықова Р. Қазақ|1 |5 |10% | |орфографиясы мен | | | | |пунктуациясы жайында | | | | |анықтағыш. Алматы, | | | | |1960ж. | | | | | | | | | |7.2. Жиенбаев С. |1 |5 |10% | |Сөйлемнің тыныс | | | | |белгілері. Алматы, | | | | |1940ж. | | | | |7.3.Хасенов Ә, |1 | 5 |10% | |Пунктуацияны оқыту | | | | |жолдары, Алматы,1957ж. | | | | |7.4 Мұсабекова Ф, |1 |5 |10% | |Қазіргі қазақ тілінің | | | | |пунктуациясы, Алматы, | | | | |1773ж. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Сыздықова Р. Қазақ орфографиясы мен пунктуациясы жайында анықтағыш. Алматы, 1960ж. 8.2. Жиенбаев С. Сөйлемнің тыныс белгілері. Алматы, 1940ж. 8.3. Хасенов Ә, Пунктуацияны оқыту жолдары, Алматы,1957ж. 8.4. Мұсабекова Ф, Қазіргі қазақ тілінің пунктуациясы, Алматы, 1773ж. 8.5. Мұсабекова Ф Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселелері, Алматы,1959 8.6. СыздықоваР., Неталиева Қ. Қазақ пунктуациясының ережелері, Алматы 1961ж. 8.7. Хасенов Ә. Синтаксис пен пунктуацияның кейбір мәселелері, Алматы 1957ж 8.8. Мұсабекова Ф. Қазіргі қазақ тіліндегі жай сөйлем пунктуациясының негіздері, Алматы 1959ж. 8.9. Ысқақов А. Хасенов Ә. Тыныс белгілер, Алматы 1951ж. 8.10. А. Б. Шапиро. Основы русской пунктуации, Москва, 1955г
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz