Файл қосу
Тұлғаны коррекциялау психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18.1.15/01-2014 | |ПОӘК | | | |«Психология бойынша |05.09.2013 жылғы | | |практикум» пәнінің оқытушыға |№ 1 басылым | | |арналған бағдарламасы | | | 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығына арналған «ПСИХОЛОГИЯ БОЙЫНША ПРАКТИКУМ» ПӘНІНЕН ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы ____________ Оспанова К.Ш. «25» тамыз 2014 ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж. Кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к. _______________ Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2014ж. Төрайымы, п.ғ.к. _________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама №1 «11» 09. 2014ж. ОӘК төрайымы, с.ғ.д. ________________ Искакова Г.К. Мазмұны |1 |Қолданыс аясы | |2 |Нормативтік сілтемелер | |3 |Жалпы ережелер | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) | |5 |СӨЖ тақырыптары | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы | |8 |Әдебиеттер | 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ “Психология бойынша практикум” пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің 5В010300 - «Педагогика және психология» мамандықтарының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту процесінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеугде негізгі басшылық болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы«Психология бойынша практикумы» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: «5В050300» - «Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖОС 3.08.037-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2006 жылғы 7 тамызындағы № 671 бұйрықпен бектілген және күшіне енгізілген. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны Студенттердің психологиялық білімді терең игеруде психологиялық бақылау және экспериментті жүргізуде іскерлік пен дағдаларды меңгеруі және дербес түрде әдибеттерді оқымайынша мүмкін емес. “Психология бойынша практикум 2” пәні психология бөлімінің екінші жыл оқуындағы бакалавриат студенттері үшін жасалынған. Ол келесі мамандықты меңгерудің негізінде жүзеге аса отырып, студенттердің жалпы психологиялық дайындығын аяқтайды. Бұл курс сенсорлы – перцептивті, тұлғаның танымдық процестерін, тұлғаның эмоционалды – еріктік сферасын және қабілетін зерттеу бойынша практикалық жұмыстардан құралған. “ Психология бойынша практикум ” пәні – бұл тек практикалық психологияның бір бағыты ғана емес, сонымен қатар теориялық пән болып табылады. Теориялық пән ретінде ол адамның психикалық ақиқатын сипаттайтын айнымалы және тұрақты өлшемдермен жұмыс істейді. Осы өлшемдер бөлініп, сипатталып және белгіленуі үшін адамның ішкі дүниесін сипаттайтын фактілерді талдау мен жалпылау бойынша теориялық жұмыс атқарылуы қажет. Бұл фактілер арнайы әдістермен тексерілетін теориялық құрылымдар мен болжамдарды құрудың негіздерін құрады. Практика психикалық ақиқатты сипаттайтын айнымалыларды күрделілік бойынша түрлі әдістер мен өлшеу міндеттерін қояды. Әдістеме жинақталған түрде психологиялық ақпаратты алу тәсілі, оның түрлі варианттары және осы варианттардың мәні бар психологиялық мәселенің шешімі болып табылады. Көптеген әдістемелер оның авторларының атын алған. Мысалы, Роршах тесті, Розенцвейг тесті, Вартен тесті, Кос кубиктері, Равенн тесті және т.б. Мұның өзі бұл әдістемелерде авторлық психологиялық теорияның жатқандығын білдіреді. Практиканың негізгі міндеті – құралдары - әдістер мен әдістемелерді – пайдаланудың ережелерін білу. Бұл әдістемелерді қолданудың кәсіби дағдылары болып табылады. Бұл психологтың өз жұмысының нәтижелерін дәл божай алу деңгейі. Курстың шеңберінде студенттерді үйрету үшін эмпирикалық зерттеулерде, психодиагностикада, педагогикалық және өндірістік практикада жиі қолданылатын, әдістер мен әдістемелер таңдап алынды. Курстың практикалық міндетттерін шешу алдымен студенттердің өзіне дербес тәжірибе түрінде жүзеге асырылады, содан соң зерттеушіге әрбір әдістеменің ерекшеліктерін, әдістерді жекелеп, олардың диагностикалық мүмкіндіктері. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Тәжірибеде теориялық білімді қолдануда студенттердің дағдысын дамыту ; мыналар сияқты анализ, синтез және психологиялық деректерді бақылау, тұлғаның психикалық ерекшеліктерін сипаттайтын кәсіби ойлау салаларын қалыптастыру және дамыту; дұрыс қорытынды жасау және әдістің мәліметтерінің көмегімен алынғандарды логикалық салыстыру іскерлігін қалыптастыру ; студенттерде ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға икемдеу. 3.3. Пәннің оқытудың негізгі міндеті: • Студенттерді болашақ кәсіби іс - әрекеттерінде пайдаланыла алатын психологиялық зерттеу тәсілдері мен әдістерін меңгеру ; • Тұлғаның танымдық процестерін зерттеу бойынша тестер мен әдістемелерді тәжірбеде игерудің дағды және іскерліктерді дамыту ; • Рефлексивті мүмкіншілікті дамытудың арқасында кәсіби – маңызды сапаларды жетілдіру ; • Тұлғалық әдістемелер және тестермен жұмыс істеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру ; • Психологиялық зерттеулерді жүргізу бағдарламаларын құрастыру, зерттеу барсында алынған мәліметтерді өңдеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру; • Психолгиялық қорытындыны құрастыру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. 3.4. Оқытудың нәтижесі. Пәнді оқудың соңында соңында студент білуі керек: - Психологиялық зерттеулердің әдіснамалық негізін білуі; Игеруі керек: - Психологиядағы ғылыми – ұғымды аппараттарды игеру; - Психологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістемелерді тәжірбиеде игеру ; Меңгеруі керек: - Психологиялық үрдіс құндылықтарының жүйесі туралы білімді; Істей алу керек: - Психологиялық экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау бойынша білімдерін практикада істей білуі; Түсінуі керек: - Практикада алған білімдерін адекваттық қолдануды түсінуі; Болуы керек: - Психологиялық қорытынды жасау есептілігі; Қабылдауы керек: - Психологиялық зерттеудің әдіснамалық негізін ; 3.5. Курстың пререквизиті: Әлеуметтік психология Психология тарихы Психологиядағы математикалық әдістер 3.6. Курстың постреквизиттері: Жас психологиясы Әлеуметтік психологиясы Тұлғаны коррекциялау психологиясы Басқару психологиясы 3.7. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |Түйсік қасиеттерін зерттеу |1 | |Қабылдау қасиеттерін зерттеу. |2 | |Зейіннің қасиеттерін зерттеу |1 | |Естің ерекшеліктерін зерттеу |1 | |Тұлғаның эмоционалдық және ерік қасиетін зерттеу. |1 | |Тұлғаны зерттеу |1 | |Тұлғаның дамуының теориялары |1 | |Психологиялық зерттеудегі тәжірбиеші мен зерттеушінің рөлі. |2 | |Темпераментті зерттеу |1 | |Тұлға құрылымын зерттеу |1 | |Тұлғаның өзара қатынастарын зерттеу |2 | | Тұлғалық ерекшеліетері зерттеу |1 | | | | | | | |Зертханалық сабақтар |- | | | | |- | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | |Түйсік қасиеттерін зерттеу |2 | |Қабылдау қасиеттерін зерттеу. |2 | |Зейіннің қасиеттерін зерттеу |2 | |Естің ерекшеліктерін зерттеу |2 | |Тұлғаның эмоционалдық және ерік қасиетін зерттеу. |2 | |Тұлғаны зерттеу |2 | |Тұлғаның дамуының теориялары |2 | |Психологиялық зерттеудегі тәжірбиеші мен зерттеушінің рөлі. |2 | |Темпераментті зерттеу |2 | |Тұлға құрылымын зерттеу |2 | |Тұлғаның өзара қатынастарын зерттеу |2 | | Тұлғалық ерекшеліетері зерттеу |2 | |Тұлғаның агрессивтілігінің деңгейін зерттеу |2 | |Конфликт жағдайындағы мінез – құлық страгияларын зерттеу |2 | |Елес және қиял |2 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Түйсік қасиеттерін зерттеу 5.2 Қабылдау қасиеттерін зерттеу. 5.3 Зейіннің қасиеттерін зерттеу 5. 4 Естің ерекшеліктерін зерттеу 5.5 Тұлғаның эмоционалдық және ерік қасиетін зерттеу. 5.6 Тұлғаны зерттеу 5.7 Тұлғаның дамуының теориялары 5.8 Психологиялық зерттеудегі тәжірбиеші мен зерттеушінің рөлі. 5.9 Темпераментті зерттеу 5.10 Тұлға құрылымын зерттеу 5.11 Тұлғаның өзара қатынастарын зерттеу 5.12 Тұлғалық ерекшеліетері зерттеу 5.13 Тұлғаның агрессивтілігінің деңгейін зерттеу 5.14Конфликт жағдайындағы мінез – құлық страгияларын зерттеу 5.15 Елес және қиял 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте3 |Тақырыптар |Көрнекі |Өз бетімен дайындалу|Бақылау | | |құралдар, |сұрақтары |түрі | | |плакаттар, | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабақ |Семинар сабақ |Зертхан| | | | | | |алық | | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Түйсік |Түйсік |- |Интреактивті |1.Түйсіктер туралы |Жазбаша | |қасиеттерін |қасиеттерін | |тақта. |жалпы ұғым. | | |зерттеу |зерттеу | | |2.Түйсіктердің | | | | | | |негізгі | | | | | | |заңдылықтары. | | | | | | |3.Түйсіктердің | | | | | | |түрлері | | | | | | |4.Түйсіктердің дамуы| | | | | | |мен қалыптасуы | | |Қабылдау |Қабылдау |- |Интреактивті |1. Қабылдау туралы |Жазбаша | |қасиеттерін |қасиеттерін | |тақта. |жалпы ұғым. |талдау | |зерттеу. |зерттеу. | | |2.Қабылдаудың | | | | | | |негізгі ерекшелігі. | | | | | | |3.Қабылдау | | | | | | |саласындағы | | | | | | |айырмашылықтар, | | | | | | |олардың | | | | | | |қаалыптастыру | | | | | | |жолдары. | | |Зейіннің |Зейіннің |- |Интреактивті |1.Зейін туралы жалпы|Кесте | |қасиеттерін |қасиеттерін | |тақта. |ұғым. 2.Зейін | | |зерттеу |зерттеу | | |түрлері. | | | | | | |3.Зейіннің негізгі | | | | | | |қасиеттері. | | |Естің |Естің |- |Интреактивті |1.Ес туралы жалпы |Жазбаша | |ерекшеліктері|ерекшеліктерін | |тақта. |ұғым. | | |н зерттеу |зерттеу | | |2.Естің түрлері. | | | | | | |3.Ес процестері. | | | | | | |4.Ес саласындағы | | | | | | |айырмашылықтар. | | |Тұлғаның |Тұлғаның |- | Психологиялық |1.Ерік туралы жалпы |Талдау | |эмоционалдық |эмоционалдық | |тренигке |ұғым. | | |және ерік |және ерік | |қажетті құрал- |2.Еріктік амалдардың| | |қасиетін |қасиетін | |жабдықтар |кезеңдері. | | |зерттеу. |зерттеу. | | |3.Ерік | | | | | | |сапалары.4.Ерік | | | | | | |тәрбиесі. | | |Тұлғаны |Тұлғаны зерттеу |- |Психологиялық |1.Тұлға туралы жалпы|Эссе | |зерттеу | | |тренингке |түсінік. | | | | | |қажетті |2.Тұлғаның | | | | | |жабдықтар |түрткіліктері мен | | | | | | |қасиеттері. | | |Тұлғаның |Тұлғаның |- |Интреактивті |1.Тұлға және қарым- |Жазбаша | |дамуының |дамуының | |тақта. |қатынас | | |теориялары |теориялары | | | | | |Психологиялық|Психологиялық |- |Интреактивті |1.Жас және |Жазбаша | |зерттеудегі |зерттеудегі | |тақта. |педагогикалық | | |тәжірбиеші |тәжірбиеші мен | | |психологияның | | |мен |зерттеушінің | | |зерттеу обьектілері.| | |зерттеушінің |рөлі. | | | | | |рөлі. | | | | | | |Темпераментті|. Темпераментті |- |Интреактивті |1.Темперамент туралы|Жазбаша | |зерттеу |зерттеу | |тақта. |жалпы | | | | | | |ұғым.2.Темпераментте| | | | | | |рдің психологиялық | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | | |3.Темпераменттерді | | | | | | |тәрбиелеу мәселесі. | | |Тұлға |Тұлға құрылымын |- |Интреактивті |1.Тұлғалардың рөлі. |Ауызша | |құрылымын |зерттеу | |тақта. | |талдау | |зерттеу | | | | | | |Тұлғаның |Тұлғаның өзара |- |Интреактивті |Тұлғалық |Ауызша | |өзара |қатынастарын | |тақта. |қарым- қатынастың | | |қатынастарын |зерттеу | | |қалыптасу жолдары | | |зерттеу | | | |2.Тұлға қарым | | | | | | |қатынасы және іс | | | | | | |әрекетің негізгі | | | | | | |белгілері. | | | Тұлғалық | Тұлғалық | |Интреактивті |1.Тұлғалық |Жазбаша | |ерекшеліетері|ерекшеліетері | |тақта. |ерекшеліктерді | | |зерттеу |зерттеу | | |зерттеу жолдары | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Тұлғаның |Тұлғаның |- |Интерактивті |Агрессивтілік тұлға|Жазбаша | |агрессивтіліг|агрессивтілігіні| |тақта, |қасиеті ретінде. | | |інің |ң деңгейін | |теориялық |Басса – Дарки | | |деңгейін |зерттеу | |зерттеулер |сауалнамасы : | | |зерттеу | | | |мақсаты, міндеттері,| | | | | | |қолданылуы | | | | | | |мүмкіншіліктері. | | |Конфликт |Конфликт |- |Интреактивті |Конфликт |Талдау | |жағдайындағы |жағдайындағы | |тақта. |жағдайындағы мінез | | |мінез – құлық|мінез – құлық | | |– құлық | | |страгияларын |страгияларын | | |стратегиялары : | | |зерттеу |зерттеу | | |бәсекелестік, | | | | | | |бірлескен іс-әрекет,| | | | | | |компромисс, қашу, | | | | | | |бейімделу. | | |Елес және |Елес және қиял |-- |Интреактивті |1.Елестету және оның|Жазбаша | |қиял | | |тақта. |ерекшеліктері | | | | | | |2. Қиял туралы жалпы| | | | | | |ұғым. иял туралы | | | | | | |жалпы ұғым. Қиял | | | | | | |түрлер 3. Қиял | | | | | | |түрлері | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны |Студенттерса|Қамтамасыз | |атауы | |ны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Фирсов М.В., Шапиро Б.Ю. | 10 |20 |50% | |Психология социальной работы: | | | | |Содержание и методы | | | | |психосоциальной практики: уч.пос. | | | | |для студентов. М., 2002. | | | | |Иманғалиев, Е. Жеке тұлғаны |5 |20 |25% | |әлеуметтік - психологиялық болжау | | | | |әдістері :оқу құрал /Е. | | | | |Иманғалиев.-Астана:Фолиант,2008.-1| | | | |27б. | | | | |Сатиева, Ш.С. Психология. - |7 |20 |35% | |Семей,2003 | | | | |Намазбаева, Ж.И. Психология (на |4 |20 |20% | |каз.яз). - Алматы,2005 | | | | |Лукьянова М.И. |6 |20 |30% | |Психолого-педагогическая | | | | |компетентность учителя: | | | | |диагностика и развитие.-М.,2004 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР: 8.1. Негізгі: 8.1.1. Фирсов М.В., Шапиро Б.Ю. Психология социальной работы: Содержание и методы психосоциальной практики: уч.пос. для студентов. М., 2002. 8.1.2. Вачков И.В., Основы технологии группового тренинга. Психотехники. О.,2005. Анн Л., Психологический тренинг с подростками. М.,2004 8.1.3. .Сатиева Ш.С.Эксперименталды психология.-Семей,2006 8.1.4. Иманғалиев, Е. Жеке тұлғаны әлеуметтік - психологиялық болжау әдістері :оқу құрал /Е. Иманғалиев.-Астана:Фолиант,2008.-127б. 8.1.5. Анастази А., Урбина С. Психологическое тестирование.-СПб:Питер, 2005 8.1.6 Сатиева, Ш.С. Психология. - Семей,2003. 8.1.7. Бап-баба С.Жалпы психология .-Алматы, 2005 8.1.8. Намазбаева, Ж.И. Психология (на каз.яз). - Алматы,2005 8.2. Қосымша: 1. Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.-М.,2004 2. Жалпы психология пәнінен оқу - әдістемелік кешен /[А.Ж.Едігенова].- Семипалатинск, 2006 3. Карандашев В.Н. Методика преподавания психологии.- М., 2005 4. Герасимова, В.С. Методика преподавания психологии :Курс лекции ..- М.,2007. 5. Потапов А.С.Курсовая работа по педагогике и психологии.- М.,2005 6. Психология :Адамзат ақыл-ойының қазынасы.10т.Т.2 Психология ғылымындағы іс-әрекет теориясы.-Алматы:Таймас,2005 7. Басова Н. Педагогика и практическая психология:Учеб. пособие.- Ростов н/Д.,2000 8. Практическая психология в тестах, или Как научиться понимать себя и других.- М.,2000
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz