Файл қосу
Жазықтықтың ерекше түзулері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | П ОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-5.1.45/02-2013 | |ПOӘК | | | |«Инженерлік графика» |№ __ басылым | | |пәнінің студенттерге |«__»_______2013 ж. | | |арналған бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073200 - «Стандарттау, сертификаттау және метрология» мамандығы үшін «ИНЖЕНЕРЛІК ГРАФИКА» пәннің студенттерге арналған бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушылар: А. Мустафаева ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. «____» _______2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасы мәжілісінде қаралды «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ М. Акимов. 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бросының отырысында қаралды «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама Төрайым ___________ С. Толеубекова. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г. Искакова 4 «___» __________ 20__ ж № __ басылым орнына енгізілді Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің (модульдің) мазмұны және сағаттарды бөлу | | |3 |Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Бағаларды кою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушылардың аты-жөні –Мустафаева Аяулым Какеновна. «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасы Байланыс ақпараты - № 9 оқу ғимараты, № 109 кабинет, тел: 35-05-90 Сабақ өткізетін аудиториялар № 106 Пәнің аталуы – «Инженерлік графика» Кредит саны –2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Біздің заманымызда адам өмірінің сызулар қолданылмайтын саласын атау қиын. Сондықтан сызуларды салу және оларды оқи білудің қазіргі кезде маңызы зор. «Инженерлік графика» пәні заттардың формаларын, өз ара байланысын және олардың геометриялық заңдылығын графиктік жолмен зерттейтін геометрияның бір бөлімі. 1.3 Пәннің мақсаты: Студенттерге одан әрі мамандану пәндерін және мамандық бойынша іс жүргізуге қажетті туралы білім негізін үйрету: • кеңістік елесін дамытып логикалық дұрыс ойлауға • графикалық кескідердің жазықтықта өз ара орналасуы тәсілдерін зерттеу • сызуларды жетілдіру, оларды оқу, мемлекеттік және халықаралық ISO стандарттар бойынша орындау. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеті: Пәнін оқығандағы алған білімдері баздық, профилдік пәндерді окығанда қажет, курстық, дипломдық жобалар орындағанда және инженерлік практикалық салаларда өте қажетті болып есептеледі. Сонымен қатар, берілген курстың маңызы тек студенттерге белгілі мәліметтер беру ғана емес (анықтамалар, заңдылықтар, есептерді шешу әдістерін), сондай-ақ олардың пайдаланылуын үйрету. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: • «Конструкторлық документацияның бірынғай жүйесі» (ЕСКД – Единая система конструкторской документации) негіздерін білу керек; • сызуларды жетілдіру, оларды оқу үшін халықаралық ISO стандарттарын білу керек; • нүкте, түзу, жазықтық, беттер салу үшін кескіндердің негізгі салу тәсілдерін теориясын білу керек; • негізгі шығару және дәлелдеуді, оларды нақты есептерді шығаруда қолданылуды білу керек; • берілген кескіндері бойынша олардың геометриялық қасиеттерін анықтау керек; • графикалық кұжаттарды зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістердің мәнін түсіне білу керек; • алған білімдерін басқа да пәндері оқуда пайдалана білу керек. 1.6. Курстың пререквизиттері: 1.6. 1 геометрия 1.6. 2 математика 1.6. 3 информатика 1.7. Курстың постреквизиттері: 1.7.1 автоматтандыру жобалау 1.7.2 компьютерлік графика 1.7.3 курстық жұмыстар және жобалау 1.7.4 дипломдық жоба 1.7.5 мамандық бойынша іс жүргізуге 2 ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1- кесте |№ |Тақырыптың аталуы |Сағаттары |Әдебиет | |р/н | | | | | | |ДС |ПC |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |Проекция әдісі. Центрлік, параллель, |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | |ортогональ проекциялар. | | | | | | | |Үш жазықтыққа түсірілген нүкте | | | | | | | |проекциялары.Г. Монж эпюры. | | | | | | |2 |Түзу. Түзу сызық проекциялары. |1 |1 |1 |3 |7.1.2 | | |Түзу кесінді мен проекция | | | | | | | |жазықтықтарының өз ара орналасуы. | | | | | | | |Жалпы жағдай түзуі. Ерекше жағдай | | | | | | | |түзуі. Бәсекелес нүктелер. | | | | | | |3 |Екі түзудің өз ара орналасуы. Өз ара |1 |1 |1 |3 |7.1.3 | | |параллель түзулер, өз ара қиылысушы | | | | | | | |түзулер, өз ара айкасушы түзулер. | | | | | | | |Түзу мен нүктенің орналасуы.Түзу | | | | | | | |кесіндінің нақты ұзындығы мен | | | | | | | |проекция жазықтықтарына көлбеу | | | | | | | |бұрыштарын анықтау. Түзу мен нүктенің| | | | | | | |өз ара орналасуы. | | | | | | |4 |Жазықтық. Жазықтықтың берілу |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | |тәсілдері. Жалпы жағдай жазықтық- | | | | | | | |тары. Ерекше жағдай жазықтықтары. | | | | | | | |Жазықтықтағы түзу мен нүкте | | | | | | | |проекцияларының орналасуы. | | | | | | | |Жазықтықтың ерекше түзулері. | | | | | | | |Горизонталь, фронталь, профиль түзуі.| | | | | | | |Жазықтықтың ең үлкен көлбеу түзуі. | | | | | | |5 |Позициялық есептер. Жазықтық пен түзу|1 |1 |1 |3 |7.1.3 | | |сызықтың өз ара қиылысуы. Екі | | | | | | | |жазықтықтың өз ара қиылысуы. | | | | | | |6 |Кескіндер - қөріністер, тіліктер, |1 |1 |1 |3 |7.1.3 | | |қималар | | | | | | |7 |Стандарттық аксонометриялық |1 |1 |1 |3 |7.1.2 | | |проекциялар | | | | | | |8 |Проекция жазықтықтарын алмастыру |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | |тәсілі. Кескінделетін заттың проекция| | | | | | | |жазықтықтарына параллель бағытта | | | | | | | |орнын ауыстыру тәсілі. Бұру тәсілі. | | | | | | | |Метриқалық есептер. | | | | | | |9 |Беттердің құрылуы. |1 |1 |1 |3 |7.1.3 | | |Көпжақтар. Көпжақтар | | | | | | | |беттердің нүктелері мен түзулері. | | | | | | |10 |Айналу беттердің нүктелері мен |1 |1 |1 |3 |7.1.2 | | |түзулері. | | | | | | |11 |Көмекші қиюшы жазықтықтар тәсілі. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |12 |Көмекші сфералар тәсілі. |1 |1 |1 |3 |7.1.3 | |13 |Екі беттің өз ара ерекше |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | |қиылысуы. | | | | | | |14 |Құрастыру сызу |1 |1 |1 |3 |7.1.4 | |15 |Компьютерлік графика |1 |1 |1 |3 |7.1.3 | | |Барлығы |15 |15 |15 |45 | | 3 ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Пәнді меңгеру барысында тақырыптардың негізгі мазмұнына көңіл аудару керек. Ол үшін студенттің оқулықпен жұмысын жеңілдету мақсатында оқыту- әдістемелік кешені ұсынылады. Әрбір тақырыптың дәрісі соңында өзін-өзі тексеру сұрақтары бар. Оқулықты дұрыс таңдаудың үлкен мағынасы бар. Бірнеше оқулықты қатарынан пайдалану дұрыс емес. Ұсынылған әдебиеттердің ішіндегі біреуін негізгі әдебиет етіп таңдап алу керек. Басқа оқулықтарды егер де қажет тақырып жайында мағлұмат болмағанда немесе аз болған жағдайда пайдаланған жөн. Курсты пәннің бағдарламасына сәйкес тақырыптар легімен меңгерген мақұл. Оқулықпен жұмыс жасау барысында ұсынылған кешендегі мысалдар мен сараптамалар міндетті түрде болуы қажет. Тек осыдан кейін ғана өзін-өзі тексеру сұрақтарына жауап берілуі керек. Теориялық алған білімдерін студенттер практикалық есептерді шығарған кезде ғана меңгерілді деп есептеуге болады. КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Зертханалық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе зертханалық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 2. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 3. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 4. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 5. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 6. Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау («Инженерлік графика» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және зертханалық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау – оқытушының қатысуымен тесттерге жауап беру және аудиториялық бақылау жұмыс орындау. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. «Инженерлік графика» пәні бойынша ұпайлардың үлестірілуі 2-Кесте |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1-7 апталарда дәрістерге және зертханалық |30 | | |сабақтарға қатысу | | | |1 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |2 |1 графикалық тапсырма. Түйіндесулерді |15 |ПС | | |орындау | | | |3 |Білік, швеллер, эллипс және шанбақ салу |15 |ПС | | |Жазықтықпен түзудің қиылысуы |15 |ОСӨЖ | |4 |Бөлшектің үш проекциясын салу |15 |ПС | | |Өлшем бірліктерін қою |30 |СӨЖ | |5 |Проекциялық сызбада тіліктер мен қималар |20 |ПС | | |орындау | | | | |Кескін, көрініс қима салу |15 |ОСӨЖ | |6 |Аксонометриялық проекция тұрғызу |25 |ПС | | |Аксонометриялық проекцияда эллипсті салу |30 |СӨЖ | |7 |Межелік бақылау 1 |90 | | |1-7 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |8-15 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |8 |Ажырайтын қосылыстарды орындау |15 |ПС | |9 |Ажырамайтын қосылыстарды орындау |15 |ПС | |10 |Құрастырма сызба оқу |15 |ПС | | |Жеке варианттар бойынша құрастырма сызбаны |15 |ОСӨЖ | | |орындау | | | | |Бөлшектің эскизін орындау |15 |ПС | |11 | | | | | |Берілген вариант бойынша бөлшектің сызбасы |30 |СӨЖ | |12 |Бөлшектің жұмысшы сызбасын орындау |15 |ПС | | |Өлшем бірліктер қою |15 |ПС | |13 | | | | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | | |Құрастырма сызбаның спецификациясын орындау|15 |ПС | |14 | | | | | |Реферат |30 |СӨЖ | |15 |Межелік бақылау 1 |75 | | |8-15 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |Емтиханға арналған барлық ұпайлар |400 | | |Академиялық кезеңге арналған барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер | 7.1.1 Есмұханов Ж. М. Сызба геометрия есептері.– Алматы.: 1995, 272 б. | | 7.1.2 Акпанбетов Ғ. Сызба геометрия.- Алматы, 150 б. | | 7.1.3 Начертательная геометрия. / Под ред. Крылова Н.Н.-М.:1990, 240 с. | | 7.1.4 Кузнецов Н.С. Начертательная геометрия. - М.: 1981, 262 с. | | 7.1.5 Левицкий В.С. Машиностроительное черчение. – М.: 1988.- 351 с. | | | 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Лагерь А. И., Колесникова Э. А. Инженер. графика.-М.: 1985.– 176 с. 7.2.2 Справ. руководство по черчению/В.Н. Богданов и др. - М., 1989. – 864 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz