Файл қосу

Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
                        БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
                          СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК               |Е ПОӘК                        |
|                        |                   |042-18-25.1.52/01- 2013 ж     |
|ПOӘК                    |«_18» _09_ 2013 ж. |                              |
|«Еңбек қорғау және      |№ 1 басылым        |                              |
|тіршілік қауіпсіздігі»  |                   |                              |
|пәнінің оқытушыға       |                   |                              |
|арналған оқу жұмыс      |                   |                              |
|бағдарламасы            |                   |                              |




                 «ЕҢБЕК ҚОРҒАУ ЖӘНЕ ТІРШІЛІК  ҚАУІПСІЗДІГІ»



                       ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


         5В071200 «Машина жасау» және 5В072400 мамандығына арналған



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                    2013



                                  Алғы  сөз


      1. ҚҰРАСТЫРҒАН
      Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім  атындағы
Семей мемлекеттік университетінің «Экология  және  қоршаған  ортаны  қоргау»
кафедрасының профессор м.а.
        Сарсембенова О.Ж.                             ____________  «  28
»  08      2013 ж.


      2  ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті   «Экология  және
қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында


      «  4   »       09                2013  ж.           №     1    хаттама



Кафедра меңгерушісі, доцент м.а.             ____________  Кабышева Ж.К.


      2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында

      «  09   »       09              2013  ж.           №    1      хаттама



АФ ОӘБ төрағасы, доцент м.а.                  _____________ Тлеубаева А.В.


      3  БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады


Хаттама №  1  «_18__» __09___ 2013 ж.

Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
оқу-әдістемелік жұмысы бойынша
проректор,     профессор                                      ______________
Искакова Г.К.








      4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН














                                   Мазмұны


      |1|Қолдану саласы                                                       |  |
| |.....................................................................|  |
| |..........................4                                          |  |
|2|Нормативтік                                                          |  |
| |сілтемелер...........................................................|  |
| |.......................4                                             |  |
|3|Жалпы                                                                |  |
| |ережелер…............................................................|  |
| |..............................4                                      |  |
|4|Оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы                     |  |
| |мазмұны.............7                                                |  |
|5|Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың                  |  |
| |тізімі..............9                                                |  |
|6|Пән бойынша оқу-әдістемелік                                          |  |
| |карта…........................................................10     |  |
|7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің                         |  |
| |картасы..........................12                                  |  |
|8|Әдебиет..............................................................|  |
| |.............................................                        |  |






























        ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ


      «Еңбек  қорғау  және  тіршілік  қауіпсіздігі»   базалық  пәнінің  оқу-
әдістемелік  кешені  5В071200  «Машина  жасау»  және  5В072400  мамандығының
студенттеріне  арналған.   Бұл   студенттерді   курс   мазмұнымен,   курстың
политикасымен, оқу-әдістемелік кешен пәнді  оқытудың  негізгі  құжаты  болып
есептеледі.



        НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР



      «Еңбек  қорғау  және  тіршілік   қауіпсіздігі»   осы  пәндердің   оқу-
әдістемелік  кешені  келесі  құжаттардың  ұсынымдарынымен  және  талаптарына
сәйкес берілген пән бойынша оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін  белгілейді
және жасайды:
- ҚР МЕСТ 5.04.019-2011 «Бакалавриат. Негізгі түсініктер»
- Типтік оқу бағдарламасы, 10.04.2012 ж. №158 бұйрығы
- СТУ 042-ГУ-4-2013 Университет стандарты  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенін
әзірлеу және рәсімдеудің жалпы талаптары»
-ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны»


       3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны


      «Еңбек қорғау және тіршілік қауіпсіздігі» пәні базалық пәндер  циклына
жатады. 5В071200 «Машина жасау»  және  5В072400  мамандығын  таңдау  бойынша
және студенттердің қоршаған ортаны қорғау туралы  білімдерін  қалыптастыруды
қарастырады.
      Осы курсты оқуда студенттер  еңбек  қорғаудың  заңдылық  негіздерімен,
өндірістік қауіпсіздік, еңбек гигиенасы, өндірістік  санитария,  қауіпсіздік
техникасы,  өрт  қауіпсіздігі  мәселелерімен  таныстырылады,  сонымен  қатар
пәнді меңгеру барысында студенттер  мемлекеттік стандарттар жүйесімен  жұмыс
істеуді,  әдебиеттерді  іздестіру  жолдарымен  және  қауіпсіздік  сұрақтарын
зерттеу  және шешу әдістерімен таныстырылады.
    Сонымен қатар, келесі сурақтармен таныстырылады: төтенше жағдай  кезінде
халықты  қорғау,   өндірістегі  жұмысшыларды,  халықшаруашылық  объектілерін
қорғау,  авария,  апаттың  алдың  алу  немесе  құтқару,   қалыпына   келтіру
жұмыстарын ұйымдастыру барысында сауатты шешім қабылдап,  дұрыс  іс-  әрекет
жасауға үйрету.



    3.2 Пәннің мақсаты:


    Пәндi оқыту мақсаты:  -  мамандарды  теориялық  біліммен  және  тәжірибе
әдістеріне  үйрету:  өнеркәсіп  санитария  мәселері  бойынша,   биологиялық,
химиялық және физикалық, психофизикалық факторлардың жұмыс  істейтіндер  мен
адам  организмдеріне  әсерін   студенттерге   практикалық   және   физикалық
дайындықтарға үйрету.


    3.3 Пәннің міндеті:


    Пәнді оқытудағы міндеті – мамандарды теориялық  біліммен  және  тәжірибе
әдістеріне  үйрету  нәтижесінде,  оларды:   төмендегі   мәселелерді   шешуге
дайындау:
-   еңбек және тіршілік қауіпсіздігінің заңдылық негіздерімен танусыға;
-  қауіпсіз және зиянсыз тіршілік әрекеттерін ұйымдастыра білуге:
-  жаңа техника немесе технологияны жобалау жұмыстарын заман тала-бына  сай,
экологиялық, қауіпсіздік және  халық  шаруашылық  объектерінің  тұрақтылығын
сақтау ережелеріне сай жүргізуге;
    - төтенше жағдай  кезінде  халықты  қорғау,   өндірістегі  жұмысшыларды,
халықшаруашылық  объектілерін  қорғау,  авария,  апаттың  алдың  алу  немесе
құтқару, қалыпына келтіру жұмыстарын  ұйымдастыру  барысында  сауатты  шешім
қабылдап,  дұрыс іс- әрекет жасауға үйрету;
 - өндірістік санитарияның  теориялық және заңдылық негіздерімен таныстыру;
 - өндірістік жарақаттың  алдын-алу  шараларын,  кәсіби  ауырудың  алдын-алу
   шараларын іске асыра білуге үйрету;
 - еңбек жағдайларын сараптай білуді үйрету;
 -  қауіпсіздік  техникасын  сақтауды  қамтамасыз  ететін   құрылғылар   мен
   механизмдерді дұрыс таңдай, қолдана білуді үйрету.
    еңбек  қорғау   жұмыстарын   жоспарлау,   еңбек   жағдайларын   жақсарту
мәселелерін шешуге құқылы болуы;


    3.4. Пәнді оқу нәтижесі
- Пәнді оқу нәтижесінде студент:
   білуі керек:
 -  өндірістегі  еңбек  қорғаудың  теориялық,  заңдылық   және   нормативті-
   техникалық негіздерін;
   дағдылануы керек:

   өндірістік аварияларды болжау әдістерін  және олардың салдарын жоюды
   меңгеруі керек;

   түсінуі керек:

- өндірістік  авариялар  мен  төтенше  жағдайлардың  өрбу  үрдістерін  және
  олардың алдын алу шараларын;
   қолынан келуі керек:

 - мүмкін болар авариялық  жағдайлар  және  басқа  да  техникалық  есептерді
   жүргізу жолдары;
       құзырлы болуы керек:

-   еңбек   қорғаудың   теориялық,   заңдылық   және   нормативті-техникалық
   негіздеріне байланысты сұрақтарды шешуде;

-  өндірістегі еңбек қорғауды ұйымдастыру және қауіпсіздікті қамтамасыз  ету
  сұрақтарын шешуге;

- өндірістің қауіпті, зиянды факторларынан еңбеккерлерді  қорғаудың  ұжымдық
  және жеке жабдықтарын таңдауда және техникалық қорғау құралдарын  қолдана
  білуде;

-  өндірістік жарақаттану және кәсіби аурудың алдын алу сұрақтарын ше-шуде;

 - еңбек қорғау шараларын жоспарлау сұрақтарынан.


   3.5 Курстың пререквизиттері:
   3.5.1 Физика;
   3.5.2 Математика;


   3.6 Курстың постреквизиттері:
   3.6.1 Өнеркәсіптік желдету;


   3.7  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
                                                                     Кесте 1

|Курс                                                           |Семестр    |
|1                                                              |2          |
|Дәріс сабақтары.                                                           |
|1 Модуль. Кіріспе. Негізгі түсініктер мен жалпы сурақтары.                 |
|Еңбек қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық мәселелері.                 |
|Блок 1.                                                        |2          |
|1 тақырып. Кіріспе. Еңбек қорғау және тірішілік қауіпсіздігі   |           |
|курсының мәні және мазмұны. Курс мақсаты мен тапсырмалары. ҚР  |           |
|негізгі құқықтық актілері.                                     |           |
|2 тақырып. Еңбек қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық      |6          |
|мәселелері. Еңбек қорғауды басқару жүйесі.                     |           |
|Еңбек қорғау бойынша негізгі заңды актілер және нормативтік    |           |
|құжаттар. Еңбек туралы заңды, еңбек қорғау бойынша ережелер мен|           |
|нұсқауларды бұзғаны үшін жауаптылық.                           |           |
|Еңбек етудің қауіпсіз тәсілдеріне үйрету. Келенсіз оқиғалар мен|           |
|апаттарды тергеу және есепке алу. өндірістік жарақаттанушылық  |           |
|пен кәсіптік ауруларды талдау әдістері.                        |           |
|Модуль 2. Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы. Өндірістік ортаның    |
|метеорологиялық жағдайлары.                                                |
|Блок 1.                                                        |4          |
|3 тақырып. Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы.          |           |
|Өндірістік ортаның метеорологиялық жағдайлары.                 |           |
|Метеорологиялық факторлардың адам ағзасына және еңбек          |           |
|қауіпсіздігіне әсер етуі.                                      |           |
|Еңбектің нормативтік метеорологиялық жағдайларын жасау         |           |
|тәсілдері.                                                     |           |
|4 тақырып. Жұмыс орындары микроклиматының параметрлері, олардың|2          |
|организмге әсер етуі, қолайлы метеожағдайлар жасау әдістері.   |           |
|Модуль 3. Зиянды факторлардан қорғау                                       |
|Блок 1.                                                        |2          |
|5 тақырып. Ауадағы зиянды заттардан қорғау. Ауаның             |           |
|шаңданғандығын анықтау                                         |           |
|Блок 2.                                                        |2          |
|6 тақырып. Шудан, дірілден және ультрадыбыстан қорғау. Шу мен  |           |
|дірілден, зиянды заттар мен сәуле шығарудан қорғау             |           |
|Блок 3.                                                        |2          |
|7 тақырып.Электрқауіпсіздігі.                                  |           |
|8 тақырып.Қауіпсіздік техникасы негіздері                      |2          |
|Блок 4.                                                        |2          |
|9 тақырып. Өндірістік жарықтандыру – нормалау, есептеу, жарық  |           |
|беру аспаптары, жұмыс орындарының жарықтанғандығын бақылау.    |           |
|Блок 5.                                                        |2          |
|10 тақырып. Өрт қауіпсіздігі негіздері. Өрт қауіпті, жарылыс   |           |
|қауіпті жағдайлардың жабдықтары                                |           |
|Модуль 4. Тіршілік қауіпсіздігінің  негіздері.Төтенше жағдайлар            |
|Блок 1.                                                        |2          |
|Төтенше жағдайлар                                              |           |
|Тұрғындарды қорғау. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа |2          |
|шұғыл жұмыстар                                                 |           |
|Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі. Тіршілік әрекеті             |           |
|қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері.     |           |
|Бейбіт және соғыс кезіндегі азаматтық қорғаныстың ролі және    |           |
|міндеттері.                                                    |           |
|Коллоквиум                                                     |           |
|Барлығы                                                        |30         |
|Зертханалық сабақтар                                           |           |
|Микроклимат параметрлерін зерттеу. Өндірістік жайлардың        |4          |
|микроклимат анықтау әдістемесі (жұмыс орындағы метеожағдайды   |           |
|зерттеу)                                                       |           |
|Ауаның шаңданғандығын анықтау. Ауа сынамаларын таңдау әдістері.|4          |
|Өндіріс орындарында ауаның шаң-тозаның анықтау                 |           |
|Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың шоғырлануын анықтау.    |4          |
|Жұмыс аймағының ауасындағы улы заттарды анықтау (Жұмыс         |           |
|орындарында ауа құрамындағы улы газдар мен буларды жедел       |           |
|анықтау жолдары).                                              |           |
|Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек көрсету әдістерін   |3          |
|зерделеу                                                       |           |
|Барлығы                                                        |15         |













      5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ





    Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен  жұмыс iстеуге, сонымен
қатар үй жұмысын орындауда  бiлiм сапасын жетiлдiредi.
    Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу  формасының
бiр түрi.
    СӨЖ тақырыптардың тізімі:
5.1 ҚР негізгі құқықтық актілері.
5.2. Еңбек қорғауды басқару  жүйесі.  Еңбек  қорғау  бойынша  негізгі  заңды
актілер және нормативтік құжаттар.
5.3  Өндірістік  санитариядағы  негiзiгi  түсiнiктемелер   мен   анықтамалар
(метеорологиялық жағдайлар, жұмыс  орны  және  т.б.).  Еңбек  физилогиясының
негіздері.
5.4 Жұмыс орындары микроклиматының  параметрлері,  олардың  организмге  әсер
етуі, қолайлы метеожағдайлар жасау әдістері
5.5Шаң  аурулардың  алдын-алу  шаралары.  Өндірістік  желдету.  Өнеркәсіптік
ғимараттар аэрациясы. Механикалық желдету
5.6  Шудың  физика-гигиеналық  сипаттамасы.  Шудың  өлшем   бірліктері.   Шу
өндірістік зияндылық ретінде. Әсер етуі.  Гигиеналық  бағалау  және  зерттеу
әдістері. Дірілдің  физика-гигиеналық  сипаттамасы.  Жалпы  және  жергілікті
діріл.  Дірілдің   өндірістік  зияндылық  ретінде.  Әсер  етуі.   Гигиеналық
бағалау және зерттеу әдістері.алдын алу шаралары.
5.7 Электрқауіпсіздігі. Үймереттер мен ғимараттарды найзағадан қорғау
5.8  Қауіпсіздік  техникасының  негіздері  -   өндірістік   процесстер   мен
жабдықтарға   қойылатын   кауіпсіздік   талаптары,   электр    қауіпсіздігі,
көтергіштасымал жұмыстардың қауіпсіздігі, қысыммен  жұмыс  істейтін  ыдыстар
мен жүйелерді пайдалану қауіпсіздігі.
5.9 Өндірістік жарықтандыру – жарық беру аспаптары
5.10. Өрт қауіпсіздігі негіздері.
5.11.  Мекендеу  ортасының  қауптіліктері.  Техногенді  қауіптіліктер   және
олардан қорғау.
5.12. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа шұғыл жұмыстар. ТҚ  бойынша
ұйымдастыру жұмыстары. Радиациялық, химиялық барлау түрлері.








      6  ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА


      Кесте 3 – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
                                                                     Кесте 3
|Тақырыбы                                  |Көрнекі құралдар,|Өз      |Бақылау|
|                                          |ОТҚ, плакаттар,  |бетімен |нысаны |
|                                          |зертханалық      |оқып    |       |
|                                          |тақталар         |үйренуге|       |
|                                          |                 |арналған|       |
|                                          |                 |сұрақтар|       |
|дәріс                 |Зертханалық|Практи-|                 |        |       |
|сабақтар              |сабақтар   |калық  |                 |        |       |
|                      |           |сабақта|                 |        |       |
|                      |           |р      |                 |        |       |
|1                     |2          |3      |4                |5       |6      |
|Кіріспе. Курсының мәні|           |       |глоссарий        |        |ауызша |
|және мазмұны. Курс    |           |       |                 |        |сұрау  |
|мақсаты мен           |           |       |                 |        |       |
|тапсырмалары.         |           |       |                 |        |       |
| ҚР негізгі құқықтық  |           |       |глоссарий        |        |ауызша |
|актілері. Еңбек       |           |       |                 |        |сұрау  |
|қорғаудың құқықтық    |           |       |                 |        |       |
|және ұйымдастырушылқ  |           |       |                 |        |       |
|мәселелері.           |           |       |                 |        |       |
|негiзiгi              |           |       |                 |        |       |
|түсiнiктемелер мен    |           |       |                 |        |       |
|анықтамалар.          |           |       |                 |        |       |
|Өндірістік ортаның    |Әр түрлі   |       |Әдістемелік      |        |Есеп   |
|метеорологиялық       |микроклимат|       |нұсқау Анемометр,|        |беру,  |
|жағдайлары.           |тық        |       |кататермометр,   |        |уызша  |
|Жұмыс орындары        |шарттардың |       |психрометр,      |        |сұрау  |
|микроклиматының       |әсері      |       |термометр,       |        |       |
|параметрлері, олардың |кезіндегі  |       |термограф,       |        |       |
|организмге әсер етуі, |физиологиял|       |секундомер,      |        |       |
|қолайлы метеожағдайлар|ық жылжулар|       |плакаттар,       |        |       |
|жасау әдістері.       |бағаларының|       |                 |        |       |
|                      |әдістері   |       |                 |        |       |
|                      |(жұмыс     |       |                 |        |       |
|                      |орындағы   |       |                 |        |       |
|                      |метеожағдай|       |                 |        |       |
|                      |ды зерттеу)|       |                 |        |       |
|Ауадағы зиянды        |Шаңдарды   |       |Әдістемелік      |        |Есеп   |
|заттардан қорғау.     |дисперсті  |       |нұсқау           |        |беру,  |
|                      |құрамдарын |       |Газ-сараптағыш   |        |уызша  |
|                      |зерттеу    |       |–УГ-2, плакаттар,|        |сұрау  |
|                      |әдістері   |       |кестелер         |        |       |
|                      |(Жұмыс     |       |                 |        |       |
|                      |орындарында|       |                 |        |       |
|                      |ауа        |       |                 |        |       |
|                      |құрамындағы|       |                 |        |       |
|                      |улы газдар |       |                 |        |       |
|                      |мен буларды|       |                 |        |       |
|                      |жедел      |       |                 |        |       |
|                      |анықтау    |       |                 |        |       |
|                      |жолдары).  |       |                 |        |       |
|Жұмыс аймағы ауасында |Өндіріс    |       |Сүзгі, ауа       |        |Зерт.  |
|зиянды газдардың      |орындарында|       |сорғыш,          |        |жұмысты|
|шоғырлануын анықтау   |ауаның     |       |аналитикалық     |        |ң      |
|                      |шаң-тозаның|       |таразы, аллонж,  |        |есебі, |
|                      |анықтау    |       |плакаттар,       |        |ауызша |
|                      |           |       |әдістемелік      |        |сұрау  |
|                      |           |       |нұсқау           |        |       |
|Шу мен дірілден,      |           |       |плакаттар        |        |ауызша |
|зиянды заттар мен     |           |       |                 |        |сұрау  |
|сәуле шығарудан       |           |       |                 |        |       |
|қорғау.               |           |       |                 |        |       |
|Электрқауіпсіздігі    |           |       |плакаттар        |        |ауызша |
|                      |           |       |                 |        |сұрау  |
|Қауіпсіздік техникасы |           |       |плакаттар        |        |ауызша |
|негіздері             |           |       |                 |        |сұрау  |
|Өндірістік            |           |       |плакаттар        |        |Тесттік|
|жарықтандыру.         |           |       |                 |        |бақылау|
|Өндірістік            |           |       |                 |        |       |
|жарықтандыру –        |           |       |                 |        |       |
|нормалау, есептеу,    |           |       |                 |        |       |
|жарық беру аспаптары, |           |       |                 |        |       |
|жұмыс орындарының     |           |       |                 |        |       |
|жарықтанғандығын      |           |       |                 |        |       |
|бақылау.              |           |       |                 |        |       |
|Өрт қауіпсіздігі      |           |       |плакаттар        |        |ауызша |
|негіздері             |           |       |                 |        |сұрау  |
|Өрт қауіпті, жарылыс  |           |       |плакаттар        |        |ауызша |
|қауіпті жағдайлардың  |           |       |                 |        |сұрау  |
|жабдықтары            |           |       |                 |        |       |
|Төтенше жағдайлар     |           |       |слайдтер         |        |       |
|Тұрғындарды қорғау    |           |       |слайдтер         |        |       |
|Зардап шеккендерге    |Зардап     |       |Бинттер,         |        |Тапсырм|
|дәрігерге дейінгі     |шеккендерге|       |плакаттар,       |        |а      |
|көмек көрсету         |дәрігерге  |       |әдістемелік      |        |орындау|
|әдістерін зерделеу    |дейінгі    |       |нұсқау,          |        |       |
|                      |көмек      |       |слайдтер         |        |       |
|                      |көрсету    |       |                 |        |       |
|                      |әдістерін  |       |                 |        |       |
|                      |зерделеу   |       |                 |        |       |
|Өнеркәсіптік          |           |       |Плакаттар        |        |ауызша |
|объектілер жұмысының  |           |       |                 |        |сұрау  |
|тұрақтылығы           |           |       |                 |        |       |
|Коллоквиум            |           |       |                 |        |Тесттік|
|                      |           |       |                 |        |бақылау|



















               7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ


                                   КАРТАСЫ

                                                                     Кесте 4


|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы |Даналард|Студен|Қамтамасызе|
|                                                |ың саны |ттерді|тулі       |
|                                                |        |ң саны|пайызы     |
|1                                               |2       |3     |4          |
|ҚР Еңбек Кодексі,  Алматы, 2007 ж.              |Электр  |10    |100        |
|А.Әбдіров, Ғ.Сейфуллина. Қауіпсіздік техникасы. |5       |10    |50         |
|Оқу құралы. 2–басылым. Астана: «Фолиант»        |        |      |           |
|баспасы,  2010 – 120 бет.                       |        |      |           |
|Қ.Т.Жантасов, М.Қ.Жантасов, Е.Н.Кочеров,        |30      |10    |100        |
|А.С.Наукенова. «Еңбек қорғау және тіршілік      |        |      |           |
|қауіпсіздігі» Алматы.2012 ж.                    |        |      |           |
|Н.Ә.Жүнісбаев және басқалар. «Тіршілік          |10      |10    |100        |
|қауіпсіздігі» Алматы. 2007 жыл. ТЖ және АҚ      |        |      |           |
|республикалық курсы, ҚР ТЖМ,  I және II кітап.  |        |      |           |
|«ҚР төтенше жағдайлар саласындағы заңдары»      |элект   |10    |100        |
|Алматы. 2007 жыл. ТЖ және АҚ республикалық      |ронды   |      |           |
|курсы, ҚР ТЖМ.                                  |        |      |           |
|С.Арпабаев  «Өміртіршілік қауіпсіздігі» Алматы  |5       |10    |50         |
|2004 ж.                                         |        |      |           |
|Т.А.Хван, П.А.Хван. Безопасность                |5       |10    |50         |
|жизнедеятельности. Практикум. Р-на-Дону; Феникс,|        |      |           |
|2007.-316 с.                                    |        |      |           |
|Қ.Р-ң Т Ж Министрлігі. Ақпараттық-әдістемелік   |10      |10    |100        |
|2001-2013 жылдардағы АЧС журналдары. топтамасы. |        |      |           |





























      8  ӘДЕБИЕТ


      8.1  Негізгі

8.1.1. ҚР Еңбек Кодексі,  Алматы, 15.05.2007 ж.
8.1.2  А.Әбдіров,   Ғ.Сейфуллина.   Қауіпсіздік   техникасы.   Оқу   құралы.
2–басылым. Астана: «Фолиант» баспасы,  2010 – 120 бет.
8.1.3 Қ.Т.Жантасов,М.  Қ.Жантасов,Е.Н.Кочеров,А.С.Наукенова.  «Еңбек  қорғау
және тіршілік қауіпсіздігі» Алматы.2012 ж.
8.1.4. Н.Ә.Жүнісбаев және басқалар.  «Тіршілік  қауіпсіздігі»  Алматы.  2007
жыл. ТЖ және АҚ республикалық курсы, ҚР ТЖМ,  I және II кітап.
8.1.5 «Қ Р төтенше жағдайлар саласындағы заңдары» Алматы. 2007 жыл. ТЖ  және
АҚ республикалық курсы, ҚР ТЖМ.
8.1.6 С.Арпабаев  «Өміртіршілік қауіпсіздігі» Алматы 2004 ж.
8.1.7 Т.А.Хван, П.А.Хван. Безопасность жизнедеятельности.  Практикум.  Р-на-
Дону; Феникс, 2007.-316 с.


      8.2 Қосымша әдебиеттер

8.2.1 Қ.Р-ң Т Ж Министрлігі. Ақпараттық-әдістемелік   2001-2013  жыл-дардағы
АЧС журналдары.топтамасы.
8.2.2 В.В.Беляев. Охрана труда  на  предприятиях  ММП.-М.:Легкая  промыш-ть,
1982.-287с.
8.2.3. ГОСТ 12.0.001-82 ССБТ. Основные положения
8.2.4. ГОСТ 12.0.003-74 ССБТ. Опасные и  вредные  производственные  факторы.
Классификация
8.2.5. ГОСТ  12.0.004-90  ССБТ.  Организация  обучения  безопасности  труда.
Общие положения
8.2.6. ГОСТ 12.1.005-88 ССБТ.  Общие  санитарно-гигиенические  требования  к
воздуху рабочей зоны
8.2.7. ГОСТ  12.1.007-76  ССБТ.  Вредные  вещества.  Классификация  и  общие
требования безопасности
8.2.8. ГОСТ 27409-87 Шум. Нормирование шумовых  характеристик  стационарного
оборудования. Основные положения.
8.2.9. ГОСТ 12.1.003-83 ССБТ. Шум. Общие требования безопасности.
8.2.10.  ГОСТ  12.1.029-80  ССБТ.  Средства  и  методы   защиты   от   шума.
Классификация.
8.2.11.  ГОСТ  ССБТ  12.1.012-90  (1996)  Вибрационная  безопасность.  Общие
требования.
8.2.12. ГОСТ ССБТ 12.1.047-85 (1988) Вибрация.  Метод  контроля  на  рабочих
местах.
8.2.13.  ГОСТ  ССБТ  12.4.012-83  (1986)  Вибрация.  Средства  измерения   и
контроля вибрации на рабочих местах. Технические требования.
8.2.14.ГОСТ ССБТ12.2.007-88 Лампы электрические. Требования безопасности.
8.2.15. Охрана труда и  техника  безопасности  в  практической  деятельности
субъектов РК/ сост. В.И.Скала. –Алматы: «LEM», 2002, 274 с.
8.2.16. СНиП 11-89-80  «Генеральные планы промышленных предприятий».
8.2.17.СН 245-71 «Санитарные нормы проетирования промышленных предприятий»
8.2.18. ГОСТ  12.1.006-84  «Электромагнитные  поля  радиочастот.  Допустимые
уровни на рабочих местах и требования к проведению контроля».
8.2.19.СанПиН     2.2.4/2     1.8.055-96     «Электромагнитные     излучения
радиочастотного диапазона (ЭММИ РЧ)».
8.2.20. «Единые санитарные правила при работе с  источниками  излучений  ЭМП
радиочастот», (№848-70).
8.2.21. ГОСТ 12.1.040-83 «Лазерная безопасность. Общие положения».
8.2.22.СНиП 2392-81 «Санитарные нормы и правила устройствав  и  эксплуатации
лазеров».
8.2.23.Нормы радиационной безопасности НРБ-76/87.
8.2.24 Безопасность жизнедеятельности: Учебное пособие  для  вузов/П.П.Кукин
и др.-М., ВШ, 1999 – 318 с.
8.2.25 Приходько Н.Г. Безопасность жизнедеятельности. Высшая школа,  Алматы,
2000 – 458 с.
8.2.26 Арустамов Э.А. Безопасность жизнедеятельности. Высшая школа,  Москва,
1999-304 с.
8.2.27 М.Б. Базаршин «Еңбек қорғау пәнінен  студенттерге   арналған  қысқаша
дәрістер» Семей 1994.
8.2.28 В.И.Скала. «Охрана труда и техника безопасности».Алматы. 2002 г.
.











Пәндер