Файл қосу
Клетканың морфологиялық құрылысы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 59 | | | |/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |2013 ж. | | |«Цитология және | | | |гистология» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Цитология және гистология «5В011300» – «Биология» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., аға оқытушы Жилкыбаева С.Д.. «Биология» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Калиева С.К. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Жилкыбаева Сауле Джакановна, аға оқытушы Биология кафедрасы Байланыс ақпараты – тел: 50-13-00, оқу ғимараты № 3, кабинет № 219 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 124 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Цитология, эмбриология, гистология пәні –адам, жануарлар организміндегі жасушалар, ұлпалар, ағзалар және ағзалар жүйесінің дамуын, құрылысын, қызметін зерттейтін, олардын пайда болғанынан өлгенге дейінгі тіршілік әрекетін, іс-тәжірибе мүддесіне сай, дамуға бағытты ықпал жасау мүмкіндігі туралы ғылым. Цитология – клетка биологиясы жөніндегі ілімі. Клетка – ұлпаларының ең маңызды компоненті, тіршіліктің қарапайым негізі. Цитология биология мамандарын дайындау саласында іргелі пәндердің біреу болып саналады. Гистология - ұлпалар жөніндегі ілімі. Гистология биология мамандарын дайындау саласында іргелі пәндердің біреуі болып саналады. Жалпы гистология курсы екі бөлімнен тұрады: эмбриология негіздері хордалылар типінің өкілдері ланцетник, балықтар, амфибийлер, рептилийлер, сүт қоректілер адам эмбриогензінің негізгі кезендерімен таныстырады. Екінші бөлімде гистология ғылымы ұлпаның құрылысын зерттейді. Гистология - ұлпалар жөніндегі ілімі. Гистология биология мамандарын дайындау саласында іргелі пәндердің біреуі болып саналады. 3.2 Пәннің мақсаты: Организм тіршілігінің әр деңгейіндегі құрылым жүйесі мәнің айқындау; Гистологияның негізгі мақсаты: ұлпаларының құрылымдарын, олардың өзара тіршілік байланыстарын, күрделі қатынастығы жеке жүйе екендігін түсіндіреді. .Гистология, және эмбриология негіздерін оқып игеруде студенттер ұрықтың дамуын ұлпалардың құрлымын барлық денгейде зерттеп практикалық және теориялық негіздерімен танысады. 3.3 Пәннің міндеттері. Цитологияның міндеттері: негізгі қолданатын әдістерімен таныстыру, клеткалар мен ұлпаларды әртүрлі микроскоптар арқылы зерттеу, клетка биологиясыың негіздері мен клетканың теориясы, эмбриондық дамуын, жануар құрылысы мен, клеткалық және ұлпалық деңгейлерің оқып білу. Гистологияның міндеттері: негізгі қолданатын әдістерімен таныстыру, ұлпалардың түрлерің микроскоптар арқылы зерттеу, эмбриондық дамуын, жануар құрылысы мен, ұлпалық деңгейлерің оқып білу. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • өздік жұмыстарды белсендіру; • білім сапасын көтеру; • негізгі қолданатын әдістерін білу; • ұлпалардың түрлерің микроскоптар арқылы зерттеу • эмбриондық дамуын, жануар құрылысы мен, ұлпалық деңгейлерің оқып білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы, омыртқасыздар зоологиясы 3.6 Курстың постреквизиттері: Педагогикалық практика. 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Зоогеография 1.7.2 Омыртқасыздар зоологиясының үлкен практикумы 1.7.3 Гидробиология 1.7.4 Топырақ биологиясы 1.7.5 Педагогикалық практика. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ЗС | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |1 |Клетканың құрылысы және функциясы. | |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Прокариоттар және эукариоттар клеткасы. | |Зертханалық | | | | |сабақта | |2 |Клетканың морфологиялық құрылысы. |8 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Клетканың химиялық құрамы. |9 |Зертханалық | | | | |сабақта | |3 |Өсімдіктер мен жануарлар клеткасының |8 |Зертханалық | | |ұқсастығы, айырмашылығы | |сабақта | | |Цитоплазма. Цитоплазманың негізгі заты –|9 |Зертханалық | | |гиалоплазма - клетканың ішкі ортасы. | |сабақта | |4 |Центриольдер. |8 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Рибосомалар – құрылысы, және отқаратын |9 |Зертханалық | | |қызметі. полирибосомалар. рибосомалардың| |сабақта | | |белок биосинтез процесіне қатысу. | | | |5 |Эндоплазмалық тор. |8 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Гольджи аппараты. |9 |Зертханалық | | | | |сабақта | |6 |Лизосома. |8 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Митохондриялар. |9 |Зертханалық | | | | |сабақта | |7 |Пластидтер |9 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Клетканың қимыл органеллалары |10 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |105 | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |3 |Клетканың структуралық компоненттері |12 |Зертханалық | | | | |сабақта | |5 |Мембраналы органоидтар. |12 |Зертханалық | | | | |сабақта | |7 |Ядро, құрылысы, қызметі |11 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Барлығы |35 | | |Студенттің өздік жұмысы | |3 |Клетканың структуралық компоненттері |20 |Зертханалық | | | | |сабақта | |5 |Мембраналы органоидтар. |20 |Зертханалық | | | | |сабақта | |7 |Ядро, құрылысы, қызметі |25 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Барлығы |65 | | |Шекаралық бақылау | |3,7 |Тапсырманы график бойынша орындау |65 | | | |1 – 7 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |8 |Ядроның химиялық құрамы. ядро қабықшасы.|5 |Зертханалық | | |құрылысы. ядро шырыны (кариоплазма) | |сабақта | | |құрылысы, қызметі | | | | |Митоз |5 |Зертханалық | | | | |сабақта | |9 |Мейоз |5 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Жыныс клеткалары. |5 |Зертханалық | | | | |сабақта | |10 |Сперматогенез. |5 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Овогенез |5 |Зертханалық | | | | |сабақта | |11 |Эпителиальды ұлпа. |7 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Бездің эпителийі |8 |Зертханалық | | | | |сабақта | |12 |Ішкі ортаның ұлпалары |7 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Дәнекер ұлпасына жалпы сипаттама және |8 |Зертханалық | | |классификациясы | |сабақта | |13 |Шеміршек ұлпасы |7 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Сүйек ұлпасы |8 |Зертханалық | | | | |сабақта | |14 |Бірыңғай салалы бұлшық ет ұлпасы |7 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Көлденең салалы бұлшық ет |8 |Зертханалық | | | | |сабақта | |15 |Нерв клеткалары |7 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Нейроглия. |8 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |105 | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |10 |Эпителиальды ұлпа. |12 |Зертханалық | | | | |сабақта | |12 |Дәнекер ұлпа. |12 |Зертханалық | | | | |сабақта | |14 |Бұлшық ет ұлпасы. |11 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Барлығы |35 | | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Ішкі ортаның ұлпалары. |20 |Зертханалық | | | | |сабақта | |2 |Сүйек ұлпасы. |20 |Зертханалық | | | | |сабақта | |3 |Нерв ұлпасы. |25 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Барлығы |65 | | |Шекаралық бақылау | | |Тапсырманы график бойынша орындау |60 | | |8 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |1 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |600 | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 7.1.1 Муканов К.Н.Цитология: курс лекций / 7.1.2 К. Н. Муканов, А.У. Усенов.-Семипалатинск,2004.-148с. 7.1.3 Ченцов Ю.С. Общая цитология —М.: Изд. Москов. Ун.та, 1978. 7.1. 4 Нұрышева,М. Цитология.-А.,2006.-182 б. 7.1.5 Тоќаев З.Ќ. Гистология, эмбриология жєне цитология практикумы.- Семей,2001.-182 . 7.1. 6 Заварзин А.А. Основы общей цитологии .- М., 1982 7.1. 7 Александровская О.В. Цитология, гистология, эмбриология .- М., 1987 7.1. 8 Свенсон К. Клетка.-М.:1980 7.1. 9 Токаев З.К. Жалпы жэне арнаулы гистология. -Семипалатинск, 1993 7.1.10 Нугматжанов К., Томбеков С. Гистология с основами -эмбриологии .- А. 7.1.11 Антипчук Ю.П. Гистология с основами эмбриологии .- М-, 1983 7.1.12 Андрев.А.Г. Пособие для практических занятий по гистологии .- М, 1969. Қосымша әдебиеттер: 7.1.13 Аяпова Ж.О. Цитология, эмбриология және гистология. Оқулық. Алмата 2009 ж. 7.1.14 Тоқаев ЗҚ. Жануарлар морфологиясы. Оқулық. Алмата 2006 ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz