Файл қосу

Жиындарға қолданылатын амалдар




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                       |
|3 деңгейлі СМК құжаты             |ПОӘК                  |ПОӘК                  |
|                                  |                      |042-0.1.00 /02-2013   |
|Студенттерге арналған             |02.09.2013 ж.         |                      |
|«Математика негіздері» пәні       |№1 басылым            |                      |
|бойынша жұмыс бағдарламасы        |                      |                      |






                  Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы

                           «Математика негіздері»

                        пәнінен оқу-әдістемелік кешен

     5В010200«Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі»    мамандығына

                                  арналған











































                                    Семей

                                   2014ж.


   Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:
Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының  оқытушысы
Абдуалиева К.К.
Ахметкалиева А.С.  _______ «___»__________ 2014ж

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Математика және математикан оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында
талқыланды
      Хаттама № ______ “____” _____________ 2014 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М.

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2014ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова К.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2014 ж.


      Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы__________


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

                                   мазмұны





1. Қолданылу аймағы


2. Нормативті сілтемелер

3. Жалпы мағлұмат

4. Оқу пәнінің  мазмұны

5. СӨЖ тақырыптары

6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы

7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы

8. Әдебиеттер



          1. ПАЙДАЛАНУ ОБЛЫСЫ

«Математика негіздері»   пәні бойынша оқу  бағдарламасының  оқу  әдістемелік
кешенінің құрамына  кіретін   оқытушыға  арналған  пәннің  оқу  бағдарламасы
5В010200«Бастауыш  оқыту   педагогикасы   мен   әдістемесі»   мамандығындағы
студенттерге арналған.  Бұл  кешен  студенттерді  курс  мазмұнымен,  курстың
актуалдығы  мен  қажеттілігімен,  курс  саясатымен,  оқу  процесінде  алатын
білімі және  дағдыларымен таныстырады.


          2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР


    «Математика   негіздері»   пәнінен   оқытушыға   арналған   оқу   жұмыс
бағдарламасы келесі құжаттардың тәртібі мен нұсқаулығы бойынша жасалған:
    –– СТУ 042-ГУ-1-2013  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенін  құрастыру  мен
рәсімдеудің жалпы тәртібі» университет стандарты;
    – ДП 042-1-01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің  құрамы»  құжат  -
рәсім





    3.  ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР




    3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
       Пәнді  оқытудың  мақсаты:  классикалық  және  қазіргі  математиканың,
негіздерін қамтиды және пән бойынша оқу міндеттерін шешуге бағытталған.
    Пәнді  оқытудың  кәсіби   бағдары   студенттердің   дайындық   деңгейін
сипаттайтын  математикалық  білім,  білік  және  дағдылардың  нақты  көлемін
анықтайды.
    Студенттердің:
   -  арифметикалық  материалдың,  алгебра  мен   геометрия   элементтерінің
теориялық негіздері жөнінде;
    - теорияны аксиоматикалық әдіспен қүру;
   - сандарға қолданылатын амалдардың  қасиеттері  мен  заңдарын,  сандардың
бөлінгіштік белгілерін, шамалардың өлшем бірліктері арасындағы  қатынастарды
білулері тиіс;
   - шекті және шексіз жиындар;
   - сандарға амалдарды қолдануды және есептеулер жүргізе алуды;
   - есептерді арифметикалық және алгебралық тәсілмен шығаруды;
   - бір айнымалысы бар теңдеулер мен  теңсіздіктерді,  екі  айнымалысы  бар
теңдеулер және теңсіздіктер жүйелерін шешуді;
   - теріс емес бүтін сандармен ауызша  және  жазбаша  есептеулер  жүргізуді
және оларды негіздей алуды;
   -  есептер  шығару  барысында  шамалар   арасындағы   тәуелдіктің   түрін
тағайындауды;
   - ұғымдар  анықтамасының  құрылымын,  сондай  –  ақ  қарапайым  паймдарды
талдауды;
      - циркульмен сызғышты пайдаланып, қарапайым салуларды орындауды
үйренулері тиіс.


                           3.2. " Математика негіздері " курсының мақсаты

      Студенттерге  математика  пәнінің  маңыздылығын,  өмірмен   байланысын
көрсету. Алған білімдерін практикада қолдана білуге үйрету
    3.3. Курсты оқытудың негізгі міндеті
    Математиканың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Есеп шығара білу  дағдысын
қалыптастыру. Стандартты және стандартты емес есептерді шеше білу.


    3.4.    Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы:
- математиканың негізгі ұғымдарын еркін бағдарлай білу;
- теорияның негізгі тұстарын білу;
- алған білімдерін нақты жағдайларда қолдана білу.

      3.5. Курстың пререквизиті: Студент мектептің математика  курсын  жақсы
білуі тиіс және оның компьютерде жұмыс істеу дағдасы болуы қажет.
   3.6.  Курстың  постреквизиті:  «Математика  негіздері»  курсында  алынған
білімдер   «Бастауыш   мектепте   математиканы   оқытудың    теориясы    мен
технологиясы» курсының оқығанда қолданылады.


       3.7 Оқу жұмысының жоспарынан көшірме


       Кесте-1. Оқу жұмысының жоспарынан көшірме
|Курс                                                                 |Семес|Кред|
|                                                                     |тр   |иты |
|(. «Математика негіздері» пәні ретінде                               |     |    |
|Курстың объектісі, пәні, міндеттері және басқа оқу пәндерімен        |1    |    |
|байланысы.                                                           |     |    |
|((. Математиканың негізгі ұгымдары                                   |1    |    |
|2. Жиындар. Жиындарға қолданылатын амалдар және олардың заңдары      |     |    |
|2.1. Жиын ұғымы, жиын элементі.                                      |     |    |
|Жиынның берілу тәсілдері. Жиындар арасындағы қатыс. Эйлер-Венн       |     |    |
|диаграммалары.                                                       |     |    |
|Жиындарға қолданылатын амалдар және олардың заңдары. Жиынды кластарға|     |    |
|бөлу.                                                                |     |    |
|2.2. Жиындарға қолданылатын амалдарға байланысты есептер шығару.     |     |1   |
|2.3. Жиындардың декарттық көбейтіндісіне байланысты есептер шығару.  |     |    |
|3. Графтар теориясының элементтері                                   |1    |    |
|3.1. Граф ұғымы. Графтардың түрлері. Уникурсты фигуралар, жазық граф |     |    |
|туралы Эйлер теоремасы                                               |     |    |
|3.2. «Графтар. Уникурсал фигуралар» тақырыбы бойынша жаттығулар      |     |    |
|орындау                                                              |     |    |
|4. Сәйкестіктер                                                      |1    |    |
|4.1. Сәйкестік ұғымы. Сәйкестіктің графы және графигі. Бейнелеулер   |     |    |
|және олардың түрлері. Теңқуаттас жиындар. Жиындағы қатынастар және   |     |    |
|оның қасиеттері. Эквиваленттік қатыс. Жиынды кластарға бөлу. Реттік  |     |    |
|қатыс. Реттелген жиындар.                                            |     |    |
|4.2. Сәйкестік ұғымына байланысты есептер шығару.                    |     |1   |
|4.3. «Жиындағы қатынастар және оның қасиеттері» тақырыбы бойынша     |     |    |
|есептер шығару.                                                      |     |1   |
|4.4. «Эквиваленттік қатыс. Жиынды кластарға бөлу» тақырыбы бойынша   |     |    |
|жаттығулар орындау                                                   |     |    |
|5. Математикалық ұғымдар және оларды анықтау тәсілдері               |     |    |
|Математикалық ұғымдар. Ұғымның мағынасы мен көлемі. Анықталатын және |     |    |
|анықталмайтын ұғымдар. Ұғымдарды анықтайтын тәсілдері.               |     |    |
|                                                                     |1    |    |
|6. Математикалық логиканың элементері                                |1    |    |
|6.1. Пікірлер және оларға амалдар қолдану,  предикаттар және оларға  |     |    |
|амалдар қолдану, кванторлар, математикалық логиканың заңдары,        |     |    |
|сөйлемдер арасындағы келіп шығу және мәндес болу қатынастары, қажетті|     |    |
|және жеткілікті шарттар, теорема, теореманы дәлелдеу тәсілдері, дұрыс|     |    |
|және дұрыс емес талқылаулар                                          |     |    |
|6.2. «Пікірлер және оларға амалдар қолдану» тақырыбы бойынша есептер |     |    |
|шығару.                                                              |     |    |
|6.3. «Предикаттар және оларға амалдар қолдану» тақырыбы бойынша      |     |    |
|есептер шығару.                                                      |     |1   |
|6.4. Логиканың заңдарын дәлелдеу.                                    |     |    |
|6.5. Теорема. Теореманы дәлелдеу тәсілдері                           |     |1   |
|6.6. «Кванторы бар пікірді теріске шығару тәсілдері» тақырыбы бойынша|     |    |
|есептер шығару                                                       |     |1   |
|6.7. «Дұрыс және дұрыс емес талқылаулар» тақырыбы бойынша жаттығулар |     |    |
|орындау                                                              |     |    |
|7. Комбинаторика элементтері                                         |     |    |
|Комбинаторикалық есептер, қосынды мен көбейтінді ережелері,          |     |    |
|ауыстырулар, терулер, орналастырылар.                                |     |    |
|Комбинаторикалық есептер шығару.                                     |     |    |
|(((. Сан ұғымының кеңеюі                                             |     |    |
|8.1. Теріс емес бүтін сандар                                         |1    |    |
|Натурал сандар: натурал сан ұғымы және сандардың натурал қатарының   |     |    |
|кесіндісі, санау, реттік және есептік натурал сандар.                |     |    |
|Теріс емес бүтін сандар: нольдің, теріс емес бүтін сандар жиының,    |     |    |
|арифметикалық амалдардың теориялық-жиындық тұрғыдағы түсініктемесі;  |     |    |
|Пеано аксиомалары, теріс емес бүтін сандар жиынын аксиомалық тұрғыда |     |    |
|құру.                                                                |     |    |
|                                                                     |     |    |
|9. Санау жүйелері:                                                   |1    |    |
|9.1. Санау жүйесі туралы ұғым; ондық санау жүйесі; позициалық және   |     |    |
|позициалық емес санау жүйесі.                                        |     |    |
|9.2. Позициалық жүйелерде арифметикалық амалдар орындау              |     |    |
|                                                                     |     |    |
|                                                                     |     |1   |
|Сандардың бөлінгіштігі:                                              |1    |    |
|10.1. Бөлінгіштік қатынас және оның қасиеттері; бөлінгіштік          |     |    |
|белгілері, жай және құрама сандар; Эратосфен елегі, жай сандар       |     |    |
|жиынының шексіздігі; сандардың ЕҮОБ және ЕКОЕ, олардың негізгі       |     |    |
|қасиеттері мен оларды табу алгоритмдері арифметиканың негізгі        |     |    |
|теоремасы.                                                           |     |    |
|10.2. ЕҮОБ және ЕКОЕ табу алгоритмдері. Евклид алгоритмі.            |     |    |
|10.3. Бөлінгіштік белгілері                                          |     |    |
|                                                                     |     |1   |
|11. Рационал сандар                                                  |     |    |
|11.1. Бүтін сандар:                                                  |     |    |
|Бүтін сан, бүтін сандар жиыны, бүтін санның модулі ұғымдары; бүтін   |     |    |
|сандарға қолданылатын арифметикалық амалдар; бүтін сандар жиынының   |     |    |
|қасиеттері және олардың геометриялық кескіні.                        |     |    |
|Рационал сандар: бөлшек және рационал сан ұғымдары; рационал сандарға|     |    |
|қолданылатын арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері; ондық    |     |    |
|бөлшектер және оларға қолданылатын арифметикалық амалдар; рационал   |     |    |
|сан шектеусіз периодты ондық бөлшек ретінде.                         |1    |    |
|11.2. Рационал сандарға қолданылатын арифметикалық амалдар           |     |    |
|11.3. Ондық бөлшектерге қолданылатын арифметикалық амалдардың        |     |    |
|алгоритмдері                                                         |     |    |
|                                                                     |     |    |
|                                                                     |     |    |
|                                                                     |     |1   |
|12. Нақты сандар:                                                    |1    |    |
|12.1. Иррационал сан ұғымы, иррационал сан шектеусіз периодсыз ондық |     |    |
|бөлшек ретінде; нақты сандарға қолданылатын амалдар және олардың     |     |    |
|қасиеттері; сандарды дөңгелектеу ережелері; жуық сандарға амалдар    |     |    |
|қолдану; санның квадраты мен кубы, дәрежелеу; квадрат және куб түбір.|     |    |
|12.2. Нақты сандарға қолданылатын арифметикалық амалдар              |     |    |
|                                                                     |     |    |
|                                                                     |     |    |
|                                                                     |     |1   |
|13. Комплекс сандар:                                                 |1    |    |
|13.1. Комплекс сан ұғымы, комплекс санның геометриялық кескіні;      |     |    |
|комплекс сандарға қолданылатын амалдар және олардың заңдары.         |     |    |
|13.2. Комплекс сандарға қолданылатын қарапайым амалдар               |     |    |
|14. Арифметикалық есептеулер техникасы:                              |     |    |
|ауызша және жазбаша есептеулер; тиімді және тез есептеу тәсілдері;   |     |    |
|есептеуіш құралдардың көмегімен есептеулер жүргізу.                  |     |    |
|(V. Алгебрa элементтері                                              |1    |    |
|15. Алгебра математиканың бөлімі ретінде                             |     |    |
|15.1. Математикалық өрнектер:                                        |     |    |
|Өрнек туралы ұғым; өрнектер (санды және айнымалысы бар) және олардың |     |    |
|мәндері, теңбе- теңдік; теңбе- тең түрлендрулер, бірмүшеліктер және  |     |    |
|көпмүшеліктер.                                                       |     |    |
|Теңдік және теңсіздік: «санды теңдік», «санды теңсіздік» ұғымдары,   |     |    |
|олардың қасиеттері.                                                  |     |    |
|Теңдеулер: «теңдеу» ұғымы, теңдеулердің мәндестігі; сызықтық және    |     |    |
|квадрат теңдеулер, теңдеулер жүйелері мен жиынтықтары; есептерді     |     |    |
|алгебралық әдіспен шығару.                                           |     |    |
|Теңсіздіктер: «бір айнымалысы бар теңсіздік» ұғымы, теңсіздіктер     |     |    |
|жүйелері мен жиынтықтары.                                            |     |1   |
|Функциялар: «функция» ұғымы, функцияның берілу тәсілдері және        |     |    |
|графигі; сызықтық және квадраттық функциялар, тура және кері         |     |1   |
|пропорционалдық.                                                     |     |    |
|15.2. Теңдеулер жүйелері мен жиынтықтары.                            |     |    |
|15.3. Теңсіздіктер жүйелері мен жиынтықтары.                         |     |    |
|V. Геометрия элементтері                                             |1    |    |
|16. Геометрия математиканың бөлімі ретінде                           |     |    |
|16.1. Планиметрия:                                                   |     |    |
|планиметрияны аксиоматикалық тұрғыда құру; нүкте, түзу, кесінді,     |     |    |
|сәулс, бұрыш және оның түрлері; шеңбер және дөңгелек; сынық және     |     |    |
|қисық сызықтар; көпбұрыш және онын түрлері; параллель түзулер;       |     |    |
|перпендикуляр түзулер; центрлік және осьтік симметриялар; шеңберлер  |     |    |
|жанама; гомотетия, нүктенің геометриялық орны; координата әдісі;     |     |    |
|фигуралардың ауданын есептеудің негізгі формулалары; екі нүктенің    |     |    |
|арақашықтығы; берілген қатынаста кесіндіні бөлу; сызықтың, түзудің   |     |    |
|және шеңбердің теңдеулері;                                           |     |    |
|16.2. Стереометрия:                                                  |     |    |
|стереометрияны аксиоматикалық тұрғыда құру; перпендикуляр, көлбеу,   |     |    |
|дене; көпжақ және оның түрлері, призма және оның түрлері; пирамида   |     |    |
|және оның түрлері; цилиндр, конус, шар және сфера; денелер беттерінің|     |    |
|аудандары мен көлемдерінің негізгі формулалары; көпжақтар туралы     |     |    |
|Эйлер теоремасы.                                                     |     |1   |
|16.3. Геометриялық мазмұнды есептер шығару                           |     |    |
|16.5. Қарапайым геометриялық салулар: берілген ұзындықтағы кесіндіні |     |    |
|салу; дөңгелекті және шеңберді, параллель және перпендикуляр         |     |    |
|түзулерді салу;' кесіндіні кақ бөлу; бұрыштарды, үшбұрыштарды, тік   |     |    |
|төртбұрышты (шаршыны) салу. нүктеге және түзуге қарағанда симметриялы|     |    |
|фигураларды салу; геометриялық денелерді кескіндеу; координаталары   |     |    |
|бойынша геометриялық фигураны салу.                                  |     |    |
|VI. Шамалар және оларды өлшеу                                        |     |    |
|17.1. Шама және оны өлшеу барысы: нақты дүние қасиеттерінің шама     |1    |    |
|ұғымы арқылы бейнеленуі; "шама" және "шаманы өлшеу"; "шаманың мәні"; |     |    |
|скаляр шамалардың негізгі қасиеттері; сан шаманы өлшеудің нәтижесі   |     |    |
|ретінде; шамаларға қолданылатын арифметикалық амалдар; өлшем         |     |    |
|бірліктері жүйесі.                                                   |     |    |
|Шамалар арасындағы тәуелділік: бірқалыпты түзу сызықты қозғалыс      |     |    |
|кезіндегі уақыт, жылдамдық және жол арасындағы тәуелділік; тауардың  |     |    |
|бағасы, саны және құны арасындағы тәуелділік; жұмыс мөлшері, уақыт   |     |    |
|және еңбек өнімділігі арасындағы тәуелділік. Тіктөртбұрыштың         |     |    |
|узындығы, ені және ауданы.                                           |     |    |
|VII. Есеп және оны шешу процесі                                      |     |    |
|18. Есеп: "есеп" ұғымы; есепті шығару барысы; есептерді              |     |    |
|классификациялау; есептерді шығару әдістері (арифметикалық,          |     |    |
|алгебралық, геометриялық, графиктік, логикалық, практикалық);        |     |    |
|есептерді шығару кезеңдері және оларды орындаудың тәсілдері (анализ, |     |    |
|есептің шешу жолын іздестіру, жоспар құру, есептің шешуі, есептің    |     |    |
|шешуін тексеру)                                                      |     |    |
|19. Стандартты емес және қызықты жаттығулар: сиқырлы фигуралар;      |     |    |
|лабиринттер; математикалық фокустар, ребустар, басқатырғылар және    |     |    |
|сөзжұмбақтар, логикалық ойын түріндегі және практикалық жаттығулар.  |     |1   |
|VIII. Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың     |     |    |
|негіздері:                                                           |     |    |
|Ықтималдықтар теориясы: "ықтималдық", "сынау", "оқиға", "кездейсоқ   |     |1   |
|шама" ұғымдары; оқиғаларға қолданылатын операциялар; ықтималдықтар   |     |    |
|теориясының теоремалары мен формулалары; дискретті кездейсоқ         |     |    |
|шамалардың сандық сипаттамалары; үлкен сандар заңы.                  |     |    |
|Математикалық статистика: "математикалық статистика", "жиынтық",     |     |    |
|"арифметикалық орта", "медиана", "мода", "вариация ауытқуы", "таңдама|     |    |
|дисперсиясы", "стандартты ауытқуы", "диаграмма", "гистограмма",      |     |    |
|"полигон" ұғымдары; зерттелетін объектілерді іріктеу; бақылау        |     |    |
|нәтижелерін өрнектеу тәсілдері; бақылау нәтижелерін статистикалық    |     |    |
|өндеудің әдістері.                                                   |     |    |
|МБ және қортынды бақылау                                             |     |    |
|барлығы                                                              |15   |15  |








    5. студенттің өздік жұмыс тақырыптары



   СОӨЖ
   1. Жиындарға қолданылатын амалдар.
   2. Графтар. Уникурсал фигуралар
   3. Эквиваленттік қатыс. Жиынды кластарға бөлу
   4. Математикалық ұғымдар және оларды анықтау тәсілдері
   5. Логиканың заңдары
   6. Кванторы бар пікірді теріске шығару тәсілдері
   7. 1-ші МБ
   8. Дұрыс және дұрыс емес талқылаулар
   9. Позициалық жүйелерде арифметикалық амалдар орындау
   10. Сандардың бөлінгіштігі
   11. Ондық бөлшектерге қолданылатын арифметикалық амалдардың алгоритмдері
   12. Комплекс сандарға қолданылатын қарапайым амалдар
   13. Теңсіздіктер жүйелері мен жиынтықтары
   14. Геометриялық мазмұнды есептер шығару
   15. 2-ші МБ



СӨЖ

   1. Георг Кантор – жиындар теориясының негізін қалаушысы
   2. Леонард Эйлер.   Кенигсберг көпірлері туралы есеп
   3. Уникурсал фигуралар
   4. МБК математикалық үғымдарды анықтау тәсілдері
   5. Дұрыс және дұрыс емес талқылаулар
   6. Комбинаторика элементтері
   7. Жай және құрама сандар. Эратосфен елегі
   8. Комплекс сандар
   9. Арифметикалық есептеулер техникасы
   10. Теңдеулер
   11. МБК геометрия элементтері
   12. Қарапайым геометриялық салулар
   13. Есеп және оны шешу процесі
   14. Стандартты емес және қызықты жаттығулар
   15. Ықтималдықтар теориясының және мат. статистиканың негіздері





    6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ



Кесте 3 –Пәннің оқу әдістемелік картасы
|Тақырыбы                                     |Көрнекі|Өзіндік      |Бақылау  |
|                                             |ліктер |меңгеру      |түрі     |
|                                             |       |сұрақтары    |         |
|Дәріс                 |Практикалық     |Зертха|       |             |         |
|                      |сабақтар        |налық |       |             |         |
|                      |тақырыптары     |сабақт|       |             |         |
|                      |                |ардың |       |             |         |
|1                     |2               |3     |4      |5            |6        |
|1. МОТӘ пәні. ҚР      |1. МОТӘ пәні,   |      |       |Мектеп       |Жазбаша  |
|мектеп математика     |мазмұны,        |      |       |математикасы |Ауызша   |
|білімінің концепциясы.|мақсаты,        |      |       |мазмұнының   |         |
|МОТӘ оқытудың мазмұны,|міндеттері;     |      |       |жалпы        |         |
|мақсаты және          |МОӘ-нің тарихы, |      |       |сипаттамасы, |         |
|міндеттері. ҚР жалпы  |қазіргі жайы,   |      |       |бағдарламалар|         |
|білім беретін және    |даму            |      |       |мен          |         |
|кәсіптік мектептерінде|перспективалары.|      |       |оқулықтарды  |         |
|математиканы оқытудың |                |      |       |талдау.      |         |
|мақсаттары мен        |                |      |       |Математикалық|         |
|міндеттері.           |                |      |       |білім        |         |
|Мектеп математикасы   |                |      |       |реформасының |         |
|мазмұнының жалпы      |                |      |       |негізгі      |         |
|сипаттамасы,          |                |      |       |бағыттарының |         |
|бағдарламалар мен     |                |      |       |мәні.        |         |
|оқулықтарды талдау.   |                |      |       |             |         |
|Математикалық білім   |                |      |       |             |         |
|реформасының негізгі  |                |      |       |             |         |
|бағыттарының мәні.    |                |      |       |             |         |
|2-3. Математиканы     |                |      |       |Бақылау және |Жазбаша  |
|оқытудың ғылыми       |2.Математиканы  |      |       |тәжірибе.    |Ауызша   |
|әдістері. Бақылау және|оқытудың ғылыми |      |       |Салыстыру    |         |
|тәжірибе. Салыстыру   |әдістері        |      |       |және талдау. |         |
|және талдау.          |                |      |       |Абстракциялау|         |
|Абстракциялау,        |                |      |       |, нақтылау,  |         |
|нақтылау, жалпылау.   |                |      |       |жалпылау.    |         |
|Индукция және         |                |      |       |Индукция және|         |
|дедукция. Анализ және |                |      |       |дедукция.    |         |
|синтез.               |                |      |       |Анализ және  |         |
|                      |                |      |       |синтез.      |         |
|4. Математиканы       |3.Математиканы  |      |       |Жалпы        |Жазбаша  |
|оқытудың дидактикалық |оқытудың        |      |       |дидактикалық |Ауызша   |
|принципі. Жалпы       |дидактикалық    |      |       |принциптер:ғы|         |
|дидактикалық          |принципі        |      |       |лымилық,     |         |
|принциптер:ғылымилық, |                |      |       |оқушылардың  |         |
|оқушылардың           |                |      |       |белсенділігі,|         |
|белсенділігі,         |                |      |       |көрнектілік, |         |
|көрнектілік, жүйелілік|                |      |       |жүйелілік    |         |
|және тізбектік,       |                |      |       |және         |         |
|мұғалімнің жетекшілік |                |      |       |тізбектік,   |         |
|рөлі, өмірмен         |                |      |       |мұғалімнің   |         |
|байланыс. Математиканы|                |      |       |жетекшілік   |         |
|оқытудағы жалпы       |                |      |       |рөлі, өмірмен|         |
|дидактикалық          |                |      |       |байланыс.    |         |
|принциптер: ілім      |                |      |       |Математиканы |         |
|активизациясы, оқыту  |                |      |       |оқытудағы    |         |
|саналылығы, меңгеру   |                |      |       |жалпы        |         |
|беріктігі, оқыту      |                |      |       |дидактикалық |         |
|индивидуализациясы,   |                |      |       |принциптер:  |         |
|тәрбиелік сипаттамасы.|                |      |       |ілім         |         |
|Арнаулы принциптер:   |                |      |       |активизациясы|         |
|матемтикалық білімнің |                |      |       |, оқыту      |         |
|ғылыми-идеялық        |                |      |       |саналылығы,  |         |
|мазмұны, қызықты      |                |      |       |меңгеру      |         |
|оқыту, интеллектуалды |                |      |       |беріктігі,   |         |
|дамыған оқыту,        |                |      |       |оқыту        |         |
|математикалық         |                |      |       |индивидуализа|         |
|қабілеттің қарқынды   |                |      |       |циясы,       |         |
|дамуы.                |                |      |       |тәрбиелік    |         |
|                      |                |      |       |сипаттамасы. |         |
|                      |                |      |       |Арнаулы      |         |
|                      |                |      |       |принциптер   |         |
|5. Математиканы оқыту |                |      |       |Әдістер      |Жазбаша  |
|әдістері мен          |4.Математиканы  |      |       |мәселесі және|Ауызша   |
|формалары. Әдістер    |оқытудың        |      |       |оның қазіргі |         |
|мәселесі және оның    |әдістері.       |      |       |кездегі      |         |
|қазіргі кездегі       |Математиканы    |      |       |математиканы |         |
|математиканы оқытудағы|оқытуды         |      |       |оқытудағы    |         |
|рөлі. Оқыту әдісі     |ұйымдастыру.    |      |       |рөлі. Оқыту  |         |
|ұғымы және әдістердің |                |      |       |әдісі ұғымы  |         |
|жалпы сипаттаммасы.   |                |      |       |және         |         |
|Түсіндірме-иллюстратив|                |      |       |әдістердің   |         |
|тік әдіс.             |                |      |       |жалпы        |         |
|Репродуктивтік әдіс.  |                |      |       |сипаттаммасы.|         |
|Мәселелік оқыту әдісі.|                |      |       |             |         |
|Бөліктеп іздеу әдісі. |                |      |       |             |         |
|Зерттеу әдісі.        |                |      |       |             |         |
|Бағдарламалық оқыту.  |                |      |       |             |         |
|Жаңашыл мұғалімдердің |                |      |       |             |         |
|негізгі әдістері мен  |                |      |       |             |         |
|принциптері.          |                |      |       |             |         |
|Математиканы оқыту    |                |      |       |             |         |
|формалары.            |                |      |       |             |         |
|6. Математиканы       |                |      |       |Сабақтардың  |Жазбаша  |
|оқытуды ұйымдастыру.  |                |      |       |негізгі      |Ауызша   |
|Сабақтардың негізгі   |                |      |       |типтері.Сабақ|         |
|типтері.Сабақтардың   |                |      |       |тардың       |         |
|құрылымы. Математика  |                |      |       |құрылымы.    |         |
|сабақтарына қойылатын |                |      |       |             |         |
|қажетті талаптар      |                |      |       |             |         |
|жүйесі. Жаңашыл       |                |      |       |             |         |
|мұғалімдер қолданатын |                |      |       |             |         |
|стандартты емес сабақ |                |      |       |             |         |
|түрлері               |                |      |       |             |         |
|7. Есептер            |                |      |Интерак|Мектеп       |Жазбаша  |
|математиканы оқыту    |5.Есептер       |      |тивті  |математика   |Ауызша   |
|құралы ретінде.       |математиканы    |      |тақта  |курсындағы   |         |
|Мектеп математика     |оқыту құралы    |      |       |есептердің   |         |
|курсындағы есептердің |ретінде.        |      |       |рөлі. Есеп   |         |
|рөлі. Есеп ұғымы.     |Математиканы    |      |       |ұғымы.       |         |
|Есептердің құрылысы , |оқытудың        |      |       |Есептердің   |         |
|мектептегі            |дифференциациясы|      |       |құрылысы ,   |         |
|математикалық         |.               |      |       |мектептегі   |         |
|есептердің            |                |      |       |математикалық|         |
|типологиясы. Есеп шешу|                |      |       |есептердің   |         |
|процесіне кіретін     |                |      |       |типологиясы. |         |
|дағдылар мен          |                |      |       |             |         |
|іскерліктерді         |                |      |       |             |         |
|қалыптастыру. Есепті  |                |      |       |             |         |
|шешу тәсілін  іздеу   |                |      |       |             |         |
|әдістері(ішкі         |                |      |       |             |         |
|есептерге бөлу әдісі, |                |      |       |             |         |
|есепті түрлендіру     |                |      |       |             |         |
|әдісі, модельдеу      |                |      |       |             |         |
|әдісі, қосымша        |                |      |       |             |         |
|элементтер енгізу     |                |      |       |             |         |
|әдісі).               |                |      |       |             |         |
|8. Математиканы  оқыту|                |      |       |Математикалық|Жазбаша  |
|дифференциациясы.     |                |      |       |білімнің даму|Ауызша   |
|Математикалық білімнің|                |      |       |концепциясы. |         |
|даму концепциясы.     |                |      |       |             |         |
|Деңгейлік             |                |      |       |             |         |
|дифференциация.       |                |      |       |             |         |
|Профильдік            |                |      |       |             |         |
|дифференциация.       |                |      |       |             |         |
|Математиканы          |                |      |       |             |         |
|тереңдетіп оқытатын   |                |      |       |             |         |
|мектептерде және      |                |      |       |             |         |
|сыныптарда,           |                |      |       |             |         |
|гимназияда, колледжде,|                |      |       |             |         |
|лицейлерде            |                |      |       |             |         |
|математиканы оқытуды  |                |      |       |             |         |
|ұйымдастыру.          |                |      |       |             |         |
|9. Мектеп математика  |                |      |       |Математиканы |Жазбаша  |
|курсының практикалық  |                |      |       |оқытудың     |Ауызша   |
|бағыттылығы.          |                |      |       |әлеуметтік – |         |
|Математиканы оқытудың |                |      |       |педагогикалық|         |
|әлеуметтік –          |                |      |       |функциясы.   |         |
|педагогикалық         |                |      |       |Оқушылардың  |         |
|функциясы. Оқушылардың|                |      |       |есептеу және |         |
|есептеу және өлшеу    |                |      |       |өлшеу        |         |
|іскерліктерін дамыту. |                |      |       |іскерліктерін|         |
|Алгебраның және       |                |      |       |дамыту.      |         |
|геометрияның          |                |      |       |             |         |
|практикалық           |                |      |       |             |         |
|бағыттылығы.          |                |      |       |             |         |
|Пәнаралық байланыстар |                |      |       |             |         |
|оқушылар көзқарастарын|                |      |       |             |         |
|қалыптастыру құралы   |                |      |       |             |         |
|ретінде.              |                |      |       |             |         |
|10-11.Оқушылар білімін|                |      |       |Оқушылардың  |Жазбаша  |
|бақылау және бағалау  |6.Мектеп        |      |       |іскерлігі мен|Ауызша   |
|жүйелері. Оқушылардың |математикасының |      |       |білімін      |         |
|іскерлігі мен білімін |практикалық     |      |       |бақылауға    |         |
|бақылауға қойылатын   |бағыттылығы.    |      |       |қойылатын    |         |
|талаптар. Бақылаудың  |Оқушылар білімін|      |       |талаптар.    |         |
|негізгі түрлері,      |бақылау және    |      |       |Бақылаудың   |         |
|формалары және        |бағалау жүйесі. |      |       |негізгі      |         |
|құралдары. Оқушылардың|                |      |       |түрлері,     |         |
|іскелігі мен білімін  |                |      |       |формалары    |         |
|бақылау               |                |      |       |және         |         |
|жүйесі.Оқытудың       |                |      |       |құралдары.   |         |
|міндетті              |                |      |       |             |         |
|қорытындыларына жетуді|                |      |       |             |         |
|бақылау. Оқушылардың  |                |      |       |             |         |
|іскерлігі мен білімін |                |      |       |             |         |
|бағалау жүйесі.       |                |      |       |             |         |
|Бақылаудың            |                |      |       |             |         |
|эксперименттік        |                |      |       |             |         |
|формалары             |                |      |       |             |         |
|12-13 .Мектеп         |7.Мектеп        |      |Интерак|             |Жазбаша  |
|математика курсын     |математика      |      |тивті  |             |Ауызша   |
|жүйелеу және жалпылау.|курсын жүйелеу  |      |тақта  |             |         |
|Мектеп математика     |және жалпылау   |      |       |             |         |
|курсын жүйелеу мен    |                |      |       |             |         |
|жалпылаудың           |                |      |       |             |         |
|мақсаттары. Қайталауды|                |      |       |             |         |
|ұйымдастыру формалары.|                |      |       |             |         |
|14.Оқыту              |8.Оқыту         |      |       |Оқыту        |Жазбаша  |
|технологиялары. Оқыту |технологиялары. |      |       |технологиясы |Ауызша   |
|технологиясы және оның|Математикалық   |      |       |және оның    |         |
|қазіргі кездегі білім |ұғымдар,        |      |       |қазіргі      |         |
|берудегі орны.        |анықтамалар және|      |       |кездегі білім|         |
|Оқытудың информациялық|теоремалар.     |      |       |берудегі     |         |
|технологиялары.       |                |      |       |орны.        |         |
|Дистантты оқыту       |                |      |       |             |         |
|технологиясы. Дамыта  |                |      |       |             |         |
|оқыту технологиясы.   |                |      |       |             |         |
|15-16. Математикалық  |                |      |Интерак|Ұғымдар,     |Жазбаша  |
|ұғымдармен,           |                |      |тивті  |анықтамалар. |Ауызша   |
|анықтамалармен және   |                |      |тақта  |Ұғымдарды    |         |
|теоремалармен  жұмыс  |                |      |       |анықтау      |         |
|әдістемесі. Ұғымдар,  |                |      |       |тәсілдері(жақ|         |
|анықтамалар. Ұғымдарды|                |      |       |ын түр және  |         |
|анықтау               |                |      |       |түрлік       |         |
|тәсілдері(жақын түр   |                |      |       |айырмашылық  |         |
|және түрлік           |                |      |       |арқылы,      |         |
|айырмашылық арқылы,   |                |      |       |генетикалық, |         |
|генетикалық,          |                |      |       |абстрактылық)|         |
|абстрактылық).Ұғымды  |                |      |       |.Ұғымды      |         |
|енгізу әдістемесі     |                |      |       |енгізу       |         |
|(абстрактілі-дедуктивт|                |      |       |әдістемесі   |         |
|ік әдіс,              |                |      |       |             |         |
|нақтылы-индуктивтік   |                |      |       |             |         |
|әдіс). Анықтамалар    |                |      |       |             |         |
|түрлері. Математикалық|                |      |       |             |         |
|пайымдаулар,          |                |      |       |             |         |
|ой-қорытындылар.      |                |      |       |             |         |
|Теориямен жұмыс       |                |      |       |             |         |
|әдістемесі. Теоремалар|                |      |       |             |         |
|түрлері. Математикалық|                |      |       |             |         |
|дәлелдеулер.          |                |      |       |             |         |
|17. Сандық жүйелер.   |9.Сандық жүйелер|      |       |Жай және     |Жазбаша  |
|Мектеп математика     |                |      |       |ондық        |Ауызша   |
|курсындағы сан        |                |      |       |бөлшектерді  |         |
|ұғымының дамуы. Жай   |.               |      |       |оқыту        |         |
|және ондық бөлшектерді|                |      |       |тәртібі.     |         |
|оқыту тәртібі. Теріс  |                |      |       |Теріс        |         |
|сандарды енгізу       |                |      |       |сандарды     |         |
|әдістемесі. Иррационал|                |      |       |енгізу       |         |
|сан ұғымын енгізу     |                |      |       |әдістемесі.  |         |
|әдістемесі. Нақты     |                |      |       |Иррационал   |         |
|сандарды енгізу       |                |      |       |сан ұғымын   |         |
|әдістемесі. Комплекс  |                |      |       |енгізу       |         |
|сандар.               |                |      |       |әдістемесі.  |         |
|18. Мектеп математика |                |      |       |«Теңбе-теңдік|Жазбаша  |
|курсындағы теңбе-тең  |                |      |       |» ұғымын     |Ауызша   |
|түрлендірулер         |10.Теңбе-тең    |      |       |енгізу. Бүтін|         |
|Оқытудың тәрбиелік    |түрлендірулер.  |      |       |және рационал|         |
|және білімділік       |                |      |       |өрнектерді   |         |
|мақсаттары.  5-6      |                |      |       |теңбе-тең    |         |
|сыныптардағы теңбе-тең|                |      |       |түрлендірулер|         |
|түрлендірулер.        |                |      |       |.            |         |
|«Теңбе-теңдік» ұғымын |                |      |       |             |         |
|енгізу. Бүтін және    |                |      |       |             |         |
|рационал өрнектерді   |                |      |       |             |         |
|теңбе-тең             |                |      |       |             |         |
|түрлендірулер. 7-8    |                |      |       |             |         |
|сыныптардағы теңбе-тең|                |      |       |             |         |
|түрлендірулер. Жоғарғы|                |      |       |             |         |
|сыныптарда теңбе-тең  |                |      |       |             |         |
|түрлендірулерді оқыту.|                |      |       |             |         |
|19-20. Мектеп         |11.Мектеп       |      |       |Теңдеулер,   |Жазбаша  |
|математика курсындағы |математика      |      |       |теңсіздіктер |Ауызша   |
|теңдеулер мен         |курсындағы      |      |       |және олардың |         |
|теңсіздіктер          |теңдеулер мен   |      |       |жүйелерінің  |         |
|Тақырыптың білімділік |теңсіздіктер    |      |       |тең          |         |
|мәні. «Теңдеу»,       |                |      |       |мағыналығы.  |         |
|«теңсіздік»           |                |      |       |             |         |
|ұғымдарының әртүрлі   |                |      |       |             |         |
|анықтамалары және     |                |      |       |             |         |
|оларды талдау.        |                |      |       |             |         |
|Теңдеулер,            |                |      |       |             |         |
|теңсіздіктер және     |                |      |       |             |         |
|олардың жүйелерінің   |                |      |       |             |         |
|тең мағыналығы. 5-6,  |                |      |       |             |         |
|7-8 сыныптарда        |                |      |       |             |         |
|теңдеулерді, 5-9      |                |      |       |             |         |
|сыныптарда            |                |      |       |             |         |
|теңсіздіктерді оқыту  |                |      |       |             |         |
|әдістемесі. Жоғарғы   |                |      |       |             |         |
|сыныптарда теңдеулер  |                |      |       |             |         |
|мен теңсіздіктерді    |                |      |       |             |         |
|оқыту.                |                |      |       |             |         |
|21-22.Есептеуді       |                |      |       |Шекара әдісі,|Жазбаша  |
|ұйымдастыру. Жуықтап  |12.Есептеуді    |      |       |қателіктердің|Ауызша   |
|есептеулер.           |ұйымдастыру.    |      |       |шекара әдісі,|         |
|1. Жуықтап            |Жуықтап         |      |       |жуықтап      |         |
|есептеулерді оқыту    |есептеулер.     |      |       |есептеудің   |         |
|әдістемесі. (Шекара   |                |      |       |практикалық  |         |
|әдісі, қателіктердің  |                |      |       |тәсілдері    |         |
|шекара әдісі, жуықтап |                |      |       |             |         |
|есептеудің практикалық|                |      |       |             |         |
|тәсілдері).           |                |      |       |             |         |
|23-24. Мектеп         |13.Мектеп       |      |       |Функция      |Жазбаша  |
|математика курсындағы |математика      |      |       |ұғымын       |Ауызша   |
|функционалдық жолдар. |курсындағы      |      |       |енгізудің    |         |
|5-6 сыныптардағы      |функционалдық   |      |       |әртүрлі      |         |
|функционалдық         |жолдар.         |      |       |жолдары      |         |
|пропедевдика.         |                |      |       |             |         |
|Функция ұғымын        |                |      |       |             |         |
|енгізудің әртүрлі     |                |      |       |             |         |
|жолдары.              |                |      |       |             |         |
|Тоғыз-жылдық мектепте |                |      |       |             |         |
|функция ұғымын енгізу |                |      |       |             |         |
|әдістемесі.           |                |      |       |             |         |
|Функция қасиеттерін   |                |      |       |             |         |
|игеру әдістемесі.     |                |      |       |             |         |
|Табиғат пен           |                |      |       |             |         |
|техникадағы           |                |      |       |             |         |
|функциялар.           |                |      |       |             |         |
|25-26.                |                |      |Интерак|Функциялар   |Жазбаша  |
|Тригонометриялық және |14.Тригонометрия|      |тивті  |қасиеттерін  |Ауызша   |
|кері тригонометриялық |лық және кері   |      |тақта  |оқыту,       |         |
|функцияларды оқыту    |тригонометриялық|      |       |функциялар   |         |
|әдістемесі.           |функцияларды    |      |       |графиктері.  |         |
|Тригонометриялық және |оқыту           |      |       |             |         |
|кері тригонометриялық |әдістемесі.     |      |       |             |         |
|функцияларды енгізу   |                |      |       |             |         |
|әдістемесі.           |                |      |       |             |         |
|Функциялар қасиеттерін|                |      |       |             |         |
|оқыту, функциялар     |                |      |       |             |         |
|графиктері.           |                |      |       |             |         |
|27-28.                |                |      |       |Тригонометрия|Жазбаша  |
|Тригонометриялық      |                |      |       |лық          |Ауызша   |
|теңбе-теңдіктер.      |                |      |       |теңдеулерді, |         |
|Тригонометриялық      |                |      |       |теңсіздіктерд|         |
|теңбе-теңдіктер.      |                |      |       |і және       |         |
|Тригонометриялық      |                |      |       |олардың      |         |
|теңдеулер,            |                |      |       |жүйелерін    |         |
|теңсіздіктер және     |                |      |       |шешу         |         |
|олардың жүйелерін     |                |      |       |тәсілдері.   |         |
|оқыту әдістемесі      |                |      |       |             |         |
|Қарапайым             |                |      |       |             |         |
|тригонометриялық      |                |      |       |             |         |
|теңдеулерді,          |                |      |       |             |         |
|теңсіздіктерді шешу   |                |      |       |             |         |
|әдістемесі.           |                |      |       |             |         |
|Тригонометриялық      |                |      |       |             |         |
|теңдеулерді,          |                |      |       |             |         |
|теңсіздіктерді және   |                |      |       |             |         |
|олардың жүйелерін шешу|                |      |       |             |         |
|тәсілдері.            |                |      |       |             |         |
|Кері тригонометриялық |                |      |       |             |         |
|функцияларды қамтитын |                |      |       |             |         |
|теңдеулер мен         |                |      |       |             |         |
|теңсіздіктерді оқыту  |                |      |       |             |         |
|әдістемесі.           |                |      |       |             |         |
|29-30. Көрсеткіштік   |                |      |       |Көрсеткіштік,|Жазбаша  |
|және логарифмдік      |15.Көрсеткіштік |      |       |логарифмдік  |Ауызша   |
|функцияларды оқыту    |және логарифмдік|      |       |теңдеулерді, |         |
|әдістемесі            |функцияларды    |      |       |теңсіздіктерд|         |
|1.Көрсеткіштік және   |оқыту әдістемесі|      |       |і  және      |         |
|логарифмдік           |                |      |       |олардың      |         |
|функцияларды енгізудің|                |      |       |жүйелерін    |         |
|әртүрлі жолдары.      |                |      |       |оқыту        |         |
|2.Көрсеткіштік және   |                |      |       |әдістемесі   |         |
|логарифмдік           |                |      |       |             |         |
|функциялардың         |                |      |       |             |         |
|қасиеттерін оқыту.    |                |      |       |             |         |
|3.Көрсеткіштік,       |                |      |       |             |         |
|логарифмдік           |                |      |       |             |         |
|теңдеулерді,          |                |      |       |             |         |
|теңсіздіктерді  және  |                |      |       |             |         |
|олардың жүйелерін     |                |      |       |             |         |
|оқыту әдістемесі.     |                |      |       |             |         |





    7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ



    |Оқу құралы                                  |Экземплярлар|Студенттер|Қамытылу   |
|Наименование учебников,                     |саны        |саны      |пайызы     |
|учебно-методических пособий                 |            |          |           |
|1                                           |2           |3         |4          |
|Әбілқасымова А.Е., Көбесов А.К., Рахымбек   |            |          |           |
|Д., Кенеш Ә.С. Математиканы оқытудың        |            |          |           |
|теориясы мен әдістемесі. Алматы, «Білім»,   |            |          |           |
|1998.                                       |            |          |           |
|Колягин Ю.М.и др. Методика преподавания     |            |          |           |
|математики в средней школе. Общая методика  |            |          |           |
|М. «Просвещение», 1975.                     |            |          |           |
|Методика преподавания математики в средней  |            |          |           |
|школе. (Составили Черкасов Р.С., Столяр     |            |          |           |
|А.А.) М. «Просвещение», 1987.               |            |          |           |
|Современные проблемы методики преподавания  |            |          |           |
|математики. (составили Антонов И.С., Гусев  |            |          |           |
|В.А.) М. «Просвещение», 1985.               |            |          |           |
|Столяр А.А. Методика обучения математике.   |            |          |           |
|Минск,  «Высш. Школа»,1966.                 |            |          |           |
|Темербекова А.А. Методика преподавания      |            |          |           |
|математики. Москва, «Владос», 2003.         |            |          |           |
|Қ.И.Қаңлыбаев, О.С.Сатыбалдиев,             |            |          |           |
|С.А.Джанабердиева. «Математикадан оқыту     |            |          |           |
|әдістемесі» курсынан лекциялар жинағы.      |            |          |           |
|А.:Республикалық балалар кітапханасы,       |            |          |           |
|2010.-265 бет.                              |            |          |           |
|Кенеш Ә.С. Математикалық ұғымдарды оқыту    |            |          |           |
|негіздері (оқу құралы). Алматы, Ы.Алтынсарин|            |          |           |
|атындағы Қаз.білім академиясының            |            |          |           |
|Республикалық баспа кабинеті, 1999.         |            |          |           |
|Бидосов Ә. Орта мектепте математиканы оқыту |            |          |           |
|методикасы. (Жалпы методика). Алматы,       |            |          |           |
|«Мектеп», 1989.                             |            |          |           |
|Рахымбек Д., Бейсеков Ж., Шарипов Т.        |            |          |           |
|Математиканы оқыту әдістемесі. Шымкент,     |            |          |           |
|2006.                                       |            |          |           |


                              Әдебиеттер тізімі
Негізгі әдебиеттер:
   1. Жолымбаев О. М., Берікханова Г. Е. Математика. – Алматы. 2004
   2. Оспанов Т.К. Математика. Оқу құралы – Алматы, 2000.
   3. Пышкало А. М.,  Стойлова  Л.  П.  т.б.  Математика  бастауыш  курсының
теориялык негіздері А., Мектеп. 1984
   4. Задачи по математике. Алгебра. Вавилов В.В. и др.- М.: Наука, 1987
   5. Стойлова  Л.П.,  Пышкало  А.М.  Основы  начального  курса  математики:
Учебное  пособие  для  учащихся  педагогических  училищ   по   специальности
«Преподавание   в   начальных   классах   общеобразовательных   школ»-    М.
Просвещение, 1988г.
   6  Столяр  А.А.,  Лельчук  М.П.  Математика.  (для  студентов   I   курса
факультетов подготовки учителей  начальных  классов  педагогических  вузов.)
Минск, «Вышэйшая  школа», 1975.
   7. Столяр А.А., Н.М. Рогановский. Основы современной школьной математики.
Ч. I. Язык. Множества. Отношения. Функции.  Математические  структуры.  Мн.,
«Нар. асвета», 1975.
   8. Задачи по математике. Алгебра. Вавилов В.В. и др.- М.: Наука, 1987
   9. Гмурман В.Е. Руководство к решению  задач  по  теории  вероятностей  и
математической статистики, - М.,2000


   Қосымша әдебиеттер:
   1. Савин А.П./Энциклопедический словарь  юного  математика  2-е  издание,
исправленное и дополненное.- М. Педагогика, 1989.
   2. Глейзер Г.И. Математика тарихы IV–VI кл. - М.: Просвещение, 1981.
    3.  Т.К.Оспанов,  Ш.Кұрманалина,  Ж.Қайыңбаев,  Б.Қосанов,   К.Ерешева.
Математика:  Жалпы   білім  беретін  мектептің  1-4   сыныптарына   арналған
оқулықтар. - Алматы, «Атамұра», 2001-2004.
    4. Акпаева А.Б., Лебедева Л.А.,  Буравова  В.В  .Математика:  12-жылдық
жалпы білім беретін мектептің 1-3 сыныптарына  арналған  (байқау  нұсқа).  –
Алматы: «Алматыкітап» 2003-2005г.г.
    5. Математикадан жалпы білім беретін мектептің оқу  бағдарламасы  1  -4
сыныптар. Алматы, 2003 г.
   6.Оспанов Т.К., Кочеткова О.В.  Жаңа  буын  оқулықтары  бойынша  бастауыш
сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005
   7. Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш  кластарда  математиканы  оқыту
әдістемесі:  М, «Просвещение», 1976 ж.
   8. Оспанов Т.К., Ш.Х. Құрманалина Бастауыш сыныптарда математиканы  оқыту
әдістемесі.- Астана, 2010 ж.
    9.  Есенжолов  Е.К.,   Абдуалиева   К.К.   Организация   и   проведение
самостоятельной  работы  студентов  по  дисциплине  «Теория   и   технология
обучения математике в начальной школе». Семипалатинск, 2007 г.
    10. Пышкало А.М. Методика  обучения  элементам  геометрии  в  начальных
классах.- М., 1973
    11. Саранцев  Г.И.  Сборник  задач  на  геометрические  преобразования:
Пособие для учащихся.- М.: Просвещение, 1981


Пәндер