Файл қосу

Адам биологиясы




|ҚАЗАҚСТАН ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ                                        |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3 деңгейлі  СМЖ құжаты         |ПОӘК          |                                |
|                               |              |                                |
|                               |              |                                |
|                               |              |ПОӘК 042.14-4-04.01.20.202/ 01  |
|                               |              |-2009                           |
|ОӘК- «Адам биологиясы» пәнінен |№1 басылым    |                                |
|оқытушыға арналған жұмыс оқу   |              |                                |
|бағдарламасы                   |              |                                |






                  050607 – "Биология" мамандығына арналған
                              "Адам биологиясы"


                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ




              ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    СЕМЕЙ
                                    2009







                                  Алғы сөз


1. құрастырылды
Құрастырушы:   Тугельбаева А.Д., аға оқытушы, магистр

2. талқыланды
 «Биология» кафедрасының  отырысында
Хаттама №   «___»_____ 2010 ж

Кафедра меңгерушісі ___________  Р. Арынова

2.2. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама  №      «__»______ 2010 ж

Төрағасы  __________  Г. Джаманова

3. бекітілді
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама  №     « ____»  ____________2010 ж

ОӘК төрағасы, бірінші проректор   _____________А. Молдажанова




30.09.2009 жылғы № 1 басылым орынына


4. Бірінші рет енгізілген




























            Мазмұны



      1. Колдану саласы.


      2. Ереже белгілейтін сілтемелер


          3.   Жалпы ереже

          4.   Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны

        5.   Студенттердың өз бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі

          6.   Пәннің оқу-әдістемелік картасы

          7.   Оқу-әдістемелік эдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы

          8.   Әдебиеттер





















     1. Қолдану саласы:


         «Адам     биологиясы»     пәнінің     ОӘК     050607     «Биология»
мамандықтарына арналған. Ол  студенттерді  пәннің  мазмұнымен,   саясатымен,
өзектілігімен, қажеттілегімен  таныстырады.   Оқу-әдістемелік  кешені  пәнді
зерделеулегі  негізгі құрал болып табылады.көкейкесті


     2. Ереже белгілейтін (нормативтік) сілтемелер

     Осы  әзірленген  «Адам  биологиясы»  ПОӘК   мына   құжаттар   талабына,
ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді:
-050607 – «Биология» мамандықтарына ҚР мемлекеттік  жалпыға  міндетті  білім
беру стандарты, ҚР МЖМБС 3.08.322 -2006, ҚР БҒМ  №  779  бұйрығымен  2006  ж
01.09. бекітілген және іске енгізілген
-Шәкәрім атындағы Семей мемлекетік университетінің ПОӘК стандарты
-042- РГКП-СГУ-8-2007
-ДП 042-08.10.10.12-2007 документациялық кұжаттар


     3. Жалпы ереже

     1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы.
Адам  биологиясы  –  жан-жақты  дамыған,  басқа  да  пәндердің   жиынтығынан
қалыптасқан,  оның  ішінде  адамның  эволюциялық  шығу  тегін,  жер   бетіне
географиялық таралуын (антропогенез), уақытқа байланысты  кеңістіктегі  адам
популяциясының құрылымы (нәсілтанушылық),  ағзаларының  жеке  дамуымен  оның
морфологиялық    өзгергіштігін    (антропометрия),    генетикалық     тегін,
физиологиялық және экологиялық жақтарын зерттеуші ғылыми пән.

     2. Пәннің мақсаты:


     Адамды биологиялық түр есебінде қарай отырып, оның  ағзасының  тіршілік
қызметіне реттеу  және  белгілі  деңгейде  ұстап  тұру  жайлы  түсінік  бере
отырып, экологиялық жағдайға бейімделу жақтарын үйрету.

    3.3. Пәнді оқытудың басты міндеттері:

- адамның шығу тегі және негізгі эволюциялық даму кезеңдерін түсіндіру;
-   студенттерді   адам   генетикасымен   және   популяциялық    генетикалық
құрамдарымен таныстыру;
- қазіргі адам  популяциясының  биологиялық  өзгергіштігін  (дененің  пішіні
және үлкендігі, пигменттілігі, физиологиялық және биологиялық  ерекшеліктері
т.б.) көрсету;
-  адамның  өсу  кезеңдері  жайлы  мәліметтерді  қалыптастыра  отырып,  оның
физикалық дамуына және ақыл-ой санасына реттеуші факторларды түсіндіру;
- студенттерді адам экологиясының негізгі бағыттарымен таныстыру;
- ағзаның тіршілік қызметін реттеуші физиологиялық механизмдерін айқындау;
- физиологиялық процестердің өздігінен реттелу механизмдері мен  организмнің
сыртқы  және  ішкі  ортасы  арасындағы  үздіксіз  қатынас   пен   тұтастықты
қамтамасыз ететін механизмдер туралы білім жүйесін қалыптастыру.


     4. Курстың пререквизиті:
Адам биологиясын білімнің пәнаралық саласы  ретінде  оқыту  үшін  студенттің
биология, адам және  жануарлар  физиологиясы,  гистология,  цитология,  адам
анатомиясы, гентика,  молекулалы  биология,  эволюциялық  теория  пәндерінен
білімі болуы керек.
 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
                                                                     1-кесте

|Курс |Семестр                |Кредит                 |Дәріс     |Тәж.саб.|
|     |                       |                       |(сағ.)    |(сағ.)  |
|Дәрістер                                                                  |
|1    |Кіріспе.               |1.«Адам биологиясы»    |1         |1,2 нег.|
|     |                       |пәні, мақсаты және     |          |1-4 қос.|
|     |                       |мәселелері бойынша     |          |        |
|     |                       |басқа пәндермен        |          |        |
|     |                       |байланысы.             |          |        |
|     |                       |2.Ғылымның тарихына    |          |        |
|     |                       |қысқаша шолу, қазіргі  |          |        |
|     |                       |жағдайы                |          |        |
|2    |Антропогенез.          |1. Адамның жануарлар   |1         |1,2 нег.|
|     |                       |әлеміндегі орны:       |          |1-4 қос.|
|     |                       |антропоцентризм және   |          |        |
|     |                       |биоцентризм .          |          |        |
|     |                       |2. Приматтардың жалпы  |          |        |
|     |                       |морфофизиологиялық және|          |        |
|     |                       |эколого-географиялық   |          |        |
|     |                       |сипаттамасы            |          |        |
|3    |Адамның филогенетикалық|1. Ерте гоминидтері.   |1         |1,2 нег.|
|     |дамуы..                |2. Шығыс және Оңтүстік |          |1-4 қос.|
|     |                       |Африкасының            |          |        |
|     |                       |австралопитектері      |          |        |
|     |                       |3. Адамның бірінші     |          |        |
|     |                       |«ақылды» тұқымы-білгіш |          |        |
|     |                       |адам (Homo habilis)    |          |        |
|     |                       |жәнеолдувай мәдениеті  |          |        |
|4    |«Нағыз» гоминидтердің  |1. Homo erectus        |1         |1,2 нег.|
|     |эволюциясының негізгі  |археологиясы,          |          |1-4 қос.|
|     |кезеңдері..            |хроонологиясы,         |          |        |
|     |                       |морфологиясы және      |          |        |
|     |                       |таралуы.               |          |        |
|     |                       |Неандертальдықтар      |          |        |
|     |                       |2. Homo sapiens түрінің|          |        |
|     |                       |ерте дүние өкілдері    |          |        |
|     |                       |3. Социогенез: адам    |          |        |
|     |                       |қоғамының тұрақтануы   |          |        |
|     |                       |және дамуының негізгі  |          |        |
|     |                       |кезеңдері              |          |        |
|5    |Адам генетикасы.       |1. Адам белгілерінің   |1         |1,2 нег.|
|     |                       |тұқым қуалауының       |          |1-4 қос.|
|     |                       |классикалық типтері.   |          |        |
|     |                       |2. Мендель заңдарына   |          |        |
|     |                       |бағынатын белгілер     |          |        |
|     |                       |3. Жыныспен тіркескен  |          |        |
|     |                       |және жыныспен          |          |        |
|     |                       |бақыланатын            |          |        |
|     |                       |тұқымқуалаушылық       |          |        |
|6    |Популяциялық генетика  |1. Популяциялардағы    |1         |1,2 нег.|
|     |                       |гендердің тепе теңдік  |          |1-4 қос.|
|     |                       |механизмі.             |          |        |
|     |                       |2. Неке жүйелері.      |          |        |
|     |                       |Мутациялық процесс     |          |        |
|     |                       |3. Миграция. Сұрыптау. |          |        |
|     |                       |Гендер дрейфі          |          |        |
|7    |Қазіргі адам           |1. Популяциялық        |1         |1,2 нег.|
|     |популяцияларының       |полиморфизмі, оның     |          |1-4 қос.|
|     |биологиялық            |жаратылуы және         |          |        |
|     |өзгергіштігі           |тұрақтануы             |          |        |
|     |(нәсілтену)            |2. Адамдарды,          |          |        |
|     |                       |нәсілдерді, ұлттарды   |          |        |
|     |                       |сипаттаудағы           |          |        |
|     |                       |биологиялық және       |          |        |
|     |                       |социалдық терминдер.   |          |        |
|     |                       |3. Расизмның ғылыми    |          |        |
|     |                       |келіспеушілігі         |          |        |
|8    |Жасты және             |1. Адам кезеңдерінің   |1         |1,2 нег.|
|     |конституцинальді       |жалпы кезеңдері        |          |1-4 қос.|
|     |антропологиясы         |2. Перипубертантты     |          |        |
|     |                       |кезең, оның адамдағы   |          |        |
|     |                       |ерекшелігі             |          |        |
|     |                       |3. Акселерация         |          |        |
|     |                       |4. Дене құрылысының    |          |        |
|     |                       |сыныптауы және талдауы |          |        |
|9    |Организмнің тіршілік   |1. Реттеудің жалпы     |1         |1,2 нег.|
|     |қызметтерінің реттелуі |шарттары               |          |1-4 қос.|
|     |                       |2. Сана құрылымының    |          |        |
|     |                       |және қызметінің алғашқы|          |        |
|     |                       |белгілері (нышандары)  |          |        |
|     |                       |3. Есте сақтау, үйрену |          |        |
|     |                       |және білгіштік.        |          |        |
|     |                       |4. Мінез-құлықтық      |          |        |
|     |                       |әрекеттердің           |          |        |
|     |                       |функциональды жүйесі   |          |        |
|     |                       |(Анохин). Темперамент  |          |        |
|10   |Реттеудің гормондық    |1. Гормондар – реттеуші|1         |1,2 нег.|
|     |механизмдері           |жүйелердің элементі    |          |1-4 қос.|
|     |                       |2. Гормондар және      |          |        |
|     |                       |гомеостаз              |          |        |
|     |                       |3. Гормондар және      |          |        |
|     |                       |күйзеліс               |          |        |
|11   |Тамақтану экологиясы   |1. Тағамдық заттардың  |1         |1,2 нег.|
|     |                       |қуаттылық мөлшері, құны|          |1-4 қос.|
|     |                       |2. Тамақтанудың        |          |        |
|     |                       |физиологиялық қалыпты  |          |        |
|     |                       |мөлшерлері             |          |        |
|     |                       |3. Тамақтану теориялары|          |        |
|12   |Тағамдық               |1. Тағамдық заттардың  |1         |1,2 нег.|
|     |токсикоинфекциялар     |құрамындағы химиялық   |          |1-4 қос.|
|     |                       |бөгде заттар           |          |        |
|     |                       |2. Тамақтан улану. Улы |          |        |
|     |                       |заттардан қорғану      |          |        |
|     |                       |жолдары                |          |        |
|     |                       |3. Тамақтанудың        |          |        |
|     |                       |әлеуметтік жақтары     |          |        |
|13   |Адам экологиясы        |1. Адамдардың өмір сүру|1         |1,2 нег.|
|     |                       |ортасына жалпы         |          |1-4 қос.|
|     |                       |сипаттама              |          |        |
|     |                       |2. Адамзаттың          |          |        |
|     |                       |экологиялық тұрғыдан   |          |        |
|     |                       |жіктелуі               |          |        |
|     |                       |3. Адамның экологиялық |          |        |
|     |                       |«келбеті» (суреті)     |          |        |
|     |                       |(Агаджаньян Н. А.)     |          |        |
|14   |Тіршілік ету ортасы    |1. Популяцияның        |1         |1,2 нег.|
|     |және конституция (дене |конституциональды      |          |1-4 қос.|
|     |құрылымы)              |әртектілігі            |          |        |
|     |                       |2. Гомеостаз туралы    |          |        |
|     |                       |ілім                   |          |        |
|     |                       |3. Экстремальды күйлер |          |        |
|     |                       |– физиологиялық және   |          |        |
|     |                       |патологиялық әсерлер   |          |        |
|15   |Бейімделу үрдісіне     |1. Әртүрлі тіршілік    |1         |1,2 нег.|
|     |сипаттама              |ортасына адам ағзасының|          |1-4 қос.|
|     |                       |бейімделу қабілеттілігі|          |        |
|     |                       |                       |          |        |
|     |                       |2. Адам денсаулығына   |          |        |
|     |                       |тұрмыстық экологиялық  |          |        |
|     |                       |зиянды заттардың әсері |          |        |
|     |                       |3. Ірі қалалардың      |          |        |
|     |                       |экологиялық күйі       |          |        |
|                                                                          |
|1    |Кіріспе. «Адам биологиясы» пәні, мақсаты және   |2         |1,2 нег.|
|     |мәселелері бойынша басқа пәндермен байланысы.   |          |1-4 қос.|
|2    |Ғылымның тарихына қысқаша шолу, қазіргі жағдайы |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|3    |Антропогенез. Адамның жануарлар әлеміндегі орны:|2         |1,2 нег.|
|     |антропоцентризм және биоцентризм .              |          |1-4 қос.|
|4    |Приматтардың жалпы морфофизиологиялық және      |2         |1,2 нег.|
|     |эколого-географиялық сипаттамасы                |          |1-4 қос.|
|5    |Адамның филогенетикалық дамуы. Ерте гоминидтері.|2         |1,2 нег.|
|     |Шығыс және Оңтүстік Африкасының                 |          |1-4 қос.|
|     |австралопитектері                               |          |        |
|6    |Адамның бірінші «ақылды» тұқымы-білгіш адам     |2         |1,2 нег.|
|     |(Homo habilis) және олдувай мәдениеті           |          |1-4 қос.|
|7    |«Нағыз» гоминидтердің эволюциясының негізгі     |2         |1,2 нег.|
|     |кезеңдері.                                      |          |1-4 қос.|
|8    |Социогенез: адам қоғамының тұрақтануы және      |2         |1,2 нег.|
|     |дамуының негізгі кезеңдері                      |          |1-4 қос.|
|9    |Адам генетикасы. Адам белгілерінің тұқым        |2         |1,2 нег.|
|     |қуалауының классикалық типтері. Мендель         |          |1-4 қос.|
|     |заңдарына бағынатын белгілер                    |          |        |
|10   |Жыныспен тіркескен және жыныспен бақыланатын    |2         |1,2 нег.|
|     |тұқымқуалаушылық                                |          |1-4 қос.|
|11   |Популяциялық генетика. Популяциялардағы         |2         |1,2 нег.|
|     |гендердің тепе теңдік механизмі.                |          |1-4 қос.|
|12   |Неке жүйелері. Мутациялық процесс. Миграция.    |2         |1,2 нег.|
|     |Сұрыптау. Гендер дрейфі                         |          |1-4 қос.|
|13   |Қазіргі адам популяцияларының биологиялық       |2         |1,2 нег.|
|     |өзгергіштігі (нәсілтену)                        |          |1-4 қос.|
|14   |Расизмның ғылыми келіспеушілігі                 |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|15   |Жасты және конституцинальді антропологиясы      |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|16   |Акселерация.  Дене құрылысының сыныптауы және   |2         |1,2 нег.|
|     |талдауы                                         |          |1-4 қос.|
|17   |Организмнің тіршілік қызметтерінің реттелуі     |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|18   |Есте сақтау, үйрену және білгіштік.             |2         |1,2 нег.|
|     |Мінез-құлықтық әрекеттердің функциональды жүйесі|          |1-4 қос.|
|     |(Анохин). Темперамент                           |          |        |
|19   |Реттеудің гормондық механизмдері                |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|20   |Гормондар және күйзеліс                         |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|21   |Тамақтану экологиясы. Тағамдық заттардың        |2         |1,2 нег.|
|     |қуаттылық мөлшері, құны                         |          |1-4 қос.|
|22   |Тамақтану теориялары. Тамақтанудың физиологиялық|2         |1,2 нег.|
|     |қалыпты мөлшерлері                              |          |1-4 қос.|
|23   |Тағамдық токсикоинфекциялар                     |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|24   |Тамақтанудың әлеуметтік жақтары                 |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|25   |Адам экологиясы. Адамзаттың экологиялық тұрғыдан|2         |1,2 нег.|
|     |жіктелуі                                        |          |1-4 қос.|
|26   |Адамның экологиялық «келбеті» (суреті)          |2         |1,2 нег.|
|     |(Агаджаньян Н. А.)                              |          |1-4 қос.|
|27   |Тіршілік ету ортасы және конституция (дене      |2         |1,2 нег.|
|     |құрылымы)                                       |          |1-4 қос.|
|28   |Экстремальды күйлер – физиологиялық және        |2         |1,2 нег.|
|     |патологиялық әсерлер                            |          |1-4 қос.|
|29   |Бейімделу үрдісіне сипаттама                    |2         |1,2 нег.|
|     |                                                |          |1-4 қос.|
|30   |Адам денсаулығына тұрмыстық экологиялық зиянды  |2         |1,2 нег.|
|     |заттардың әсері                                 |          |1-4 қос.|


5. Студенттердің өздік жұмыстарынының тақырыбы:

1. Популяциялық полиморфизмі, оның жаратылуы және тұрақтануы
2. Адамдарды, нәсілдерді, ұлттарды сипаттаудағы биологиялық және социалдық
терминдер.
3. Расизмның ғылыми келіспеушілігі
4. Адамның жануарлар әлеміндегі орны: антропоцентризм және биоцентризм
5. Приматтардың жалпы морфофизиологиялық және эколого-географиялық
сипаттамасы
6. Homo erectus  археологиясы, хроонологиясы, морфологиясы және таралуы. 7.
Неандертальдықтар
8. Homo sapiens түрінің ерте дүние өкілдері
9. Социогенез: адам қоғамының тұрақтануы және дамуының негізгі кезеңдері
10. Көңіл-күйлер, мотивациялар және қажеттіліктердің механизмдері туралы
түсініктер
11.Реттеудің жалпы шарттары
12. Сана құрылымының және қызметінің алғашқы белгілері (нышандары)
13. Есте сақтау, үйрену және білгіштік.
14. Мінез-құлықтық әрекеттердің функциональды жүйесі (Анохин).
15.Темперамент
   6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
   Пәннің оқу-әдістемелік картасы
                                                                     3 кесте
|Тақырыбы                                         |Көрнекі |Өз бетімен      |Бақыла|
|                                                 |құралдар|дайындалуға     |у түрі|
|                                                 |,ТОҚ,пла|арналған        |      |
|                                                 |каттар  |сұрақтар        |      |
|Дәріс           |Зертханалық                     |        |                |      |
|1               |2                               |3       |4               |5     |
|Кіріспе         |Кіріспе. «Адам биологиясы» пәні,|Плакатта|Популяциялық    |ТК    |
|                |мақсаты және мәселелері бойынша |р       |полиморфизмі,   |      |
|                |басқа пәндермен байланысы.      |        |оның жаратылуы  |      |
|                |                                |        |және тұрақтануы |      |
|                |Ғылымның тарихына қысқаша шолу, |Плакатта|                |ТК    |
|                |қазіргі жағдайы                 |р       |                |      |
|Антропогенез    |Антропогенез. Адамның жануарлар |Плакатта|Адамдарды,      |ТК    |
|                |әлеміндегі орны: антропоцентризм|р       |нәсілдерді,     |      |
|                |және биоцентризм .              |        |ұлттарды        |      |
|                |                                |        |сипаттаудағы    |      |
|                |                                |        |биологиялық және|      |
|                |                                |        |социалдық       |      |
|                |                                |        |терминдер.      |      |
|                |Приматтардың жалпы              |Плакатта|                |ТК    |
|                |морфофизиологиялық және         |р       |                |      |
|                |эколого-географиялық сипаттамасы|        |                |      |
|Адамның         |Адамның филогенетикалық дамуы.  |Плакатта|Расизмның ғылыми|ТК    |
|филогенетикалық |Ерте гоминидтері.  Шығыс және   |р       |келіспеушілігі  |      |
|дамуы           |Оңтүстік Африкасының            |        |                |      |
|                |австралопитектері               |        |                |      |
|                |Адамның бірінші «ақылды»        |Плакатта|                |ТК    |
|                |тұқымы-білгіш адам (Homo        |р       |                |      |
|                |habilis) және олдувай мәдениеті |        |                |      |
|«Нағыз»         |«Нағыз» гоминидтердің           |Плакатта|Адамның         |ТК    |
|гоминидтердің   |эволюциясының негізгі кезеңдері.|р       |жануарлар       |      |
|эволюциясының   |                                |        |әлеміндегі орны:|      |
|негізгі         |                                |        |антропоцентризм |      |
|кезеңдері       |                                |        |және биоцентризм|      |
|                |                                |        |                |      |
|                |Социогенез: адам қоғамының      |Плакатта|                |ТК    |
|                |тұрақтануы және дамуының негізгі|р       |                |      |
|                |кезеңдері                       |        |                |      |
|Адам генетикасы |Адам генетикасы. Адам           |Плакатта|Приматтардың    |ТК    |
|                |белгілерінің тұқым қуалауының   |р       |жалпы           |      |
|                |классикалық типтері. Мендель    |        |морфофизиологиял|      |
|                |заңдарына бағынатын белгілер    |        |ық және         |      |
|                |                                |        |эколого-географи|      |
|                |                                |        |ялық сипаттамасы|      |
|                |Жыныспен тіркескен және жыныспен|Плакатта|                |ТК    |
|                |бақыланатын тұқымқуалаушылық    |р       |                |      |
|Поуляциялық     |Популяциялық генетика.          |Плакатта|Homo erectus    |ТК    |
|гентика         |Популяциялардағы гендердің тепе |р       |археологиясы,   |      |
|                |теңдік механизмі.               |        |хроонологиясы,  |      |
|                |                                |        |морфологиясы    |      |
|                |                                |        |және таралуы.   |      |
|                |Неке жүйелері. Мутациялық       |Плакатта|                |ТК    |
|                |процесс. Миграция. Сұрыптау.    |р       |                |      |
|                |Гендер дрейфі                   |        |                |      |
|Қазіргі адам    |Қазіргі адам популяцияларының   |Плакатта|Неандертальдықта|ТК    |
|популяцияларының|биологиялық өзгергіштігі        |р       |р               |      |
|биологиялық     |(нәсілтену)                     |        |                |      |
|өзгергіштігі    |                                |        |                |      |
|(нәсілтану)     |                                |        |                |      |
|                |Расизмның ғылыми келіспеушілігі |Плакатта|                |ТК    |
|                |                                |р       |                |      |
|Жасты және      |Жасты және конституцинальді     |Плакатта|Homo sapiens    |ТК    |
|конституцинальді|антропологиясы                  |р       |түрінің ерте    |      |
|антропологиясы  |                                |        |дүние өкілдері  |      |
|                |Акселерация.  Дене құрылысының  |Плакатта|                |ТК    |
|                |сыныптауы және талдауы          |р       |                |      |
|Организмнің     |Организмнің тіршілік            |Плакатта|Социогенез: адам|ТК    |
|тіршілік        |қызметтерінің реттелуі          |р       |қоғамының       |      |
|қызметтерінің   |                                |        |тұрақтануы және |      |
|реттелуі        |                                |        |дамуының негізгі|      |
|                |                                |        |кезеңдері       |      |
|                |Есте сақтау, үйрену және        |Плакатта|                |ТК    |
|                |білгіштік.                      |р       |                |      |
|                |Мінез-құлықтық әрекеттердің     |        |                |      |
|                |функциональды жүйесі (Анохин).  |        |                |      |
|                |Темперамент                     |        |                |      |
|Реттеудің       |Реттеудің гормондық механизмдері|Плакатта|Реттеудің жалпы |ТК    |
|гормондық       |                                |р       |шарттары        |      |
|механизмдері    |                                |        |                |      |
|                |Гормондар және күйзеліс         |Плакатта|                |ТК    |
|                |                                |р       |                |      |
|Тамақтану       |Тамақтану экологиясы. Тағамдық  |Плакатта|Сана құрылымының|ТК    |
|экологиясы      |заттардың қуаттылық мөлшері,    |р       |және қызметінің |      |
|                |құны                            |        |алғашқы         |      |
|                |                                |        |белгілері       |      |
|                |                                |        |(нышандары)     |      |
|                |Тамақтану теориялары.           |Плакатта|                |ТК    |
|                |Тамақтанудың физиологиялық      |р       |                |      |
|                |қалыпты мөлшерлері              |        |                |      |
|Тағамдық        |Тағамдық токсикоинфекциялар     |Плакатта|Есте сақтау,    |ТК    |
|токсикоинфекциял|                                |р       |үйрену және     |      |
|ар              |                                |        |білгіштік.      |      |
|                |Тамақтанудың әлеуметтік жақтары |Плакатта|                |ТК    |
|                |                                |р       |                |      |
|Адам экологиясы |Адам экологиясы. Адамзаттың     |Плакатта|Мінез-құлықтық  |ТК    |
|                |экологиялық тұрғыдан жіктелуі   |р       |әрекеттердің    |      |
|                |                                |        |функциональды   |      |
|                |                                |        |жүйесі (Анохин).|      |
|                |Адамның экологиялық «келбеті»   |Плакатта|                |ТК    |
|                |(суреті)                        |р       |                |      |
|                |(Агаджаньян Н. А.)              |        |                |      |
|Тіршілік ету    |Тіршілік ету ортасы және        |Плакатта|Темперамент     |ТК    |
|ортасы және     |конституция (дене құрылымы)     |р       |                |      |
|конституция     |                                |        |                |      |
|(дене құрылымы) |                                |        |                |      |
|                |Экстремальды күйлер –           |Плакатта|                |ТК    |
|                |физиологиялық және патологиялық |р       |                |      |
|                |әсерлер                         |        |                |      |
|Бейімделу       |Бейімделу үрдісіне сипаттама    |        |Көңіл-күйлер,   |      |
|үрдісіне        |                                |        |мотивациялар    |      |
|сипаттама       |                                |        |және            |      |
|                |                                |        |қажеттіліктердің|      |
|                |                                |        |механизмдері    |      |
|                |                                |        |туралы          |      |
|                |                                |        |түсініктер      |      |
|                |Адам денсаулығына тұрмыстық     |Плакатта|                |ТК    |
|                |экологиялық зиянды заттардың    |р       |                |      |
|                |әсері                           |        |                |      |

6.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы

Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы

                                                       4 кесте
|Оқулықтардың,             |Экземпляр саны |Студент саны      |Қамтамасызданд|
|оқу-әдістемелік           |               |                  |ыру%          |
|құралдарының атаулары     |               |                  |              |
|1                         |2              |3                 |4             |
|Хариссон Джи др. Биология |5              |3                 |100           |
|человека. – М.: Мир, 1979.|               |                  |              |
|Сатпаева К. Адам          |5              |3                 |100           |
|физиологиясы. – Алматы,   |               |                  |              |
|1995.                     |               |                  |              |
|Казначеев П.П. Современные|5              |3                 |100           |
|аспекты адаптации. –М:    |               |                  |              |
|наука, 2000               |               |                  |              |
|Агаджаньян Н.А., Торшин   |5              |3                 |100           |
|В.И. Экология человека.   |               |                  |              |
|–М.: КРУК, 1994.          |               |                  |              |

8. Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер тізімі:
   1. Хариссон Джи др. Биология человека. – М.: Мир, 1979.
   2. Сатпаева К. Адам физиологиясы. – Алматы, 1995.
Қосымша әдебиеттер тізімі:
   1. Казначеев П.П. Современные аспекты адаптации. –М: наука, 2000
   2. Агаджаньян Н.А., Торшин В.И. Экология человека. –М.: КРУК, 1994.
   3. Акимова Т.А., Хаскин В.В. Основы экоразвития. –М.: Наука, 1994
   4. Гомеостаз/под ред. П.Д.Горизонтова.-М.:Медицина, 1990






Пәндер