Файл қосу

Пәнге арналған оқу - әдістемелік картасы





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-18-16.1.19      |
|                         |                         |/01-2013                 |
|«Іс-әрекет психологиясы» |                         |                         |
|пәнінен                  |Баспа №1  18.09.2013     |                         |
|оқытушыға арналған пәннің|                         |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |                         |                         |







                    «ІС-ӘРЕКЕТ ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                   (5В050300 «Психология» мамандықтарына )



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    Семей


                                    2013






                                  Алғы сөз

1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің   “
Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова
                                                                  “_13_____”
 _____09_____ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        “Психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №_1_____  «_13_»___09_____  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Т. Кунслямова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №_1_____   «_17_»____09____  2013 жыл

ОӘБ төрайымы_________ Ш. Кенесбаева


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №_1_____ «_18_»___09_____  2013 жыл

ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова

   4. АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ



























                                   Мазмұны

   1. Қолданыс аймағы
   2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі)
    5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
    8. Әдебиеттер




































      1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ
            «Іс-әрекет психологиясы»  пәні  бойынша  оқу  әдістемелік  кешен
050503-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол  студенттерді  курс
мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс  саясатымен,  оқу  процесі  барысындағы
студенттердің білуге және  істеуге  тиіс  білімдерімен  таныстырады.  Оқу  -
әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.


      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
            Осы   «Іс-әрекет психологиясы» пәнінен оқу -  әдістемелік  кешен
төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу  процесінің
ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
    - 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға  бірдей  Оқу
      Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006  Қазақстан  Республикасы  білім  және
      ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген;
    - 050503-«Психология» мамандығы бойынша  типтік оқу жоспары;
    -  СТУ  042-ГУ-4-2013  университет  стандарты  «Пәннің   оқу-әдістемелік
      кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»;
    -  ДП  042-1.01-2013  Құжатталған  процедура   «Пәннің   оқу-әдістемелік
      кешендерінің құрылымы мен мазмұны».


      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1  Пәннің қысқаша мазмұны

      Тіршіліктің жалпылама сипатын қамтыған адам қоғамындағы белсенділік өз
ерекшелігіне орай айрықша көрініске ие. Бұл белсенділік  көрінісі  іс-әрекет
деп аталады. Адам іс-әрекеті –күрделі құбылыс.  Оның  қыртараптарын  әртүрлі
ғылымдар зерттейді: әлеуметтік мағынасын- қоғамдық  ғылымдар;  физиологиялық
механизмдерін-  физиология  пәні;  ал  психология-  іс-әрекеттің  психикалық
болмысын танумен шұғылданады.

      3.2  Пәннің мақсаты
       Іс-әрекет  психологиясы  курсын  зерделеудің  мақсаты   –студенттерге
кәсіби  іс-әрекеттеріне  қажетті   педагогикалық,   психологиялық   білімнің
негізін қалыптастыру.


      3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
    - Іс-әрекет психологиясы  пәні, оның категориялық аппараты  туралы  ұғым
      беру;
    - психологиялық, педагогикалық пәндердің мазмұнын ашып көрсету;
    - іс-әрекет психологиясының басқа ғылымдармен байланысын көрсету;
    -  психологияны,   педагогиканы   және   психо-педагогикалық   пәндердің
      әдістемесінің мәнін ашып көрсету.


      3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
      -  психологиялық ғылымдар жүйесі туралы, оның  қағидалары,  міндеттері
мен құрылымы;
      -  психологиялық зерттеу әдістерін;
      -  психология ғылымының категориялық құрылымын;
      -  психологиялық жағдайларға талдау жасай білу;
      -  іс-әрекет психологиясының басқа ғылымдармен байланысын түсіну;
      - психологиялық білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы.


     5.  Курс пререквизиттері:
              1. философия
              2. жалпы психология
      3.5.3 жас ерекшелігі психологиясы


      3.6 Курстың постреквизиті:

      - гуманитарлық ғылымдар

      3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

                                                                      Кесте1
|Кур|Семестр                                                  |Кредит        |
|с  |                                                         |Саны          |
|Дәріс сабақтары                                                             |
|1  |Іс-әрекеттің ұғымы мен құрылымы.                         |1             |
|2  |Іс-әрекеттің негізгі түрлеріне сипаттама                 |1             |
|3  |Леонтьев : Іс-әрекет. Сана. Тұлға.                       |1             |
|4  |Іс-әрекет және сана.                                     |1             |
|5  |Іс-әрекет және тұлға.                                    |1             |
|6  |Мотивтер, эмоциялар және тұлға.                          |1             |
|7  |Рубинштейн: жалпы психология негіздері.                  |1             |
|8  |Абульханова-Славская: іс-әрекетте тұлғаның дамуы.        |1             |
|9  |Давыдов: Іс-әрекет теориясының қазіргі теориялық         |1             |
|   |психологиядағы орны.                                     |              |
|10 |Оқу әрекеттерін меңгеру кезеңдері мен түрлері            |1             |
|11 |Оқу мотивтері                                            |1             |
|12 |Білім, дағды, іскерлік туралы түсінік                    |1             |
|13 |Түсіну формалары                                         |1             |
|14 |Қарым-қатынас іскерлігі                                  |1             |
|15 |Үйретудің  психологиялық теориялары                      |1             |
|Практикалық (семинар) сабақтар                                              |
|1  |Іс-әрекеттің ұғымы мен құрылымы.                         |1             |
|2  |Іс-әрекеттің негізгі түрлеріне сипаттама                 |1             |
|3  |Леонтьев : Іс-әрекет. Сана. Тұлға.                       |1             |
|4  |Іс-әрекет және сана.                                     |1             |
|5  |Іс-әрекет және тұлға.                                    |1             |
|6  |Мотивтер, эмоциялар және тұлға.                          |1             |
|7  |Рубинштейн: жалпы психология негіздері.                  |1             |
|8  |Абульханова-Славская: іс-әрекетте тұлғаның дамуы.        |1             |
|9  |Давыдов: Іс-әрекет теориясының қазіргі теориялық         |1             |
|   |психологиядағы орны.                                     |              |
|10 |Оқу әрекеттерін меңгеру кезеңдері мен түрлері            |1             |
|11 |Оқу мотивтері                                            |1             |
|12 |Білім, дағды, іскерлік туралы түсінік                    |1             |
|13 |Түсіну формалары                                         |1             |
|14 |Қарым-қатынас іскерлігі                                  |1             |
|15 |Үйретудің  психологиялық теориялары                      |1             |

5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК  ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
5.1 “Жеке тұлға” ұғымының методологиялық маңызы
5.2 Іс-әрекет және танымдық процестер
5.3 Іс-әрекет пен әрекеттің айырмашылығы
5.4 Әрекеттің түрлері
5.5 Деңгейлер теориясы
5.6 Сенсорлық коррекция принципі
5.7 Қозғалыс дағдыларының құрылу процесі
5.8 Еңбектің психологиялық мінездемесі
5.9 Ойын теориялары
5.10 Оқыту және дамыту
5.11 Оқыту және оның ерекшеліктері
5.12 Қарым-қатынас психологиясының мәселесі
5.13 Іскерліктер мен дағдылардың құрылу процесі
5.14 Іс-әрекет теориясының  психофизиологиялық аспектілері
5.15 Іс-әрекет теорияларының себептік-жеке тұлғалық аспектілері

6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 3

|                    |Тақырыптар         |Көрнекіліктер|Өздік оқуға  |Бақылау     |
|                    |                   |, ТСО,       |арналған     |формасы     |
|                    |                   |плакаттар,   |сұрақтар     |            |
|                    |                   |лабораториялы|             |            |
|                    |                   |қ стенд      |             |            |
|Дәрістер            |Практикалық        |             |             |            |
|                    |(семинар) сабақтар |             |             |            |
|1                   |2                  |3            |4            |5           |
|Іс-әрекеттің ұғымы  |Іс-әрекеттің ұғымы |Оқулықтар    |Адам         |Реферат.    |
|мен құрылымы.       |мен құрылымы.      |             |іс-әрекетінің|            |
|                    |                   |             |құрылымы мен |            |
|                    |                   |             |категориясы  |            |
|Леонтьев :          |Леонтьев :         |Плакат       |Ішкі және    |Баяндама    |
|Іс-әрекет. Сана.    |Іс-әрекет. Сана.   |             |сыртқы       |            |
|Тұлға.              |Тұлға.             |             |іс-әрекеттерд|            |
|                    |                   |             |ің байланысы.|            |
|Іс-әрекет және сана.|Іс-әрекет және     |Плакат       |Әрекеттің    |Конспект.   |
|                    |сана.              |             |түрлері.     |            |
|Іс-әрекет және      |Іс-әрекет және     |Логикалық    |Н.А.         |Баяндама.   |
|тұлға.              |тұлға.             |схема        |Бернштейн    |            |
|                    |                   |             |еңбектеріндег|            |
|                    |                   |             |іқозғалыс    |            |
|                    |                   |             |анализдері.  |            |
|Мотивтер, эмоциялар |Мотивтер, эмоциялар|Плакат       |Рефлекторлық |Схема.      |
|және тұлға.         |және тұлға.        |             |доға схемасы.|            |
|Рубинштейн: жалпы   |Рубинштейн: жалпы  |Оқулық       |Қозғалыс     |Реферат.    |
|психология          |психология         |бойынша      |дағдыларының |            |
|негіздері.          |негіздері.         |логикалық    |құрылу       |            |
|                    |                   |кесте        |процессі.    |            |
|Абульханова-Славская|Абульханова-Славска|Сын          |Іс-әрекеттің |Хабарлама.  |
|: іс-әрекетте       |я: іс-әрекетте     |тұрғысынан   |даму         |            |
|тұлғаның дамуы.     |тұлғаның дамуы.    |ойлау        |процесіндегі |            |
|                    |                   |технологиясын|жаңару       |            |
|                    |                   |ың           |құрылымы.    |            |
|                    |                   |элементтері  |             |            |
|Давыдов: Іс-әрекет  |Давыдов: Іс-әрекет |БББ әдісі    |Ойын         |Таблица.    |
|теориясының қазіргі |теориясының қазіргі|             |теориялары   |            |
|теориялық           |теориялық          |             |             |            |
|психологиядағы орны.|психологиядағы     |             |             |            |
|                    |орны.              |             |             |            |

      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 4
|№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны     |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |Рубинштейн С.Л. Основы     |         |             |            |
|     |общей психологии. СПб.;    |         |             |            |
|     |Питер, 2005                |         |             |            |
|2    |Гиппенрейтер Ю.Б.  Введение|         |             |            |
|     |в общую психологию. Курс   |         |             |            |
|     |лекций. М.2000             |         |             |            |
|3    |Гриншпун И.Б. Введение в   |         |             |            |
|     |психологию. М.2004         |         |             |            |

8 ӘДЕБИЕТТЕР
1. Негізгі әдебиеттер
8.1.1 Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.; Питер, 2005
8.1.2 Гиппенрейтер Ю.Б.  Введение в общую психологию. Курс лекций. М.2000
8.1.3 Гриншпун И.Б. Введение в психологию. М.2004
8.1.4 С.Бап-Баба. Жалпы психология. А.,2003
8.1.5 Тәжібаев Т. Жалпы психология. –А., 2003
8.1.6 Немов Р.С. Психология. Ч.1. М., 2001-2003
8.2 Қосымша әдебиеттер:
8.2.1 Немов Р.С. Психология. М. 2005
8.2.2  Психология.  Словарь/  под   общ.   ред.   А.В.   Петровского,   М.Г.
Ярошевского. М. 1990
8.2.3 Гуревич П.С. Психология. М. 2000
8.2.4 Р.С.Немов. Психология. I том. М.,2002
8.2.5 С.Л.Рубинштейн. Основы общей психологии. М.,2004
8.2.6 Нұржанова Г.Т. Жалпы және балалар психологиясы. Астана, 2010
8.2.7 Лурия А.Р. Лекции по общей психологии.М., 2004
8.2.8 Жақыпов С. Жалпы психология негіздері. А., 2008

Пәндер