Файл қосу
Психологиялық диагностика
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.1.02/01-2014 | |ПОӘК | | | |«Психологиялық диагностика |16.06.2014 жылғы | | |негіздері» пәнінің оқытушыға |№ 2 басылым | | |арналған | | | 5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығына арналған «Психологиялық диагностика негіздері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: аға оқытушы, педагогика ғылымдарының магиcтрі Куребаева Г.А. ____________ «25» 08. 2014ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама № 1 «11» 09. 2014ж. ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К. 4 «16» 06. 2014ж. шыққан ПОӘК-нің № 2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Психологиялық диагностика негіздері» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Психологиялық диагностика негіздері» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011жылғы «08» тамыз №349 бұйрығымен бекітілген, ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты; - 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Психологиялық ғылымдардың кез-келген мәселесі адам өмірінің сан алуан салаларымен тығыз байланысты. Соңғы жылдары психология ғылымдарының аса мән беріп отырған маңызды мәселелерінің бірі - ол адамдар психологиясын зерттеу. Психологиялық диагностика - ғылымдар жүйесінде ерекше орын алатын, тұлғаның даралық- психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін дербес ғылыми психологиялық пән. Студенттерде түрлі әлеуметтік педагогикалық практикада психологиялық диагностиканы ұйымдастыру, қолдана алу технологиялары туралы түсінік беріледі. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге психологиялық диагностика саласы бойынша білім және іскерлікті меңгеруге көмектесу. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: - студенттерді теориялық тұрғыда түбегейлі білім беру және студенттер бойына психодиагностиканың теориялық және практикалық ғылым саласы ретіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады; - олардың психологиялық дайындықтарын күшейту; - тұлғаның ғылыми- теориялық психодиагностикалық негіздерін тереңдетіп меңгеруі; - психологиялық көмек көрсету кезіндегі жұмыстарында мамандардың практикалық дағдыларды меңгеріп жетілдіру үшін дайындау; - ғылымдар жүйесіндегі кәсіби психологтардың жұмысында психодиагностиканың алатын орнын анықтау; - студенттерді психодиагностиканы қалыптастырудағы психометрикалық негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету; - психометриканың теориялық негіздерін практикалық қолдана алуға баулу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - психологиялық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, көпшілікке танымал психодиагностикалық әдістерді және олардың түрлері, сонымен қатар сапаларын бағалау талаптарын; - психологтың диагностикалық зерттеу жұмысының мазмұнын; психодиагностика мақсаты мен міндеттерін; психодиагностика формаларын. Игеру керек: мектеп оқушыларымен жүргізілетін диагностикалық жұмыстың негізгі бағыттары мен принциптерін; әр түрлі жастағы балалардың дербес психологиялық және жас ерекшеліктерін оқып, үйренуді; - қазіргі психологиялық диагностиканың ғылыми-теориялық негізі; жеке адамның даралық психологиялық ерекшеліктерін бағалау жолдары мен тәсілдерін. Меңгеру керек: - әлеуметтік өмірдің түрлі аумағын ескере отырып, психологиялық- педагогикалық диагностиканы өзбетінше жүргізу және тиімді жолдарын құрып өңдеу; сандық-сапалық талдау, нәтижелерін интерпретациялау; мектеп оқушыларымен жүргізілетін диагностикалық жұмыстың әдістемелерін; дарынды балалармен жұмыс істеу дағдыларын; педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын. Қолдана білу керек: - Психологиялық диагностиканың негізгі әдіс-тәсілдерін қолдана білу; - Психологиялық диагностика бойынша меңгерген білімін кәсіби іс-әрекет практикасында өздігінен қолдана білу. Түсінуі керек: - Психологиялық диагностика негіздері саласындағы теориялық және қолданбалы зерттеулерді; - Психологиялық диагностика негіздерінің негізгі түсініктерін, категорияларын, механизмдерін; - Психологиялық диагностиканың даму және қалыптасуы тарихын. Істей алуы керек: оқушыларға психологиялық зерттеудің түрлерін жүргізе білу; оқушылар, педагогтар арасыңдағы ағартушылық жұмыстарын жүргізу; -көпке танымал психодиагностикалық әдістердің нәтижелерін интерпретациялау тәсілдері, зерттеулерді дұрыс жүргізе білуі; - психологиялық практиканың түрлі салаларында психологиялық диагностиканы ұйымдастыру, қолдана алу дағдыларының болуы. Иемдену керек: мектеп оқушыларымен жүргізілетін диагностикалық жұмыстың негізгі бағыттарын; әр түрлі жастағы балаларға психологиялық зерттеу жүргізу әдістемелерін. - «Психологиялық диагностика негіздері» пәні бойынша алған білімді практикалық-қолданбалы ғылыми-зерттеу жұмыстарында өзбетінше қолдана алу. 3.5 Курстың пререквизиттері: Психология және адам дамуы, мамандыққа кіріспе. 3.6 Курстың постреквизиті: Экспериментальды психология, психологиялық коррекция, психологиялық кеңес беру негіздері 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Модуль 1. Кіріспе | |Тақырып - 1. Психодиагностикаға кіріспе. |2 | |Психодиагностика пәні, міндеттері, мазмұны. | | |Психологиялық-педагогикалық диагностиканың психологияның басқада | | |салаларымен байланысы. Психологтың жұмысындағы психодиагностиканың | | |атқаратын ролін анықтау. | | |Тақырып -2. Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негізі. |2 | |Психодиагностиканы қолдануды талап ететін арнайы практиканың аумағы. | | |Психодиагностика және аралас зерттеу бағыттары: дифференциалды | | |психология, психометрия, психологиялық бағалау. Психикалық қызметтер.| | |Ақыл-ой деңгейін диагностикалау мәселесі және жалпы қабілеттер. | | |Тақырып - 3. Психодиагностиканың даму тарихы. |2 | |Психодиагностиканың алғы шарттарының тарихы. Психодиагностиканың алғы| | |шарттары ғылым ретінде. Экспериментальды психологияның шеңберінде | | |психодиагностиканың қалыптасуы. Психологиялық тесттік әдістердің | | |пайда болуы. XX ғасырдың басында психологиялық тестердің қолданылуы. | | |XX ғасырдың басында АҚШ-та тестік әдістердің дамуы. Францияда | | |психодиагностикалық әдістерді қолдануы. | | |Тақырып - 4. Психодиагностиканың қазіргі жағдайы. |2 | |Психодиагностиканың мәселелері және оны шешу жолдары. Психологиялық | | |қызметтегі психолог жұмысы, мұндағы психодиагностиканың алатын ролі. | | |Психологиялық қызметті құру туралы қаулысының өзектілігі. Мектептегі | | |психологиялық қызмет жүйесінің моделі. Ресей мен Қазақстан | | |Республикасындағы психодиагностиканың қазіргі жағдайы. | | |Модуль 2. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. | | |Тақырып - 5. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. |2 | |Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. Әдіс, әдістеме, | | |әдістемелік негіз. Психодиагностикалық әдістерге сипаттама. Қатаң | | |ережелі және қатаң ережесіз әдістер. Психодиагностикалық әдістерге | | |қойылатын талаптар. Жарамдылық, сенімділік, объективтілік. Тест- | | |психодиагностиканың негізгі құралы ретінде. Тестердің түрлері, оларды| | |топтастыру негздері. Проективті әдістерге сипаттама. | | |Тақырып - 6. Тестердің сенімділігі мен жарамдылығы. |2 | |Тестік нормалар және оларды тексеру. Нормалық таралу, акцесс, | | |ассиметрия шығуы. Психологиялық шкалалар. Психодиагностикалық | | |өлшеудің статистикалық қағидалары. Тест сенімділігі, оның түрлері. | | |Жарамдылық түрлері, критерилері. Жарамдылық және сенімділіктің өзара | | |байланысы. | | |Модуль 3. Тұлғаның психологиялық қасиеттерін диагностикалау. | | |Тақырып - 7. Ақыл-ойдың психологиялық диагностикасы. |2 | |Интеллект түсінігі және ақыл-ой коэффициенті. Жақын аралық даму | | |зонасы мен өзекті деңгейлері. Ақыл-ой дамуын диагностикалау мен жалпы| | |қабілеттер. Ақыл-ой дамуын диагностикалап зерттеу аумағы. Интелектіге| | |әсер ететін факторлар тұқымқуалаушылық, жыныстық ерекшеліктер, | | |тамақтануы, әлеуметтік мәдени орта, оқыту және т.б. Оқу көрсеткіші. | | |Көпке танымал ақыл-ой тестісі. | | |Тақырып - 8. Арнайы және жалпы қабілеттер. |2 | |Жалпы және арнайы қабілеттер туралы түсінік. Б.М.Теплова теориясы, | | |С.Л.Рубинштейн зерттеулері. Қабілеттің факторлы теориясы (Ч.Спирмен, | | |Дж.Гилфорд, Л.Терстоун). Психодиагностикада қабілеттерді қолдану | | |аумақтары (білім бері жүйесі, кәсіби іріктеу). | | |Тақырып -9. Тұлғалық сапалардың психодиагностикасы. |2 | |Тұлғаның даму үрдісіндегі тұлға кейпінің өзара әрекеті. | | |Тестер-сұрақнамалар, олардың түрлері, формалары, нәтижелерінің | | |көрсеткіші. Тұлғалық қарым-қатынастар, эмоционалды ерік жігер | | |сфералары, мінез-құлық, өзін-өзі бағалау. Көпке танымал әдістер: | | |Миннесотты көпфакторлы тұлғалық сұрақнама (ММРІ) және түрлі түсті | | |Люшер тесті. Сурет салуын байқау, жүргізу техникалары мен нәтижелерін| | |талдау. | | |Модуль 4. Жас кезеңдерінде психологиялық диагностика | | |Тақырып-10. Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы. |3 | |Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикалау ерекшеліктері. | | |Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерінің | | |психодиагностикасы. Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғасы мен | | |жеке адамдық қарым-қатынасының психодиагностикасы. | | |Тақырып-11. Бастауыш мектеп оқушылары психодиагностикасы. |3 | |Бастауыш мектеп оқушыларын психодиагностикалау ерекшеліктері. | | |Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық процестерінің даму | | |ерекшеліктері. | | |Мектепте оқуға даярлық параметрлері. Бастауыш мектеп оқушыларының | | |тұлғалық және өзара жеке бастық қарым-қатынас ерекшеліктері | | |Тақырып - 12. Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды |3 | |психодиагностикалау ерекшеліктері. | | |Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды психодиагностикалау | | |ерекшеліктері. Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың танымдық | | |процестерінің даму сипаты. Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың | | |өзара жеке бастық қарым-қатынасының ерекшеліктері. | | |Тақырып - 13. Кәсіби психодиагностика. |3 | |Кәсіби іріктеу мен кәсіби бағыт-бағдар психодиагностикасы. Кәсіби | | |әрекеттердің психикалық процестерінің ерекшеліктерін анықтаудың | | |психодиагностикалық бағыттылығы. ДДО - Дифференционалдық – | | |диагностикалық сұрақнама. Холланда сұрақнамасы. | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | |№1 Тәжірибелік. Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негізі |1 | |Жоспар | | |Психодиагностика пәні мен міндеттері. | | |Психодиагностиканы қолдануды талап ететін арнайы практиканың аумағы. | | |№2-Тәжірибелік. Психодиагностиканың пайда болу тарихы |1 | |Жоспар | | |Психодиагностиканың дамуының алғышарттары. | | |Психологиялық тестік әдістердің пайда болуы. | | |Топтық тестік тексерудің пайда болуы. | | |№3-тәжірибелік. Психодиагностиканың Ресейде дамуы |1 | |Психодиагностика саласындағы кеңестік ғалымдар еңбектері. | | |Психодиагностика саласындағы А.Н.Леонтьев, А.Р.Лурия, | | |П.Я.Гальпериннің еңбектері. | | |Л.С.Выготскийдің психологиялық-педагогикалық диагностикаға қосқан | | |үлесі. | | |№4-тәжірибелік. Психодиагностиканың қазіргі жағдайы |1 | |Жоспар | | |Мектептегі психологиялық қызмет жүйесіндегі психодиагностика. | | |Педагог- психолог қызметіндегі психодиагностикалық мәселелер. | | |Психодиагностиканың Ресей және ҚР жағдайлары. | | |№5-Тәжірибелік. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы |1 | |Жоспар | | |Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. | | |Психодиагностикалық әдістерге қойылатын талаптар. | | |Тест- психодиагностиканың негізгі құралы ретінде. | | |Тестің түрлері. | | |№6Тәжірибелік. Тестің сенімділігі мен жарамдылығы |1 | |Жоспар | | |Тестік норма. | | |Психодиагностикалық өлшеудің статистикалық қағидалары. | | |Тест сенімділігі және жарамдылығы, олардың өзара байланысы. | | |№7 Тәжірибелік. Ақыл-ойдың психологиялық диагностикасы |1 | |Жоспар | | |ШТУР тесті | | |Д.Векслер тесті, ДЖ.Равеннің прогрессивті матрицалары. | | |Гуддинаф-Харрис тесті. | | |Тілдік емес тестер, әрекет тестері, мәдениет әсерінен бос тестер. | | |№8- Тәжірибелік. Арнайы және жалпы қабілеттер |1 | |Жоспар | | |А.Амтхауэр тесті. | | |Айзенк тесті (жалпы қабілетті анықтау) | | |Креативтілік диагностикасы. Дж.Гилфордтың шығармашылық ойлау тестісі.| | |Торренстің вербальды емес креативті тесті. | | |№9-Тәжірибелік Тұлғалық сапалардың психодиагностикасы |1 | |Жоспар | | |Тұлғалық қарым-қатынас (социометрия, референтометрия әдістері). | | |Рене Жиля әдістемесі. | | |Жанұя суреті. | | |Аяқталмаған суреттер әдістемесі. | | |Өзін-өзі бағалау әдістері. | | |Агрессивтілікті зерттеу әдістері. Басса-Дарки сұрақшасы. | | |«ҮЙ. АҒАШ. АДАМ» әдістемесі. | | |Дүниеде жоқ жануар. | | |Автопортрет. | | |№10-Тәжірибелік. Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы |1 | |Жоспар | | |Мектеп жасына дейінгі балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері. | | |Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерінің диагностикасы| | |Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғасы мен қарым-қатынасының | | |диагностикасы. | | |№11-Тәжірибелік. Бастауыш мектеп жасындағы балаларды |1 | |психодиагностикалау | | |Жоспар | | |Бастауыш мектеп оқушыларын психодиагностикалау ерекшеліктері. | | |Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық процестерінің диагностикасы. | | |Мектепте оқуға даярлық диагностикасы. | | |Бастауыш мектеп оқушыларының тұлғалық және өзара жеке бастық | | |қарым-қатынас диагностикасы. | | |№12-тәжірибелік. Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды |2 | |психодиагностикалау ерекшеліктері | | |Жоспар | | |Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды психодиагностикалау | | |ерекшеліктері. | | |Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың танымдық процестерінің | | |диагностикасы. | | |Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың өзара жеке бастық | | |қарым-қатынасының диагностикасы. | | |№13-тәжірибелік. Кәсіби психодиагностика |2 | |Жоспар | | |Кәсіби іріктеу мен кәсіби бағыт-бағдар психодиагностикасы. | | |Жұмысқа қабілеттіліктің темпераментпен байланысы. | | |Адамды нақты психологиялық типтерге жатқызуды құру тестері. | | |Дифференциалды-диагностикалық сұрақнама (ДДО). | | |Холландтың «Мамандықты таңдау» сұрақнамасы. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы 5.2 Бастауыш мектеп оқушыларының психодиагностикасы. 5.3 Жеткіншектер психодиагностикасы. 5.4 Жасөспірімдер психодиагностикасы. 5.5 Педагогтарды психологиялық зерттеу. 5.6 Ата-аналарды психологиялық зерттеу. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 3-Кесте |№ |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны |Кітап |Студе|% | | | |саны |нттер|Қамту| | | | |саны |пайыз| | | | | |ы | |1 |2 |3 |4 |5 | |1. |Бурлачук Л.Ф.,Морозов С.М.Словарь-справочник по |2 |9 |25 | | |психологической диагностике.-Киев.,1989. | | | | |2. |Гуреевич К.М.Психологическая диагностика.-М.,2011. |3 | |35 | |3. |Общая психодиагностика./Под |2 | |25 | | |ред.А.А.Бодалева,В.В.Столина./-М.,1987. | | | | |4. |Психологическая диагностика детей и подростков. Под. Ред. |5 | |50 | | |К.М.Гуревич. Е.М.Борисова.-М.,2010. | | | | |5. |Немов Р.С.Психология.3-том.-М.,1998. |10 | |100 | |6. |Рогов Е.И.Настольная книга практического |3 | |35 | | |психолога.1-том.-М.,1998. | | | | |7. |Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. –|5 | |55 | | |М., 2006. | | | | |8. |Кулагин Б.Г.Основы профессиональной |2 | |25 | | |психодиагностики.-Л.,1984. | | | | |9. |Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию. |1 | |10 | | |Екатеринбург, 1995. | | | | |10. |Шмелев А.Г .Основы психодиагностики. Р- на Дону,1996. |1 | |10 | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер тізімі. 1. .1 Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию. Екатеринбург, 1995. 7.1.2 Бурлачук Л.Ф.Психодиагностика личности.-Киев,2009. 7.1.3 Бурлачук Л.Ф.,Морозов С.М.Словарь-справочник по психологической диагностике.-Киев.,1989. 4. Гуреевич К.М.Психологическая диагностика.-М.,2011. 5. Гильбух Ю.З. Психодиагностика в школе.-М,.2008. 6. Общая психодиагностика./Под ред.А.А.Бодалева,В.В.Столина./-М.,1987. 7. Психологическая диагностика детей и подростков. Под. Ред. К.М.Гуревич. Е.М.Борисова.-М.,2010. 8. Шмелев А.Г .Основы психодиагностики. Р- на Дону,1996. 9. Немов Р.С.Психология.3-том.-М.,1998. 10. Рогов Е.И.Настольная книга практического психолога.1-том.-М.,1998. 7.1.11Дубровина И.В.Индивидуальные особенности школьников.-М.,2005. 7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі 7.2.1 Айзенк Г.Проверьте свои способности.-М.,1972. 7.2.2 Анастази А. Психологическое тестирование в 2-х томах М., 1998. 7.2.3 Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. – М., 2006. 4. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.- М., 1968. 5. Бурменская Г.В., Карабанова О.А., Лидерс А.Г. Возрастно- психологисеское консультирование.- МГУ, 1990. 6. Гуткмна Н.И. Психологическая готовность к школе.- М., 1996. 7. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики.-М., 1972. 8. Методики психодиагностики в учебно-воспитательном процессе/Сост.В.В.Гришин,П.В.Мушин/-М.,1990. 9. Психодиагностические материалы по изучению личности школьника.- Минск.,1989. 10. Кулагин Б.Г.Основы профессиональной психодиагностики.-Л.,1984.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz