Файл қосу
Психологиялық диагностика
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК |
|УНИВЕРСИТЕТІ |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.1.02/01-2014 |
|ПОӘК | | |
|«Психологиялық диагностика |16.06.2014 жылғы | |
|негіздері» пәнінің оқытушыға |№ 2 басылым | |
|арналған | | |
5В010300 - «Педагогика және психология»
мамандығына арналған
«Психологиялық диагностика негіздері» пәнінің
ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2014
Кіріспе
1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: аға оқытушы, педагогика ғылымдарының магиcтрі Куребаева Г.А.
____________ «25» 08. 2014ж.
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж.
Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж.
Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама № 1 «11» 09. 2014ж.
ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К.
4 «16» 06. 2014ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 2 БАСЫЛЫМЫ
Мазмұны
1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер
1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
«Психологиялық диагностика негіздері» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің
құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010300 -
«Педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы «Психологиялық диагностика негіздері» пәнінің оқытушыға арналған
жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының 6.08.067-2010, ҚР
Білім және ғылым министрлігінің 2011жылғы «08» тамыз №349 бұйрығымен
бекітілген, ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты;
- 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары;
- СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге
және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
- ДП 042-1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы»
құжаттық іс-жосығы.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
Психологиялық ғылымдардың кез-келген мәселесі адам өмірінің сан алуан
салаларымен тығыз байланысты.
Соңғы жылдары психология ғылымдарының аса мән беріп отырған маңызды
мәселелерінің бірі - ол адамдар психологиясын зерттеу.
Психологиялық диагностика - ғылымдар жүйесінде ерекше орын алатын,
тұлғаның даралық- психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін дербес ғылыми
психологиялық пән.
Студенттерде түрлі әлеуметтік педагогикалық практикада психологиялық
диагностиканы ұйымдастыру, қолдана алу технологиялары туралы түсінік
беріледі.
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:
Студенттерге психологиялық диагностика саласы бойынша білім және іскерлікті
меңгеруге көмектесу.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
- студенттерді теориялық тұрғыда түбегейлі білім беру және студенттер
бойына психодиагностиканың теориялық және практикалық ғылым саласы
ретіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады;
- олардың психологиялық дайындықтарын күшейту;
- тұлғаның ғылыми- теориялық психодиагностикалық негіздерін тереңдетіп
меңгеруі;
- психологиялық көмек көрсету кезіндегі жұмыстарында мамандардың
практикалық дағдыларды меңгеріп жетілдіру үшін дайындау;
- ғылымдар жүйесіндегі кәсіби психологтардың жұмысында психодиагностиканың
алатын орнын анықтау;
- студенттерді психодиагностиканы қалыптастырудағы психометрикалық
негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету;
- психометриканың теориялық негіздерін практикалық қолдана алуға баулу.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- психологиялық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, көпшілікке
танымал психодиагностикалық әдістерді және олардың түрлері, сонымен қатар
сапаларын бағалау талаптарын;
- психологтың диагностикалық зерттеу жұмысының мазмұнын;
психодиагностика мақсаты мен міндеттерін;
психодиагностика формаларын.
Игеру керек:
мектеп оқушыларымен жүргізілетін диагностикалық
жұмыстың негізгі бағыттары мен принциптерін;
әр түрлі жастағы балалардың дербес психологиялық
және жас ерекшеліктерін оқып, үйренуді;
- қазіргі психологиялық диагностиканың ғылыми-теориялық негізі;
жеке адамның даралық психологиялық ерекшеліктерін бағалау жолдары мен
тәсілдерін.
Меңгеру керек:
- әлеуметтік өмірдің түрлі аумағын ескере отырып, психологиялық-
педагогикалық диагностиканы өзбетінше жүргізу және тиімді жолдарын құрып
өңдеу; сандық-сапалық талдау, нәтижелерін интерпретациялау;
мектеп оқушыларымен жүргізілетін диагностикалық жұмыстың
әдістемелерін;
дарынды балалармен жұмыс істеу дағдыларын;
педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын.
Қолдана білу керек:
- Психологиялық диагностиканың негізгі әдіс-тәсілдерін қолдана білу;
- Психологиялық диагностика бойынша меңгерген білімін кәсіби іс-әрекет
практикасында өздігінен қолдана білу.
Түсінуі керек:
- Психологиялық диагностика негіздері саласындағы теориялық және
қолданбалы зерттеулерді;
- Психологиялық диагностика негіздерінің негізгі түсініктерін,
категорияларын, механизмдерін;
- Психологиялық диагностиканың даму және қалыптасуы тарихын.
Істей алуы керек:
оқушыларға психологиялық зерттеудің түрлерін жүргізе білу;
оқушылар, педагогтар арасыңдағы ағартушылық жұмыстарын жүргізу;
-көпке танымал психодиагностикалық әдістердің нәтижелерін интерпретациялау
тәсілдері, зерттеулерді дұрыс жүргізе білуі;
- психологиялық практиканың түрлі салаларында психологиялық диагностиканы
ұйымдастыру, қолдана алу дағдыларының болуы.
Иемдену керек:
мектеп оқушыларымен жүргізілетін диагностикалық
жұмыстың негізгі бағыттарын;
әр түрлі жастағы балаларға психологиялық зерттеу жүргізу
әдістемелерін.
- «Психологиялық диагностика негіздері» пәні бойынша алған білімді
практикалық-қолданбалы ғылыми-зерттеу жұмыстарында өзбетінше қолдана алу.
3.5 Курстың пререквизиттері: Психология және адам дамуы, мамандыққа
кіріспе.
3.6 Курстың постреквизиті: Экспериментальды психология, психологиялық
коррекция, психологиялық кеңес беру негіздері
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
1 Кесте
|Курс |Семестр|
|1 |2 |
|Дәріс сабақтары |
|Модуль 1. Кіріспе |
|Тақырып - 1. Психодиагностикаға кіріспе. |2 |
|Психодиагностика пәні, міндеттері, мазмұны. | |
|Психологиялық-педагогикалық диагностиканың психологияның басқада | |
|салаларымен байланысы. Психологтың жұмысындағы психодиагностиканың | |
|атқаратын ролін анықтау. | |
|Тақырып -2. Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негізі. |2 |
|Психодиагностиканы қолдануды талап ететін арнайы практиканың аумағы. | |
|Психодиагностика және аралас зерттеу бағыттары: дифференциалды | |
|психология, психометрия, психологиялық бағалау. Психикалық қызметтер.| |
|Ақыл-ой деңгейін диагностикалау мәселесі және жалпы қабілеттер. | |
|Тақырып - 3. Психодиагностиканың даму тарихы. |2 |
|Психодиагностиканың алғы шарттарының тарихы. Психодиагностиканың алғы| |
|шарттары ғылым ретінде. Экспериментальды психологияның шеңберінде | |
|психодиагностиканың қалыптасуы. Психологиялық тесттік әдістердің | |
|пайда болуы. XX ғасырдың басында психологиялық тестердің қолданылуы. | |
|XX ғасырдың басында АҚШ-та тестік әдістердің дамуы. Францияда | |
|психодиагностикалық әдістерді қолдануы. | |
|Тақырып - 4. Психодиагностиканың қазіргі жағдайы. |2 |
|Психодиагностиканың мәселелері және оны шешу жолдары. Психологиялық | |
|қызметтегі психолог жұмысы, мұндағы психодиагностиканың алатын ролі. | |
|Психологиялық қызметті құру туралы қаулысының өзектілігі. Мектептегі | |
|психологиялық қызмет жүйесінің моделі. Ресей мен Қазақстан | |
|Республикасындағы психодиагностиканың қазіргі жағдайы. | |
|Модуль 2. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. | |
|Тақырып - 5. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. |2 |
|Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. Әдіс, әдістеме, | |
|әдістемелік негіз. Психодиагностикалық әдістерге сипаттама. Қатаң | |
|ережелі және қатаң ережесіз әдістер. Психодиагностикалық әдістерге | |
|қойылатын талаптар. Жарамдылық, сенімділік, объективтілік. Тест- | |
|психодиагностиканың негізгі құралы ретінде. Тестердің түрлері, оларды| |
|топтастыру негздері. Проективті әдістерге сипаттама. | |
|Тақырып - 6. Тестердің сенімділігі мен жарамдылығы. |2 |
|Тестік нормалар және оларды тексеру. Нормалық таралу, акцесс, | |
|ассиметрия шығуы. Психологиялық шкалалар. Психодиагностикалық | |
|өлшеудің статистикалық қағидалары. Тест сенімділігі, оның түрлері. | |
|Жарамдылық түрлері, критерилері. Жарамдылық және сенімділіктің өзара | |
|байланысы. | |
|Модуль 3. Тұлғаның психологиялық қасиеттерін диагностикалау. | |
|Тақырып - 7. Ақыл-ойдың психологиялық диагностикасы. |2 |
|Интеллект түсінігі және ақыл-ой коэффициенті. Жақын аралық даму | |
|зонасы мен өзекті деңгейлері. Ақыл-ой дамуын диагностикалау мен жалпы| |
|қабілеттер. Ақыл-ой дамуын диагностикалап зерттеу аумағы. Интелектіге| |
|әсер ететін факторлар тұқымқуалаушылық, жыныстық ерекшеліктер, | |
|тамақтануы, әлеуметтік мәдени орта, оқыту және т.б. Оқу көрсеткіші. | |
|Көпке танымал ақыл-ой тестісі. | |
|Тақырып - 8. Арнайы және жалпы қабілеттер. |2 |
|Жалпы және арнайы қабілеттер туралы түсінік. Б.М.Теплова теориясы, | |
|С.Л.Рубинштейн зерттеулері. Қабілеттің факторлы теориясы (Ч.Спирмен, | |
|Дж.Гилфорд, Л.Терстоун). Психодиагностикада қабілеттерді қолдану | |
|аумақтары (білім бері жүйесі, кәсіби іріктеу). | |
|Тақырып -9. Тұлғалық сапалардың психодиагностикасы. |2 |
|Тұлғаның даму үрдісіндегі тұлға кейпінің өзара әрекеті. | |
|Тестер-сұрақнамалар, олардың түрлері, формалары, нәтижелерінің | |
|көрсеткіші. Тұлғалық қарым-қатынастар, эмоционалды ерік жігер | |
|сфералары, мінез-құлық, өзін-өзі бағалау. Көпке танымал әдістер: | |
|Миннесотты көпфакторлы тұлғалық сұрақнама (ММРІ) және түрлі түсті | |
|Люшер тесті. Сурет салуын байқау, жүргізу техникалары мен нәтижелерін| |
|талдау. | |
|Модуль 4. Жас кезеңдерінде психологиялық диагностика | |
|Тақырып-10. Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы. |3 |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикалау ерекшеліктері. | |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерінің | |
|психодиагностикасы. Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғасы мен | |
|жеке адамдық қарым-қатынасының психодиагностикасы. | |
|Тақырып-11. Бастауыш мектеп оқушылары психодиагностикасы. |3 |
|Бастауыш мектеп оқушыларын психодиагностикалау ерекшеліктері. | |
|Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық процестерінің даму | |
|ерекшеліктері. | |
|Мектепте оқуға даярлық параметрлері. Бастауыш мектеп оқушыларының | |
|тұлғалық және өзара жеке бастық қарым-қатынас ерекшеліктері | |
|Тақырып - 12. Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды |3 |
|психодиагностикалау ерекшеліктері. | |
|Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды психодиагностикалау | |
|ерекшеліктері. Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың танымдық | |
|процестерінің даму сипаты. Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың | |
|өзара жеке бастық қарым-қатынасының ерекшеліктері. | |
|Тақырып - 13. Кәсіби психодиагностика. |3 |
|Кәсіби іріктеу мен кәсіби бағыт-бағдар психодиагностикасы. Кәсіби | |
|әрекеттердің психикалық процестерінің ерекшеліктерін анықтаудың | |
|психодиагностикалық бағыттылығы. ДДО - Дифференционалдық – | |
|диагностикалық сұрақнама. Холланда сұрақнамасы. | |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар | |
|№1 Тәжірибелік. Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негізі |1 |
|Жоспар | |
|Психодиагностика пәні мен міндеттері. | |
|Психодиагностиканы қолдануды талап ететін арнайы практиканың аумағы. | |
|№2-Тәжірибелік. Психодиагностиканың пайда болу тарихы |1 |
|Жоспар | |
|Психодиагностиканың дамуының алғышарттары. | |
|Психологиялық тестік әдістердің пайда болуы. | |
|Топтық тестік тексерудің пайда болуы. | |
|№3-тәжірибелік. Психодиагностиканың Ресейде дамуы |1 |
|Психодиагностика саласындағы кеңестік ғалымдар еңбектері. | |
|Психодиагностика саласындағы А.Н.Леонтьев, А.Р.Лурия, | |
|П.Я.Гальпериннің еңбектері. | |
|Л.С.Выготскийдің психологиялық-педагогикалық диагностикаға қосқан | |
|үлесі. | |
|№4-тәжірибелік. Психодиагностиканың қазіргі жағдайы |1 |
|Жоспар | |
|Мектептегі психологиялық қызмет жүйесіндегі психодиагностика. | |
|Педагог- психолог қызметіндегі психодиагностикалық мәселелер. | |
|Психодиагностиканың Ресей және ҚР жағдайлары. | |
|№5-Тәжірибелік. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы |1 |
|Жоспар | |
|Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. | |
|Психодиагностикалық әдістерге қойылатын талаптар. | |
|Тест- психодиагностиканың негізгі құралы ретінде. | |
|Тестің түрлері. | |
|№6Тәжірибелік. Тестің сенімділігі мен жарамдылығы |1 |
|Жоспар | |
|Тестік норма. | |
|Психодиагностикалық өлшеудің статистикалық қағидалары. | |
|Тест сенімділігі және жарамдылығы, олардың өзара байланысы. | |
|№7 Тәжірибелік. Ақыл-ойдың психологиялық диагностикасы |1 |
|Жоспар | |
|ШТУР тесті | |
|Д.Векслер тесті, ДЖ.Равеннің прогрессивті матрицалары. | |
|Гуддинаф-Харрис тесті. | |
|Тілдік емес тестер, әрекет тестері, мәдениет әсерінен бос тестер. | |
|№8- Тәжірибелік. Арнайы және жалпы қабілеттер |1 |
|Жоспар | |
|А.Амтхауэр тесті. | |
|Айзенк тесті (жалпы қабілетті анықтау) | |
|Креативтілік диагностикасы. Дж.Гилфордтың шығармашылық ойлау тестісі.| |
|Торренстің вербальды емес креативті тесті. | |
|№9-Тәжірибелік Тұлғалық сапалардың психодиагностикасы |1 |
|Жоспар | |
|Тұлғалық қарым-қатынас (социометрия, референтометрия әдістері). | |
|Рене Жиля әдістемесі. | |
|Жанұя суреті. | |
|Аяқталмаған суреттер әдістемесі. | |
|Өзін-өзі бағалау әдістері. | |
|Агрессивтілікті зерттеу әдістері. Басса-Дарки сұрақшасы. | |
|«ҮЙ. АҒАШ. АДАМ» әдістемесі. | |
|Дүниеде жоқ жануар. | |
|Автопортрет. | |
|№10-Тәжірибелік. Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы |1 |
|Жоспар | |
|Мектеп жасына дейінгі балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері. | |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерінің диагностикасы| |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғасы мен қарым-қатынасының | |
|диагностикасы. | |
|№11-Тәжірибелік. Бастауыш мектеп жасындағы балаларды |1 |
|психодиагностикалау | |
|Жоспар | |
|Бастауыш мектеп оқушыларын психодиагностикалау ерекшеліктері. | |
|Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық процестерінің диагностикасы. | |
|Мектепте оқуға даярлық диагностикасы. | |
|Бастауыш мектеп оқушыларының тұлғалық және өзара жеке бастық | |
|қарым-қатынас диагностикасы. | |
|№12-тәжірибелік. Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды |2 |
|психодиагностикалау ерекшеліктері | |
|Жоспар | |
|Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды психодиагностикалау | |
|ерекшеліктері. | |
|Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың танымдық процестерінің | |
|диагностикасы. | |
|Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың өзара жеке бастық | |
|қарым-қатынасының диагностикасы. | |
|№13-тәжірибелік. Кәсіби психодиагностика |2 |
|Жоспар | |
|Кәсіби іріктеу мен кәсіби бағыт-бағдар психодиагностикасы. | |
|Жұмысқа қабілеттіліктің темпераментпен байланысы. | |
|Адамды нақты психологиялық типтерге жатқызуды құру тестері. | |
|Дифференциалды-диагностикалық сұрақнама (ДДО). | |
|Холландтың «Мамандықты таңдау» сұрақнамасы. | |
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы
5.2 Бастауыш мектеп оқушыларының психодиагностикасы.
5.3 Жеткіншектер психодиагностикасы.
5.4 Жасөспірімдер психодиагностикасы.
5.5 Педагогтарды психологиялық зерттеу.
5.6 Ата-аналарды психологиялық зерттеу.
6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
3-Кесте
|№ |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны |Кітап |Студе|% |
| | |саны |нттер|Қамту|
| | | |саны |пайыз|
| | | | |ы |
|1 |2 |3 |4 |5 |
|1. |Бурлачук Л.Ф.,Морозов С.М.Словарь-справочник по |2 |9 |25 |
| |психологической диагностике.-Киев.,1989. | | | |
|2. |Гуреевич К.М.Психологическая диагностика.-М.,2011. |3 | |35 |
|3. |Общая психодиагностика./Под |2 | |25 |
| |ред.А.А.Бодалева,В.В.Столина./-М.,1987. | | | |
|4. |Психологическая диагностика детей и подростков. Под. Ред. |5 | |50 |
| |К.М.Гуревич. Е.М.Борисова.-М.,2010. | | | |
|5. |Немов Р.С.Психология.3-том.-М.,1998. |10 | |100 |
|6. |Рогов Е.И.Настольная книга практического |3 | |35 |
| |психолога.1-том.-М.,1998. | | | |
|7. |Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. –|5 | |55 |
| |М., 2006. | | | |
|8. |Кулагин Б.Г.Основы профессиональной |2 | |25 |
| |психодиагностики.-Л.,1984. | | | |
|9. |Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию. |1 | |10 |
| |Екатеринбург, 1995. | | | |
|10. |Шмелев А.Г .Основы психодиагностики. Р- на Дону,1996. |1 | |10 |
7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер тізімі.
1. .1 Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию. Екатеринбург, 1995.
7.1.2 Бурлачук Л.Ф.Психодиагностика личности.-Киев,2009.
7.1.3 Бурлачук Л.Ф.,Морозов С.М.Словарь-справочник по психологической
диагностике.-Киев.,1989.
4. Гуреевич К.М.Психологическая диагностика.-М.,2011.
5. Гильбух Ю.З. Психодиагностика в школе.-М,.2008.
6. Общая психодиагностика./Под ред.А.А.Бодалева,В.В.Столина./-М.,1987.
7. Психологическая диагностика детей и подростков. Под. Ред. К.М.Гуревич.
Е.М.Борисова.-М.,2010.
8. Шмелев А.Г .Основы психодиагностики. Р- на Дону,1996.
9. Немов Р.С.Психология.3-том.-М.,1998.
10. Рогов Е.И.Настольная книга практического психолога.1-том.-М.,1998.
7.1.11Дубровина И.В.Индивидуальные особенности школьников.-М.,2005.
7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі
7.2.1 Айзенк Г.Проверьте свои способности.-М.,1972.
7.2.2 Анастази А. Психологическое тестирование в 2-х томах М., 1998.
7.2.3 Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. – М., 2006.
4. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.- М., 1968.
5. Бурменская Г.В., Карабанова О.А., Лидерс А.Г. Возрастно-
психологисеское консультирование.- МГУ, 1990.
6. Гуткмна Н.И. Психологическая готовность к школе.- М., 1996.
7. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики.-М., 1972.
8. Методики психодиагностики в учебно-воспитательном
процессе/Сост.В.В.Гришин,П.В.Мушин/-М.,1990.
9. Психодиагностические материалы по изучению личности школьника.-
Минск.,1989.
10. Кулагин Б.Г.Основы профессиональной психодиагностики.-Л.,1984.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz