Файл қосу

Психологиялық диагностика




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                               |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК                                      |
|УНИВЕРСИТЕТІ                                                                      |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты        |ПОӘК              |ПОӘК 042-18.1.02/01-2014         |
|ПОӘК                         |                  |                                 |
|«Психологиялық диагностика   |16.06.2014 жылғы  |                                 |
|негіздері» пәнінің оқытушыға |№ 2 басылым       |                                 |
|арналған                     |                  |                                 |






                   5В010300 - «Педагогика және психология»
                            мамандығына  арналған
                «Психологиялық диагностика негіздері» пәнінің


                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ















                                    СЕМЕЙ
                                    2014





                                   Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: аға оқытушы,  педагогика ғылымдарының магиcтрі Куребаева Г.А.
 ____________ «25» 08. 2014ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж.
Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама № 1 «11»  09. 2014ж.

ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К.

4  «16» 06. 2014ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 2 БАСЫЛЫМЫ


















                                   Мазмұны

1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің  өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер
































1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

«Психологиялық  диагностика  негіздері»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің
құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің  жұмыс  бағдарламасы  5В010300  -
«Педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы «Психологиялық диагностика негіздері» пәнінің  оқытушыға  арналған
жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- 5В010300  «Педагогика  және  психология»  мамандығының  6.08.067-2010,  ҚР
Білім  және  ғылым  министрлігінің  2011жылғы  «08»  тамыз  №349  бұйрығымен
бекітілген, ҚР МЖМБС  мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты;
- 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары;
- СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;

- ДП 042-1.01-2014  «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен  құрылымы»
құжаттық іс-жосығы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
    Психологиялық ғылымдардың кез-келген мәселесі адам өмірінің  сан  алуан
салаларымен тығыз байланысты.
    Соңғы жылдары психология ғылымдарының аса  мән  беріп  отырған  маңызды
мәселелерінің бірі - ол адамдар психологиясын зерттеу.
    Психологиялық диагностика -  ғылымдар  жүйесінде  ерекше  орын  алатын,
тұлғаның даралық-  психологиялық  ерекшеліктерін  зерттейтін  дербес  ғылыми
психологиялық пән.
      Студенттерде түрлі әлеуметтік педагогикалық  практикада  психологиялық
диагностиканы  ұйымдастыру,  қолдана  алу  технологиялары   туралы   түсінік
беріледі.


3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:
Студенттерге психологиялық диагностика саласы бойынша білім және іскерлікті
меңгеруге көмектесу.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
- студенттерді  теориялық  тұрғыда  түбегейлі  білім  беру  және  студенттер
бойына  психодиагностиканың  теориялық   және   практикалық   ғылым   саласы
ретіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады;
- олардың психологиялық дайындықтарын күшейту;
-  тұлғаның  ғылыми-  теориялық  психодиагностикалық  негіздерін  тереңдетіп
меңгеруі;
-   психологиялық   көмек   көрсету   кезіндегі   жұмыстарында   мамандардың
практикалық дағдыларды меңгеріп жетілдіру үшін дайындау;
- ғылымдар жүйесіндегі кәсіби психологтардың  жұмысында  психодиагностиканың
алатын орнын анықтау;
-   студенттерді   психодиагностиканы    қалыптастырудағы    психометрикалық
негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету;
- психометриканың теориялық негіздерін практикалық қолдана алуға баулу.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
-  психологиялық  диагностиканың  ғылыми-теориялық  негіздерін,   көпшілікке
танымал психодиагностикалық әдістерді және олардың  түрлері,  сонымен  қатар
сапаларын бағалау талаптарын;
- психологтың диагностикалық зерттеу жұмысының мазмұнын;
психодиагностика мақсаты мен міндеттерін;
психодиагностика формаларын.
Игеру керек:
мектеп         оқушыларымен            жүргізілетін           диагностикалық
жұмыстың           негізгі  бағыттары мен принциптерін;
әр     түрлі       жастағы        балалардың     дербес        психологиялық
    және       жас ерекшеліктерін оқып, үйренуді;
- қазіргі психологиялық диагностиканың ғылыми-теориялық негізі;
жеке  адамның  даралық  психологиялық  ерекшеліктерін  бағалау  жолдары  мен
тәсілдерін.
Меңгеру керек:
-  әлеуметтік  өмірдің   түрлі   аумағын   ескере   отырып,   психологиялық-
педагогикалық диагностиканы өзбетінше жүргізу  және  тиімді  жолдарын  құрып
өңдеу; сандық-сапалық талдау, нәтижелерін интерпретациялау;
мектеп      оқушыларымен     жүргізілетін        диагностикалық     жұмыстың
әдістемелерін;
дарынды балалармен жұмыс істеу дағдыларын;
педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын.
Қолдана білу керек:
- Психологиялық диагностиканың негізгі әдіс-тәсілдерін қолдана білу;
-  Психологиялық диагностика бойынша  меңгерген  білімін   кәсіби  іс-әрекет
практикасында өздігінен қолдана білу.
Түсінуі керек:
 -  Психологиялық  диагностика   негіздері   саласындағы    теориялық   және
   қолданбалы зерттеулерді;
 -   Психологиялық   диагностика    негіздерінің    негізгі    түсініктерін,
   категорияларын, механизмдерін;
 - Психологиялық диагностиканың даму және қалыптасуы тарихын.
Істей алуы керек:
оқушыларға психологиялық зерттеудің  түрлерін жүргізе білу;
оқушылар, педагогтар арасыңдағы ағартушылық жұмыстарын жүргізу;
-көпке танымал психодиагностикалық әдістердің  нәтижелерін  интерпретациялау
тәсілдері, зерттеулерді дұрыс жүргізе білуі;
- психологиялық практиканың түрлі  салаларында  психологиялық  диагностиканы
ұйымдастыру, қолдана алу дағдыларының болуы.
Иемдену керек:
       мектеп       оқушыларымен         жүргізілетін         диагностикалық
жұмыстың           негізгі  бағыттарын;
әр     түрлі    жастағы     балаларға    психологиялық     зерттеу   жүргізу
әдістемелерін.
-  «Психологиялық  диагностика  негіздері»  пәні   бойынша   алған   білімді
практикалық-қолданбалы ғылыми-зерттеу жұмыстарында өзбетінше қолдана алу.

3.5  Курстың  пререквизиттері:   Психология  және  адам  дамуы,   мамандыққа
кіріспе.

3.6  Курстың  постреквизиті:  Экспериментальды   психология,   психологиялық
коррекция, психологиялық кеңес беру негіздері



3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:

                                                                     1 Кесте

|Курс                                                                  |Семестр|
|1                                                                     |2      |
|Дәріс сабақтары                                                              |
|Модуль 1. Кіріспе                                                            |
|Тақырып - 1. Психодиагностикаға кіріспе.                             |2      |
|Психодиагностика пәні, міндеттері, мазмұны.                          |       |
|Психологиялық-педагогикалық диагностиканың психологияның басқада     |       |
|салаларымен байланысы. Психологтың жұмысындағы психодиагностиканың   |       |
|атқаратын ролін анықтау.                                             |       |
|Тақырып -2. Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негізі.             |2      |
|Психодиагностиканы қолдануды талап ететін арнайы практиканың аумағы. |       |
|Психодиагностика және аралас зерттеу бағыттары: дифференциалды       |       |
|психология, психометрия, психологиялық бағалау. Психикалық қызметтер.|       |
|Ақыл-ой деңгейін диагностикалау мәселесі және жалпы қабілеттер.      |       |
|Тақырып - 3. Психодиагностиканың даму тарихы.                        |2      |
|Психодиагностиканың алғы шарттарының тарихы. Психодиагностиканың алғы|       |
|шарттары ғылым ретінде. Экспериментальды психологияның шеңберінде    |       |
|психодиагностиканың қалыптасуы. Психологиялық тесттік әдістердің     |       |
|пайда болуы. XX ғасырдың басында психологиялық тестердің қолданылуы. |       |
|XX ғасырдың басында АҚШ-та тестік әдістердің дамуы. Францияда        |       |
|психодиагностикалық әдістерді қолдануы.                              |       |
|Тақырып - 4. Психодиагностиканың қазіргі жағдайы.                    |2      |
|Психодиагностиканың мәселелері және оны шешу жолдары. Психологиялық  |       |
|қызметтегі психолог жұмысы, мұндағы психодиагностиканың алатын ролі. |       |
|Психологиялық қызметті құру туралы қаулысының өзектілігі. Мектептегі |       |
|психологиялық қызмет жүйесінің моделі. Ресей мен Қазақстан           |       |
|Республикасындағы психодиагностиканың қазіргі жағдайы.               |       |
|Модуль 2. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы.          |       |
|Тақырып - 5. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы.       |2      |
|Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы. Әдіс, әдістеме,    |       |
|әдістемелік негіз. Психодиагностикалық әдістерге сипаттама. Қатаң    |       |
|ережелі және қатаң ережесіз әдістер. Психодиагностикалық әдістерге   |       |
|қойылатын талаптар. Жарамдылық, сенімділік, объективтілік. Тест-     |       |
|психодиагностиканың негізгі құралы ретінде. Тестердің түрлері, оларды|       |
|топтастыру негздері. Проективті әдістерге сипаттама.                 |       |
|Тақырып - 6. Тестердің сенімділігі мен жарамдылығы.                  |2      |
|Тестік нормалар және оларды тексеру. Нормалық таралу, акцесс,        |       |
|ассиметрия шығуы. Психологиялық шкалалар. Психодиагностикалық        |       |
|өлшеудің статистикалық қағидалары. Тест сенімділігі, оның түрлері.   |       |
|Жарамдылық түрлері, критерилері. Жарамдылық және сенімділіктің өзара |       |
|байланысы.                                                           |       |
|Модуль 3. Тұлғаның психологиялық қасиеттерін диагностикалау.         |       |
|Тақырып - 7. Ақыл-ойдың психологиялық диагностикасы.                 |2      |
|Интеллект түсінігі және ақыл-ой коэффициенті. Жақын аралық даму      |       |
|зонасы мен өзекті деңгейлері. Ақыл-ой дамуын диагностикалау мен жалпы|       |
|қабілеттер. Ақыл-ой дамуын диагностикалап зерттеу аумағы. Интелектіге|       |
|әсер ететін факторлар тұқымқуалаушылық, жыныстық ерекшеліктер,       |       |
|тамақтануы, әлеуметтік мәдени орта, оқыту және т.б. Оқу көрсеткіші.  |       |
|Көпке танымал ақыл-ой тестісі.                                       |       |
|Тақырып - 8. Арнайы және жалпы қабілеттер.                           |2      |
|Жалпы және арнайы қабілеттер туралы түсінік. Б.М.Теплова теориясы,   |       |
|С.Л.Рубинштейн зерттеулері. Қабілеттің факторлы теориясы (Ч.Спирмен, |       |
|Дж.Гилфорд, Л.Терстоун). Психодиагностикада қабілеттерді қолдану     |       |
|аумақтары (білім бері жүйесі, кәсіби іріктеу).                       |       |
|Тақырып -9. Тұлғалық сапалардың психодиагностикасы.                  |2      |
|Тұлғаның даму үрдісіндегі тұлға кейпінің өзара әрекеті.              |       |
|Тестер-сұрақнамалар, олардың түрлері, формалары, нәтижелерінің       |       |
|көрсеткіші. Тұлғалық қарым-қатынастар, эмоционалды ерік жігер        |       |
|сфералары, мінез-құлық, өзін-өзі бағалау. Көпке танымал әдістер:     |       |
|Миннесотты көпфакторлы тұлғалық сұрақнама (ММРІ) және түрлі түсті    |       |
|Люшер тесті. Сурет салуын байқау, жүргізу техникалары мен нәтижелерін|       |
|талдау.                                                              |       |
|Модуль 4. Жас кезеңдерінде психологиялық диагностика                 |       |
|Тақырып-10. Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы.     |3      |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикалау ерекшеліктері.  |       |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерінің              |       |
|психодиагностикасы. Мектеп жасына дейінгі балалардың  тұлғасы мен    |       |
|жеке адамдық қарым-қатынасының психодиагностикасы.                   |       |
|Тақырып-11. Бастауыш мектеп оқушылары психодиагностикасы.            |3      |
|Бастауыш мектеп оқушыларын психодиагностикалау ерекшеліктері.        |       |
|Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық процестерінің даму             |       |
|ерекшеліктері.                                                       |       |
|Мектепте оқуға даярлық параметрлері. Бастауыш мектеп оқушыларының    |       |
|тұлғалық және өзара жеке бастық қарым-қатынас ерекшеліктері          |       |
|Тақырып - 12. Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды                  |3      |
|психодиагностикалау ерекшеліктері.                                   |       |
|Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды психодиагностикалау            |       |
|ерекшеліктері. Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың танымдық       |       |
|процестерінің даму сипаты. Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың    |       |
|өзара жеке бастық қарым-қатынасының  ерекшеліктері.                  |       |
|Тақырып - 13. Кәсіби психодиагностика.                               |3      |
|Кәсіби іріктеу мен кәсіби бағыт-бағдар психодиагностикасы. Кәсіби    |       |
|әрекеттердің психикалық процестерінің ерекшеліктерін анықтаудың      |       |
|психодиагностикалық бағыттылығы. ДДО -  Дифференционалдық –          |       |
|диагностикалық сұрақнама. Холланда сұрақнамасы.                      |       |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар                                       |       |
|№1 Тәжірибелік. Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негізі          |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|Психодиагностика пәні мен міндеттері.                                |       |
|Психодиагностиканы қолдануды талап ететін арнайы практиканың аумағы. |       |
|№2-Тәжірибелік. Психодиагностиканың пайда болу тарихы                |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|Психодиагностиканың дамуының алғышарттары.                           |       |
|Психологиялық тестік әдістердің пайда болуы.                         |       |
|Топтық тестік тексерудің пайда болуы.                                |       |
|№3-тәжірибелік. Психодиагностиканың Ресейде дамуы                    |1      |
|Психодиагностика саласындағы кеңестік ғалымдар еңбектері.            |       |
|Психодиагностика саласындағы А.Н.Леонтьев, А.Р.Лурия,                |       |
|П.Я.Гальпериннің еңбектері.                                          |       |
|Л.С.Выготскийдің психологиялық-педагогикалық диагностикаға қосқан    |       |
|үлесі.                                                               |       |
|№4-тәжірибелік. Психодиагностиканың қазіргі жағдайы                  |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|Мектептегі психологиялық қызмет жүйесіндегі психодиагностика.        |       |
|Педагог- психолог қызметіндегі психодиагностикалық мәселелер.        |       |
|Психодиагностиканың Ресей және ҚР жағдайлары.                        |       |
|№5-Тәжірибелік. Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы     |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|Психодиагностикалық әдістердің жалпы сипаттамасы.                    |       |
|Психодиагностикалық әдістерге қойылатын талаптар.                    |       |
|Тест- психодиагностиканың негізгі құралы ретінде.                    |       |
|Тестің түрлері.                                                      |       |
|№6Тәжірибелік. Тестің сенімділігі мен жарамдылығы                    |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|Тестік норма.                                                        |       |
|Психодиагностикалық өлшеудің статистикалық қағидалары.               |       |
|Тест сенімділігі және жарамдылығы, олардың өзара байланысы.          |       |
|№7 Тәжірибелік. Ақыл-ойдың психологиялық диагностикасы               |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|ШТУР тесті                                                           |       |
|Д.Векслер тесті, ДЖ.Равеннің прогрессивті матрицалары.               |       |
|Гуддинаф-Харрис тесті.                                               |       |
|Тілдік емес тестер, әрекет тестері, мәдениет әсерінен бос тестер.    |       |
|№8- Тәжірибелік. Арнайы және жалпы қабілеттер                        |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|А.Амтхауэр тесті.                                                    |       |
|Айзенк тесті (жалпы қабілетті анықтау)                               |       |
|Креативтілік диагностикасы. Дж.Гилфордтың шығармашылық ойлау тестісі.|       |
|Торренстің вербальды емес креативті тесті.                           |       |
|№9-Тәжірибелік Тұлғалық сапалардың психодиагностикасы                |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|Тұлғалық қарым-қатынас (социометрия, референтометрия әдістері).      |       |
|Рене Жиля әдістемесі.                                                |       |
|Жанұя суреті.                                                        |       |
|Аяқталмаған суреттер әдістемесі.                                     |       |
|Өзін-өзі бағалау әдістері.                                           |       |
|Агрессивтілікті зерттеу әдістері. Басса-Дарки сұрақшасы.             |       |
|«ҮЙ. АҒАШ. АДАМ» әдістемесі.                                         |       |
|Дүниеде жоқ жануар.                                                  |       |
|Автопортрет.                                                         |       |
|№10-Тәжірибелік. Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|Мектеп жасына дейінгі балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері.   |       |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерінің диагностикасы|       |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың  тұлғасы мен   қарым-қатынасының    |       |
|диагностикасы.                                                       |       |
|№11-Тәжірибелік. Бастауыш мектеп жасындағы балаларды                 |1      |
|психодиагностикалау                                                  |       |
|Жоспар                                                               |       |
|Бастауыш мектеп оқушыларын психодиагностикалау ерекшеліктері.        |       |
|Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық процестерінің диагностикасы.   |       |
|Мектепте оқуға даярлық диагностикасы.                                |       |
|Бастауыш мектеп оқушыларының тұлғалық және өзара жеке бастық         |       |
|қарым-қатынас диагностикасы.                                         |       |
|№12-тәжірибелік. Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды               |2      |
|психодиагностикалау ерекшеліктері                                    |       |
|Жоспар                                                               |       |
|Жеткіншектер мен жасөспірім балаларды психодиагностикалау            |       |
|ерекшеліктері.                                                       |       |
|Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың танымдық процестерінің        |       |
|диагностикасы.                                                       |       |
|Жеткіншектер мен жасөспірім балалардың өзара жеке бастық             |       |
|қарым-қатынасының  диагностикасы.                                    |       |
|№13-тәжірибелік. Кәсіби психодиагностика                             |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|Кәсіби іріктеу мен кәсіби бағыт-бағдар психодиагностикасы.           |       |
|Жұмысқа қабілеттіліктің темпераментпен байланысы.                    |       |
|Адамды нақты психологиялық типтерге жатқызуды құру тестері.          |       |
|Дифференциалды-диагностикалық сұрақнама (ДДО).                       |       |
|Холландтың «Мамандықты таңдау» сұрақнамасы.                          |       |




5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

5.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы
5.2 Бастауыш мектеп  оқушыларының психодиагностикасы.
5.3 Жеткіншектер  психодиагностикасы.

5.4 Жасөспірімдер психодиагностикасы.
5.5 Педагогтарды психологиялық зерттеу.
5.6 Ата-аналарды психологиялық зерттеу.



6  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     3-Кесте
|№   |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны                     |Кітап |Студе|%    |
|    |                                                           |саны  |нттер|Қамту|
|    |                                                           |      |саны |пайыз|
|    |                                                           |      |     |ы    |
|1   |2                                                          |3     |4    |5    |
|1.  |Бурлачук Л.Ф.,Морозов С.М.Словарь-справочник по            |2     |9    |25   |
|    |психологической диагностике.-Киев.,1989.                   |      |     |     |
|2.  |Гуреевич К.М.Психологическая диагностика.-М.,2011.         |3     |     |35   |
|3.  |Общая психодиагностика./Под                                |2     |     |25   |
|    |ред.А.А.Бодалева,В.В.Столина./-М.,1987.                    |      |     |     |
|4.  |Психологическая диагностика детей и подростков. Под. Ред.  |5     |     |50   |
|    |К.М.Гуревич. Е.М.Борисова.-М.,2010.                        |      |     |     |
|5.  |Немов Р.С.Психология.3-том.-М.,1998.                       |10    |     |100  |
|6.  |Рогов Е.И.Настольная книга практического                   |3     |     |35   |
|    |психолога.1-том.-М.,1998.                                  |      |     |     |
|7.  |Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. –|5     |     |55   |
|    |М., 2006.                                                  |      |     |     |
|8.  |Кулагин Б.Г.Основы профессиональной                        |2     |     |25   |
|    |психодиагностики.-Л.,1984.                                 |      |     |     |
|9.  |Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию.          |1     |     |10   |
|    |Екатеринбург, 1995.                                        |      |     |     |
|10. |Шмелев А.Г .Основы психодиагностики. Р- на Дону,1996.      |1     |     |10   |





7 ӘДЕБИЕТТЕР
 7.1 Негізгі әдебиеттер тізімі.
1. .1 Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию. Екатеринбург, 1995.
7.1.2 Бурлачук Л.Ф.Психодиагностика личности.-Киев,2009.
7.1.3  Бурлачук  Л.Ф.,Морозов  С.М.Словарь-справочник   по   психологической
диагностике.-Киев.,1989.
   4. Гуреевич К.М.Психологическая диагностика.-М.,2011.
   5. Гильбух Ю.З. Психодиагностика в школе.-М,.2008.
   6. Общая психодиагностика./Под ред.А.А.Бодалева,В.В.Столина./-М.,1987.
   7. Психологическая диагностика детей и подростков. Под. Ред. К.М.Гуревич.
      Е.М.Борисова.-М.,2010.
   8. Шмелев А.Г .Основы психодиагностики. Р- на Дону,1996.
   9. Немов Р.С.Психология.3-том.-М.,1998.
  10. Рогов Е.И.Настольная книга практического психолога.1-том.-М.,1998.
7.1.11Дубровина И.В.Индивидуальные особенности школьников.-М.,2005.

7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі

7.2.1 Айзенк Г.Проверьте свои способности.-М.,1972.
7.2.2 Анастази А. Психологическое тестирование в 2-х томах М., 1998.
7.2.3 Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. – М., 2006.
   4. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.- М., 1968.
   5.   Бурменская   Г.В.,   Карабанова   О.А.,   Лидерс   А.Г.   Возрастно-
      психологисеское консультирование.- МГУ, 1990.
   6. Гуткмна Н.И. Психологическая готовность к школе.- М., 1996.
   7. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики.-М., 1972.
   8.      Методики      психодиагностики      в       учебно-воспитательном
      процессе/Сост.В.В.Гришин,П.В.Мушин/-М.,1990.
   9.  Психодиагностические  материалы  по  изучению  личности   школьника.-
      Минск.,1989.
  10. Кулагин Б.Г.Основы профессиональной психодиагностики.-Л.,1984.





Пәндер