Файл қосу

Әскери музыкалық патриоттық тәрбие



|ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|«МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ                                                 |
|Құжат СМК 3 уровня         |ПОӘК                    |                       |
|                           |                        |ПОӘК                   |
|                           |                        |042-18.1.32/01-2014    |
|ПОӘК                       |                        |                       |
|Студенттерге арналған      |Редакция № 1  2014 ж.   |                       |
|«Әскери музыкалық          |                        |                       |
|патриоттық тәрбие» пәннің  |                        |                       |
|бағдарламасы.              |                        |                       |









                    «Әскери музыкалық патриоттық тәрбие»

                       ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                  5В010400 «Музыкалық білім» мамандығы үшін




      СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ






























                                    Семей


                             2014-2015 оқу жылы



|ПОӘК                     |Ред. № 1 2014 ж.         |Бет  2                   |
|042-18.1.32/01-2014      |                         |                         |



                                  Алғы сөз

      1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН

Құрастырған:  «Музыкалық білім»

кафедрасының оқытушысы: ____________Алдажуманов С.И.

      2 ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № 1___ от «___»_____ 2014 жыл

«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.

2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының

отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл.  Хаттама №

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.




3 БЕКІТІЛГЕН

Университеттің Оқу  Кеңесінің  отырысында  бекітілген  «___»____  2014  жыл.
Хаттама №

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.




4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
















      |ПОӘК                     |Ред. № 1 2014 ж.         |Бет  3                   |
|042-18.1.32/01-2014      |                         |                         |



                                   Мазмұны

|1   |Жалпы ережелер                                                  |   |
|2   |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны                             |   |
|3   |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар                         |   |
|4   |Курс форматы                                                    |   |
|5   |Курс саясаты                                                    |   |
|6   |Баға қою саясаты                                                |   |
|7   |Әдебиеттер                                                      |   |
















































      |ПОӘК                     |Ред. № 1 2014 ж.         |Бет  4                   |
|042-18.1.32/01-2014      |                         |                         |



      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы дерек

   Алдажуманов С.И. «Музыкалық білім» кафедрасының  оқытушысы –
   педагогикалық стажы – 44 жыл, тел: 54-31-65;  № 2 ғибарат,   № 115
   дәрісхана
    - Пәннің аты - «Әскери музыкалық патриоттық тарбие»;
- Кредиттер саны -  1

1.2 Қысқаша пәннің мазмұны:

              Жалпы бұл   пән  «Әскери  муз.патриоттық  тәрбие»  5В010400  –
«Музыкалық  білім»  мамандығы  бойынша  жоғары  оқу   орының   2   –   курс
студенттерінің  семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни,  іштей  және  сырттай
оқитындарға арналған.

1.3 Пәннің мақсаты – пәннің мазмұны: «Әскери-музыкамен тәрбиелеу» курсы
саптық дайындық курсының логикалық жалғасы болып табылады. Қимыл-қозғалыста
сап тәсілдерін орындауды музыкамен және саптық әнмен үйлестіруге ерекше
көңіл бөлінеді.Әскери-музыкамен тәрбиелеу сабақ беру мазмұны мен әдістемесі
төмендегі міндеттерді шешуге бағытталған:Студенттерді патриоттық
тәрбиелеуге ықпал ету;Музыкалық есту, екпін және ырғақ сезімін
тәрбиелеу;Әскер марштардың, Кеңестік, орыс және қазақстандық авторлардың
әскери-патриоттық және сап әндерінің пайда болу және студенттерді,
жауынгерлерді тәрбиелеу үдерісінде олардың маңыздылығын атап көрсету;Саптық
әндер айтуды үйрету және сапта музыкалық акцентке сәйкес
жүру,;Ұжымдықжауапкершілік сезімін қалыптастыру және бекіту;Сап және әндер
байқауларын жүргізгенде студенттерде кәсіби-педагогикалық дағдылар дамыту;
Студенттердің жан-жақты үйлесімді дамуына ықпал ету;Болашақ мұғалімдерге
өзінің педагогикалық қызметінде әскери-музыкалық тәрбие құралдарын қолдану
үшін білім, дағды, машықтандыру; орта мектептің білім беру бағдарламасының
оқу-тәрбие үрдісінде әскери-музыкалық тәрбие құралдарын пайдалануды үйрету.


1.3. Пререквизиттер: Пәнді меңгеру үшін қажет білім әдістемелерінің
жиынтығы: студенттің жалпы музыкаға деген көз-қарасының түзулігіне, музыка
өнерін тұтастай бағалай білуге, музыканы әсерлі қабылдауларына керек.


1.4. Постреквизиттер: Жалпы орта білім мектептеріндегі ән-күй, тарих,
Қазақстан тарихы сабақтарынан алған білімдері.
1.5. Қысқаша мәлімдеме: «Әскери музыкалық дайындық» курсының негізгі
тапсырмалары:
-  еліміздің Мемлекеттің рәміздерін студенттерге насихаттау;

-  студенттердің  Отансүйгіштік, елін-жерін қадірлеу, патриоттық сезімдерін
ояту,үлкендерді силау, кішіге ізет көрсету, дұрыс жолға тәрбиелеу;

-  студенттерді патриоттық сезімге тәрбиелейтін, марш ырғағына келетін 2/4
өлшеміндегі небір әндердің шығу тарихынан хабардар ету, әрі осы әндерді
жаттқа айтқызу;

-  тарихымыздан белгілі түрлі зіл-залалар, кесапат соғыстардан қалған небір
оқиғаларға байланысты туған музыкалық шығармаларды ұлтымыздың мәңгілік
өшпес рухы, ізі ретінде келешек жастарға аманат қылып жеткізу;




   1.6. Әскери музыкалық дайындық курсынан оқытушы білуі керек:

-  студенттерді патриоттық сезімге тәрбиелейтін, марш ырғағына келетін 2/4
өлшеміндегі небір әндердің шығу тарихынан хабардар болуы керек ;

-  әрбір айтылатын әннің өзіндік ерекшеліктерінен хабардар болуы керек;

-  әр әнді жатқа, мәтінімен білуі керек;





























1.  Пәннің оқулық-әдістемелік кешенінің мазмұны мен тізімі.
                                      .
                        . Курстың тақырыптық жоспары:
                         Барлығы 1 кредит  45 сағат




 |Тақырыптың аты                             |Дәріс      |Тәжіри-б|СОӨЖ    |
|                                           |           |елік    |        |
|Кіріспе.                                   |1          |2       |2       |
|Мемлекеттік рәміздер туралы, патриоттық    |           |        |        |
|сезімге тәрбиелейтін тарихымыздан қалған   |           |        |        |
|ата-бабаларымыздың небір ерліктері туралы  |           |        |        |
|сөз қозғау.                                |           |        |        |
|Мемлекеттік әнұранның сөзін, әнін жазған   |2          |2       |2       |
|авторлармен танысу; бірігіп айту.          |           |        |        |
|Қазақ халқының ән және әншілік өнеріне     |2          |2       |2       |
|жалпы шолу; Ескендір Хасанғалиевтің        |           |        |        |
|«Атамекен» әнімен танысып, сөзін, әнін     |           |        |        |
|жаттау, әрі бірігіп айту.                  |           |        |        |
|Әнші-орындаушының дауыс түрлері;           |2          |2       |2       |
|«Сарбаздар»  әнінің сөзі мен әнін          |           |        |        |
|қарастыру, бірігіп айту.                   |           |        |        |
| Ән салу түрлері; «Қазақ жігіттері» әнінің |2          |2       |2       |
|сөзі мен әнін қарастыру, бірігіп айту.     |           |        |        |
|Ән мұраларының жанрлық сипаты; «Үш қоныр»  |2          |2       |2       |
|сөзі Н.Назарбаев, әні А.Қоразбаев, әнін    |           |        |        |
|жаттау, әрі бірігіп айту.                  |           |        |        |
|Еңбек, шаруашылық, кәсіп әндері;           |2          |2       |2       |
|С.Мұхамеджановтың «Қазақстан» әнімен       |           |        |        |
|танысып, сөзін, әнін жаттау, әрі бірігіп   |           |        |        |
|айту.                                      |           |        |        |
|Тарихи әндер; Қ.Сыдық «Қазақстан» әнімен   |2          |1       |1       |
|танысып, сөзін, әнін жаттау, әрі бірігіп   |           |        |        |
|айту.                                      |           |        |        |
|Барлығы:                                   |15         |15      |15      |




|ПОӘК                     |Ред. № 1  2014 ж.        |Бет  5                   |
|042-18.1.32/01-2014      |                         |                         |






      3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

   а) пәнді  оқытудағы  негізгі  кеңестер:  Музыкалық  шығармаларды,  мектеп
репертуарын,  білім  беру  әдіснамасы  қоғамдық  құбылыс  ретінде  музыкалық
тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні  мен  ролін
анықтайды.

   ә ) пәнді  оқытудағы  студенттердің  іскерлігі:  Музыкалық  шығармалардың
талдау   негізін   оқу   –   студенттердің   тарихи-теориялық,    музыкалық-
орындаушылық,  психология-педагогикалық  циклындағы   пәндерден,   музыкалық
білімнің  теориясы  мен  практикасы  курсынан  алған  білім,  іскерлік  және
дағдыларына  сүйенеді.   Сүйемелдеу   дәрежедегі   педагогикалық   болмыстың
құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін  ұғыну,  логикалық
ойлауды  меңгеру,  әртүрлі  мамандықтағы  оқытушының   шығармашлық   өсуінің
негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.

   б) Тәжірбиелік сабақтарды  дайындаудағы  нұсқау:  Сонымен  бірге  тұлғаны
білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және  танымдық  жүйені:
ойлауды, ынтаны,  қабылдау  қабілетін  арнайы  жасалған  оқу  және  танымдық
жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін,  өзін  -  өзі
өзектілендіру, өзін - өзі бекіту,  қарым  –  қатынас,  ойын,  танымдық  және
шығармашылық  қажеттіліктерін  қанағаттандыруға,   белсенді   сөздік   қорын
молайту, студенттерге мектептегі музыка  мұғалімнің  күнделікті  тәжірбиелік
жұмысында кездесетін және  өте  қажет  нақты  да  жүйелі  музыка  тарихынан,
музыка-теория  сыннан  білім  беру,  осы  алған  білімдерін  музыкалық  оқу-
үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету,  өз  бетімен  жұмыс  істеуге
дағдыландыру.

     в)  оқу-әдістемелік  кешеннің  қолданудағы  нұсқаулар   кредиттік   оқу
жүйесінде  СӨЖ  жұмыстары  студенттердің  екі  есеге  ұлғаяды,   бұл   білім
жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.

    г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық  сессияға  дайын
болу үшін ең  алдымен  берілген  тапсырмаларды  тәжірбиелік,  СӨЖ  уақытында
өткізілсе,  сонда  ғана  адал  еңбек  сіңірген  студен  қандай  да   болсада
қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.

4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі
аттестация және компьтерлік тест

5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер
алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:

  Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл

Сабақты босату – минус 2 балл

Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ:

Баға қою әдісі :

Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда .

ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда

Бақылау жұмысы 7 және  15  апталарда  қойылады,  қорытынды  нәтижесінде  1-2
аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл,  ал  семестр  бойынша  әр  рейтинг
аттестация бойынша 300

7  Қолданылған әдебиеттер Пәннің балға бөлінуі
«Әскери муз.патриоттық тәрбие »


                                                                     Кесте 2
|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескерту      |
|       |                                             |баллы  |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|1-7    |Сабаққа қатысу1-7апталықтары                 |45     |1-7          |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|1-7    |Сабақтағы жұмыстар                           |75     |1-7          |
|       |                                             |       |тәжірибелік  |
|3,5,6  |СОБӨЖ                                        |45     |СРСП         |
|4,7    |СӨЖ                                          |60     |тәжірбиелік  |
|Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында             |300    |             |
|8-15   |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары              |30     |8-15         |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|8-15   |Сабақтығы жұмытар                            |75     |8-15         |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|10,12,1|СОБӨЖ                                        |45     |СРСП         |
|3      |                                             |       |             |
|11,14  |СӨЖ                                          |60     |тәжірбиелік  |
|15     |Бақылау жұмысы 2                             |90     |тәжірбиелік  |
| Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында           |300    |             |
|Экзаменнің қорытынды баллы                           |400    |экзамен      |
|Барлық академиялық уақыттағы балл                    |1000   |             |





   |ПОӘК                     |Ред. № 1                 |Бет  6                   |
|042-18.1.32/01-2014      |                         |                         |









    Әдебиеттер тізімі:

1. Самат Сыпатайұлының «ҰлтҰс»  атты кітабы;
2. Р.Дүйсенбінова «Қазақтың әншілік өнері»;
3. Ә.Бейсеуов «Қайда да біргесің, тұған ел»;
4. Е.Хасанғалиев «Әнім сен едің»;
5. С.Ұзақбаева, Ж.Төлебаева «Сырлы саздар тағылымы»













Пәндер