Файл қосу
Практикалық спорт
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |17 /02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от ____ 09. 2013 г. | | |«Олимпиадалық білім және| | | |кәсіпқой спорт» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт » пәні бойынша 5В010800 Дене шынықтыру және спорт СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«02»09. 2013ж., Дукетаев Б.А. « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасында отырысында «02» 09.2013ж. №1 хаттама Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «03» 09. 2013ж. №1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған «18»09. 2013ж. №1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Дукетаев Болатбек Асылбекович педагогика ғылымдарының магистрі Байланыс ақпараты – тел:77-34-77, оқу ғимараты №3, кабинет спорт зал Сабақ өткізу орны – Спорт зал Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жұмыс бағдарламасы Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығына жасалған. Олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт пәнінен оқу сабақтары дәріс, әдістемелік, семинар және тәжірибелік сабақ пен практика түрінде жүргізіледі. Түрлі сабақтармен жаттықтыру сабақтарының құрылымы, үйлесуі туралы мағлұмат беріледі. Оқу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және есептеу әдістері үйретіледі. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: олимпиадалық ойларға байланысты оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тәжірибелік жұмыста гуманитарлық тұлға негізінде тәрбиелеу. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеттері: - Олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт атауларын меңгеру және бағдарлама көлеміндегі жаттығуларды дұрыс айта, жаза және сызып бейнелей білу. - Олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт дене тәрбиесі сабағының жоспар-конспектісін құрып жаза білу. Саптық, жалпы дамыту, еркін жаттығу, гимнатика жабдықтарындағы, акробатика жаттығуларын, секіруді үйрету шеберліктерін қалыптастыру. - Дене тәрбиесі сабағын жас ерекшеліктеріне, жыныстарына қарай ұйымдастыру, жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. - Олимпиадалық білім және кәсіпқой спорт амалдарын дене тәрбиесі үшін қолдана білу, дене қимылы ережелері мен спорттық кемелдену шараларын ұйымдастыра білу. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: оқытудың техникасын, тактикасын және әдістемесін менгеріп алу тиіс. Студент орындай білу керек: олимпиаданың және кәсіпкой спорттын шыгу тарихы, оқу-жаттықтыру сабақтарын өткізу, спорттық жарыстарда командаға жетекшілік жасау, жарыстарды ұйымдастырып өткізу. 1.6Курстың пререквизиттері: Пәндік оқу үшін мына пәндер бойынша білім алу қажет: педагогикадан Анатомиядан, физиологиядан, ДШ және С теориясы мен әдістемесінен студент пәнді жақсы меңгеру үшін келесі пәндер бойынша білім болу керек: тандалған спорт түрінің негіздері, жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен, гимнастика оқыту әдістемесімен. 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 ТАСТ 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыб атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |1 |Кәсіпқойлық спорт. Негізгі |15 |Практикалық | | |түсініктері мен маңызы. | |сабақта | |2-3 |Кәсіпқой спортындағы негізгі |15 |Практикалық | | |қаралатын мәселелер. | |сабақта | |4 |Халықаралық Олимпиадалық |15 |Практикалық | | |қозғалыстағы кәсіпқойлық спорт.| |сабақта | |5 |Кәсіпқойлық спорттағы |15 |Практикалық | | |спонсорлық көмек пен мецанаттық| |сабақта | | |жұмыстар маңызы. | | | |6 |Әр елдердегі кәсіпқойлық |15 |Практикалық | | |спортқа мемлекет тарапынан әсер| |сабақта | | |етудің анализі. | | | |7 |Қазақстандағы кәсіпқойлық |15 |Практикалық | | |спорт. Қазақстан спортының | |сабақта | | |құрылысы. | | | |8 |Спорттағы лицензия алу. |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Кәсіпқой спорттың пайда болу |25 |Сабақ кестесіне| | |тарихы және әр елдердегі | |сәйкес | | |дамуларының ерекшеліктері. | | | |2-3 |Америка еліндегі кәсіпқойлық |25 |Сабақ кестесіне| | |спорттың пайда болу себептері. | |сәйкес | |4 |Ерікті және кәсіпқойлық |25 |Сабақ кестесіне| | |спорттың қарама-қайшылық | |сәйкес | | |жастары және ерікті спорт пен | | | | |кәсіпқойлық спорттың дәрежесін | | | | |анықтау. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Спорттағы спонсорлық көмектер. |4 |Сабақ кестесіне| | | | |сәйкес | |2-3 |Мемлекет және кәсіпқойлық |8 |Сабақ кестесіне| | |спорт. | |сәйкес | |4 |Кәсіпқой спорттың 3 моделі: |4 |Сабақ кестесіне| | |америкалық, европалық және | |сәйкес | | |азиаттық. | | | |5 |Кәсіпқой спортты ұйымдастыруға |4 |Сабақ кестесіне| | |қатысты негізгі субъектілер. | |сәйкес | |6 |Кәсіпқойлық спорт және оның |4 |Сабақ кестесіне| | |таралуы. | |сәйкес | |7-8 |Дене тәрбиесі және спорт |6 |Сабақ кестесіне| | |жөніндегі олимпиадалық білім | |сәйкес | | |беру мамандығының мақсаты. | | | |8 |Межелік бақылау1- 1-8 апта |60 б. |Сабақ кестесіне| | |дәріс материалдары бойынша | |сәйкес | | |сұрақ жауп | | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |9-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |9 |Мамандарды дене тәрбиесі, спорт|15 |Практикалық | | |төнірегінде дайындау және жалпы| |сабақта | | |гуманитарлық жаңа бағытты | | | | |дамыту. | | | |10 |Дене тәрбиесі және спорт |15 |Практикалық | | |жөніндегі олимпиадалық білім | |сабақта | | |беру мамандығының мақсаты. | | | |11 |Олимпиадалық білім берудің |15 |Практикалық | | |концепцуалды негізі. | |сабақта | |12 |Гуманизмнің негізгі ойлары |15 |Практикалық | | |олардың мақсаттары және | |сабақта | | |қүндылықтары. Олимпиада турал | | | | |тұсінік. Олимпиадалық | | | | |қазғалыстаң жаңа даму бағыты. | | | | |Спорттағы қәсіптік және | | | | |коммерциялық мәселе. | | | |13 |Жастарды олимпиадаға тәрбиелеу.|10 |Практикалық | | | | |сабақта | |14 |Олимпиадаға тәрбиелеу тарихы. |15 |Практикалық | | |Олимпидаға тәрбиелеу | |сабақта | | |дәстұрлері. Олимпидаға | | | | |тәрбиелеудің жаңа мәселелері. | | | |15 |Олимпиада және дене тәрбиесі |15 |Практикалық | | |олимпиадалық білімнің негізгі | |сабақта | | |мазмұны. | | | |Студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Олимпиадалық білім берудің |10 |Сабақ кестесіне| | |концепцуалды негізі. | |сәйкес | |12-13 |Жастарды олимпиадаға тәрбиелеу.|10 |Сабақ кестесіне| | | | |сәйкес | |14-15 |Олимпиада және дене тәрбиесі |10 |Сабақ кестесіне| | |олимпиадалық білім берудің | |сәйкес | | |негізгі мазмүны. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Олимпиадалық білім берудің |12 |Сабақ кестесіне| | |концепцуалды негізі. | |сәйкес | |12-13 |Жастарды олимпиадаға тәрбиелеу.|8 |Сабақ кестесіне| | | | |сәйкес | |14-15 |Олимпиада және дене тәрбиесі |10 |Сабақ кестесіне| | |олимпиадалық білім берудің | |сәйкес | | |негізгі мазмүны. | | | |15 |Оқушы жастарға олимпиадалық |60 б. |Сабақ кестесіне| | |білім беру. | |сәйкес | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | Негізгі әдебиет |Твой олимпийский учебник. М., СС:ФиС, 1996 | |Таникеев М.Т. От байги до Олимпиады. Алматы, 1983г. | |История физической культуры и спорта . Столбов В.в.,| |1988 | |Дополнительная литература | |Столбов В.В. Эволюция олимпийских игр от Пьера де | |Кубертена до Хуани Антонио Самаранче.Журнал Ти МФК и| |С , 1994 № 8 | Қосымша әдебиет: 1. Максименко А.М. Дене тәрбиесі мен әдістемесі негіздері., 1999 2. Спорттық ойындар. Железняк В.И М. 2001 3. Жарыс ережелері: Волейбол Баскетбол Футбол Жеңіл атлетика
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz