Файл қосу
Саяси психология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.33/02-2013| |«Саяси психология» |№1 басылым 18.09.2013 ж. | | |пәнінен студентке | | | |арналған пәннің жұмыс оқу| | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «СЯСИ ПСИХОЛОГИЯ» «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Коңырова “__13__” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_18_»____09____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж. Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3. Курс форматы 4. Курс саясаты 5. Баға қою саясаты 6. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Қоңырова Арай Абдыхановна, аға оқытушы, психология мамандығы бойынша әлеуметтік ғылымдар магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1209 Берілген пән бойынша кредиттер саны-2 2. Пәннің қысқаша мазмұны Саяси психология – ол «Психология» мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғары оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. Саяси психология психологиялық бөлімінде оқитын үшінші курс студентеріне арналған. Бұл курс бойынша студенттер жеке тұлғаның, сонымен қатар әлеуметтік топтардың саяси психологиялық ерекшеліктерімен танысады. 3. Пәннің мақсаты Студенттердің қазіргі замандағы саяси психология жөніндегі білімдердің маңызы мен рөлін саналы ұғынуы, таңдаған шеңберінде, кәсіби қалыптасуындағы мәнісін түсінуі болып табылады. Сондай-ақ, аталмыш курсты оқып-үйрену студенттерде көшбасшылық қабілеттерін арттыруға, саяси мінез-құлық пен саяси мәдениет дағдыларының қалыптасыуна әсер етеді. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: – Саяси психологияның өзге ғылымдар жүйесіндегі рөлі мен мәнін, оның объектісі,пәні,негізгі ұғымдары мен әдіснамалық ұстанымдарын анықтау; – Саяси психологияның тарихи даму жолын талдау;саяси психология бойынша студенттердің білімдерінің деңгейін көтеру; – Қазіргі саяси психологияның негізгі тұжырымдамаларын оқып-үйрету негізінде студенттердің білімдерін жүйелеу. - Саясат феномені, саяси жүйенің психологиялық аспектісі мен проблемаларын теориялық және эмпирикалық зерттеу; - Саяси сана, саяси мінез-құлық, саяси мәдениеттің динамикасын зерттеуде психологиялық ғылымдар тұрғысынан келуге үйрету; - Студенттердің саяси психология мәселелері жайлы білімдерін өзінің кәсіби іс-әрекеті мен қарым-қатынас пен өзара әрекеттестік практикасында табысты қолдануға ынталандыру. 5. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: - Қазіргі саяси психологияның теориялық және әдістемелік аппаратын білу; - Қазіргі саяси психологияның мәселелерін анықтаудағы негізгі бағыттар мен тұрғыларды білу: - қазіргі саяси қатынастардың даму ерекшеліктері білу; - халықтардың саяси мәдениеті, саяси мінез-құлқы, саяси санасы, саяси көшбасшыларының психологиялық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеуді және талдауды жүргізу ебедейлігі; - саяси мәдениеттің дағдыларын жетілдіруге әсер ететін практикалық ұсыныстарды жасай білуген үйрету; - Саяси сана, саяси мінез-құлық, саяси мәдениеттің динамикасын болжау мен мониторинг жасудың дағдыларына үйрету; 6. Курс пререквизиттері: - жалпы психология; әлеуметтік психология; - саясаттану, социология, философия, мәдениеттану. психология тарихы, Қазақстан тарихы 1.7 Курстың постреквизиті: - этнопсихология - дін психологиясы - әсер ету психологиясы - кикілжің психологиясы және оларды реттеу 5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 2 |№ |Тақырыптар |Мазмұны |Сағаттар саны | | | | |Д |СПС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Саясат |Саяси психологияның |1 |1 |1,5 |4,5 | | | |психологиялық |психологиялық және саяси | | | | | | | |феномен ретінде |негіздері. Оның пәні мен | | | | | | | | |міндеттері. Зерттеу | | | | | | | | |объектілері, принциптер. | | | | | | |2 |Саяси |Саяси процестер. Саяси |1 |1 |1,5 |4,5 | | | |психологияның |психологияның методологиялық | | | | | | | |негізгі ұғымдары |және логикалық аппараты | | | | | | | |мен |ретінде. Саяси сана, саяси | | | | | | | |категориялары, |мәдениет, саяси психика. | | | | | | | |детерминанттары |Саяси процестердегі | | | | | | | | |психологиялық феномендер | | | | | | | | |–биосаясат, вайленсология. | | | | | | |3 |Саяси |Аристотель, Платон, |2 |2 |3 |9 | | | |психологияның |Макиавелли, Руссо, Гобс, | | | | | | | |негізгі тарихи |Смит, Гегельдің саяси | | | | | | | |кезеңдері. |–психологиялық идеялары. | | | | | | | | |Батыс саяси психологиясының | | | | | | | | |бастауы.АҚШ-тағы | | | | | | | | |«мінез-құлықтық | | | | | | | | |қозғалыстарың»дамуы ХХ ғ. | | | | | | | | |бірінші жартысындағы | | | | | | | | |Ресейдегі саяси идеялар.Саяси| | | | | | | | |психологиягның жеке | | | | | | | | |элементтерінің қазақ | | | | | | | | |ақын-жыраулары | | | | | | | | |ой-толғауларында көрініс | | | | | | | | |табуы.Мемлекеттің саяси | | | | | | | | |құрылысы жайлы қазақ хандары | | | | | | | | |мен билерінің | | | | | | | | |көзқарастары(Қасым хан, Тәуке| | | | | | | | |хан,Төле би,Абылай хан және | | | | | | | | |т.б) Саяси психологияның | | | | | | | | |қазіргі жағдайы мен келешегі.| | | | | | |4 |Жеке тұлғаның |Саяси әлеуметтену мәселелері.|1 |1 |1,5 |4,5 | | | |саяси |Азаматтық позициялар. Саяси | | | | | | | |психологиясы. |сана мен саяси ойлаудың | | | | | | | | |генезисі (Ж.Пиаже, | | | | | | | | |ДЖ.Адельсон). Саяси | | | | | | | | |белсенділіктің психологиялық | | | | | | | | |концепциялары. Азаматтардың | | | | | | | | |саяси өмірге қатынасу немесе | | | | | | | | |қатынаспауларының негізгі | | | | | | | | |мотивтері. | | | | | | |5 |Лидерліктің саяси|Саяси лидерліктің негізгі |1 |1 |1,5 |4,5 | | | |психологиясы. |теориялары. (Б.Д.Парыгин, | | | | | | | | |Э.Хартли, К.Шатл)Лидерліктің | | | | | | | | |типтері мен жалпы типологиясы| | | | | | | | |(Г.Лассуэль, Д.Рисман, | | | | | | | | |Д.М.Бернс типологиялары). | | | | | | | | |Билік психологиясыЛидерлік | | | | | | | | |феноменді қазіргі қалыпта | | | | | | | | |түсіндіру. | | | | | | |6 |Саяси |Саяси психологиядағы |2 |2 |3 |9 | | | |зорлық-зомбылық |диктатура ұғымы және түрлері.| | | | | | | |психологиясы. |Тоталитаризм құбылысы. | | | | | | | | |Қарсылық наразылық көрсету, | | | | | | | | |көтеріліс адамның | | | | | | | | |келіспеушліік реакциясы | | | | | | | | |ретінде.Зорлық – зомбылықтың | | | | | | | | |психологиялық мәні оның | | | | | | | | |түрлері. Еркіндік | | | | | | | | |психологиясы. Белсенділік пен| | | | | | | | |плюрализм еркіндіктің | | | | | | | | |парадигмалары ретінде. | | | | | | |7 |Саяси мәдениет |Саяси сана динамикасы. Саяси |1 |1 |1,5 |4,5 | | | |психологиясы |сананың психологиялық | | | | | | | | |детерминанты.Авторитарлық | | | | | | | | |жүйе.Саяси мінез-құлық | | | | | | | | |психологиясы.Саси мәдениеттің| | | | | | | | |негізгі психологиялық | | | | | | | | |үлгісі.Макроәлеуметтік және | | | | | | | | |саяси жүйенің саяси | | | | | | | | |міне-құлық мәдениетіне | | | | | | | | |әсері.Саяси мәденитетің | | | | | | | | |қалыптасуындағы мотивтердің | | | | | | | | |рөлі. | | | | | | |8 |Саясаттағы кіші |Топ саясат субъектісі |1 |1 |1,5 |4,5 | | | |топардың |ретінде. Кіші топтардың | | | | | | | |психологиясы. |типтері мен типологиясы. | | | | | | | | |Саясаттағы шағын топтардың | | | | | | | | |қалыптасу кезеңдері, олардың | | | | | | | | |дамудың әр түрлі деңгейлері | | | | | | | | |мен сатыларындағы негізгі | | | | | | | | |сипаттамалары. Саяси | | | | | | | | |әрекеттестік жағдайындағы | | | | | | | | |топтық қысым, ұйымшылдық және| | | | | | | | |интоптық фаворитизм.Лидер | | | | | | | | |және топ. | | | | | | |9 |Саяси |Ұлттық-этникалық топтардың |2 |2 |3 |9 | | | |психологиядағы |негізгі түрлері. Оның негізгі| | | | | | | |ұлттық-этникалық |құрылымдары: ұлттық мінез, | | | | | | | |топтар мәселесі. |ұлттық сана. Эгоцентризмнің | | | | | | | | |саяси-псих.-лық негізі. | | | | | | |10 |Саясаттағы масса |Масса және массалық сана. |1 |1 |1,5 |4,5 | | | |психологиясы. |Г.Тард, Г.Лебон, З.Фрейд,Т. | | | | | | | | |Адорно еңбектеріндегі | | | | | | | | |«бұқаралық адам | | | | | | | | |психологиясы».Негізгі | | | | | | | | |түрлері. Тобыр, бұқара, | | | | | | | | |публика. Мазмұны және | | | | | | | | |қасиеттері. Индивид және | | | | | | | | |массалық әрекет-қылық. | | | | | | |11 |Саяси |Саяси-психологиялық |2 |2 |3 |9 | | | |психологияның |білімдерді қолданудың негізгі| | | | | | | |қолданбалы |сфералары және негізгі | | | | | | | |проблемалары. |компоненттері. Психологтың | | | | | | | | |саясат саласындағы қызметінің| | | | | | | | |негізі бағыттары | | | | | | | | | |15|15 |22,5|67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Саяси психология» пәні бойынша 15 сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен таныстырады. Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. Реферат жазуда не ескеріледі? 1. Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. 2. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. 3. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. 4. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. 5. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. 6. Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: 1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; 2. Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. 3. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; 4. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; 5. Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; 6. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: 1. Сабаққа кешікпеу. 2. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу. 3. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау. 4. Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу. 5. СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Саяси психология» пәні бойынша ұпайлардың есептелу үлгісі Кесте 3 |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |5 | | |2 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |20 | | |3 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |25 | | |4 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |30 | | |5 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |35 | | |6 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |45 | | |7 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |50 | | | |1-7 апта бойы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | | |Рубеждік бақылау-1 |60 | | |1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |8 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |5 | | |9 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |20 | | |10 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |20 | | |11 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |25 | | |12 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |30 | | |13 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |30 | | |14 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |35 | | |15 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |45 | | | |8-15-ші апта бойы барл Практикалық|30 | | | |сабақ, СӨЖ,СОӨЖ ық аудиториялық | | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | | |Рубеждік бақылау-2 |60 | | |8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |Емтиханға берілетін барлық ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар |1000 | | 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Андреева Г.М. Социальная психология. Учебник для высших учебных заведений, - М.: МГУ, 1994 8.1.2 Ольшанский Д. В. Основы политической психологии. – Екатеринбург Деловая книга, 2001 8.1.3 Гозман Л.Я., Шестопал Е.Б. Политическая психология. Ростов-на- Дону: Феникс, 1996 8.1.4 Дилигенский Г.Г. Социально-политическая психология. – М.: Новая школа, 1996 8.1.5 Крамник В.В. Социально-психологический механизм политической власти.- Л.:ЛГУ, 1991 8.1.6 Юрьев А.И. Введение в политическую психологию. – СПб.: СПбГУ, 1992 Майрес Д. Социальная психология. /пер. с англ. – СПб.: Питер Ком,1999 8.1.7 Фромм Э. Анатомия человеческой деструктивности./ пер. с англ. – Мн, 1999 8.2 Қосымша әдебиеттер тізімі: 8.2.1 Ольшанский Д.В. Политическая психология // Психологический журнал. – 1992. – №2. 8.2 2 Политология: Энциклопедический словарь. – М, 1993. 8.2.3 Шестопал Е.Б. Психология политики. – М., 1989. 8.2.4 Handbook of political psychology. / Knutson J. (ed.) – San Francisco, 1973 8.2.5 Political psychology: contemporary problems and issues. – San Francisco, 1986
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz