Файл қосу
Шығармашылық мұрасы
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Публицистік шығармашылық шеберханасы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 ж. КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: ____________ Дәулет Сейсенұлы Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы. « 06 » 09 . 2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 « 06 » 09 . 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 « 17 » 09 . 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 « 18 » 09 . 2013 жыл. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 20 ___ жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № 4 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1. Қолданыс аясы........................................................................ ............................4 2. Нормативтік сілтемелер.................................................................. ...................4 3. Жалпы ережелер.................................................................... ..........................4-5 4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны..........................6-9 5. Глоссари ............................................................................ ...........................10-11 6. СӨЖ тақырыптары...................…………………………………………........11 7. Пәннің оқу-әдістемелік картасы................................................................12- 13 8. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы........................14 9. Негізгі Әдебиеттер тізімі...................................................................... ...........15 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Публицистік шығармашылық шеберханасы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Публицистік шығармашылық шеберханасы» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В050400 «Журналистика» мамандығының 3.08.308-2006 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - Оқу әдістемелік кешен Қазақ Ұлттық университетінің типтік бағдарламасына (Алматы,2007), Қазақстан Республикасы МЖМБС 3.08.308-2006 сәйкес дайындалған - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны Бұл пәнді оқыту барысында студенттерге бірінші кезекте шығармашылық ойлау және оны іске асыру жолдары түсіндіріледі. Шеберлік – бұл журналистік қызметтің жаңа әдіс-тәсілдерін игеру үшін қолданылатын термин екендігін ескерсек, журналистикадағы нақтылық ұғымының да соған сәйкес дамитындығы түсінікті. Студенттер бұл пәнді игеру үшін практикалық, семинар сабақтарында негізгі қосымша әдебиеттермен танысып, қазіргі «Егемен Қазақстан», «Алматы ақшамы», «Астана ақшамы», «Айқын», «Түркістан» т.б. республикалық басылымдардағы саясат, тарих, экономика, ауыл мәселесі, нарық жағдайы туралы күнделікті жарияланған материалды талдап, журналистердің жеке даралық стилін қалыптасуына әсер ететін алғышарттарды анықтайды. Қазіргі қазақ басылымдарының күнделікті сандары бойынша журналистік шеберлік әдістерін терең меңгеру үшін студенттерге жеке тапсырмалар беріледі. шығармашылық байланыс жүйесінің қалыптасуы үшін студенттер мекемелерге немесе өндіріс орындарына интервью алуға жіберіледі. Интервьюде қойылатын сұрақтар жобасы алдын-ала дайындалады. Бұл ретте журналистің коммуникативтік рөлінің артуы үшін қолданылатын диалог формасындағы шеберлікті дамытып, қайымдасу (полемика), публицистік идеялар жүйесі, нақты ой, факті, деректік негізге құрылған өмір көрінісін оқырманға жеткізу жолдары қарастырылады. Аудиториямен белгілі бір тақырып арқылы жүздесу, авторлық «Мен» және т.б. журналистік ізденістердің түрлерін жетілдіруге үйрету басты бағыт алады. 3.2. Осы курстың мақсаты: «Публицистік шығармашылық шеберханасы» пәнін студенттерге оқытудағы негізгі мақсат: - Қазіргі ақпараттық кеңістікте қалыптасқан тенденцияларға баға беріп, теориялық жағынан байыптама жасау; - Қалыптасқан жанрлар жүйесінің өзіндік заңдылықтарын зерделеу; - Жекелеген жанрлардың өзіне тән эволюциясы мен ерекшеліктерін ажырата білу; - Әр жанрдың атқарар міндетін теория және практика жүзінде ұғыну; - Дәстүрлі жанрлар модельдерін толысу, даму процесінде көрсету; - Баспа өнімдерін рецензиялау және жарнамалау ісіне теория және практикалық істе үйрету. - Журналистердің кәсіби шеберлігін арттырып, өзіндік творчестволық шыңдалуға жеткізу. 3.3. Курстың негізгі міндеттері: Студенттердің мазмұндық жеке жазу стилі мен ойлау қабілеттілігін жоғары дәрежеге жеткізіп, творчестволық даму үрдісін жетілдіруге бағыттау; Бүгінгі таңдағы жаңа методологиялық ізденістерге толы журналистика саласын қазіргі кезеңге сай шебер журналистермен толықтыруға бірден-бір үлес қосу. Сол мақсатта қазіргі қоғамдағы шебер журналистердің жазу ерекшеліктері үңіле отырып, олардың шығармашылық даралық әдісі мен шеберлігін арттыру формаларына назар аудару; Студенттерді қазіргі қазақ журналистерінің ғылым, өнер, әдебиет, экономика тақырыптарына жазған мақалаларын жинақтап, талдап, стиль даралығы тұрғысынан бағалау. Әсіресе сараптамалық тұрғыда жазылған мақалаларға ерекше көңіл бөлу; Саяси тақырыптарға жазылған мақаларларға сараптама жасау; Журналистік шығармашылықтың проблемалық-тақырыптық ерекшеліктерін анықтау. 3.4. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: • өз ойын жазбаша және ауызша бірдей жеткізе білуге дағдыланады; • қазіргі әлем тенденцияларына интеграциялық және дезинтефациялық процестерге баға беруді үйренеді; • осы пән бойынша ғылыми терминология көздері мен тарихи құжаттарды еркін пайдалануды үйренеді; • зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады; • кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді. 3.5. Курстың пререквизиттері Журналистикаға кіріспе,Тележурналистика, Қазақ журналистикасының тарихы. 3.6. Курстың постреквизиті: Баспасөздегі әдеби сын, Журналист психологиясы мен социологиясы, журналистік шеберлік 1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит | |1 |2 |3 | |Тәжірибелік сабақтар | |Көрнекті журналист, қаламгерлердің |2 |1,2,9. | |шығармашылық жолға келуі | | | |Қаламгердің шығармашылыққа келуіне әсер | | | |ететін нәрселер, қазақтың белгілі ақын | | | |жазушыларының шығармашылыққа келудегі | | | |тұлғалардың әсері, олардың алғашқы | | | |жетістіктерге жету,талант тұғырына көтерілу | | | |жолы. Аға ұрпақ тәжірибесіндегі шығармашылық| | | |өнеге.Шығармашылықтағы дарын мен шабыт | | | |мәселелері. | | | |Журналист шеберлігіне қойылатын талаптар мен |1 |1, 2, 14, 15. | |міндеттер | | | |Журналист қызметіндегі шығармашылық | | | |әрекеттер. Журналистикадағы шеберлік туралы | | | |ой. Бүгінгі журналистикадағы маңызды | | | |міндеттер. Шығармашылық және нысандық | | | |ізденіс.Қазақ тіліндегі алғашқы газеттердегі | | | |басты ерекшелік. Тақырып таңдай білу. Дерек | | | |және шындық. Журналистік зерттеу. Тапқырлық | | | |шеберлігі. | | | |Әдеби сын мен көркем шығарма |2 |1, 2, 10, 11, 12, | |Әдебиет сыншыларының халықаралық ұйымы. Сынға| |13, 14, 15. | |қойылар талап. С.Әшімбаев, М.Қаратаевтардың | | | |сын туралы ойлары. Сындағы тіл мәдениеті. | | | |Әдеби басылымдар және көркем әдебиет |2 |1, 2, 10, 11, 12, | |мәселелері. | |13, 14, 15. | |Қазақ басылымдары ішіндегі әдебиет, өнер, | | | |мәдениет, тіл мәселелері. «Қазақ әдебиеті» | | | |газетінің әр жылдардағы тұрақты айдарларында | | | |жарық көрген шығармалардың мазмұны мен айтар| | | |ойы. «Жұлдыз» журналының әдебиет пен | | | |мәдениетке қосқан үлесі, қазақ жазушыларының | | | |шығармашылық дәрежесінің өсуіне, ұлттық әдеби| | | |тілдің өркендеуіндегі рөлі. «Жалын» | | | |журналындағы классик жазушылардың | | | |шығармашылығы. Өткен ғасыр мен бүгінгі әдеби | | | |басылымдардағы дәстүр мен жаңашылдық. | | | |Тақырып – көркем туынды идеясының жалпы |2 |2, 3, 4, 11, 14. | |көрінісі. | | | |Жазушының тақырып таңдай білуі.Әдебиет | | | |компоненттерінің ішінде тақырып мәселесінің | | | |рөлі. Әдебиеттегі шоқтығы биік | | | |тақырыптар.Қазіргі тарихи тақырыпта қалам | | | |тербеп жүрген жазушылар. Қаламгерлердің | | | |ұтымды тақырыпқа бару шеберлігі. Көркем | | | |шығарма мен тақырыптың өзара байланысы. | | | | Әзілхан Нұршайықовтың публицистикалық |1 |12,3,4,10,14,15. | |шығармашылығы | | | |Жазушының публицистиканы қалыптастыруға | | | |тигізген әсері. Шығармаларының тіл өрнегі мен| | | |журналистік құнды еңбектері. Жазушылық өнерге| | | |келуі. Жазушының алғашқы прозалық | | | |шығармалары.Журналистің әскери тақырыпта | | | |жазылған шығармалары. | | | |Сапар Байжановтың редакторлық шеберлігі |1 |2,3,4,9,7,15. | |Қазақ журналистикасының өркендеп дамуына | | | |қосқан үлесі. Шығармашылық мұрасы. «Лениншіл | | | |жас», «Мәдениет және тұрмыс», «Социалистік | | | |Қазақстан», «Жетісу», «Қазақ әдебиеті» | | | |басылымдарындағы публицистикалық еңбектері. | | | |Редакторлық-басшылық қызметі. | | | |Камал Смайыловтың публицистикалық шеберлігі |1 |1,2,3,10,14,15. | |Толғамды ой, идеялары. «Ақиқат», «Парасат» | | | |журналдарындағы редакторлық қызметі. Қазақ | | | |телевизиясының дамуына қосқан үлесі. | | | |Қаламгердің публицистикасындағы жанрлық | | | |ерекшелік. Семей ядролық палигоны зардабын, | | | |Қызылордадағы Байқоңыр мен Аралдың | | | |экологиялық жағдайын жазуы. Эпистолярлық | | | |жанрдағы шеберлігі. | | | |Шерхан Мұртазаның редакторлық, басшылық |1 |2, 5, 8, 9, 13, 14, | |қызметі | |15. | |Журналистік еңбегі. Әр жылдарда мерзімді | | | |басылымдардағы қызметі. «Қазастан» | | | |телерадиокомпаниясындағы басшылық қызметі. | | | |Сейдахмет Бердіқұловтың спорт |1 | | |журналистикасындағы қолтаңбасы | | | |«Лениншіл жас» газетіндегі редакторлық | | | |қызметі. Қазақ журналистикасының дамуына | | | |қосқан үлесі. Қазақ спорт | | | |журналистикасындағы «Бердіқұлов мектебі». | | | |Олжас Сүлейменов публицистикасындағы |1 | | |азаматтық болмысы | | | |Публицистикалық шығармалары. Ақындық | | | |азаматтық болмысы. | | | |Оралхан Бөкеев шығармаларының көркемдік |1 | | |деңгейі | | | |Публицистикадығы сүрлеу-соқпағы. Мерзімді | | | |басылымдардағы журналистік, редакторлық | | | |қызметтері. Жазушы прозасы мен | | | |драматургиясындағы қоғамның өзекті | | | |мәселелері. Жазушы шығармашылығындағы стиль | | | |ерекшелігі. | | | |Сағат Әшімбаев – публицист, сыншы |1 | | |Қазақ әдеби коркем сынына қосқан үлесі. | | | |Публицистикалық шығармалары мен сын | | | |мақалалары. Қазақ журналистикасындағы өзіндік| | | |қолтаңбасы. | | | |Сауытбек Абдрахмановп публицистикасының сырлы|1 | | |сипаты | | | |Журналистикадағы өзіндік сүрлеуі. | | | |Публицистикалық мақалаларындағы қоғам | | | |келбеті. Сыни рецензиялары. Кино, театр, | | | |әдебиет хақындағы сұхбаттары. Публицистің | | | |шығармашылығындағы стиль ерекшелігі. | | | |Жанболат Аупбаевтың журналистік шеберлігі |1 | | |Публицистикалық мақалаларының тақырыптық, | | | |стильдік ерекшелігі. Редакторлық қызметі. | | | |Публицистикалық мақалаларындағы стиль | | | |ерекшелігі. | | | |Әр журналист, қаламгердің шығармашылыққа келу|2 |1,3,2 | |жолындағы ерекшеліктері | | | |Қоғамдық мәселелерді айқындаудағы журналистік|1 |1,2 | |көзқарас | | | |Қаламгер шығармашылығы мен шеберлігінің әдеби|2 |1,3,4 | |сынға әсері | | | |«Қазақ әдебиеті» газетінің әдеби |1 |1,3,2 | |жарияланымдары мен тұрақты айдарлары | | | |Көркем шығарма мен тақырыптың өзара байланысы|2 |1,3,4 | |Ә.Нұршайықовтың күнделік,хаттарының тәрбиелік|1 |8.1.4. | |мәні | | | |С.Байжановтың «Лениншіл жас» газетіндегі |1 |1,2,3,4,5,6,7,8 | |журналистік қызметі | | | |К.Смайыловтың «Оянған ойлар» еңбегіндегі |2 |1,2,3 | |тарих, мәдениет және ана тілі мәселелерінің | | | |ұлттық сана-сезімге әсері | | | |Ш.Мұртазаның «Қазақстан» телерадио |2 |1,2,3,4 | |компаниясындағы басшылық қызметі | | | |Сейдахмет Бердіқұловтың спорт тақырыбындағы |2 | | |өзіндік қолтаңбасы | | | |1960ж. О.Сүлейменов шығармаларының негізгі |2 | | |тақырыбы | | | |О.Бөкеев публицистикасының бастаулары |2 | | |С.Әшімбаевтың алғашқы публицистикалық |2 | | |мақалалары | | | |С.Абдрахмановтың алғаш қалам тартқан жанры |2 | | |Ж.Аупбаевтың журналистикаға келу жолдары |2 | | |Барлығы: |45 | | ГЛОССАРИЙ Анафора (гр. биікке шығару) – айшықтаудың (фигураның) үлгісі ретінде көрсетілген шумақтың немесе өлең жолдарының басында үндесе, үйлесе қиысатын бірыңғай бастамалар. Антитеза (шендестіру) – екі затты не құбылысты шендестіру арқылы басқа бір құбылыстың, ұғымның, нәрсенің суреті, сыр-сипаты, кескін-кейпі аңғарылады. Антоним (қайшы сөздер) (гр.қарсы, атау) – біріне-бірі қайшы қарама- қарсы мағыналы сөздер. Ассонанс (лат. үйлесім) - өлең сөзде дауысты дыбыстардың үндесе қайталануы. Әдеби қаһарман - әдебиеттің идеялық-эстетикалық роліне сай бейнеленетін тұлға. Әдеби процесс – бұл белгілі бір дәуірде, сонымен қатар, ұлттар мен елдердің, аймақтардың, әлемнің күллі тарихи кезеңдерінде өмір сүріп келе жатқан әдебиеттің тарихи заңды қозғалысы. Әдеби характер (гр. мінез, ерекшелік) – кейіпкердің мінез бітімі, адамның бойына психологиясына, қимыл әрекеттеріне тән сан түрлі қасиеттердің бірігіп, біте қайнаған тұтастығын танытатын мінез-құлық өзгешелігі. Әлеуметтік лирика – лирикалық жанрдың тақырыптың мазмұнына қарай бөліп қаралатын, өқоғамдық өмірге қатысты маңызды мәселелерді қозғайтын ақынның заманға, халыөтың бүгінгі тағдырына көзқарасын білдіретін үлкен саласы. Градация (лат. біртіндеп көтеру) – дамыту – алдыңғы сөзден соңғы сөзді, алдыңғы ойдан соңғы асыра асқақтата түсу. Жанр - әдеби шығармалардың жеке түрлері, көркем әдебиеттің салалары. Идея - әдебиет шығармасында өмірдегі жәй жағдайлар, адам тағдыры баяндалғанда, суреттелгенде жазушының сөз болып отырған мәселелерге қатынасы, көзқарасы да аңғырылады. Кейіптеу – жансыз нәрселерді адам кейіпіне келтіріп немесе қалайда жан бітіргендей етіп суреттейтін көркемдік тәсіл. Композиция - әдеби шығарманың құрылысы, оның үлкен кішілі бөлім бөлшектерінің бір-бірімен қисынды түрде қиюластырылып, әр түрлі тәсілмен байланыстырылған тұтастық бірлігі. Қара өлең ұйқасы – төрттармақтың бірінші, екінші және төртіншісі бірыңғай ұйқасады. Лирикалық кейіпкер – поэзиялық шығармалардан көрінетін адамның тұлға бейнесі. Лирика – көркем әдебиеттің негізгі саласының, жанрының бірі, ерекшелігі – адамның көңіл – күйін, сезім дүниесін тікелей бейнелеп көрсетеді. Лирикалық қаһарман – ақын бейнесінің оның шығармаларынан жинақталған тұтас тұлға ретінде көрінуі. Метафора (гр. ауыстырып қою) – екі нәрсені, құбылысты салыстыру және жанастырып жақындату негізінде астарлы тың мағына беретін бейнелі сөз. Параллелизм (гр.қатарлас) – екі нәрсені қатарластыра, жанастыра алып бейнелеу тәсілі. Пейзаж (франц. ел, жер) - әдеби шығармадағы табиғаттың әсем көрінісі, көркем бейнесі. Портрет (франц. бейнеленген) - әдеби кейіпкердің сырт көрінісін, кескін-кейпін, бой-тұлғасын суреттеу. Прототип (гр. түп, төркін бейне) – кейіпкердің бейнесін жасауға тірек, негіз болатын өмірде болған адам. Символ - әдебиетте ойды астарлап, басқан нәрсені суреттеу арқылы жасалатын нақтылы сипаты бар балама бейне. Стиль – жазушының өмір шындығын танып-білу, сезіну қабілетін, бейнелеу шеберлігін, өзіндік суреткерлік тұлға бітімін танытатын даралық өзгешелігі, жазу мәнері, қолтаңбасы. Сюжет (франц. зат) - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Тақырып - әдеби шығармада сөз болатын басты мәселе, шығарма мазмұнының негізгі арқауы, айтылатын жай жағдайлардың бағыт-бағдар. Экспозиция (лат. түсіндіру) – көркем шығармада оқиға дамып өрістейтін орынды, ортаны, ол оқиғаға қатысатын кейіпкерлерді сипаттап, алғаш оқушыға таныстыру. Эпитет – заттың не құбылыстың айырықша белгісін, қасиетін білдіретін бейнелі сөз. Эпифора - өлең тармақтарының соңында бір сөздің не сөз тіркесінің бірнеше қайталанып келуі. 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ (СӨЖ) 1. Қазақ журналистерінің шығармашылыққа келу жолдары 2. Бүгінгі жастар поэзиясындағы жаңашылдық және БАҚ 3. Қазақ баспасқзінде тәуелсіздік пен демократия мәселелерінің жазылуы 4. Бүгінгі жас журналистердің шығармашылық ерекшеліктері 5. Қазақ әдеби сыны және баспасөз 6. Бүгінгі және кешегі әдеби басылымдардың жанрлық ерекшеліктері 7. Журналист шеберлігі және оқырман 8. Бүгінгі жаһандану дәуіріндегі БАҚ-тың рөлі 9. Қазақ журналистерінің шеберлік мектебінің қалыптасуына негіз болған басты критерилер 10. Журналистік зерттеу мен сараптама жүргізу тәсілдері 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Семинар сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |Көрнекті журналист, |Әр журналист, |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Ауызша | |қаламгерлердің |қаламгердің |Мерзімді |конспект жасау, | | |шығармашылық жолға |шығармашылыққа келу |баспасөз |интернет | | |келуі |жолындағы |материалдары |ресурстарды | | | |ерекшеліктері | |пайдалану | | |Журналист |Қоғамдық мәселелерді |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |шеберлігіне |айқындаудағы |Мерзімді |конспект жасау, | | |қойылатын талаптар |журналистік көзқарас |баспасөз |интернет | | |мен міндеттер | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Әдеби сын мен көркем|Қаламгер шығармашылығы|Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |шығарма |мен шеберлігінің әдеби|Мерзімді |конспект жасау, | | | |сынға әсері |баспасөз |интернет | | | | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Әдеби басылымдар |«Қазақ әдебиеті» |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | |және көркем әдебиет |газетінің әдеби |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | |мәселелері |жарияланымдары мен |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | |тұрақты айдарлары |материалдары | | | |Тақырып – көркем |Көркем шығарма мен |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |туынды идеясының |тақырыптың өзара |Мерзімді |конспект жасау, | | |жалпы көрінісі |байланысы |баспасөз |интернет | | | | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | | Әзілхан |Ә.Нұршайықовтың |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |Нұршайықовтың |күнделік,хаттарының |Мерзімді |материалдары-мен| | |публицистикалық |тәрбиелік мәні |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |шығармашылығы | |материалдары | | | |Сапар Байжановтың |С.Байжановтың |Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына| | |редакторлық |«Лениншіл жас» |Мерзімді |жауап беру | | |шеберлігі |газетіндегі |баспасөз | | | | |журналистік қызметі |материалдары | | | | Камал Смайыловтың |К.Смайыловтың «Оянған |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | |публицистикалық |ойлар» еңбегіндегі |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | |шеберлігі |тарих, мәдениет және |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | |ана тілі мәселелерінің|материалдары | | | | |ұлттық сана-сезімге | | | | | |әсері | | | | | Шерхан Мұртазаның |Ш.Мұртазаның |Дәріс тезисі, |Мақала жазу |Жазбаша, | |редакторлық, |«Қазақстан» телерадио |Мерзімді | |ауызша | |басшылық қызметі |компаниясындағы |баспасөз | | | | |басшылық қызметі |материалдары | | | |Сейдахмет |Сейдахмет |Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс | | |Бердіқұловтың спорт |Бердіқұловтың спорт |Мерзімді | | | |журналистикасындағы |тақырыбындағы өзіндік |баспасөз | | | |қолтаңбасы |қолтаңбасы |материалдары | | | |Олжас Сүлейменов |1960ж. О.Сүлейменов |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |публицистикасындағы |шығармаларының негізгі|Мерзімді |конспект жасау, | | |азаматтық болмысы |тақырыбы |баспасөз |интернет | | | | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Оралхан Бөкеев |О.Бөкеев |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |шығармаларының |публицистикасының |Мерзімді |конспект жасау, | | |көркемдік деңгейі |бастаулары |баспасөз |интернет | | | | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Сағат Әшімбаев – |С.Әшімбаевтың алғашқы |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |публицист, сыншы |публицистикалық |Мерзімді |конспект жасау, | | | |мақалалары |баспасөз |интернет | | | | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Сауытбек Абдрахманов|С.Абдрахмановтың алғаш|Дәріс тезисі, |Оқулықтардан | | |публицистикасының |қалам тартқан жанры |Мерзімді |конспект жасау, | | |сырлы сипаты | |баспасөз | | | | | |материалдары | | | |Жанболат Аупбаевтың |Ж.Аупбаевтың |Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына| | |журналистік |журналистикаға келу |Мерзімді |жауап беру | | |шеберлігі |жолдары |баспасөз | | | | | |материалдары | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. Амандосов Т. |2 |8 |12,5% | |Публицистика – дәуір | | | | |үні. – Алматы: | | | | |Қазақстан, 1974. | | | | |2. Бекхожин Қ. Қазақ |3 |8 |18,75% | |баспасөзінің даму | | | | |жолдары. – Алматы: | | | | |Қазмембас. 1964. | | | | |3. Основы журналисткого|2 |8 |50% | |мастерства. – Москва, | | | | |Высш. Школа, 1989. | | | | |4. Бекхожин Қ. Қазақ |2 |8 |12,5% | |баспасөзі тарихының | | | | |очерктері. | | | | |5. Нұртазин Т. Шеберлік|2 |8 |12,5% | |туралы ойлар. – Алматы:| | | | |Жазушы, 1968. | | | | |6. Жақып Б.Ө. Қазақ |2 |8 |25% | |публицистикасының | | | | |қалыптасу, даму | | | | |жолдары. – Алматы: | | | | |Білім, 2004 | | | | |7. Қабдолов З. Сөз |4 |8 |100% | |өнері. – Алматы: | | | | |Жазушы, 1976 | | | | |8. Аграновский А. Уроки|1 | |25% | |мастерства. – Москва, | | | | |1991. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.2. Амандосов Т. Публицистика – дәуір үні. – Алматы: Қазақстан, 1974. 8.1.3. Бекхожин Қ. Қазақ баспасөзінің даму жолдары. – Алматы: Қазмембас. 1964. 8.1.4. Нұршайықов Ә. Таңдамалы шығармаларының он томдығы. Т.2.-Алматы: Қазығұрт,-2005.225б. 8.1.5. Елеукенов Ш.Р. Замандас парасаты. – Алматы: Жазушы, 1977. 8.1.6. Қабдолов З. Сөз өнері. – Алматы: Жазушы, 1976 8.1.7. Жақып Б.Ө. Қазақ публицистикасының қалыптасу, даму жолдары. – Алматы: Білім, 2004 8.1.8. Майтанов Б. Суреттеу және мінездеу. – Алматы: Қазақ университеті, 1991. 8.1.9. Бекжігіт С. Камал Смайылов – публицист. – Алматы: Қазақ университеті, 1999. филол.ғыл.канд. дәрежесін алу үшін дайындалған дисс. авторефераты. 8.1.10. Жұмалиев Қ. Әдебиеттер теориясы. – Алматы: Мектеп, 1969. 8.1.11. Смайылов К. Үш томдық шығармалар жинағы. Т.3. – Алматы,98б 8.1.12. Майтанов Б. Көркемдік нәрі. Романдағы психологизм арналары. – Алматы: Жазушы, 1983. 46-47 бб. 8.1.13. Серғалиев М. Сөз сарасы. – Алматы, 1989. – 134 б. 8.1.14. Сүлейменов О. АЗ и Я.-Алматы,-1975. 161б. 8.1. 15. Бөкей О. Екі томдық таңдамалы шығармалар.-Алматы: Жазушы.1994 8.1.16. Әшімбаев С. Парасатқа құштарлық. Алматы: Жазушы.-1985.19б. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Байтұрсынов А. Ақ жол. Өлеңдер мен тәржімелер, публицистикалық мақалалар және әдеби зерттеу. – Алматы: Жалын, 1991. 8.2.3. Қожакеев Т. Көксеңгірлер. – Алматы, 1992. 8.2.4. Жақып Б.Ө. М.Әуезов – публицист. – Алматы: Ана тілі, 1997. 8.2.5. Шәріпов А.С. Қожанұлы - әдебиетші. – Алматы: Ердәулет Қазақстан, 1994. 8.2.6. Абдрахманов С. Елдік сыны.Алматы: Қазығұрт,-2003.183б. 8.2.7. Аупбаев Ж. Елім менің ертегі. Астана:Елорда,-2003. 150б. 8.2.8. Нұршайықов Ә. Мен журналиспін.-Алматы:Қазақстан.-1979,154б. 8.2.9. Нұрмаханов Х. Сөз бен шеберлік.-Алматы:Ғылым,-1987.130б. 8.2.10. Қаратаев М. Шеберлік шыңына.- Алматы: Қазмем.-1963.21б. 8.2.11. Елеукенов Ш. Замандас парасаты.-Алматы:Жазушы,-1973.151б. 8.2.12. Өмірге өкпесі жоқ адам.-Алматы: Жібек жолы,- 2000,33б. 8.2.13. Әшімбаев С. Шындыққа сүйіспеншілік.-Алматы:Жазушы.-1993. 8.2.14. Әбдірахманов С. Тәуелсіздік шежіресі.- Астана:Елорда.185 б. 12 ӨЗГЕРІСТЕРДІ ТІРКЕУ ПАРАҒЫ |Өзгерістің |Құжаттың |Өзгеріс |Хабарламаның |Өзгеріс енгізілді | |рет нөмірі |тарауы |түрі |нөмірі және | | | |пункті |(ауыстыру, |күні | | | | |жою, қосу) | | | | | | | |Күні |Аты-жөні, | | | | | | |қолы, | | | | | | |қызметі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz