Файл қосу
Пәннің мақсаты. Курстың пререквизиттері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ | |МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-8.1.77/02-2014 | |ПОӘК | | | |«Теориялық және қолдан- |№ 2 басылым | | |балы механика» пәнінің | | | |студенке арналған |«11» 09 2014 ж | | |бағдарламасы | | | ПӘНІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ҚОЛДАНБАЛЫ МЕХАНИКА» 5В072300 «Техникалық физика» мамандығына арналған ПӘНІНІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы:___________ « 02 » 09 2014 ж. Қ.Тлеубердин «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасының аға оқытушысы. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасы мәжілісінде қаралды. « 02 » 09 2014 ж., хаттама № 1 Кафедра меңгерушісі ___________ С. Токаев. 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды « 05 » 09 2014ж ., хаттама №1 Төрайымы ___________ С. Толеубекова. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды. « 11 » 09 2014ж., хаттама №1 Төрайым _______________ Г. Искакова 4 №1 баспа орнына енгізілген. Мазмұны |1 |Жалпы |4 | | |ережелер….......................................................| | | |...................... | | |2 |Пәннің (модульдің) мазмұны және сағаттарды |5 | | |бөлу....................... | | |3 |Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік |6 | | |ұсынымдар................... | | |4 |Курс |7 | | |форматы.........................................................| | | |............................ | | |5 |Курс саясаты |7 | | |................................................................| | | |............................ | | |6 |Бағаларды кою |8 | | |саясаты.........................................................| | | |.................. | | |7 |Әдебиеттер......................................................|10 | | |......................................... | | . .. 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Тлеубердин Қайрат Жұмашевич Кафедра «Машина жасау технологиясы және механика» Байланыс ақпараты – тел: 35-24-50, оқу ғимараты № 10, кабинет № 5 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 11 Кредит саны – 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Теориялық және қолданбалы механика -механикалық қозғалыстың және өзара әсерлесудің кез келген материялық денелер үшін ортақ болып келетін жалпы заңдарын зерттейді. Осыған байланысты мұнда күрделі құрылымды физикалық денелердің орнына олардың болжамды қарапайым моделдерінің механикалық қозғалыстары қарастырылады. Материалдық денелер моделдері үшін теориялық механикада материялық нүкте, материялық нүктелердің механикалық жүйесі, абсолют қатты дене алынады. Денелердің тыныштық күйі механикалық қозғалыстың дербес түрі болғандықтан теориялық механикада материялық денелер тепе-тендігі де қарастырылады. бөлімдері бойынша негізгі түсініктер,механизмдердің кинематикасы,материалдар кедергісі, беріктікке, қатаңдықа және орнықтылықа есептеу,берлістер олардың түрлері және қосылыстар,оларды есептеу ерекшеліктері . . 1.3 Пәннің мақсаты: Білім алушылардың «Теориялық және қолданбалы механика» жөніндегі білімдерін қалыптастыру, осы алған білімдерін болашақ маман алдағы еңбек тәжірибесінде қолдана білу. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеті: Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты: студенттерді «Теориялық және қолданбалы механика» толық курсын оқыған студенттер тәжірибелер мен бақылаулар нәтижелерін талдау үшін математикалық аппаратты қалай қолдану туралы толык мағлұмат алады. Студент алған білімін механиканың нақты есептерін шешуге жалпы заңдылықтар мен жаратылыстану ғьлымының принциптерін білуі қажет. Сонымен қоса, пәннің негізгі мақсаты студенттерді жоғарыда айтылғандарды (анықтамалар, заңдылықтар, есептерді шешу жолдары) меңгеру ғана емес, оларды қолдана білуге үйрету. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: «Теориялық және қолданбалы механика»толық курсын оқыған студенттер тәжірибелер мен бақылаулар нәтижелерін талдау үшін математикалық аппаратты қалай қолдану туралы толык мағлұмат алады. Түрлі механизмдердің және олардың жүйелерінің зерттеудің жалпы әдістерін жетілдіру және олардың жұмыс істеу қабілетін есептей білу керек. Студент алған білімін механиканың нақты есептерін шешуге жалпы заңдылықтар мен жаратылыстану ғьлымының принциптерін білуі қажет. 1.6 Курстың пререквизиттері: • Жоғарғы математика; • Физика; • Инженерлік графика. 1.7 Курстың постреквизиттері: • Көтеру - тасымалдау машиналары; • Автоматтау жобалау жүйесі; • Сандық әдістер. 2 ПӘННІҢ (МОДУЛЬДЫҢ) МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 2 кесте – Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |№ |Тақырыптың аталуы |ДС |ТС |ОБӨЖ |БӨЖ |Оқулықтар | | | | | | | |7.1.1,с14-50| |1 |Қатты дене статикасы.Статика |1 |1 |1 |3 |7.1.1,с | | |аксиомалары. | | | | |48-108 | | | | | | | |8.1.4,с | | | | | | | |18-50 | |2 |Нүкте және қатты дене киематикасы|1 |1 |1 |3 |7.1.1,с | | | | | | | |48-108 | | | | | | | |8.1.4,с | | | | | | | |18-50 | |3 |Нүкте динамикасы. |1 |1 |1 |3 |7.1.1,с | | | | | | | |293-300; | | | | | | | |7.1.4,с | | | | | | | |180-190; | |4 |Материалдар кедергісінің |1 |1 |1 |3 |7.1.1,с | | |міндеттері.Созылу және сығылу. | | | | |303-330; | | | | | | | |7.1.4,с | | | | | | | |225-238; | |5 |Ығысу және бұралу. |1 |1 |1 |3 |7.1.1,с | | | | | | | |545-565; | | | | | | | |8.1.4,с | | | | | | | |308-314; | |6 |Иілу және сығылу |1 |1 |1 |3 |7.1.1,с | | | | | | | |659-679; | | | | | | | |7.1.4,402-42| | | | | | | |2; | |7 |Машина және механизмдер туралы |1 |1 |1 |3 |7.1.4,с | | |негізгі түсініктер | | | | |321-332; | |8 |Қарапайым механизмдердің синтезі |1 |1 |1 |3 |7.1.4,с | | | | | | | |267-277; | |9 | Бөлшектерді және машиналарды |1 |1 |1 |3 |1.1,с | | |жобалауда қолданылатын | | | | |659-679; | | |материалдар. | | | | |7.1.4,402-42| | | | | | | |2 | |10 |Фрикциялық берлістер. |1 |1 |1 |3 | | | |Вариаторлар. | | | | |7.1.6, | | | | | | | |37-41; | |11 |Тісті берлістердің ілісу |1 |1 |1 |3 | | | |теориясы. Тісті берлістерді | | | | |7.1.6, | | |жобалау. | | | | |113-115; | |12 |Буынтықты берлістер. |1 |1 |1 |3 | | | |Оларды есептеу ерекшіліктері. | | | | |7.1.6, | | | | | | | |201-211; | |13 |Белдікті және шынжырлы берлістер.|1 |1 |1 |3 |7.1.6, | | | | | | | |214-230; | |14 |Біліктер мен өстер. |1 |1 |1 |3 |7.1.6, | | |Подшипниктер.Олардың | | | | |214-230; | | |түрлері.Муфталар. | | | | | | |15 |Қосылыстар.Олардың түрлері. |1 |1 |1 |3 |7.1.1,с14-50| | |Есептеу ерекшіліктері. | | | | |; | | |Барлығы |15 |15 |15 |45 |7.1.1,с | | | | | | | |48-108 | | | | | | | |7.1.4,с | | | | | | | |18-50 | 3 ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Пәнді меңгеру барысында тақырыптардың негізгі мазмұнына көңіл аудару керек. Ол үшін студенттің оқулықпен жұмысын жеңілдету мақсатында оқыту- әдістемелік кешені ұсынылады. Әрбір тақырыптың дәрісі соңында өзін-өзі тексеру сұрақтары бар. Оқулықты дұрыс таңдаудың үлкен мағынасы бар. Бірнеше оқулықты қатарынан пайдалану дұрыс емес. Ұсынылған әдебиеттердің ішіндегі біреуін негізгі әдебиет етіп таңдап алу керек. Басқа оқулықтарды егер де қажет тақырып жайында мағлұмат болмағанда немесе аз болған жағдайда пайдаланған жөн. Курсты пәннің бағдарламасына сәйкес тақырыптар легімен меңгерген мақұл. Оқулықпен жұмыс жасау барысында ұсынылған кешендегі мысалдар мен сараптамалар міндетті түрде болуы қажет. Тек осыдан кейін ғана өзін-өзі тексеру сұрақтарына жауап берілуі керек. Теориялық алған білімдерін студенттер практикалық есептерді шығарған кезде ғана меңгерілді деп есептеуге болады. КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Зертханалық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. БӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе зертханалық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде БӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОБӨЖ және БӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатынасу студенттің міндеті. Егер қандай да бір себеппен студент сабаққа қатынаса алмаса, ол қарастарылмаған материал үшін жауапты болады. Сабақ жүріп жатқан уақытта тәртіп бұзғаны үшін аудиториядан шығарылады немесе курс бойындағы бағасы «қанағаттанарлықсыз» деп жазаланады.Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, уақытында тапсырылуы керек. Уақытында орындалмаған жұмыстар, автоматты түрде төмен бағаланады.ралық сынақтың қортындысында сабаққа қатнасуы, студенттің уақытында өздік жұмыстарды орындауы, ауызша немесе жазба түрде сабақтарда жауап беруі, аралық бақылаудың өзінің нәтижесі ескеріледі. Көшіріп алу немесе плагиатқа (басқа студенттердің есептерін немесе дайын тапсырмаларды көшіру, пайдалану) жол берілмейді және сол үшін студент аудиториядан шығарылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Ұялы телефондарды сабақ уақытында өшіру қажет. 6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша студенттердің білімін бақылау келесі түрде жүзге асырылады: - ағымдағы бақылау (апта сайын жүргізіледі); - аралық бақылау (8 және 15 апталар); - қортынды бақылау академиалық мезгілдің соңында бір рет жүргізіледі Ағымдағы бақылау - бұл жүргізілген дәрістер, тәжірбелік, зерттханалық сабақтар және оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысы бойынша, студенттердің білімін жүйелі тексеру. Пәнді оқып үйрену кезіндестуденттердің ағымдағы білімін тексерудің келесі түрлері қарастырылған: - ауызша сұрақ; - жазбаша сұрақ; - құрамалы сұрақ; - тәжірбелік сабақтарда есепті шешу және қорғау; - зерттханалық жұмыстарды орындау және қорғау; - конспектілер мен рефераттарды дайындау; - ЕСЖ қорғау; - Тестілер. Студенттердің білімін аралық (рейтінгілік) бақылау 7-ші (Р1) және 14-ші (Р2) апталарда академиалық мезгілдің аралығында бекітілген график бойынша жүргізіледі. Пән бойынша баға қою100 %-тік шкаламен пайыздық мөлшермен жүргізіледі. Пән бойынша аралық аттестацияны жүргізген кезде, емтиханда (қортынды бақылауда) алған баллы және семестр бойынша жүргізілген бірінші және екінші рейтингтердің ағымдық үлгерімнің орта баллы ескеріледі. «Теориялық және қолданбалы механика» пәні бойынша ұпайлардың үлестірілуі 2-кесте |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1-7 апталарда дәрістер, тәжірбелік және |30 | | |зертханалық сабақтарға қатысу | | | |1 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |2 |Ауызша жауап беру |10 |ТС | |3 |Ауызша жауап беру |15 |ТС | |4 |Ауызша жауап беру |15 |ТС | |5 |Ауызша жауап беру |15 |ТС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ТС | |6 |Ауызша жауап беру |20 |ТС | | |Реферат |90 |БӨЖ | |7 |Межелік бақылау 1 |90 | | |1-7 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |8-15 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |8 |Ауызша жауап беру | | | |9 |Ауызша жауап беру |15 |ТС | |10 |Ауызша жауап беру |15 |ТС | |11 |Ауызша жауап беру |15 |ТС | |12 |Ауызша жауап беру |15 |ТС | |13 |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ТС | | |Ауызша жауап беру |15 |ТС | |14 | | | | | |Реферат |90 |БӨЖ | |15 |Межелік бақылау 1 |90 | | |8-15 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |Емтиханға арналған барлық ұпайлар |400 | | |Академиялық кезеңге арналған барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Жолдасбекеов Ө.А., Ахметов О. Теориялық механика. – Алматы, 2003 7.1.2 Тлеубердин Қ.Ж. Техникалық механика. – Семей,2012 7.1.3 Исолиевич Г.Б.Прикладная механика-М; 2012 7.2. Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Тарг С.М. Краткий курс теоретической механики. Учебник. - М.: Наука, 2010. 7.2.2 Аманжол М., Нұғыман. Теориялық механиканың негіздері. – Семей,2002 7.2.3 Тәжібаев С.Д. Қолданбалы механика, Алматы; «Білім» 1994
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz