Файл қосу

Көлік машиналарының долбар суреттері



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ                                                   |
|БІІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                            |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                            |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                 |
|   3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                |                       |
|                            |                    |                       |
|                            |                    |ПОӘК                   |
|                            |                    |042-33.1.38/01-2013    |
|ПОӘК                        |                    |                       |
|«Материалдарды өңдеу        |№1 Редакция         |                       |
|технологиясының практикумы» |09.2013             |                       |
|пәнінің оқытушыларына       |                    |                       |
|арналған бағдарлама         |                    |                       |





                       ПӘННІҢ ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                       «АКАДЕМИЯЛЫҚ СУРЕТ»


           5В010700 «Бейнелеу өнері және дизайн» мамандығы бойынша

                       1-2 курс студенттеріне арналған


                       ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
                       ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей
                                    2013


|ПОӘК 042 33.1.38/01-2013|№1 Редакция     03.09.2013|  9   Беттің 2-сі     |


                                  Алғы сөз
1 ЖЕТЕ ЗЕРТТЕЛГЕН
Құрастырған ____________ «___»___ 2013ж.  Рахметов Р.А.,
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедраның мәжілісінде
№ ____ хаттама «____» _____ 2013ж.
Кафедра меңгерушісі ______________ / М.С.Мырзаханов /
2.2 Педагогика факультетінің  Оқу – әдістемелік бюросының мәжілісінде
№ ____ хаттама «____» _____ 2013ж.
Төрайымы ___________ / Т.Ш.Ахметова /
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу – әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданды және
баспаға ұсынылды
№ ____ хаттама «____» _____ 2013ж.
ОӘК төрайымы________________ / Г.К.Искакова /

4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ

























|ПОӘК 042 33.1.38/01-2013|№1 Редакция    03.09.2013 | 9    Беттің 3-сі     |



                                   Мазмұны

1  Қолдану саласы
2  Нормативтік сілтеулер
3  Жалпы  ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны
5  Студенттердің өздік жұмыс тақырыптары
6  Пәннің оқу – әдістемелік картасы
7  Оқу – әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Қосымша әдебиеттер
































|ПОӘК 042 33.1.38/01-2013|№1 Редакция     03.09.2013 |      9   Беттің 4-сі|

1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

«5В010700» «Бейнелеу өнері және дизайн» мамандығына арналған «АКАДЕМИЯЛЫҚ
СУРЕТ»

»  пәні  бойынша  оқу  –  әдістемелік  комплексіне  енетін  оқытушының   пән
бағдарламасы

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕУЛЕР
Пәннің  оқытушыларға  арналған  осы  бағдарламасы  «Сәндік  қолданбалы  өнер
негіздері»  пәнінің  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін  келесі   құжаттар
талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады:
 - Мемлекеттік жалпыға міндетті  білім  стандарты  «05В010700»  -  «бейнелеу
   өнері және дизайн» мамандығы бойынша №349 08 тамыз  2011  жылы  Қазақстан
   Республикасы білім және ғылым Министрі бұйрықпен бекіткен және қолданысқа
   енгізген;

 - «5В010700» «Бейнелеу өнері және  дизайн»  мамандығы  бойынша  типтік  оқу
   жоспары;

 - УСТ 042- СМУ-5-2012 «Пәндердің оқу әдістемелік  кешендерін  жете  зерттеу
   және дайындаудың жалпы талаптары» университет стандарты

 - ҚП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу әдістемелік комплекстерінінің мазмұны мен
   құрылымы» құжатталған процедурасы.



 3 ЖАЛПЫ ЕРЖЕЛЕР
 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
 Бейнелеу өнері және дизайн мамандығына оқитын ЖОО-ның  студенттері  ағаштың
 қасиеттерін арнайы қиғаш пышақпен кесіп ою арқылы біледі. Жаңа заманға  сай
 материалдарды көркемдеп өңдеу тәсілдері арқылы оқып білу. Оқу тапсырмаларын
 үйге берілетін тапсырмаларға ұштастыра білуді меңгеру.  Ағаш  және  басқада
 материалдарды көркемдеп өңдеу өнерінің жалпы талаптарын игеру және шеберлік
 дағдыны жетілдіру.
















|ПОӘК 042 33.1.38/01-2013|№1 Редакция                |    9  Беттің 5-сі   |
|                        |03.09.2013                 |                     |

 3.2 Пәнді  оқудың мақсаты
 Сәндік қолданбалы өнер негіздері пәнін оқудың басты мақсаты – студент алған
 білімін болашақ жұмыста,  яғни,  орта  мектепте  біліктілікпен  іске  асыра
 білуінде. Жоғары оқу орнының оқу  бағдарламасының  талаптары  мен  міндетті
 компоненттерін терең біліп және тәжірибе сабақтарында  кәсіби  –шеберлікпен
 игеру міндеттерін  бұлжытпай  орындау.  Студент  өз  білімін  осы  саладағы
 инновациялық жаңалықтармен жетілдіру және ғылыми  ізденістер  жасап  көркем
 білімін шыңдау болып табылады.
 3.3 Пәнді оқып білудің негізгі міндеті
 Осы мамандық бойынша оқитын студенттер  табиғат  сыйы-ағашты  көркем  өңдеп
 орнымен пайдалануды біледі. Жаңа заманға сай материалдардың  ерекшеліктерін
 танып  біледі.  Оқу  тапсырмаларымен  үй  тапсырмаларын  ұштастыра   отырып
 тәжірибелерін нығайтады.
 3.4 Оқытудың нәтижесі
Сәндік қолданбалы өнер негіздері пәндерін оқу процесінде білім алушы және
білім беруші ұстаздың арасында сенімшілік қатынас орнығуы, көздеген
мақсатқа жеткізеді. Курстың соңында әртүрлі материалдарды өңдеуді үйренуші
мол тәжірибе жинақтап, өздерінің кәсіби шеберлігін жетілдіреді, ғылыми –
зерттеу, оқу – әдістемелік талаптарын  меңгеру нәтижесіне жетеді.
Пәнді оқу нәтижесінде студент:
 - Ағашты  және  басқада  материалдарды  көркемдеп  өңдеуді  меңгереді  және
   олардың қыр-сырымен танысады.

3.5 Курс пререквизиттері:
Педагогикалық мамандыққа кіріспе, Сызу және сызба геометрия
3.6 Курстың постреквизиттері:  Кәсіптік  оқыту  әдістемесі,  Диплом  жұмысын
жазу қорғау.
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме:



   |Курс |Семестр  |Кредиттер|Тәжірибелік|ОБӨЖ    |СӨЖ      |Барлығы |Қорытынды   |
|     |         |         |сабақтар   |Сағат   |сағат    |сағат   |бақылау     |
|     |         |         |           |        |         |        |формасы     |
|1    |2        |2        |30         |15      |45       |90      |Емтихан     |
|                                                                             |
|                                                                             |
|                                                                             |
|                                                                             |
|                                                                             |
|ПОӘК 042 33.1.38/01-2013 |№1 Редакция      03.09.2013   |9  Беттің 6-сі      |

 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ
|Тапсырма |Тапсырма мазмұны                          |Орындалу   |Тапсыру    |
|№        |                                          |көлемі     |графигі    |
|         |1 семестр                                 |           |           |
|1        |Жапырақ, шыбықтар, бұталар, долбарлар     |А4 форматы |2          |
|         |суретері                                  |–3 жұмыс   |           |
|2        |Жеміс жидектер долбарлары                 |А4 форматы |2          |
|         |                                          |–3 жұмыс   |           |
|3        |Үй тұрмысында қолданылатын заттардың      |А4 форматы |2          |
|         |конструкциялық суреті /шкаф, құмыра,банка |–3 жұмыс   |           |
|         |вазалар/                                  |           |           |
|4        |Ағаш өңдеуге арналған құралдар долбарлары |А4 форматы |2          |
|         |                                          |–3 жұмыс   |           |
|5        |Әр түрлі формадаға заттардан құралған     |А4 форматы |2          |
|         |натюрморт долбарлары                      |–3 жұмыс   |           |
|6        |Киімдегі адам фигурасының долбарлары      |А4 форматы |2          |
|         |                                          |–3 жұмыс   |           |
|7        |Әр түрлі формадағы заттардан жеміс        |А4 форматы |2          |
|         |жидектерден құралған натюрморт            |–3 жұмыс   |           |
|8        |Адам тұлғасының долбарлары.               |А4 форматы |2          |
|         |                                          |–3 жұмыс   |           |
|9        |Адам басының долбарлары.                  |А4 форматы |2          |
|         |                                          |–3 жұмыс   |           |
|10       |Көлік машиналарының долбар суреттері.     |А4 форматы |2          |
|         |                                          |–3 жұмыс   |           |
|11       |Адам басы бөліктерінің долбарлары (бас,   |А4 форматы |2          |
|         |көз, құлақ, мұрын, ерін).                 |–2 жұмыс   |           |
|12       |Интерьер суреттемелері.                   |А3 форматы |2          |
|         |                                          |- 2 жұмыс  |           |
|13       |Әр түрлі жастағы адам басының портреттік  |А4 форматы |2          |
|         |долбарлары.                               |– 3 жұмыс  |           |
|3        |Еңбек үстіндегі  адам фигурасының долбар  |А4 форматы |2          |
|         |суреттері.                                |–3 жұмыс   |           |
|4        |Аңдар және үй жануарлары мен құстарының   |А4 форматы |4          |
|         |долбар суреттері.                         |–4 жұмыс   |           |








5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР
 СОӨЖ   және   СӨЖ   тақырыптары   тәжірибелік   сабақтардың   тақырыптарына
 сәйкестірілген, аудиторияда басталған жұмыстың жалғасы және  аяқтау  кезеңі
 болып саналады.




 |ПОӘК 042 33.1.38/01-2013|№1 Редакция               |  9  Беттің 7-сі      |
|                        |03.09.2013                |                      |

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

|Тақырып              |Көрнекі құралдар, |Өздік оқуға       |Бақылау формасы   |
|                     |ОТҚ,              |арналған сұрақтар |                  |
|                     |Плакаттар,        |                  |                  |
|                     |Стенділер         |                  |                  |
|Тәжірибелік сабақтар |                  |                  |                  |
|1                    |2                 |3                 |4                 |
|№ 1 тақырып  Адам бас|Иллюстрациялар,   |Адам бас сүйегінің|Аралық бақылау    |
|сүйегінің үш түрлі   |гипс модельдер,   |үш түрлі көрінісін|                  |
|көрінісін бейнелеу.  |қатпарлы бұл,     |бейнелеу?         |                  |
|А) бас сүйектің      |электр шырақ      |                  |                  |
|алдынан қараған      |                  |                  |                  |
|суреті.              |                  |                  |                  |
|Б) бас сүйектің      |                  |                  |                  |
|жанынан қарағандағы  |                  |                  |                  |
|суреті.              |                  |                  |                  |
|В) бас сүйектің      |                  |                  |                  |
|қырынан қарағандағы  |                  |                  |                  |
|суреті.              |                  |                  |                  |




|№ 2 тақырып        |Гипс бас /Экорше/,   | Гипстен жасалған |Аралық бақылау    |
|Гипстен жасалған   |қатпарлы бұл, электр |адам басының      |межелік бақылау   |
|адам басының суреті|шырақ                |суреті?           |                  |
|/Экорше/.          |                     |                  |                  |
|А) гипс басты қағаз|                     |                  |                  |
|жазықтығында       |                     |                  |                  |
|үйлестіру.         |                     |                  |                  |
|Б) қойылымның      |                     |                  |                  |
|конструкциялық     |                     |                  |                  |
|негізін салу.      |                     |                  |                  |
|В) жарық пен       |                     |Гипстен жасалған  |                  |
|көлеңке арқылы     |Гипс бас /Давид/,    |анық та айқын     |Аралық бақылау    |
|форманы анықтау.   |қатпарлы бұл, электр |портреттік        |Қорытынды бақылау |
|Г) жұмысты         |шырақ                |мінездемесі       |                  |
|қорытындылау,      |                     |байқалатын бастың |                  |
|қойылымның бенелік |                     |суреті /Давид,    |                  |
|шешімін табу.      |                     |Сократ/.          |                  |
|№ 3 тақырып        |                     |                  |                  |
|Гипстен жасалған   |                     |                  |                  |
|анық та айқын      |                     |                  |                  |
|портреттік         |                     |                  |                  |
|мінездемесі        |                     |                  |                  |
|байқалатын бастың  |                     |                  |                  |
|суреті /Давид,     |                     |                  |Аралық бақылау    |
|Сократ/.           |                     |                  |Қорытынды бақылау |
|А) гипс бастың     |                     |                  |                  |
|композициясын қағаз|Гипс бас суреті,     |Гипс бастың       |                  |
|бетінде жобалау.   |қатпарлы бұл, электр |суреті.           |                  |
|Б) гипс бастың     |шырақ, иллюстрациялар|                  |                  |
|конструкциялық     |                     |                  |                  |
|құрылысын салу,    |                     |                  |                  |
|бастапқы           |                     |                  |                  |
|көлеңкелерді       |                     |                  |                  |
|түсіру.            |                     |                  |                  |
|В) бастың формасын |                     |                  |                  |
|жарық пен          |Натуршы, қатпарлы    |Портрет қойылымы. |                  |
|көлеңкелер арқылы  |бұл, шырақ, оқу      |                  |                  |
|беру.              |жұмыстары            |                  |                  |
|Г) қойылымның      |                     |                  |Аралық бақылау    |
|кеңістіктегі қалпын|                     |                  |Қорытынды бақылау |
|біртұтастыққа      |                     |                  |                  |
|келтіру,           |                     |                  |                  |
|материалдығын беру |                     |Қойылымның        |                  |
|№ 4 тақырып  Гипс  |                     |/нұсқаның/ беліне |                  |
|бастың суреті.     |Натуршы, қатпарлы    |дейінгі көрінісі  |                  |
|А) гипс бастың     |бұл, шырақ           |                  |                  |
|композициялық      |                     |                  |                  |
|жобасын салу.      |                     |                  |                  |
|Б) қойылымның      |                     |                  |                  |
|конструкциялық     |                     |                  |                  |
|құрылысын анықтау. |                     |                  |                  |
|В) форманың жарық  |                     |                  |                  |
|пен көлеңкесін     |                     |Адам бейнесі      |                  |
|көрсету.           |                     |қолымен.          |Аралық бақылау    |
|Г) форманы         |Натуршы, қатпарлы    |                  |Қорытынды бақылау |
|айқындап,          |бұл, шырақ, оқу      |                  |                  |
|детальдарын        |суреттері, эпидиаскоп|                  |                  |
|анықтау.           |                     |                  |                  |
|Портрет қойылымы.  |                     |                  |                  |
|А) натура басының  |                     |                  |                  |
|композициясын      |                     |Әр түрлі қалыптағы|                  |
|формат бетте       |                     |адам фигураларының|                  |
|үйлестіру.         |                     |долбарлары.       |                  |
|Б) бастың          |Натуршылар, қатпарлы |                  |                  |
|конструкцтялық     |бұл, шырақ, оқу      |                  |                  |
|құрылысын анықтау. |суреттері            |                  |                  |
|В) қойылымның жарық|                     |                  |                  |
|пен көлеңкелерін   |                     |                  |                  |
|беру арқылы        |                     |                  |                  |
|формасын айқындау. |                     |                  |                  |
|Г) қойылымның      |                     |                  |                  |
|бейнелік мінезін   |                     |                  |                  |
|талдап көрсету     |                     |                  |                  |
|Қойылымның         |                     |                  |                  |
|/нұсқаның/ беліне  |                     |                  |                  |
|дейінгі көрінісі.  |                     |                  |                  |
|А) Натураның       |                     |                  |                  |
|композициясын      |                     |                  |                  |
|формат бетте       |                     |                  |                  |
|жобалау.           |                     |                  |                  |
|Б) Натура          |                     |                  |                  |
|формасының негізін |                     |                  |                  |
|жарық пен көлеңке  |                     |                  |                  |
|арқылы беру.       |                     |                  |                  |
|В) Суретті         |                     |                  |                  |
|қорытындылап       |                     |                  |                  |
|біртұтастыққа      |                     |                  |                  |
|келтіру, натураның |                     |                  |                  |
|бейнелік мінезін   |                     |                  |                  |
|тауып көрсету.     |                     |                  |                  |
|Адам бейнесі       |                     |                  |                  |
|қолымен.           |                     |                  |                  |
|А) Наутраның       |                     |                  |                  |
|композициясын      |                     |                  |                  |
|іздестіру және     |                     |                  |                  |
|формат бетте       |                     |                  |                  |
|үйлестіру.         |                     |                  |                  |
|Б) Натураның       |                     |                  |                  |
|негізгі            |                     |                  |                  |
|көлеңкелерін       |                     |                  |                  |
|анықтау.           |                     |                  |                  |
|В) Натураның үлкен |                     |                  |                  |
|формаларын көрсету.|                     |                  |                  |
|Г) Суретті         |                     |                  |                  |
|қорытындылап       |                     |                  |                  |
|біртұтастыққа      |                     |                  |                  |
|келтіру, синтездеу.|                     |                  |                  |
|Әр түрлі қалыптағы |                     |                  |                  |
|адам фигураларының |                     |                  |                  |
|долбарлары.        |                     |                  |                  |
|А) Отырған фигура  |                     |                  |                  |
|долбарлары.        |                     |                  |                  |
|Б) Қозғалыстағы    |                     |                  |                  |
|фигуралардың       |                     |                  |                  |
|долбарлары.        |                     |                  |                  |
|                   |                     |                  |                  |
|                   |                     |                  |                  |






|ПОӘК 042 33.1.38/01-2013|№1 Редакция      03.09.2013|    9  Беттің 8-сі   |

7 ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР МЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ

|( |Оқулықтармен оқу -әдістемелік         |Дана саны    |Қамтылу пайзы     |
|  |құралдардың атауы                     |             |                  |
|  |Негізгі әдебиеттер                    |             |                  |
|1 |Школа изобразительного искусства. В 10|20           |100               |
|  |вып. – М.,  1965 – 1968.              |             |                  |
|2 |Рисунок. Живопись. Композиция.        |5            |45                |
|  |Хрестоматия. / Ростовцев Н. Н. -      |             |                  |
|  |М.,1989.                              |             |                  |
|3 |Ростовцев Н.Н.Академический рисунок:  |50           |100               |
|  |курс лекций.-М.,1973                  |             |                  |
|4 |Ростовцев Н.Н.Учебный рисунок.-М.,1985|45           |100               |
|5 |Ростовцев Н.Н. Рисование головы       |14           |100               |
|  |человека.-М.,1989                     |             |                  |
|6 |Учебный рисунок / Под                 |18           |100               |
|  |ред.В.А.Королева.-М.,1981             |             |                  |
|7 |Школа изобразительного искусства в 3  |4            |35                |
|  |книгах. - М.,  1989.                  |             |                  |
|8 |Борщ А. О. Наброски и зарисовки.      |1            |10                |
|  |Учебно-методическое пособие для       |             |                  |
|  |художественных училищ и училищ        |             |                  |
|  |прикладного искусства. – М.,  1970.   |             |                  |
|9 |Өтепбаев Н.Н. Сурет бейнелу өнерінің  |20           |100               |
|  |негізі Изд Тенгри, 2001               |             |                  |
|  |Қосымша әдебиеттер                    |             |                  |
|1 |Терентьев А.Е. Рисунок в              |20           |100               |
|  |педагогической практике учителя       |             |                  |
|2 |изобразительного искусства: Пособие   |15           |100               |
|  |для учителей – М.: Просвещение, 1981. |             |                  |
|3 |Серов А.М. Рисунок. Уч.пособие для    |40           |100               |
|  |студентов ХГФ пединститутов.          |             |                  |
|  |Просвещение, 1975.                    |             |                  |
|4 |Костерин Н.П. Учебное рисование:      |26           |100               |
|  |Уч.пособие для учащихся.-М.:          |             |                  |
|5 |Просвещение, 1980.                    |13           |100               |
|6 |Тихонов С.В., Демьянов В.Г., Подрезков|             |                  |
|  |В.Г. Рисунок.Уч.пособие для вузов, М.:|18           |100               |
|7 |Стройиздат,1983.                      |24           |100               |
|  |Төлебиев Ә. Сурет сала білесің бе?-   |             |                  |
|8 |Алматы: Өнер,1990.                    |19           |100               |
|  |Королева В.А. Учебный рисунок. М.:    |             |                  |
|  |Изобразительное искусство, 1981.      |             |                  |




Пәндер