Файл қосу
Еліктеуіш сөз
5В050600, 5В051000, 5В050900, 5В050800, 5В011500, 5В042100, 5В010700, 5В010800, 5В073200, 5В011900, 5В080300, 5В060700, 5В080200 мамандықтарына арналған «Қазақ тілі» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН «Журналистика және практикалық қазақ тілі» кафедрасының доцент м.а. Секей Ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20__ ж. Кафедра меңгерушісі _______________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. Төрайымы_________________Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. Бірінші проректор_________________Искакова Г.К. 4 2013 ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің БІРІНШІ БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР МАЗМҰНЫ 1. Жалпы ережелер 2. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 3. Курс саясаты мен форматы 4. Бағалау саясаты 5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Түрікпенова Айгүл Жұманқызы Кафедра: Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы: Глинки,20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон: 35-45-58 Кафедрада болатын уақыты: Сабақ өтетін орын: 6-ғимарат, 107- аудитория Кредит саны: 3 1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Кур|Семестр |Кредит |ДС (сағ) | |с | | | | | | |ДС |СМ |ЛБ |ОЖСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Қазақ тіл білімі. Қазақ| |3 | |1,36 |4 |1, 3-10 б. | | |тілінің дыбыстық | | | | | |2, 5-9 б. | | |жүйесі. | | | | | |3, 4-12 б. | | |Мәтін: Қазақстан- менің| | | | | |4, 3-15 б. | | |отаным. Елтаңба. | | | | | |5, 6-17 б. | | | | | | | | |6, 5-11 б. | |2 |Үндестік заңы. Буын | |6 | |1,36 |4 |1, 10-21 б.| | |үндестігі. Дыбыс | | | | | |2, 10-17 б.| | |үндестігі. Ілгерінді | | | | | |3, 13-22 б.| | |ықпал. Кейінді ықпал. | | | | | |4, 16-23 б.| | |Тоғыспалы ықпал. | | | | | |5, 18-22 б.| | |Мәтін: Әнұран- асыл | | | | | |6, 11-20 б.| | |қазына. | | | | | | | |3 |Дауысты а, ә, о, е, ү, | |2 | |1,36 |4 |1, 21-45 б.| | |ұ әріптерінің емлесі. | | | | | |2, 10-26 б.| | |Мәтін: Қазақстан | | | | | |3, 13-20 б.| | |халықтарының тілдері | | | | | |4, 15-19 б.| | | | | | | | |5, 18-23 б.| | | | | | | | |6, 11-17 б.| |4 |Лексика. Көнерген | |3 | |1,36 |4 |1, 45-55 б.| | |сөздер. Жаңа сөздер. | | | | | |2, 27-35 б.| | |Диалект сөз. Термин | | | | | |3, 20-25 б.| | |сөз. Кірме сөз. Кәсіби | | | | | |4, 20-25 б.| | |сөз. | | | | | |5, 24-39 б.| | |Мәтін: Қазақстан | | | | | |6, 12-20 б.| | |қалалары | | | | | | | |5 |Қанатты сөздер. Тұрақты| |3 | |1,36 |4 |1, 55-65 б.| | |тіркес. Мақал-мәтелдер.| | | | | |2, 36-45 б.| | |Нақыл сөз. | | | | | |3, 25-33 б.| | |Мәтін: XXІ ғасырдың | | | | | |4, 26-35 б.| | |жастары нашақорлыққа | | | | | |5, 40-49 б.| | |қарсы | | | | | |6, 21-32 б.| |6 |Сөз мағыналары. Сөздің | |2 | |1,36 |4 |1, 66-75 б.| | |тура мағынасы. Сөздің | | | | | |2, 46-58 б.| | |ауыспалы мағынасы. | | | | | |3, 34-56 б.| | |Сөздің көп мағыналығы. | | | | | |4, 36-48 б.| | |Омоним. Антоним. | | | | | |5, 50-61 б.| | |Синоним. | | | | | |6, 62-73 б.| | |Мәтін: Қазақтың | | | | | | | | |салт-дәстүрлері мен | | | | | | | | |әдет-ғұрыптары | | | | | | | |7 |Аралық бақылау жұмысы | |1 | |1,36 |4 | | |8 |Морфология. Сөз | |3 | |1,36 |4 |1, 80-96 б.| | |таптары. Сөз құрамы. | | | | | |2, 67-70 б.| | |Қосымша: жұрнақ, | | | | | |3, 74-81 б.| | |жалғау. | | | | | |4, 61-64 б.| | |Мәтін: Жігіттің үш | | | | | |5, 68-76 б.| | |жұрты | | | | | |6, 75-85 б.| |9 |Зат есім. Зат есім | |3 | |1,36 |4 |1, 85-102 | | |жасайтын жұрнақтар. Зат| | | | | |б. | | |есімнің сөйлемдегі | | | | | |2, 72-85 б.| | |қызметі. Көмекші | | | | | |3, 83-96 б.| | |есімдер. | | | | | |4, 65-90 б.| | |Мәтін: Туған-туыс | | | | | |5, 74-88 б.| | |атаулары | | | | | |6, 91-105 | | | | | | | | |б. | |10 |Сын есім. Сын есімнің | |3 | |1,36 |4 |1, 105-128 | | |шырайлары. Сын есімнің | | | | | |б. | | |сөйлемдегі қызметі. | | | | | |2, 82-99 б.| | |Мәтін: Қазақша жыл | | | | | |3, 95-98 б.| | |қайыру | | | | | |4, 91-106 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |5, 85-96 б.| | | | | | | | |6, 98-109 | | | | | | | | |б. | |11 |Сан есім. Сан есімнің | |3 | |1,36 |4 |1, 108-135 | | |сөйлемдегі қызметі | | | | | |б. | | |Мәтін: Отбасы | | | | | |2, 103-110 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |3, 99-118 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |4, 91-106 | | | | | | | | |б. | | | | | | | | |5, 97-106б.| | | | | | | | |6, 110-129 | | | | | | | | |б. | |12 |Есімдік. Есімдіктің | |3 | |1,36 |4 |1, 3-10 б. | | |сөйлемдегі қызметі. | | | | | |2, 5-9 б. | | |Мәтін: Абай Құнанбаев | | | | | |3, 4-12 б. | | | | | | | | |4, 3-15 б. | | | | | | | | |5, 6-17 б. | | | | | | | | |6, 5-11 б. | |13 |Етістік. Есімше мен | |3 | |1,36 |4 |1, 10-21 б.| | |көсемше. Етіс | | | | | |2, 10-17 б.| | |категориясы. Етістіктің| | | | | |3, 13-22 б.| | |шақтары. Етістіктің | | | | | |4, 16-23 б.| | |райлары. Етістіктің | | | | | |5, 18-22 б.| | |сөйлемдегі қызметі. | | | | | |6, 11-20 б.| | |Мәтін: Шәкәрім | | | | | | | | |Құдайбердіұлы | | | | | | | |14 |Үстеу. Үстеудің | |2 | |1,36 |4 |1, 21-45 б.| | |сөйлемдегі қызметі. | | | | | |2, 10-26 б.| | |Үстеудің емлесі. | | | | | |3, 13-20 б.| | |Мәтін: Мұхтар Әуезов | | | | | |4, 15-19 б.| | | | | | | | |5, 18-23 б.| | | | | | | | |6, 11-17 б.| |15 |Шылау. Еліктеуіш сөз. | |4 | |1,36 |4 |1, 45-55 б.| | |Одағай. Мәтін: Ұлттық | | | | | |2, 27-35 б.| | |музыкалық аспаптар. | | | | | |3, 20-25 б.| | | | | | | | |4, 20-25 б.| | | | | | | | |5, 24-39 б.| | | | | | | | |6, 12-20 б.| |16 |Аралық бақылау жұмысы | |1 | |1,36 |4 | | 2. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Қазақ тілі» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Курста тілдің коммуникативтік қызметіне айрықша көңіл бөлінеді және курстың әлеуметтік-мәдени біліктілігі мен міндеттерінің қажетті шеңберіндегі айтылым, оқылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын тереңірек жетілдіріп дамыту көзделеді. Бұл курстағы оқытудың басты мақсаты – үйренушінің қарым-қатынас тілін жетілдіріп, толық меңгерту. 3. КУРС САЯСАТЫ МЕН ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 4. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ | Әріп |Ұпайдың |Пайыздық |Дәстүрлі | 1 |Студент-тер| |бойынша |санды |баға |жүйе |аттестация |дің | |баға |баламасы | |бойынша | |жинайтын | |жүйесі. | | |баға. | |ұпайы | | | | | | | | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік |22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы |18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы |16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79 | Жақсы |14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74 | Қанағаттанарлық |13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69 |Қанағаттанарлық |12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық |11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы |10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы |9 | 48-50| |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы |8 | 47 | 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Қазақ тілі» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |0 | | |2 |Семинар |15 | | | |ОЖСӨЖ |15 | | |3 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |30 | | |4 |Семинар |15 | | | |ОЖСӨЖ |15 | | |5 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |35 | | |6 |Семинар |15 | | | |ОЖСӨЖ |15 | | |7 |Семинар |15 | | | |Межелік бақылау |70 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |6 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |15 | | |10 |Семинар |12 | | | |СӨЖ |20 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |15 | | |12 |Семинар |12 | | | |СӨЖ |25 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |15 | | |14 |Семинар |12 | | | |СӨЖ |20 | | |15 |Семинар |12 | | | |Межелік бақылау |70 | | |8-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Бектұров Ш. Қазақ тілі. Алматы: Мектеп, 1992. – 223 б. 7.1.2 Күзекова З., Қарақұсова Г. Қазақ тілі /Жоғары оқу орындарының экономика факультеттеріне арналған орташа жіне жалғастырушы топтар үшін/. - Алматы, 2001. 7.1.3 Жас толқын. Қазақ тілі. Электронды оқулығы. - Алматы, 2004. 7.1.4 Жиенбаев С., Бегалиев Г., Уюкбаев И. Қазақ тілі. - Алматы, 2000. 7.1.5 Құлмағанбетова Б., Елемесова Ж. Қазақ тілін үйренушілерге көмек. - Алматы, 2001. 7.1.6 Оралбаева Н., Әбдіғалиева Т., Шалабаев Б. Практикалық қазақ тілі. - Алматы, 2002. 7.1.7 Қалиев Ғ., Оралбаева Н., Бейсенбаева К., Хасанова С., Әбілқаев А., Шалабаев Б. Қазіргі қазақ тілі /лабораториялық жұмыстар/. - Алматы, 2000. 7.1.8 Түймебаев Ж.Қ. Қазақ тілі (грамматикалық анықтағыш). - Алматы, 2008. 7.1.9 Сейітова Ш.Б. Ана тілі – асыл қазынаң. - Семей, 2007. 7.1.10 Касевич В.Б. Элементы общей лингвистики. М.: Наука. Гл. ред. восточной литературы, 1977.-183с. 7.1.11 Оралбаева Н. Практикалық қазақ тілі.- Алматы, 1999. 7.1.12 Қалиев Ғ., Хасанова С. Қазіргі қазақ тілі (лабораториялық жұмыстар). - Алматы, 1994. 7.1.13 Оралбаева Н. Қазіргі қазақ тілі. - Алматы, 1997.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz