Файл қосу
Постреквизит курстары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК | | | |042-14-02-03.1.20.280/02-2012| |« Электроника» пәнінің |Баспа №1 | | |оқу-әдістемелік кешені | | | «ЭЛЕКТРОНИКА» ПӘНIНIҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНI 050702-«Автоматтандыру және басқару» мамандықтары үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғы сөз 1 Құрастырған Құрастырушы Оспанов Е.А., «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының аға оқытушысы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті « 31 » тамыз 2012 ж. 2 Талқыланды 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Автоматтандыру және басқару» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 31 » тамыз 2012 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А. Золотов 2.2 Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № ___ «_____» ____________________ 2012 ж. Төрағасы __________ Кайсанов С.Б. 3 бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № ___ «___»______________2012ж. ОӘК төрағасы_______________Б.А.Рскелдиев 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Пайдалану облысы ……………………………………………….. |4 | |2 |Нормативті |4 | | |сілтемелер...................................................| | | |................... | | |3 |Жалпы |4 | | |мағлұматтар..................................................| | | |......................... | | |4 |Пәннің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының | | | |мазмұны......................................................|6 | | |........................................ | | |5 |Студенттің өздік жұмыс тақырыптары |7 | | |......................................... | | |6 |Пәннің оқу - әдістемелік картасы |8 | | |................................................... | | |7 |Оқу - әдістемелік әдебиет пен қамтамасыз ету |10 | | |картасы.............. | | |8 |Әдебиеттер...................................................|11 | | |....................................... | | 1. ПАЙДАЛАНУ АЙМАҒЫ «Электроника» пәнінің оқу - әдістемелік кешені 050702 – Автоматтандыру және басқару мамандығынының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның актуальдылығын және керек мамандық екендігін, курс саясатымен, оқу процесінде студенттердің алатын білімі мен тәжірибесімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешені пәнді меңгерудегі негізгі жетекші құрал болып табылады. 2 Нормативті сілтеме Бұл " электроника" пәнінің Оқу-әдістемелік кешені берілген пәнге арналып құрылған және осы пән бойынша жүргізілетін оқу процесін ұйымдастырудың реті төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес құрылған: 050702 — «Автоматтандыру және басқару» мамандығы бойынша 3.08.079-2004 жалпы білімдік мемлекеттік стандарты енгізілді, Қазақстан республикасы бiлiм және ғылым министрлiгi 7 тамыз 2004 жыл, №671 – СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Университет стандарты «Оқу-әдістемелік кешендерді құруға жалпы талаптар»; – ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжатталған процедура «Оқу-әдістемелік кешендердің құрылымы және мазмұны». 3 Жалпы мағлұматтар 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы XIX – ғ.басында XX ғ электрониканың пайда болуы кәсiпорын өндiрiс дамуына байлынысты өте қарқынды жүргiзiлдi. Осы уақыт iшiнде электр энергиясы адам қызметтiң барлық сферасына ендi және сол кездегi бар механикалық және электротехникалық құралдарына салыстырып қарағанда өлшеудiң, бақылаудың, басқару құралдарының жаңа түрлерiн, яғни сезiмталдығы жоғары, дәл, тез әрекеттi аспаптарды шығаруды талап еттi. Онсыз еңбек өнiмдiлiгiн арттыру мүмкiн емес болды. Электрониканың дамуы үнемi күрделi электронды қондырғылардың шығуымен сипатталады. Қазiргi уақытта электронды аппаратураның күрделiлiгi әр бiр бес жылда 10 есе өседi деп қабылданған. Электроникада, есептеуiш техникада, автоматикада, энергетикада жартылай өткiзгiштi аспаптардың қолданылуы жақсы жетiстiктерге ие болған сипат алды: п.ә.к. жоғары, ұзақ мерзiм жұмыс iстеуi, сенiмдiлiгi жоғары, массасы аз және кiшi габариттi және т.б. Сондықтан да жартылай өткiзгiштi аспаптардың дамуының негiзгi бағыты кейiнгi он жылда интегралды микроэлектроника болып табылады. 3.2. Пәннiң мақсаты Электроника негiздерi бойынша, жобалау әдiстерi мен электронды сұлба, микроэлектронды қондырғыларды есептеулерiн және оларды ақпараттандыру сонымен бірге автоматты басқару жүйелерiнде қолдануда студенттердiң бiлiмiн толықтыру. 3.3. Пәндi оқытудағы негiзгi мақсат: Курсты оқу нәтижесiнде студент жартылай өткiзгiштi аспаптардың физикалық негiздерi мен жұмыс iстеу принциптерiн, олардың сипаттамалары мен параметрлерiн, сонымен қатар аналогты электронды сұлбалардың құрылу принциптерiн, дабыл генератораларын, интегралды микросұлбалардың жұмыс iстеу принциптерiн, интегралды логикалық элементтердiң құрылу және жұмыс iстеу принциптерiн меңгеруi қажет. 3.4. Пәндi меңгеру барысында студент: • Бiлуi керек: жартылай өткiзгiштi аспаптардың құрлысын, негiзгi сандық қондырғыларды; • Iстей алу керек: Сандық қондырғылардың әр түрлi әдiстерiн; • Тәжiрибесi болуы керек: Жартылай өткiзгiштi аспаптардың сипаттамаларын ала алуы, әр түрлi электронды сұлбалардың парамаетрлерiн анықтауда, элементтiк базаны таңдауда; • Ойы болуы керек: Аналогтық және цифрлық сұлбалардың жұмыс iстеу принципiн, олардың схемотехникасының ерекшелiктерi туралы. 3.5. Пререквизит курстары : • физика; • математика; • электрлiк тiзбек теориясы; 3.6. Постреквизит курстары : • Есептеуiш желi және жүйелер; • Автоматтандыру құралдары және қондырғылары; • Микропроцессорлық жүйелер; • Дабылдарды өңдеудiң техникалық құралдары. Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Несиелер | |1 |2 |3 | |Дәрістік сабақтар | |Сандық интегралдық микросұлбаның негізгі |1 |8.1.2, 8.1.1| |параметрлері және шарты жүйенің белгіленуі. | | | |Логикалық функция және олардың түрленуі. |1 |8.1.2, 8.1.1| |Комбинационды сандық құрылғылар синтезі. |1 |8.1.2, 8.1.1| |Дешифраторлар және мультиплексорлар. |1 |8.1.2, 8.1.1| |Екiлiк сумматор және цифрлық компараторлар. |1 |8.1.2, 8.1.1| |Триггерлiк құрылғылар . |1 |8.1.2, 8.1.1| |Есте сақтау регистрi |1 |8.1.2, 8.1.1| |Санауыштар, импульc таратқыштар, жиiлiк бөлгiшi. |1 |8.1.1 | |Жартылай өткiзгiштердiң электрөткiзгiштiгi, |1 |8.1.1 | |p-n-ауысудың түзiлуi және қасиетi. | | | |Жартылай өткізгішті диодтар. |1 |8.1.1 | |Биполярные транзисторы. |1 |8.1.1 | |Өрістік транзисторлар. |1 |8.1.1 | |Тиристорлар. |1 |8.1.1 | |Күшейткіш каскадтар. |2 |8.1.1 | |Зертханалық сабақтар | |Electronics Workbench программа пакеті. танысу. |1 |8.2.1 | |Логикалық сұлбалар мен функцияларды зерттеу. |2 |8.2.1 | |Дешифраторларды зерттеу. |2 |8.2.1 | |Мультиплексорларды зерттеу. |2 |8.2.1 | |Триггерларды зерттеу. |2 |8.2.1 | |Санауыштарды зерттеу. |2 |8.2.1 | |Жартылай өткізгішті диодтарды зерттеу. |2 |8.2.1 | |Биполярлы транзисторды зерттеу. |2 |8.2.1 | |Практикалық сабақтар | |Қарапайым логикалық сұлбаларды зерттеу және |2 |8.2.1 | |синтез. | | | |Дешифратор негізінде жобалау сұлбасы. |1 |8.2.1 | |Мультиплексор негізінде жобалау сұлбасы. |1 |8.2.1 | |Тригерлер және санауыштар негізінде жобалау |1 |8.2.1 | |сұлбасы. | | | |Диодты сұлбалардың есебі. |2 |8.2.1 | |Стабилитрон негізіндегі сұлбалар есебі. |2 |8.2.1 | |Азқуатты түзеткіш сұлбасының есебі. |2 |8.2.1 | |Биполярлы транзистор параметрінің есебі |2 |8.2.1 | |Транзисторлық каскадта жұмыстық нүктесін беру. |2 |8.2.1 | 5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Жартылайөткізгішті интегралдық микросұлбалар. Интегралды микросұлбалар параметрлері. 5.2 Фотоэлектрлік аспаптар (фоторезисторлар, фотодиодтар). 5.3 Күшейткіш каскадтар. Күшейткіш каскадтар жұмыс режимі. 5.4 Өрістік транзистордағы күшейткіш каскад. 5.6 Биполярлық транзистордағы жұмыс нүктесінің температуралық тұрақтандырғышы. 5.7 Ортақ эммиттерлі сұлбалы күшейткіш каскад . 5.8 Ортақ коолекторлы және және ортақ базалы күшейткіш каскад. 5.9 Кернеу күшейткіштері. 5.10 Күшейткіштердегі қайтымды байланыс. 5.11 Тұрақты тоқ күшейткіштері. 5.12 Операционды күшейткіштер. 5.13 Таңдағыш күшейткіштер. 5.14 Түзеткіш фильтрлер. 5.15 Ток және кернеу тұрақтандырғыштары. 6 пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 – Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекіліктер,|Өзіндік менгеру |Бақылау | | |плакаттар,зерт|сұрақтары |түрі | | |ханалық | | | | |стендтар | | | | | | | | | |Дәріс |Зертханалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Сандық |Electronics |Әдістемелік |Аналогты |конспект| |интегралдық |Workbench |нұсқау. |микросұлбалар. |, Есеп | |микросұлбаның |программа | |Сандық |беру | |негізгі |пакетімен | |микросұлбалар. | | |параметрлері және|танысу | |Комбинационды | | |шарты жүйенің | | |және сатылы | | |белгіленуі. | | |сандық | | | | | |микросұлбалар | | | | | |Сандық | | | | | |микросұлбаның | | | | | |белгіленуі. | | |Логикалық |Логикалық |Әдістемелік |Ақиқат кестесі. |конспект| |функция және |сұлбалар мен |нұсқау |Ақиқат кестесі |, Есеп | |олардың түрленуі.|функцияларды | |бойынша логикалық|беру | | |зерттеу | |теңдік құру. Буль| | | | | |алгебрасының | | | | | |заңы. Қарапайым | | | | | |логикалық | | | | | |элементтер.Логика| | | | | |лық | | | | | |функцияларды.мини| | | | | |мизациялау | | | | | |әдістері. | | |Дешифраторлар |Дешифраторларды|Әдістемелік |Дешифраторжәне |конспект| |және |зерттеу |нұсқау |мультиплексордың |, Есеп | |мультиплексорлар.| | |жұмыс істеу |беру | | | | |принципі | | |Екiлiк |Мультиплексорла|Әдістемелік |Екілік сумматор |конспект| |сумматорлар және |рды зерттеу. |нұсқау |жұмысы және |, Есеп | |цифрлық | | |сандық компаратор|беру | |компараторлар. | | |жұмысы. | | |Триггерлiк |Триггерларды |Әдістемелік |RS-триггер, |конспект| |құрылғы. |зерттеу. |нұсқау |D-триггер, |, Есеп | | | | |T-триггер, |беру | | | | |JK-триггер | | | | | |жұмысы. | | |Есте сақтау | |Әдістемелік |Есте сақтау |Конспект| |регистрi. | |нұсқау |регистрi жұмысы. | | |Санауыштар, |Исследование |Әдістемелік |Санауыштар, |конспект| |импульc |счетчиков. |нұсқау |импульc |, Есеп | |таратқыштар, | | |таратқыштар, |беру | |жиiлiк бөлгiшi. | | |жиiлiк бөлгiшi | | | | | |жұмысы. | | |Жартылай |Жартылай |Әдістемелік |p-n-ауысудың |Конспект| |өткiзгiштердiң |өткізгішті |нұсқау |қасиетi. | | |электрөткiзгiштiг|диодтарды | |Вольт-амперлік | | |i, p-n-ауысудың |зерттеу. | |сипаттамасы. | | |түзiлуi және | | | | | |қасиетi. | | | | | |Жартылайөткізгішт|Биполярлы |Әдістемелік |Жартылайөткізгішт|Конспект| |і диодтар. |транзисторды |нұсқау |і аспаптар | | | |зерттеу. | |түрлері және | | | | | |сипаттамалары. | | |Биполярлы | | |Биполярлы |Конспект| |транзисторлар. | | |транзистор жұмыс | | | | | |істеу принципі, | | | | | |вольт-амперлік | | | | | |сипаттамалары, | | | | | |h-параметрлер. | | |Өрістік | | |Өрісті транзистор|Конспект| |транзисторлар. | | |жұмыс істеу | | | | | |принципі, | | | | | |вольт-амперлік | | | | | |сипаттамалары. | | |Тиристорлар. | | |Жұмыс істеу |Конспект| | | | |принциптері. | | |Күшейткіш | | |Күшейткіш |Конспект| |каскадтар. | | |каскадтар | | | | | |түрлері. | | | | | |Күшейткіш | | | | | |каскадтар жұмыс | | | | | |режимі. | | 7 оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |Әдебиет, |Экземпляр саны |Студенттер саны |Қамтамасыз ету | |оқу-әдістемелік | | |проценті | |құралдар атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | |Основы промышленной |15 |10 |100 | |электроники: под | | | | |редакцией В. Г. | | | | |Герасимова. | | | | |Цифровые и |1 |10 |10 | |микропроцессорные | | | | |устройства. | | | | |Гусев В. Г., Гусев |10 |10 |100 | |Ю. М. «Электроника» | | | | |Забродин Ю. С. |20 |10 |100 | |«Промышленная | | | | |электроника» | | | | 8. Әдебиет 8.1. Негізгі. 8.1.1. Основы промышленной электроники: Учеб. для неэлектротехн. спец. вузов/ под редакцией В. Г. Герасимова – М.: Высш. шк., 1986. – 336с., ил. 8.1.2. Цифровые и микропроцессорные устройства: Учебное пособие. – Томск: Томский государственный университет систем управления и радиоэлектроники, 1998. – 164 с. 8.1.3. Щука А.А.. Электроника. - СПб "БХВ - Петербург" - 2005. 800 с. 8.2. Қосымша. 8.2.1. Электронная программа “Мастерская радиолюбителя”. 8.2.2. Терехов В. А «Задачник по электронным приборам»: Учеб. пособие для вузов. - 2-е изд., переработ. и доп. - М.: Энергоатомиздат, 1983. - 280с., ил. 8.2.3. Гусев В. Г., Гусев Ю. М. «Электроника»: Учеб. Пособие для вузов. - М.: Высш. Школа, 1982. - 495с., ил. 8.2.4. Забродин Ю. С. «Промышленная электроника»: Учебник для вузов - М.: Высш. Школа, 1982 - 496 с., ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz