Файл қосу
Абайдың шешендік сөздері
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-14-5-05.01.20.17/02-2011 | |«Мәнерлеп оқу және шешендік |__________2013 | | |өнер» пәнінің студентке |жылғы №1 басылым| | |арналған жұмыс бағдарламасы | | | Бекітемін Ректор____________ Ш. Әмірбеков «___»_____________ 2013 г. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мәнерлеп оқу және шешендік өнер» пәні бойынша ««Қазақ тілі мен әдебиеті»» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 |ПОӘК |_________2012 |15 беттің 2-шісі | |042-14-5-05.01.20.17/02-2012|жылғы №2басылым | | |1 ҚҰРАСТЫРҒАН |2 КЕЛІСІЛДІ | | |2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының | |Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік |отырысында қаралып, талқыланды.Хаттама | |университетінің қазақ филологиясы |№___ «___» ___________2013_жыл. | |кафедрасының аға оқытушы, п.ғ.к. |Кафедра меңгерушісі: ____Ақтанова А.С. | |Акманова Ғ.Р. |2.2 Гуманитарлық факультетінің оқу- | |«____»_____________2013 г. |әдістемелік бюросында талқыланып, | | |бекітілді. | | |Хаттама №___ «___» | | |___________2013жыл. | | |Төрайымы_________________Григорьева Г.Б.| | | | | |2.3 Гуманитарлық факультетінің Ғылыми | | |кеңесінде бекітілді. | | |Хаттама №___ «___» | | |___________2012_жыл. | | |Төрағасы________________Еспенбетов А.С. | | | | | |3 БЕКІТІЛДІ | | |Университеттің оқу-әдістемелік | | |бюросында бекітілді. | | |Хаттама №___ «___» ___________2012 | | |жыл. | | |Оқу жұмысы жөніндегі | | |проректор_________________Рскелдиев Б.Ә.| | | | | |4 2011_ж. «____» __________ шыққан | | |ПОӘК-нің | МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 3 Курс саясаты мен форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ Мәнерлеп оқу және шешендік өнер пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін студенттерге арналған пәннің жұмыс бағдарламасы қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы Мәнерлеп оқу және шешендік өнер пәнінің студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В 020500 Филология: қазақ тілі мамандығының бекітілген элективті пәндер катологы - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-08.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Оқу- әдістемелік кешенінен Мәнерлеп оқу және шешендік өнер пәні бойынша оқу бағдарламасы және пәннің ОӘҚ тізбесі мен мазмұны кіреді. Осы тараулар курс бойынша дәрістердің тақырыптық жоспарын, семинар тақырыптарын, студенттердің оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы үшін тапсырмаларды қамтиды. 3.2 Курстың мақсаты: Мәнерлеп оқу арқылы студенттердің тіл ұстарту қабілетін арттырып, әдеби тілде дұрыс сөйлеуге машықтандыру, шешендік өнерге баулу. Сөз сөйлеу құдіретіне ие болу-адамның жер бетіндегі тіршілік атаулының бәрінен де жоғары екендігін танытатын қабілеттерінің бірі. Сөз адамдар арасындаы қатынас құралы. Осы орайда шешендік өнер пәнінің студент қауымына тигізер пайдасы өте зор. Өз ойын жүйелі, анық, нақты жеткізе білу үлкен өнер. Осы мақсатта шешендік өнер пәні ойды ұшқыр жеткізуіне зор мүмкіндік береді. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен теорияларды талдай білуге дағдыландыру. 3.4. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Қазақ әдебиеттануы ғылымының өзекті мәселелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Теориялық талдау жасай алу; - Шешендік өнердің даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері 3.5.1 Әдебиеттануға кіріспе 3.5.2 ХХ ғасырдың алғашқы кезеңіндегі қазақ әдебиетінің тарихы (1900-1940) 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Әдебиет теориясы 3.6.2 Әдеби өлкетану 1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс (сағ) |Тәж(сағ) |Лаб (сағ) | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | |Апта |1 |2 | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |№1- дәріс | |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |Шешендік өнер және оқу пәні | | | | | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |2-дәріс. Сөйлеу техникасы | |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Сөйлемнің сазы, дауыс әуені | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |Шешендіктің өнердің тегі мен түрі | | | | | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |3-дәріс. |1 |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |Шешендік сөздердің мазмұны мен пішіні | | | | | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |4-дәріс. |3 |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |Шешендік өнердің негізгі сипаты | | | |Атақты үш шешен шығармалары | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |5-дәріс. |4 |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |ала жүргізілетін жұмыстар | | | |Шешендік өнердің жанрлық ерекшелігі | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |6-дәріс. |1 |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |оқу және талдау | | | |Шешендік сөздің ролі,тіл мәдениетін | |«Қазақ психологиясының тарихы» | |көтерудің негізгі шарттары, жинау зерттеу,| |Қ.Б.Жарықбаев | |жариялау, аудару | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |7-дәріс. |1 | .«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Мысал өлеңдерді оқу және түрлері | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |Шешендік сөздердің құрылысы | | | | | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |8 -дәріс. |1 |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Ертегілерді оқу | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер | | | | | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |9-дәріс. |1 |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |Қазақтың би шешендерінің шешендік сөздері,| | | |олардың шешендік өнерді дамытуға қосқан | |«Қазақ психологиясының тарихы» | |үлестері | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |10-дәріс. |1 |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып| |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |беру түрлері | | | |Абайдың шешендік сөздері | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |11-дәріс. | |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |беру және оның түрлері | | | |Қазақ жазба әдебиетіндегі шешендік өнер | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |12-дәріс. | |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |беру | | | |Шешендік сөздердегі бейнелеу құралдары | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |13-дәріс. | |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Көлемді шығармаларды оқу, мәтінге | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |жақындатып айтып беру | | | |Бүгінгі күні шешендікті меңгеруге | |«Қазақ психологиясының тарихы» | |қойылатын талаптар | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |14-дәріс. | |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Көркем әдебиет шығармаларынан үзінділер | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |оқу | | | |Қазақ халқының билер сотындағы шешендік | |«Қазақ психологиясының тарихы» | |сөздер | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | |15-дәріс. | |«Сөз өнері» З. Қабдолов | |Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні | |«Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов| |Би-шешендердің шешендік сөздерінің | | | |тәрбиелік мәні | |«Қазақ психологиясының тарихы» | | | |Қ.Б.Жарықбаев | | | |«Актер шеберлігі және көркемсөз»| | | |Д.Тұранқұлова | | | |«Қазақтар қалай сөйлескен» | | | |Ж. Қойлыш | | | |«Әдебиет сабақтарында мәнерлеп | | | |оқу дағдыларын қалыптастыру» | | | |Тілешева С. | | | |Семинар сабақтары | | | |1. Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |Шешендік өнердің түрлері | | | | | | | |2.Сөйлеу техникасы |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |Шешендіктің түрлері, тегі, өзіндік | | | |ерекшелігі | | | |3. Интонацияның сөйлем құрылысына |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |байланысы | | | |Шешеннің сөйлеу мәдениеті | | | | |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |4. Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері| | | |Шешендік сөздерді қолданудағы әдіс- | | | |тәсілдер, шешендерге қойлатын талаптар | | | |5. Мәнерлеп оқу материалдары бойынша |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |алдын ала жүргізілетін жұмыстар | | | |Шешендік сөздер мен айтыстар. Шешендік | | | |сөздер мен баталар | | | |6.Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, |1 |2,3,8,4,6.1 | |өлең оқу және талдау | | | |Шешендік сөздердің жиналуы, жариялануы, | | | |зерттелуі | | | |7. Мысал өлеңдерді оқу және түрлері |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |Шешендік сөздегі тапқырлық, ұтқырлық, | | | |шешендік сөздердің стилі | | | | | | | |8.Ертегілерді оқу |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |Ауыз әдебиетіндегі шешендік сөз үлгілері| | | |9.Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |Ақындар мен билердің шешендік сөздері | | | | | | | |10.Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |айтып беру түрлері | | | |Абай шығармаларындағы шешендік сөздер | | | | 11.Әңгімені мәтінге жақындатып айтып |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |беру және түрлері | | | |М. Жұмабаев «Батыр Баян», С.Торайғыров | | | |«Қамар сұлу», Ш.Құдайбердиев өлеңдері. | | | |М.Әуезовтың «Абай жолы», «Еңлік-Кебек» | | | |шығармаларындағы шешендік өнер | | | |12. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып |1 |2,3,8,4,6.1 | |айтып беру | | | |Шешендік сөздердегі (теңеу, образ, | | | |эпитет, метафора, синекдоха, ирония, | | | |сарказм т.б.) бейнелеу құралдарының | | | |ерекшеліктері | | | |13. Көлемді шығармаларды оқу, жақындатып|1 |2,3,8,4,6.1 | |айтып беру | | | |Шешендекті меңгеруге қойлатын талаптар | | | |(шешендікті керек ететін жағдай, | | | |сойлеушінің позициясы, тақырып оның | | | |құрылымы т.б.) | | | |14. Көркем әдебиет шығармаларынан |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |үзінділер оқу | | | |Қазақ халқының билер сотындағы шешендік | | | |сөздер | | | | | | | |15. Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні |1 |1,5,3,7,13,24,6 | |Би-шешендердің сөздерінің тәрбиелік мәні| | | 2 Кесте – Пәннің мазмұны. «Мәнерлеп оқу және шешендік өнер» пәнінің тақырыптық жоспары |№ |Тақырыптар |Дәріс |Тәжі- |СО БӨЖ | | | | |рибе | | | |Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны |2 |1 |1,5 | | |Шешендік өнер және оқу пәні | | | | | |Сөйлеу техникасы |2 |1 |1,5 | | |Сөйлемнің сазы, дауыс әуені | | | | | |Шешендіктің өнердің тегі мен түрі | | | | | |Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы |2 |1 |1,5 | | |Шешендік сөздердің мазмұны мен пішіні | | | | | |Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері |2 |1 |1,5 | | |Шешендік өнердің негізгі сипаты | | | | | |Атақты үш шешен шығармалары | | | | | |Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала |2 |1 |1,5 | | |жүргізілетін жұмыстар | | | | | |Шешендік өнердің жанрлық ерекшелігі | | | | | |Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу|2 |1 |1,5 | | |және талдау | | | | | |Шешендік сөздің ролі,тіл мәдениетін көтерудің| | | | | |негізгі шарттары, жинау зерттеу, жариялау, | | | | | |аудару | | | | | |Мысал өлеңдерді оқу және түрлері |2 |1 |1,5 | | |Шешендік сөздердің құрылысы | | | | | |Ертегілерді оқу |2 |1 |1,5 | | |Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер | | | | | |Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу |2 |1 |1,5 | | |Қазақтың би шешендерінің шешендік сөздері, | | | | | |олардың шешендік өнерді дамытуға қосқан | | | | | |үлестері | | | | | |Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып |2 |1 |1,5 | | |беру түрлері | | | | | |Абайдың шешендік сөздері | | | | | |Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру|2 |1 |1,5 | | |және оның түрлері | | | | | |Қазақ жазба әдебиетіндегі шешендік өнер | | | | | |Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру|2 |1 |1,5 | | |Шешендік сөздердегі бейнелеу құралдары | | | | | |Көлемді шығармаларды оқу, мәтінге жақындатып |2 |1 |1,5 | | |айтып беру | | | | | |Бүгінгі күні шешендікті меңгеруге қойылатын | | | | | |талаптар | | | | | | Көркем әдебиеттен үзінділер оқу |2 |1 |1,5 | | |Сот ісіндегі шешендік | | | | | |Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні |2 |1 |1,5 | | |Би-шешендердің шешендік сөздерінің тәрбиелік | | | | | |мәні | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |30 |15 |22,5 | СӨЖ тапсырмалары |№ |СӨЖ тапсырмаларының мазмұны |Тапсырма түрі |Тапсыру |Баға | | | | |мерзімі | | |1 |Ы.Алтынсарин шығармаларын оқудың тәрбиелік |талдау |І апта |5 | | |мәні | | | | |2 |Дұрыс әдеби сөйлеудің мәдениеті |конспект |ІІ апта |4 | |3 |Әңгіме айту әдіс-тәсілдері |реферат |ІІІ апта |5 | |4 |Абай аудармаларындағы мысал өлеңдерді |талдау |ІҮ апта |5 | | |талдау | | | | |5 |Шешендік сөздер, шешендік арнау |сабақ жоспары |Ү апта |4 | |6 |Оқудың әсерлі болуы |сабақ жоспары |ҮІ апта |4 | |7 |Майқы би, Аяз би, Жиренше, Асан қайғы |конспект |ҮІІ апта |4 | |8 |Аудитория алдында әдеби шығарманы оқу |талдау |ҮІІІ апта |5 | |9 |Қазақ шешендік өнерінің зерттелуі |сабақ жоспары |ІХ апта |4 | |10 |Сөйлемнің сазы, дауыс әуені |сабақ жоспары |Х апта |4 | |11 |Абай афоризмі |сабақ жоспары |ХІ апта |4 | |12 |Атақты үш шешен |реферат |ХІІ апта |5 | |13 |Абай-тілмар шешен |пікірлесу |ХІІІ апта |4 | |14 |Ы.Алтынсарин “Таза бұлаќ” |дидактикалық |ХІҮ апта |5 | | | |материал | | | |15 |Шешендік сөздің ролі,тіл мәдениетін |сабақ жоспары |ХҮ апта |4 | | |көтерудің негізгі шарттары | | | | Негізгі әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев «Қазақтың шешндік сөзднері» Алматы 2006ж. 160-бет 2. С.Желдербаева «Мәнерлеп оқу» Алматы1992ж. 112-бет 3. Ақшолақов «Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту» Алматы 1976ж. 4.«Қазақ әдебиетінің тарихы» 1965ж. 5.Б.Адамбаев «Шешендік өнер» Алматы 1975ж. Қосымша әдебиеттер: 1.Ы.Алтынсарин «Әңгімелер» Алматы 1980ж. 2.Ахметов «Балалар әдебиетінің хрестоматиясы» 1980ж 3.И. Ұлықбаев «Тіл мәдениеті және баспасөз» Алматы, 1980ж. 4.Қаратаев М. «Туған әдебиет туралы» Алматы, 1983ж. 5.Адамбаева Б. Алтын сандық.- Алматы: Жазушы, 1989.- 195 6. 6.Негимов С. Шешендік өнер.- Алматы: Ана тілі, 1997. 7.Қалимұқашева Б.Д. Шешендік өнерге баулудың дидактикалық принциптері. Бастауыш мектеп.-Алматы: Мектеп, 1999.-№ 10.- Б. 10-12. 8. Шешендік шиырлары - Алматы: Қайнар, 1993. 2.5 Студенттердің өз бетімен оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы шеңберіндегі тапсырмалар жоспары. |№ |Тақырыптар |Жұмыс түрі |Тапсыру |Баға | | | | |мерзімі | | | |Қазақ шешендік өнерінің зерттелуі |конспект |І апта |4 | | |Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер |пікірлесу |ІІ апта |4 | | |Әдеби сөйлеудің ең басты ережелері | | | | | |Дауыс ырғағы |реферат |ІІІапта |5 | | |Дұрыс әдеби сөйлеу | | | | | |Оқудың әсерлі болуы |талдау |ІҮ апта |4 | | |Майқы би, Аяз би, Жиренше, Асан қайғы | | | | | |Мәнерлеп оқу арқылы жүргізілетін жұмыс |Пікірлесу |Ү апта |4 | | |түрлері |конспект | | | | |Шалкиіз, Ақтамберді, Бұқар жырау | | | | | |М.Мақатаев, Қ.Мырзалиев, Т.Айбергенов |Жаттау |ҮІ апта |4 | | |өлеңдерін оқу |конспект | | | | |Шешендік сөздер, шешендік арнау | | | | | |Абай аудармаларындағы мысал өлеңдерді талдау|талдау |ҮІІ апта |4 | | |“Жер дауына” байланысты шығармалар | | | | | |Ертегі түрлерінен инсцинировка құрастыру |Талдау |ҮІІІ апта |5 | | |Үш би шығармалары |Жаттау | | | | |Драмалық шығармалардан үзінді оқу |Талдау |ІХ апта |4 | | |Абай шығармаларындағы шешендік үлгілер |конспект | | | | |Ақындық пен шешендік өнер егіз. |Талдау |Х апта |5 | | |Ж.Аймауытов «Ақбілек» романындағы шешендік |конспект | | | | |стильдер | | | | | |Аудитория алдында әдеби шығарманы оқу | | | | | |Әңгіме айту әдіс-тәсілдері |Конспект |ХІ апта |4 | | |Жыраулар поэзиясындағы шешендік |жаттау | | | | |сөздер(Ақтамберді, Қазтуған, Махамбет т.б. )| | | | | |Мектеп бағдарламасындағы көлемді |реферат |ХІІ апта |5 | | |шығармаларды оқу (Ғ.Мүсірепов “Қазақ | | | | | |солдаты” М.Әуезов“Абай жолы”) | | | | | |Эпостық жырларда әйел образдарын беруде | | | | | |қолданылған шешендік сөздердің көркемдік | | | | | |құралдары (Тұлпар образы) | | | | | |Ы.Алтынсарин “Таза бұлаќ” |Конспект |ХІІІ апта |4 | | |Төле би шығармаларынан үзінді |жаттау | | | | |Ы.Алтынсарин шығармаларын оқудың тәрбиелік |Конспект |ХІҮ апта |5 | | |мәні |Талдау | | | | |С.Датұлының, Б. Әлменұлының, | | | | | |Е.Жылгелдіұлының дауларға билік айтуы, | | | | | |ондағы шешендік тапқырлық | | | | | |Би-шешендердің шығармалары |реферат |ХҮ апта |4 | | |Дұрыс әдеби сөйлеудің мәдениеті | | | | Курс бойынша емтихан сұраќтары 1. Сөйлеу техникасы 2. Қазақ шешендік өнерінің дамуы. 3. Шешендік өнер және көркем әдебиет. 4. Сөйлемнің сазы, дауыс әуені 5. Атақты үш шешен 6. Әңгіме айтып беру түрлері 7. Абай афоризмі 8. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру 9. Көлемді шығармаларды оқу, жақындатып айтып беру 10. Сырым туралы деректер мен аңыздар 11. Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні 12. Сырым атынан айтылатын шешендік сөздер 13. Бекболат, Байғозы батырлардың шешендік сөздер Емтихан сұрақтары 14. Шешендіктану- ғылым және оқу пәні 15. Сөйлеу техникасы 16. Сөйлемнің сазы, дауыс әуені 17. Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы 18. Қазақ шешендік өнерінің дамуы. Аттары аңызға айналған уәзірлер 19. Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері 20. Шешендік өнер және көркем әдебиет. 21. Атақты үш шешен 22. Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар 23. Ақын, жырауулар мен билердің шешендік сөз өнеріндегі тәлімдік ойлары 24. Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау 25. Шешендік сөздің ролі,тіл мәдениетін көтерудің негізгі шарттары 26. Мысал өлеңдерді оқу және түрлері 27. Шешендік сөздер 28. Ертегілерді оқу 29. Шешендік өнер. От ауызды, орақ тілді- Жәнібек, Олжабай 30. Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу 31. Бекболат, Байғозы батырлардың шешендік сөздері 32. Абай-тілмар шешен 33. Әңгіме айтып беру түрлері 34. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру және түрлері 35. Абайдың шешендік сөздері 36. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру 37. Сырым туралы деректер мен аңыздар 38. Көлемді шығармаларды оқу, жақындатып айтып беру 39. Сырым атынан айтылатын шешендік сөздер 40. Көркем әдебиет үзінділерін оқу 41. Төле би шығармаларынан үзінді оқу 42. Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні 43. Ы.Алтынсарин шығармаларын келістіріп оқудың маңызы. 44. Би-шешендердің сөздерінің тәрбиелік мәні 45. Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны Ақын, жыраулар мен билердің шешендік сөз өнеріндегі тәлімдік ойлары
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz