Файл қосу

ПОӘК Студентке арналған пәннің жұмыс оқу





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|4 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |ПОӘК 042-5.01.20.29      |
|                         |                         |/01-2008                 |
|ПОӘК Студентке арналған  |                         |                         |
|пәннің жұмыс оқу         |№ 2 басылым              |                         |
|бағдарламасы «Педагогика |                         |                         |
|лық    психология»       |                         |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                         «Педагогикалық психология»


                 «050503» – «Психология» мамандығына арналған



                      СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                 Семей  2010


















                                                           Алғысөз

    1.ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің   “
      Психология” кафедрасының доценті Ш.С.Сатиева

      “______”      __________ 2010ж




      2.ҚАРАЛДЫ
        1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің  “Психология”
           кафедрасының отырысында
       Хаттама №______”__»________  2010 жыл


      Кафедра меңгерушісі:       Сатиева Ш.С.
      2.2.ГФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №______”__»________  2010жыл


      Төрағасы _______ Г.Б.Колмогорова


      3.БЕКІТІЛДІ


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ А.А.Молдажанова


      4.АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ



















































Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Педагогикалық  психология»  пәнінің  оқу   процесінің   күнтізбелік
      графигі..
































































1.Пәннің қысқаша мазмұны
    «Педагогикалық  психология» пәні оқыту процесіндегі  жас  ерекшелігінің
 психикалық  дамуы  мен   дамыта   ерекшеліктерін,   білімнің   қалыптастыру
заңдылықтарын сонымен қатар дағды  мен ептілікті қалыптастырады.
    Бұл кустын  негізгі мазмұны -  оның  өзекті мәселесі оқыту  және   даму
арасындағы   өзара   байланыс   олып  табылады.  Бұл  курстын   мазмұны  екі
бөлім  арқылы  көрсетілген: оқыту  психология және даму психологиясы.


        1.1. Сатиева Шолпан Серикбосыновна доцент
         ✓ Психология кафедрасы
         ✓  Байланыс  мәліметтері-тел:  35-93-89,  №1  оқу  корпусы,  №1212
           кабинет
         ✓ Сабақтың өтілу орны - №         аудитория
         ✓ Пәннің аталуы –Психология практикумы
         ✓ Кредит саны - 3
         ✓ Жұмыс оқу жоспарынан үзінді (Кесте 1)

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

     Кесте1

|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |


   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі
|Тақыр|Тақырып атауы                             |Сағаттардың барлығы            |
|ып   |                                          |                               |
|№    |                                          |                               |
|     |                                          |Дәріс |Семинар  |Собөж  |СӨЖ  |
|1    |2                                         |3     |4        |6      |7    |
|1    |Педагогикалық психология – зерттеу пәні,  |2     |         |       |     |
|     |міндеттері, құрылымы, зерттеу әдістері    |      |         |       |     |
|2    |Қазіргі замандағы  білім  берудегі        |2     |1        |       |     |
|     |оқытудың  негізгі  бағыттары              |      |         |       |     |
|3    |Қазіргі  замандағы  оқытудың  негізгі     |2     |         |       |     |
|     |бағыттары                                 |      |         |       |     |
|4    |Отандық  білім беру  жүйесіндегі  дамыта  |2     |1        |       |     |
|     |оқыту                                     |      |         |       |     |
|5    |Білім беру процесінің  субъектілері       |2     |         |       |     |
|6    |Оқу іс-әрекеті субъекттерінің  жас        |2     |1        |       |     |
|     |ерекшелік сипаттамалары                   |      |         |       |     |
|7    |Оқу іс-әрекетінің қалыптасуы және         |2     |         |       |     |
|     |құрылымы                                  |      |         |       |     |
|8    |Оқу мотивациясы                           |2     |1        |       |     |
|9    |Мотивация психологиялық категория ретінде |2     |         |       |     |
|10   |Меңгеру – үйренуші іс-әрекетінің  орталық |2     |1        |       |     |
|     |буыны                                     |      |         |       |     |
|11   |Меңгерудің жалпы сипаттамасы              |2     |         |       |     |
|12   |Педагогикалық  іс-әрекет: формалары,      |2     |1        |       |     |
|     |сипаттамалары, мазмұны                    |      |         |       |     |
|13   |Педагогикалық  іс-әрекеттің  түрлі        |2     |         |       |     |
|     |стильдері                                 |      |         |       |     |
|14   |Педагог іс-әрекетіндегі сабақтың          |2     |1        |       |     |
|     |психологиялық  талдауы                    |      |         |       |     |
|15   |Білім беру  процесіндегі  қарым-қатынас   |2     |         |       |     |
|     |Барлығы:                                  |30    |15       |15     |     |

               6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 3
|№  |СӨЖО                                              |СӨЖ               |
|   |Аудиториялық              |Аудиториядан тыс       |                  |
|1  |2                         |3                      |4                 |
|1  |Педагогикалық психология  |Психологиялық қызметтің|Аударма жұмысы,   |
|   |тарихы                    |үлгісі. Мектептегі     |анализдеу,        |
|   |                          |психология №5 2006ж.   |корытындылау      |
|2  |Сабақтың (дәрістің)       |Өз еркімен танымдық    |Сабақтың талдауы  |
|   |психоло                   |процесті талдау сызбасы|                  |
|   |гиялық  талдауы педагогтың|                       |                  |
|   |проективті-рефлексивті    |                       |                  |
|   |іскерлік                  |                       |                  |
|   |терінің  бірлігі  ретінде |                       |                  |
|3  |Ақыл-ой тәрбиесі және     |Чуприкова Н.И. немесе  |Ақыл-ой тәрбиесі  |
|   |оқыту                     |өз таңдауы бойынша     |және оқытудың     |
|   |                          |ғалым                  |классификациялау  |
|   |                          |ның еңбегімен танысу   |схемасын сызу.    |
|4  |«Оқушы Қазақстан» атты    |Психология. Социология.|Аударма жұмысы    |
|   |сауалнама корытындысы     |Политология №8-9 2007ж.|                  |
|5  |Ұстаз психологиясы        |Монографиямен жұмыс:   |(Терминологиялық  |
|   |                          |М., 1999               |сөздікпен жұмыс)  |
|6  |Студент психологиясы      |В.К.Вилюнас,           |Реферат әзірлеу   |
|   |туралы хабарлама даярлау  |Ю.Б.Гиппенрейтер М.,   |                  |
|   |                          |1993                   |                  |
|7  |Жеке тұлға  туралы        |Ғылыми оқу құралымен   |Психика-функция   |
|   |түсініктердің дамуы       |жұмыс:                 |лық жүйе.         |
|   |                          |                       |В.Шабельников     |
|   |                          |                       |Алматы 1998       |
|8  |Қиын оқушыларды анықтауға |Мектептегі психология  |Қиын оқушыларды   |
|   |арналған психологиялық    |№2(14) 2008ж. 38бет    |анықтау  мен      |
|   |тренинг                   |т.б. ғылыми            |белгілерінемысалда|
|   |                          |журналдармен жұмыс     |р келтіру.        |
|9  |М.Фергюсон мен            |Мектептегі психология  |Конспект әзірлеу  |
|   |Д.Рассельдің жалғыздық    |№3 2006ж               |                  |
|   |сезімінің деңгейін анықтау|                       |                  |
|   |әдістемесі                |                       |                  |
|10 |Божович Л.И. өмірбаянымен |100 Великих психологов |Ғылыми әдебиетпен |
|   |танысу                    |М., 2004 126бет.       |танысу            |
|11 |Амонашвили Ш.А. өмірбаяны |Ғылыми зерттеушілердің |(Терминологиялық  |
|   |мен ғылыми жетістіктері   |еңбектеріне теориялық  |сөздікпен, әдебиет|
|   |туралы хабарлама әзірлеу  |талдау жасау.          |термен жұмыс)     |
|12 |«Кәсіби бағдар  берудің   |Кәсіп, мотивация т.б.  |Адамның кәсібм    |
|   |психологиялық негіздері»  |ұғымдарына анықтама    |бағдар беру аймағы|
|   |атты тақырыпта баяндама   |беру. (Терминологиялық |құрылысымен       |
|   |әзірлеу                   |сөздікпен жұмыс)       |танысу.           |
|13 |Мінез екпіндеуі туралы    |Мінез екпіндеуіне      |Практикум по      |
|   |хабарлама                 |арналған тапсырмалар   |психологии        |
|   |                          |әзірлеу                |Н.С.Глуханюк.     |
|   |                          |                       |Е.В.Дьяченко,     |
|   |                          |                       |С.Л.Семенова М    |
|   |                          |                       |2003 213-214      |
|   |                          |                       |беттер.           |
|14 |Адам темпераментін өлшеу. |Русалов В.М. Психол.   |(Терминологиялық  |
|   |                          |журнал 1992.-№2        |сөздікпен жұмыс)  |
|15 |М.И Лисинаның ғылыми      |Ш.ж.2том. М., 1985     |Ғылыми әдебиетпен |
|   |жетістіктері туралы       |                       |танысу            |
|   |хабарлама әзірлеу         |                       |                  |

               7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
                                   Кесте 4
№Апталар1234567891011121314151Бақылау түріРКХСХБТ1РБККХРСХБК2РБ2Бақылау түріРКХСХБХ1РБТРСХК БКСХ2РБ3Ұпайлар555555555555555
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер