Файл қосу
Бал арасын көбейту биотехнологиясы
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |ПОӘК |ПОӘК 042-18-24.1.46\01- | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | |2014 | | Оқытушының «Балық және бал | | | |арасын көбейту биотехнологиясын |№1-ші басылым | | |ұйымдастыру» пәнінен жұмыс оқу | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Балық және аралардын инвазиалык аурулары» пәнінен «5В120100» - «ветеринариялық медицина» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫНЫҢ ПӘН БОЙЫНША ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2014 Алғысөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Ветеринариялық медицина кафедрасының доценті міндетін атқарушы, м.ғ.к. Ахметжанов О. Н. « » 2014 жыл 2 ТАЛҚЫЛАДЫ 2. 1 Ветеринариялық медицина кафедрасының отырысында Хаттама № « » 2014 жыл Кафедра меңгерушісі Тусупов С.Ж 2.2 Аграрлық факультеттің әдістемелік кеңесінде Хаттама № « » 2014 жыл Төрайым Джаманова Г.Е 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № « » 2014 жыл Оқу - әдістемелік кеңестің төрайымы, ОӘЖ проректор Искакова Г. К. 4 1- ші басылым. Мазмұны Беттер 1. Қолдану саласы ............................................................................ .......... .4 2. Нормативтік сілтемелер ......................................................................... 4 3. Жалпы ережелер ............................................................................ ......... 4 4 Пәннің мазмұны мен сабақ түріне байланысты бөлінуі ...................... 5 5. Студенттердің өзіндік жұмыстарының тақырыптары ........................ 7 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы .............................................................7 7. Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілген картасы ........ 10 8. Әдебиеттер ............................................................................ ................... 11 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Балық және аралардын инвазиалык аурулары» пәні бойынша оқу - әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушының жұмыс оқу бағдарламасы «5В120100» «ветеринариялық медицина» мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған. Ол студенттерді пәннің жалпы мазмұнымен, оның мамандық бойынша жұмыс істегенде қажеттілігімен және келелілігімен, пән саясатымен және оқу барысында студенттердің алатын тәжірибелік іскерліктерімен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешен пәнді оқып-игерудегі негізгі нұсқаулық құжат болып саналады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Бұл «Балық және аралардын инвазиалык аурулары» пәні бойынша оқу - әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушының жұмыс оқу бағдарламасы төмендегі құжаттар талаптарына сай осы пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - Жоғарғы білім берудің жалпыға міндетті Мемлекеттік стандарты; - «5В120100» - «Ветеринариялық медицина» мамандығы бойынша элективтік пәндер каталогы; -5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығы бойынша жоғарғы білім берудің «Балық және бал арасын көбейту биотехнологиясын ұйымдастыру пәнінен оқу бағдарламасы; - 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығының оқу жұмыс жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 Университет стандарты «Пәннің оқу - әдістемелік кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»; - ДП 042-1.01-2013 Құжат «Пәннің оқу - әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР Пәнді оқытудың барлық сатысында студенттерге қойылатын талап: 1. Міндетті түрде сабаққа қатысу. Сабақ барысында тәртіпті бұлжытпай орындау. Сабаққа кешікпеу. Әрбір дәріске және тәжірибе сабақтарына қатысуы балмен есептеледі, ал әрбір босатылған сабақ үшін балл кемітіледі кемітіледі. Оқытушы студенттің әр сабаққа қатысу, тапсырманы орындау, жауап беру деңгейін балдық жүйемен бағалайды. 2. Сабақты себепті түрде босату сізді босатқан тақырыпты меңгеруден босатпайды. Босатқан сабағыңызды өтеу үшін сізге уақыт және тапсырма беріледі. ал себепті босатылған сабақты өтегенде студенттен тақырып бойынша реферат және ауызша жауап сұралады. Босатқан сабақты өтесеңіз тиісті балл аласыз. 3. Студент тәжірибе және лабораториялық жаттығу сабақтарына силабус бойынша дайындалып келуге және оқу үрдісіне белсенді түрде қатысуы қажет. Уақытында және ұқыпты түрде СОӨЖ және СӨЖ орындауы керек. Міндеттілік пен ұқыптылықты дағдыға айналдырған дұрыс. Осының бәрі сізге қорытындыда жоғарғы рейтингке қол жеткізуіңізге мүмкіншілік береді. 4. Сабақ кезінде сіздің ұялы телефоныңыз сөндірулі болуы шарт. 5. Оқытушымен және өз курстастарыңмен ашық және ақжарқын болу. 6. Студенттердің қорытынды есеп беруі кафедра шешіміне сай ауызша емтихан немесе компьютерлік тесттілеу бойынша жүргізіледі. Дайындалу үшін студенттерге емтихан сұрақтары беріледі. 3.1 Пәннің жалпы мазмұны Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алып, экономикамыздың нарықтық қатынастарға көшуіне және халықаралық қатынастардың аса қарқынды жүре бастауына байланысты, еліміздегі ветеринария қызметін де қайта қарау қажеттілігі туындады. Ветеринария қызметінің негізгі міндеттерінің бірі жануарлар ауруларының алдын алу, олардан алынатын өнімдерді cапасын артырып, көлемін молайту екені белгілі. Сонымен қатар бүгінгі таңда балық және бал арасы шаруашылықтарын өркендету де маңызды болып отыр. Өйткені бұл сала өніміне нарықта сұраныс артып отыр. 3.2 Пәнді оқытудың міндеттері: - Студенттерді балық және бал арасын өсіру, көбейту биотехнологиялары негіздерімен таныстыру, - Балықтар мен бал арасын көбейту биотехнологияларын үйрету. 3.3 Пәннің пререквизиттері: Пәнін меңгеру үшін студенттер балық және бал арасы биологиясын, морфологиясы және физиологиясы, балықтар мен бал арасының аурулары жөніндегі ветеринариялық пәндерді меңгерулері қажет. 3.4 Пәннің посреквизиттері: Пән бойынша алған білімдерін студенттер өндірісте ветеринариялық тәжірибеде қолданады. Кесте 1 – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит|Д (сағ) | | | |тер | | |4.1.1 |Кіріспе. Балық экологиясы |1 |Дәріс | |4.1.2 |Балықтың шаруашылықтары туралы түсінік |1 |Дәріс | |4.1.3 |Балықты тоғандық әдіспен көбейту, өсіру |1 |Дәріс | | |биотехнологиясы | | | |4.1.4 |Балықты заводтық әдіспен көбейту, өсіру |1 |Дәріс | | |биотехнологиясы | | | |4.1.5 |Жылу сүйгіш балық тұқымдарын көбейту, өсіру |1 |Дәріс | | |биотехнологиясы | | | |4.1.6 |Суық сүйгіш балық тұқымдарын көбейту |1 |Дәріс | | |биотехнологиясы | | | |4.1.7 |Балық шаруашылығын интенсификациялаудың |1 |Дәріс | | |биотехнологиясы | | | |4.1.8 |Тауарлы балық шаруашылығының арнайы |1 |Дәріс | | |түрлерінің биотехнологиясы | | | |4.1.9 |Үй маңындағы балық шаруашылығы |1 |Дәріс | | |биотехнологиясы | | | |4.1.10 |Табиғи су көздеріндегі балық шаруашылығы |1 |Дәріс | | |биотехнологиясы | | | |4.1.11 |Кіріспе. Бал арасы, жіктелуі, экологиясы |1 |Дәріс | |4.1.12 |Бал арасының көбею биологиясы |1 |Дәріс | |4.1.13 |Бал арасын көбейту биотехнологиясы |1 |Дәріс | |4.1.14 | Бал арасы әулетінің көбею биологиясы мен |1 |Дәріс | | |көбейту биотехнологиясы | | | |4.1.15 | Бал арасы әулетінің пакеттерін өндіру және |1 |Дәріс | | |пайдалану биотехнологиясы | | | | |Барлығы | 15 | | | |Лабораториялық жаттығу сабақтарының тақырыбы | | | |4.2.1 |Қазақстанның ихтиофаунасымен танысу |1 |ЛЖС | |4.2.2 |Балықтың сыртқы және ішкі құрылысымен танысу.|1 |ЛЖС | | |Балықтың жынысын анықтау. | | | |4.2.3 |Балықтарды қолдан тоғандық әдіспен көбейту |1 |ЛЖС | | |биотехнологиясы. | | | |4.2.4 | Балықтарды қолдан заводтық әдіспен көбейту |1 |ЛЖС | | |биотехнологиясы. Балық эмбрионымен танысу | | | |4.2.5 | Балықтан уылдырық және шоғал алу. Уылдырық |1 |ЛЖС | | |пен шоғалдың сапасын анықтау және | | | | |ұрықтандыру биотехнологиясы | | | |4.2.6 | Жылу сүйгіш балықтардың ұрықтанған |1 |ЛЖС | | |уылдырығын инкубациялау, құртшабақтарын, | | | | |шабақтарын өсіру, қыстату биотехнологиясы | | | |4.2.7 | Суық сүйгіш балықтардың ұрықтанған |1 |ЛЖС | | |уылдырығын инкубациялау, құртшабақтарын, | | | | |шабақтарын өсіру, қыстату биотехнологиясы | | | |4.2.8 |Қорытынды сабақ |1 |ЛЖС | |4.2.9 |Балықты жұқпалы емес аурулары, |1 |ЛЖС | | |ихтиопатологиялық зерттеу жүргізу | | | |4.2.10 |Балықтардың инвазиялық аурулары, |1 |ЛЖС | | |ихтиопатологиялық зерттеу жүргізу | | | |4.2.11 |Балықтардың инфекциялық аурулары, |1 |ЛЖС | | |ихтиопатологиялық зерттеу жүргізу | | | |4.2.12 |Бал арасының сыртқа және ішкі құрылысымен, |1 |ЛЖС | | |бал арасы әулетінің мүшелерімен, бал арасымен| | | | |жұмыс істеу ережелерімен танысу | | | |4.2.13 |Бал арасы ұясымен танысу. Бал арасының |1 |ЛЖС | | |көбейю биологиясы | | | |4.2.14 |Бал арасын көбейту биотехнологиясы |1 |ЛЖС | |4.2.15 |Қорытынды сабақ |1 |ЛЖС | | |Барлығы |15 | | |Реті |Тәжірибе сабағы тақырыптары |Сағат |Жұмыс түрлері | | | |саны | | |4.3.1 | Балықтың биологиясы |1 |ТС | |4.3.2 |Балық шаруашылығындағы биотехнология мен |1 | ТС | | |аквакультура | | | |4.3.3 |Тоған шаруашылығы |1 | ТС | |4.3.4 |Тоған шаруашылығында балық өсірудің |1 | ТС | | |өндірістік үрдісі | | | |4.3.5 |Жылу сүйгіш балық тұқымдарын өсіру |1 |ТС | | |биотехнологиясы | | | |4.3.6 |Суық сүйгіш балық тұқымдарының |1 | ТС | | |құртшабақтарын, шабақтарын өсіру, қыстату | | | | |биотехнологиясы | | | |4.3.7 |Балықты поликультурадка өсіру биотехнологиясы|1 | ТС | |4.3.8 |Қорытынды сабақ |1 | ҚС | |4.3.9 |Күріш алқабында балық өсіру биотехнологиясы |1 | ТС | |4.3.10 |Үй маңындағы балық шаруашылығы |1 | ТС | | |биотехнологиясы | | | |4.3.11 |Табиғи су көздеріндегі балық шаруашылығы |1 | ТС | | |биотехнологиясы | | | |4.3.12 |Бал арасы, жіктелуі, экологиясы |1 | ТС | |4.3.13 |Бал арасын көбейту биотехнологиясы |1 | ТС | |4.3.14 |Бал арасы әулетін көбейту биотехнологиясы |1 | ТС | |4.3.15 |Қорытынды сабақ |1 | ҚС | | |Барлығы | 15 | | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ |Рет саны |СӨЖ-ның тақырыптары |Сағат |Жұмыс түрі | | | |саны | | |5.1.1 |Балық шаруашылықтарында қолданылатын |6,75 |Реферат, ЕС | | |азықтар және балықты азықтандыру | | | |5.1.2 |Мұхит суында балық өсіру биотехнологиясы |6,75 |Реферат, ЕС | |5.1.3 |Шаяндарды өсіру биотехнологиясы |6,75 |Реферат, ЕС | |5.1.4 |Ұлуларды өсіру биотехнологиясы |6,75 |Реферат, ЕС | |5.1.5 |Балықтың инвазиялық аурулары |6,75 |Реферат, ЕС | |5.1.6 |Балықтың инфекциялық аурулары |6,75 |Реферат, ЕС | |5.1.7 |Қазақстандағы омарта шаруашылықтары |6,75 |Реферат, ЕС | |5.1.8 |Бал арасы тұқымын асылдандыру жұмыстары |6,75 |Реферат, ЕС | |5.1.9 |Бал арасының инвазиялық аурулары |6,75 |Реферат, ЕС | |5.1.10 |Бал арасының инфекциялық аурулары |6,75 |Реферат, ЕС | | |Барлығы |67,5 | | | |СОӨЖ-ның тақырыптары | | | |5.2.1 |Қазақстанның ихтиофаунасы |2,25 |АС, ЕС | |5.2.2 |Қазақстанның балық ауланатын табиғи су |2,25 |АС , ЕС | | |көздері | | | |5.2.3 |Қазақстанның балық ауланатын бөгендері |2,25 |АС, ЕС | |5.2.4 | Балық шаруашылықтарында балықты |2,25 |АС, ЕС | | |тасымалдау технологиясы | | | |5.2.5 |Балықты ветеринариялық – санитариялық |2,25 |АС, ЕС | | |сараптау | | | |5.2.6 | Балық ауруларына қарсы ветерианриялық – |2,25 |АС, ЕС | | |санитариялық шаралар | | | |5.2.7 |Бал және оның адам өміріндегі маңызы Балдың|2,25 |АС, ЕС | | |жіктелуі | | | |5.2.8 |Қазақстанның бал жиналатын аймақтары |2,25 |АС, ЕС | |5.2.9 |Бал арасының тұқымдары |2,25 |АС, ЕС | |5.2.10 |Омарта шаруашылықтарын ұйымдастыру |2,25 |АС, ЕС | | |Барлығы |22,5 |АС-ауызша | | | | |сұрау; ЕС – | | | | |емтихан | 6. ПӘНІҢ ОКУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте № 3 пәнің оку-әдістемелік картасы |Рет |Дәріс тақырыптары |Көрнекті құралдар, ТҚЖ, |Тексеріс | |саны | |сызбалар, слайдтар |Түрі | |6.1.1|Кіріспе. Балық экологиясы, |Слайд -1, cурет - 1 |ЕС | | |биологгиясы | | | |6.1.2|Балық шаруашылықтары туралы |Слайд -2,3, сурет -1 |ЕС | | |түсінік. | | | |6.1.3|Балық шаруашылығындағы |Слайд – 4, сурет -1 |ЕС | | |биотехнология мен аквакулльтура | | | |6.1.4|Балықты табиғи жолмен көбейту, |Слайд -5, сурет -2 |ЕС | | |өсіру биотехнологиясы | | | |6.1.5| Балықты қолдан көбейту, өсіру |Слайд -6, сурет 3 |ЕС | | |биотехнологиясы | | | |6.1.6|Жылу сүйгіш балық тұқымдарын |Сурет- 5 |ЕС | | |өсіру биотехнологиясы | | | |6.1.7|Суық сүйгіш балық тұқымдарын |Сурет – 6 |ЕС | | |өсіру биотехнологиясы | | | |6.1.8|Балық шаруашылығын |Слайд– 2,3,4,Сурет -1,2 |ЕС | | |интенсификациялаудың | | | | |биотехнологиясы | | | |6.1.9|Тауарлы балық шаруашылығының |Слайд– 7,Сурет -7 |ЕС | | |арнайы түрлерінің биотехнологиясы| | | |6.1. |Үй жанындағы балық шаруашылығы |Слайд– 7,Сурет -7 |ЕС | |10 |биотехнологиясы | | | |6.1. |Табиғи су көздеріндегі балық |Слайд– 8,Сурет -8 |ЕС | |11 |шаруашылығы биотехнологиясы | | | |6.1. |Кіріспе. Бал арасының жіктелуі, |Слайд– 1,Сурет -1 |ЕС | |12 |экологиясы | | | |6.1. |Бал арасының көбею биологиясы мен|Слайд– 2,Сурет -2 |ЕС | |13 |көбейту биотехнологиясы | | | |6.1. |Бал арасы әулетінің көбею |Слайд– 3,Сурет -3 |ЕС | |14 |биологиясы мен көбейту | | | | |биотехнологиясы | | | |6.1. |Бал арасы әулетінің пакеттерін |Слайд– 4,Сурет -4 |ЕС | |15 |өндіру биотехнологиясы | | | | |Лабораториялық жаттығу |Көрнекті құралдар, ТҚЖ, |Тексеріс | | |сабақтарының тақырыбы |плакаттар, сызбалар, |түрі | | | |құралдар мен жануарлар | | | | |т.б. | | |6.2.1|Қазақстанның балық шаруашылықтары|Әр түрлі және әр |АС | | |мен және ихтиофаунасымен танысу |жыныстағы балықтар | | |6.2.2|Балықтың сыртқы және ішкі |Балық және тоған |АС | | |құрылысымен танысу. Балықтың |суреттері. Әр түрлі және | | | |жынысын анықтау. |әр жыныстағы балықтар | | | | |және балықты жарып | | | | |қарайтын құрал – | | | | |жабдықтар. | | |6.2.3|Балықтарды қолдан тоғандық |Әр түрлі және әр |АС | | |әдіспен көбейту биотехнологиясы |жыныстағы балықтар және | | | |Балықтан уылдырық және шоғал алу |балықтан уылдырық пен | | | |биотехнологиясы |шоғал саууға арналған | | | | |құралдар | | |6.2.4|Балықтарды қолдан заводтық |Әр түрлі және әр |АС | | |әдіспен көбейту биотехнологиясы |жыныстағы балықтар және | | | | |балықтан уылдырық пен | | | | |шоғал саууға арналған | | | | |құралдар | | |6.2.5|Уылдырық пен шоғалдың сапасын |Уылдырық, шоғал және |АС | | |анықтау және ұрықтандыру |микроскоптар | | | |биотехнологиясы | | | |6.2.6|Жылу сүйгіш балықтардың |Инкубация аппараттары, |АС | | |ұрықтанған уылдырығын |құртшабақтарды өсіруге | | | |инкубациялау, құртшабақтарды, |арналған құрал - | | | |шабақтарды өсіру, қыстату |жабдықтар | | | |биотехнологиясы | | | |6.2.7| Суық сүйгіш балықтардың | Инкубация аппараттары, |АС | | |ұрықтанған уылдырығын |құртшабақтарды өсіруге | | | |инкубациялау, құртшабақтарды, |арналған құрал - | | | |шабақтарды өсіру, қыстату |жабдықтар | | | |биотехнологиясы | | | |6.2.8| Қорытынды сабақ |Қорытынды сабақ сұрақтары|АС | |6.2.9| Балық шаруашылықтарында | Ихтиопатологиялық |АС | | |ихтиопатологиялық зерттеулер |зерттеу жүргізуге қажет | | | |жүргізу |құрал – жабдықтар. | | | | |Әртүрлі балықтар | | |6.2. | Балықтың инвазиялық аурулары, | Паразитологиялық зерттеу|АС | |10 |анықтау, ветеринариялық- |жүргізуге қажет құрал – | | | |санитариялық шаралары |жабдықтар. Әр түрлі | | | | |балықтар | | |6.2. | Балықтың инфекциялық аурулары, |Бактериологиялық зерттеу |АС | |11 |анықтау, ветеринариялық- |жұргізуге қажет құрал – | | | |санитариялық шаралары |жабдықтар. Әр түрлі | | | | |балықтар | | |6.2. | Бал арасының сыртқа және ішкі | Ара әулетінің |АС | |12 |құрылысымен, бал арасы әулетінің |мүшелерінің қанқалары мен| | | |мүшелерімен, бал арасымен жұмыс |ұясы | | | |істеу ережелерімен танысу | | | |6.2. | Бал арасы ұясымен танысу. Бал |Ара ұясы |АС | |13 |арасының көбейю биологиясы | | | |6.2. | Бал арасын көбейту |Ара әулетінің мүшелерінің|АС | |14 |биотехнологиясы |қанқалары мен арнайы | | | | |пакеттер | | |6.2. | Қорытынды сабақ |Қорытынды сабақ сұрақтары|АС | |15 | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |Оқулықтардың, оқу |Дана (саны) |Студенттердің |Қамтамасыз етілуі| |әдістемелік | |саны |% | |құралдардың | | | | |атаулары, авторы, | | | | |баспа, шыққан жылы | | | | |1 |2 |3 |4 | |1. Козлов В.И., |1 |18 |5,5 | |Никифоров – Никишин | | | | |А.Л., Бородин А.Л. | | | | |АКВАКУЛЬТУРА. | | | | |(учебник) «Колос», | | | | |Москва, 2006 г. | | | | | | | | | |2. Иванова З.А., | | | | |Мерузи И.В., Пищенко|1 |18 |5,5 | |Е.В. Алтайский | | | | |зеркальный карп – | | | | |новая | | | | |высокопродуктивная | | | | |порода прудовых рыб.| | | | |Новосибирск. 2002 г.| | | | | | | | | |3. Микитюк П.В. Вет | | | | |– санэкспертиза | | | | |пресноводных рыб. | | | | |Москва. 1989 г. |1 |18 |5,5 | | | | | | |4. Булекбаева Л.Т., | | | | |Искаков М.М. Балық | | | | |аурулары. Астана. | | | | |2009 |1 |18 |5,5 | | | | | | |5. Прокопов К.П., | | | | |Федотова Л.А., | | | | |куликов Е.В., | | | | |Кириченко О.И. |- |18 |0 | |Ихтиофауна | | | | |Восточного | | | | |Казахстана. Усть – | | | | |каменогорск. 2006. | | | | | | | | | |6. Кривцов Н.И., | | | | |Лебедев В.И., | | | | |Туников Г.М. | | | | |Пчеловодство. |1 |18 |5,5 | |(учебник) Москва. | | | | |«Колос». 1999 г. | | | | |7. Нуждин А.С., | | | | |Виноградов В.П. | | | | |Основа пчеловодства.| | | | |(Уч. Пособия). |10 |18 |55 | |Москва. «Колос». | | | | |1982 г. | | | | | | | | | |8. Аветисян Г.А. | | | | |Пчеловодства. | | | | |Москва. «Колос». | | | | |1982 г. |18 |18 |100 | | | | | | |9. Пчеловодство. | | | | |Журнал. Мерзімді | | | | |басылым. | | | | | | | | | |10. Интернет | | | | |материалдары | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР НЕГІЗГІ: 1. Козлов В.И., Никифоров – Никишин А.Л., Бородин А.Л. АКВАКУЛЬТУРА. (учебник) «Колос», Москва, 2006 г. 2. Кривцов Н.И., Лебедев В.И., Туников Г.М. Пчеловодство. (учебник) Москва. «Колос». 1999 г ҚОСЫМША: 3. Микитюк П.В. Вет – санэкспертиза пресноводных рыб. Москва. 1989 г. 4. Булекбаева Л.Т., Искаков М.М. Балық аурулары. Астана. 2009 5. Прокопов К.П., Федотова Л.А., куликов Е.В., Кириченко О.И. Ихтиофауна Восточного Казахстана. Усть – каменогорск. 2006. 6. .Иванова З.А., Мерузи И.В., Пищенко Е.В. Алтайский зеркальный карп – новая высокопродуктивная порода прудовых рыб. Новосибирск. 2002 г. 7. Нуждин А.С., Виноградов В.П. Основа пчеловодства. (Уч. Пособия). Москва. «Колос». 1982 г. 8. Аветисян Г.А. Пчеловодства. Москва. «Колос». 1982 г. 9. Кедельбаев Б.Ш., Мамырбекова А.К. Медициналық және ветеринариялық биотехнология. Алматы. 2009. 10. Пчеловодство. Журнал. Мерзімді басылым. 11. Интернет материалдары. 12. Современная ветеринарная медицина. Журнал. 2010 г. 13. ҚР Ұлттық Ғылым Академиясы ХАБАРШЫСЫ. Аграрлық ғылым сериясы. №5. 2011 жыл.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz