Файл қосу

Функцияның нүктедегі шегі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                       |
|3 деңгейлі СМК құжаты             |ПОӘК                  |ПОӘК                  |
|                                  |                      |042-0.1.00 /02-2013   |
|Оқытушыға арналған                |02.09.2013 ж.         |                      |
|«Математика2» пәні бойынша жұмыс  |№1 басылым            |                      |
|бағдарламасы                      |                      |                      |












                  Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы
                               «Математика-2»
                        пәнінен оқу-әдістемелік кешен
                  5B011000 «Физика»   мамандығына  арналған
















                                    Семей
                                   2014ж.


   Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:
Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының  оқытушысы
Сагитова Ш.Г., Тайболдина Қ.Р.  _______ «___»__________ 2014ж

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Математика және математикан оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында
талқыланды
      Хаттама № ______ “____” _____________ 2014 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М.

2.2. Физика-математика факультетінің   оқу-әдістемелік бюроның отырысында
талқыланды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2014ж.

      Оқу-әдістемелік бюроның төрайымы  __________ Батырова К.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2014 ж.


      Оқу-әдістемелік кеңестің төрайымы__________


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
                                   мазмұны




1. Қолданылу аймағы

2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы мағлұмат
4. Оқу пәнінің  мазмұны
5. СӨЖ тақырыптары
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы
8. Әдебиеттер



          1. ПАЙДАЛАНУ ОБЛЫСЫ
     «Математика2»    пәні  бойынша  оқу  бағдарламасының  оқу  әдістемелік
кешенінің құрамына  кіретін   оқытушыға  арналған  пәннің  оқу  бағдарламасы
5В011000"Физика"   мамандығындағы   студенттерге   арналған.    Бұл    кешен
студенттерді курс мазмұнымен, курстың актуалдығы  мен  қажеттілігімен,  курс
саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және  дағдыларымен таныстырады.


          2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР


      «Математика 2» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу  жұмыс
бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына  сәйкес  берілген
пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді:
         - 5B011000-Физика  мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім
           стандарты,
         - СТУ 042-ГУ-1-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік  кешенін  әзірлеуге
           және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП 042-1-01-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік  кешенінің  құрылымы
           және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.




    3.  ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР




    3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
      «Математика-2» пәні логиканың кейбір  негізгі  ұғымдарынан  басталады.
Функция ұғымы және оның графигі, сандық тізбек және  оның  шегі,  функцияның
шегі   ұғымдары   қарастырылады.   Сонымен   қатар,   дифференциалдық   және
интегралдық есептеулер, көп айнымалының  функциясы,  айқындалмаған  функция,
сандық, функционалдық және дәрежелік  қатарлар  теориясы,  екі  еселі  Риман
интегралдары, беттік интегралдар қарастырылады.
      3.2. " Математика-2 " курсының мақсаты
      Студенттерде математикалық ойлауды, қолданбалы есептерге математикалық
талдау   және   негізгі   математикалық   әдістермен    зерттеу    жүргізуге
дағдыландыру.
    3.3. Курсты оқытудың негізгі міндеті
    Іргетасты  математикалық  дайындықты  жоғарылату,  курстың   қолданбалы
бағытын арттыру, қолданбалы есептерді  шешуде  студенттердің   математикалық
әдістерді  пайдалануға   бағыттап   оқыту,   студенттерде   логикалық   және
алгоритмдік ойлауды қалыптастыру,  студенттердің  өз  бетімен  математикалық
білімді алып, оны тереңдетуге дағдыландыру.
    3.4.    Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы:
- студент өзінің логикалық  және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту;
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу  машиналарында
іске     асыру деңгейін жету.
    3.5.  Курстың  пререквизиті:   Студент   мектеп   математика   курсының
материалын және математикалық әдебиеттер мен жұмыс істей білуі керек
    3.6.  Курстың постреквизиті: жоғары  оқуорнында  оқытылатын  математика
пәндерінің ең басқы әрі іргетастық курсы болып табылады. Осы  курстан  кейін
дифференциалдық   теңдеулер   және   интегралдық    есептеулер    теориясын,
функционалдық  анализ,  нақты   және   комплекс   айнымалылар   функциясының
теориясын, математикалық логика,  сонымен қатар ықтималдықтар  теориясы  мен
математикалық статистика негіздерін оқуға болады. Онда дифференциалдық  және
интегралдық есептеулер теориясы қарастырылады.
    3.7 Оқу жұмысының жоспарынан көшірме






       Кесте-1. Оқу жұмысының жоспарынан көшірме


    |Курс                                                      |Семестр  |Кредит   |
|1. Функция туралы негізгі ұғымдар. Сан тізбегі. Тізбек    |1        |1        |
|шегі.                                                     |         |         |
|2. Функцияның шегі. Функцияның үзіліссіздігі.             |1        |         |
|3. Функцияның туындысы. Функцияның дифференциалы. Қисыққа |1        |1        |
|жүргізілген жанама мен нормаль. Туындының физикадағы      |         |         |
|қолданысы.                                                |         |         |
|4. Күрделі функцияның, айқындалмаған функцияның және      |         |         |
|параметрлік түрде берілген функцияның туындысы.           |         |         |
|5. Функцияның жоғарғы ретті туындылары мен                |         |1        |
|дифференциалдары.                                         |         |         |
|6. Функцияны зертеу және оның графигін салу.              |1        |1        |
|7. Анықталмаған интеграл. Интегралдаудың негізгі әдістері.|1        |1        |
|8. Бөлшек-рационал функцияларды интегралдау. Кейбір       |         |         |
|иррационал функцияларды интегралдау.                      |         |         |
|9. Тригонометриялық функцияларды интегралдау.             |         |1        |
|10. Анықталған интеграл. Анықталған интегралды есептеу.   |1        |1        |
|Анықталған интегралдың қолданысы.                         |         |         |
|11. Көп айнымалы функция. Көп айнымалы функцияны          |1        |1        |
|дифференциалдау.                                          |         |         |
|12. Еселі интегралдар. Екі және үш еселі интегралдарды    |1        |1        |
|есептеу.                                                  |         |         |
|13.  Бірінші текті қисықсызықты интегралдар.              |1        |1        |
|14. Екінші текті қисықсызықты интегралдар. Қисықсызықты   |         |         |
|интегралдың еселі интегралмен байланысы.                  |         |         |
|15. Бірінші және екінші текті беттік интегралдар.         |1        |         |
|16. Сан қатары. Сан қатары жинақтылығының  жеткіліктік    |1        |1        |
|белгілері.                                                |         |         |
|17. Оң мүшелі қатарлар. Қатар жинақталығының Коши және    |         |         |
|Даламбер белгісі.                                         |         |         |
|18. Таңбасы ауыспалы қатар. Абсолютті және шарты          |1        |1        |
|жинақталатын қатарлар.                                    |         |         |
|19. Функционал тізбектер және функционалдық қатарлар.     |1        |1        |
|20. Дәрежелік қатарлар.                                   |         |1        |
|21. Тейлор қатары. Дәрежелік қатардың қолданысы.          |1        |         |
|22. Тригонометриялық қатарлар. Фурье қатары.              |1        |1        |
|Итого                                                     |15       |15       |



    5. студенттің өздік жұмыс тақырыптары



   СОӨЖ
          1. Функция ұғымы. Сан тізбегі, шегі. Функцияның нүктедегі шегі.
          2. Функцияның туындысы. Функцияның дифференциалы.
          3. Туындының көмегімен функцияны зерттеу.
          4. Алғашқы функция ұғымы. Анықталмаған интеграл. Интегралдау.
          5. Анықталған интеграл. Қолданылуы.
          6. Көп айнымалы функция.
          7. Еселі интегралдар.
          8. Бірінші және екінші текті қисықсызықты интеграл.
          9. Сандық қатар.
         10. Таңбасы ауыспалы қатарлар.
         11. Функционалдық және дәрежелік қатар.
         12. Тригонометриялық қатарлар. Фурье қатары.



    СӨЖ

       1. Дифференциалдық теңдеулер туралы түсінік.
       2. Бірінші ретті сызықтық теңдеулер.
       3. Толық дифференциалдағы теңдеулер.
       4. Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер.



    6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ



Кесте 3 –Пәннің оқу әдістемелік картасы
|Тақырыбы                                     |Көрнекі|Өзіндік      |Бақылау  |
|                                             |ліктер |меңгеру      |түрі     |
|                                             |       |сұрақтары    |         |
|Дәріс                 |Практикалық     |Зертха|       |             |         |
|                      |сабақтар        |налық |       |             |         |
|                      |тақырыптары     |сабақт|       |             |         |
|                      |                |ардың |       |             |         |
|1                     |2               |3     |4      |5            |6        |
|Функция туралы негізгі|Функция ұғымы.  |      |       |             |         |
|ұғымдар. Сан тізбегі. |                |      |       |             |         |
|Тізбек шегі.          |                |      |       |             |         |
|Функцияның шегі.      |Функцияның      |      |       |Функцияның   |Жазбаша  |
|Функцияның            |туындысы.       |      |       |анықталу     |Ауызша   |
|үзіліссіздігі.        |Функцияның      |      |       |облысы.      |         |
|                      |дифференциалы.  |      |       |Сан тізбегі, |         |
|                      |                |      |       |тізбек шегі. |         |
|                      |                |      |       |Кез келген   |         |
|                      |                |      |       |аргументті   |         |
|                      |                |      |       |функцияның   |         |
|                      |                |      |       |шегі.        |         |
|                      |                |      |       |І және ІІ    |         |
|                      |                |      |       |тамаша       |         |
|                      |                |      |       |шектер.      |         |
|Функцияның туындысы.  |Жоғары ретті    |      |       |Туынды ұғымы.|Жазбаша  |
|Функцияның            |туындылар.      |      |       |Күрделі      |Ауызша   |
|дифференциалы. Қисыққа|Жуықтап         |      |       |функцияның,  |         |
|жүргізілген жанама мен|есептеуде       |      |       |айқындалмаған|         |
|нормаль. Туындының    |дифференциалдың |      |       |функцияның   |         |
|физикадағы қолданысы. |қолданылуы.     |      |       |және         |         |
|                      |                |      |       |параметрлік  |         |
|                      |                |      |       |түрде        |         |
|                      |                |      |       |берілген     |         |
|                      |                |      |       |функцияның   |         |
|                      |                |      |       |туындысы.    |         |
|                      |                |      |       |Жоғары ретті |         |
|                      |                |      |       |туындылар.   |         |
|                      |                |      |       |Жуықтап      |         |
|                      |                |      |       |есептеуде    |         |
|                      |                |      |       |дифференциалд|         |
|                      |                |      |       |ың           |         |
|                      |                |      |       |қолданылуы.  |         |
|Функцияны зертеу және |Туындының       |      |       |Функцияның   |Жазбаша  |
|оның графигін салу.   |көмегімен       |      |       |өсу-кему     |Ауызша   |
|                      |функцияны       |      |       |аралығы.     |         |
|                      |зерттеу.        |      |       |Функцияның   |         |
|                      |                |      |       |экстремумдары|         |
|                      |                |      |       |.            |         |
|                      |                |      |       |Функцияның   |         |
|                      |                |      |       |ойыс-дөңестіг|         |
|                      |                |      |       |і. Иілу      |         |
|                      |                |      |       |нүктелері.   |         |
|                      |                |      |       |Функцияның   |         |
|                      |                |      |       |асимптоталары|         |
|                      |                |      |       |.            |         |
|                      |                |      |       |Функцияны    |         |
|                      |                |      |       |толық        |         |
|                      |                |      |       |зерттеп,     |         |
|                      |                |      |       |графигін салу|         |
|Анықталмаған интеграл.|Алғашқы функция |      |       |Интегралдауды|Жазбаша  |
|Интегралдаудың негізгі|ұғымы.          |      |       |ң әдістері.  |Ауызша   |
|әдістері.             |Анықталмаған    |      |       |Бөлшек-рацион|         |
|                      |интеграл.       |      |       |ал           |         |
|                      |                |      |       |функцияларды |         |
|                      |                |      |       |интегралдау. |         |
|                      |                |      |       |             |         |
|                      |                |      |       |Тригонометрия|         |
|                      |                |      |       |лық          |         |
|                      |                |      |       |функцияларды |         |
|Анықталған интеграл.  |Интегралдаудың  |      |Интерак|Анықталған   |Жазбаша  |
|Анықталған интегралды |әдістері.       |      |тивті  |интегралды   |Ауызша   |
|есептеу. Анықталған   |                |      |тақта  |есептеу.     |         |
|интегралдың қолданысы.|                |      |       |             |         |
|Көп айнымалы функция. |Тригонометриялық|      |       |Көп айнымалы |Жазбаша  |
|Көп айнымалы функцияны|функцияларды    |      |       |функцияны    |Ауызша   |
|дифференциалдау.      |интегралдау.    |      |       |дифференциалд|         |
|                      |                |      |       |ау.          |         |
|                      |                |      |       |Көп айнымалы |         |
|                      |                |      |       |айнымалы     |         |
|                      |                |      |       |функцияны    |         |
|                      |                |      |       |зерттеу.     |         |
|Еселі интегралдар. Екі|Анықталған      |      |       |Екі және үш  |Жазбаша  |
|және үш еселі         |интеграл.       |      |       |еселі        |Ауызша   |
|интегралдарды есептеу.|                |      |       |интегралдарды|         |
|                      |                |      |       |есептеу.     |         |
|                      |                |      |       |Екі еселі    |         |
|                      |                |      |       |Риман        |         |
|                      |                |      |       |интегралын   |         |
|                      |                |      |       |есептеу. Екі |         |
|                      |                |      |       |еселі        |         |
|                      |                |      |       |интегралдың  |         |
|                      |                |      |       |қолданысы.   |         |
|Бірінші текті         |Анықталған      |      |       |Қисықсызықты |Жазбаша  |
|қисықсызықты          |интегралды      |      |       |интегралдың  |Ауызша   |
|интегралдар.          |                |      |       |еселі        |         |
|                      |                |      |       |интегралмен  |         |
|                      |                |      |       |байланысы.   |         |
|                      |                |      |       |Бет туралы   |         |
|                      |                |      |       |ұғым. Бірінші|         |
|                      |                |      |       |және екінші  |         |
|                      |                |      |       |типтегі      |         |
|                      |                |      |       |беттік       |         |
|                      |                |      |       |интеграл     |         |
|Бірінші және екінші   |Көп айнымалы    |      |       |             |Жазбаша  |
|текті беттік          |функция.        |      |       |             |Ауызша   |
|интегралдар.          |                |      |       |             |         |
|Сан қатары. Сан қатары|Еселі           |      |Интерак|Оң мүшелі сан|Жазбаша  |
|жинақтылығының        |интегралдар.    |      |тивті  |қатары.      |Ауызша   |
|жеткіліктік белгілері.|                |      |тақта  |Сандық       |         |
|                      |                |      |       |қатардың     |         |
|                      |                |      |       |жинақталу    |         |
|                      |                |      |       |белгілері    |         |
|Таңбасы ауыспалы      |Бірінші және    |      |       |Абсолютті    |Жазбаша  |
|қатар. Абсолютті және |екінші текті    |      |       |және шартты  |Ауызша   |
|шарты жинақталатын    |қисықсызықты    |      |       |жинақталатын |         |
|қатарлар.             |интеграл.       |      |       |қатарлар.    |         |
|Функционал тізбектер  |Сандық қатары.  |      |       |Функционалдық|Жазбаша  |
|және функционалдық    |                |      |       |тізбектер    |Ауызша   |
|қатарлар.             |                |      |       |және         |         |
|                      |                |      |       |функционалдық|         |
|                      |                |      |       |қатарлар.    |         |
|                      |                |      |       |Дәрежелік    |         |
|                      |                |      |       |қатарлар.    |         |
|                      |                |      |       |Тейлор       |         |
|                      |                |      |       |формуласы.   |         |
|                      |                |      |       |Дәрежелік    |         |
|                      |                |      |       |қатардың     |         |
|                      |                |      |       |қолданысы.   |         |
|Тейлор қатары.        |Таңбасы ауыспалы|      |       |             |Жазбаша  |
|Дәрежелік қатардың    |қатарлар.       |      |       |             |Ауызша   |
|қолданысы.            |                |      |       |             |         |
|Тригонометриялық      |Функционалдық   |      |       |Функцияны    |Жазбаша  |
|қатарлар. Фурье       |қатар.          |      |       |Фурье        |Ауызша   |
|қатары.               |                |      |       |қатарына     |         |
|                      |                |      |       |жіктеу.      |         |






    7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ




   |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың  |Даналардың |Студенттерді|Қамтамасыз |
|атауы                                      |саны       |ң саны      |ету пайызы |
|1                                          |2          |3           |4          |
|Темірғалиев Н.Т. Математикалық анализ. Том |190/30/30  |14          |100        |
|– 1, Алматы: Мектеп, 1987. -288 б.  Том –  |           |            |           |
|2. Алматы: Ана тілі, 1991. -400 б. Том – 3.|           |            |           |
|Алматы: Білім, 1997. -432 б.               |           |            |           |
|Фихтенгольц Г.М. Дифференциалдық және      |45/49      |14          |100        |
|интегралдық есептеулер курсы. Том – 1,     |           |            |           |
|Алматы: Мектеп, 1970. -634 б. Том – 2,     |           |            |           |
|Алматы: Мектеп, 1971. -664 б.              |           |            |           |
|Ибрашев Х.И., Еркеғұлов Ш.Т. Математикалық |20/110     |14          |100        |
|анализ курсы. Т–1,2. Алматы, 1963.         |           |            |           |
|Берман Г.Н. Сборник задач по курсу         |260        |14          |100        |
|математического анализа. Москва: Наука,    |           |            |           |
|1969. -440 с.                              |           |            |           |
|Ильин В.А., Поздняк Э.П. Основы            |40         |14          |100        |
|математического анализа. М.: Наука, 1973.  |           |            |           |
|-448 с.                                    |           |            |           |
|Н.А.Давыдов, П.П.Коровкин, В.Н.Никольский. |18         |14          |100        |
|Сборник задач по математическому анализу.  |           |            |           |
|М.:Просвещение, 1973. -256с.               |           |            |           |




    8. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

   1. Темірғалиев Н.Т. Математикалық анализ. Том – 1, Алматы: Мектеп,  1987.
      -288 б.  Том – 2. Алматы: Ана тілі, 1991. -400 б.  Том  –  3.  Алматы:
      Білім, 1997. -432 б.
   2. Фихтенгольц Г.М. Дифференциалдық және  интегралдық  есептеулер  курсы.
      Том – 1, Алматы: Мектеп, 1970. -634 б. Том – 2, Алматы: Мектеп,  1971.
      -664 б.
   3. Бохан К.А., Егорова И.А. Лащенов К.В.  Курс  математического  анализа.
      Том – 1. Москва: Просвещение, 1965. -436 с. Том – 2, 1966. -380 с.
   4. Ибрашев  Х.И.,  Еркеғұлов  Ш.Т.  Математикалық  анализ  курсы.  Т–1,2.
      Алматы, 1963.
   5. Кудрявцев Л.Д.Курс математического анализа. В 3 томах. М.: Дрофа;  т.1
      – 2003. -704с.; т.2 – 2004.-720с.;  т.3 – 2006. -351с.
   6. Ильин В.А., Садовничий В.А., Сендов Бл.Х.Математический анализ. В  2-х
      томах.  М.: Изд-во МГУ. Ч.1: 2-е изд., перераб., 1985. - 662с.; Ч.2  -
      1987. - 358с.
   7. Демидович Б.П. Сборник задач и упражнений по математическому  анализу.
      Москва: Наука, 1990. -624 с.
   8. Берман Г.Н. Сборник задач по курсу  математического  анализа.  Москва:
      Наука, 1969. -440 с.
   9. Демидович Б.П. Сборник задач и упражнений по математическому  анализу.
      Москва: Наука, 1997. -654 с.
  10. Жәутіков О.А. Математикалық анализ курсы. Алматы, 1958.
  11. Төлегенов Б.Т. Математикалық анализден лекциялар курсы. Алматы, 1994.
  12. Ильин В.А., Поздняк Э.П. Основы математического  анализа.  М.:  Наука,
      1973. -448 с.
  13. Никольский С.М. Курс математического анализа.  Т  –  1,2.  М.:  Наука,
      1983.
  14. Бутузов В.Ф. и др.Математический анализ  в  вопросах  и  задачах.  4-е
      изд., исправ. М.: Физматлит, 2001. -480 с.
  15. Берікханова Г.Е., Анияров А.А.,  Каримова  Г.К.  Фурье  қатары,  Фурье
      түрлендіруі және оның қолданылуы. Семей: Printmaster, 2008. -156 б.
  16. Запорожец Г.И. Руководство к решению задач по математическому анализу.
      М.: Высшая школа, 1966. -462 с.
  17.  Н.А.Давыдов,   П.П.Коровкин,   В.Н.Никольский.   Сборник   задач   по
      математическому анализу. М.:Просвещение, 1973. -256с.
  18. П.Е.Данко, А.Г.Попов, Т.Я.Кожевникова. Высшая математика в упражнениях
      и задачах. Ч.ІІ. М.: Высшая школа, 1986. -415с.

Пәндер