Файл қосу
Сұйықтар мен газдар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-5.1.84/02-2013 | |ПOӘК |№ ___ басылым | | |«Сұйықтар мен газдар |______20___ж. | | |механикасы» | | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5B071700 «Жылуэнергетика» мамандығына арналған «СҰЙЫҚТАР МЕН ГАЗДАР МЕХАНИКАСЫ» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушылар: Ғ. Абдилова ___________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасының доцент м.а, т.ғ.к. М. Акимов ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының доценті, т.ғ.к. « » 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедра мәжілісінде қаралды « » 2013 ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі ____________ М. Акимов 2.2 Инженерлі-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қаралды « » 2013 ж., № хаттама Төрайым _________ С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді « » 2013 ж., № хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің (модульдің) мазмұны және сағаттарды бөлу | | |3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Бағаларды қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер • Оқытушының аты-жөні - Абдилова Ғалия Бекенқызы, т.ғ.к., доцент м.а. • «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасы • Байланыс ақпараты - № 9 оқу ғимараты, № 109 кабинет, тел: 36-02- 15(3) • Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 105 • Берілген пән бойынша кредит саны – 3 2. Пәннің қысқаша мазмұны: Қазіргі сұйықтар мен газдар механикасы пәні өз алдына техникалық ғылым болып қалыптасты. Сұйықтар мен газдар механикасы пәні тамшылы және газ тәрізді сұйықтар, және олардың әртүрлі практикалық есептерді шешу кезінде пайдаланылатын заңдылықтарын қарастыратын пәні. Сұйық (газ) негізгі жұмысшы дене болып табылатын гидраликалық машиналар, механизмдер және басқа да құралдар әртүрлі өндіріс салаларында кеңінен қолданылуы мамандардың сұйықтар мен газдар механикасы туралы терең білімді болуын талап етеді. Жаңа маман технологиялық талаптарына сәйкес өндіріс процестерін басқарып қана қоймай, сонымен қатар осы саладағы соңғы ғылым жетістіктеріне жауап беретін тиімді жоғарғы техникалық дәрежеде жүргізілуін қамтамасыз ету керек. Көп жағдайда сұйықтар мен газдар механикасы пәнінде тәжірибеден алынған шамаларды өңдеу негізінде алынған эмприкалық заңдылықтар қолданылады. Бұл кезде қарастырылатын құбылыстардың тек негізгі сипаттамалары ған бағаланады және көбінесе олардың орташа шамаларымен ғана шектеледі. Гидравлика заңдылықтарын қолдануды қажет ететін әртүрлі есептердің түріне сәйкес, пәннің құрылымы техникалық мамандықтардың барлығына бірдей болуы мүмкін емес. Бірақ, іс-жүзінде сұйықтарға (газдарға) пайдаланылатын жалпы заңдылықтарды, теңдеулерді және оларды шешетін негізгі әдістерді барлық мамандықтар білу керек. 1.3. Пәнді оқыту мақсаты: Сығылмайтын және сығылатын сұйықтардың теңдесу және қозғалыс заңдылықтарын, жылуэнергетикалық жабдықтардың үнемділігі мен сенімділігін жоғарлату үшін жабдықтарды сұйықағулық және ауақозғалмалымдық есептеу әдістемесін оқып білу. 1.4. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: Студенттерге сұйықтар мен газдар механикасы негіздерін үйрету: • тамшылы және газтәрізді сұйықтардың тепе-теңдікте және қозғалыста болуының негізгі заңдылықтары туралы білім алу; • гидравликалық және аэродинамикалық есептеу әдістерін үйрету; • қолданылып жүрген гидравликалық машиналар және желдеткіштермен таныстыру. Сонымен қатар, берілген курстың маңызы тек студенттерге белгілі мәліметтер беру ғана емес (анықтамалар, заңдылықтар, есептерді шешу әдістерін), сондай-ақ олардың пайдаланылуын үйрету. Сұйықтар мен газдар механикасы практикалық курс болып табылады. Сондықтан бақылаудың негізгі түрін құрайтын барлық практикалық және жеке есептерді орындау міндетті шарт болып табылады. 1.5. Оқытудан күтілетін нәтижелері: • сұйық қозғалысының негізгі теңдеулері мен теоремалары туралы; • сұйық теңдесуі мен қозғалысының заңдылықтары туралы; • сұйық ағыстарының ұқсастық және үлгілеу теориясының негіздері туралы түсінік алу керек; • жылуэнергетикалық жабдықты сұйық ағулық және ауа қозғалмалымдық есептеу әдістемесін білу керек. 1.6. Курстың пререквизиттары: 1. математика; 1.6.2 физика. 1.7. Курстың постреквизиттары: 1.7.1 термодинамика және жылумассаалмасу. 2 ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |Тақыр|Тақырыптардың аты және мазмұны |Сағаттар |Әдебиет| |ыптар| | | | |№ | | | | | | |ДС|ЛС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1 Гидростатика | |1 |Негізгі физикалық қасиеттері: тығыздық, |1 |1 |1 |1 |2 |7.1.1. | | |сығылғыштық, сұйықтар үйкелісі үшін Ньютон | | | | | |7.1.2. | | |заңы, тұтқырлық. Беттік керілу. Сұйықтырда | | | | | |7.2.1 | | |газдырдың еруі, сұйықтан газ күйіне | | | | | | | | |өтудің шарттары. Қаныққан бу қысымы, | | | | | | | | |кавитация. Идеал сұйықтар моделі. | | | | | | | | |Сұйықтарға әсер ететін күштер. | | | | | | | | |Гидрастатикалық қысым және оның қасиеттері.| | | | | | | | |Негізгі физикалық қасиеттерді өлшейтін | | | | | | | | |аспаптар. | | | | | | | |2 |Тепе-теңдіктегі сұйықтардың дифференциал |1 |1 |1 |1 |3 |7.1.1. | | |теңдеуі (Эйлер теңдеуі). Осы теңдеулерді | | | | | |7.1.2. | | |интегралдаудың мысалдары. Гидростатиканың, | | | | | |7.2.1. | | |қысымға тең беттің негізгі теңдеуі. | | | | | | | | |Сұйықтың тәуелісіз беті. Сұйықтың | | | | | | | | |салыстырмалы тепе-теңдігі. Жазық және қисық| | | | | | | | |сызықты беттердегі сұйықтардың қысым күші. | | | | | | | | |Қысым эпюрі. Гидростатиканың негізгі | | | | | | | | |теңдеуін қолдану мысалдары. Қысымды | | | | | | | | |өлшейтін аспаптар, олардың классификациясы | | | | | | | | |және пайдалану ережелері. | | | | | | | | |Модуль 2 Гидродинамика | |3 |Сұйық қозғалысының түрлері. Траектория, |1 | | |0,5 | |7.1.2. | | |желі және тоқ түтігі, элементарлық ағынша. | | | | | |7.2.1. | | |Ағыстың негізгі гидравликалық элементтері: | | | | | | | | |көлденең қима (живое сечение), орташа | | | | | | | | |жылдамдық, гидравликалық радиус, сұйықтан | | | | | | | | |периметрі, шығын. Сұйықтар мен газдардың | | | | | | | | |үзіліссіздік теңдеуі. Идеал сұйықтар | | | | | | | | |қозғалысының дифференциаль теңдеуі (Эйлер | | | | | | | | |теңдеуі) және оларды интегралдау. | | | | | | | |4 |Идеал сұйықтың қалыптасқан қозғалысы үшін |1 |2 |2 |2 |4 |7.1.1.;| | |Бернулли теңдеуі. Бернулли теңдеуін | | | | | |7.1.2. | | |геометриялық және энергетикалық талдау. | | | | | |7.2.1. | | |Тұтқыр сұйықтар ағыны үшін Бернулли | | | | | | | | |теңдеуі. Кариолис коэффициенті. | | | | | | | | |Гидравликалық шығын туралы жалпы түсінік. | | | | | | | | |Бернулли теңдеуі бойынша диаграмма тұрғызу.| | | | | | | | |Вентури шығынөлшегіші. Газдар қозғалысы | | | | | | | | |туралы қысқаша түсінік: гидравлика | | | | | | | | |заңдарының газдар қозғалысына қолданылу | | | | | | | | |шарттары. Жылдамдық пен шығын өлшеу | | | | | | | | |құралдары мен әдістері, олардың жіктелуі. | | | | | | | | |Модуль 3 Гидродинамикалық ұқсастық | |5 |Сұйықтар қозғалысының тәртіптері (ламинарлы|1 | | |0,5 |1,5 |7.1.1. | | |және турбулентті). Гидродинамикалық | | | | | |7.1.2. | | |ұқсастықтар критерилері мен сандары. | | | | | |7.2.1. | | |Геометриялық, кинематикалық және | | | | | | | | |динамикалық ұқсастықтар. Гидродинамикалық | | | | | | | | |құбылыстарды моделдеу. Өлшем бірліктерді | | | | | | | | |талдау тәсілдері. Пи теоремасы. Өлшем | | | | | | | | |бірліктер теориясын талдау тәсілдерін | | | | | | | | |гидравликалық заңдылықтарды зерттегенде | | | | | | | | |қолдану (ұзындық бойынша энергия шығынының | | | | | | | | |нәтижесі). Гидравликалық кедергілер, | | | | | | | | |олардың пайда болуы және жіктелуі. Энергия | | | | | | | | |(ағын) шығының есептеуге арналған | | | | | | | | |формулалар құрылымы. | | | | | | | |6 |Сұйықты бірқалыпты қозғалуының негізгі |1 |1 |1 |1 |3 |7.1.1. | | |теңдеуі. Құбырдағы сұйықтың бірқалыпты | | | | | |7.1.2. | | |немесе ламинарлы қозғалысы. Дөңгелек | | | | | | | | |құбырлы қима бойынша жылдамдықтың таралуы. | | | | | | | | |Ұзын дөңгелек құбыр бойынша ағынның үйкеліс| | | | | | | | |шығыны (Пуазейль формуласы.) | | | | | | | |7 |Сұйықтың бірқалыпты турбулентті режимі. |1 |1 |1 |1 |1 |7.1.1. | | |Турбулентті қозғалыстың ерекшеліктері. Қима| | | | | |7.1.2. | | |бойынша орташаланған жылдамдықты тарату. | | | | | |7.2.1. | | |Құбырдағы ағын шығыны. Дарси формуласы. | | | | | | | | |Қабырғалардың бұдырлығы туралы түсінік. | | | | | | | | |Гидравликалық тегіс және бұдырлы құбырлар. | | | | | | | | |Дарсидің гидравликалық коэффициентін | | | | | | | | |анықтау формуласы және қолдану аймағы. | | | | | | | |8 |Жергілікті кедергі. Жалпы түсінік. | | | | |2 |7.1.1. | | |Жергілікті кедергілердің негізгі түрлері. | | | | | |7.2.1. | | |Жергілікті шығын коэффициенті. Жергілікті | | | | | | | | |кедергі коэффициентінің Рейнольдс санына | | | | | | | | |және геометриялық параметрлерге | | | | | | | | |тәуелділігі. Жергілікті кедергінің өзара | | | | | | | | |әсері. Эквивалентті ұзындық. Жергілікті | | | | | | | | |гидравликалық кедергілер кавитациясы. | | | | | | | | |Модуль 4 Құбыр өткізгіштер туралы жалпы түсінік | |9 |Құбыр өткізгіштер туралы жалпы түсінік. |1 |2 |2 |2 |4 |7.1.1. | | |Құбырөткізгіштердің сипаттамалары. Негізгі | | | | | |7.1.2. | | |есептеу мәндері. Құбырөткізгіштердің | | | | | |7.2.1 | | |гидравликалық есептері. Қарапайым | | | | | | | | |құбырөткізгішті есептеудің негізгі | | | | | | | | |теңдеуі. Күрделі құбырөткізгіштер: | | | | | | | | |тізбектей және параллель қосылған | | | | | | | | |құбырөткізгіштер. Күрделі | | | | | | | | |құбырөткізгіштерді есептеу мысалдары | | | | | | | | |(есептеудің аналитикалық және | | | | | | | | |графоаналитикалық тәсілдері). Сифонды | | | | | | | | |құбырөткізгіштер. Сорғылы берілісті | | | | | | | | |құбырөткізгіштер. | | | | | | | |10 |Қалыптаспаған қозғалыс. Дөңгелек құбырдағы |1 |1 |1 |1 |3 |7.1.1. | | |сұйық ағыны үшін қалыптаспаған қозғалыс | | | | | |7.1.2. | | |теңдеуі. Гидравликалық соққы құбылысы. Тура| | | | | |7.2.1 | | |соққы үшін Жуковск Н.Е. формуласы. Тура | | | | | | | | |емес соққы туралы түсінік. Гидравликалық | | | | | | | | |соққыны жекелеу тәсілдері. Іс жүзінде | | | | | | | | |техникада гидравликалық соққыны пайдалану. | | | | | | | |11 |Сұйықтардың тесіктер және саптамалар арқылы|1 |2 |2 |2 |4 |7.1.1. | | |ағып шығуы. Тұрақты ағын кезінде сұйықтың | | | | | |7.1.2. | | |жұқа қабырғамен өте ұсақ тесіктер арқылы | | | | | |7.2.1. | | |ағып шығуы. Сығу, жылдамдық және шығын | | | | | | | | |коэффициентері. | | | | | | | | |Саптамалардың түрлері. Цилиндрлі насадкалар| | | | | | | | |арқылы сұйықтардың ағып шығуы. Әртүрлі | | | | | | | | |типтегі саптамалар. Ауыспалы ағын кезінде | | | | | | | | |ағып шығу. | | | | | | | | |Модуль 5 Гидравликалық машиналар. | |12 |Гидравликалық машиналар. Сорғылар туралы |1 | | |0,5 |1,5 |7.1.2| | |жалпы түсінік. Сораптардың жіктелуі, жұмыс | | | | | |7.2.1| | |істеу принципі. Сорғылы қондырғылардың | | | | | | | | |жалпы сұлбасы. Негізгі жұмысшы өлшемдері: | | | | | | | | |беріліс, ағын, қуат , пайдалы әсер | | | | | | | | |коэффициенті. | | | | | | | |13 |Құрылысы, жұмыс істеу принципі, жіктелуі. |1 | | |0,5 |1,5 |7.1.1| | |Эйлер теңдеуі. Сорғының теориялық | | | | | |7.1.2| | |тегеуріні. Теориялық тегеурінге құрылымдық | | | | | |7.2.1| | |өлшемдерінің әсері. Пайдалы ағын. Ортадан | | | | | | | | |тепкіш сорғылардың теориялық сипаттамалары.| | | | | | | |14 |Ұқсастықтың негізгі теориясы және ұқсастық |1 |1 |1 |1 |3 |7.1.1| | |теңдеуі. Пропорциональдық заңы. Қалақшалы | | | | | |7.1.2| | |сорғылардың түрлері және жылдамжүрістілік | | | | | |7.2.1| | |коэффициенті. Сорап сипаттамаларын | | | | | | | | |есептегенде ұқсастық формуласын қолдану. | | | | | | | |15 |Сорапты қондырғылар. Сораптарды тізбектей |1 |2 |2 |2 |4 |7.1.1| | |және параллельді қосу. Қалақшалы сораптар | | | | | |7.1.2| | |кавитациясы. Кавитациялық қор және | | | | | |7.2.1| | |кавитациялық сипаттама. Руднев с.с | | | | | | | | |формуласы және оны пайдалану. Ортадан | | | | | | | | |тепкіш сораптар сипаттамасы. Жүйедегі | | | | | | | | |сораптар жұмысы. Берілісті реттеу әдістері.| | | | | | | | |Сорапты таңдау. | | | | | | | | |Көлемді сораптар. Жалпы түрлері, жұмыс | | | | | | | | |істеу принциптері, жалпы құрамы және | | | | | | | | |жіктелуі. Қолдану аймағы. Поршенді | | | | | | | | |сораптардың құрлысы, құрылымдық сұлбасы | | | | | | | | |және қолдану аймағы. Беріліс графигі және | | | | | | | | |оларды теңестіру тәсілдері. Индикаторлық | | | | | | | | |диаграмма. Поршенді сораптардың ПӘК-і. Сору| | | | | | | | |биіктігін анықтау. Поршенді сорап | | | | | | | | |берілістерін реттеу. Ауалық қалпақтар. | | | | | | | | |Диафрагмалық сораптар. Поршенді | | | | | | | | |компрессорлар. Роторлы сораптардың | | | | | | | | |жіктелуі, жұмыс істеу принципі. Әртүрлі | | | | | | | | |роторлы сораптар құрылғысы және | | | | | | | | |ерекшеліктері: а) роторлы-поршенді; б) | | | | | | | | |пластиналы; в) винт тәрізді; г) шестернялы.| | | | | | | | |Жұмысшы көлемдерін анықтау. Беріліс және | | | | | | | | |оның біркелкілігі. Берілісті реттеу. | | | | | | | | |Сораптардың сипаттамасы, олардың жұмысы. | | | | | | | | | |1 |1 |1 |1 |3 |7.1.1| | | | | | | | |7.1.2| | | | | | | | |7.2.1| |Барлығы |15 |30 |15 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Пәнді меңгеру барысында тақырыптардың негізгі мазмұнына көңіл аудару керек. Ол үшін студенттің оқулықпен жұмысын жеңілдету мақсатында оқыту- әдістемелік кешені ұсынылады. Әрбір тақырыптың дәрісі соңында өзін-өзі тексеру сұрақтары бар. Оқулықты дұрыс таңдаудың үлкен мағынасы бар. Бірнеше оқулықты қатарынан пайдалану дұрыс емес. Ұсынылған әдебиеттердің ішіндегі біреуін негізгі әдебиет етіп таңдап алу керек. Басқа оқулықтарды егер де қажет тақырып жайында мағлұмат болмағанда немесе аз болған жағдайда пайдаланған жөн. Курсты пәннің бағдарламасына сәйкес тақырыптар легімен меңгерген мақұл. Оқулықпен жұмыс жасау барысында ұсынылған кешендегі мысалдар мен сараптамалар міндетті түрде болуы қажет. Тек осыдан кейін ғана өзін-өзі тексеру сұрақтарына жауап берілуі керек. Теориялық алған білімдерін студенттер практикалық есептерді шығарған кезде ғана меңгерілді деп есептеуге болады. КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Зертханалық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе зертханалық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1 Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 2 Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 3 Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 4 Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 5 Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 6 Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау («Сұйықтар мен газдар механикасы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және зертханалық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау – оқытушының қатысуымен тесттерге жауап беру және аудиториялық бақылау жұмыс орындау. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. «Сұйықтар мен газдар механикасы» пәні бойынша ұпайлардың үлестірілуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1-7 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |1 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |2 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | |3 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |4 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |5 |Есеп шығару |10 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |6 |Есеп шығару |10 |ПС | | |Ауызша жауап беру |15 |ЗС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |7 |Межелік бақылау 1 |90 | | |1-7 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |8-15 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |8 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |9 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | |10 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |11 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |12 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | |13 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |14 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |15 |Межелік бақылау 2 |90 | | |8-15 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |Емтиханға арналған барлық ұпайлар |400 | | |Академиялық кезеңге арналған барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Гидравлика /Ш. Қалмұратова., Г. Құдайбергенова/ - Астана: Фолиант, 2009. – 208 бет. 7.1.2 Гидравлика, гидравлические машины и гидроприводы /Т.М. Башта, С.С. Руднев, Б.Б. Некрасов и др./ – М.: Машиностроение, 1982. – 423 с.4.1.2. 7.1.3 Шлипченко З.С. Насосы, компрессоры и вентиляторы. – Киев: Техника, 1976. – 368 с. 7.1.4 Чугаев Р.Р. Гидравлика. – Л.: Энергоиздат, 1982. – 672 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Вильнер Я.М., Ковалев Я.Г., Некрасов Б.Б. Справочное пособие по гидравлике, гидромашинам и гидроприводам. – Минск: Высшая школа, 1975. – 415 с. 7.2.2 Старк С.Б. Основы гидравлики, насосы и воздуходувные машины. – М.: Государственное научно-техническое издательство литературы по черной и цветной металлургии, 1961. – 461 с. 7.2.3 Яблонский В.С., Исаев И.А. Сборник задач и упражнений по технической гидромеханике. – М.: Государственное издательство физико- математической литературы, 1963. – 200 с. 7.2.4 Стабников В.Н., Лысянский В.М., Попов В.Д. Процессы и аппараты пищевых производств М.: Пищевая промышленность, 1985
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz