Файл қосу
Оқытудың нәтижесі
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Әсер ету психологиясы пәні 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының 2 курс студенттеріне арналған ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к. 30.08.2014 ж. ___________ Джумажанова Г.К. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама № 1 «11» 09. 2014 ж. ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К. 4 «11» 09. 2014ж. шыққан ПОӘК-нің № 2 БАСЫЛЫМЫ., 05.09.2013 жылғы №1 басылым орнына Мазмұны: 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5. Білім алушылардың өздік жұмысының тақырыптары 6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 7. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Әсер ету психологиясы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің педагогика және психология мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейкестілігімен, курстың саясатымен, оқыту үрдісінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеуде негізгі басшылық болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Әсер ету психологиясы» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы «08» тамыз №349 бұйрығымен бекітілген, ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты; - 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Пән студенттерді әлеуметтік әсер ету және шартты өзгерту жұмысы негізінде оқытуға бағытталған. Берілген сұрақ бойынша соңғы он жыл ішінде зерртеудің көптеген түрлері пайда болды, ол әлеуметтік негізге және тұлғалық әсер етуге бағытталған. Мотивация түсінігіне, эффективті жағдайға, тұлғалық қызығушылықтарына деген ұмтылыс тағы да біртұтас жетістікке жетуде ғылыми ойларды, өзарабайланыстылықтың кешенді түсінігін және шартты өзараәрекетіне көңіл аударады(эмоция және мінез-құлықтың когнитивті процесінің нәтижесі). Маңызды теоретикалық ашылулар болашақ мамандарға психологиялық әсер ету заңдылықтары арасындағы өзара байланысты және күнделікті өмірдегі маңызды аспектілерді табуға мүмкіндігін ашуға шақырады. Пән мазмұнында әлеуметтік әсер ету, сендіру, орын беру, конформизм, беделдікке бағыну, диссонанс, түсініспеушіліктер коммуникация сияқты тақырыптарға ерекше назар аударылады 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерді құрылым жүйесі шектеуінде бір-біріне әсер етудің жеке компоненттерін, сонымен қатар ішкі факторлардың белгілі бір рөлдерімен атныстыру. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: - «Әсер ету психологиясы» білімін практикалық қолдану мүмкіншілігін анықтау; - Берілген материалды болашақ мамандардың, олардың тұлғалық өсуін және болашақтағы жұмыста іскерлікпен пайдалану негізінде әсер ету үшін оқытуға қолданылған; - Практикалық психологияның жаңа горизонттарын адамның іс-әрекет сферасына кәсіби, іскерлік, тұлғалық әсер ету мақсатында ашып көрсету; - Психологиялық әсер ету мәселесін зерттеу үшін студенттерді өзінің ғылыми ізденісіне бағытталуы. 3.4. Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: ▪ әсер ету түсінігін және оның жеке ерекшеліктерін ▪ әсер ету жұмысының құрылымы, оның негізгі кезеңдерінің мазмұны ▪ әсер етудің этикалық нормалары; Игеру керек: ▪ психологиялық-педагогикалық талаптарын; ▪ әсер ету мәдениетін; ▪ әсер ету құралдарымен; ▪пәннің категориялық аппаратымен. Қолдана білу керек: ▪ мәселені іздеуді жүзеге асыру, тақырыпты таңдау және зерттеу бағдарламасын өңдеуді; ▪ мәселенің өзектілігін нақтылау, педагогикалық этикетті ▪ психологиялық зерттеу әдістерін нақтылау мен талдау және алынған мәліметтерді өңдеуді; Түсіну керек: ▪ қоғамдағы тәсер етудің рөлін; ▪ жоспарлауға талап және психологиялық зерттеудің барлық кезеңдерін ұйымдастыруды. Істей алуы керек: ▪ педагогикалық және психологиялық зерттеу этикасы туралы көзқарастар; ▪ әсер ету қарым-қатынасын және оны қазіргі қоғамда, қоғамдық өмірде және саясатта қолдануды; Иемдену керек: ▪ зерттеудің теоретикалық моделдерін құру; ▪ ізденісті, өңдеуді, классификацияны ғылыми-теоретикалық жүйелілікті және эмпирикалық ақпаратты; ▪ даярлық, безендендіру және жүргізілген зерттеу туралы презентацияларды. 3.5. Курс пререквизиттері: жалпы психология, психология және адам дамуы, педагогика, философия,әлеуметтік психология 3.6. Курстың постреквизиті: жоқ 3.7. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Модуль 1. Кіріспе | |Тақырып 1. Әсер ету психологиясына кіріспе |2 | |Әсер ету психологиясы пәні, мазмұны және міндеттері Басқа да | | |психология салаларымен байланысы. Әсер ету психологиясы пәнінің | | |рөлі | | |Тақырып 2. Тұлғаның қоршаған ортаға бейімделуі |2 | |Тұлға және қоршаған орта Әлеуметтік орта әсері Тәрбиеші | | |педагогтардың білімін жетілдіру жүйесі, жолдары. | | |Модуль 2. Әлеуметтік әсер етудің негізі | | |Тақырып 3. Үдерістер және орта |2 | |Қазіргі қоғамдағы тәрбиеші-педагог. Тәрбиеші педагогтың рөлі | | |Тәрбиеші педагогтардың білімін жетілдіру жүйесі, жолдары. | | |Тақырып 4. Мінез-құлыққа әсер ету. Мінез-құлықтың өзгеруі |2 | |Тәрбиешінің психологиялық,этикалық сапалары. Тәрбиеші-педагог | | |тұлғасына қойылатын талаптар жүйесі. Тәрбиеші іскерлігі және | | |шеберлігі | | |Тақырып 5. Ішкі ықпалдың ерекшеліктері. Құрылымға мінез-құлық |3 | |арқылы әсер ету | | |Тәрбиеші-педагог тұлғасының моделі. Педагогқа тән қасиеттер: | | |сөйлеу мәдениеті, сөз қоры; | | |шығармашылық, жаңашылдық; | | |педагогикалық мәдениеттің жоғары деңгейі. | | |№3 модуль. Іс-әрекеттің әртүрлі сферасында тұлғаға әсер етуі | |Тақырып 6. Сендіру арқылы құрылымды өзгерту |2 | |Педагогтың кәсіби қызметінің ерекшеліктері.Тәрбиешінің | | |педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. | | |Тақырып 7. Әсер етуге бағыну және қарсы шығу |2 | |Отбасы тәрбиесіне сипаттама. Жаңұя тәрбиесінің міндеттері мен | | |ерекшеліктері | | |Тақырып 8. Іс-әрекеттің әртүрлі сферасында тұлғаға әсер ету: |3 | |дұрыс шешімнің құқықтық жүйесі | | |Отбасы және балабақша.Отбасының балаға әсері. Балабақшаның бала| | |тәрбиесі | | |Тақырып 9. Тұлғаның психикалық денсаулығының |3 | |әлеуметтік-психологиялық негіздері | | |Тәрбиеші және бала Тәрбиешінің балаға әсері | | |Тақырып 10. Тұрмыстық өмір психологиясы. Жеке өмір психологиясы |3 | |Баланың жас ерекшелігі. Мектеп жасына дейінгі баланың танымдық | | |процесінің дамуы. Мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық | | |жағдайы | | |Тақырып 11. Психотерапия. Психотерапия сендіруші ақпарат ретінде|3 | |Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшелігі. Психологиялық | | |жағдайы | | |Тақырып 12. Әлеуметтік әсер ету. Когнитивті- бихевиориальды, |3 | |атрибуционалды терапия | | |Тәрбиешінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері. Тәрбиеші-педагогтың| | |педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. | | |Барлығы |30 | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | |№1 Тәжірибелік. Әсер ету және мінез-құлық |1 | |1. Әлеуметтендіруді оқыту нәтижесінде мінез-құлықтың өзгеруі | | |2. Әлеуметтік үйрету теориясы | | |3. Үйрету және нығайту | | |4. Мақұлдау және мақұлдамау | | |№2 Тәжірибелік. Психологиялық денсаулыққа әлеуметтік |1 | |психологиялық жолдар | | |1. Қоршаған орта | | |2. Психологиялық қолдау формасы | | |3. Массалық сенім | | |4. Тұрмыстық және жеке өмірдің психологиялық негіздері | | |№3 Тәжірибелік. Әлеуметтендіруді оқыту нәтижесінде |1 | |мінез-құлықтың өзгеруі | | |1. Тәрбие әдістері мен тәсілдері жөнінде түсінік | | |2. Тәрбие құрал жабдығы | | |3. Психологиялық-педагогикалық білім құрылымының категории, | | |терминдері және анықтамасы | | |№4 Тәжірибелік. Басшының ұжымға әсері |1 | |1. Этика түсінігі. | | |2. Түсіндіру әдістері. | | |3. Этикалық сұхбат | | |4. Өнеге-өрнек әдісі | | |№5 Тәжірибелік. Әлеуметтік әсер етудің негізі |1 | |1. Үдерістер және орта. | | |2. Әсер етудің үш көзі: мінез-құлық, когниция, құрылым. | | |3. Әлеуметтік психология бағыттары | | |№6 Тәжірибелік.. Мінез-құлықтың өзгеруі |1 | |1. Мақұлдау және мақұлдамау. | | |2. Конформизм. Беделдікке бағыну. | | |3. Ішкі әлемнің ерекшелігі. | | |№7 Тәжірибелік. Ішкі ықпалдың ерекшеліктері |1 | |1. Құрылымға мінез-құлық арқылы әсер ету. | | |2. Атрибуция және өзіндікатрибуция. | | |3. Өзін сендіру. Өзін ақтау. | | |№8 Тәжірибелік. Сендіру арқылы құрылымды өзгерту |1 | |1. Седіретін ақпарат. | | |2. Сендіру процесінің кезеңдері. | | |3. Зейін. Түсінік.Қабылдау. | | |№9 Тәжірибелік. Құрылымды өзгерту негізіндегі шарт пен |2 | |мінез-құлық. | | |1. Шартты құру, бекіту, мінез-құлыққа өту. | | |2. Әсер етуге бағыну және қарсы шығу. | | |3. Құрылымның когнитивті негіздері. | | |4. Қарсыласуды жеңіп шығу. Түсініспеушіліктер. | | |№10 Тәжірибелік. Іс-әрекеттің әртүрлі сферасында тұлғаға әсер |2 | |ету: дұрыс шешімнің құқықтық жүйесі. | | |1. Адалды. Шындық. Куәгерлердің көрсеткіштері. Қорғаушы | | |жұмысының ерекшеліктері. | | |2. Ұжымды басқару. басқарушыға деген талап. Басқару стилі. | | |Ұжымды жетістікпен басқару шарты. | | |3. Педагогикалық әсер ету. Тұлғаға және оның ерекшеліктеріне | | |педагогикалық әсер ету. | | |№11 Тәжірибелік. Тұлғаның психикалық денсаулығының |1 | |әлеуметтік-психологиялық негіздері. | | |1. Тұрмыстық өмір психологиясы. Жеке өмір психологиясы. | | |2. Тұлғаның психологиялық денсаулығы- психосоматика негіздерінің| | |психологиялық теория мәселесі ретінде. (Вайс, Инглиш). | | |3. Цивилизация аурулары. Денсаулық психологиясы мәселесіне | | |типологиялық бағыт. | | |№12 Тәжірибелік. Психотерапия. Әлеуметтік әсер ету |2 | |1. Психотерапия сендіруші ақпарат ретінде. | | |2. Когнитивті- бихевиориальды, атрибуционалды терапия. | | |3. Диссонанс и психотерапия | | |Барлығы |15 | 5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1. Әсер ету қаруы 5.2. Өзара ауысу (конфликтісіз қарым-қатынас негіздері ) 5.3. Әлеуметтік дәлел.Әлеуметтік дәлел принциптері. 5.4. Сыйласымдылық және қарым-қатынас стилі. 5.5. Ішкі үйлесімділік тұлға психикалық денсаулығының негізі ретінде. 5.6. Ішкі әсер етудің ерекшеліктері. 5.7. Педагогикалық әсер ету. Тұлғаға және оның ерекшеліктеріне педагогикалық әсер етудің негіздері. 6. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 3 |№ |Оқулық және оқу-әдістемелік |Кітап саны|Студенттер |% қамту | | |құрал саны | |саны |пайызы | |1 |Агеев В.С. Межгрупповое |4 |1 |20 | | |взаимодействие. - М., 1995 | | | | |2 |Социальная психология и этика |4 |1 |40 | | |делового общения. –М., 1995 | | | | |3 |Грейсон С. Десять условий |3 |1 |10 | | |преуспевания. – М., 1996 | | | | |4 |Донцов А.И. Психология |2 |1 |40 | | |коллектива. – М.,1996 | | | | |5 |Зимбардо Ф. Психология влияния. |2 |1 |42 | | |–С-Петербург, 2002 | | | | |6 |Чалдини Р. Психология влияния. |7 |1 |100 | | |–С-Петербург, 2002 | | | | 7. Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. Агеев В.С. Межгрупповое взаимодействие. - М., 1990. 7.1.2 Социальная психология и этика делового общения. –М., 1995 7.1.3. Грейсон С. Десять условий преуспевания. – М., 1994 7.1.4. Зимбардо Ф. Психология влияния. – С-Петербург, 2002 7.1.5. Донцов А.И. Психология коллектива. – М.,1994 7.1.6. Чалдини Р. Психология влияния. – С-Петербург, 2002 7.1.7. Поляков В.А. Технология карьеры. – М., 1995. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. Андреева Г.А. Социальная психология. – М.: Наука, 1994. 7.2.2. Асмолов А.Г. Психология личности. – М.: Наука, 1990. 7.2.3. Битянова М.Р. Социальная психология. – М.: Наука, 1994. 7.2.4. Козлов А.В. Деловая психология. – М.: Наука, 2002.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz