Файл қосу
Педагогикалық ұжымдағы педагог - психолог
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Мұғалімнің психология-педагогикалық құзіреттілігінің диагностикасы пәні 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы__________ К.С. Адильжанова 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының меңгерушісі, псх.ғ.к. ________________Г.К.Джумажанова № 1 хаттама «03» қыркүйек 2014 жыл 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 жыл Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама№1 «11» қыркүйек 2014 жыл ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры _________ Искакова Г.К. Мазмұны |1 |Қолдану аймағы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы жағдайы | | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) | | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырып тізбесі | | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ «5В010300» – «Педагогика және психология» мамандығының студенттері үшін «Мұғалімнің психология-педагогикалық құзіреттілігінің диагностикасы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен құрамына кіретін оқытушыларға арналған пән бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыға арналған қазіргі пән бағдарламасы «Мұғалімнің психология- педагогикалық құзіреттілігінің диагностикасы» пәні бойынша талапқа сай оқу процесін ұйымдастыру тәртібімен құрылады және келесі құжаттар ұсыныстарымен: - Білімнің мемлекеттік жалпы міндеттік стандарты білімге сәйкес деңгеймен; - 5В010300 - «Педагогика и психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «өңдеуге жалпы талап және пәннің оқу-әдістемелік кешенін безендендіру»; - ДП 042-1.01-2013 Құжаттандырылған процедура «Құрылым және пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 3.1 Пән мазмұнына қысқаша мәлімет: «Мұғалімнің психология-педагогикалық құзіреттілігінің диагностикасы» курсы мұғалімдердің психодиагностиканы оқытудың тәсілдері мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Мұғалімдерде кәсіби жетістіктердің және қиыншылықтарының көрінулерінде ары қарай коррекция жүргізу үшін. Қазіргі мұғалімнің кәсібилілігі коммуникативті тапсырмаларды интуитивті деңгейде шешуінде емес, керісінше психология-педагогикалық заңдылық біліміне сүйене отырып шешуінде байқалады. Оқыту шынайылыққа жақын-жағдайлармен жүргізіледі. тек мәліметтермен ақпараттандыру ғана емес, сонымен қатар оларды практикада қолдану іскерлігін оқыту. Ұжымдық шығармашылық еңбекте жарқын эмоциональды процесті оқытудың сапалы жаңа шарты қалыптасуда. Шешімді шығармашылық қабылдау қабілеттелігі дамуда. Мектеп психологының жұмысының ажырамас бөлігі болып, мінездік және тұлғалық ерекшеліктеріне байланысты педагог диагностикасы жатады. Сондықтан, педагогтармен диагностикалық жұмысқа мектеп психологының компетенттілігі кіреді және педагогтың табиғи тұлғалық дамуының психологиялық процесін құруға көмектеседі. Құзіреттілік барысында педагогтың назары когнитивті, эмоциональды және субъектінің мақсатқа жетудегі іс-әрекет аспектісінің еріктілігі диагностикасының бірлігіне аударылады. Педагогтың кәсіби функциясын орындаудағы теоретикалық және практикалық даярлығы-екі құрастырушы құзіреттілік. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Студенттерді практикалық іскерлікті және кәсіби іс-әрекетті біртұтас құрылу дағдысын меңгеруге, педагогта кәсіби маңызды сапаны қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі тапсырмалары: - негізгі білімді дамыту және қалыптастыру, дағдыларды және әдістемелерді даярлай білу іскерлігі және психология-педагогикалық диагностикалық процедуралардың жүргізілуі; - жүйелі анализдің теоретикалық және практикалық негізін меңгеру, моделдеу және кәсіби-педагогикалық жағдайдың конструктивті рқұсат алуы; - педагог-психологтың кәсіби компетенттілік даму әдісі және мазмұнын меңгеру, жобалау, болжам жасау, құрау және психология-педагогикалық іс-әрекеттің әртүрлі формаларының жүзеге асуы. - болашақ педагог-психологтың коммуникативті, интеллектуальды- шығармашылық, мотивациялық-кәсіби потенциалын белсендендіру. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқы нәтижесінде студенттер білуі керек: Білуі керек: - психологиялық теория мен практиканы байланыстыратын маңызды бағыт ретінде мектептегі диагностикалық жұмыстың құрылымын; - психодиагностиканың барынша белгілі әдістерін, зерттеуді жүргізудің ережелерін, өңдеу тәсілдерін және нәтижені қорытындылау; - психодиагност-маманның этикалық нормалары. 2. меңгеруі керек: - практикада психодиагностикалық әдістер мен техникаларды қолдану; - мағынасын және негізгі психологиялық мазмұнын түсіну; - оқу-танымдық іс-әрекет процесінде алынған білімді өзбетінше талдау, 3. Іскерлігі: - психодиагностикалық әдістердің сапасын бағалау; методик; - тұлғаның психикалық дамуының нақты тапсырмаларын оқытуға сәйкес әдістерді таңдау іскерлігі; - алынған диагностика нәтижесінің негізінде көрінген мәселелер бойынша коррекциядан нұсқаулар беру іскерлігі; 4. Игеруі: - Педагогикалық қарым-қатынасты, педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын, психогигиеналық қарым-қатынас және оны педагогикалық ұжым жұмысында қолдану. 5. Түсінуі; - психодиагностиканың ғылыми негіздері 6. Істей алуы керек: - психодиагностиканың даму этаптары және маңызды бөлімдері туралы; - психодиагностикалық әдістерді қолдану және пайдалану сферасында, негізгі бағыттары, концепциялары; - психодиагносттың кәсіби-этикалық нормаларының мазмұны туралы; - психологиялық практикада қолданатын диагностикалық әдістердің мүмкіншіліктері мен шектеулері, жетістіктері мен кемшіліктері туралы; 7. Қолдана білуі: – мұғалімнің психология-педагогикалық құзіреттілігіні мәселелерінің дағдыларын, іскерлігін және тәсілдерді қолдана білу. 1.6 Курстың пререквизиті: 1.6.1 психология және адам дамуы 1.6.2 балалар психологиясы 1.6.3 өзін-өзі тану 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Әлеуметтік педагогика 1.7.2 Психологиялық тренинг 1.7.3Жанұялық қатынас психологиясы Ескерту- берілген пунктте пән атауының тізімі көрсетілген (оқу жұмыс Оқу жұмыс жоспарынан алынған), оқу үшін берілген курс міндетті болып табылады. 3. Оқу жұмыс жоспарынан үзінді: Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәрістік сабақтар | |1 тақырып Психологиялық диагностика ғылым ретінде |2 | |Психодиагностика пәні ғылыми білім ретінде . Қазіргі | | |психодиагностиканың тарихи тамыры.Психодиагностиканың | | |кәсіби-этикалық аспектілері. | | |2 тақырып. Педагогикалық қарым-қатынастың құрылымы. |2 | |Қарым-қатынас психология-педагогикалық мәселе ретінде. | | |Мұғалімнің коммуникативті компетенттілігі: птүсінік, | | |құрастырушы, фқалыптастыру. | | |Взаимопонимание в процессе общения. | | |3 тақырып. Педагогикалық ұжымдағы педагог-психолог |2 | |Білім беру мекемесі. Педагога-психологтың іс-әрекетке талабы. | | |Педагог және педагог-психологтың біріккен іс-әрекеттегі жалпы | | |мақсаты. | | |Педагог және психологтың кәсіби ментальдыдық айырмашлығы. | | |Функциональды-ролдік педагогтың күтуі және психологиялық | | |іс-әрекетке сұраныс түсінігі. | | |4 тақырып . Мұғалімнің тұлғалық сапа диагностикасы |2 | |Мотивтер, қажеттілік, тілегі | | |Өзін-өзі жетілдіру, өзінің іс-әрекетін жетілдіру және еңбек | | |шартын | | |5 тақырып. Мұғалім жұмысын талдауға талап. |2 | |Мұғалім жұмысындағы диагностиканың негізгі бағыттары. | | |Педагогикалық практикадағы қиыншылықтар | | |6 тақырып. Педагогтың кәсіби компетенттілігінің дамуы: негізгі |2 | |қайшылықтар және мәселелер. | | |Педагогикалық жұмысшылардың кәсіби компетенттілігінің | | |дамуындағы жүйелі-іс-әрекеттік бағыттардың технологиялары. | | |Педагогтың кәсіби компетенттілігінің дамуындағы жобалау | | |технологиясы. | | |Білім беру іс-әрекетіндегі жобалауды психологиялық тасымалдау. | | |7 тақырып . Педагогтың өзіндік даму процесіндегі |2 | |психология-педагогикалық аспектілері. | | |Критерии эффективности процесса саморазвития педагога. | | |Механизм саморазвития. Компоненты саморазвития педагога. Уровни| | |саморазвития. | | |8 тақырып.Мұғалім,оның іс-әрекетінің құрылымы және кәсіби өсуі.|1 | | | | |Мұғалімнің кәсіби жарамдылық мәселесі. | | |Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің құрылымы және оның | | |жеке түрлерінің негізділігі. Мұғалімнің кәсіби өсуінің | | |қадамдары: педагогикалық іскерлігі, шеберлігі,шығармашылық. | | |Барлығы |15 | |Практикалық (семинар) сабақ | |Психологиялық диагностика ғылым ретінде. |2 | |Педагогикалық қарым-қатынастың құрылымы. |2 | |Білім беру мекемесіндегі педагогикалық ұжымдағы |2 | |педагог-психолог. | | |Мұғалімнің тұлғалық сапалық диагностикасы. |2 | |Мұғалім жұмысының талдауына талап. |2 | |Педагогтың кәсіби компетентносттілігінің дамуы педагога |2 | |Педагогтың өзіндік даму процесін психология-педагогикалық |2 | |аспектілері . | | |Мұғалім,оның іс-әрекетінің құрылымы және кәсіби өсуі. |2 | |Іскерлігін өзіндік бағалау. (А.С.Галанов) |2 | |Анкета Педагогтың нервтік-психикалық тұрақтылығын бағалау |2 | |сауалнамасы | | |Психодиагностикалық тест "И лидеры бывают разные" |2 | |Өзіне сенімділік деңгейін анықтау |2 | |Шешім деңгейін анықтау |2 | |Педагогикалық іс-әрекеттің жекелей стилі. |2 | |Педагогтың психологиялық компетенттілігін жоғарылату бойынша |2 | |тренинг элементтерімен сабақ өткізу. | | |БАРЛЫҒЫ |30 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ 5.1 Студенттерге «Менің жұмыс істегім келетін мектеп» тақырыбында шығарма жазып, талқылау ұсынылады. Бұл бүгінгі мектеп болуы мүмкін, пір тұту эталонына жататын болса, бұрынға уақыттағы мектеп, автордың пікірінше барлық жақсылардың біріккені бұл мектептің жинақтаушы бейнесі болуы мүмкін, тенденциялары және мінездемесі. 5.2 Студенттерге «Тұлғалық өсу күнделігін» бастау ұсынылады, онда өзін бақылау, өзіне талдау жасау, тұлғалық кәсіби сапаны тәрбиелеу жатады. Күнделікті жүргізу формасы еркін түрде болады. «Мен қандаймын» тапсырмасын орындау нәтижесінің негізінде,психология- педагогикалық іс-әрекетті меңгеруде осы өзін тәрбиелеу жолдарының сапасын қалыптастырып және бөліп қарау керек. 5.3 «Ол қандай —заманауи оқушы?» атты тақырыпқа сауалнама жүргізу. Мұндай сауалнама балалары әлі оқушы ата-аналарға жүргізіледі. Нәтижесінде ата-ана позициясынан оқушының жинақтаушы бейнесі құрылады. 5.4 Педагогтың тұлғалығын зерттеу әдістері. Педагогтың тұлғалығын зерттеу әдістерін іздеу. 5.5 Қандай да бір өзекті, мәселелік тақырыпты оқушылардың, ата- аналардың, мұғалімдердің, тәрбиешілердің ағартудың бір формасын пайдалана отырып, психология-педагогикалық ағарту мақсатымен сәулелендіру: әңгімелесу, дәріс, семинар, әдістемелік жиналыста сөйлеу. 3-4 адамнан тұратын кіші топтарда тапсырмаларды орындау мүмкіншілігі. 5.6 Студенттің басты әрекет етуші адам ретінде сөйлеуі, ситуацияны бейнелеу, мектептегі өмір эпизодынан жағдайлар. Негізгі мәселені талдау және педагогикалық ситуацияны талдау схемасын пайдалана отырып, оның шешілу тәсілін талдау. БӨЖ 5.1 Мұғалімнің кәсібилілігі және оқушылардың коммуникативті мәдениетінің қалыптасуы. 5.2 Ұжымдық шығармашылық іс тәрбиелік әсер ұйымының формасы ретінде. 5.3 Педагогикалық тартыстарды шешу технологиясы 5.4 Мұғалімнің эмоциональдылығының көрінуі педагогикалық біртұтастылық . 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекі |Өзбетінше |Бақылауформ| | |құралдар, |оқуға |асы | | |плакаттар, |арналған | | | |стендтер |сұрақтар | | |Дәрістік |Практикалық |Зертханал| | | | |сабақтар |сабақтар |ық | | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Психологиялық |Психологиялық | |кесте |Шығарма-тал|Шығарма | |диагностика |диагностика | | |қылау | | |ғылым ретінде |ғылым ретінде | | | | | |Педагогикалық |Педагогикалық | |кесте |«Тұлғалық |Конспект + | |қарым-қатынас |қарым-қатынас | | |өсу |коллоквиум | |құрылымы |құрылымы | | |күнделігі» | | |Білім беру |Білім беру | |Әдістемелер|"Ол қандай"|хабарлама | |мекемелеріндег|мекемелеріндегі| |папкасы |тақырыбына | | |і |педагогикалық | | |сауалнама | | |педагогикалық |ұжымдағы | | |(жазбаша | | |ұжымдағы |педагог-психоло| | |және ауызша| | |педагог-психол|гия | | | | | |ог | | | | | | |Мұғалімнің |Мұғалімнің | |әдістемелер|Педагогтың |Әдістемелер| |тұлғалық |тұлғалық | | |тұлғалық |бланкісі | |сапалық |сапалық | | |зерттеу | | |диагностикасы |диагностикасы | | |әдістері | | |Мұғалім |Мұғалім | |презентация|Оқушылар-ды|Конспект | |жұмысының |жұмысының | | |ң, |және | |талдау талабы.|талдау талабы. | | |ата-аналард|әңгімелесу | | | | | |ың, | | | | | | |мұғалімдерд| | | | | | |ің, | | | | | | |тәрбиешілер| | | | | | |дің | | | | | | |психология-| | | | | | |педагогикал| | | | | | |ық | | | | | | |ағартушылық| | | | | | |істері | | | | | | |туралы | | |Мұғалімнің |Мұғалімнің | |схема |педагогикал|қорғау | |кәсіби |кәсіби | | |ық | | |компетенттіліг|компетенттілігі| | |ситуациялар| | |інің дамуы: |нің дамуы: | | |ды талдау | | |негізгі |негізгі | | | | | |қарама-қайшылы|қарама-қайшылық| | | | | |қтар және |тар және | | | | | |мәселелер |мәселелер. | | | | | |Педагогтың |Педагогтың | |презентация| | | |өзіндік даму |өзіндік даму | | | | | |процесінің |процесінің | | | | | |психология-пед|психология-педа| | | | | |агогикалық |гогикалық | | | | | |аспектілері |аспектілері | | | | | |Мұғалім, оның |Мұғалім, оның | |кесте | | | |іс-әрекетінің |іс-әрекетінің | | | | | |құрылымы және |құрылымы және | | | | | |кәсіби өсуі |кәсіби өсуі | | | | | | |Педагогикалық | |Әдістер | | | | |іскерліктің | |папкасы | | | | |қзіндік | | | | | | |бақылауы умений| | | | | | |(А.С.Галанов) | | | | | | |Педагогтың | |бланкілер | | | | |нервтік-психика| | | | | | |лық | | | | | | |тұрақтылығын | | | | | | |бағалау | | | | | | |сауалнамасы. | | | | | | |Психодиагностик| |Таралатынма| | | | |алық тест "И | |териалдар | | | | |лидеры бывают | | | | | | |разные" | | | | | | |Өзіне | |бланкілер | | | | |сенімділік | | | | | | |деңгейін | | | | | | |анықтау | | | | | | |Шешім қабылдау | |әдістемелер| | | | |деңгейін | | | | | | |анықтау | | | | | | |Педагогикалық | |Әдістемелер| | | | |іс-әрекеттің | | | | | | |жекелей стилі | | | | | | |Педагогтың | |Тренингтік | | | | |психологиялық | |жаттығулар | | | | |компетенттілігі| | | | | | |н жоғарылату | | | | | | |бойынша тренинг| | | | | | |элементтерімен | | | | | | |сабақ өткізу. | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ «Мұғалімнің психология-педагогикалық құзіреттілігінің диагностикасы» пәні бойынша ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ | |Оқулықтың және оқу-әдістемелік құралының |Экземпляр |студентт|% | | |атаулары |саны |ер саны |қамтамасы| | | | | |з ету | |1. |Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. |2 |7 |28 | | |Словарь-справочник по психологической | | | | | |диагностике. Киев, 1989. | | | | |2. |Битянова М.Р. Организация психологической|3 | 7|42 | | |работы в школе. Москва. 1998. | | | | |3. |Дубровина И.В. Школьная психологическая |1 | 7 |14 | | |служба. – М., 1991 | | | | |4. |Немов Р.С. Психология. Кн 3. – М., 1995. |10 |7 |100 | |5. |Практикум по общей и экспериментальной и|4 |7 |57 | | |прикладной психологии: Учеб. пособие /Под| | | | | |ред. А.А. Крылова, С.А.Маничева – | | | | | |СПб.:2005 | | | | |6. |Общая психодиагностика /Под ред. |3 |7 |42 | | |А.А.Бодалева, В.В.Столина – СПб., 2000. | | | | |7. |Овчарова Р.В. Справочная книга школьного |3 |7 |42 | | |психолога. - М. 1996. | | | | |8. |Платонов К.К. Психологический практикум. |8 |7 |100 | | |– М, 1980 | | | | |9. |Практикум по психологии. / Под ред. А.Н. |12 |7 |100 | | |Леонтьева, Ю.Б. Гиппенрейтер. – М., | | | | | |1972.. | | | | |10. |Психологическая диагностика детей и |2 |7 |28 | | |подростков./Под ред. К.М.Гуревича - М. | | | | | |1995 | | | | |11. |Психологические тесты. /Сост. |1 |7 |14 | | |Э.Р.Ахметжанов. – М, 1996. - С. 201-220 | | | | |12. |Реан А.А. Практическая психодиагностика |1 |7 |14 | | |личности. - СПб.,2001. | | | | |13. |Реан Л. Л. Психология познания педагогом |2 |7 |28 | | |личности учащихся. - М., 1990. | | | | |14. |Рогов А.В. Настольная книга практического|4 |7 |57 | | |психолога в образовании- М, 1993. | | | | |15. |Тарабакина Л.В. Практикум по курсу |1 |7 |14 | | |психология человека. -М.1998 | | | | |16. |Фридман Л.М., Пушкина Т.А., Каплунович |4 |7 |57 | | |И.Я. Изучение личности учащегося и | | | | | |ученических коллективов: Кн. для учителя.| | | | | |– М.: Просвещение, 1988. С.207 | | | | |17. |Шевандрин Н.И. Основы психологической |3 |7 |42 | | |диагностики.-т.3.- М, 2003. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психологической диагностике. Киев, 1989. 9. Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. Москва. 1998. 10. Дубровина И.В. Школьная психологическая служба. – М., 1991 11. Немов Р.С. Психология. Кн 3. – М., 1995. 12. Практикум по общей и экспериментальной и прикладной психологии: Учеб. пособие / В. Д. Балин, В.К. Гайда и др. Под обшей ред. А.А. Крылова., С.А Маничева – СПб.: 2005 13. Общая психодиагностика /Под ред. А.А.Бодалева, В.В.Столина – СПб., 2000. 14. Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога. - М. 1996. 15. Платонов К.К. Психологический практикум. – М, 1980 16. Практикум по психологии. / Под ред. А.Н. Леонтьева, Ю.Б. Гиппенрейтер. – М., 1972.. 17. Психологическая диагностика детей и подростков./Под ред. К.М.Гуревича - М. 1995 18. Психологические тесты. /Сост. Э.Р.Ахметжанов. – М, 1996. - С. 201-220 19. Реан А.А. Практическая психодиагностика личности. - СПб.,2001. 20. Реан Л. Л. Психология познания педагогом личности учащихся. - М., 1990. 21. Рогов А.В. Настольная книга практического психолога в образовании- М, 1993. 22. Тарабакина Л.В. Практикум по курсу психология человека. -М.1998 23. Фридман Л.М., Пушкина Т.А., Каплунович И.Я. Изучение личности учащегося и ученических коллективов: Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1988. С.207 24. Шевандрин Н.И. Основы психологической диагностики.-т.3.- М, 2003. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8. Альманах психологических тестов. Сост.Римские Р.Р.1997 г. 9. Ануфриев А.Т. Костромина С.Н. Решение диагностических задач практическим психологом в системе образования//Вопросы психологии – 2000-№6 10. Бажин Е.Ф. Галынкина Е.А., Эткинд А.М. Метод исследования уровня субъективного контроля // Психологический журнал. -1984. -Т. 5. -№3. 11. Балабкина Л. Методика анализа отношения школьников к учению.// Школьный психолог. – 2000 - № 23 12. Безруких М.А., Ефимова К.Б. Знаете ли вы своего ученика( - М, 1990 13. Белова О.В.Использование рисуночных методик для идеографической диагностики.//Прикладная психология – 2001. - №5 14. Битянова М.Р., Азарова Т.В. Афанасьева Е.И. Васильева Н.Л. Работа психолога в начальной школе- М., 1998. 15. Бурлачук Л. Ф., Коржова Е. Ю. К построению теории «измеренной индивидуальности» в психодиагностике.//Вопросы психологии- 1994- №5 16. Варламова Е.П., Степанов С.Ю. Рефлективная диагностика в системе образования //Вопросы психологии - 1997- №5 17. Венгер А.Л., Цукерман Г.А. Психологическое обследование младших школьников. М, 2005. 18. Венгер А.Л. Психологические рисуночные тесты.М., 1994. 19. Практикум по психологическим играм с детьми и подростками / Азарова Т.В., Барчук О.И., Беглова Т.В и др.; под общ.ред. Битяновой М.П. – СПб, : Питер, 2004 20. Практикум по спортивной психологии. / Под ред. И.П. Волкова. – СПб.: Питер, 2002 21. Самоукина Н.В. «Игры, в которые играют…» Психологический практикум. – Дубна, Изд. центр «Феникс», 1996 22. Станкин М.И. Психология общения. – М., 1996 23. Современный словарь по педагогике / Сост. Рапацевич Е.С. – Мн.: «Современное слово», 2001 24. Телешевская М.Э. Искусство делать людей счастливыми. – М., 1993
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz