Файл қосу
Шошқа малдарын азықтандыру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.22.1.77/01 -2013 | |ПОӘК |Басылым № | | |Оқытушыға арналған «Ауыл |«___»_____20_____ | | |шаруашылық малдарын | | | |азықтандыру» пәнінің оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ МАЛДАРЫН АЗЫҚТАНДЫРУ» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080200 «Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫ ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ – 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының доценті қызметін атқарушы Ахметова Балнур Сериковна «____ »___________2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама « » 2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама « » 2013 жыл, № Төраға _________________ А.Тлеубаева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама « » 2013 жыл, № ОӘК төрайымы_____________Г.Искакова 4. БАСЫЛЫМ АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ 1. Қолданылу аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу- әдістемелік карта 7. Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ «Ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру» пәнінің оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасы 5В080200«Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы» мамандықтарының студенттеріне арналған оқу- әдістемелік кешеннің құрамына кіреді. Осы құжат мал азығы түрлерін, ауыл шаруашылығы малдарын азықтандыру жолдарын және тағы басқа технологияларын оқу процесін ұйымдастыру негізгі орындау тәртібін жүйеге келтіреді және регламентациялайды және «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасында пайдалануға арналған. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру» пәнінің оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптарына сәйкес оқу процесін ұйымдастыруда тәртіп орнатады: - 5В080200«Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы»мамандығының Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпы білім беру стандарты, ҚР МЖМБС 23.12.-2006 Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің 26.04. 2004 № 779 бұйрығымен бекітілген және енгізілген; - УСТ 042- СМУ-4-2013 Университет стандарты «Пәннің оқу- әдістемелік кешендерінің жасауға және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар» - ҚП 042-1.01-2013 Құжаттандыру процедурасы «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны». 3 . ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны «Ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру» пәнінің мазмұны: еліміздің экономикасын өркендетуде ауыл шаруашылығынан алынатын өнімнің үлесі өте зор. Азықтардың қорытылуы туралы ұғыммен, азықтардың құнарлығы, азықтардың витаминді,минералды және протеинді құнарлығы, малдарға әсер етуі, ауыл шаруашылығы малдарының азықтары туралы ұғым, жіктелуі, норма және рацион туралы ұғымдармен таныстырады. Сонымен қатар ауыл шаруашылық малдарына рацион құру ерекшеліктерін үйретеді. 3.2. Курстың мақсаты: «Ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру» пәнін оқытудың мақсаты: Қазақстанның негізгі азықтық өсімдіктерінің азықтық құнын бағалау мен ауыл шаруашылық малдарын толық құнды рационмен азықтандыруды меңгеру. 3.3. Пәннің негізгі міндеті: Пәнді оқытудың негізгі міндеті – мал азығы өндірісінің теориясымен, түрлерімен, дайындау технологиясымен, азықтық қасиеттерін ескере отырып, ауыл шаруашылық маладрының өнімдерін көтеру мақсатында мал азықтандыру ерекшеліктерін жетік білулері қажет. 3.4. Пәнді оқу барысында студент: - азықтардың қорытылуы жөнінде; - азықтардың құнарлығын анықтауды; - азықтардың жіктелуін; - норма және рацион туралы ұғымды; - азықты малға әзірлеп беруді ұйымдастыру; - толық құнды азықтандыруды ұйымдастыру жолдарын біліп шығады. 5. Курс пререквизиттері: Жануарлар морфологиясы Жануарлар биохимиясы Мал шаруашылығы негіздері 3.6. Курс постреквизиттері: Ірі қара шаруашылығы, сүт пен ет өндіру технологиясы Қой шаруашылығы,етін,жүнін,елтірісін өндіру технологиясы Құс шаруашылығы, құс өнімдерін өндіру технологиясы Жылқы шаруашылығы, жылқы сүтін және етін өндіру технологиясы - Оқу жоспарының көшірмесі кесте 1 |Курс |Семестр | |Дәріс тақырыптары | | |1 |2 | |Кіріспе. Пәнің даму тарихы |1 | |Азықтардың қорытылуы туралы ұғым |1 | |Азықтардың құнарлығы туралы ұғым |1 | |Азықтардың витаминді,минералды және протеинді құнарлығы, |1 | |малдарға әсер етуі | | |Ауыл шаруашылығы малдарының азықтары туралы ұғым, жіктелуі |1 | |Норма және рацион туралы ұғым |1 | |Суалған сиырларды азықтандыру |1 | |Сауын сиырларды азықтандыру |1 | |Аталық бұқаларды азықтандыру |1 | |Ірі қара малының төлі төлін азықтандыру. |1 | |Қой малдарын азықтандыру негіздері. |1 | |Жылқы малдарын азықтандыру |1 | |Шошқа малдарын азықтандыру |1 | |Қабандар мен торайларды азықтандыру |1 | |Құстарды азықтандыру |1 | |Тәжірибелік сабақтар | | |Зертханадағы қауіпсіздік ережесі |1 | |Азықтардың құнарлылығын анықтау жолдары |1 | |Азықтың құнарлылығын О.Кельнер және Советтік азық өлшем |2 | |бірлігі бойы бойынша анықтау | | |Суалған сиырларға рацион құру |2 | |Сауын сиырларды азықтандыру рационын құру |2 | |Аталық бұқаларды азықтандыру рационын құру |2 | |Қой малдарын азықтандыру рационын құру |2 | |Шошқаларды азықтандыру рационын құру |2 | |РК 1 |1 | |Зертханалық сабақтар | | |Азықтардың орта үлгісін алу |2 | |Азықтың алғашқы ылғалдылығын анықтау |2 | |Азықтың гигроскопиялық ылғалдылығын анықтау |2 | |Қатаң азықтардың сапасын анықтау |2 | |Азықтың күлін анықтау |2 | |Сүрлемді азықтардың сапасын анықтау |2 | |Дәнді дақылдардың сапасын анықтау |2 | |РБ 2 |1 | СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗ БЕТІМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Мал азығы түрлеріне сипаттама 5.2. Азықтардың сапасын бағалау 5.3. Сүрлем дайындау технологиясы 5.4. Қатаң азықтарды дайындау технологиясы 5.5. Пішендемені дайындау технологиясы 5.6. Құрама жемнің мал азықтық сапасы 5.7. Протеиндердің маңызы 5.8. Азық құрамындағы судың маңызы 5.9. Азық құрамындағы өзектің маңызы 5.10. Азотсыз экстрактивті заттар 5.11. Дәрумендердің маңызы 5.12. Етті бағыттағы ірі қара малдарын азықтандыру 5.13. Сүтті бағыттағы ірі қара малдарын азықтандыру 5.15. Биязы жүнді қой малдарын азықтандыру 5.16. Сүтті бағыттағы жылқыларды азықтандыру 5.17. Спорттық жылқыларды азықтандыру 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 |№ |Дәріс сабағының |Тәжірибелік |Зертханалық|Көрнекті |Өз |Бақылау | | |тақырыбтары |(семинарлық) |сабақ |құралдар,|бетімен |формасы | | | |сабағының |тақырыптары|ТЖО, |оқып білу| | | | |тақырыптары | |плакаттар|сұрақтары| | | | | | |, | | | | | | | |зертханал| | | | | | | |ық стенд | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Кіріспе. Пәнің |Зертханадағы |Азықтардың |Азық |Мал |Ауызша | | |даму тарихы. |қауіпсіздік |орта |үлгілері |азықтанды|сұрау, | | | |ережесі |үлгісін алу| |рудың |зертхана | | | | | | |қазіргі |н2тижес2 | | | | | | |жағдайы | | |2 |Азықтардың |Азықтардың |Азықтардың |Азық |Азықтарды|Ауызша | | |қорытылуы туралы|құнарлылығын |орта |үлгілері,|ң |сұрау, | | |ұғым |анықтау |үлгісін алу|кептіру |химиялық |зертхана | | | |жолдары | |шкафы |құрамы |нәтижесі | |3 |Азықтардың |Азықтың |Азықтың |Азық |Кельнер |Ауызша | | |құнарлығы туралы|құнарлылығын |алғашқы |үлгілері,|азық |сұрау, | | |ұғым |О.Кельнер |ылғалдылығы|кептіру |өлшем |зертхана | | | |және Советтік|н анықтау |шкафы |бірлігі |нәтижесі | | | |азық өлшем | | | | | | | |бірлігі бойы | | | | | | | |бойынша | | | | | | | |анықтау | | | | | |4 |Азықтардың |Азықтың |Азықтың |Азық |Советтік |Ауызша | | |витаминді,минера|құнарлылығын |алғашқы |үлгілері,|азық |сұрау, | | |лды және |О.Кельнер |ылғалдылығы|кептіру |өлшем |зертхана | | |протеинді |және Советтік|н анықтау |шкафы |бірлігі |нәтижесі | | |құнарлығы, |азық өлшем | | | | | | |малдарға әсер |бірлігі бойы | | | | | | |етуі. |бойынша | | | | | | | |анықтау | | | | | |5 |Ауыл шаруашылығы|Суалған |Азықтың |Азық |Көк |Ауызша | | |малдарының |сиырларға |гигроскопия|үлгілері,|азықтарды|сұрау, | | |азықтары туралы |рацион құру |лық |кептіру |ң маңызы |зертхана | | |ұғым, жіктелуі. | |ылғалдылығы|шкафы | |нәтижесі | | | | |н анықтау | | | | |6 |Норма және |Суалған |Азықтың |Азық |Минералды|Ауызша | | |рацион туралы |сиырларға |гигроскопия|үлгілері,|қ |сұрау, | | |ұғым. |рацион құру |лық |кептіру |қоспалард|зертхана | | | | |ылғалдылығы|шкафы |ың маңызы|нәтижесі | | | | |н анықтау | | | | |7 |Суалған |Сауын |Қатаң |Қатаң |Азық |Ауызша | | |сиырларды |сиырларды |азықтардың |азық |құрамында|сұрау, | | |азықтандыру |азықтандыру |сапасын |үлгілері |ғы зиянды|зертхана | | | |рационын құру|анықтау | |заттарды |нәтижесі | | | | | | |анықтау | | | | | | | |жолы | | |8 |Сауын сиырларды |Сауын |Қатаң |Қатаң |Азық |Ауызша | | |азықтандыру. |сиырларды |азықтардың |азық |құрамында|сұрау, | | | |азықтандыру |сапасын |үлгілері |ғы |зертхана | | | |рационын құру|анықтау | |каротинні|нәтижесі | | | | | | |ң маңызы | | |9 |Аталық бұқаларды|Аталық |Азықтың |Азық |Ірі |Ауызша | | |азықтандыру |бұқаларды |күлін |түрлері |қараны |сұрау, | | | |азықтандыру |анықтау | |бордақыла|бақылау | | | |рационын құру| | |у |жұмысы | |10 |Ірі қара малының|Аталық |Азықтың |Қатаң |Сүтті |Ауызша | | |төлі төлін |бұқаларды |күлін |азық |бағыттағы|сұрау, | | |азықтандыру. |азықтандыру |анықтау |үлгілері |малды |зертхана | | | |рационын құру | |алу |азықтанды|нәтижесі | | | | | | |ру | | | | | | | |ерекшелік| | | | | | | |тері | | |11 |Қой малдарын |Қой малдарын |Сүрлемді |Сүрлемді |Қой |Ауызша | | |азықтандыру |азықтандыру |азықтардың|азық |малдарын |сұрау, | | |негіздері. |рационын құру |сапасын |түрлері |бордақыла|зертхана | | | | |анықтау | |у |нәтижесі | |12 |Жылқы малдарын |Қой малдарын |Сүрлемді |Сүрлемді |Жүнді |Ауызша | | |азықтандыру |азықтандыру |азықтардың|азық |бағыттағы|сұрау, | | | |рационын құру |сапасын |түрлері |қой |зертхана | | | |құру |анықтау | |малдарын |нәтижесі | | | | | | |азықтанды| | | | | | | |ру | | | | | | | |ерекшелік| | | | | | | |тері | | |13 |Шошқа малдарын |Шошқаларды |Дәнді |Дәнді |Жылқы |Ауызша | | |азықтандыру. |азықтандыру |дақылдарды|дақыл |төлін |сұрау, | | | |рационын құру |ң сапасын |түрлері |азықтанды|бақылау | | | | |анықтау | |ру |жұмысы | | | | | | |ерекшелік| | | | | | | |тері | | |14 |Қабандар мен |Шошқаларды |Дәнді |Дәнді |Шошқа |Ауызша | | |торайларды |азықтандыру |дақылдарды|дақыл |азықтанды|сұрау, | | |азықтандыру. |рационын құру |ң сапасын |түрлері |рудағы |зертхана | | | | |анықтау | |құрама |нәтижесі | | | | | | |жемнің | | | | | | | |маңызы | | |15 |Құстарды |РБ 1 |РБ 2 | |Жұмыртқа |Ауызша | | |зықтандыру. | | | |бағытында|сұрау, | | | | | | |ғы құсты |зертхана | | | | | | |азықтанды|нәтижесі | | | | | | |ру | | | | | | | |ерекшелік| | | | | | | |тері | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 |№ |Оқулықтың, оқу-әдістемелік |Дана |Студенттер |Қамтамасыз ету| | |құралдарыдң аты |саны |саны |пайызы | |1 |Омарқожаұлы Н. Малды тимді |5 |4 |100 | | |азықтандырудың ғылыми | | | | | |негіздері. А., 2001 | | | | |2 |Омарқожаев Н. Мал азықтандыру |10 |4 |100 | | |пәнінің практикумы. – А., 2004 | | | | |3 |Абанова, М.Н. Мал азықтандыру |31 |4 |100 | | |практикумы.- Алматы, 2007 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Омарқожаұлы Н. Малды тимді азықтандырудың ғылыми негіздері. А., 2001 2. Омарқожаев Н. Мал азықтандыру пәнінің практикумы. – А., 2004. 3. Демеуғалиев, Е. Мал азықтандыру.- Алматы, 2000 4. Абанова, М.Н. Мал азықтандыру практикумы.- Алматы, 2007 8.2. Қосымша әдебиеттер 1. Мал азықтандыру б.1,2 -/ А.Е.Егеубаева,-А.,1993 2. Богданов Г.А.Кормление с/х животных.-М.,1990 3. Кормовые рационы и нормы для с/х животных.-М., 1963
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz