Файл қосу
Мектепалды даярлық тобыда
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.30.1.37/01-2014 | |«Мектепалды даярлық тобыда |№ 1-басылым | | |тәрбие жұмысын ұйымдастыру |03.09.2014 | | |мен басқару» пәнінің | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | |(оқытушылар үшін) | | | «Мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару» ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010200-Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығына арналған Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей – 2014 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 03.09.2014 аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1. 03.09.2014ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама №1. 05.09.2014ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1. 11.09.2014ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) Мазмұны 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 7.Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ: «Мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару» таңдау пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің педагогикалық мамандықтардың 3 курстың оқу топтарына арналған. Оқу-әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі күрделі құбылыстар мен процестерді, оларды теориялар арқылы түсіндірудің бағдарламалары мен әдіс-тәсілдері, маңызды мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б. маңызды мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу- әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: Мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару пәнінен осы оқу бағдарламасын құрастыруда мына құжаттар негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, -СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» құжаттық процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Әлемдік деңгейдегі білім берудің қазіргі парадигмасы білім беруде нәтижеге бағдарлану, оқытуды баланың жеке тұлғасына бағытталу, ал оқыту әдістерін тұлғааралық қарым-қатынастарға бейімдеу болып отыр. Демек, бала білімді дайын күйінде мұғалім түсіндірмесінен алмай, өзінің өмірлік тәжірибесіне сүйену арқылы танымдық "жаңалық” ашуы шығармашылық тапсырмаларды орындау негізінде әр түрлі өнімдер жасауы тиіс. Нәтижесінде оқушының дүниетанымы кеңейіп, өзіндік пікірі мен көзқарасы қалыптасуы керек. «Мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару» курсы педагогикалық технологияны іске асыру механизмі шығармашылық өзін- өзі дамыту іс-әрекеті, ол: өзін-өзі анықтау, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі дамыту. Кәсіби шеберліктің жоғарғы шегі шығармашылық еңбек, оқу- тәрбие үрдісін жаңашылдықпен, өзгеріспен құрай білуі, яғни инновациялық қызметті жүзеге асыру. Мектепалды даярлық педагогының қызметінің мазмұнын көрсететін теорияны меңгеру: жұмыс бағыттары, ұстанымдары, формалары әдістері. Мектепалды даярлық педагогының мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқарудың педагогикалық-психологиялық талаптарын білу. «Мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару» дәстүрлі оқыту әдістерінен оқу үрдісінде студенттердің өзінің өмірлік тәжірибелерін пайдалану арқылы есте берік сақтауымен, мәліметтерді талдап, жинақтау арқылы тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару жұмыстарының мақсатын тсіне алуымен ерекшеленеді. Оқытудың әдістерінің тиімділігінің сыртқы көрсеткіштері ретінде балалардың бірлескен әрекет ережелерін мойындай отырып, өзара әрекеттесуге ұмтылуын, топтық рефлексияның дамып, ұжымдық ынтымақтастықтың қалыптасуын, ал әсерлілігінің ішкі көрсеткіштері ретінде оқушылардың өз міндеттері мен құқықтарын түсіне отырып, өзара әрекет дағдыларын меңгеріп, топтық жұмысқа дайын болуын, оқу әрекетінің субъектісіне айнала отырып, өзіндік рефлексиясының дамуын айтуға болады. 3.2 Курстың мақсаты: Педагогикалық мамандарды даярлауда «Мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару» пәнінің маңызын қазіргі кездегі педагогиклық процестерде жасалып жатқан жаңалықтар арқылы анықтауға болады. Мектепалды даярлық педагогының кәсіптік қызметінің мазмұнын көрсететін теорияны меңгеру: жұмыс бағыттары, ұстанымдары, формалары әдістері. Мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқарудың педагогикалық-психологиялық талаптарын білу. Міне осы пәннің мақсаты оқу үрдісінде жаңашыл әдістердің дамуы туралы шетел және отандық ғылыми еңбектер мен тұжырымдар басшылыққа ала отырып, студенттерге балаларды тәрбиелеуде педагогикадағы жаңалықтар туралы теориялық және практикалық білімді меңгерту. Болашақ педагог студенттердің бойында тәрбиелеудің, өзін-өзі жетілдірудің өнерін үнемі жетілдіріп отырудың қажеттілігін қалыптастыру, болашақ жас мамандардың кәсіби іс-әрекеттеріне қызығушылықтарын, ынта- ықыластарын арттырып, кәсіби шеберліктерін шыңдай түсетін мотивациялық ізденісте болуларына бағыт беру. 3.3 Пәннің негізгі міндеттері: 1. Болашақ мамандарды оқытудың жаңа әдістерін қолдану қағидаларымен қаруландырып, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру; 2. Балаларды оқыту және тәрбиелеуде шығармашылықпен жұмыс жүргізуге үйрету; 3. Болашақ маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық жұмысқа баулу; 4. Студенттерге тренингтер, рөльдік ойындар арқылы әр түрлі жағдайда әсерді сезінуді, әр түрлі білімдерді синтездеу кезінде шығармашылық өнім жасауға түрлі жағдаяттар мен мәліметтерді талдап, сараптауды қалыптастыру. 5. «Мектепалды даярлық тобыда тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару» курсы студенттің кәсіби өсуінің негізін көре білу, оны түсінуіне, кәсіби дайындықтың алғашқы сатысын қалауға көмектесу. 6. Жоспарланған жұмыстарды орындау және ұйымдастыру деңгейін; 7. Студенттің жеке тұлғасын (білімін, дағдысын, біліктілігін, мінез – құлқын); 3.4 Оқу нәтижесі Пәнді оқу барысында білім алушы білу керек: -Білу керек - педагогикалық әдістердің ұғымдары және әдіснамалық негіздерін; - Балалардың тұлғалық дамуы және қалыптасу заңдылықтарын; -Меңгеру керек: - педагогика саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстарды; - Оқытатын пәндердің теориялық негіздерін; - Оқытатын пәндердің мақсаты мен міндеттері; -Игеру керек: -педагогика жаңалықтарын қолдану барысында балалардың анатомиялық- физиологиялық негізгі заңдылықтары мен дамуын; -Қолдана білу керек: -оқыту мен тәрбиелеудің жаңашыл технологияны пайдалану; -сабақта және сабақтан тыс уақытта инновациялық әдістерді балалардың оқу танымдық мотивациясының негізін түйінді құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында қолдану; -Түсіну керек: - Баланың дайындығының мониторингінің ғылыми – теориялық негіздерін; -Қазіргі қолданыстағы білімнің стандарты, оқу бағдарламалары, және оқу құралдарының құрылымы мен мазмұнын; - Білім болу керек: -педагогика әдістерін қолдануда педагогикалық әрекетті үлгілеу, педагогикалық қызметте рефлексияны жүзеге асыру, мақсатты қоя білу, педагогикалық диагностика жүргізу; -оқыту және тәрбиелеу үдерісін құруды жүзеге асыру; -оқу-танымдық әрекетті оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастыра білу; -кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерді, соның ішінде педагогикалық ойлау, педагогикалық қарым-қатынас, ұтқырлық және т.б.; -қарым-қатынас мәдениеті мен толеранттылық; -Қалыптастыруы тиіс: дағдысы: -компьютерлік және коммуникативті сауаттылық; -балалардың шығармашылық және сыни ойлауын дамытуға арналған инновациялық жаңалықтарды қолдана отырып оқу-тәрбиені ұйымдастыру және өткізу; - педагогикалық процесінде инновациялық технологияларды пайдалану. құзыреттілігі: - балалардың түйінді құзыреттілігін қалыптастыру; - балалардың қызығушылықтары мен қабілеттерінің мониторнигін жасау; 3.5 Пәннің пререквизиті: Мектепке даярлық тобы педагогының педагогикалық іс- әрекеті және жеке тұлғасы, бастауыш білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар, этнопедагогика, жалпы білім беретін мектептердің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.6. Пәннің постреквизиті: Педагогикалық практика және педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгерту. 3.7 Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме: Кесте 1. |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |1 модуль Мектепке дейінгі ғылымның дамуы | | |1-тақырып Мектепке дейінгі педагогика ғылымы. |1 | |Мектепке дейінгі педагогика –мектеп жасына дейінгі балаларды | | |дамыту, тәрбиелеу, оқыту және оның негізгі заңдылықтары туралы | | |ғылым. | | |Мектепке дейінгі педагогиканың дамуы, қалыптасуы. | | |Мектепке дейінгі тәрбиенің маңызы, сапасы. | | |2-тақырып Мектепке дейінгі тәрбиенің дамуы. |1 | |Шет елдердегі қоғамдық мектепке дейінгі тәрбиенің тарихи | | |дамуы.(Я.А.Коменский, Г.Пестолоций, Р.Оуэн, Ф.Фребель) | | |Ресейдегі алғашқы балабақшалар (Л.К.Шлегер, А.С.Симонович, | | |Е.Н.Тихеева.) | | |Қазақстандағы алғашқы балабақшалар. Қазіргі ҚР да қоғамдық мектепке| | |дейінгі тәрбиенің дамуы.мектепке дейінгі ұйым типтері және олардың | | |ерекшелігі. | | |3, Балаларды мектепалды дайындыққа бейімдеу әрекетінің |1 | |педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері | | |1.Бейімдеу әрекетінің педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері | | |2.Балаларды мектептегі оқуға қалыптастыру мезгіліндегі олардың | | |психикалық қасиеттерін өлшеудің шкалалары | | |3.Балаларға психодиагностикалық зерттеулер жүргізгендегі | | |моральді-этикалық сипаттамасы бар ең негізгі талаптар | | |4-тақырып. Мектеп жасына дейінгі баланың жазу мен оқуға дайындығын |1 | |қалыптастыру. | | |1.Балаларды мектепте оқуға даярлау және оларды әлеуметтендіру. | | |2.Жазуға үйретудің негізгі міндеттері. | | |3.Баланы мектепке даярлау барысында басты назар аударатын негізгі | | |сәттер. | | |5- тақырып. Мектеп алды даярлық тобында тәрбие жұмысын жоспарлау |1 | |және есепке алу. | | |Жоспарлаудың педагогикалық негіздері. | | |Тәрбие жұмысын жоспарлаудың мазмұны. | | |Тәрбие жұмысын жоспарлау мен есепке алудың формалары. | | |2 модуль Мектеп алды даярлық тобында тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен| | |басқару | | |6-тақырып. Балалардың дене тәрбиесі. |1 | |Мектеп алды даярлық тобында балалардың дене тәрбиесінің теориялық | | |негіздері. | | |Мектеп алды даярлық тобында балалардың дене тәрбиесінің міндеттері.| | |Дене тәрбиесі құралдары. Қимыл -қозғалас белсенділігі. | | |7-тақырып. Балалардың ақыл- ой тәрбиесінің теориясы мен |1 | |әдістемесі. | | |“Ақыл –ой тәрбиесі”, “Ақыл- ой дамуы” ұғымдарына анықтама. | | |Ақыл- ой тәрбиесінің маңызы мен міндеттері. | | |Ақыл- ой тәрбиесінің құралдары мен шарттары. | | |Мектеп алды даярлық тобында балаларды оқыту үрдісі және | | |ерекшеліктері. | | |Ақыл- ой тәрбиесінің негізі – сенсорлық тәрбие. | | |“Сенсорлық тәрбие”, “Сенсорлық даму” ұғымдары. | | |8- тақырып. Адамгершілік тәрбие беру теориясы мен әдістемесі. |1 | |“Адамгершілік даму”, “Адамгершілік тәрбие”, “имандылық тәрбие” | | |ұғымдарына анықтама. | | |Адамгершілік тәрбиенің мақсат, міндеттері, мазмұны. | | |“Ұжым” және “Ұжымдық” сезімдері ұғымы. | | |Мектеп алды даярлық тобында балалардың ұжымы мен ұжымдық | | |сезімдерінің ерекшеліктері. | | |Балалар ұжымының қалаптасу кезеңдері және қалыптасуы. | | |9-тақырып. Балалардың еңбек тәрбиесі. |1 | |Мектеп алды даярлық топ балаларының еңбегінің өзіндік | | |ерекшеліктері. | | |Мектеп алды даярлық тобында еңбек тәрбиесінің міндеттері. | | |Балалар еңбегін ұйымдастыру дың негізгі формалары. | | |Балалар еңбегін ұйымдастыру формалары. | | |Ұжымдық еңбекті өткізу әдістемесі. | | |10- тақырып. Экономикалық және эстетикалық тәрбие теориясы мен |1 | |әдістемесі. | | |Экономикалық тәрбие ұғымы. | | |Экономикалық тәрбие мақсаты мен міндеттері. | | |“Эстетикалық тәрбие”, “Эстетикалық даму”, “Көркемдік тәрбие” | | |ұғымдарына анықтама. | | |Мектепке дейінгі балаларға эстетикалық тәрбие беру міндеттері мен | | |әдістемесі. | | |Эстетикалық талғам негіздерін қалыптастыру. | | |11- тақырып. Экологиялық тәрбие теориясы мен әдістемесі. |1 | |Экологиялық тәрбие ұғымы. | | |Экологиялық тәрбиенің теориялық негіздері. | | |Мектепке дейінгі балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру | | |ерекшеліктері. | | |12- тақырып. Балалардың ойын әрекеті. |1 | |Ойын –балалар іс- әрекетінің негізгі түрі. | | |Ойынның өзіндік ерекшеліктері. | | |Ойын- балаларды тәрбиелеу және дамыту құралы. | | |Ойынға басшылық және олардың түрлері. | | |Шығармашылық ойындар, ережелі ойындар, сюжетті- рольдік ойындар. | | |13- тақырып. Мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлау. |1 | |ҚР- да балаларды мектепке даярлау мәселелері. | | |Балалардың мектепке психологиялық дайындығы. | | |Мектепте оқытуға дайындықты қалыптастыру | | |Мектепке дайындық тобында балалардың тәуелсіздігі | | |Мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлаулаудағы ата-ананың ролі | | |14- тақырып. Мектепке дейінгі мекеме және мектеп. |2 | |Мектепалды даярлық топтар мен мектеп арасындағы сабақтастық және | | |оның маңызы. | | |Балаларды мектепке даярлау ерекшеліктері. | | |Тәрбиешілер мне мұғалімдердің жұмысының сабақтастығы. | | |Практикалық сабақ тақырыптары | | |1-тақырып Мектепке дейінгі педагогика ғылымы. |1 | |Мектепке дейінгі педагогика –мектеп жасына дейінгі балаларды | | |дамыту, тәрбиелеу, оқыту және оның негізгі заңдылықтары туралы | | |ғылым. | | |Мектепке дейінгі педагогиканың дамуы, қалыптасуы. | | |Мектепке дейінгі тәрбиенің маңызы, сапасы. | | |2-тақырып Мектепке дейінгі тәрбиенің дамуы. |1 | |Шет елдердегі қоғамдық мектепке дейінгі тәрбиенің тарихи | | |дамуы.(Я.А.Коменский, Г.Пестолоций, Р.Оуэн, Ф.Фребель) | | |Ресейдегі алғашқы балабақшалар (Л.К.Шлегер, А.С.Симонович, | | |Е.Н.Тихеева.) | | |Қазақстандағы алғашқы балабақшалар. Қазіргі ҚР да қоғамдық мектепке| | |дейінгі тәрбиенің дамуы.мектепке дейінгі ұйым типтері және олардың | | |ерекшелігі. | | |3, Балаларды мектепалды дайындыққа бейімдеу әрекетінің |1 | |педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері | | |1.Бейімдеу әрекетінің педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері | | |2.Балаларды мектептегі оқуға қалыптастыру мезгіліндегі олардың | | |психикалық қасиеттерін өлшеудің шкалалары | | |3.Балаларға психодиагностикалық зерттеулер жүргізгендегі | | |моральді-этикалық сипаттамасы бар ең негізгі талаптар | | |4-тақырып. Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үрдіс |1 | |Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үрдістің ерекшелігі. | | |Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үрдістегі балалар | | |әрекеттерінің (ойын, оқу, еңбек, тұрмыстық) ұйымдастырылуы | | |үйлесімділігі. Күн тәртібі. Күн тәртібінің бірінші және екінші | | |жартысын ұйымдастыру. Ертеңгілік қабылдау. Серуен және балалар | | |белсенділігі. Мектеп жасына жейінгі балалардың ұйқысы және | | |тамақтандыру әдістемесі. Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық | | |үрдісті жоспарлау. Жоспардың түрлері. | | |5- тақырып. Мектеп алды даярлық тобында тәрбие жұмысын жоспарлау |1 | |және есепке алу. | | |Жоспарлаудың педагогикалық негіздері. | | |Тәрбие жұмысын жоспарлаудың мазмұны. | | |Тәрбие жұмысын жоспарлау мен есепке алудың формалары. | | |6-тақырып. Балалардың дене тәрбиесі. |1 | |Мектеп алды даярлық тобында балалардың дене тәрбиесінің теориялық | | |негіздері. | | |Мектеп алды даярлық тобында балалардың дене тәрбиесінің міндеттері.| | |Дене тәрбиесі құралдары. Қимыл -қозғалас белсенділігі. | | |7-тақырып. Балалардың ақыл- ой тәрбиесінің теориясы мен |1 | |әдістемесі. | | |“Ақыл –ой тәрбиесі”, “Ақыл- ой дамуы” ұғымдарына анықтама. | | |Ақыл- ой тәрбиесінің маңызы мен міндеттері. | | |Ақыл- ой тәрбиесінің құралдары мен шарттары. | | |Мектеп алды даярлық тобында балаларды оқыту үрдісі және | | |ерекшеліктері. | | |Ақыл- ой тәрбиесінің негізі – сенсорлық тәрбие. | | |“Сенсорлық тәрбие”, “Сенсорлық даму” ұғымдары. | | |8- тақырып. Адамгершілік тәрбие беру теориясы мен әдістемесі. |1 | |“Адамгершілік даму”, “Адамгершілік тәрбие”, “имандылық тәрбие” | | |ұғымдарына анықтама. | | |Адамгершілік тәрбиенің мақсат, міндеттері, мазмұны. | | |“Ұжым” және “Ұжымдық” сезімдері ұғымы. | | |Мектеп алды даярлық тобында балалардың ұжымы мен ұжымдық | | |сезімдерінің ерекшеліктері. | | |Балалар ұжымының қалаптасу кезеңдері және қалыптасуы. | | |9-тақырып. Балалардың еңбек тәрбиесі. |1 | |Мектеп алды даярлық топ балаларының еңбегінің өзіндік | | |ерекшеліктері. | | |Мектеп алды даярлық тобында еңбек тәрбиесінің міндеттері. | | |Балалар еңбегін ұйымдастыру дың негізгі формалары. | | |Балалар еңбегін ұйымдастыру формалары. | | |Ұжымдық еңбекті өткізу әдістемесі. | | |10- тақырып. Экономикалық және эстетикалық тәрбие теориясы мен |1 | |әдістемесі. | | |Экономикалық тәрбие ұғымы. | | |Экономикалық тәрбие мақсаты мен міндеттері. | | |“Эстетикалық тәрбие”, “Эстетикалық даму”, “Көркемдік тәрбие” | | |ұғымдарына анықтама. | | |Мектепке дейінгі балаларға эстетикалық тәрбие беру міндеттері мен | | |әдістемесі. | | |Эстетикалық талғам негіздерін қалыптастыру. | | |11- тақырып. Экологиялық тәрбие теориясы мен әдістемесі. |1 | |Экологиялық тәрбие ұғымы. | | |Экологиялық тәрбиенің теориялық негіздері. | | |Мектепке дейінгі балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру | | |ерекшеліктері. | | |12- тақырып. Балалардың ойын әрекеті. |1 | |Ойын –балалар іс- әрекетінің негізгі түрі. | | |Ойынның өзіндік ерекшеліктері. | | |Ойын- балаларды тәрбиелеу және дамыту құралы. | | |Ойынға басшылық және олардың түрлері. | | |Шығармашылық ойындар, ережелі ойындар, сюжетті- рольдік ойындар. | | |13- тақырып. Мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлау. |1 | |ҚР- да балаларды мектепке даярлау мәселелері. | | |Балалардың мектепке психологиялық дайындығы. | | |Мектепте оқытуға дайындықты қалыптастыру | | |Мектепке дайындық тобында балалардың тәуелсіздігі | | |Мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлаулаудағы ата-ананың ролі | | |14- тақырып. Мектепке дейінгі мекеме және мектеп. |2 | |Мектепалды даярлық топтар мен мектеп арасындағы сабақтастық және | | |оның маңызы. | | |Балаларды мектепке даярлау ерекшеліктері. | | |Тәрбиешілер мне мұғалімдердің жұмысының сабақтастығы. | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Мектепке дейінгі педагогика ғылымының дамуы. 2. Мектепке дейінгі педагогиканың дамуы, қалыптасуы. 3. Мектепке дейінгі педагогика ғылымының өзекті мәселелері. 4. Шет елдердегі қоғамдық мектепке дейінгі тәрбиенің тарихи дамуы. 5. Қазіргі ҚР-да қоғамдық мектепке дейінгі тәрбиенің дамуы. 6. Балалар өмірін ұйымдастыру және күн тәртібі, дербестікті қалыптастыру. 7. Балалардың дене тәрбиесінің міндеттері. 8. Балалардың күн тәртібі. 9. Балаларда мәдени- гигиеналық дағдыларын тәрбиелеу. 10. Балалардың ақыл- ой тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі. 11. Ақыл- ой тәрбиесінің маңызы мен міндеттері. Ақыл- ой тәрбиесінің құралдары мен шарттары. 12. Мектепке дейінгі балалардың ақыл- ой тәрбиесіндегі білім жүйесінің орны. 13. Ақыл- ой тәрбиесінің негізі – сенсорлық тәрбие. Сенсорлық тәрбие құралдары. 14. Балалардың эстетикалық тәрбие теориясы мен әдістемесі. 15. Эстетикалық тәрбие беру міндеттері мен әдістемесі. 16. Балаларға адамгершілік тәрбие беру теориясы мен әдістемесі. 17. Адамгершілік тәрбиенің мақсат, міндеттері, мазмұны. 18. Балалар ұжымының қалаптасу кезеңдері және қалыптасуы. 19. Ұжымдағы балалардың өзара қарым – қатынасы. Баланың өзіндік «Менін» түсінуі. 20. Экономикалық тәрбие мақсаты мен міндеттері. 21. Балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері. 22. Еңбек тәрбиесінің міндеттері. 23. Балалар еңбегін ұйымдастырудың негізгі формалары. 24. Ойын – мектепке дейінгі балалар іс- әрекетінің негізгі түрі. 25. Ойын- балаларды тәрбиелеу және дамыту құралы. 26. Ойынға басшылық және олардың түрлері. 27. Ойыншықтар, ойыншық түрлері. 28. Отбасы мектепке дейінгі балаларды қалыптастыру ортасы. 29. Мектеп жасына дейінгі мекемелердің отбасымен бірлескен жұмыстарының түрлері. 30. Мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлау. 31. ҚР- да балаларды мектепке даярлау мәселелері. 32. Мектепалды даярлық топтар мен мектеп арасындағы сабақтастық және оның маңызы. 33. Мектепке дейінгі мекемелердегі мерекелер мен сауықтар. Мерекелік іс- шаралардың түрлері. 34. Мектепке дейінгі мекемелерде білім білім тәрбие жұмысын жоспарлау және есепке алу. 6.Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 3 |Оқулық, оқу - әдістемелік құрал аты |Экземпляр саны|Студент |Қамтамасыз | | | |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Исаева З.А., Мынбаева А.К., |5 |7 |0,35 | |Садвакасова З.М., КазНУ им. | | | | |аль-Фараби, Активные методы и формы | | | | |обучения в высшей школе 2005ж | | | | |Бұзаубақова К.Ж.. Жаңа педагогикалық |1 |7 |0,07 | |технология. (Оқулық) Тараз. | | | | |ТарМУ,2003ж. | | | | |Өстеміров Қ.,.Айтбаева А, Қазіргі |5 |7 |0,35 | |білім беру технологиялары, Алматы, | | | | |2006ж. | | | | |Нағымжанова Қ. М., Инновациялық оқыту|5 |7 |0,35 | |жағдайларындағы мұғалім қызметінің | | | | |психологиялық-педагогикалық | | | | |негіздері. Өскемен, 1999ж. | | | | |Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә., |1 |7 |0,07 | |Интерактивті жабдықтармен жұмыс | | | | |жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы, | | | | |2008ж. | | | | |Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін |1 |7 |0,07 | |ақпараттандыру технологиялары. | | | | |Қазақстан мектебі, №2, 2000 | | | | |Мектепке дейінгі педагогика :оқулық |10 |7 |0,7 | |/Р.К.Аралбаева / - 2012 | | | | |Начала мудрости :50 уроков о добрых |1 |7 |0,07 | |качествах: для занятий с детьми | | | | |дошкольного и младшего школьного | | | | |возраста /А. Лопатина, М.Скребцова / | | | | |- 2005 | | | | 7. Қолданылған әдебиеттер: Негізгі әдебиеттер: 1. Белая К.Ю. Инновационная деятельность в ДОУ. - М., 2006 2. Белая К.Ю. Методическая работа в ДОУ. – М., 2006 3. Бұзаубақова К.Ж.. Жаңа педагогикалық технология. (Оқулық) Тараз. ТарМУ,2003ж. 4. Глебова С.В. Детский сад – семья: аспекты взаимодействия. – Воронеж, 2005 5. Давыдова О.И., Богославец Л.Г., Майер А.А. Работа с родителями в ДОУ. – М., 2005 6. Елеубай С. Білім беру технологиясының қазіргі проблемалары. Алматы, 2001. 270б. 7. Зверева О.Л. Кротова Т.В. Общение педагога с родителями в ДОУ. – М., 2005 8. Козлова А.В., Дешеулина Р.П. Работа ДОУ с семьей. – М., 2004 9. Корепанова М.В. Липчанская И.А. Аттестация педагогических и руководящих работников ДОУ. - М., 2006 10. Курманалина Ш.Х. Обновление методического обеспечения учебного процесса в условиях информатизации образования (в соавторстве: Н.Б.Чекалева): Монография. Омск: ОмГПУ, 2002. – 89с. 11. Мектепке дейінгі педагогика :оқулық /Р.К.Аралбаева / - 2012 12. Микляева Н.В. Создание условий эффективного взаимодействия с семьей. М.,2006 13. Микляева Н.В., Микляева Ю.В Работа педагога-психолога в ДОУ. – М., 2005 14. Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә., Интерактивті жабдықтармен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы, 2008ж. 15. Начала мудрости :50 уроков о добрых качествах: для занятий с детьми дошкольного и младшего школьного возраста /А. Лопатина, М.Скребцова / - 2005 16. Өстеміров Қ.,.Айтбаева А, Қазіргі білім беру технологиялары, Алматы, 2006ж. 17. Педагогика :Оқулық /[Шалгинбаева, К.К., Хайруллин, Г.Т., Хмель, Н.Д. ж.т.] / - 2005 18. Педагогика: жалпы негіздері жғне тәрбие теориясы /Бабаев,С.Б. - 2011 19. Педагогикалық мамандыққа кіріспе: кәсіби құзіретті ұстаздарды даярлау негіздері: оқу құралы / А.Е. Берикханова / - 2009 20. Тұрлыханова М. Педагогикалық технологиялар оқу үрдісінде. Алматы, 2000 21. Шамова Т.И., Третьякова П.И. Педагогические технологии: что это такое и как их использовать в современной школе.-М.,1994 Қосымша әдебиеттер: 1. Білім заңы. Алматы, 2007 ж. 2. Жалпы педагогика /Бабаев, С.Б. - 2006 3. Педагогика /Ахметова, Г.К. - 2006 4. Педагогика :қысқаша дәрістер курсы /Дүйсембекова, Ш. - 2005 5. Педагогика/ Ж. Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова / - 2004 6. Тұлғалық педагогика. Педагогикалық теория негіздері :монография / - 2011 Мерзімді басылым: 1. Шоқаева Г.Ә. Жаңа технология енгізу арқылы оқу процесінің деңгейін көтеру. №18,5б.//Қазақстан мұғалімі//№18 2002 2. Горлова Н. Раннее обучение иностранным языкам: проблемы и пути развития // Дошкольное воспитание. 2001. №5. 3. Әлімбекова А.С. Білім беруді жаңаша ұйымдастыру тәжірибесінен //Білім- Образование.// №2(8), 2002 4. Царегородцева Е.Оценочная деятельность студентов. // Дошкольное воспитание.2006. №5. С.111-113. 5. Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін ақпараттандыру технологиялары. Қазақстан мектебі, №2, 2000 6. Глушкова Г. Диагностический проект как форма тематической проверки // Дошкольное воспитание. 2003. №3. С.43-46.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz