Файл қосу
Дүниежүзілік шаруашылық географиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«Дүниежүзілік шаруашылық| | | |географиясы» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Дүниежүзілік шаруашылық географиясы» 5В011600 – «География»мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Рахимова Г.К., аға оқытушы, химия және география кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Химия және география» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Л.С. Ибраева 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Рахимова Г.К., аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты – тел: , оқу ғимараты № , кабинет № Сабақ өткізу орны – дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Дүниежүзілік шаруашылық географиясы» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «География» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 2. Пәнді оқып-білудің мақсаты: географ-студенттердің кеңістіктік географиялық ойлауын, экономикалық және әлеуметтік географияның жүйесінде дүниежүзілік шаруашылық географиясының туралы білімдерді қалыптастыру; 1.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: – дүниежүзілік шаруашылық географиясының мазмұны мен құрылымын, ғылым ретінде қалыптасуы мен даму ерекшеліктерін, негізгі санаттары мен теорияларын, дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрылымын оқыту; – қалыптасқан салааралық, аймақаралық және мемлекетаралық экономикалық байланыстардың анализі; – өнеркәсіптік түйіндер, еркін экономикалық зоналардың күйін және олардың елдерде жұмысын анықтау; – өндірістік күштердің дамуы мен орналасуының сипаттамасы; – мемлекеттің, аймақтың, ауданның әлеуметтік-экономикалық ырғақтылығы мен инвестициялық тартымдылығын бағалау. 1.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: – қалыптасқан салааралық, аймақаралық және мемлекетаралық экономикалық байланыстарға талдау жасау; – өнеркәсіптік түйіндер, еркін экономикалық зоналардың күйін және олардың елдерде жұмысын анықтау; – өндірістік күштердің дамуы мен орналасуының сипаттамасы; – мемлекеттің, аймақтың, ауданның әлеуметтік-экономикалық ырғақтылығы мен инвестициялық тартымдылығын бағалау. 1.5 Курстың пререквизиттері: • экономмикалық, әлеуметтік және саяси география • экономика негіздері • 1.6 Курстың постреквизиттері: • ТМД елдерінің әлеуметтік және экономикалық географиясы • Дүниежүзінің әлеуметтік және экономикалық географиясы • Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1. |Кіріспе. Дүниежүзілік |2 |4 |3 |9 |8.1.1-8.1.4 | | |шарушылықтың | | | | | | | |қалыптасуы және оның | | | | | | | |құрылымы | | | | | | |2. |Ғылыми – техникалық |2 |4 |3 |9 |8.1.1-8.1.4 | | |революция дүниежүзілік| | | | | | | |шарушылықтың дамуы | | | | | | |3. |Өнеркәсіптің орналасу |2 |4 |3 |13,5 |8.1.1-8.1.4 | | |заңдылықтары. | | | | | | | |Отын-энергетикалық | | | | | | | |кешен | | | | | | |4. |Металлургия және |2 |4 |4,5 |9 |8.1.1-8.1.4 | | |машина жасау | | | | | | | |өнеркәсібі | | | | | | |5. |Ауыл шаруашылығының |3 |4 |3 |9 |8.1.1-8.1.4 | | |жалпы сипаты | | | | | | |6. |Көлік және байланыс |2 |5 |3 |9 |8.1.1-8.1.4 | | |географиясы | | | | | | |7. |Халықаралық |2 |5 |3 |9 |8.1.1-8.1.4 | | |экономикалық | | | | | | | |байланыстары | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |30 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Дүниежүзілік шаруашылық географиясы курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алынған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Дүниежүзілік шаруашылық географиясы»– 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық 2 практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ 2 аптада 3 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ- ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беру керек. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда балдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша балдардың таратылуы кестеде келтірілген «Дүниежүзілік шаруашылық географиясы» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) | |1-2 |Ғылыми – техникалық революция |35 |Практикалық | | | | |сабақта | |2-4 |Дүниежүзілік мұнай өнеркәсібі |35 |Практикалық | | | | |сабақта | |5-7 |Дүниежүзілік орман шаруашылығы |35 |Практикалық | | | | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Дүниежүзілік кен байыту |20 |Сабақ кестесіне | | |өнеркәсібі | |сәйкес | |2-3 |Дүниежүзілік кен байыту |20 |Сабақ кестесіне | | |өнеркәсібі | |сәйкес | |4-5 |Дүниежүзілік машина жасау |20 |Сабақ кестесіне | | |өнеркәсібі | |сәйкес | |6-7 |Дүниежүзілік машина жасау |15 |Сабақ кестесіне | | |өнеркәсібі | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1-2 |Дүниежүзілік газ өнеркәсібі |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |3-4 |Дүниежүзілік мұнай өнеркәсібі |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |5-6 |Дүниежүзілік темір жол |10 |Сабақ кестесіне | | |транспорты | |сәйкес | |7 |Межелік бақылау 1- 1-7 апта |60 |Сабақ кестесіне | | |дәріс материалдары бойынша | |сәйкес | | |кешендік тестілеу | | | |1 апта мен 7 апта аралығында оқу |30+270 |Сабақ кестесіне | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | |сәйкес | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) | |8-9 |Дүниежүзілік түсті және қара |25 |Практикалық | | |металлургиясы | |сабақта | |10-11 |Дүниежүзілік құбыр транспорты |25 |Практикалық | | | | |сабақта | |12-13 |Халықаралық экономикалық |25 |Практикалық | | |қатынастар | |сабақта | |14-15 |Халықаралық туризмнің дамуы |30 |Практикалық | | | | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |8-9 |Дүниежүзілік еркін экономикалық |20 |Сабақ кестесіне | | |зоналар | |сәйкес | |10-11 |Дүниежүзілік еркін экономикалық |20 |Сабақ кестесіне | | |зоналар | |сәйкес | |12-13 |Дүниежүзілік офшорлы зонасы |20 | | |14-15 |Дүниежүзілік офшорлы зонасы |15 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |8-9 |Транспорт және қоршаған орта. |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |10-11 |Дүниежүзілік қаржы орталығы |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |12-14 |Халықаралық туризмнің |10 |Сабақ кестесіне | | |географиясы | |сәйкес | |15 |Межелік бақылау2- 8-15 апта |60 б. |Сабақ кестесіне | | |дәріс материалдары бойынша | |сәйкес | | |кешендік тестілеу | | | |8 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 |Сабақ кестесіне | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | |сәйкес | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7. ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: |8.1|Введение в географию мирового хозяйства: Международное разделение труда:| | |Учебное пособие для студентов вузов / Н.С. Мироненко. – М.: Аспект | | |Пресс, 2006. – 239 с. | |8.2|География мирового хозяйства / Под ред. Б.Н. Зимина: В 2 ч. - М.: ИГРАН,| | |1992. | |8.3|Липец Ю.Г., Пуляркин В.А., Шлихтер С.Б.. География мирового хозяйства: | | |Учебное пособие для студентов. - М.: ВЛАДОС, 1999. – 400 с. | |8.4|Голубчик М.М., Файбусович Э.Л., Носонов А.М. Экономическая и социальная | | |география: Основы науки: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений. – М.: | | |Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – 400 с. | |8.5|Любимов И.М. Общая политическая, экономическая и социальная география. –| | |М.: Гелиос АРВ, 2001. – 336 с. | Қосымша әдебиеттер: |8.6 |Вавилова Е.В. Экономическая география и регионалистика: Учеб пособие. | | |- М.,2002. | |8.7 |Шарыгин, М.Д. Введение в экономическую и социальную географию. - | | |М.,2007. | |8.8 |Кусков А.С. Социально- экономическая и политическая география мира и | | |России. - М.,2005. | |8.9 |Социально-экономическая география зарубежного мира / Под ред. В.В. | | |Вольского. - М.: Крон-Пресс, 1998. | |8.10 |Международные экономические отношения: Учебник / Под. Б.М. Смитинко. –| | |М.: ИНФРА–М, 2007. – 512 с. | |8.11 |Максаковский В.П. Географическая картина мира: В 2 ч. – М.: Дрофа, | | |2006. | |8.12 |Смирнов Е.Н. Введение в курс мировой экономики. - М.,2008. |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz