Файл қосу

УМКД Журналистика бойынша шеберлік сыныбы



|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі                       |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                 |
|3-деңгейдегі СМЖ құжат  |                 |                               |
|                        |УМКД             |                               |
|УМКД «Журналистика      |                 |                               |
|бойынша шеберлік сыныбы»|2013 жылғы       |УМКД 042-18-15.1.20/01-2013    |
|пәнінің оқытушыға       |№1 басылым       |                               |
|арналған жұмыс          |                 |                               |
|бағдарламасы            |                 |                               |






               5В050504 «Журналистика»   мамандығына  арналған
               «Журналистика бойынша шеберлік сыныбы»  пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                    СЕМЕЙ
                                    2013

КІРІСПЕ

1  ӘЗІРЛЕГЕН
Әзірлеген:  ____________    Каримова Бибігүл Жұмашқызы,  Журналистика және
практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы,
«___» _______ 2013   жыл


2  КЕЛІСІЛДІ
2.1  Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама     №    «___» _______  2013  жыл.

Кафедра меңгерушісі: ___________  Каримова Б.Ж.

2.2  Гуманитарлық-заң   факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып,
 бекітілді.
Хаттама     №   «___» _______  2013   жыл.

Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді.
Хаттама №___  «___» ___________2013 жыл.


ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К.

4  №1 БАСЫЛЫМ


















                                   МАЗМҰНЫ


1   Қолданыс аясы
2   Нормативтік сілтемелер
3   Жалпы ережелер
4   Оқу пәнінің  мазмұны (модуль бойынша)
5   СӨЖ-ның тақырыптары
6   Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7   Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8   Әдебиеттер

































      1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ

      «Журналистика  бойынша  шеберлік   сыныбы»   пәнінің   оқу-әдістемелік
кешенінің құрамына кіретін  оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс  бағдарламасы
5В050504  «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы «Журналистика бойынша шеберлік сыныбы» пәнінің оқытушыға  арналған
жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
      -  5В050400  «Журналистика»  мамандығының   23.08.2012  бекітілген  ҚР
МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
      -  5В050400 «Журналистика»  мамандығының  Типтік оқу жоспары;
      - ДП 042-1.01-2013  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты.

      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      3.1  Пәннің қысқаша мазмұны
      «Журналистика бойынша   шеберлік  сыныбы»   пәнінің  оқу  бағдарламасы
Журналистикаға  кіріспе,  Тележурналистика,  Радиожурналистика  курстарымен
сабақтас. Журналистика   бойынша   шеберлік   сыныбы   студенттердің  алған
теориялық  білімін тәжірибе  барысында  бекітуге  көмектеседі, шығармашылық
   және    кәсіптік    қабілетін    арттырады.Қазіргі    кездегі   кәсіптік
журналистиканың іскерлік мәдениетінде  басты  құрамдас  бөлік  қазақстандық
 ақпаратты  тәжірибеде  қолдану  және   оны  халықаралық   рынокқа   шығару
аясында  тиянақты  білімді қалыптастыру  болып  табылады.


      3.2  Осы курстың  мақсаты:
      - Студенттерге  мерзімді  баспасөзде   және   теледидарда   халқаралық
ақпараттарды   берудің   принциптері   мен    нормалары    туралы    түсінік
қалыптастыру.

      3.3  Курстың негізгі міндеттері:
      ақпараттың   баспасөзде   және   теледидарда  берілу  ерекшеліктерінің
мазмұнын, мақсатын  айқын  түсіндіру;
        -студенттерге   Қазақстанның    жаһандастыру    жағдайында    саяси,
экономикалық, мәдени  және демократиялық қоғам  құрудағы халқаралық  саясаты
 мен  қазіргі халқаралық  ақпараттардың   мазмұны,   сипаты   туралы   жалпы
түсінік қалыптастыру;
       -ТВ,РВ  және  баспасөзде  ақпараттардың  логикалық   жүйеде  берілуін
қарастыру;
      -ақпаратты жинаудың әдіс-тәсілдері;
      -тақырыпты дұрыс таңдау;
      -шығарманың мазмұнын ашу;
      -ақпаратты жедел, әрі толық алу;
      -қоғамдық маңызды проблемаларды танып, көрсету;
      -журналистік зерттеуді жүргізе білу;
      -шығарманы өңдеу;
      -сапалы мәтін жазу;
      -журналистік этика мәселелерін меңгерту:

      3.4  Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
– Дәрістер  мәселелі әдістерді қолдана отырып,оқу үрдісінде қолданылатын
жүйелі әдістемені негіз ете отырып оқылады.
Дәрістер  мен  семинарларда  төмендегідей  студенттердің   ой-өрісінің   кең
қолданыс табуына себепкер болатын, дамытатын әдістер қолданылады :
-  мәселе көтеретін( проблемалық)  сұрақтар ;
-  мәселені шешуге арналған тапсырмалар
- негізгі тезисті құптау,  қарама  -қайшылық  тудыру,  дәлелдеу  және  жоққа
шығару;
 - керіғар әдістер мен тәсілдер.
 - курс  бойынша  оқылатын  дәрістерде  студенттер  диалогқа  өздері  қатыса
   отырып, бұл сауал - сұрақтардың жауабын іздейді.
-  негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.

      3.5   Курстың пререквизиттері:
      Журналистикадағы маркетинг пен менеджмент
      Журналистік шеберлік
      Публицистік шығармашылықтың негіздері

      3.6   Курстың постреквизиті:
      Әдеби редакциялау
      Журналистік шеберлік
      Мамандыққа баулу












      3.7  Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

                                 1 Кесте

|Курс                                                        |Семестр    |
|1                                                           |2          |
|Дәріс сабақтары                                                         |
|1-Модуль Шеберлік туралы түсінік                            |           |
|1 Журналистің шығармашылық шеберханасы  мәселелері          |1          |
|       2  Шығармашылық неден бастау алады                   |1          |
|       3  Идея – шығарманың негізгі ойы                     |1          |
|       4 Шығармашылық процесс және ізденіс сырлары          |1          |
|2-Модуль Жанрлардың бірігу тенденциялары                    |           |
|1  Жанрларды меңгеру әдісі, идея, желі және мазмұн          |1          |
|       2  Ой қалай туындайды, тақырып қайдан алынады?       |1          |
|       3 Публицистикадағы баяндау, суреттеу  мәнері мен тіл,|           |
|стиль                                                       |1          |
|       4  Журналист мәтініндегі  бейне                      |1          |
|3-Модуль  Журналистика мен публицистиканың өзгешеліктері    |           |
|1 Журналистика мен публицистиканың өзгешеліктері            |           |
|                                                            |1          |
|       2  Ақпаратқа тақырап қоюдағы  шеберлік               |1          |
|       3  Ақпараттардағы публицистикалық «мен»              |1          |
|       4  Журналистік  шеберлік  пен  тәжірибе              |1          |
|4-Модуль  Жанрдың түрлері, оның жаңа формалары              |           |
|1  Жанрдың түрлері, оның жаңа формалары                     |1          |
|        2  Заман және дәстүр мен жаңашылдық                 |1          |
|       3  Газет, радио, теледидардағы шеберлік сипаты       |1          |
|Практикалық (семинар) сабақтары                                         |
|1-Модуль Шеберлік туралы түсінік                            |           |
|1 Журналистің шығармашылық шеберханасы  мәселелері          |1          |
|        2  Қазақ баспасөзіндегі әлеуметтік мәселелер        |1          |
|        3  Шығармашылық неден бастау алады                  |1          |
|        4  Журналист-публицист және кәсіби шеберлік         |1          |
|       5  Идея – шығарманың негізгі ойы                     |1          |
|       6  Мәлімет жинау, жазу және өңдеу                    |1          |
|       7  Шығармашылық процесс және ізденіс сырлары         |           |
|       8  Шығармашылық жұмыстағы журналистік зерттеу        |1          |
| 2-Модуль Жанрлардың бірігу тенденциялары                   |           |
|1  Жанрларды меңгеру әдісі, идея, желі және мазмұн          |1          |
|2  Халықаралық ақпараттағы конфликт және полемика           |1          |
|3  Ой қалай туындайды, тақырып қайдан алынады?              |1          |
|4  Даулы оқиға төңірегіндегі ақпараттардың берілу түрлері   |1          |
|5  Публицистикадағы баяндау, суреттеу  мәнері мен тіл, стиль|1          |
|6  Қазіргі ақпарат құралдарындағы метафораның орны мен рөлі |1          |
|7  Журналист мәтініндегі  бейне                             |           |
|8  Аралық бақылау жұмысы                                    |           |
|3-Модуль  Журналистика мен публицистиканың өзгешеліктері    |           |
|1   Журналистика мен публицистиканың өзгешеліктері          |1          |
| 2   Халықаралық –журналист мәтініндегі бейне (образ)       |1          |
| 3   Ақпаратқа тақырап қоюдағы  шеберлік                    |1          |
| 4  Қазіргі кездегі  басылымдардағы  тақырыптардың  негізгі |           |
|типтері                                                     |1          |
| 5  Ақпараттардағы публицистикалық «мен»                    |1          |
| 6   Авторлық  пікір  білдірудің нысандары                  |1          |
| 7  Журналистік  шеберлік  пен  тәжірибе                    |1          |
| 8  Журналист және компьютерлік  технология                 |1          |
|4-Модуль  Жанрдың түрлері, оның жаңа формалары              |           |
|1   Жанрдың түрлері, оның жаңа формалары                    |1          |
|2   ХХІ ғасыр технологиясы                                  |1          |
|3   Заман және дәстүр мен жаңашылдық                        |1          |
|4   Журналистикадағы халықаралық байланыс әсерлері  және    |1          |
|оның даму тенденциялары                                     |           |
|5   Газет, радио, теледидардағы шеберлік сипаты             |1          |
|6   Аралық бақылау жұмысы                                   |1          |



5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

5.1 Тақырып және оның маңыздылығы.
5.2 Материалды өңдеу.
5.3 Жарияланымның мазмұны мен түрі.
5.4 Ақпарат жинаудың әдістері.
5.5 Жанр және оның баспасөз,радио,теледидардағы қолдану
ерекшеліктері.
5.6 Журналист және этика.
5.7 Фотожурналистика жанрына қойылатын талаптар.
5.8 Ақпарат және оның қолданылуы.
5.9 БАҚ және жарнама.
5.10 Баспасөздегі фотосуреттің маңызы.
5.11 Тілдік,стильдік қолданыстар.
5.12 Тележурналистке қойылатын талаптар.
5.13 Радиожурналистке қойылатын талаптар.
5.14 Тікелей эфир.
5.15 Журналистік зерттеу кезеңдері.
5.16 Шешендік өнер.
5.17 Журналист және компьютерлік технология.
5.18 Журналист шеберлігінің негіздері.
5.19 Аудитория және оны зерттеу.
5.20 Журналистика және менеджмент.
5.21 Кәсіби этика мәселелері.
5.22 Теледидар менеджменті.
5.23 Журналистік зерттеу барысындағы қауіпсіздік шаралары.
5.24 Баспасөздің стилі дегеніміз не?
5.25 Баспасөздің тілі дегеніміз не?
5.26 Жарнаманың шығармашылық және ұлттық аспектілері.
5.27 Жарнама мәтіні,слоган.
5.28 Ғылыми стиль дегеніміз не?
5.29 Әдеби-көркем стилге қойылатын талаптар.
5.30 Журналист және кәсіби шеберлік.
5.31 Сұқпат жанрын қолдану.
5.32 Журналистің сөйлеу мәдениеті.

СТУДЕНТТІҢ   ОҚЫТУШЫМЕН  ӨЗДІК  ЖҰМЫСЫ
1. Қ.Сәтбаевтің публицистикалық мақалалары.
2. Қазақ балаларына арналған алғашқы басылымдар.
3. Қазақ қыз - келіншектеріне арналған алғашқы басылымдар.
4. Е.Алдоңғаров – публицист.
5.  Ж.Аймауытовтың публицистикасы.
6. Ж.Тлепбергеновтің журналистік қызметі.
7. Қ.Кемеңгеров– публицист.
8. Ә.Ғалимовтың «Айқап» журналындағы атқарған қызметі.
9.  М.Әуезов– публицист.
10. Монғолияда шыққан қазақ тіліндегі басылымдар.
11. Т.Рысқұловтың журналистік қызметі.
12. «Дала уалаяты» газеті. Онда қызмет еткен авторлар.
13. «Қазақ әдебиеті» газеті. Кеше және бүгіні.
14. М.Жұмабаевтың «Ақ жол» газетіндегі атқарған журналистік қызметі.
15. Б.Майлиннің публицистикасы.

                      6  ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                   3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы

|Тақырып                                       |Көрнекі  |Өз       |Бақылау   |
|                                              |құралдар,|бетімен  |түрі      |
|                                              |плакаттар|дайындалу|          |
|                                              |,        |сұрақтары|          |
|                                              |стендтер |         |          |
|Дәріс сабағы   |Тәжірибелік     |Зертх. жұмыс |         |         |          |
|               |сабағы          |             |         |         |          |
|1              |2               |3            |4        |1        |2         |
|1 Журналистің  |1  Журналистің  |1 Қазақ      |Дәріс    |Газет-жур|Ауызша    |
|шығармашылық   |шығармашылық    |баспасөзіндег|тезисі,  |нал      |          |
|шеберханасы    |шеберханасы     |і әлеуметтік |Мерзімді |материалд|          |
|мәселелері     |мәселелері      |мәселелер    |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |             |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|2  Шығармашылық|2  Шығармашылық |2            |Дәріс    |Газет-жур|Жазбаша,  |
|неден бастау   |неден бастау    |Журналист-пуб|тезисі,  |нал      |ауызша    |
|алады          |алады           |лицист және  |Мерзімді |материалд|          |
|               |                |кәсіби       |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |шеберлік     |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|3  Идея –      |3 Идея –        |3 Мәлімет    |Дәріс    |Газет-жур|Ауызша    |
|шығарманың     |шығарманың      |жинау, жазу  |тезисі,  |нал      |          |
|негізгі ойы    |негізгі ойы     |және өңдеу   |Мерзімді |материалд|          |
|               |                |             |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |             |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|4  Шығармашылық|4  Шығармашылық |4            |Дәріс    |Газет-жур|Жазбаша,  |
|процесс және   |процесс және    |Шығармашылық |тезисі,  |нал      |ауызша    |
|ізденіс сырлары|ізденіс сырлары |жұмыстағы    |Мерзімді |материалд|          |
|               |                |журналистік  |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |зерттеу      |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|5  Жанрларды   |5  Жанрларды    |5 Халықаралық|Дәріс    |Газет-жур|Жазбаша,  |
|меңгеру әдісі, |меңгеру әдісі,  |ақпараттағы  |тезисі,  |нал      |ауызша    |
|идея, желі және|идея, желі және |конфликт және|Мерзімді |материалд|          |
|мазмұн         |мазмұн          |полемика     |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |             |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|6  Ой қалай    |6  Ой қалай     |6 Даулы оқиға|Дәріс    |Газет-жур|Ауызша    |
|туындайды,     |туындайды,      |төңірегіндегі|тезисі,  |нал      |          |
|тақырып қайдан |тақырып қайдан  |ақпараттардың|Мерзімді |материалд|          |
|алынады?       |алынады?        |берілу       |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |түрлері      |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|7              |7               |7 Аралық     |Дәріс    |Газет-жур|Жазбаша,  |
|Публицистикадағ|Публицистикадағы|бақылау      |тезисі,  |нал      |ауызша    |
|ы баяндау,     |баяндау,        |жұмысы       |бақылау  |материалд|          |
|суреттеу       |суреттеу  мәнері|             |тапсырмал|арымен   |          |
|мәнері мен тіл,|мен тіл, стиль  |             |ары      |жұмыс    |          |
|стиль          |                |             |         |         |          |
|8  Журналист   |8  Журналист    |8 Қазіргі    |Дәріс    |Газет-жур|Ауызша    |
|мәтініндегі    |мәтініндегі     |ақпарат      |тезисі,  |нал      |          |
|бейне          |бейне           |құралдарындағ|Мерзімді |материалд|          |
|               |                |ы метафораның|баспасөз |арымен   |          |
|               |                |орны мен рөлі|материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|9  Журналистика|9  Журналистика |9            |Дәріс    |Газет-жур|Жазбаша,  |
|мен            |мен             |Халықаралық  |тезисі,  |нал      |ауызша    |
|публицистиканың|публицистиканың |–журналист   |Мерзімді |материалд|          |
|өзгешеліктері  |өзгешеліктері   |мәтініндегі  |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |бейне (образ)|материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|10 Ақпаратқа   |10  Ақпаратқа   |10 Қазіргі   |Дәріс    |Газет-жур|Ауызша    |
|тақырап қоюдағы|тақырап қоюдағы |кездегі      |тезисі,  |нал      |          |
|шеберлік       |шеберлік        |басылымдардағ|Мерзімді |материалд|          |
|               |                |ы            |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |тақырыптардың|материалд|жұмыс    |          |
|               |                |негізгі      |ары      |         |          |
|               |                |типтері      |         |         |          |
|11             |11              |11 Авторлық  |Дәріс    |Газет-жур|Жазбаша,  |
|Ақпараттардағы |Ақпараттардағы  |пікір        |тезисі,  |нал      |ауызша    |
|публицистикалық|публицистикалық |білдірудің   |Мерзімді |материалд|          |
|«мен»          |«мен»           |нысандары    |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |             |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|12  Журналистік|12  Журналистік |12 Журналист |Дәріс    |Газет-жур|Ауызша    |
|шеберлік  пен  |шеберлік  пен   |және         |тезисі,  |нал      |          |
|тәжірибе       |тәжірибе        |компьютерлік |Мерзімді |материалд|          |
|               |                |технология   |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |             |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|13  Жанрдың    |13 Жанрдың      |13 ХХІ ғасыр |Дәріс    |Газет-жур|Ауызша    |
|түрлері, оның  |түрлері, оның   |технологиясы |тезисі,  |нал      |          |
|жаңа формалары |жаңа формалары  |             |Мерзімді |материалд|          |
|               |                |             |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |             |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |             |ары      |         |          |
|14  Заман және |14 Заман және   |14           |Дәріс    |Газет-жур|Ауызша    |
|дәстүр мен     |дәстүр мен      |Журналистикад|тезисі,  |нал      |          |
|жаңашылдық     |жаңашылдық      |ағы          |Мерзімді |материалд|          |
|               |                |халықаралық  |баспасөз |арымен   |          |
|               |                |байланыс     |материалд|жұмыс    |          |
|               |                |әсерлері     |ары      |         |          |
|               |                |және оның    |         |         |          |
|               |                |даму         |         |         |          |
|               |                |тенденциялары|         |         |          |
|15  Газет,     |15  Газет,      |15 Аралық    |Дәріс    |Газет-жур|Жазбаша,  |
|радио,         |радио,          |бақылау      |тезисі,  |нал      |ауызша    |
|теледидардағы  |теледидардағы   |жұмысы       |бақылау  |материалд|          |
|шеберлік сипаты|шеберлік сипаты |             |тапсырма-|арымен   |          |
|               |                |             |лары     |жұмыс    |          |

          7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
       4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

|Оқулықтардың, оқу      |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы     |              |саны           |пайызы           |
|1. Аллаберген Қ.,      |2             |14             |14,2%            |
|Нұсқабайұлы Ж.,        |              |               |                 |
|Оразайұлы Ф. Қазақ     |              |               |                 |
|журналистикасының      |              |               |                 |
|тарихы.                |              |               |                 |
|2. Аллаберген Қ.,      |3             |14             |21.4%            |
|Нұсқабайұлы Ж. Алты    |              |               |                 |
|алаштың ардақтылары.   |              |               |                 |
|3. «Айқап»             |2             |14             |14,2%            |
|Құрастырушылар:        |              |               |                 |
|Сұбханбердина Ү.,      |              |               |                 |
|Дәуітов С.             |              |               |                 |
|4. Бекхожин Қ. Қазақ   |2             |14             |14,2%            |
|баспасөзі тарихының    |              |               |                 |
|очерктері.             |              |               |                 |
|5. Бекхожин Қ. Қазақ   |2             |14             |14,2%            |
|баспасөзінің даму      |              |               |                 |
|жолдары.               |              |               |                 |
|6. «Қазақ» газеті.     |1             |14             |7,4%             |
|Құрастырушылар:        |              |               |                 |
|Сұбханбердина Ү.,      |              |               |                 |
|Дәуітов С., Сақов  Қ.  |              |               |                 |
|7. Қожакеев Т. Жыл     |4             |14             |28.5%            |
|құстары.               |              |               |                 |
|8. Қожакеев Т.         |4             |14             |28.5%            |
|Көксеңгірлер.          |              |               |                 |

8  ӘДЕБИЕТТЕР

8.1  Негізгі әдебиеттер
8.1.1  Амандосов Т.С. Совет журналистикасының  теориясы  мен  практикасы.-А,
1998.
8.1.2  Аналитические жанры газеты. Хрестоматия.-М.,2007.
8.1.3  Антонов И.В. Информационные жанры газетной публицистики.-С.,2006.
8.1.4  Барманкулов М.К. Телевидение: деньги или власть?-А.,2008.
8.1.5  Ворошилов В.В. Журналистика.СПб.,2003.
8.1.6  Газетные жанры.-М.,2002.
8.1.7  Қожакеев Т.Қ. Жас тілшілер серігі.-А.,2001.
8.1.8  Қожакеев Т.Қ. Сатира негіздері.-А.,2006.
8.1.9  Рэндалл Д. Универсальный журналист.-А.,2006.
8.1.10  Теория ипрактика советской периодической печати.-М.,2000.

8.2. Қосымша әдебиеттер
8.2.1  Журналистика западноевропейских стран.-Л.,2000.
   2. Журналистика и политика.-М.,2007.
8.2.3  Қожакеев Т.Қ.Сара сөздің сардарлары.-А.,2005.
   2. Мұртаза Ш.,Смайылов К. Елім саған айтам, елбасы сен тыңда.-А.,2008.
   3.  Назарбаев  Н.ә.  Қазақтың  бүкіл  тарихы-  бірігу  тарихы,  тұтастану
      тарихы// Қазақ әдебиеті, 1998,27 наурыз.
   4. ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2007,1.
   5. ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2008,2.
8.2.6  ҚазҰУ хабаршы. Журналистика сериясы. 2005,1.




Пәндер