Файл қосу
Көркем еңбек оқытудын
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-.33.1.20/02-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |«Көркем еңбек оқытудын |03.09.2013 | | |әдістемесі және теориясы» | | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған жұмыстық оқу | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК «Көркем еңбек оқытудын әдістемесі және теориясы» 5В050103- «Бастапқы оқытудың әдістемесі және педагогикасы» мамандығына СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАС Семей 2013 |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ « » 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | Мазмұны |1 Жалпы жағдайы | | |2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | | |3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | | |4 Курсттың форматы | | |5 Курстың саясаты | | |6 Баға қою тәсілі | | |7 Әдебиет | | |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Нысангалиева Б.Т., оқытушы «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория Пән бойынша кредиттер саны - 1 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіптік деңгейде дайындауда бұл пәннің ролі мен маңызы өте зор. Ол студенттердің пән бойынша теориялық білімді, практикалық білігі мен дағдысын менгеруін, оны кәсіби іс әрекетінде пайдалануды қарастырады. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты - болшақ бастауыш мұғалімдеріне «Көркем еңбек» оқытудың теориясы мен технологиясынан жүйелі білім беру, сабақ жүргізуге кәсіби даярлау. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Студентер матадан аппликация,жұмсақ ойыншықтар,құрақ құрау,макраме,көркем тоқу әдіс-тәсілдерімен танысады. Және алған білімдерін қолданбалы жұмыстарында кең пайдалана алады. 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – Көркем еңбек технологиясын пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - қабылдау - көркем еңбек әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; - ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 1.6 Курстың пререквизиттері: |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | -Көркем еңбек жайлы жалпы мағлумат -Педагогика сұрақтарына жауап -психология сұрақтарына жауап -Оқыту әдістемесінің негізінен білім -Көркем құралдармен жұмыс істеудің алғашқы тәжірибелері. Постреквизиттер: 1.7 Курстың постреквизиттері: -Көркем еңбек жайлы білім -Көркем еңбек техникасы және теориясын білу - еңбекке баулу оқулығы мен оқу кешенінің мазмұнын: - тұрмыстық еңбекке баулу технологиясын: - дизайн негіздерін оқыту технологиясын -Шығармашылық жұмыстарды орындау; -Педагогикалық тәжірибе; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиет | |р/с | | | | | | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | | |1Дәріс |2тәжірибе жұмыстары |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |тақырыптары | | | | | | | | |«Көркем |Жапстыру техникасы |2 | |2 |2 | |Әміргазин | |еңбек» оқыту|(квиллинг,коллаж) | | | | | |Қ.Ж. Қазақ| |педагогика | | | | | | |қолөнері.-| |ғылымының | | | | | | |А., 2004. | |саласы | | | | | | | | |Бастауыш | Мүсін.Ермексазбен |2 | |2 |2 | |Әміргазин | |мектепте |жұмыс.Композицияларды| | | | | |Қ.Ж. Қазақ| |еңбекті |орындау. | | | | | |қолөнері.-| |оқытудың | | | | | | |А., 2004. | |теориялық | | | | | | | | |негіздері | | | | | | | | |Материалдар |Сәндік қолданбалы |2 | |2 |2 | |«Еңбекке | |мен еңбек |өнер.Қазақ ұлттық | | | | | |баулу» | |әрекетіне |ою-өрнектері.Буклет | | | | | |оқулықтары| |сипаттама, |жасау. | | | | | |(1,2,3,4- | |бұйымдар | | | | | | |сыныптар).| |жасау | | | | | | |- А., | |технологиясы.| | | | | | |2001-2004.| |Халықтық | Матамен |2 | |3 |3 | | | |сәндік |жұмыс.Кесте | | | | | | | |қолданбалы |тігістері. | | | | | | | |өнер. | | | | | | | | |Тұрмыстық | . |2 | |3 |3 | |Әміргазин | |еңбек. |Жіппен | | | | | |Қ.Ж. Қазақ| | |бейнелеу.(изонить) | | | | | |қолөнері.-| | | | | | | | |А., 2004. | |Бастауыш | Тоқыма әліппесі |2 | |3 |3 | |Әміргазин | |сыныптардағы | | | | | | |Қ.Ж. Қазақ| |еңбекке баулу| | | | | | |қолөнері.-| |сабақтарын | | | | | | |А., 2004. | |ұйымдастыру | | | | | | | | |технологиясы | | | | | | | | |. | | | | | | | | |Еңбекке | Тоқыма әліппесі |3 | | | | | | |баулудың | | | | | | | | |сыныптан тыс | | | | | | | | |сабақтарында | | | | | | | | |оқушылар | | | | | | | | |әрекетін | | | | | | | | |ұйымдастыру | | | | | | | | |технологиясы.| | | | | | | | |барлығы | |15 | |15 |15 | | | |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету; - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады. 5.Курстын саясаты -Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы телефондарды өшіру. -Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама әкелу. -Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында тапсырмаған жағдайда баға төмендейді. -Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау. - СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау. - тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу; - дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу. -университете тәртіпті болу. -оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ -Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады . |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | «Көркем еңбек оқытудын әдістемесі және теориясы» пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |3 | | | | | |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық | |4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |5 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |6 | | | | | |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне | |7 | | |сәйкес | | |1-7апта бойынша оқудың |300 | | | |нәтижесінің барлық баллы | | | |8 |8-15 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | |10 | | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |11 | | | | | |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық | |12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |13 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |14 | | | | |15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | | |300 | | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | | |барлық баллы | | | |Емтихандағы балл жиыны |400 | | |Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | | |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | 7 ӘДЕБИЕТ 1. ҚР Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары. Жалпы бастауыш білім.- А., 2003. 2. «Еңбекке баулу» бағдарламалары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2003. 3. «Еңбекке баулу» оқулықтары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2001-2004. 4. Әміргазин Қ.Ж. Қазақ қолөнері.- А., 2004. 5. Өмірбекова М. Энциклопедия. Қазақтың ою өрнектері. - А.,2005. 6. Смирнов С.А. Технология как средство обучения второго поколения.- М.,2005. 7. Сатканов О.С. Еңбекке баулу әдістемесі (1-4 сыныптар). А., 1995. 8. Төленбаев С., Өмірбекова М. Қазақтың ою- өрнектерінің жасалу жолдары. - А.,1993. 9. Марғулан А.Х. Казахское народное прикладное искусство.Том 1,2,3 - А.,1994. 10.Выгонов В.В. Практикум по трудовому обучению. - М.,1999. 11.Конышева Н.М. Методика трудового обучения младших школьников. -М.,1999. 12.Геронимус Т.М. Урок труда. «Я все делаю сама» : учебно методический комплекс по трудовому обучению для учащихся 1-4 классов.- М.,1998. 13.Рик Бич. Оригами. – М.,2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz